Hoofdcategorieën
Topicacties

Telfort Internet - 20 Mbit voor ¤19,95

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 05 mei 2000

quote:
Dothan schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 14:35:
[...]

Betekent dit nu dat je 2 ADSL abonnementen naast elkaar kan laten lopen? Ik heb ADSL over POTS via BBned bij Tweakdsl, en ik zou dit abonnement er wel naast willen. Ik dacht altijd dat je maar 1 ADSL lijn kon hebben. Als dat dus wel kan dan neem ik ook Telfort internet.
Kan in veel gevallen wel naast elkaar, ongeveer 50% van de huizen heeft twee aderparen die gebruikt kunnen worden. Meestal in apparatementen niet en ook nieuwbouw gaat meestal niet.

Gewoon aanvragen en niet melden dat je iets hebt.

Wordt je aanvraag afgewezen omdat er geen lijn beschikbaar is kan je eerst nog een (extra) KPN Belbudget lijn aanvragen (eenmalig ¤47.50 en 12x ¤10) en daarop bestellen. Alleen maakt dat het weer duurder, maar het kan wel als je perse een tweede aansluiting wilt.

KPN heeft een lever verplichting voor telefonie, ze moeten hem aanleggen al kan het wel zijn dat 2x Belbudget niet kan. En als er gevraagd wordt waarom je die wil zeg je gewoon dat je een alarm installatie hem vereist.
quote:
doitall schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 14:40:
Weet iemand of je dit contract na een jaar elke maand op kan zeggen of wordt het automatisch verlengd met nog een jaar?
Eerst 12 maanden contract, dan per maand opzegbaar.
quote:
Boss schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:34:
Ik heb een vraagje: ik heb een Apple Airport. Kan ik die zo in 1x aan de eenvoudigste en gratis (geschikt voor 1 computer) modem prikken die ze bij Telfort leveren? En dan die modem via de airport toch met meerdere computers gebruiken?

Of is het modem gewoon beperkt in zijn functionaliteit en is het absoluut niet mogelijk om er met meer dan 1 computer aan te hangen?
Wat is die Airport? Alleen een AP (AccessPoint) of ook een wireless router met 4 netwerk poorten?

De 'Basis modem' is niet beperkt expliciet tot 1 PC, hij heeft alleen maar 1 Netwerk poort. Dus als je meerdere PC's aan wilt sluiten heb je een switch nodig of een AP. Een breedband router zou ook nog kunnen (met wireless eventueel), alleen moet je die even anders instellen zodat het een switch + wireless apparaat wordt. Anders heb je 2x een router in je netwerk (ZyXEL + extra) en dat geeft soms rare problemen of moeilijkheden.
quote:
Harmen schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:34:

Graag zou ik mn huidige modem (Speedtouch 716v5) willen gebruiken ivm wireless, enig idee of dat werkt met een Tiscali netwerk?
Het werkt wel, echter ondersteunt de helpdesk van Telfort hem niet. Dus bestel sowieso ook het gratis modem zodat wanneer je problemen hebt je die kunt aansluiten en controleren of het aan je Speedtouch gebruik of aan Telfort ligt. Dan kan de helpdesk je probleem wel aannemen en onderzoeken immers.

En houdt er rekening mee dat in sommige gevallen de upload de 1024kbps niet haalt met een Speedtouch, zal dan rond de 900kbps liggen.

Je kan je Speedtouch ook nog als AP (AccessPoint) gebruiken door hem anders in te stellen en met een LAN poort aan de ZyXEL te hangen. Dan bestel je de 'Basis modem' en sluit je de poort van de ZyXEL aan op LAN1 van de Speedtouch. Dan doet de Speedtouch wel zorgen dat je nog 3 PC's kan aansluiten (switch) en het Wireless gedeelte werkt ook dan (AP). Je zorgt dan dat de ZyXEL de router functie doet/houdt en de IP adressen uitdeelt via DHCP op je lokale netwerk.

Of je bestelt gewoon de Wireless versie wat het makkelijk maakt :)

bjck wijzigde dit bericht 14-10-2007 17:03 (56%)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Reg. datum: 08 januari 2005

quote:
Boss schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:34:
Ik heb een vraagje: ik heb een Apple Airport. Kan ik die zo in 1x aan de eenvoudigste en gratis (geschikt voor 1 computer) modem prikken die ze bij Telfort leveren? En dan die modem via de airport toch met meerdere computers gebruiken?

Of is het modem gewoon beperkt in zijn functionaliteit en is het absoluut niet mogelijk om er met meer dan 1 computer aan te hangen?
ik heb zelf nog een mailtje gestuurd naar telfort(klantenservice) of RFC1483 bridging ook mogelijk was, maar ze raden zelf aan niks aan het modem te doen (daar geven ze "geen ondersteuning" op).
maar je bent een tweaker, of je bent het niet >:)

Probleem met die modems is dat ze geconfigureerd worden met een autoconfig systeem (zoals ook met de IPB modems van KPN), en je dus geen gebruikersnaam/wachtwoord meer krijgt. En het Zyxel 2602 modem ondersteunt in RFC1483 (om het leuk te maken |:( ) geen autoconfig. (volgens de handleiding iig)

Ik vermoed, dat je de gebruikersnaam voor een PPP-verbinding wel uit het modem kunt trekken, en die zo in je AE (of andere router, die PPP/PPTP ondersteund) kunt invoeren die achter je achter het modem hebt hangen.

Het wachtwoord dat erbij hoort, kan wel een probleem worden, ook al vermoedt ik dat die hetzelfde zal zijn als wat je opgestuurd krijgt (het "standaard-wachtwoord", dat ook bedoeld is voor de adminpages voor je mailboxen ed.).

zonde van je dure AE, maar je kunt em ook met een vd lan poorten op het modem aansluiten (het telfort modem is in feite gewoon een router zonder switch, je airport routing bypass je dan gewoon)

(je KUNT je AE, zoals je in je post al zegt, er ook gewoon in prikken. Maar ik heb dat ook al eens gedaan met een Linksys Router en het heeft verschrikkelijke effecten voor je Transferrates en dus i'net snelheid als je 2 routers gebruikt, vandaar dit enorme verhaal over RFC1483 bridging O-) )

quote:
harry1001 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:08:
[...]

ik heb zelf nog een mailtje gestuurd naar telfort(klantenservice) of RFC1483 bridging ook mogelijk was, maar ze raden zelf aan niks aan het modem te doen (daar geven ze "geen ondersteuning" op).
maar je bent een tweaker, of je bent het niet >:)

Probleem met die modems is dat ze geconfigureerd worden met een autoconfig systeem (zoals ook met de IPB modems van KPN), en je dus geen gebruikersnaam/wachtwoord meer krijgt. En het Zyxel 2602 modem ondersteunt in RFC1483 (om het leuk te maken |:( ) geen autoconfig. (volgens de handleiding iig)

Ik vermoed, dat je de gebruikersnaam voor een PPP-verbinding wel uit het modem kunt trekken, en die zo in je AE (of andere router, die PPP/PPTP ondersteund) kunt invoeren die achter je achter het modem hebt hangen.

Het wachtwoord dat erbij hoort, kan wel een probleem worden, ook al vermoedt ik dat die hetzelfde zal zijn als wat je opgestuurd krijgt (het "standaard-wachtwoord", dat ook bedoeld is voor de adminpages voor je mailboxen ed.).

zonde van je dure AE, maar je kunt em ook met een vd lan poorten op het modem aansluiten (het telfort modem is in feite gewoon een router zonder switch, je airport routing bypass je dan gewoon)

(je KUNT je AE, zoals je in je post al zegt, er ook gewoon in prikken. Maar ik heb dat ook al eens gedaan met een Linksys Router en het heeft verschrikkelijke effecten voor je Transferrates en dus i'net snelheid als je 2 routers gebruikt, vandaar dit enorme verhaal over RFC1483 bridging O-) )
Het is een RFC1483Bridge verbinding met DHCP gewoon. Je kan alles aansluiten wat je wilt, maar voor ondersteuning bestel wel zo'n modem om aan te sluiten als je problemen hebt en de helpdesk wilt bellen.

The One And Only
Reg. datum: 13 oktober 1999

bjck, bedankt voor de uitleg.
Heb het liefste alles in 1 kastje, heb nl. de telefoonaansluiting midden in de kamer.
Zit er aan te denken om het weg te werken naar de meterkast, maar da's ook niet zo 123 te doen.

Dit aanbod klinkt zeer aantrekkelijk, hopen dat andere providers nu ook eens wat goedkoper worden.

HT: Marantz SR5500 - Marantz DV6600 - Mordaunt-Short 902i/905i/906i - REL Quake II

Reg. datum: 24 april 2002

quote:
bjck schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:57:
KPN heeft een lever verplichting voor telefonie, ze moeten hem aanleggen al kan het wel zijn dat 2x Belbudget niet kan. En als er gevraagd wordt waarom je die wil zeg je gewoon dat je een alarm installatie hem vereist.
Ik heb nu ook 2 ADSL aansluitingen en heb het ook zoals hierboven beschreven aangepakt. Heeft een mannetje 2,5 uur staan graven en lassen voor mijn huis voor die 47,50 euro aansluitkosten ;)

Reg. datum: 06 september 2001

quote:
En houdt er rekening mee dat in sommige gevallen de upload de 1024kbps niet haalt met een Speedtouch, zal dan rond de 900kbps liggen.
Waarom zou de Speedtouch een lagere upload hebben dan de ZyXEL?

Een fles dode pixels te koop!
Reg. datum: 19 mei 2006

.

EWK wijzigde dit bericht 14-10-2007 20:10 (104%)
Reden: Misschien toch iets te offtopic.

Het Microsoft Uitzicht Ultiem 32 Beetje | Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om het ruimteverspillende "greetz $user","MVG" of iets dergelijks onder je posts te plakken.

Reg. datum: 06 september 2001

quote:
Je kan je Speedtouch ook nog als AP (AccessPoint) gebruiken door hem anders in te stellen en met een LAN poort aan de ZyXEL te hangen. Dan bestel je de 'Basis modem' en sluit je de poort van de ZyXEL aan op LAN1 van de Speedtouch. Dan doet de Speedtouch wel zorgen dat je nog 3 PC's kan aansluiten (switch) en het Wireless gedeelte werkt ook dan (AP). Je zorgt dan dat de ZyXEL de router functie doet/houdt en de IP adressen uitdeelt via DHCP op je lokale netwerk.
Hoe moet ik dan exact te werk gaan om Speedtouch als AP in te stellen?
Ik neem aan dat ik in de Speedtouch dan ook wat instellingen moet veranderen?
Ik wil dat hij dan puur als AP/Switch functioneerd. Dus zonder firewall en andere functies zoals NAT enz..

Reg. datum: 18 februari 2005

quote:
Harmen schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:34:

Tevens moet ik nog mn oude provider opzeggen, heb geen idee wanneer het afloopt.
Daar zou ik serieus op tijd naar kijken.
Voor je het weet is je abonnement weer met een jaar stilzwijgend verlengd.
Dat probleem had ik afgelopen september toen ik wilde overstappen, maar Orange fijn zei dat ik tot augustus 2008 er aan vast zat.

quote:
Schweino schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:19:
[...]

Ik heb nu ook 2 ADSL aansluitingen en heb het ook zoals hierboven beschreven aangepakt. Heeft een mannetje 2,5 uur staan graven en lassen voor mijn huis voor die 47,50 euro aansluitkosten ;)
Tja, zo werkt het nu eenmaal. In het verleden heeft KPN ervoor gekozen om niet overal vooraf twee lijnen volledig aan te sluiten.
quote:
supersatan schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:49:
[...]

Waarom zou de Speedtouch een lagere upload hebben dan de ZyXEL?
Omdat de behaalde snelheid afhankelijk is van beide kanten van de verbinding. En de Speedtouch haalt op het Tiscali netwerk (apparatuur) een lagere upload snelheid dan 1024 helaas.

Al is de annexB (ADSL over ISDN) versie in combinatie met de Tiscali apparatuur wel weer prima qua upload snelheid.

Telfort maakt voor een groot deel gebruik van het Tiscali ADSL netwerk. Als je overigens de postcode check doet bij Tiscali zelf en ze kunnen je niets leveren wordt je aangesloten via het netwerk van KPN. Dan gaat het bovenstaande niet op weer en haal je wel 1024 op je adres met een Speedtouch.
quote:
supersatan schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:11:
[...]

Hoe moet ik dan exact te werk gaan om Speedtouch als AP in te stellen?
Ik neem aan dat ik in de Speedtouch dan ook wat instellingen moet veranderen?
Ik wil dat hij dan puur als AP/Switch functioneerd. Dus zonder firewall en andere functies zoals NAT enz..
Je kan hem via de webinterface als bridge instellen, dan doet hij niets meer als router en deelt geen IP adressen meer uit. Wel zal je nog moeten zorgen dat hij ook niet meer op 192.168.1.254 luistert, anders krijg je een conflict in je netwerk met de ZyXEL.

Als je er geen kaas van gegeten hebt is het niet zo handig om het zo te gaan gebruiken :)

bjck wijzigde dit bericht 14-10-2007 20:25 (32%)

Reg. datum: 22 juli 2005

Ik zie in dit topic steeds de issue van het opzeggen. Meestal is er alleen een procedure voor de ISP. Maar mocht ik willen overstappen, dan wil ik ook KPN eruit gooien. Ik moest toen nog een KPN abbo. nemen, omdat het verplicht was. Nu de kosten voor linesharing als zijn inbegrepen, kan ik het bedrag besparen door het abbonement op te zeggen. Weet iemand hier hoe dat in zijn werk gaat?
Ik wil dus zowel de ISP als KPN opzeggen, om vervolgens naar dit pakket over te stappen.

quote:
Lekkere Loempia schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:07:
Ik zie in dit topic steeds de issue van het opzeggen. Meestal is er alleen een procedure voor de ISP. Maar mocht ik willen overstappen, dan wil ik ook KPN eruit gooien. Ik moest toen nog een KPN abbo. nemen, omdat het verplicht was. Nu de kosten voor linesharing als zijn inbegrepen, kan ik het bedrag besparen door het abbonement op te zeggen. Weet iemand hier hoe dat in zijn werk gaat?
Ik wil dus zowel de ISP als KPN opzeggen, om vervolgens naar dit pakket over te stappen.
Sowieso je KPN telefonie later pas opzeggen, eerst ADSL overstappen. Je kan zelf dan je KPN telefonie opzeggen of dat gaat vanzelf als je dat nummer meeneemt naar Telfort.

Maar ook hier geldt met het overstappen eerst aanvragen, dan wachten op de bevestiging dat het is ingepland. Daarna pas opzeggen bij de huidige ISP, niet andersom dat kan je overstap onmogelijk maken.

Dat je bij sommige ISP's alleen terecht kan als je KPN telefonie hebt (linesharing) is mogelijk. Dat is wel behoorlijk achterhaald in deze tijd ondertussen eigenlijk. Dat is nog maar een enkeling eigenlijk waar dat is bij mijn weten. Zo goed als alle ISP's kunnen lijnen overzetten of ze nu sharing (met KPN telfonie & ADSL) of dedicated (alleen ADSL) zijn.

Dus eerst ADSL aanvragen, wachten tot bevestiging van omzet datum (krijg je na een 7 a 10 dagen). Dan pas opzeggen bij de huidige ISP voor die datum. Als je ADSL is omgezet en je hebt met telefonie aangevraagd met nummer meenemen is je KPN telefonie vanzelf opgeheven, of je zegt dat later zelf op.

bjck wijzigde dit bericht 14-10-2007 21:13 (17%)

Reg. datum: 08 juni 2003

Boeiend. Tiscali, Tel2 ed. geven aan dat er géén adsl+bellen leverbaar op mijn adres terwijl de check bij Telfort aangeeft dat snelheden tot 16 Mb mogelijk zijn... Ik meen toch stellig dat de centrale hier in het dorp nog niet geschikt is voor adsl2+

mjam
Reg. datum: 10 februari 2001

Heeft iemand ervaring met die zyxel die er bij geleverd wordt? ik heb hier een oudere zyxel en dat is echt een grafding (raakt telkens verbinding kwijt, gare interface, niet te flashen, spontage restarts etc.).

Edit: weet iemand hoe lang de contractduur is?

r0ck3t wijzigde dit bericht 14-10-2007 21:37 (15%)

ADSL - Alle Dagen Snel Leechen

Reg. datum: 15 december 2001

quote:
Hutse Fluts schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:22:
Boeiend. Tiscali, Tel2 ed. geven aan dat er géén adsl+bellen leverbaar op mijn adres terwijl de check bij Telfort aangeeft dat snelheden tot 16 Mb mogelijk zijn... Ik meen toch stellig dat de centrale hier in het dorp nog niet geschikt is voor adsl2+
Tiscali checkt alleen voor hun eigen netwerk. Als ik hierboven goed heb gelezen, dan gaat telfort gewoon via kpn als er geen tiscali aanwezig is? Waar ik woon heb je alleen kpn(wel adsl2) en toch kan je dan ook 20/1 voor 20e krijgen. Snap nog niet helemaal hoe dat zit.

Would you rather be right or happy?

The One And Only
Reg. datum: 13 oktober 1999

Is er al iemand die een verbinding heeft van Telfort?

HT: Marantz SR5500 - Marantz DV6600 - Mordaunt-Short 902i/905i/906i - REL Quake II

Realtime icon

quote:
r0ck3t schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:32:
Heeft iemand ervaring met die zyxel die er bij geleverd wordt? ik heb hier een oudere zyxel en dat is echt een grafding (raakt telkens verbinding kwijt, gare interface, niet te flashen, spontage restarts etc.).
De nieuwe ZyXEL's zijn prima (overigens heb ik met mijn vorige, een 650-R, ook nooit problemen gehad). En ze zijn erg goed in te stellen zowel via een webinterface als via telnet (veel meer opties!).

De ZyXEL die in mijn oude huis staat (met TweakDSL over Tiscali/BaByXL) heb ik in 9 maanden geen enkele keer een schop hoeven te geven, en mijn 650-R met Demon heb ik in 3 jaar misschien 2x moeten resetten. Ik ben in ieder geval tevreden met ZyXEL :)
quote:
Harmen schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:35:
Is er al iemand die een verbinding heeft van Telfort?
Telfort is afgelopen donderdag begonnen met de dienstverlening en het hele bestelproces duurt 3-6 weken, lijkt me dus niet dat er al Telfort-klanten rondlopen (of het moeten pilot-klanten zijn geweest). Dienstverlening is bijna een 1:1 kopie van de huidige Tiscali dienstverlening, dus als je ervaringen wilt kan je die misschien vinden in het Tiscali-topic?

[BoSS] wijzigde dit bericht 14-10-2007 21:42 (46%)

Geen woorden maar daden [Apple iBook 12" 1.2 GHz/768MB/60GB/BT]

quote:
Hutse Fluts schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:22:
Tiscali levert niet buiten haar eigen netwerkdekking. Telfort maakt dan gebruik van het KPN netwerk. Kan dus prima dat Tiscali daar niet beschikbaar is en Telfort je tot 16Mb kan leveren.
quote:
r0ck3t schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:32:
Ligt er heel erg aan welk type je hebt en door wie hij is geleverd hoe de firmware is. Ervaringen met de ZyXEL modems van Telfort kan je lezen in het Tiscali topic. Volgens mij zijn daar weinig klachten over.
quote:
Edit: weet iemand hoe lang de contractduur is?
Eerst 12 maanden contract, daarna gaat het per maand verder.
quote:
pingkiller schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:34:
[...]

Tiscali checkt alleen voor hun eigen netwerk. Als ik hierboven goed heb gelezen, dan gaat telfort gewoon via kpn als er geen tiscali aanwezig is? Waar ik woon heb je alleen kpn(wel adsl2) en toch kan je dan ook 20/1 voor 20e krijgen. Snap nog niet helemaal hoe dat zit.
Telfort geeft je een indicatie snelheid op hun site, wat geeft hij op jouw postcode/huisnummer? Kan prima dat de centrale wel ADSL2+ geschikt is en dat je door de afstand een lagere snelheid krijgt als indicatie natuurlijk. Dan kan je wel bestellen, haal je alleen die 20Mb niet stipt.

bjck wijzigde dit bericht 14-10-2007 21:52 (23%)

quote:
Harmen schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:17:
Heb het liefste alles in 1 kastje, heb nl. de telefoonaansluiting midden in de kamer.
Zit er aan te denken om het weg te werken naar de meterkast, maar da's ook niet zo 123 te doen.
Dat betekend dus dat de telefoonkabel naar je modem relatief lang is, wat de te behalen ADSL snelheid nadelig kan beïnvloeden. Beter is het om je modem bij het Abonnee overname punt te plaatsen, en da's vaak in de meterkast.

Bijzondere albumtracks, rarities, oldies en leuke actuele hits. Je hoort het op .: musicfreakradio :. !

quote:
musicfreak schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:36:
[...]

Dat betekend dus dat de telefoonkabel naar je modem relatief lang is, wat de te behalen ADSL snelheid nadelig kan beïnvloeden. Beter is het om je modem bij het Abonnee overname punt te plaatsen, en da's vaak in de meterkast.
Bij veel mensen gaat het fout ja.

Maar goed verlengen en niet belachelijk lang kan best. Nadruk ligt op goed verlengen, dus juiste verbindingen en juiste kabel gebruiken.

Did you mean: dataquest

quote:
bjck schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:22:

[...]

Omdat de behaalde snelheid afhankelijk is van beide kanten van de verbinding. En de Speedtouch haalt op het Tiscali netwerk (apparatuur) een lagere upload snelheid dan 1024 helaas.
Ik val zelf buiten de dekking van Tiscalli, dus gebruik het KPN netwerk. Weet je (of iemand anders) toevallig welke apparatuur hierbij wordt gebruikt? Is het trouwens Bitstream wat er wordt gebruikt, of zeg maar "Mxstream"?

Te koop: Macbook 1.83GHz/2GB mem (defect scherm): ¤349,- (goed als Mac Mini te gebruiken)

Reg. datum: 22 juli 2005

quote:
bjck schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:11:
[...]
Dus eerst ADSL aanvragen, wachten tot bevestiging van omzet datum (krijg je na een 7 a 10 dagen). Dan pas opzeggen bij de huidige ISP voor die datum. Als je ADSL is omgezet en je hebt met telefonie aangevraagd met nummer meenemen is je KPN telefonie vanzelf opgeheven, of je zegt dat later zelf op.
Daar zit nog een vraag in voor mij. Ik heb toen KPN genomen (het is ook achterhaald, aangzien de aansluiting al bijna 2 jaar oud is) alleen voor DSL. Het telefoonnummer interesseert me echt niks. Ik wil gewoon alleen DSL hebben en helemaal geen vaste telefonie. Dan kan ik dus alsnog KPN eruit gooien zodra de migratie is voltooid, zonder dat ze moeilijk gaan doen?

quote:
Datafeest schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:50:
[...]

Ik val zelf buiten de dekking van Tiscalli, dus gebruik het KPN netwerk. Weet je (of iemand anders) toevallig welke apparatuur hierbij wordt gebruikt? Is het trouwens Bitstream wat er wordt gebruikt, of zeg maar "Mxstream"?
Mxstream is een totaal ander product van KPN, niet te vergelijken. En KPN gebruikt Alcatel apparatuur.
quote:
Lekkere Loempia schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 00:10:
[...]

Daar zit nog een vraag in voor mij. Ik heb toen KPN genomen (het is ook achterhaald, aangzien de aansluiting al bijna 2 jaar oud is) alleen voor DSL. Het telefoonnummer interesseert me echt niks. Ik wil gewoon alleen DSL hebben en helemaal geen vaste telefonie. Dan kan ik dus alsnog KPN eruit gooien zodra de migratie is voltooid, zonder dat ze moeilijk gaan doen?
Is geen enkel probleem.

Dat kan met een mxstream aansluiting niet (heet nu 'ADSL van KPN' overigens) inderdaad. Dat is onlosmakelijk verbonden met elkaar (ADSL en KPN telefonie). Nadat je bent overgestapt naar Telfort is het geen probleem om het op te zeggen bij KPN.

bjck wijzigde dit bericht 15-10-2007 00:31 (49%)

Reg. datum: 05 november 2001

Ik heb op dit moment KPN internet + bellen met twee nummers/lijnen. Weet iemand of ik in deze situatie - en met nummerbehoud - over kan naar Telfort? Ik kan daar op de site niks over vinden, en bellen met de klantenservice kost mucho ¤¤¤.

Reg. datum: 14 oktober 2007

Naar aanleding van dit topic zal ik ook kort mijn verhaal doen.

Afgelopen vrijdag heb ik ook Telfort aangevraagd, van een woning zonder 'actieve' KPN vaste lijn, dus zal ik jullie komende tijd op de hoogte gaan houden van de vorderingen.

Tijdens de aanmeldings procedure kwamen er geen exrta kosten te voor schijn voor het activeren van de lijn, wat vrij uniek is volgens mij, maar niet minder prettig :).

Enige extra kosten die er waren zijn: 14,95 administratie kosten en de kosten van het draadloos moden en dat je de eerste 2 maanden vooruit betaald bij de eerste rekening.

Het abonnement duurt 1 jaar, waarna je per maand kan opzeggen. Tot nu toe geen rare fratsen alles is kort en duidelijk bij telfort, hoop dat de aansluiting het zelfde verloopt, BENGiii.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: