Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Het kleine-mismoderatietopic deel V
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicZeker niet nee. Jammer van zijn voor de rest valide puntquote:k1n8fisher schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:39:
De volgende heeft wel een punt maar helaas komen er nogal wat trolls in voor:
Abom in 'nieuws: FBI wil toegang tot gegevens Britse staatsburgers'
Deze zin: "Dat kut Israel en de taliban...allemaal shit veroorzaakt of verergerd door toe doen van die achterlijke conservatieve flikkers uit Amerika!" vind ik in ieder geval niet een schoolvoorbeeld van hoe je een nette discussie voert!
Alleen het huidige bericht doet er toequote:Hij heeft echter zijn bericht wel gewijzigd dus voor die edit kan het best +1 waard zijn geweest.
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)
Dan is er toch niets mis mee dat iemand even (kort) aangeeft dat plastic al gebruikt wordt, én en nog veel prettiger is?
Tuurlijk, geen +2 opmerking. Maar ik zie absoluut niet in waarom het -1 zou zijn. Dit zit gewoon volkomen op de positieve kant van de schaal. Minstens een 0 waard. Sterker, ik vindt het naar aanleiding van die negatieve opmerking eigenlijk wel heel prettig dat deze post gemaakt werd. Hoewel ik wel gehoord had dat men dacht over plastic winkelwagentjes, wist ik nog niet dat ze al gebruikt werden, en natuurlijk al helemaal niet hoe ze dan bevallen. Wat dat betreft kun je zelfs heel goed een +1 geven!
Nog wonderlijker vindt ik dat er 27x -1 staat, en 5x 0. Zit iedereen hier nu de -1 na te apen, omdat ze bang zijn voor de ModBot? Of worden reacties van 1 bericht automatisch op -1 gezet ofzo? Ik snap hier echt niets van.
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)
Vaak is zoiets een fipo... Maar in dit geval niet. TV uitzendingen met 7680x4320? Dat is inderdaad idioot. Die opmerking slaat gewoon de spijker op de kop!
Ja, er had eventueel bij mogen staan dat HD-TV in de meeste situaties over het scheidend vermogen van je oog heen gaat... Dat zou de post versterken, en er een dikke +1 van maken.
Maar wat er nu staat is niet ongewenst. Zou gewoon een 0, en niet -1 moeten zijn.
Waarom staat z'n onderbuurman dan zo redelijk vast op -1? (27x -1, 6x 0)quote:AHBdV schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:09:
Wat is hier spNk in 'nieuws: Microsoft wil ook winkelwagentjes besturen' nu weer ongewenst aan? Het gaat over winkelwagentjes. Iemand maakt een opmerking waarbij hij doet alsof plastic winkelwagentjes slecht zouden zijn. (goedkoop i.p.v. 'degelijk' metaal)
Dan is er toch niets mis mee dat iemand even (kort) aangeeft dat plastic al gebruikt wordt, én en nog veel prettiger is?
Is exact dezelfde opmerking, zelfs nog wat uitgebreider (en 1 minuut verschil is verwaarloosbaar). Vind ze allebij van het niveau "ikke ook", dus wat mij betreft 2x -1. Het probleem is dat hij het totaal niet uitlegt, dus als ik eronder zet "maar ik vind stalen karren beter rijden", krijg ik dan ook een 0? Onderbouwing is er niet, dus dit wordt een welles-nietus-discussie, en die hoeven we niet.
Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)
Kan iemand dit even aanpassen? Ik meld even dat de interne updatefunctie van uTorrent nog niet is bijgewerkt, ik wist niet dat dat ongewenst is?
It takes one to know one...
R_Rabbit10 in 'nieuws: Microsoft wil ook winkelwagentjes besturen'
Weer een goed voorbeeld van papagaaimodden zonder zelf even verder te kijken!
eens. De reactie op jouw post ook meteen maar even op 0 gezet, want wat daar slecht aan bedoelt is zie ik ook niet. (feitelijk onjuist is nog steeds 0)quote:Dubbeldrank schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:15:
Dubbeldrank in 'meuk: µTorrent 1.7.6 build 7859'
Kan iemand dit even aanpassen? Ik meld even dat de interne updatefunctie van uTorrent nog niet is bijgewerkt, ik wist niet dat dat ongewenst is?
als je even leest staat er in dat topic ook wat over het scheidend vermogen van een oog. En het gaat hier ook om een scherm op een muur te plakken, niet deze resolutie op een 19"-scherm. Dus het lijkt me een terechte -1.quote:AHBdV schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:20:
Nog eentje: Thomasje1984 in 'nieuws: Japanse overheid investeert in ultra-hdtv'
Vaak is zoiets een fipo... Maar in dit geval niet. TV uitzendingen met 7680x4320? Dat is inderdaad idioot. Die opmerking slaat gewoon de spijker op de kop!
Ja, er had eventueel bij mogen staan dat HD-TV in de meeste situaties over het scheidend vermogen van je oog heen gaat... Dat zou de post versterken, en er een dikke +1 van maken.
Maar wat er nu staat is niet ongewenst. Zou gewoon een 0, en niet -1 moeten zijn.
Hij linkt dus helemaal niet naar GoT
RoD wijzigde dit bericht 16-01-2008 21:04 (15%)
paulh in 'nieuws: Oracle lijft BEA Systems in'
Deze twee vindt ik persoonlijk eigenlijk geen +1, wat vinden jullie?
571Pro in 'nieuws: HTC kampt met driverproblemen in nieuwe generatie smartphones'
Niet echt een -1 lijkt mij? lijkt mij meer op een 0.
Hij zet er wel een offtopicdiscussie mee voort, eentje die hij zelf begonnen is. Ik kan best leven met een -1. Een 0 mag ook. Hangt er een beetje tussenin.quote:SniperFox schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 01:08:
571Pro in 'nieuws: HTC kampt met driverproblemen in nieuwe generatie smartphones'
Niet echt een -1 lijkt mij? lijkt mij meer op een 0.
Een 0 lijkt mij beter.
ShellGhost in 'nieuws: Nintendo belooft 65 Wii- en 80 DS-games in eerste helft 2008'
Die alternatieve "grappige" wijze van schrijven is imo absoluut geen reden om de post naar beneden te modden. Eens dus.quote:RoeAntSte schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:21:
dit lijkt me een 0, linkt gewoon door, jammer van de spelfout, matig grapje, maar geen -1 lijkt mij.
Die valt wmb onder de noemer "zinloze kreet". Als je dan ook nog de eerste bent heb je al helemaal de schijn van een FiPo.quote:ShellGhost schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:35:
Wat is hier mis mee, behalve dat het toevallig de eerste is.
ShellGhost in 'nieuws: Nintendo belooft 65 Wii- en 80 DS-games in eerste helft 2008'
De eerste geeft goede informatie op een foute aanname van iemand boven hem. Daardoor voorkomt hij een verwarring die wmb best een +1 verdiend (voorheen +1 verhelderend).quote:SniperFox schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 01:08:
Mei in 'nieuws: Oracle lijft BEA Systems in'
paulh in 'nieuws: Oracle lijft BEA Systems in'
Deze twee vindt ik persoonlijk eigenlijk geen +1, wat vinden jullie?
Die ander staat goed op 0!
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.