Reg. datum: 10 februari 2007
Had de popnagels eruitgeboord/gebeiteld, en opzich heel stevig.
heb de zelfde kast dus vandaar.
www.highflow.nl
GoT Index » Casemodding » Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 15
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]www.highflow.nl
Antec Sonata II<>Gigabyte 965P-DS3P 3.3<>Intel E6420 @ 2x 3.0Ghz (stock V's)<>GEIL 2x 1GB CL4 DC >Big black cock and tiny white pussy :) :)
Machine CM te koop - http://tweakers.net/aanbod/advertentie/108002/xfx-extreme-pc-(s939-zwart-custom-).html
Dat is een klus, maar verliest de kast als geheel dan niet een heleboel stevigheid?quote:BTS schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:31:
hmm ik had die hdd bays laatst helemaal verwijderd.
Had de popnagels eruitgeboord/gebeiteld, en opzich heel stevig.
Dat heb beter kan had ik natuurlijk ook al verzonnenquote:Frenkie123 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:05:
enneuhhhh wat dacht je van, de sterren uitdremelen, mat-plexi erachter en daar een LEDje op laten schijnen?
nee hij was gewoon nog stevig, niet dat ik er op ging zitten ofzo om te testen, maar hij als ik er tegen de zijkant bijvoorbeeld aanduwde ging die niet kantelen zonder dat de bodem van de grond kwam.quote:Ramquin schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:12:
[...]
Dat is een klus, maar verliest de kast als geheel dan niet een heleboel stevigheid?
www.highflow.nl
Boor + figuurzaag + Bouwplastics + Leds-buyquote:Ramquin schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:13:
[...]
Dat heb beter kan had ik natuurlijk ook al verzonnen, maar ik heb noch de beschikking over een dremel, noch plexiglas, noch ledjes.
Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? >> Phase 2 Casemodding
CiP >> Cubeleon
De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
B&W 603 s3 + B&W 601 s3 + B&W LCR 600 + NAD t753 = Heel Vette Sjit
Die hangt niet door, ik heb het (slecht passende) waterblok te stevig aangedraaid. Maar zon PCB kan wel wat hebben.quote:Zjosh schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:30:
Hangt die videokaart in je P180 daar mega door, of is de foto krom?
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
www.highflow.nl
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Amd Athlon 64 3500+ @ 4200+ San Diago | 1 GB Twinmos | EVGA Geforce 7900GS | Specs | Join het GoT Whatpulse team | Dream as if you will live forever, live as if you will die today!
www.highflow.nl
Met nadoen is niks mis hoorquote:BTS schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:31:
ze zuigen ook niet, ze blazen en ik laat het verder ook zo totdat ik de andere aansluitingen heb en kraantje binnen heb, ik weet ik aap ik iemand na..
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
qed
www.highflow.nl

PilatuS wijzigde dit bericht 06-10-2007 17:08 (36%)
blauwe leds + rood plexie = paarse kleur ik weet niet of je zoiets wil maar plexie is wel makkelijk te bewerken met een vijl en figuurzaagquote:Rangourthaman schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:10:
ik ga de front intakes in mijn antec 900 vervangen door 2 aerocool 140mm fans (blue led).
en nou wou ik een fangrill ervoor maken van een materiaal dat mooi oplicht door de blue led`s van de fans.
het materiaal moet echter wel te bewerken zijn door mij met een dremeltje.
het moet er echt uitspringen zegmaar, het word de eye-catcher van de kast.
ik zat zelf te denken aan rood gekleurd plexiglas, is dat een goed idee?
jullie hebben vast wel ervaring hiermee dus vraag ik het ff aan jullie om zeker te zijn.

Personal site http://www.SteveSalens.com
GoT Index » Casemodding » Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 15
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona