Wat een slap gezever
GoT Index » Graphics » [3D] Post je 3D stuff maar weer - part 39
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]
Wat een slap gezever

Jack Walsh wijzigde dit bericht 25-12-2007 00:32 (4%)
"So, where's the Cannes Film Festival being held this year?" - Christina Aguilera
He's a guy who gets up at six o'clock in the morning regardless of what time it is.
Tks!, ik ben vergeten te vermelden dat ik met Modo 301 werk.quote:MOAW schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:17:
Als je met max werkt: Hair & Fur in de modifier listHet zijn er iig al goed uit moet ik zeggen.
Wat een slap gezever

Hoi Thomasyola. Ik denk dat je een beginner bent op het gebied van 3d. Ik zou eens goed rondkijken op sites met tutorials over belichting, texturing en modelleren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen weet voor blender. Succes in ieder geval!!quote:thomasyola schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:03:
Mijn eerste projectje met Blender dat op iets trekt. Vele uurjes aan bezig geweest en vooral veel bij geleerd.
[afbeelding]
Klik voor HD.
Commentaar is natuurlijk welkom.
Wat een slap gezever
Het is een beetje Sketchup kwaliteit. Maar voor een beginner wel mooi gemaaktquote:thomasyola schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:03:
Mijn eerste projectje met Blender dat op iets trekt. Vele uurjes aan bezig geweest en vooral veel bij geleerd.
[afbeelding]
Klik voor HD.
Commentaar is natuurlijk welkom.
Wel erg mooie rondingen voor sketchup. In sketchup ben je daar uren mee bezig, echt een hels karwei.quote:HaTe schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:21:
[...]
Het is een beetje Sketchup kwaliteit. Maar voor een beginner wel mooi gemaakt
ulekai wijzigde dit bericht 27-12-2007 22:53 (13%)
time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside
Ziet er mooi uit!quote:ulekai schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:51:
Op de dag voor kerstmis erg weinig te doen gehad, dus ook maar met iets nieuws begonnen.
Een brug welteverstaan.
[afbeelding]
mooie brug, ik ben ook ooit eens aan een brug begonnen maar het werd niets, ik ben beter in verzinnen, wou de golden gate bridge makenquote:bokskater schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:41:
[...]
Ziet er mooi uit!
Offtopic: Over special effects gesproken... beviel de film I am legend?
The cake is a lie!
ziet er goeduitquote:Jack Walsh schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 00:31:
Ik ben vandaag even met Blender aan de slag gegaan. Het resultaat is het gezicht van een man, tijdelijk even "vraagteken-man" genoemd:
[afbeelding]
Dit is natuurlijk een work in progress.
ik heb max 2008 met vray 1.5 RC5 en het werkt perfect bij mij...quote:blaguy schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:06:
Ik vroeg me af of Vray versie 1.5 die oorspronkelijk voor 3ds max9 is ook onder 3ds max 2008 werkt. Ik las ergens dat je een patch kan downloaden die naar 1.5 zou upgraden en waardoor je hem ook onder max 2008 kon draaien, ik heb versie 1.5 al, maar hij werkt dus niet onder max 2008. Als ik 3ds max 2008 open met Vray geinstalleerd krijg ik allemaal missing DDL errors en de melding dat bepaalde bestanden niet compatible zijn met max 2008.
Techno>Music
Je moet bij de installatie een plugin map aangeven, heb jij toen de plugin map van max in de installatie folder van 3ds max aangegeven?quote:L i m a schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:19:
[...]
ik heb max 2008 met vray 1.5 RC5 en het werkt perfect bij mij...
Een bestaande brug namaken lijkt mij ook een heel stuk moeilijker.quote:WatheveR schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 00:07:
[...]
mooie brug, ik ben ook ooit eens aan een brug begonnen maar het werd niets, ik ben beter in verzinnen, wou de golden gate bridge makenmaar hij leek steeds niet goed, werd ik pissig en stopte ermee
time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

"So, where's the Cannes Film Festival being held this year?" - Christina Aguilera
He's a guy who gets up at six o'clock in the morning regardless of what time it is.
Follow me tool is een waar geschenk, eerst wist ik niet dat die er ook in zatquote:ulekai schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:41:
[...]
Een bestaande brug namaken lijkt mij ook een heel stuk moeilijker.
Ik heb op een rechthoekig blok het profiel van mijn brug getekend.
[afbeelding]
Vervolgens met een kromme lijn aangegeven waar ik mijn brug heen wou hebben en met de follow me tool het lijntje gevolgd aan beide kanten.
The cake is a lie!

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Wel ik heb het met RC4 ook geprobeerd en daar ging het ook. RC3 dat weet ik niet. De folder die ik aanduid is: C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2008quote:blaguy schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:29:
[...]
Je moet bij de installatie een plugin map aangeven, heb jij toen de plugin map van max in de installatie folder van 3ds max aangegeven?
Ik heb hier een RC3. Maakt dat uit, en hoe kan ik upgraden naar RC5 als het wel uitmaakt?
Techno>Music
Het werkt als ik de 3ds max root folder neem in plaats van de plugin folder. Heel erg bedankt!quote:L i m a schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:41:
[...]
Wel ik heb het met RC4 ook geprobeerd en daar ging het ook. RC3 dat weet ik niet. De folder die ik aanduid is: C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2008

bokskater wijzigde dit bericht 30-12-2007 16:37 (9%)
Als dit je eerste lijf is vind ik het knap gedaan.quote:bokskater schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:36:
Eventjes iets anderstuusen door, mijn eerste lijf:
Probeer David van Michael Angelo te maken.
Dan lukt dat texturen ook is een keer, gewoon alles wit.
(En ja, hij heeft nu nog zwemvliezen / grote pootjes)
[afbeelding]
[afbeelding]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Graphics » [3D] Post je 3D stuff maar weer - part 39
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona