Reg. datum: 25 september 2004
Reg. datum: 25 september 2004
Wat vinden jullie van een grote dik gedrukte quote?
Ik vind het zelf erg schreeuwerig en vanuit dat oogpunt zegt mijn gevoel, -1.
De modfaq:
Op dit moment neig ik toch naar het afstraffen van dit (mij irriterende) gedrag.
Wat vinden jullie, en dan niet alleen deze post, maar ook in het algemeen het gebruik van vette tekst voor meer dan het benadrukken van een woord/zin in een post?
Ik vind het zelf erg schreeuwerig en vanuit dat oogpunt zegt mijn gevoel, -1.
De modfaq:
Zou eigenlijk alleen het dik gedrukte eventueel van toepassing zijn. Maar aan de andere kant is dat ook wel weer zwaar indien een post / quote wel wat toevoegt.quote:Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat zij niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Op dit moment neig ik toch naar het afstraffen van dit (mij irriterende) gedrag.
Wat vinden jullie, en dan niet alleen deze post, maar ook in het algemeen het gebruik van vette tekst voor meer dan het benadrukken van een woord/zin in een post?