Even een samenvatting van de Duitse site?
Pixxa: De telefoon gaat 399 euro kosten en is vanaf 9 november te koop. T-Mobile heeft al 90% EDGE-dekking in Duitsland en heeft daarnaast 20.000 T-Online HotSpots. Aanvulling: T-Mobile heeft beloof dat tegen het einde van het jaar de EDGE-dekking 100% zal bedragen.
quote:
Q: Wird es Branding geben, also ein T-Mobile.iPhone?
A: Es gibt das T-Mobile-Logo rechts oben in der Ecke.
Maar het is mij niet duidelijk of die een logo'tje in beeld is, of echt iets op de iPhone (wat heresy zou zijn

)
- Tarieven worden vanaf 9 november bekend gemaakt.
- GPS zou later kunnen komen, als de benodigde hardware kleiner geworden is.
- UMTS zou misschien eind volgend jaar kunnen komen.
quote:
Ende nächsten Jahres kann es ein iPhone mit UMTS geben.
- Het is mogelijk de iPhone te gebruiken i.c.m. Exhange Server.
- Er komt een software update met enkele "permanente verbeteringen" (permanente Verbesserungen)
- Het zal niet mogelijk zijn eigen software op de iPhone te draaien.
- Activering net zoals US en UK via iTunes
- Visual Voicemail zal werken.
- Apple schijnt wel EDGE tot het randje te duwen en vrijwel dezelfde snelheid als 3G te kunnen bieden. T-Mobile heeft het over 222kbs
En dan zijn er nog twee dingen die voor ons misschien niet volledig van belang zijn, naja. Eén is imho niet zo belangrijk en de andere snap ik gewoon niet ^^
1: Er zijn nog geen Video's en TV-shows in de Duitsche ITMS, daaraan wordt gewerkt. En Steve becommentarieerd de Nokia-iPhone-kloon met het feit dat het toch om het besturingssysteem draait.
2: Wat ik niet volledig volg + de quote van 1.
quote:
1:videos und tv-shows sind nicht im deutschen itms, apple arbeitet daran. nokia hat ein iphone-fake, steve bleibt gelassen: alles eine frage der software.
2:Steve wünscht sich nur noch DRM-freie Musik, dafür kämpft er
Die EU-Kommission ist auf den iTunes Store aufmerksam geworden.
Als iemand iets van 2 kan maken, graag

Zsub wijzigde dit bericht 19-09-2007 13:11 (49%)