Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Het kleine-mismoderatietopic deel V
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicHij staat al op -1 zie ik. Ik heb de rest van de thread ook doorlopen. Een aantal ongewenst maar ook een aantal meerwaarde uitgedeeld. Al met al toch een interessante threadquote:k1n8fisher schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:28:
Heb even te snel gereageerd in het volgende topic:
nieuws: Britse regering wil gevangenen van onderhuidse chip voorzien
Graag wat mensen die dit even weghalen.
Ik was een beetje Dom
Bor de Wollef wijzigde dit bericht 13-01-2008 19:37 (3%)
Geen schaap.
RetepV in 'nieuws: Britse regering wil gevangenen van onderhuidse chip voorzien'
Graag op -1 zetten (achterlijk moslims??)!
Zelf melden dat je een -1 wil hebben.
Als Promod moet je toch laten zien dat je vervuiling van topics wil tegengaan!quote:arne schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:42:
Dat is ook wel weer origineel
Zelf melden dat je een -1 wil hebben.
Da's een standpunt, geen -1.
Bewijsvoering is meer dan alleen een conclusie; het bevat ook een motivatie.
Ik zie hier geen flamebait, troll, bash o.i.d. in. Het is niet echt nuttig, maar zeker geen -1 waard, maar gewoon een kale 0.
_Dune_ in 'nieuws: 'Reparatie Xbox 360 kan gedownloade content onbruikbaar maken''
Ace Lightning in 'nieuws: Bioware maakt meer details bekend over Sonic Rpg'
Ik vindt deze drie best wel tegen de -1 aanhangen? Jullie mening?
De eerste twee twijfel ik wat over, maar ze zijn sowieso wel offtopic. Ik heb beide een -1 gegeven.quote:SniperFox schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:01:
zovty in 'nieuws: 'Reparatie Xbox 360 kan gedownloade content onbruikbaar maken''
_Dune_ in 'nieuws: 'Reparatie Xbox 360 kan gedownloade content onbruikbaar maken''
Ace Lightning in 'nieuws: Bioware maakt meer details bekend over Sonic Rpg'
Ik vindt deze drie best wel tegen de -1 aanhangen? Jullie mening?
De laatste is ook nutteloos. Hij heeft dan wel gelijk, maar voegt geen informatie toe waarom diegene beter het artikel moet lezen. Daarnaast hebben 5 anderen voor hem het ook al verteld, in de 20 minuten daarvoor. Een offtopic dubbelpost dus, die prima naar -1 kan.
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
http://tweakers.net/react...ting&ParentID=2403470
De toon van deze reactie is niet echt prettig. Verder geen onderbouwing en de relevantie is er ook al niet. Genoeg voor -1?
tweakerbee in 'nieuws: Chinese release iPhone op losse schroeven'
Vind ik een flame/troll. Je kunt zeggen dat ie gelijk heeft, maar in deze vorm vind ik dit geen nette reactie.
RoD wijzigde dit bericht 14-01-2008 18:05 (62%)
Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum
voor mij iig welquote:
wat ter sleepvaart vaart is schorriemorrie, maar Hollands Glorie, potverdorie. Bootjes waar ik op gevaren heb
verklaar je naderquote:thedude0 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:13:
Kan dit systeem niet gewoon offline worden gehaald ? Godsamme wat waardeloos.
edit: laat maar, ik heb je reacties even doorgewandeld
frank2go wijzigde dit bericht 14-01-2008 20:20 (11%)
wat ter sleepvaart vaart is schorriemorrie, maar Hollands Glorie, potverdorie. Bootjes waar ik op gevaren heb
Je hebt me helemaal overtuigd. Ik kan helemaal niks tegen je ijzersterke argumenten inbrengen. Hulde!quote:thedude0 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:13:
Kan dit systeem niet gewoon offline worden gehaald ? Godsamme wat waardeloos.
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
thedude0 in 'nieuws: NTT moet glasvezelnetwerk openstellen voor concurrenten'quote:wildhagen schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:16:
[...]
Je hebt me helemaal overtuigd. Ik kan helemaal niks tegen je ijzersterke argumenten inbrengen. Hulde!
13 keer -1 voor een post als dat, daar zijn geen verdere argumenten voor nodig. Mensen met het ... en ... mogen hun crap zoveel als ze willen over de frontpage heen kotsen maar reacties als die van mij worden weggemod.
Als je de term "KPN-naai-tientje" gebruikt krijg je 9 keer neutraal maar wordt het woord gehucht erbij gehaald dan delen de frontpagemensen 13 keer ongewenst uit. Er klopt gewoon geen moer van.
Flamen doen we maar ergens anders.
JHS wijzigde dit bericht 14-01-2008 21:55 (6%)
Reden: Flamen doen we maar niet..
Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum
Dit is niet echt een +1, eerder een 0.
Reg. datum: 25 september 2004
Het probleem met veel van de Microsoft en Linux nieuwsberichten is dat er door beide partijen eindeloze discussies worden gevoerd, met daarbij steeds grotendeels weer dezelfde argumenten die al snel erg off-topic gaan. Ik vind de reacties eigenlijk (bijna) allemaal niet interessant, het is allemaal al een keer gezegd.
De vraag blijft dan natuurlijk over, hoe zou het dan wel moeten. Als meer mensen zich hier aan storen zou het misschien een idee zijn om onder het nieuwsbericht een waarschuwing te zetten dat het niet wenselijk is om een hele Linux - Windows discussie uit te lokken (en dan op een iets betere manier verwoord). Dus op een zelfde manier als bij sommige topic's staat (vooral verzameltopic's volgens mij).
Aan de andere kant ging het discussiëren naar mijn menig bij bijv. nieuws: KDE 4 ziet het levenslicht wel aardig goed.
Maar ook hier kun je weer zeggen wat moet je met bijna 200 reacties. Die gaat niemand lezen.
Ja ik weet, je kunt dan op het +1 knopje drukken en dan krijg je alleen die reacties te zien. Maar zou het niet veel mooier zijn om er naar te streven om meer kwalitatieve +1 reacties te krijgen of in ieder geval minder van die net 0 reacties?
Geen meerwaarde
boiert in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Onschuldige 0
Gomez12 in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Idem
SilentScopeNL in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Commentaar op de moderatie + flamen (en dan ook nog claimen dat degene op wie hij reageert flamed)
Kykez in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Lijkt mij geen -1, ondanks de onprettige toon.
Reg. datum: 09 december 2002
Op zich wel een rake opmerking, maar volgens mij niet genoeg voor 25 keer +1 (en zelfs 1 keer +2)...
Wel -1, grotendeels off-topic, de toon flamerig en het inhoudelijke punt had ook op een beschaafde manier geformuleerd kunnen worden (maar zou dan nog steeds niet kloppen, al speelt dat niet mee in de moderatie).quote:RoD schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:13:
Kykez in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Lijkt mij geen -1, ondanks de onprettige toon.
fondacio wijzigde dit bericht 14-01-2008 23:32 (48%)
Die post van kami124 is geen +1 of +2, 0 is daar logischer.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.