Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
quote:
Jpjedi schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:40:
Zonder problemen draai ik nu op 1.1.3. Ik moest wel de gmail account handmatig instellen als pop aangezien hij hem automatisch op IMAP zet. Ook moest ik de netwerk settings resetten om de EDGE info te kunnen ingeven zonder een CTD.

Zelfs locate me werkt. _/-\o_
Heb je de "oude" methode gebruikt of de officiële methode die net is uitgekomen?
Vista x64 - Mac OS X - Ubuntu

quote:
martijnve schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:37:
[...]

Heb je de "oude" methode gebruikt of de officiële methode die net is uitgekomen?
Ik neem aan dat als hij eerst een network reset moest doen zodat hij geen CTD had in de EDGE settings, dat dit was met de Nate True "oude" methode.

Dell XPS M1530 - T9300 - 4GB RAM - 8600M GT - WSXGA+

quote:
Ik hoop dat dit een grapje is, want op de meter is niet te doen met een paar cell-masten.
Op de 100 meter noukeurig komt al meer in de buurt.

de leven is hard

Reg. datum: 23 maart 2003

Echt zwaar kut, mijn telefoon heeft dus dat negative black gedoe, en het is een week 51 model...

Het kan ook simpel
Reg. datum: 05 december 2000

Negative Black ?

Supra Addict

Lijkt mij meer op een verkeerde brightness setting. Weet verder niet of je dat in kunt stellen (heb geen IPhone, noch Ipod touch), maar het lijkt mij meer een software instelling ?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is UP!) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!

Het kan ook simpel

Welke is het foute plaatje ? Want de eerste is veel te fel, de tweede is veel te donker. Heb je hier meer info over ?

quote:
Phuncz schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:57:
Welke is het foute plaatje ? Want de eerste is veel te fel, de tweede is veel te donker. Heb je hier meer info over ?
Is een bekend probleem bij iPod touches (eerste 2 weken hadden ze het allemaal) en iPhones. Zou opgelost zijn maar heb nu ineens telefoon met het probleem.

Het gaat erom dat beide plaatjes met een brightness op 100% zijn genomen. De rechter is dan zelfs nog onkijkbaar.

De zwarte tint wordt niet weergegeven maar verschijnt als een iets lichtere tint, waardoor zwart dus soms lichter wordt dan donkergrijs enfin negative black.

Google maar op iPhone negative black krijg je heel veel.

Het kan ook simpel

Dit lijkt me toch een softwarematig probleem of niet ? Aldus, eens geprobeerd opnieuw te flashen ?

quote:
Phuncz schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:01:
Dit lijkt me toch een softwarematig probleem of niet ? Aldus, eens geprobeerd opnieuw te flashen ?
Is een hardware probleem, gewoon slecht scherm die een bepaalde tint niet goed kan weergeven.

Cosmopoliet
Reg. datum: 30 november 2001

1.1.3 staat erop. Ik mis wel Customize en Summerboard om SMS-icon in dock te krijgen.
Verder heb ik het probleem dat ik niet mijn edge ingesteld krijg via setting-general-network-edge settings. Ik kan alleen de naam invullen en dan springt het meteen eruit zonder dat ik password kan invullen.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Reg. datum: 09 februari 2002

quote:
DoctorV64 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:22:
1.1.3 staat erop. Ik mis wel Customize en Summerboard om SMS-icon in dock te krijgen.
Verder heb ik het probleem dat ik niet mijn edge ingesteld krijg via setting-general-network-edge settings. Ik kan alleen de naam invullen en dan springt het meteen eruit zonder dat ik password kan invullen.
Je kan het sms icoontje wel in dock plaatsen hoor! Je moet ff één icoon wat langer vasthouden, vervolgens beginnen ze allemaal te `wiebelen`. Je kan nu het sms icoontje slepen naar het dock...Voor gprs settings kan je een fix toepassen. Staat wel op iphoneclub.nl :)

Cougar wijzigde dit bericht 28-01-2008 10:33 (5%)

Powered by Marantz

Cosmopoliet

Zelf verder zoeken helpt ook. Gewoon reset all settings onder settings->general-> reset
Staat weer ingesteld nu dus.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Ik ga waarschijnlijk dit jaar naar de VS, kan ik dan mijn iPhone laten repareren? Stel ik restore hem helemaal?

Weet iemand overigens of je een US phone in DE kan laten repareren?

Reg. datum: 05 december 2004

Ik heb er genoeg van om steeds zelf met mijn iPhone te knoeien en dus vroeg ik me af of iemand een bedrijf kent waar ze dit professioneel allemaal kunnen uitvogelen?!
liefst beetje in de buurt van r'dam.

MTFBWY enne MB 4 Sale! Come and get it while its Hot!

Reg. datum: 02 november 2005

Ik ga voorlopig niet upgraden naar 1.1.3, de nieuwste firmware brengt een aantal bugs met zich mee die erg vervelend zijn, dus ik wacht nog lekker af en geniet 100% van 1.1.2.

Cosmopoliet

@ Iron_Mike

Het is toch juist de charme van het hebben van een iphone nu voordat hij uit is dat je een beetje mag pielen??

Maarre wat scheelt er dan precies aan je iphone dan dat je het wil laten doen?

Reg. datum: 06 juli 2004

quote:
Ibix schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:17:
Ik ga voorlopig niet upgraden naar 1.1.3, de nieuwste firmware brengt een aantal bugs met zich mee die erg vervelend zijn, dus ik wacht nog lekker af en geniet 100% van 1.1.2.
Nou ben ik benieuwd welke bugs jij bedoelt. Ik heb er twee lopen op 1.1.3, en 0,0 bugs...

Ik heb niets te melden.

Er waren wat problemen met WiFi connecties.
Niet iedereen heeft daar last van merk ik wel.

de leven is hard

Reg. datum: 05 december 2004

quote:
DoctorV64 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:18:
@ Iron_Mike

Het is toch juist de charme van het hebben van een iphone nu voordat hij uit is dat je een beetje mag pielen??

Maarre wat scheelt er dan precies aan je iphone dan dat je het wil laten doen?
Nou :D Hij werkt niet als telefoon, dat is punt 1. hehe
Dus ja, ik kan hem ook niet meer fixen. Ik kan die installer er niet op krijgen zonder dat hij compleet vastloppt etc. Serieus ik had 2 weken geleden een paar dagen complet er aan gewijd. Maar nog steeds niet.
(en dan te bedenken dat ik de iPhone al sinds september heb en door gebrek aan wifi hem niet kon laten bellen. Pas toen ik weer thuis kwam deed hij het. 1 belletje en hij raakte de kluts kwijt ;))

MTFBWY enne MB 4 Sale! Come and get it while its Hot!

Don't worry, be a Mac use
Reg. datum: 19 oktober 2006

Kan je alleen met een creditcard een iPhone aanschaffen in de UK of kan je ook gewoon contant of met pin betalen?

Macbook core2duo 2,0Ghz, Bluetooth keyboard & Mightymouse, JBL creature II

Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
iron_mike010 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:55:
[...]

Nou :D Hij werkt niet als telefoon, dat is punt 1. hehe
Dus ja, ik kan hem ook niet meer fixen. Ik kan die installer er niet op krijgen zonder dat hij compleet vastloppt etc. Serieus ik had 2 weken geleden een paar dagen complet er aan gewijd. Maar nog steeds niet.
(en dan te bedenken dat ik de iPhone al sinds september heb en door gebrek aan wifi hem niet kon laten bellen. Pas toen ik weer thuis kwam deed hij het. 1 belletje en hij raakte de kluts kwijt ;))
Zo moeilijk is het toch niet lijkt me . Welke FW heb je ?

Draai nu sinds vrijdag al FW 113 . En werkt uitstekend. Nog geen enkel probleem ondervonden. _/-\o_

carfreak02 wijzigde dit bericht 28-01-2008 19:27 (7%)

Cosmopoliet

Ik kan mijn installer niet meer updaten sinds vanavond. Meer mensen last van.? 1.1.3 draai Ik nu.

Kwestie van geduld dus :D Uodate naar 1.1.3 is met Nate Treu method gedaan :D
Hij bleef bij het inladen ruim 2 min staan op een derde. Ik draai v3.0b10.

Ik heb net met BossTool V0.34 wat applicaties verplaatst.

DoctorV64 wijzigde dit bericht 28-01-2008 20:06 (57%)

En waarom lukt dat niet ?
Krijg je een foutmelding ?
Is je WiFi verbinding niet meer up ?
Is de installer applicatie niet meer opstartbaar ?
Is je partitie met je Applications vol ?
Al geprobeerd de Applications folder te verplaatsen om meer ruimte te krijgen ?
Draai je al Installer 3.0b10 ?
Hoe heb je naar 1.1.3 geupdate ?

Beetje meer info is niet verkeerd om je probleem te fixen...

de leven is hard

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: