Hoofdcategorieën
Topicacties

Telfort Internet - 20 Mbit voor ¤19,95

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 24 april 2002

quote:
Spearhead schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:37:
Ik heb op dit moment KPN internet + bellen met twee nummers/lijnen. Weet iemand of ik in deze situatie - en met nummerbehoud - over kan naar Telfort? Ik kan daar op de site niks over vinden, en bellen met de klantenservice kost mucho ¤¤¤.
quote:
Athome schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:44:
0800-1707 is ook een telefoonnummer waarop Telfort Internet bereikbaar is.

Reg. datum: 11 oktober 2006

Sinds 9 maanden heb ik adsl super van tele2, ook 20 mbit voor 19.95 inclusief vastelijn toeslag.
Er waren bij mij ook geen aansluit kosten voor de vaste lijn.
De aanbod van telfort is dus niet helemaal uniek.

Reg. datum: 05 mei 2000

quote:
Spearhead schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:37:
Ik heb op dit moment KPN internet + bellen met twee nummers/lijnen. Weet iemand of ik in deze situatie - en met nummerbehoud - over kan naar Telfort? Ik kan daar op de site niks over vinden, en bellen met de klantenservice kost mucho ¤¤¤.
Je kan één nummer meenemen naar Telfort. Je kan bij Telfort wel 2x tegelijk een gesprek voeren met dat nummer (inkomend of uitgaand maakt niet uit).

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Ik heb Internet via @home. Nu heb ik een paar maanden geleden mijn abonnement laten wijzigen naar een andere snelheid. Betekend dit dat ik dan weer een jaar aan mijn contract vast zit ?

www.appx.com

quote:
dvanmil schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:44:
Ik heb Internet via @home. Nu heb ik een paar maanden geleden mijn abonnement laten wijzigen naar een andere snelheid. Betekend dit dat ik dan weer een jaar aan mijn contract vast zit ?
Ja, inderdaad, je zit er (helaas) weer een jaar aan vast. Zie artikel 7.3 van de algemene voorwaarden (PDF).

Bijzondere albumtracks, rarities, oldies en leuke actuele hits. Je hoort het op .: musicfreakradio :. !

Reg. datum: 06 mei 2002

quote:
bjck schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:33:
[...]

Je kan één nummer meenemen naar Telfort. Je kan bij Telfort wel 2x tegelijk een gesprek voeren met dat nummer (inkomend of uitgaand maakt niet uit).
Je wilt dus zeggen dat je met 1 abboneenummer 2 gesprekken tegelijkertijd (dus geen wisselgesprek) kunt voeren. Hoe kan dat?

Reg. datum: 21 januari 2007

quote:
Athome schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:30:
[...]

Je wilt dus zeggen dat je met 1 abboneenummer 2 gesprekken tegelijkertijd (dus geen wisselgesprek) kunt voeren. Hoe kan dat?
Dat komt omdat VoIP een heel andere techniek is. Zodra je uitbelt wordt er alleen gecheckt of je username/password goed zijn, er wordt een gesprek opgezet en evt. wordt je nummer meegestuurd. Een telefoonnummer zit dus niet zozeer aan 'één lijn' gekoppeld maar gewoon aan alle toestellen die op de modem zijn aangesloten.

Reg. datum: 14 oktober 2007

quote:
givemebeer schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:29:
Sinds 9 maanden heb ik adsl super van tele2, ook 20 mbit voor 19.95 inclusief vastelijn toeslag.
Ik bedoel dus dat ik geen werkend telefoon aansluiting nu heb, andere providers waar ik gekeken heb moet je dik geld neer tellen om deze NewLineService te activeren varieerend van 69 tot 150 euro ofzo. Bij Tele2 heb ik idd niet bij gekeken, omdat het niet echt een provider naar mijn smaak is. Sorry voor incompleetheid van mijn opmerking.

quote:
BENGiii schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:53:
[...]

Ik bedoel dus dat ik geen werkend telefoon aansluiting nu heb, andere providers waar ik gekeken heb moet je dik geld neer tellen om deze NewLineService te activeren varieerend van 69 tot 150 euro ofzo. Bij Tele2 heb ik idd niet bij gekeken, omdat het niet echt een provider naar mijn smaak is. Sorry voor incompleetheid van mijn opmerking.
Als je ADSL hebt zonder KPN telefonie op die lijn (dedicated line, ook wel dsl-only of kaal-koper genoemd) kan je gewoon overstappen. Dat is niet een NLS aansluiting omdat je al ADSL hebt is het een telco-telco overstap.

Alleen als een ongebruikte koperlijn ingebruik genomen moet worden is het NLS. Ook dan rekent Telfort geen aansluitkosten.

Reg. datum: 14 oktober 2007

Dat bedoelde ik dus ook eigenljik :D.

De vorige bewoner had geen KPN en internet via de kabel, dus moet er NLS aan de pas komen.

BENGiii wijzigde dit bericht 15-10-2007 12:09 (56%)

Trotse oom
Reg. datum: 13 januari 2005

quote:
BENGiii schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:44:
Naar aanleding van dit topic zal ik ook kort mijn verhaal doen.

Afgelopen vrijdag heb ik ook Telfort aangevraagd, van een woning zonder 'actieve' KPN vaste lijn, dus zal ik jullie komende tijd op de hoogte gaan houden van de vorderingen.

Tijdens de aanmeldings procedure kwamen er geen exrta kosten te voor schijn voor het activeren van de lijn, wat vrij uniek is volgens mij, maar niet minder prettig :).

Enige extra kosten die er waren zijn: 14,95 administratie kosten en de kosten van het draadloos moden en dat je de eerste 2 maanden vooruit betaald bij de eerste rekening.

Het abonnement duurt 1 jaar, waarna je per maand kan opzeggen. Tot nu toe geen rare fratsen alles is kort en duidelijk bij telfort, hoop dat de aansluiting het zelfde verloopt, BENGiii.
Ik heb dezelfde situatie. Er is bij mij voor zover ik weet geen vaste telefoonlijn actief, de vorige bewoner heeft dat geloof ik wel laten slopen (anders heb ik een probleem denk ik)

Alleen weet ik niet precies hoe het zit met het aansluiten. Er komt neem ik aan wel iemand langs die het installeert? Ik wil namelijk een draadloze router omdat de meterkast beneden in de hal staat en ik boven woon (is wel allemaal van mezelf, dat wel). Er zit wel een aansluiting in de woonkamer maar daar zit helemaal geen draad meer in. Dus dat wordt of kabels door het huis leggen of draadloos. Dan heb ik liever draadloos. Maar is dat signaal wel een beetje sterk om een etage naar boven te gaan? Kan ik mooi al mijn pc's aansluiten (hoofd pc, htpc, laptop en reservebak)

Ik heb al diverse kabels proberen te volgen maar die verdwijnen in muren/buizen etc. dus dat is ook geen doen.

Misschien moet ik eerst even langs een Telfort winkel, heb dus deze vragen aan ze:
1. Kán ik Telfort adsl nemen of is de lijn nog bezet?
2. Komt er iemand dat ding installeren (draadjes aan elkaar knopen)
3. Is het signaal sterk genoeg om ruwweg negen meter te overbruggen, inclusief muren en vloeren (hout)
4. Hoeveel pc's (als het dus kan) kan ik aan die draadloze router/modem hangen?

Of zijn er hier mensen die in dezelfde situatie zitten/vergelijkbare situatie?

Okee, volgens de site komt er iig ¤70,- bij voor een draadloos modem. Eventueel die ¤49,- voor een monteur is ook nog wel te doen, maar komt die het installeren qua software of hardware mbt de kabels? Want softwaredingen kan ik zelf ook wel :P alleen die KPN/ADSL lijnen aan elkaar knopen, daar ben ik dus niet zo'n ster in.

TroonStaal wijzigde dit bericht 15-10-2007 13:11 (6%)

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Reg. datum: 15 december 2001

Ik heb even zitten kijken, er zijn bij mij maar 2 providers die 20/1 leveren, telfort en xs4all.
Bij xs4all betaal je 75e, bij telfort 30e. Hoe kan dat verschil in hemelsnaam zo groot zijn? Waar gaat dat geld bij xs4all dan naar toe? Goed,ze hebben wat extra diensten, maar dat verklaard imho die 45e niet.

Would you rather be right or happy?

Reg. datum: 22 juli 2005

quote:
pingkiller schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:05:
Ik heb even zitten kijken, er zijn bij mij maar 2 providers die 20/1 leveren, telfort en xs4all.
Bij xs4all betaal je 75e, bij telfort 30e. Hoe kan dat verschil in hemelsnaam zo groot zijn? Waar gaat dat geld bij xs4all dan naar toe? Goed,ze hebben wat extra diensten, maar dat verklaard imho die 45e niet.
XS4ALL loopt over KPN en die zijn nou eenmaal duur. Daarnaast betaal je bij Xs4all voornamelijk voor de extras en kwaliteit. Telfort loopt over BabyXL en dat is een stuk goedkoper netwerk, maar doet niet echt minder af zover ik weet. Ik ben erg benieuwd hoe kwalitatief Telfort zal zijn.

Lekkere Loempia wijzigde dit bericht 15-10-2007 13:21 (8%)

quote:
Lekkere Loempia schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:20:
[...]

XS4ALL loopt over KPN en die zijn nou eenmaal duur. Daarnaast betaal je bij Xs4all voornamelijk voor de extras en kwaliteit. Telfort loopt over BabyXL en dat is een stuk goedkoper netwerk, maar doet niet echt minder af zover ik weet. Ik ben erg benieuwd hoe kwalitatief Telfort zal zijn.
Ik had het in de startpost ook al geplaatst. Telfort maakt gebruik van het BaByXL netwerk en als dat niet kan van het KPN netwerk.

hoe zit het met overstappen van xs4all naar telfort, had bij mijn vader speedlinq aangevraagd maar die kreeg bericht dat dit niet naadloos kon omdat het van kpn naar kpn ging

Thalantis Shaman lvl 70 @ genjuros (guild Vae Victis) | systeempjes

quote:
thalantis schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:56:
hoe zit het met overstappen van xs4all naar telfort, had bij mijn vader speedlinq aangevraagd maar die kreeg bericht dat dit niet naadloos kon omdat het van kpn naar kpn ging
Kan gewoon, geen beperking op aanwezig.

Did you mean: dataquest

quote:
thalantis schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:56:
Ik heb het nagevraagd bij de Sales afdeling van Xs4all. Wat eerder in het topic is vermeld kan ik bevestigen.

- Je dient je aanvraag in bij Telfort (geen afmeldbrief bij Xs is dus nodig)
- Xs4all stuurt jou een brief om de afmelding te bevestigen. Vanaf het moment dat je de brief ontvangen hebt betaald je exact nog 1 maand abbonementsgeld.
- Telfort wordt aangelegd, xs wordt afgesloten, dit zonder noemenswaardige downtime.
- Na afloop krijg je van Xs4all een restfactuur. Het zou namelijk kunnen zijn dat je een halve maand te veel hebt betaald, dit bedrag wordt dan teruggestort.
- Klaar :P

Te koop: Macbook 1.83GHz/2GB mem (defect scherm): ¤349,- (goed als Mac Mini te gebruiken)

Reg. datum: 24 augustus 2005

quote:
Datafeest schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:28:
[...]

Ik heb het nagevraagd bij de Sales afdeling van Xs4all. Wat eerder in het topic is vermeld kan ik bevestigen.

- Je dient je aanvraag in bij Telfort (geen afmeldbrief bij Xs is dus nodig)
- Xs4all stuurt jou een brief om de afmelding te bevestigen. Vanaf het moment dat je de brief ontvangen hebt betaald je exact nog 1 maand abbonementsgeld.
- Telfort wordt aangelegd, xs wordt afgesloten, dit zonder noemenswaardige downtime.
- Na afloop krijg je van Xs4all een restfactuur. Het zou namelijk kunnen zijn dat je een halve maand te veel hebt betaald, dit bedrag wordt dan teruggestort.
- Klaar :P
Je hoeft dus zelf geen contact op te nemen met XS4ALL, zij nemen dus het initiatief als ze die bevestiging van Telfort krijgen?

Did you mean: dataquest

Correct.

Te koop: Macbook 1.83GHz/2GB mem (defect scherm): ¤349,- (goed als Mac Mini te gebruiken)

bedankt voor de info

Thalantis Shaman lvl 70 @ genjuros (guild Vae Victis) | systeempjes

Vandaag ook maar Telfort ADSL genomen, Alice kwam bij mij niet verder dan 4Mbit dus die viel voor mij al snel af.

Ik heb nu nog Tweakdsl en daar zijn nu de totale kosten incl tel. 59,30 p/m, straks bij Telfort 36,40 p/m... dus wel de moeite waard.

http://www.gamespelen.nl voor je de leukste online spelletjes

Lomax

Via de vastelastenbond.nl kun je nu ook Telfort aanvragen.
Qua prijs maakt het weinig uit, maar bij problemen heb je een extra aanspreekpunt ;)
Reg. datum: 07 maart 2007

quote:
hjs schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:51:
Via de vastelastenbond.nl kun je nu ook Telfort aanvragen.
Qua prijs maakt het weinig uit, maar bij problemen heb je een extra aanspreekpunt ;)
en een bol.com kadobon van 25 euro !

Reg. datum: 17 september 2007

Ik heb nu Het Net 1,5 mb instap surfen (19,95) en belbudget van KPN (9,90 ofzo), nu download ik via torrents regelmatig films en muziek enzo, via dit modem lukt dat prima qua poorten die open staan, ik heb goede verbinding welliswaar erg traag uiteraard. Nu wil ik overstappen op Telfort internet, wat gegarandeerd sneller zal zijn dan mijn huidige internet, maar in hoeverre kan ik ervan uitgaan dat die instellingen van de poorten openzetten voor bepaalde torrent programma's kan lukken met dat modem? Heeft een dynamisch of vast ip-adres hier nog mee te maken? Zit namelijk te twijfelen tussen Orange 20mb internet en Telfort...maar ik moet per se wel poorten kunnen openen om torrents te downloaden anders kan ik beter bij Het Net blijven. Kan iemand mij hier meer uitleg over geven?

Wolven zijn mooie dieren
Reg. datum: 11 september 2003

quote:
givemebeer schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:29:
Very misleidend. Je hebt een abonnement op een 10 mbit lijn. Dat ze je (tijdelijk?) 20 mbit geven is wat anders. (Het kan namelijk morgen alweer tot max. 10 mbit worden gelimiteerd. Daarnaast ga je over 3 maanden 24,95/maand betalen, want het abonnement is normaal 24,95 euro/maand. Dat je toevallig mee hebt gedaan met een actie kun je ook buiten beschouwing laten.

Rex

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: