Hoofdcategorieën
Topicacties

Het kleine-mismoderatietopic deel V

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
No! I'm not!
Reg. datum: 21 november 2004

De volgende heeft wel een punt maar helaas komen er nogal wat trolls in voor:
Abom in 'nieuws: FBI wil toegang tot gegevens Britse staatsburgers'
Deze zin: "Dat kut Israel en de taliban...allemaal shit veroorzaakt of verergerd door toe doen van die achterlijke conservatieve flikkers uit Amerika!" vind ik in ieder geval niet een schoolvoorbeeld van hoe je een nette discussie voert!
Heeft echter wel 4x +2; 5x +1 en 4x -1 (zoals het hoort waarvan er 3 van mij zijn!). Hij heeft echter zijn bericht wel gewijzigd dus voor die edit kan het best +1 waard zijn geweest.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties: [view]

Door: Cloud
Moderator TMF / FPM Coördinator
How can I be of service?
Reg. datum: 01 november 2001

quote:
k1n8fisher schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:39:
De volgende heeft wel een punt maar helaas komen er nogal wat trolls in voor:
Abom in 'nieuws: FBI wil toegang tot gegevens Britse staatsburgers'
Deze zin: "Dat kut Israel en de taliban...allemaal shit veroorzaakt of verergerd door toe doen van die achterlijke conservatieve flikkers uit Amerika!" vind ik in ieder geval niet een schoolvoorbeeld van hoe je een nette discussie voert!
Zeker niet nee. Jammer van zijn voor de rest valide punt :) Als hij het anders zou brengen zou het zomaar een +1 kunnen zijn.
quote:
Hij heeft echter zijn bericht wel gewijzigd dus voor die edit kan het best +1 waard zijn geweest.
Alleen het huidige bericht doet er toe ;) Hij krijgt van mij ook (helaas) een -1.

"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)

Reg. datum: 05 mei 2006

Wat is hier spNk in 'nieuws: Microsoft wil ook winkelwagentjes besturen' nu weer ongewenst aan? Het gaat over winkelwagentjes. Iemand maakt een opmerking waarbij hij doet alsof plastic winkelwagentjes slecht zouden zijn. (goedkoop i.p.v. 'degelijk' metaal)
Dan is er toch niets mis mee dat iemand even (kort) aangeeft dat plastic al gebruikt wordt, én en nog veel prettiger is?

Tuurlijk, geen +2 opmerking. Maar ik zie absoluut niet in waarom het -1 zou zijn. Dit zit gewoon volkomen op de positieve kant van de schaal. Minstens een 0 waard. Sterker, ik vindt het naar aanleiding van die negatieve opmerking eigenlijk wel heel prettig dat deze post gemaakt werd. Hoewel ik wel gehoord had dat men dacht over plastic winkelwagentjes, wist ik nog niet dat ze al gebruikt werden, en natuurlijk al helemaal niet hoe ze dan bevallen. Wat dat betreft kun je zelfs heel goed een +1 geven!

Nog wonderlijker vindt ik dat er 27x -1 staat, en 5x 0. Zit iedereen hier nu de -1 na te apen, omdat ze bang zijn voor de ModBot? Of worden reacties van 1 bericht automatisch op -1 gezet ofzo? Ik snap hier echt niets van.

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Ik vind het een onschuldige 0. +1 is hier imo absoluut niet aan de orde. Zo relevant is de reactie niet. Overigens staat er onder die reactie nog eentje met dezelfde strekking, gepost een minuut na de eerste. Lijkt mij ook een 0, aangezien één minuut een beetje krap is voor een dubbelpost.

Door: Cloud
Moderator TMF / FPM Coördinator
How can I be of service?
Reg. datum: 01 november 2001

Er valt niet veel aan te snappen. Het enige wat wij kunnen doen is massaal corrigeren in dit geval ;) Ik heb de reactie ook op een 0 geplaatst. Hij staat nu op 14x0 en 27x-1. Er is nog wat werk nodig dus.

"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)

Reg. datum: 05 mei 2006

Nog eentje: Thomasje1984 in 'nieuws: Japanse overheid investeert in ultra-hdtv'

Vaak is zoiets een fipo... Maar in dit geval niet. TV uitzendingen met 7680x4320? Dat is inderdaad idioot. Die opmerking slaat gewoon de spijker op de kop!

Ja, er had eventueel bij mogen staan dat HD-TV in de meeste situaties over het scheidend vermogen van je oog heen gaat... Dat zou de post versterken, en er een dikke +1 van maken.

Maar wat er nu staat is niet ongewenst. Zou gewoon een 0, en niet -1 moeten zijn.

vampire
Reg. datum: 01 april 2005

Schier idd niet op nee.... 17x0, ff kijken of we over de zogeheten papegaaimodders heen kunnen komen :p
Mooooh!
Reg. datum: 01 mei 2006

quote:
AHBdV schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:09:
Wat is hier spNk in 'nieuws: Microsoft wil ook winkelwagentjes besturen' nu weer ongewenst aan? Het gaat over winkelwagentjes. Iemand maakt een opmerking waarbij hij doet alsof plastic winkelwagentjes slecht zouden zijn. (goedkoop i.p.v. 'degelijk' metaal)
Dan is er toch niets mis mee dat iemand even (kort) aangeeft dat plastic al gebruikt wordt, én en nog veel prettiger is?
Waarom staat z'n onderbuurman dan zo redelijk vast op -1? (27x -1, 6x 0)
Is exact dezelfde opmerking, zelfs nog wat uitgebreider (en 1 minuut verschil is verwaarloosbaar). Vind ze allebij van het niveau "ikke ook", dus wat mij betreft 2x -1. Het probleem is dat hij het totaal niet uitlegt, dus als ik eronder zet "maar ik vind stalen karren beter rijden", krijg ik dan ook een 0? Onderbouwing is er niet, dus dit wordt een welles-nietus-discussie, en die hoeven we niet.

Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)

Yarrr!!!
Reg. datum: 30 maart 2002

Dubbeldrank in 'meuk: µTorrent 1.7.6 build 7859'

Kan iemand dit even aanpassen? Ik meld even dat de interne updatefunctie van uTorrent nog niet is bijgewerkt, ik wist niet dat dat ongewenst is?

It takes one to know one...

No! I'm not!

De volgende zal wel als dubbelpost zo vaak op -1 zijn gezet maar gezien het tijdsverschil (18.43 tegen 18.42) mag deze gewoon op 0 blijven staan!
R_Rabbit10 in 'nieuws: Microsoft wil ook winkelwagentjes besturen'
Weer een goed voorbeeld van papagaaimodden zonder zelf even verder te kijken!

Reg. datum: 03 september 2007

een 0 gegeven en dubbeldrank staat weer goed zie ik.

vampire

quote:
Dubbeldrank schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:15:
Dubbeldrank in 'meuk: µTorrent 1.7.6 build 7859'

Kan iemand dit even aanpassen? Ik meld even dat de interne updatefunctie van uTorrent nog niet is bijgewerkt, ik wist niet dat dat ongewenst is?
eens. De reactie op jouw post ook meteen maar even op 0 gezet, want wat daar slecht aan bedoelt is zie ik ook niet. (feitelijk onjuist is nog steeds 0)

quote:
AHBdV schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:20:
Nog eentje: Thomasje1984 in 'nieuws: Japanse overheid investeert in ultra-hdtv'

Vaak is zoiets een fipo... Maar in dit geval niet. TV uitzendingen met 7680x4320? Dat is inderdaad idioot. Die opmerking slaat gewoon de spijker op de kop!

Ja, er had eventueel bij mogen staan dat HD-TV in de meeste situaties over het scheidend vermogen van je oog heen gaat... Dat zou de post versterken, en er een dikke +1 van maken.

Maar wat er nu staat is niet ongewenst. Zou gewoon een 0, en niet -1 moeten zijn.
als je even leest staat er in dat topic ook wat over het scheidend vermogen van een oog. En het gaat hier ook om een scherm op een muur te plakken, niet deze resolutie op een 19"-scherm. Dus het lijkt me een terechte -1.

vampire

hoe kan dit ooit een +1 waard zijn? Hij herhaalt wat in het artikel staat inclusief de GoT link die in het artikel staat. Degene waar hij op reageerd verdient imho gewoon een -1 en hij een 0.

Mwa, hij linkt nog wel naar GoT, maar dat is wel een beetje goedkoop scoren inderdaad. Die reactie waarop hij reageert is trouwens imo geen -1. Hij geeft slechts aan dat het daar wellicht óók aan kan liggen. Niet echt nuttig, maar wel een onschuldige 0.

Hij linkt dus helemaal niet naar GoT 8)7 geen idee hoe ik daar nou weer bij kwam.

RoD wijzigde dit bericht 16-01-2008 21:04 (15%)

doordat je verkeerd las :p ik geef hem een 0

Reg. datum: 04 mei 2007

Mei in 'nieuws: Oracle lijft BEA Systems in'
paulh in 'nieuws: Oracle lijft BEA Systems in'

Deze twee vindt ik persoonlijk eigenlijk geen +1, wat vinden jullie?

571Pro in 'nieuws: HTC kampt met driverproblemen in nieuwe generatie smartphones'
Niet echt een -1 lijkt mij? lijkt mij meer op een 0.

quote:
Hij zet er wel een offtopicdiscussie mee voort, eentje die hij zelf begonnen is. Ik kan best leven met een -1. Een 0 mag ook. Hangt er een beetje tussenin.

vampire

Ik vind het juist wel een -1. Wat heb ik er aan om te weten welke telefoon er over 2 jaar (alsof er na 2 jaar geen nieuwe versie van de iphone zou zijn) als reactie op de iphone eventueel zou gaan kunnen komen bij een artikel over slechte drivers?

Dat is ook wat ik bedoel met de offtopicdiscussie. Eerst post hij een heel vaag weinig relevant bericht.. goed, dat mag nog op 0, voor de moeite zullen we maar zeggen. Maar om dan die discussie voort te zetten op de manier die hij doet is nogal offtopic. Ik neig dus ook eigenlijk naar een -1. Een 0 is verdedigbaar door het onschuldige karakter en het feit dat het in ieder geval *iets* aan binding heeft met het artikel, maar dat is wel een beetje zoeken naar redenen om het een 0 te geven.

dit lijkt me een 0, linkt gewoon door, jammer van de spelfout, matig grapje, maar geen -1 lijkt mij.

Reg. datum: 06 augustus 2001

Wat is hier mis mee, behalve dat het toevallig de eerste is.
ShellGhost in 'nieuws: Nintendo belooft 65 Wii- en 80 DS-games in eerste helft 2008'

quote:
RoeAntSte schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:21:
dit lijkt me een 0, linkt gewoon door, jammer van de spelfout, matig grapje, maar geen -1 lijkt mij.
Die alternatieve "grappige" wijze van schrijven is imo absoluut geen reden om de post naar beneden te modden. Eens dus.
quote:
Die valt wmb onder de noemer "zinloze kreet". Als je dan ook nog de eerste bent heb je al helemaal de schijn van een FiPo.

No! I'm not!

quote:
De eerste geeft goede informatie op een foute aanname van iemand boven hem. Daardoor voorkomt hij een verwarring die wmb best een +1 verdiend (voorheen +1 verhelderend).
Die ander staat goed op 0!

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: