Hoofdcategorieën
Topicacties

Telfort Internet - 20 Mbit voor ¤19,95

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 03 maart 2006

Ik denk er zeer sterk aan om over te stappen naar Telfort. De pijs van ¤ 29,90 voor internet en onbeperkt bellen naar vaste nummers in velen malen aantrekkelijker dan mijn huide ipb van kpn abbo ad 52,95 waar ik ook onbeperkt kan bellen naar vaste nr. Ik ben vanaf april 2006 klant van ipb van KPN. Als ik nu wil opzeggen moet dit dan via Telfort of moet ik zelf opzeggen en volgens mij kan dit na een jaar maandelijks. Heb ik dit goed??
Biedt Telfort ook ondersteuning aan nieuwsgroepen??

¡ alayla !
Reg. datum: 25 januari 2000

Is die snelheidsmeter van Telfort niet heel optimistisch? Woon ongeveer 1300 meter van de centrale vandaan en mijn laatste meting bij Alice gaf een schamele 1 tot 4 Mbit. Dat zou op zich al vreemd zijn aangezien ik nu een 6 Mbit abonnment volop benut. Maar volgens Telfort schuif ik door naar de 18 Mbit. Dat lijkt mij wel een heel groot verschil...
Reg. datum: 05 november 2002

quote:
bjck schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:38:
[...]

http://klantenservice.int...st-bellen-abonnement.aspx

Staat geen prijs bij :(

Bel ze even zou ik zeggen, of neem voorzichtig aan dat het ¤65 is net als bij Tiscali nu.

En eigenlijk ook een vraagje over de modem:

[...]

Dat is iets wat de ZyXEL niet kan (dailing rules) helaas.
Ik zie wel een prijs:

Verhuistermijn: 4-6 weken voor verhuisdatum
Manier van aanmelden: Op Mijn Telfort. Hier kiest u voor "Verhuizen".
Verhuiskosten: ¤ 59,-

WoW:
Capa Human Warrior @ Outland
Eingana Draenei Shaman @ Outland

Reg. datum: 06 mei 2002

Je zit voor een jaar vast aan IPB daarna heb je een maand opzegtermijn.

Je vraagt bij Telfort ADSL met Bellen aan en thats it.

Op moment dat Telfort bij KPN een verzoek indient om zowel het ADSL als Telefoonnummer over te nemen, beschouwt KPN dit als een opzegging. Vanaf de datum dat de lijn bij Telfort in werking treedt, wordt de facturatie bij KPN automatisch gestopt.

LET OP!!!
Telfort zegt dus niets op. KPN beschouwt de overname van ADSL met Telefoon (alleen in die combinatie) door Telfort als een opzegging.

Wil je alleen ADSL bij Telfort en geen Telefoon maar je wilt je telefoonnummer bij KPN wel behouden dan zul je zelf actie moeten ondernemen bij KPN om dit te regelen.

Try and Fail
Reg. datum: 15 oktober 2001

quote:
Athome schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:31:
Je zit voor een jaar vast aan IPB daarna heb je een maand opzegtermijn.

Je vraagt bij Telfort ADSL met Bellen aan en thats it.

Op moment dat Telfort bij KPN een verzoek indient om zowel het ADSL als Telefoonnummer over te nemen, beschouwt KPN dit als een opzegging. Vanaf de datum dat de lijn bij Telfort in werking treedt, wordt de facturatie bij KPN automatisch gestopt.

LET OP!!!
Telfort zegt dus niets op. KPN beschouwt de overname van ADSL met Telefoon (alleen in die combinatie) door Telfort als een opzegging.

Wil je alleen ADSL bij Telfort en geen Telefoon maar je wilt je telefoonnummer bij KPN wel behouden dan zul je zelf actie moeten ondernemen bij KPN om dit te regelen.
Ik snap je laatste zin niet. Als ik GEEN Telefoon neem moet ik toch met KPN om de tafel om mijn nummer te behouden? Dat is toch raar ?

quote:
Magma schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:23:
Is die snelheidsmeter van Telfort niet heel optimistisch? Woon ongeveer 1300 meter van de centrale vandaan en mijn laatste meting bij Alice gaf een schamele 1 tot 4 Mbit. Dat zou op zich al vreemd zijn aangezien ik nu een 6 Mbit abonnment volop benut. Maar volgens Telfort schuif ik door naar de 18 Mbit. Dat lijkt mij wel een heel groot verschil...
Ik heb dat ook. Alice maakt gebruik van BBNed (dacht ik) en Telfort van Tiscali. Hier in Maassluis is in de centrale de BBNed lijn een normale ADSL lijn en Tiscali heeft een ADSL2 lijn, daar zit waarschijnlijk het verschil in.

http://www.gamespelen.nl voor je de leukste online spelletjes

quote:
redyak schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:38:
[...]

Ik snap je laatste zin niet. Als ik GEEN Telefoon neem moet ik toch met KPN om de tafel om mijn nummer te behouden? Dat is toch raar ?
Aangezien je bij IPB geen telefoonlijn meer hebt zal bij overname van alleen ADSL je telefoonnummer komen te vervallen.

Er zijn mensen die misschien toch liever weer Analoog willen gaan bellen i.p.v. VOIP. Vandaar

Reg. datum: 06 december 2004

wilde het net aanvragen kom ik erachter dan ik niet meer precies weet hoe de tenaamstelling van mijn kpn rekening is. :(
weer een paar dagen wachten met aanvragen of kan ik het in de telfort winkels ook doen?

ronnym wijzigde dit bericht 12-10-2007 13:30 (61%)

Staat gewoon op je factuur

weet ik heb het toevallig niet bij me en thuis heb ik geen internet meer. Kan alleen via me werk internetten.

Soit

quote:
ronnym schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:44:
weet ik heb het toevallig niet bij me en thuis heb ik geen internet meer. Kan alleen via me werk internetten.
even naar een primafoon gaan met een identificatie bewijs - kunnen ze zo uit hun systeem halen.

Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...

Reg. datum: 28 augustus 2007

Hmzzz. Kan iemand vertellen hoe je uit kunt vinden wat voor lijn Tiscali in je centrale heeft? Bij Alice kwam ik uit tussen de 16-20MB (BBNED dus) en bij Telfort haal ik 8MB.

Alvast bedankt...

quote:
franssie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:01:
[...]

even naar een primafoon gaan met een identificatie bewijs - kunnen ze zo uit hun systeem halen.
ga morgen wel naar de telfort winkel. Kijken of het lukt om via hun te bestellen en anders maandag.

quote:
Madone schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:41:
Hmzzz. Kan iemand vertellen hoe je uit kunt vinden wat voor lijn Tiscali in je centrale heeft? Bij Alice kwam ik uit tussen de 16-20MB (BBNED dus) en bij Telfort haal ik 8MB.

Alvast bedankt...
hmmm bij alice en telfort haal ik dezelfde waardes nml. 16-20 MB

O+
Reg. datum: 18 december 2005

20mbit voor 20 euro?! Dat wordt overstappen :) Maximale snelheid bij mijn huis volgens de telfort test en downloaden met 2MB/s lijkt me wel wat :)

quote:
ronnym schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:43:
[...]

hmmm bij alice en telfort haal ik dezelfde waardes nml. 16-20 MB
Dat zou ik ook denken maar toch... Misschien dat iemand anders hier ook nog wat over kan zeggen?

Trouwens... Ik heb nu Internetplusbellen. Ik heb Telfort gebeld en die geven aan dat ik het nummer wel kan porteren maar dat het 4 weken ongeveer inactief is. Klopt dit??

Madone wijzigde dit bericht 12-10-2007 14:57 (24%)

Wot net rekt, skurt wol

Ik had een email gestuurd naar Telfort, met de vraag of ze nieuwsgroepen ondersteunen.

ze ondersteunen GEEN nieuwsgroepen, dus ik haak af met mn belangstelling.
Helaas, het leek zo mooi.. maarja, kun je eigenlijk ook niet verwachten voor die prijs.
Jammer.

2x Heinekenkratten, Celeron D 355 (2,8Ghz), ATI Radeon 9550 256mb Agp, 1024 DDR @ 333, 80 GB 7200rpm, 9x USB, Raptoxx 350 watt, DVDbrander, DVD speler, Medion TVkaart

Reg. datum: 05 mei 2000

quote:
Madone schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:47:
[...]

Dat zou ik ook denken maar toch... Misschien dat iemand anders hier ook nog wat over kan zeggen?

Trouwens... Ik heb nu Internetplusbellen. Ik heb Telfort gebeld en die geven aan dat ik het nummer wel kan porteren maar dat het 4 weken ongeveer inactief is. Klopt dit??
Dat kan gewoon.

Je hebt kans dat tussen ADSL omzetten en nummer porteren een paar dagen zit en je even niet beschikt over je telefoonnummer alleen.
quote:
rr-win schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:58:
Ik had een email gestuurd naar Telfort, met de vraag of ze nieuwsgroepen ondersteunen.

Helaas, het leek zo mooi.. maarja, kun je eigenlijk ook niet verwachten voor die prijs.
Jammer.
Telfort ondersteunt (dus heeft) geen binairy usenet platform, dat klopt. Bij mijn weten is er wel een 'tekst-only' newsserver, net als bij Tiscali ook is.

Telfort blokkeert niet de usenet aanbieders zoals Eweka, Tweaknews etc etc etc, dus dat kan je gewoon gebruiken.

bjck wijzigde dit bericht 12-10-2007 15:00 (37%)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Reg. datum: 05 november 2002

Het aanvragen van Telfort ADSL kan vanaf vandaag ook in de winkels van Telfort.
Vergeet bij nummerbehoud niet een factuur mee te nemen ivm tenaamstelling bij de huidige aanbieder.

WoW:
Capa Human Warrior @ Outland
Eingana Draenei Shaman @ Outland

blijft baggeren
Reg. datum: 22 juni 2006

quote:
rr-win schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:58:

Jammer.
Dus als ze een waardeloze server zouden hebben met ~5 dagen retentie en nul komma nul compleetheid zoals tig andere providers dan zou je wel naar telfort gaan ? 8)7

Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum

quote:
Capa schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:08:
Het aanvragen van Telfort ADSL kan vanaf vandaag ook in de winkels van Telfort.
Vergeet bij nummerbehoud niet een factuur mee te nemen ivm tenaamstelling bij de huidige aanbieder.
mooi dan ga ik morgen eventjes aanvragen

quote:
thedude0 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:11:
[...]

Dus als ze een waardeloze server zouden hebben met ~5 dagen retentie en nul komma nul compleetheid zoals tig andere providers dan zou je wel naar telfort gaan ? 8)7
Telfort heeft sowieso geen binairy news.

De tekst server van Tiscali is een officiele dienst en doet 60 dagen retentie met gewoon goede compleetheid (kan bijna niet mis gaan met tekst ook).

Geen enkele ISP, behalve eigenlijk Tweakdsl & XS4all, heeft een ondersteunde binairy usenet dienst met een goede retentie en compleetheid. Voor binairy usenet moet je sowieso altijd al gewoon een los abonnementje nemen bij TweakNEWS of Eweka etc. Dan weet je ook zeker dat ze goed zijn en neem je een dienst af en heb je recht tot klagen als het niet goed is of goed werkt.

bjck wijzigde dit bericht 12-10-2007 15:37 (18%)

Reg. datum: 03 februari 2001

Weet iemand hoe Telfort nu precies werkt dan? Is het gewoon rfc1483 en kan ik dan (met een modem die het kan) gewoon bridgen en iets wat een dhcp request doet erachter hangen? Of gebruiken ze PPPoA en moet ik met een speedtouch een sip spoof doen?

quote:
Airwolf schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:46:
Weet iemand hoe Telfort nu precies werkt dan? Is het gewoon rfc1483 en kan ik dan (met een modem die het kan) gewoon bridgen en iets wat een dhcp request doet erachter hangen? Of gebruiken ze PPPoA en moet ik met een speedtouch een sip spoof doen?
Is gewoon RFC1483Brigde met DHCP ja (met VPI/VCI 0/34)

Niets geen restrictie op gebruik van andere modem of je ZyXEL in bridge plaatsen met iets er achter. Alleen wel even je huidige DHCP lease vrijgeven voor de wissel anders heb je kans dat je een paar uur moet wachten tot je een IP krijgt op een ander mac-adres als je tevaak wisselt per dag :)

bjck wijzigde dit bericht 12-10-2007 15:56 (28%)

quote:
bjck schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:58:
[...]

Dat kan gewoon.

Je hebt kans dat tussen ADSL omzetten en nummer porteren een paar dagen zit en je even niet beschikt over je telefoonnummer alleen.
Maar de dame aan de andere kant gaf aan dat ik 4 weken mijn oude nummer 'kwijt' zou zijn en daarna zou het weer actief moeten worden maar dan via hun. 4 weken is toch te lang? Normaal moet een portering een paar dagen na activering van ADSL toch klaar zijn of ben ik dan te optimistisch?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: