Reg. datum: 19 september 2007
Misschien volgende week op de Expo toch nog een update over andere Europese landen?
GoT Index » Apple Media Devices » [iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last
[Nieuw Topic]Duitsland is vlakbijquote:Blaxje schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:20:
[...]
Standaard wel bij Apple, maar ik vraag me af of dit voor de iPhone geldt.
correct me if im wrong but..quote:Mr.Jappe schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:34:
Sinds 28 Augustus 2007 is het toegestaan om tot maximaal 430 euro te importeren zonder invoerrechten te betalen.
http://www.minfin.nl/nl/a...ten,2007/08/DV07-599.html
Xbox360 Elite,2 wireless controlles,120GB HDD, 2 MS headsets| PDZ,nfs: mw, Kameo, FIFA WC 2006, DoA 4, PES 5, Halo 2, Halo 3, GoW, TC RSV, AC
Dit is trouwens best een optie omdat volgens mij T-Mobile de masten van Telfort over heeft genomenquote:-d- schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:30:
[...]
Nederland = Max GPRS, Edge is niet beschikbaar - tenzij T-Mobile NL EDGE introduceert.
lijkt mij ookquote:EcK0 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:06:
[...]
correct me if im wrong but..
inzake de belastingvrijstellingen die van toepassing zijn bij invoer van uit derde landen afkomstige kleine zendingen goederen zonder commercieel karakter
de ihpone is een en al commercieel, of zit ik er helemaal naast?
"i don't want an ip telephony conversation with you right now.." "you pee telephony?? I pee urine.."
Tja, maar zonder UMTS alleen met EDGE. Daar heb je dus niets aan, is veels te traag voor b.v. beluisteren van internet radio.quote:-J. schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:03:
Geen groot nieuws, maar T-Mobile Nederland heeft bevestigd dat zij ook hier de iPhone op de markt brengen.
Bron
Zit je naast, commercieel karakter betekent dat je het hier verder gaat verhandelen. Als je het gewoon voor jezelf koopt heeft de zending geen commercieel karakter.quote:EcK0 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:06:
[...]
correct me if im wrong but..
inzake de belastingvrijstellingen die van toepassing zijn bij invoer van uit derde landen afkomstige kleine zendingen goederen zonder commercieel karakter
de ihpone is een en al commercieel, of zit ik er helemaal naast?
Web 'n Walk is nu ook maar 64Kb/s en ik denk niet dat ze die speciaal voor de iPhone gaan versnellen.quote:erwinxxx schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:27:
[...]
Tja, maar zonder UMTS alleen met EDGE. Daar heb je dus niets aan, is veels te traag voor b.v. beluisteren van internet radio.
ACSP, ACTC & ACSA certified
Lees is even terug: DaannO in "[iPhone] Discussietopic Deel 3"quote:WybWyb schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:49:
Ok misschien een domme vraag, maar heb nog nooit een mobiel met gprs, umts, hsdpa of edge in handen gehad. Hoe snel (of langzaam) is dat nou? Als je gewoon wat op internet wil surfen is dat dan snel geladen of doet ie daar dan wat langzamer over? Of ben je echt een lange tijd aan t wachten. En wat is het verschil nou met EDGE en GPRS, en welke kan je op de iPhone gebruiken?
Waar heb je hem zo goedkoop vandaan? Als ik op de apple site kijk vind ik hem voor 399 dollar, omgerekend 280.quote:BaSsDruM schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:28:
Morgen heb ik mijn us iphone voor omgerekend 240 euro, ben benieuwd! Nog nooit zo enthousiast geweest over een gadget, kan alleen maar tegenvallen
Daedalus wijzigde dit bericht 20-09-2007 00:15 (93%)
T-Mobile heeft Orange overgenomen en KPN heeft Telfort overgenomen. Telfort had EDGE maar dat is door KPN uitgefasseerd.quote:DaannO schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:21:
[...]
Dit is trouwens best een optie omdat volgens mij T-Mobile de masten van Telfort over heeft genomen
God Left This Place A Long Time Ago
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
KPN heeft Telfort overgenomen, T-Mobile de E-GSM 900 frequentie van Telfort (en Orange), is weer wat andersquote:DaannO schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:21:
[...]
Dit is trouwens best een optie omdat volgens mij T-Mobile de masten van Telfort over heeft genomen
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
simunlock:Laatste hacks zijn volledig Legaal, dmv Legale openoffice softwarequote:Cain69 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:11:
[mbr]Lees de Policy aangaande iPhone hacks 'ns.[/]
www.symbianworld.nl
Bedoelde je opensource? En de policy heeft een ander beginsel dan alleen legaal of illegaal, dat kun je ook daarin lezen. Ik vind het soms ook vervelend maar beter een forum met wat beperkingen dan helemaal geen forum.quote:symbianworld schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:55:
[...]
simunlock:Laatste hacks zijn volledig Legaal, dmv Legale openoffice software
Maarja mij maak niet uit,
Onzin, juist bij Apple is het gebrek aan 3G zwaar de grond in geboord. Dat terwijl een groot deel van de HTC phones ook geen 3G heeft, en niemand het daar verder over heeft. Daarnaast snap ik persoonlijk het probleem ook niet zo met EDGE of zelfs GPRS, het is snel genoeg voor je mail en websites mee te kijken. Als jij liever filmpjes afspeelt met 3G en dan na 2 uur niet meer kan bellen omdat de batterij leeg is, koop je toch een N95 ofzo?quote:omitz schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:51:
Waarom EDGE nou weer in de hemel prijzen?
Als er een microsoft telefoon zou zijn geweest met dezelfde opties (edge) dan zou iedereen er schande over spreken... Doe dat dan bij apple ook graag.
Tja, heb je er eigenlijk ooit een in je handen gehad? Kans lijkt me klein, dus je oordeelt dan wat snel. Dit heet trouwens gewoon marktwerking, Apple vraagt wat mensen ervoor over hebben. Als het geen succes is komt er vast snel een verbeterd aanbod (zie US waar hij 200$ omlaag ging). Apple is toch geen liefdadigheidsinstelling zeker...welcome to captalism!quote:Verder is de Iphone eengelikt produkt, jammer dat er zoveel bezwaren aanvast kleven, tenzij je ¤ 60,- per maand de normaalste zaak van de wereld vindt voor de komende 2 jaar, naast een eenmalige transactie van ¤ 399 (maar daar heb je wel heel wat voor terug: edge!!!, visual voicemail!!!, een altijd werkende gadget van apple mét garantie!!!
Even offtopic, maar om niet een topic voor te starten:quote:Eppo © schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:42:
[...]
Zit je naast, commercieel karakter betekent dat je het hier verder gaat verhandelen. Als je het gewoon voor jezelf koopt heeft de zending geen commercieel karakter.
Apple verkoopt de voorraad 4 Gb's nog voor 299 dollar. Dan komt er nog 8 % tax bij.quote:KoBolD54 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:56:
[...]
Waar heb je hem zo goedkoop vandaan? Als ik op de apple site kijk vind ik hem voor 399 dollar, omgerekend 280.
Dus.....
Jawel, die vrijstelling van 430 euro geldt alleen als je het meeneemt van vakantie...quote:ToFast schreef op donderdag 20 september 2007 @ 04:07:
[...]
Even offtopic, maar om niet een topic voor te starten:
Betekend dit dat ik me nu ook geen zorgen meer hoef te maken t.b.v. de douane als ik iets van www.dealextreme.com bestel of bijvoorbeeld een autoradio uit china?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Apple Media Devices » [iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus