Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 05 maart 2005

quote:
-d- schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:30:
[...]

Nederland = Max GPRS, Edge is niet beschikbaar - tenzij T-Mobile NL EDGE introduceert.
En dat gebeurt (denk ik) niet. Ik begin bang te worden dat Nederland pas de iPhone mag genieten als versie twee (3G) wordt geintroduceerd...

koekebakker 1e klas
Reg. datum: 29 juni 1999

quote:
-d- schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:30:
[...]

Nederland = Max GPRS, Edge is niet beschikbaar - tenzij T-Mobile NL EDGE introduceert.
aanvulling, volgens wiki

EDGE in Nederland
In Nederland is EDGE door Telfort geïntroduceerd en landelijk dekkend beschikbaar geweest. Het Telfort netwerk is echter afgebouwd, waardoor sinds 1 juni 2007 EDGE in Nederland niet meer beschikbaar is.

ff nix :(

Reg. datum: 07 april 2005

quote:
FerdiV schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:56:
Ik kan het gewoon niet echt begrijpen, wat is nou het nadeel van een geunlockte iPhone? Kan het gebeuren dat Apple door een Firmware update ervoor zorgt dat de iPhone een abo nodig gaat hebben, en ook nadat je hem hebt geunlockt?
Nee, maar het kan wel je unlock weer verkloten, waardoor je weer moet wachten tot de nieuwe beveiliging is geunlocked..

Reg. datum: 03 juli 2005

iets heel vaags trouwens: als ik 2x snel tap in de rechter onderhoek komt de calculator te voorschijn.....

Reg. datum: 23 oktober 2005

Maar T-mobile biedt ook hogere snelheden aan zoals 192kbps, kan een huidige iPhone met deze snelheden hier in Nederland overweg of niet?

Hiya, fellas!
Reg. datum: 28 juli 2000

Het blijft een beetje onduidelijk over het wel of niet beschikbaar zijn van EDGE in Nederland.

Bij een artikel en discussie daarna op MacOSX.nl staat bijvoorbeeld:
quote:
In Nederland wordt EDGE in ieder geval nog door KPN, Vodafone en T-mobile aangeboden voor data verkeer (informeer bij je eigen telefoonaanbieder of ze ook EDGE aanbieden). Omdat vrijwel alle Blackberries tot nu toe gebruik maken van EDGE en het via bestaande GSM masten loopt zal deze dienst de komende jaren ook nog blijven bestaan.
quote:
[...]aangezien KPN en Vodafone beiden Blackberries aanbieden en dus wel EDGE moeten hebben. Daarnaast wordt EDGE niet zichtbaar als optie in het settingsmenu als je gebruik maakt van een netwerk dat het niet ondersteundt (en zowel bij sims van Vodafone als KPN zie je die optie wel). Tot slot is de snelheid duidelijk hoger dan die van GPRS. Mijn idee is dan ook dat beiden weldegelijk EDGE hebben maar dit niet adverteren omdat het voor een beperkte markt wordt ingezet.
Weet iemand hoe het dan zit met die Blackberries als er officieel geen EDGE bestaat in NL?

Tourniquet wijzigde dit bericht 19-09-2007 18:27 (27%)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Reg. datum: 22 mei 2004

quote:
Tourniquet schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:25:
Het blijft een beetje onduidelijk over het wel of niet beschikbaar zijn van EDGE in Nederland.

Bij een artikel en discussie daarna op MacOSX.nl staat bijvoorbeeld:

[...]

[...]

Weet iemand hoe het dan zit met die Blackberries als er officieel geen EDGE bestaat in NL?
Zwartebessen gebruiken dus gewoon GPRS.
Als er geen EDGE is dan wordt er over geschakeld op GPRS.

Heel veel nokia's hebben EDGE.

Dus dat EDGE verhaal is niet zo essentieel voor internet. En EDGE is nu ook weer niet zoveeeeel sneller dan GPRS. Tenminste op een telefoon merk je dat verschil niet zo... enkel als je met grote bestanden gaat werken (via email bijv.) en je gaat toch geen film streamen of mp3's downloaden op je mobiel!

Het verschil met UMTS merk je wel... dat alles er gewoon net ff wat sneller staat... HSDPA heb ik geen ervaring mee (had een PIT op me N95)

Hiya, fellas!
Reg. datum: 28 juli 2000

quote:
nils7 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:35:
[...]

Zwartebessen gebruiken dus gewoon GPRS.
Als er geen EDGE is dan wordt er over geschakeld op GPRS.

Heel veel nokia's hebben EDGE.

Dus dat EDGE verhaal is niet zo essentieel voor internet. En EDGE is nu ook weer niet zoveeeeel sneller dan GPRS. Tenminste op een telefoon merk je dat verschil niet zo... enkel als je met grote bestanden gaat werken (via email bijv.) en je gaat toch geen film streamen of mp3's downloaden op je mobiel!

Het verschil met UMTS merk je wel... dat alles er gewoon net ff wat sneller staat... HSDPA heb ik geen ervaring mee (had een PIT op me N95)
ok, thanks. Conclusie: Koen van macosx.nl kletst uit z'n nek. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

www.symbianworld.nl

Kan iemand mij uitleggen als ik in oktober in Alaska - USA zit, de Iphone nou eens kan kopen zonder Abbo of moet je dit nog steeds in combie aanschaffen?

www.symbianworld.nl

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

Dude }:O

Je koopt 'n iPhone los in de winkel voor 399 dollar en activeert thuis je abbo pas ;)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
vacuumcleaner schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:35:
Ben ik heel kort door de bocht als ik het volgend vraag.

De iPhone kost in de US $399,-.excl abonnement & tax en in Duitsland gaat deze naar alle waarschijnlijkheid ¤399,- kosten (abo onbekend)

Men hoeft in de US niet direct een abonnement af te sluiten en dus is de iPhone "los" te koop voor $399,- (excl tax).

Het is dus het makkelijkst en goedkoopst, als je toevallig in de States bent, om daar een "losse" iPhone te kopen, deze mee te nemen naar Nederland, een unlock tooltje erover heen te gooien, eigen sim erin te knallen en voila, je hebt een werkende iPhone met je bestaande abonnement voor +/- 300 euro?

edit/
Ik kijk net even op marktplaats voor iPhones en daar staat een verkoper die iPhones op voorraad heeft en uit woerden komt , toevallig? :P
Inderdaad , je kunt hem wel een UK iPhone of een DE iPhone maar je weet niet of je gelijk je contract af moet sluiten , daarbij is het ook nog goedkoper om hem vanuit de US mee te nemen. Ik zou het wel weten. Jammer dat ik geen bekende daar heb zitten. >:)

carfreak02 wijzigde dit bericht 19-09-2007 19:10 (63%)

www.symbianworld.nl

Dus dan maar iphone kopen in VS :D

Is vrij simpel om sim eruit te krijgen. unlock is tegenwoordig "legaal" programmaatje voor.
http://i.techrepublic.com.com/gallery/93281.jpg

Volgens mij moet je officeel aangeven bij de douane dat je een Iphone heb gekocht:S. maarja wie doet dat?

Iphone in koffer stoppen en vliegen maar.

www.symbianworld.nl

Reg. datum: 31 mei 2001

Morgen heb ik mijn us iphone voor omgerekend 240 euro, ben benieuwd! Nog nooit zo enthousiast geweest over een gadget, kan alleen maar tegenvallen ;)

Dus.....

Reg. datum: 17 augustus 2004

quote:
symbianworld schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:12:

Is vrij simpel om sim eruit te krijgen. unlock is tegenwoordig "legaal" programmaatje voor.
[afbeelding]

Volgens mij moet je officeel aangeven bij de douane dat je een Iphone heb gekocht:S. maarja wie doet dat?

Sorry dat ik het vraag, maar wat geef je nu op je foto weer? Hoe je de sim eruit krijgt? ( kan dat anders niet ofzo? )

1 + 1 = 3
Reg. datum: 28 december 2000

quote:
JelleZwollenaar schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:30:
[...]

Sorry dat ik het vraag, maar wat geef je nu op je foto weer? Hoe je de sim eruit krijgt? ( kan dat anders niet ofzo? )
Nee kan inderdaad niet anders :)

"i don't want an ip telephony conversation with you right now.." "you pee telephony?? I pee urine.."

Reg. datum: 22 mei 2004

quote:
symbianworld schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:12:

[afbeelding]

Bob?

www.symbianworld.nl

Ben alleen nog aan het twijfelen om het niet aan te geven bij de douane, ik lees op andere forma's dat er niet heel veel wordt gecheckt. Maar als je word gepakt dat je zo 110 dollar meer moet betalen. [moeilijk]
Misschien iemand een tips om het stiekem over de grens mee te nemen?
quote:
Ja, nils ;)

www.symbianworld.nl

Reg. datum: 19 september 2007

Geen groot nieuws, maar T-Mobile Nederland heeft bevestigd dat zij ook hier de iPhone op de markt brengen.
Bron

Maar stel, je hebt je iPhone geimporteerd en je scherm is defect (ik noem maar wat). Hoe zit het met de garantie? :) Dat is voor mij een heikel punt en houdt me tot nu toe tegen om er geen te importeren..

Reg. datum: 12 april 2004

quote:
-J. schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:03:
Geen groot nieuws, maar T-Mobile Nederland heeft bevestigd dat zij ook hier de iPhone op de markt brengen.
Bron
das fijn om te horen. :*)
quote:
Blaxje schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:14:
Maar stel, je hebt je iPhone geimporteerd en je scherm is defect (ik noem maar wat). Hoe zit het met de garantie? :) Dat is voor mij een heikel punt en houdt me tot nu toe tegen om er geen te importeren..
tja risico van het vak. :)

EcK0 wijzigde dit bericht 19-09-2007 20:16 (33%)

Xbox 360 Elite | Sony PSP | Apple Iphone 3G 8GB

www.symbianworld.nl

quote:
Blaxje schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:14:
Daar zat ik ook mee, maar je heb 1 jaar garantie, en dat is zover ik weet wereld wide.

www.symbianworld.nl

quote:
symbianworld schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:18:
[...]

Daar zat ik ook mee, maar je heb 1 jaar garantie, en dat is zover ik weet wereld wide.
Standaard wel bij Apple, maar ik vraag me af of dit voor de iPhone geldt.

Reg. datum: 12 januari 2001

In het vorige deel stond er een link van iemand dat er voor de invoer van buiten Europa
een wet was veranderd. Dat je voor meer euro mag invoeren nu.
Maar ik zie op de douane site er niks van staan. Iemand die opheldering kan geven?

Een kennis gaat volgende week naar SF en wil er eentje meenemen.
Dus toch maar uitpakken dat ding, doos in de koffer en iPhone in de zak?

Sinds 28 Augustus 2007 is het toegestaan om tot maximaal 430 euro te importeren zonder invoerrechten te betalen.

http://www.minfin.nl/nl/a...ten,2007/08/DV07-599.html

Bekijk hier mijn site over de iPhone! http://www.iPhonePlace.nl/

quote:
Freud schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:31:
In het vorige deel stond er een link van iemand dat er voor de invoer van buiten Europa
een wet was veranderd. Dat je voor meer euro mag invoeren nu.
Maar ik zie op de douane site er niks van staan. Iemand die opheldering kan geven?

Een kennis gaat volgende week naar SF en wil er eentje meenemen.
Dus toch maar uitpakken dat ding, doos in de koffer en iPhone in de zak?
298 als je 'm meeneemt zonder de douane te vertellen.
354 als je 't wel vertelt.
550 als je gepakt wordt als je het niet hebt gemeld.

Iets in die trant.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: