Hoofdcategorieën
Topicacties

Het kleine-mismoderatietopic deel V

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
No! I'm not!
Reg. datum: 21 november 2004

Heb even te snel gereageerd in het volgende topic:
nieuws: Britse regering wil gevangenen van onderhuidse chip voorzien
Graag wat mensen die dit even weghalen.
Ik was een beetje Dom |:(

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
k1n8fisher schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:28:
Heb even te snel gereageerd in het volgende topic:
nieuws: Britse regering wil gevangenen van onderhuidse chip voorzien
Graag wat mensen die dit even weghalen.
Ik was een beetje Dom |:(
Hij staat al op -1 zie ik. Ik heb de rest van de thread ook doorlopen. Een aantal ongewenst maar ook een aantal meerwaarde uitgedeeld. Al met al toch een interessante thread :)

Bor de Wollef wijzigde dit bericht 13-01-2008 19:37 (3%)

Geen schaap.

No! I'm not!

De volgende is een duidelijke troll:
RetepV in 'nieuws: Britse regering wil gevangenen van onderhuidse chip voorzien'
Graag op -1 zetten (achterlijk moslims??)!

vampire
Reg. datum: 01 april 2005

Dat is ook wel weer origineel :p
Zelf melden dat je een -1 wil hebben.
vampire

Gezien het woord achterlijke tussen quotes staat, zal hij wel bedoelen dat de moslims die dat doen achterlijk zijn en niet de moslims in het algemeen. Ik ben er niet van overtuigd om het daarvoor een -1 te geven en houd het voorlopig dan ook op een 0.
No! I'm not!

quote:
arne schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:42:
Dat is ook wel weer origineel :p
Zelf melden dat je een -1 wil hebben.
Als Promod moet je toch laten zien dat je vervuiling van topics wil tegengaan! ;)

/16-only
Reg. datum: 18 mei 2000

Het woord achterlijk staat inderdaad tussen quotes, waarmee hij echt duidelijk bedoelt dat als je al gaat zoeken naar achterlijke moslims dat dat die groep is waar het om gaat. En hij heeft wel een punt dan, want als juist die achterlijke groep middels verminking iemand herkenbaar maken, zijn we dan zelf niet net zo achterlijk als we zelf mensen herkenbaar maken? Hij projecteert ons daarmee met die implementatie tot een soort mensen die we zelf verafschuwen, maar verafschuwen we onszelf dan niet?

Da's een standpunt, geen -1.

Bewijsvoering is meer dan alleen een conclusie; het bevat ook een motivatie.

Reg. datum: 22 augustus 2006

Henze in 'meuk: FileZilla 3.0.5.2'

Ik zie hier geen flamebait, troll, bash o.i.d. in. Het is niet echt nuttig, maar zeker geen -1 waard, maar gewoon een kale 0.

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Het is een beetje een "mee eens" reactie. Hoewel het een onschuldige post is kan ik prima leven met een -1. Dit soort reacties zijn imo niet echt gewenst. Deze poster heeft gewoon niks te melden en herhaalt eigenlijk alleen maar wat zijn voorganger zegt.

Door: Cloud
Moderator TMF / FPM Coördinator
How can I be of service?
Reg. datum: 01 november 2001

quote:
De eerste twee twijfel ik wat over, maar ze zijn sowieso wel offtopic. Ik heb beide een -1 gegeven.

De laatste is ook nutteloos. Hij heeft dan wel gelijk, maar voegt geen informatie toe waarom diegene beter het artikel moet lezen. Daarnaast hebben 5 anderen voor hem het ook al verteld, in de 20 minuten daarvoor. Een offtopic dubbelpost dus, die prima naar -1 kan. :)

"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)

vampire

de 2e twijvel ik ook nog over... Houd het voorlopig op een -1, omdat de hele subdiscussie nutteloze FP vervuiling is imho.
Reg. datum: 12 juni 1999

Is deze reactie niet gewoonweg een harde -1? "Hufters" vind ik wel behoorlijk flamerig overkomen, en de rest van de reactie houd ook al niet echt over imho.

Tis uberhaubt een slappe post inderdaad. Tel daar die flame bij op en je hebt een -1, imo. Staat ie nu ook op.

http://tweakers.net/react...ting&ParentID=2403470
De toon van deze reactie is niet echt prettig. Verder geen onderbouwing en de relevantie is er ook al niet. Genoeg voor -1?

tweakerbee in 'nieuws: Chinese release iPhone op losse schroeven'
Vind ik een flame/troll. Je kunt zeggen dat ie gelijk heeft, maar in deze vorm vind ik dit geen nette reactie.

RoD wijzigde dit bericht 14-01-2008 18:05 (62%)

blijft baggeren
Reg. datum: 22 juni 2006

Kan dit systeem niet gewoon offline worden gehaald ? Godsamme wat waardeloos.

Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum

Lekko!

quote:
voor mij iig wel

wat ter sleepvaart vaart is schorriemorrie, maar Hollands Glorie, potverdorie. Bootjes waar ik op gevaren heb

Lekko!

quote:
thedude0 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:13:
verklaar je nader :?
edit: laat maar, ik heb je reacties even doorgewandeld

frank2go wijzigde dit bericht 14-01-2008 20:20 (11%)

wat ter sleepvaart vaart is schorriemorrie, maar Hollands Glorie, potverdorie. Bootjes waar ik op gevaren heb

Reg. datum: 12 juni 1999

quote:
thedude0 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:13:
Je hebt me helemaal overtuigd. Ik kan helemaal niks tegen je ijzersterke argumenten inbrengen. Hulde!
blijft baggeren
Reg. datum: 22 juni 2006

quote:
wildhagen schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:16:
[...]

Je hebt me helemaal overtuigd. Ik kan helemaal niks tegen je ijzersterke argumenten inbrengen. Hulde!
thedude0 in 'nieuws: NTT moet glasvezelnetwerk openstellen voor concurrenten'

13 keer -1 voor een post als dat, daar zijn geen verdere argumenten voor nodig. Mensen met het ... en ... mogen hun crap zoveel als ze willen over de frontpage heen kotsen maar reacties als die van mij worden weggemod. _O-
Als je de term "KPN-naai-tientje" gebruikt krijg je 9 keer neutraal maar wordt het woord gehucht erbij gehaald dan delen de frontpagemensen 13 keer ongewenst uit. Er klopt gewoon geen moer van.

Flamen doen we maar ergens anders.

JHS wijzigde dit bericht 14-01-2008 21:55 (6%)
Reden: Flamen doen we maar niet..

Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum

Reg. datum: 25 september 2004

Er wordt in nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft weer heerlijk mening-gemod. Wellicht dat het nog een beetje bijtrekt over een paar uur als er wat meer moderaties zijn geweest.

Het probleem met veel van de Microsoft en Linux nieuwsberichten is dat er door beide partijen eindeloze discussies worden gevoerd, met daarbij steeds grotendeels weer dezelfde argumenten die al snel erg off-topic gaan. Ik vind de reacties eigenlijk (bijna) allemaal niet interessant, het is allemaal al een keer gezegd.

De vraag blijft dan natuurlijk over, hoe zou het dan wel moeten. Als meer mensen zich hier aan storen zou het misschien een idee zijn om onder het nieuwsbericht een waarschuwing te zetten dat het niet wenselijk is om een hele Linux - Windows discussie uit te lokken (en dan op een iets betere manier verwoord). Dus op een zelfde manier als bij sommige topic's staat (vooral verzameltopic's volgens mij).

Aan de andere kant ging het discussiëren naar mijn menig bij bijv. nieuws: KDE 4 ziet het levenslicht wel aardig goed.
Maar ook hier kun je weer zeggen wat moet je met bijna 200 reacties. Die gaat niemand lezen.
Ja ik weet, je kunt dan op het +1 knopje drukken en dan krijg je alleen die reacties te zien. Maar zou het niet veel mooier zijn om er naar te streven om meer kwalitatieve +1 reacties te krijgen of in ieder geval minder van die net 0 reacties?

Reg. datum: 09 december 2002

De first post in die thread: kami124 in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'

Op zich wel een rake opmerking, maar volgens mij niet genoeg voor 25 keer +1 (en zelfs 1 keer +2)...
quote:
Wel -1, grotendeels off-topic, de toon flamerig en het inhoudelijke punt had ook op een beschaafde manier geformuleerd kunnen worden (maar zou dan nog steeds niet kloppen, al speelt dat niet mee in de moderatie).

fondacio wijzigde dit bericht 14-01-2008 23:32 (48%)

Offtopic vind ik het niet echt. De discussie ligt in het verlengde van wat er in het artikel staat. Het is niet erg relevant, maar een -1 vind ik te zwaar.

Ik had hem inderdaad ook al op 0 staan, die post van Kykez bedoel ik dan.

Die post van kami124 is geen +1 of +2, 0 is daar logischer.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: