render:
foto:

Ik krijg alleen het realistisch benaderen van rvs niet voor elkaar zonder allemaal rare reflectie bijwerkingen.
time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside
GoT Index » Graphics » [3D] Post je 3D stuff maar weer - part 39
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]
time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

Verduidelijk eens wat er nep aan lijkt dan ? ik zie nogsteeds gewoon een foto.. behalve dan dat degene die hem genomen heeft niet terug te zien is door de resolutie.. als ik ver genoeg kon inzoomen ben ik er van overtuigt dat er echt wel iemand met een camera staat @ de linkerquote:mavi schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:50:
Nep, vooral het eerste plaatje lijkt nep. But I could be wrong.
jij bent zeker de slimste thuis ?quote:Loderunner schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:20:
Ik zou zeggen nep, vanwege het zichtbare anti-aliasing langs de randen van de auto, met name de deur, bumper etc.
Archetype wijzigde dit bericht 31-12-2007 11:23 (224%)
The artist formerly known as Devega -> \o/ | www.navalart.net | Pain is temporary, Glory is forever
Nee dat is geen anti-aliasing.quote:Loderunner schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:20:
Ik zou zeggen nep, vanwege het zichtbare anti-aliasing langs de randen van de auto, met name de deur, bumper etc.
Pentium D930 @ 3,53Ghz | Gigabyte GA-8N-SLI | 2x Corsair 1GB DDR2 | 2x 300GB Seagate 7200.9 @ raid0 | 1x 500GB Samsung T166 | 1x 120GB Seagate 7200.7 | Asus N6800GT @ 425/1150 | Scythe Ninja | Dell 2007FP | Logitech MX400 | MS Natural Ergonomic 4000
Da's goeie shit
het is veel logischer dat die foto gewoon zo genomen is..quote:Wekkel schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:40:
Het plaatje is echt en gemaakt middels HDR (google maar even).
je was wat laat hehequote:-DG- schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:29:
[...]
Nee dat is geen anti-aliasing.
Dat komt gewoon door het verkleinen van de foto.
Archetype wijzigde dit bericht 31-12-2007 11:55 (114%)
The artist formerly known as Devega -> \o/ | www.navalart.net | Pain is temporary, Glory is forever
Mensen die bij een eerdere post gaan quoten op een latere post zijn inderdaad vervelend.quote:
Pentium D930 @ 3,53Ghz | Gigabyte GA-8N-SLI | 2x Corsair 1GB DDR2 | 2x 300GB Seagate 7200.9 @ raid0 | 1x 500GB Samsung T166 | 1x 120GB Seagate 7200.7 | Asus N6800GT @ 425/1150 | Scythe Ninja | Dell 2007FP | Logitech MX400 | MS Natural Ergonomic 4000
Ik had em al in een apart venster geopend, zelfs dan nog zie ik het. En het is niet aanwezig in de rest vd afbeelding.quote:Archetype schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:46:
[...]
jij bent zeker de slimste thuis ?
das de rescaling van de foto door het forum.. copy die link eens vrolijk in je browser ?
wie niet springt heeft een snor
mwa de kleur van het rood kan zowiezo gefotoshopped zijn oid..quote:Znorro schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:38:
hij is nep want de gele lamp onderaan de voorkant van de auto klopt niet met de 'echte' foto![]()
en het rood in de onderste foto is net iets te rood.
edoch niets dan hulde

Archetype wijzigde dit bericht 31-12-2007 14:29 (13%)
kijk, handige tipquote:Krusher schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:35:
Kijk anders even in de exif info van de eerste 2 platen en dan vooral de tijd waarop de foto's zijn genomen.. En ja exif info is te "vervalsen" maar tot welk doel?
[RashMatash]

Toevallig Vray geinstalleerd? Ik had hier een tijdje terug ook last van, zelfs opnieuw installeren lukte niet en een andere UI kiezen hielp ook niet. Maar ik had het wel op kunnen lossen, weet alleen niet meer hoe. Zoek anders op CGtalk of de autodesk discussion forums er naar.quote:blaguy schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 17:47:
Ik heb een 3Ds max 2008 porbleem. Als ik 3ds max opstart krijg ik dit:
[afbeelding]
Er zitten geen plaatjes op de knoppen in de bovenste balk. De knoppen zelf doen het wel. Eerst had ik dit probleem niet, pas toen ik hem net opstartte gaf hij dit probleem. Weet iemand hoe het komt dat ze weg of zelfs hoe je het oplost?
Alvast bedankt.
toevallig wel ja. Ik ga meteen even kijken. Bedankt!quote:Yanik schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 17:58:
[...]
Toevallig Vray geinstalleerd? Ik had hier een tijdje terug ook last van, zelfs opnieuw installeren lukte niet en een andere UI kiezen hielp ook niet. Maar ik had het wel op kunnen lossen, weet alleen niet meer hoe. Zoek anders op CGtalk of de autodesk discussion forums er naar.
blaguy wijzigde dit bericht 01-01-2008 18:10 (12%)
Had ik laatst ook, vaag probleem. Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij heb ik het opgelost door bepaalde mappen van 3dsmax(met config files, etc?) te verwijderen in Application Data->Autodeskquote:blaguy schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 17:47:
Ik heb een 3Ds max 2008 porbleem. Als ik 3ds max opstart krijg ik dit:
[afbeelding]
Er zitten geen plaatjes op de knoppen in de bovenste balk. De knoppen zelf doen het wel. Eerst had ik dit probleem niet, pas toen ik hem net opstartte gaf hij dit probleem. Weet iemand hoe het komt dat ze weg of zelfs hoe je het oplost?
Alvast bedankt.
hoogstwaarschijnlijk de 3dsmax ini file gedelete die vervangt zichzelf met "standaard" informatie waneer deze niet bestaan als je max opnieuw boot, helaas aleen was het niet je max ini maar waarschijnlijk je reboot die het probleem oplostequote:Kayz schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:10:
[...]
Had ik laatst ook, vaag probleem. Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij heb ik het opgelost door bepaalde mappen van 3dsmax(met config files, etc?) te verwijderen in Application Data->Autodesk
Archetype wijzigde dit bericht 01-01-2008 20:49 (18%)
Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...
Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...
Ik heb even wat plaatjes in HDR bij elkaar gezocht. Dat zijn gewoon echte foto's maar dan met een specifieke bewerking (kort gezegd, een veel groter bereik van licht naar donker, veel groter dan we thans gebruiken in reguliere fotografie en beeldschermen). Met een bepaalde verwerking krijg je dan een cartoon-achtig of CGI effect.quote:Archetype schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:22:
mwa de kleur van het rood kan zowiezo gefotoshopped zijn oid..
en de oranje lichten voorop doen mij eerder denken aan een aanpassing op de echte auto zelf.
het lijkt mij imo dat als iemand zo zn best heeft gedaan om die auto na te maken dat hij die fout nooit gemaakt had.
Da's goeie shit
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Graphics » [3D] Post je 3D stuff maar weer - part 39
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona