Hoofdcategorieën
Topicacties

KPN Interactieve TV (IPTV) [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 08 februari 2007

hallo

even een vraag weet iemand waarom interactieve tv niet overal beschikbaar is??
kijk nu digitaal via @home maar wil wel eens wat anders !!

en via kpn heb je wat extra optie's dat is ook wel weer leuk, ik heb nu een hdmi aansluiting op mijn digitale ontvangeren dat heeft de kpn niet ,(altans de onvanger die ze nu aanbieden) zijn er andere ontvangers die ook geschikt zijn voor interactieve tv? (heb gekeken op motorola en daar zijn wel onvangers met hdmi een harde schijf) maar zijn de geschikt met INTERACTIEVE TV VAN KPN

Reg. datum: 12 februari 2000

quote:
VFRRijder schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:40:
[...]

DaffyD, je hebt nu al een tijdje ITV, hoe is je ervaring nu? Dan vooral denken aan geen verbinding kunnen krijgen, beeldkwaliteit, geluidkwaliteit, vastlopende tuner, resetten modem?
Mijn ervaring tot dus ver ..

In positieve zin zijn de kwaliteit van beeld en geluid ruim voldoende, maar zoals al gezegd kan ik niet met digitale kabel vergelijken aangezien ik gewoon van analoge kabel af kwam. Ook zit alles nog op een 'ouderwetse' breedbeeld aangesloten.
Verdere pluspunten zijn toch wel de HD recorder icm de digitale gids, de online videotheek (alhoewel deze beperkt is) en de andere 'snufjes'.

In negatieve zin zijn de vastlopers van de tuner ongeveer 1 keer in de twee weken, het soms 'verdwijnen' van m'n opnames (na uit en aan zetten zijn ze weer terug).
Wat me ook tegenvalt is dat geadverteerd wordt met 'gratis' digitenne .. je betaalt 3 euro per maand per ontvanger. In mijn ogen dus niet gratis.

PC dood! Lang leve de laptop van de baas ...

-je
Reg. datum: 05 juli 2005

quote:
DaffyD schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:01:
[...]
Wat me ook tegenvalt is dat geadverteerd wordt met 'gratis' digitenne .. je betaalt 3 euro per maand per ontvanger. In mijn ogen dus niet gratis.
Je kan ook de decoder kopen i.p.v. huren dan betaal je niet de de 3 euro per maand. Ik heb I-tv in de woonkamer en een decoder gekocht voor digitenne (89 euro) voor in de slaapkamer. Ik betaal daar niets extra's voor per maand.

God Left This Place A Long Time Ago

Reg. datum: 18 augustus 2002

Ik wil ook graag interactieve tv maar is nog niet beschikbaar in capelle :(

heb toevallig gisteren op een normale tv digitenne gezien en dat zag er zeer scherp uit ! (had het hiervoor op een lcd tv gezien en dan zag je nogal wat blokvorming ) nu wou ik dus digitenne nemen maar helaas kan ik als ik bv 2 maanden later interactieve tv neem niet de kosten per maand weg laten vallen, en zou ik dus nog 10 maanden vast zitten aan digitenne terwijl het bij interactieve tv gratis is ( afgezien van de kosten van de decoder zoals hierboven ) .... jammer hoor zo bind je imho geen klanten..

Reg. datum: 31 juli 2007

quote:
Cloudje schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:09:
[...]
Je kan ook de decoder kopen i.p.v. huren dan betaal je niet de de 3 euro per maand. Ik heb I-tv in de woonkamer en een decoder gekocht voor digitenne (89 euro) voor in de slaapkamer. Ik betaal daar niets extra's voor per maand.
Inderdaad, en aangezien ik al Digitenne heb maakt zal het voor mij volledig gratis zijn omdat ik alle decoders al heb.

Wat me nog steeds wel een beetje tegestaat is dat die ontvangers en modems vastlopen. Ik wil het ook voor m'n ouders bestellen, maar voor hun is het niets als ze iedere keer die dingen moeten resetten...dat is juist de reden om weg te gaan bij UPC (die decoder loopt ook steeds vast).

-je
Reg. datum: 05 juli 2005

quote:
VFRRijder schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:52:
[...]

Inderdaad, en aangezien ik al Digitenne heb maakt zal het voor mij volledig gratis zijn omdat ik alle decoders al heb.

Wat me nog steeds wel een beetje tegestaat is dat die ontvangers en modems vastlopen. Ik wil het ook voor m'n ouders bestellen, maar voor hun is het niets als ze iedere keer die dingen moeten resetten...dat is juist de reden om weg te gaan bij UPC (die decoder loopt ook steeds vast).
Ik heb i-tv nu 2 maanden maar nog geen een keer de EB of de i-tv ontvanger hoeven te resetten hoor. De stroom is er weleens af geweest maar door andere redenen.

God Left This Place A Long Time Ago

Reg. datum: 31 januari 2007

Ik vraag mij af of ik wel interactieve tv van kpn kan nemen. Ik heb momenteel een orange adsl verbinding, maar ik zou graag gebruik willen maken van de huidige aktie van kpn. Is het nu of in de nabije toekomst mogelijk om met een andere dan kpn of planet internetverbinding gebruik te maken van interactieve tv?

E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz

Mok, mok, mok...
Reg. datum: 20 november 2000

quote:
Spurlie schreef op maandag 12 november 2007 @ 02:09:
Ik vraag mij af of ik wel interactieve tv van kpn kan nemen. Ik heb momenteel een orange adsl verbinding, maar ik zou graag gebruik willen maken van de huidige aktie van kpn. Is het nu of in de nabije toekomst mogelijk om met een andere dan kpn of planet internetverbinding gebruik te maken van interactieve tv?
Tja, ik zit bij HetNet en die antwoordde me laatst dat het waarschijnlijk voor hun in het begin van 2008 zal worden. :(

Reg. datum: 26 juli 2001

quote:
Spurlie schreef op maandag 12 november 2007 @ 02:09:
Nee, het is een product dat nogal specifieke instellingen nodig heeft om te kunnen werken, op dit moment is het dus nog niet mogelijk. In de nabije toekomst verandert dit dus ook niet.
Reg. datum: 31 januari 2007

Ok, dan houd het voor mij op helaas. Dan moet ik toch voor digitaal van @home gaan.

E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz

Even ter info (vooral voor DaffyD :)), vandaag maar weer eens een aanvraag gedaan, poging 4, hopen dat ik er dit keer doorheen kom!

Reg. datum: 12 februari 2000

quote:
VFRRijder schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:53:
Even ter info (vooral voor DaffyD :)), vandaag maar weer eens een aanvraag gedaan, poging 4, hopen dat ik er dit keer doorheen kom!
Hahaha .. veel succes! 8)7 8)7 8)7

En blijf ze op hun huid zitten kom je de meest gekke dingen tegen en alle e-mails bewaren!

PC dood! Lang leve de laptop van de baas ...

Reg. datum: 15 december 2002

even een tip voor iedereen.

ik heb pas geleden via internet een aanvraag gedaan voor internetplusbellen en interactieve tv.
na een week heb ik gebeld naar kpn, en bleek mijn order niet in de computer te staan.

Ik ben van de week naar de primafoonwinkel gegaan,. en opnieuw een aanvraag gedaan.
Ik kreeg meteen gratis een philips dect telefoonset mee (3 telefoons).
vandaag naar kpn gebeld,. en mijn oder staat nog steeds niet in het systeem !

Nou,. vandaag maar even een paar primafoonwinkels af om zo'n gratis philips dect setje op te halen denk ik dan........................

quote:
wesleybakker schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:40:
even een tip voor iedereen.

ik heb pas geleden via internet een aanvraag gedaan voor internetplusbellen en interactieve tv.
na een week heb ik gebeld naar kpn, en bleek mijn order niet in de computer te staan.

Ik ben van de week naar de primafoonwinkel gegaan,. en opnieuw een aanvraag gedaan.
Ik kreeg meteen gratis een philips dect telefoonset mee (3 telefoons).
vandaag naar kpn gebeld,. en mijn oder staat nog steeds niet in het systeem !
Order staat waarschijnlijk wel in het systeem, maar ze kunnen het niet vinden. Ik had precies hetzelfde, en toen uiteindelijk werden ze kwaad op mij omdat ik 3 orders in het systeem had staan??? Toen ze mijn orders opeens wel konden vinden, viel me op dat er toen volgens mij naar een 2e lijn is gebeld.....misschien daar eens naar vragen?

Reg. datum: 01 juli 2006

Als je nu een IPB-aansluiting heb van KPN 3000/512. Is het dan zo dat je internetsnelheid als je interactieve tv aanvraagt wordt geüpgradet naar een 20 mbit lijn? en je upload ook omhoog?
En is dat dus gewoon beschikbaar als je niet tv-kijkt, maar gewoon internet?

Bedankt!

Reg. datum: 29 september 1999

quote:
ekko schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:50:
En is dat dus gewoon beschikbaar als je niet tv-kijkt, maar gewoon internet?
De snelheid gaat omhoog maar niet naar 20 mbit (in jouw geval waarschijnlijk ~9 mbit) en de extra mbits zijn niet voor je internetverbinding maar alleen voor itv.

Reg. datum: 15 december 2002

Ik heb internetplus bellen + interactieve tv aangevraagd .

In mijn wijk kan ik met alle adsl providers maximaal 4mb internet krijgen.
Hoe kan het dan dat ik toch internetplusbellen (3mb) en interactieve tv ( 2x 4mb) krijgen ??

Gaat dit wel lukken denken jullie ?

quote:
wesleybakker schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:56:

Hoe kan het dan dat ik toch internetplusbellen (3mb) en interactieve tv ( 2x 4mb) krijgen ??

Moeilijk te zeggen, woon je minder dan 2 km van de centrale? Kun je checken via diverse DSL-checks van bijv bbned.
Afromen van de ADSL-markt is een woord waar je aan kan denken, kan ook zijn dat je een ADSL1-centrale hebt, maar dan zou je niet door de check komen.
Wacht de aanvraag even af en je weet het :)
Reg. datum: 24 april 2007

quote:
wesleybakker schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:56:

Pin me er niet op vast, maar volgens mij zetten ze je lijn dan om in adsl2+. Ik heb iig ook 3 mbit adsl en iTV en heb daarvoor 12mbit gekregen. Maximaal haalbaar is nu 21mbit (?) hier... dat was daarvoor niet zo.

! D E N I 3 L S T E ! !

quote:
p.m. schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:36:
[...]

Pin me er niet op vast, maar volgens mij zetten ze je lijn dan om in adsl2+. Ik heb iig ook 3 mbit adsl en iTV en heb daarvoor 12mbit gekregen. Maximaal haalbaar is nu 21mbit (?) hier... dat was daarvoor niet zo.
Hmmz, ik heb dus nu Tiscali 12Mbit, waar ik 7Mbit van overhoud.

Ik twijfel tussen Telfort 20Mbit of KPN 3Mbit + Mine... is 3Mbit nog een beetje te doen anno 2007?

Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R

quote:
THE_BASE schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:32:
[...]
Ik twijfel tussen Telfort 20Mbit of KPN 3Mbit + Mine... is 3Mbit nog een beetje te doen anno 2007?
Tja, dat ligt helemaal aan jezelf....wat je doet met je verbinding. Ik heb er genoeg aan (beetje surfen, gamen en soms wat downloaden).

Reg. datum: 18 augustus 2002

even een vraagje :) je kan de set top box aansluiten op je versterker, fijn, ik heb dus dts en de hele mik mak enzo :) Stereo zal nog wel meegezonden worden he (duh...) maar hoe zit dat als je online films bestelt ? is het dan ook gewoon stereo of kan je nog kiezen enzo ?

Reg. datum: 13 november 2006

quote:
thegreatGandalf schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:50:
even een vraagje :) je kan de set top box aansluiten op je versterker, fijn, ik heb dus dts en de hele mik mak enzo :) Stereo zal nog wel meegezonden worden he (duh...) maar hoe zit dat als je online films bestelt ? is het dan ook gewoon stereo of kan je nog kiezen enzo ?
Normaliter wordt er geen surround doorgestuurd. Bij films heb ik dit ook nog niet gemerkt. Wellicht dat iemand dit kan bevestigen.

quote:
simonanton schreef op maandag 19 november 2007 @ 07:53:
[...]

Normaliter wordt er geen surround doorgestuurd. Bij films heb ik dit ook nog niet gemerkt. Wellicht dat iemand dit kan bevestigen.
Als je meer dan stereo wilt, zul je de ontvanger via S/PDIF aan moeten sluiten. De films kunnen aangeboden worden met surround sound, dit is beperkt tot 5.1 dolby.
Ski or die!
Reg. datum: 07 maart 2001

In Enschede krijgen we Glasnet van KPN (inmiddels aangevraagd :)). Nou komt IPTV van KPN daar als het goed is op niet al te lange termijn na de ontsluiting van het netwerk ook op beschikbaar. Bij het informatiepunt hier in de buurt vertelde de medewerker verder dat KPN ook een gratis variant van digitale TV via ADSL/Glasnet zou krijgen waarbij je alleen de decoder betaalt en dan het standaard zenderpakket digitaal kunt ontvangen. Eigenlijk hetzelfde dus als @Home nu ook doet met TV Digitaal Basis, dat kost ook niks extra's per maand.

Ik kan er alleen helemaal niks over vinden ... weet iemand daar iets over?

Op naar de wintersport!!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: