Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Batsu schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:00:
[...]

Beter geimplementeerd... de revieuws (lees maar eens op mobile-review) die ik daarover gelezen hebben zijn hier niet eenduidig in. Ik vind een beltoon kunnen toweijzen toch wel minimaal een vereiste en dat kan de iphone niet.
De iphone zal (gelockt0 vast wel goedkoper zijn als je hem importeert. Maar let maar eens op wat dit grapje kost als je gewoon netjes wacht tot ie hier in de winkels ligt.
Pfff, de mp3 functie kan je kort over zijn: het is gewoon een iPod Touch en wmb werkt dat allemaal heel aardig... En je batterij gaat ook lang mee, iets wat op andere telefoons nogal een ruk is...

Beltoon toewijzen, tsja, zou kunnen dat ie dat niet kan, geen idee eigenlijk: zie op het scherm wel wie er belt, daar heb ik geen andere beltoon voor nodig...
En andere beltonen (mp3's etc) instellen kan vanaf ondertussen wel...

Qua "officiele" prijs heb je helemaal gelijk: kreng is veels te duur icm. een 2-jarig contract. DAT gaat nergens over....

matthijst wijzigde dit bericht 19-09-2007 12:10 (6%)

quote:
Batsu schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:00:
[...]

Beter geimplementeerd... de revieuws (lees maar eens op mobile-review) die ik daarover gelezen hebben zijn hier niet eenduidig in. Ik vind een beltoon kunnen toweijzen toch wel minimaal een vereiste en dat kan de iphone niet.
Da’s een persoonlijke afweging natuurlijk, ik associeer beltonen meer met puisterige pubertjes die denken dat het gaaf is om in het openbaar vervoer hun telefoon 10 keer over te laten gaan. Je kan zelf trouwens tegen een vergoeding custom ringtones maken met iTunes.
quote:
De iphone zal (gelockt0 vast wel goedkoper zijn als je hem importeert. Maar let maar eens op wat dit grapje kost als je gewoon netjes wacht tot ie hier in de winkels ligt.
Waarom zou ik daar dan op wachten?
quote:
matthijst schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:09:
[...]

Pfff, de mp3 functie kan je kort over zijn: het is gewoon een iPod Touch en wmb werkt dat allemaal heel aardig... En je batterij gaat ook lang mee, iets wat op andere telefoons nogal een ruk is...

Beltoon toewijzen, tsja, zou kunnen dat ie dat niet kan, geen idee eigenlijk: zie op het scherm wel wie er belt, daar heb ik geen andere beltoon voor nodig...

Qua "officiele" prijs heb je helemaal gelijk: kreng is veels te duur icm. een 2-jarig contract. DAT gaat nergens over....
nou ja misschien is het wel een kewstie van hate it or love it ;-)
Ik ben niet warm gelopen iig, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk!

Alkmaar6 zal bloeien en nooit vergaan!!! HOEI!!!!

T-Mobile geeft op dit moment in Berlijn een persconferentie en heeft daarbij de Duitse iPhone aangekondigd. De telefoon gaat 399 euro kosten en is vanaf 9 november te koop. T-Mobile heeft al 90% EDGE-dekking in Duitsland en heeft daarnaast 20.000 T-Online HotSpots.

PSN ID: Pixxa_NL

quote:
FFWD schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:10:
[...]
Da’s een persoonlijke afweging natuurlijk, ik associeer beltonen meer met puisterige pubertjes die denken dat het gaaf is om in het openbaar vervoer hun telefoon 10 keer over te laten gaan. Je kan zelf trouwens tegen een vergoeding custom ringtones maken met iTunes.

[...]
Waarom zou ik daar dan op wachten?
daar hoefje niet op te wachten maar het zal voor 95% van de kopers wel het geval zijn

quote:
Batsu schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:11:
nou ja misschien is het wel een kewstie van hate it or love it ;-)
Ik ben niet warm gelopen iig, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk!
Yep, dat denk ik...
Over smaak valt niet te twisten en dat soort Oud-Hollandsche onzin :+

quote:
matthijst schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:12:
[...]

Yep, dat denk ik...
Over smaak valt niet te twisten en dat soort Oud-Hollandsche onzin :+
haha klopt!

:'-( Ralf :'-(

quote:
Pixxa schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:12:
T-Mobile geeft op dit moment in Berlijn een persconferentie en heeft daarbij de Duitse iPhone aangekondigd. De telefoon gaat 399 euro kosten en is vanaf 9 november te koop. T-Mobile heeft al 90% EDGE-dekking in Duitsland en heeft daarnaast 20.000 T-Online HotSpots.
Correct, live ticker is te vinden op http://www.mac-essentials.de/ (alhoewel die site op dit moment wat problemen heeft zo te zien :P). :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE

399 heb ik ook voor m'n 4G iPod (non-color) betaald toen hij uit was :) Best fijne prijs. @Pixxa: iets over abbokosten?
Het jammere is alleen dat het wel weer een beetje een PC / Mac bash begint te worden; als je hem niks vind koop je hem toch niet, als je er geld voor over hebt: Join the club!

Ik heb jaren geleden mezelf ook moeten verantwoorden waarom ik in fucksname een PowerBook G3 Pismo had gekocht met OS9 toen nog. Nou heel simpel: Ik had never nooit problemen met surfen, downloaden en ga zo maar door + dat er een Airportkaart in zat dat mensen mij glazig aan zaten te kijken van hoe kan je op internet zonder een snoertje erin?

Ik heb zelf vorige week een HTC Touch kunnen uitproberen en ik vond het echt 3x niks (sowieso WM toestellen heb ik slechte ervaring mee...). Ik ben echt een Symbian fan en toen ik de 30e Juni een iPhone in mijn handen kreeg gedrukt heb ik er ook naar gekeken van eigenlijk is het niet echt speciaal. Nu ik er wat langer mee geknoeid heb en bel ben ik stiekem wel een beetje verliefd op het toestel ondanks dat ik heel erg de profielen mis (Normaal, Stil, Nach (Nach gebruik ik zodat telefoon alleen over gaat bij een select aantal mensen die niet zomaar zou bellen).

Desondanks heb ik hetzelfde gevoel bij de iPhone als bij de iPod toendertijd; heb een iPod 1G 5GB en daar miste ik de EQ op en alleen omdat dat er niet op zat vond ik het een kut ding.
Later na een firmwareupdate zat het er wel opeens op en kreeg ik langzaam een liefde verhouding met de jukebox waar nu ook heeel veeel mensen fan van zijn geworden.
Denk dat de iPhone ook nog moet inburgeren net als de iPod dat moest.

ACSP, ACTC & ACSA certified

Even een samenvatting van de Duitse site?

Pixxa: De telefoon gaat 399 euro kosten en is vanaf 9 november te koop. T-Mobile heeft al 90% EDGE-dekking in Duitsland en heeft daarnaast 20.000 T-Online HotSpots. Aanvulling: T-Mobile heeft beloof dat tegen het einde van het jaar de EDGE-dekking 100% zal bedragen.
quote:
Q: Wird es Branding geben, also ein T-Mobile.iPhone?

A: Es gibt das T-Mobile-Logo rechts oben in der Ecke.
Maar het is mij niet duidelijk of die een logo'tje in beeld is, of echt iets op de iPhone (wat heresy zou zijn :P)
  • Tarieven worden vanaf 9 november bekend gemaakt.
  • GPS zou later kunnen komen, als de benodigde hardware kleiner geworden is.
  • UMTS zou misschien eind volgend jaar kunnen komen.
    quote:
    Ende nächsten Jahres kann es ein iPhone mit UMTS geben.
  • Het is mogelijk de iPhone te gebruiken i.c.m. Exhange Server.
  • Er komt een software update met enkele "permanente verbeteringen" (permanente Verbesserungen)
  • Het zal niet mogelijk zijn eigen software op de iPhone te draaien.
  • Activering net zoals US en UK via iTunes
  • Visual Voicemail zal werken.
  • Apple schijnt wel EDGE tot het randje te duwen en vrijwel dezelfde snelheid als 3G te kunnen bieden. T-Mobile heeft het over 222kbs
En dan zijn er nog twee dingen die voor ons misschien niet volledig van belang zijn, naja. Eén is imho niet zo belangrijk en de andere snap ik gewoon niet ^^
1: Er zijn nog geen Video's en TV-shows in de Duitsche ITMS, daaraan wordt gewerkt. En Steve becommentarieerd de Nokia-iPhone-kloon met het feit dat het toch om het besturingssysteem draait.

2: Wat ik niet volledig volg + de quote van 1.
quote:
1:videos und tv-shows sind nicht im deutschen itms, apple arbeitet daran. nokia hat ein iphone-fake, steve bleibt gelassen: alles eine frage der software.
2:Steve wünscht sich nur noch DRM-freie Musik, dafür kämpft er
Die EU-Kommission ist auf den iTunes Store aufmerksam geworden.
Als iemand iets van 2 kan maken, graag :P

Zsub wijzigde dit bericht 19-09-2007 13:11 (49%)

Zelfde verhaal als UK dus.

quote:
Zsub schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:30:
Het is mogelijk de iPhone te gebruiken i.c.m. Exhange Server.
Kijk!!!
quote:
Het zal niet mogelijk zijn eigen software op de iPhone te draaien.
WAT?!

PSN ID: Pixxa_NL

Reg. datum: 27 augustus 2005

voor digene die een IPhone hebben, hier een oplossing om de vocemail knop (rechts onder op het bel scherm) werkend te krijgen.

Bron

mijn code is voor Telfort: *5005*86*1233#
quote:
If you have successfully unlocked your iPhone, you may have discovered already that the voicemail button doesn't do anything at all. It won't be visual, but you can easily get the voicemail button to work using any carrier following this steps:

1. First, learn what your voicemail number is with your current provider (for example, in Spain the Vodafone voicemail number is 177.)
2. Click on the phone button in your iPhone.
3. Click on the keypad tab.
4. Tap the following code:

*5005*86*xxx#

• The xxx is the voice mail, in our example it will read: *5005*86*177#

5. Tap call.
6. After a second, the code will have been set.
7. Tap now on the voicemail button and it will automatically call your usual voicemail service.

This tip was found in the iPhone Dev Team wiki.

Reg. datum: 27 augustus 2005

en net gelezen in de krant over de IPhone een beetje problemen heeft met Flash websites, maar er werd gesproken over een apart programma voor de IPhone om dit te verhelpen.

dit klinkt niet als een firmware update !, een apart progje zou wel beter zijn voor de gekraakte phones :)

quote:
matthijst schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:09:
[...]

Als je hem in NL werkend kunt krijgen bezit je ook de kennis om zelf je ringtones toe te voegen.

Nadeel vind ik trouwens dat hij geen vCards aan kan, deze ontvang ik nl. nogal vaak en mag ze dus fijn overtiepen. Ander nadeel is dat je in Mail geen optie hebt 'mark all as read', vaak krijg je tientallen emails die je allemaal niet wil lezen. Voor die (ongelezen) berichten blijft er dus een rood bolletje in je springboard staan... En nog een paar van dat soort gedoe, niks wat een firmware-update niet kan fixen. Al met al wordt het een onmisbaar apparaat voor mij.

Alle info over de Duitsland deal (persbericht van Apple):
http://www.apple.com/de/p...007/september/iphone.html

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

ga niet door start

hopen dat Jobs morgen heel toevallig in Amsterdam moet zijn ?

Apple MacBook | 2,0-GHz Intel Core Duo | 2048 MB 667-MHz DDR2 SDRAM (PC2-5300) | Apple iPhone 8Gb

quote:
SnoRt schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:01:
Heh :P Hopen kan altijd, natuurlijk, maar ik gok toch van niet :) Eerder Parijs, waar hij - als ik de duitse site die het live volgde goed begrepen heb - Niet in persoon zal optreden...
quote:
Jobs will offenbar nicht nach Paris kommen, also keine Steve Jobs-Keynote auf der AppleExpo nächste Woche.
OK. Ik las bovenstaand en vond het toch wat vaag gebrabbel :P Anyhow. Misschien kan de Exchange-Server-functionaliteit toegevoegd worden aan de TS oid? Hoeven mensen dat iig niet meer te vragen (voor zover dat al gebeurde :P)

Zsub wijzigde dit bericht 19-09-2007 13:07 (33%)

quote:
desmodus schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:53:
[...]

Nadeel vind ik trouwens dat hij geen vCards aan kan, deze ontvang ik nl. nogal vaak en mag ze dus fijn overtiepen.
Niet zo zeuren ouwe, gewoon met adresboek op je Mac doen ;)

quote:
SnoRt schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:01:
Volgens het bericht op Yahoo! Finance Duitsland met betrekking tot de persconferentie (http://de.biz.yahoo.com/1...dy-iphone-9-november.html) heeft T-Mobile ook de rechten voor Nederland.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Op www.iphoned.nl valt te lezen dat Jobs bevestigd heeft dat er een iphone met 3G komt voor het einde van 2008.

You only have one shot a life, why waste it on sleep?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws