sticker denk ik
mm onder het motto kleine mods (en mislukkingen)
hele dag bezig geweest om acryl cover uv op mn psu te zetten daarvoor moest de psu ook nog eens op de bodemplaat van een andere psu omdat de originele behuizing de verkeerde vorm had, toen het eindelijk af was (na besloten te hebben te lijmen iipv schroeven omdat de schroefgaten enorme barsten in dat pokkemateriaal maakten) bleek dat de hele boel niet meer in mn case wou.
toen de psu weer uti elkaar gehaald en weer op zn originele frame gezet. (met gewon metalen cover zoals het al was.
wel iets nieuws toegevoegd, zo'n 3 kleuren automatische lichtshow led ipv de standaard groene led. werkt prima
wellicht dat ik er ook ngo zo een op mn wlan kaart zet...
2e mislukking was dat mn ccfl's eindelijk binnen zijjn, maar ze gewoon domweg de verkeerde kleur hebben besteld
op de factuur staat uv, en op mijn betellling ook, en op de doos staat blauw, en dat zijn ze ook... overigens passen ze wel, maar ze gaan toch terug. nu weet ik iig dat uv ccfl's gewoon gaan passen...
hele dag bezig geweest om acryl cover uv op mn psu te zetten daarvoor moest de psu ook nog eens op de bodemplaat van een andere psu omdat de originele behuizing de verkeerde vorm had, toen het eindelijk af was (na besloten te hebben te lijmen iipv schroeven omdat de schroefgaten enorme barsten in dat pokkemateriaal maakten) bleek dat de hele boel niet meer in mn case wou.
toen de psu weer uti elkaar gehaald en weer op zn originele frame gezet. (met gewon metalen cover zoals het al was.
wel iets nieuws toegevoegd, zo'n 3 kleuren automatische lichtshow led ipv de standaard groene led. werkt prima
2e mislukking was dat mn ccfl's eindelijk binnen zijjn, maar ze gewoon domweg de verkeerde kleur hebben besteld

Dit is het mislukkelingen-topic niet.....

@Hieronder
Was niet rottig bedoeld
[ Voor 11% gewijzigd door Tomfish op 11-10-2007 22:26 ]
Het is een kleine modificatie die mislukt is, en ik zie in de titel niks staan à laXtresis schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:34:
[...]
Dit is het mislukkelingen-topic niet.....
''Post hier je gelukte kleine mods-topic'', dus doe eens lief ofzo?

Ontopic: Jammer dat die clipjes dat niet toelaten, dat betekent dus óf een high-quality 80mm-fan erin óf het gewoon zo laten. Stiekem denk ik aan het laatste, maar ik wilde een zo groot mogelijke luchtaanvoer voor de mooist mogelijke flow. Misschien ga ik nog met regenpijp werken.
Alle tips voor tóch een 120mm-fan zijn overigens gewoon welkom hoor
Ik heb wel eens geprobeerd of ik een 120mm erin kon krijgen maar dan moet je eerst een stuk uit je hdd bay halen omdat het gat maximaal voor 80mm is, en daarna moet je nog een gat maken in de voorkant waar ook nog eens een schroef inzit van de powerbutten -> te veel moeite -> toch maar niet gedaan

om er ook maar even bij te horen

Werkende AXP 2800+
[ Voor 35% gewijzigd door un1ty op 11-10-2007 21:43 . Reden: smaller image ]
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Gewoon een foto uitgeknipt en m'n pupil uitgesneden en met plakband op me raam plakken
Zo lastig is dat niet
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Ik kreeg vandaag een pc onderhanden waar het mobo van stuk was. Ze hadden zelf al een ander mobo geregeld die er in moest. bij het uitbouwen en weer in mekaar zetten blijkt dat de vga kaart koeler het niet meer deed. lager vast gelopen.
naja ik had dat andere mobo wel NB koeler er af gehaald en die op de vga kaart gezet, ook al pastje het met de klem busjesniet helemaal en nu zit ie aan 1 kant vast met tiewraps
en de kaart is nu passief gekoeld ook al wordt ie wel een beetje warm.
Het is btw een fx5600xt

naja ik had dat andere mobo wel NB koeler er af gehaald en die op de vga kaart gezet, ook al pastje het met de klem busjesniet helemaal en nu zit ie aan 1 kant vast met tiewraps
en de kaart is nu passief gekoeld ook al wordt ie wel een beetje warm.
Het is btw een fx5600xt

euh....
Al een tijdje geleden had ik mn cpu van 2.0 naar 2.7 overclockt.. maar mn artic freezer kon t niet meer bij benen. Bij volle load op beide cores sloeg mijn pc uit omdat hij te warm werd.
Omdat ik geen zin had om mijn net nieuwe artic te vervangen heb ik de meest simpele oplossing uitgevoerd die ik kon bedenken..

Een normale 80 mm casefan gericht op t koelblok van mn cpu koeler.. Met een schakelaartje uit een oude wekkerradio kan ik nu de fan aan/uit zetten. Het schilt ongeveer 12 graden bij 100% load

totale kosten: 0,- euro
Gister heb ik van mn oude cpu koelblok een passieve koeling voor mn northbridge geknutseld.. Een beetje creatief slijpen en boren komt een heel eind
Daar heb ik alleen geen foto's van.. maar dat is ook niet erg.. de afwerking is nl erg poor
Omdat ik geen zin had om mijn net nieuwe artic te vervangen heb ik de meest simpele oplossing uitgevoerd die ik kon bedenken..

Een normale 80 mm casefan gericht op t koelblok van mn cpu koeler.. Met een schakelaartje uit een oude wekkerradio kan ik nu de fan aan/uit zetten. Het schilt ongeveer 12 graden bij 100% load

totale kosten: 0,- euro
Gister heb ik van mn oude cpu koelblok een passieve koeling voor mn northbridge geknutseld.. Een beetje creatief slijpen en boren komt een heel eind
Ik heb ook een mislukking 
gister heel fanatiek bezig een nieuwe 120mm fan in mijn htpc te bouwen.. laat ik seconde lijm vallen over het agp slot
geen beeld meer met geen enkele agp kaart
gister heel fanatiek bezig een nieuwe 120mm fan in mijn htpc te bouwen.. laat ik seconde lijm vallen over het agp slot

geen beeld meer met geen enkele agp kaart
Why the hell heb je secondelijm nodig om een fan in te bouwen 
Meestal doe je zoiets met schroeven ofzo. Met vloeistoffen bij je hardware is sowieso geen succes, helemaal niet als ze ook nog eens heel snel heel hard worden
Meestal doe je zoiets met schroeven ofzo. Met vloeistoffen bij je hardware is sowieso geen succes, helemaal niet als ze ook nog eens heel snel heel hard worden

stond nog op me bureauCarpento schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:37:
Why the hell heb je secondelijm nodig om een fan in te bouwen
heb ik al geprobeerd mja lukt nogal moeilijk in een agp sleufBestla schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:07:
Contactjes schoonkrabben?
Anoniem: 136640
Ik zit te denken een HTPC te maken in de vorm van een cubus. Nu zit ik te twijfelen hoe ik precies de plankjes van X bij Xcm aan elkaar ga maken. De binnenmaten worden in elk geval minimaal 25,5 X 25,5 cm.
2 mogelijkheden, links is een mogelijkheid, dit lijkt me wel mooi er uit zien. Rechts is ook een optie. is mischien wat makkelijker te mken.
De schroeven die ik ga gebruiken voor de hoekjes zijn inbus, dat ziet er altijd wel fraai uit. Ik wil er alleen iets speciaals van maken, er moet in elk geval licht uit komen. en ik denk dat ik ook een LCD en een astandsbediening in ga bouwen d.m.v. een IR ontvanger en een leuke remtote van een oude videorecorder.
Die remote gaan we natuurlijk ook op een leuke manier modden, alleen dat is voor later

2 mogelijkheden, links is een mogelijkheid, dit lijkt me wel mooi er uit zien. Rechts is ook een optie. is mischien wat makkelijker te mken.
De schroeven die ik ga gebruiken voor de hoekjes zijn inbus, dat ziet er altijd wel fraai uit. Ik wil er alleen iets speciaals van maken, er moet in elk geval licht uit komen. en ik denk dat ik ook een LCD en een astandsbediening in ga bouwen d.m.v. een IR ontvanger en een leuke remtote van een oude videorecorder.
Die remote gaan we natuurlijk ook op een leuke manier modden, alleen dat is voor later
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 136640 op 16-10-2007 13:47 ]
Wat dacht je van de rechtermethode gebruiken, maar dan houtschroeven gebruiken icm met lijn? Dan heb je in feite een zeer stevige constructie.. en zie je er niets van de buitenkant. Het is maar een idee, maar het ziet er dan wel simpeler en strakker uit .. als je dat wilt tenminste
De linkse methode is ook wel stevig te maken wat dat betreft. Ik geloof niet dat het direct moeilijk word om hem op de rechtse manier te maken, ik moet sowieso zorgen dat ik goed zaag (laat zagen). Het moet allemaal niet meer dan een milimeter afwijken anders past het al niet lekker meer en gaat het door druk mischien scheuren.
Ik zit nog flink te brainstormen. Ik dacht er aan in de linker en rechter zijkant een window te maken. Alleen de aansluiting van de S-video en geluid achter er uit te laten komen. de rest heb ik niet nodig. USB, PowerON, Reset, IR, LCD komen netjes bij elkaar in de buurt op de voorkant.
De achterkant komt dus alleen de voeding, s-video, jack uit. Dit lijkt me ook al wat strakker, want anders zou ik een dik gat moeten zagen voor de overigge aansluitingen, (ps2, onboard-vga, game, com1, lpt)
Het idee word steeds meer helder in mijn hoofd. Nu eerst autocad regelen en alles in een tekening gaan zetten. Weet iemand een beter casemod programma?
Ik zit nog flink te brainstormen. Ik dacht er aan in de linker en rechter zijkant een window te maken. Alleen de aansluiting van de S-video en geluid achter er uit te laten komen. de rest heb ik niet nodig. USB, PowerON, Reset, IR, LCD komen netjes bij elkaar in de buurt op de voorkant.
De achterkant komt dus alleen de voeding, s-video, jack uit. Dit lijkt me ook al wat strakker, want anders zou ik een dik gat moeten zagen voor de overigge aansluitingen, (ps2, onboard-vga, game, com1, lpt)
Het idee word steeds meer helder in mijn hoofd. Nu eerst autocad regelen en alles in een tekening gaan zetten. Weet iemand een beter casemod programma?
AGP kaart heel vaak erin en eruit halen moet ook lukken om het schoon te krijgen denk ik zo?gfo schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:23:
[...]
heb ik al geprobeerd mja lukt nogal moeilijk in een agp sleuf
Anoniem: 147889
ik miste mijn zalman fancontroller nogal, maar vond hem niet echt mooi staan in de antec 900...
vandaar dat ik daar iets op moest bedenken, het was uiteindelijk vrij simpel, die zalman controller heb je zo uit elkaar.
vervolgens beetje op maat maken en natuurlijk wat gaten maken in je slot van je ninehundred... (ik had er toevallig twee over, kon dus nog misgaan ook
)
Het resultaat is misschien niet verbluffend, maar ik vind het een stuk netter dan alleen de controller en het is wel praktisch zo'n ding =]
(alleen kan ik mijn freezer 7 er niet op aansluiten omdat die 4pins connector heeft, freezer 64 had er maar 3
)
//edit
dankzij framaster nu dus wel
//
foto's:
http://members.home.nl/stefvangastel/PA190180.JPG
http://members.home.nl/stefvangastel/PA190181.JPG
http://members.home.nl/stefvangastel/PA190182.JPG
vandaar dat ik daar iets op moest bedenken, het was uiteindelijk vrij simpel, die zalman controller heb je zo uit elkaar.
vervolgens beetje op maat maken en natuurlijk wat gaten maken in je slot van je ninehundred... (ik had er toevallig twee over, kon dus nog misgaan ook
Het resultaat is misschien niet verbluffend, maar ik vind het een stuk netter dan alleen de controller en het is wel praktisch zo'n ding =]
(alleen kan ik mijn freezer 7 er niet op aansluiten omdat die 4pins connector heeft, freezer 64 had er maar 3
//edit
dankzij framaster nu dus wel
foto's:
^ Mooie kast, mooie posters
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 136640 op 19-10-2007 17:59 ]
Kan gewoon ik gebruik die 4e ook nietAnoniem: 147889 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:02:
ik miste mijn zalman fancontroller nogal, maar vond hem niet echt mooi staan in de antec 900...
vervolgens beetje op maat maken en natuurlijk wat gaten maken in je slot van je ninehundred... (ik had er toevallig twee over, kon dus nog misgaan ook)
(alleen kan ik mijn freezer 7 er niet op aansluiten omdat die 4pins connector heeft, freezer 64 had er maar 3)
foto's:
bedankt voor de reacties 
van die freezer, dat wist ik dus niet, en welke moet je dan niet gebruiken? Of maakt dat niks uit?
bedankt voor de tip iig, dat gaat me een hoop lawaai schelen =]

van die freezer, dat wist ik dus niet, en welke moet je dan niet gebruiken? Of maakt dat niks uit?
bedankt voor de tip iig, dat gaat me een hoop lawaai schelen =]
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 147889 op 19-10-2007 18:49 ]
Gewoon de drie pakken waar die hoekjes zitten je weet wel die uitstekende strookjes
Vette case die antec 900. jou setup lijkt echt heel erg op de mijne. ik heb namelijk ook een antec 900 en een G11 toetsenbord. en als ik me niet vergist heb je daar ook nog een G5 staan? heb ik ook. werkt zalig. Oh en je voeding is dat toevallig een OCZ GameXstream??? ik wil die namelijk ook kopen is deze stil of komt hij boven de HDD's uit?
Verder lijkt me dit een HEEL mooi topic te worden. Ik ga binnekort ook beginnen met mijn eerste casemod (window en een beetje UV werk) en ik zal de vooruitgang hier posten.
Veel succes iedereen (keep up the nice work
)
Verder lijkt me dit een HEEL mooi topic te worden. Ik ga binnekort ook beginnen met mijn eerste casemod (window en een beetje UV werk) en ik zal de vooruitgang hier posten.
Veel succes iedereen (keep up the nice work
i5 3570K|16 GB DDR3|GTX 1080TI|512 GB samsung 840 SSD - Samsung 46F8000 TV - Samsung 24" LCD - Logitech G11 + G903 + G25 + Z5500
Het is een OCZ ModStream 450watt... bij alternate nog te krijgen dacht ik... Ziet er mooi uit en ik hoor hem niet 
Hij staat natuurlijk wel op die rubberen dingen van de nine hundred.
Hij staat natuurlijk wel op die rubberen dingen van de nine hundred.
die rubbertjes heb ik ook
ik ga de gameXstream trouwens ook van alternate halen. 120 euries voor 700W en een bleu led fan
niet mis eh
i5 3570K|16 GB DDR3|GTX 1080TI|512 GB samsung 840 SSD - Samsung 46F8000 TV - Samsung 24" LCD - Logitech G11 + G903 + G25 + Z5500
Ja, vooral een 900 gaan kopen als je veel geeft om stilte, die kast isoleert als een openstaand raam 
Verder heb je 700W niet nodig in welk systeem dan ook dat je nu kunt kopen en minderdan 3000 euro kost, en die LED fan kost je los een tientje
Vanavond als het donker is zal ik trouwens eens foto's schieten van het PII desktopje dat ik voor m'n broertje geprepareerd heb

Verder heb je 700W niet nodig in welk systeem dan ook dat je nu kunt kopen en minderdan 3000 euro kost, en die LED fan kost je los een tientje

Vanavond als het donker is zal ik trouwens eens foto's schieten van het PII desktopje dat ik voor m'n broertje geprepareerd heb
true, er zijn een hoop stillere kasten. Maar vond de 900 nou eenmaal mooi, en op het moment is ie nog heel stil ook bij mij, fans op medium en dan 5v op fancontroller, werkt perfect.
Ja, maar je mist een heel stuk demping, omdat het ding van 90% gaas is.Anoniem: 147889 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:13:
true, er zijn een hoop stillere kasten. Maar vond de 900 nou eenmaal mooi, en op het moment is ie nog heel stil ook bij mij, fans op medium en dan 5v op fancontroller, werkt perfect.
Voor m'n broertje trouwens even heel snel een afgedankte PII met 128MB geprepareerd. Hangt nu 60GB in, draait Zenwal Linux op, en komt wss 378MB/PIII in

@onder: Tja, met een headset op.. Anyway, er is meer dat geluid maakt dan fans alleen hoor
[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 23-10-2007 18:38 ]
Ooit gedacht aan er een WC in te proppen er ervoor te zorgen dat het geen reet geluid meer maakt? trouwens als de fans allemaal op low staan dan zijn ze echt wel stil. en momenteel heb ik zoeen crappy voeding die er los bovenuit komt. en als ik mijn headset opzet hoor ik em toch niet
Anoniem: 241234
Ik ben bezig om een kleine stille HTPC te maken voor het afspelen van Divx filmpjes, muziek en afbeeldingen. Mijn media staat allemaal op mijn FreeNAS server.
Ik ben daarom uitgekomen op deze hardware:
De oude philips telefoon centrale heb ik dus gesloopt en het volgende van gemaakt:

Overzicht met klep gesloten

Overzicht met de klep los. Hier kan ik dus de kabels in verwerken en netjes als 1 bundel uit het kastje laten komen.

Open 1

Open 2
To Do!!
Ik ben daarom uitgekomen op deze hardware:
- Moederbord: Intel Mainboard Mini-ITX D201GLY2 Celeron M 1,2 GHz Fanless SATA
- Geheugen: Kingston 1 gigabyte DDR2 800mhz
- Hardeschijf: Samsung 60 gigabyte ATA 2,5 inch schijfje (had ik nog)
- Voeding: 90 watt voeding met losse A/C adapter
- Case: Oude philips telefoon centrale
De oude philips telefoon centrale heb ik dus gesloopt en het volgende van gemaakt:

Overzicht met klep gesloten

Overzicht met de klep los. Hier kan ik dus de kabels in verwerken en netjes als 1 bundel uit het kastje laten komen.

Open 1

Open 2
To Do!!
- Hardeschijf bevestiging maken, waarschijnlijk van plexi
- Aansluitpunt maken voor de a/c adapter
- Kleuren, ik ben nog niet helemaal tevreden over de kleur/uiterlijk, helemaal niet zelfs.
Als iemand nog suggesties heeft over kleur gebruik, ze zijn welkom.
Morgen zal ik weer een update plaatsen van mijn modje.
Ik denk dat bij een A/V setup zwart, of eventueel zilver of een tint van grijs, wel zo gewenst is
Anoniem: 157535
Deze vraag hoort hier mischien niet helemaal thuis, maar ik vind de lichtgemodde aluminium hp/voodoo kast erg mooi. Ik vroeg me alleen af of deze ook los te verkrijgen is aangezien ik mijn eigen hardware wil samenstellen ?

I love it

I love it
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 157535 op 29-11-2007 19:58 ]
Anoniem: 202174
Moggel heren,
Nieuwe HDD-tray gebouwd. Hij kost nog geen euro, is goed geventileerd, superstil en ziet er grappig uit.
Aanschouw:

Werkwijze lijkt me duidelijk, 3,5"tray uitboren, HDDtray verwijderen, elastiek rijgen en klaar is kees.
Tot de volgende keer maar weer.
ozzie
Nieuwe HDD-tray gebouwd. Hij kost nog geen euro, is goed geventileerd, superstil en ziet er grappig uit.
Aanschouw:
Werkwijze lijkt me duidelijk, 3,5"tray uitboren, HDDtray verwijderen, elastiek rijgen en klaar is kees.
Tot de volgende keer maar weer.
ozzie
Zeer mooie case idd 
Maarja, ik heb zelf net nieuwe pc + case, antec sonata lifestyle III.. mooie case, alleen hij kan toch wel iets mooier
zit te denken aan iets eruit te dremelen (eerst maar eens dremeltje halen dan) en daarachter een stuk meshX en daarachter een zilveren alupanel van Acryan. Wordt alleen volgens mij wel enorm veel geluid, door trillingen en dergeljike.
@hierboven
Orgineel
Maarja, ik heb zelf net nieuwe pc + case, antec sonata lifestyle III.. mooie case, alleen hij kan toch wel iets mooier
@hierboven
Orgineel
[ Voor 3% gewijzigd door Kornflakes op 29-11-2007 22:12 ]
Zo origineel is dat niet hoor 
Maar.. ben je met deze constructie niet bang dat je schijf 'flop' ineens verticaal hangt? Lijkt me toch niet zo tof als dat gebeurd tijdens activiteit..
Maar.. ben je met deze constructie niet bang dat je schijf 'flop' ineens verticaal hangt? Lijkt me toch niet zo tof als dat gebeurd tijdens activiteit..

Anoniem: 239880
voordat dit topic verdwijnt (ik snap ook niet dat er niet meer pagina's met topics worden weergegeven
)
ik heb mijn p3 even wat gemod, voordat de grote mod gebeurt die ik van plan ben.
nieuwe ide kabels die ik met wat ti-wraps heb gebundeld zodat de boel wat netter uitziet. Daarbij heb ik de voedingskabels ook voorzien van extra ti-wraps
Niet dat het veel scheelt, maar voor de nieuwe kast waar de boel over een tijdje inkomt, is het alvast een beginnetje
Diskettestation heb ik losgekoppeld, omdat ik deze toch niet gebruik, en aangezien de nieuwe kabels geel zijn en ik geen gele diskettekabel had, vond ik het ook niet zo netjes.

simpel maar doeltreffend en het kost me geen drol, kabels had ik al en ti-wraps liggen hier ook altijd
ik heb mijn p3 even wat gemod, voordat de grote mod gebeurt die ik van plan ben.
nieuwe ide kabels die ik met wat ti-wraps heb gebundeld zodat de boel wat netter uitziet. Daarbij heb ik de voedingskabels ook voorzien van extra ti-wraps
Niet dat het veel scheelt, maar voor de nieuwe kast waar de boel over een tijdje inkomt, is het alvast een beginnetje
Diskettestation heb ik losgekoppeld, omdat ik deze toch niet gebruik, en aangezien de nieuwe kabels geel zijn en ik geen gele diskettekabel had, vond ik het ook niet zo netjes.

simpel maar doeltreffend en het kost me geen drol, kabels had ik al en ti-wraps liggen hier ook altijd
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 239880 op 05-12-2007 14:29 ]
//Offtopic:Anoniem: 239880 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:26:
voordat dit topic verdwijnt (ik snap ook niet dat er niet meer pagina's met topics worden weergegeven)
Onderaan het scherm bij de topicsoverzicht, en in je profiel kan je het instellen dat hij meer moet laten zien
Anoniem: 208041
ik zat te denken aan een slimline in mijn hureaublad te frezen, nu heb ik niet echt de maten kunnen vinden maar ik weet dat ze dun genoeg zijn
. in de zijkant van het blad een sleuf maken dus en dat ding erin schuiven en iets verzinne waar je de kabels laat 
echter zat ik met warmte, hout aan 2 kanten isoleert volgens mij een beetje en als je een beetje dvd's loopt te spinnen kan dat volgens mij slecht aflopen.
iemand hier ervaring mee ?
http://www.azerty.nl/prod...tapi-e-ide-zwart-oem.html <-- zoiets dus
echter zat ik met warmte, hout aan 2 kanten isoleert volgens mij een beetje en als je een beetje dvd's loopt te spinnen kan dat volgens mij slecht aflopen.
iemand hier ervaring mee ?
http://www.azerty.nl/prod...tapi-e-ide-zwart-oem.html <-- zoiets dus
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 208041 op 05-12-2007 23:47 ]
Is het niet mooier om dan aan de onderkant van je bureau een rechthoek te vrezen ter grootte van je dvd-drive..Er vervolgens een slot-in exemplaar in bevestigen en een sleuf vrezen in de rant van het blad? Zodat je dus de dvd in de rand van het blad schuift, ipv dat een lelijk laadje eruit komt zetten.
Ben je gelijk het probleem van de warmte kwijt.. Want een vrije luchtstroom aan de onderkant lijkt me koeling genoeg.
Edit: zo'n speler bedoel ik dan dus: http://www.azerty.nl/prod...il/153/42641/ad-7633.html
Ben je gelijk het probleem van de warmte kwijt.. Want een vrije luchtstroom aan de onderkant lijkt me koeling genoeg.
Edit: zo'n speler bedoel ik dan dus: http://www.azerty.nl/prod...il/153/42641/ad-7633.html
[ Voor 11% gewijzigd door Llewy op 06-12-2007 00:34 ]
Ik zit te denken om een hangend buro te maken bij mij thuis.
ik wil hem dus als een plank aan de muur willen bevestigen, zonder dat ik tafelbladpoten nodig ben
De meesten kennen het principe van LACK van IKEA wel. Zoiets wil ik ook bereiken, maar dan wel zo'n 70 a 80 cm breed.
Ik begrijp dat dit waarschijnlijk met staal oid moet worden uitgevoerd.
mijn doel is om dus een clean bureau te maken om op te kunnen computeren.
(tft en kast komen niet op het bureaublad te liggen) alleen muis & Tobo. en overig klein meuk.
ik wil hem dus als een plank aan de muur willen bevestigen, zonder dat ik tafelbladpoten nodig ben
De meesten kennen het principe van LACK van IKEA wel. Zoiets wil ik ook bereiken, maar dan wel zo'n 70 a 80 cm breed.
(tft en kast komen niet op het bureaublad te liggen) alleen muis & Tobo. en overig klein meuk.
Mooi idee, alleen een werkblad van 70cm blind bevestigen vraagt wel een behoorlijk stevige constructie.. Ik weet ook niet of je dat gaat redden, zover gaat m'n bouwkundig inzicht niet.. Ik weet wel dat er hier op 't forum ergens is een keertje een soortgelijk exemplaar langs is gekomen, alleen was dat gedaan met een glazen blad. Zal eens even zoeken of ik 'm kan vinden.. Edit: hebbes, alleen de plaatjes zijn doodHyperTrophy schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:50:
Ik zit te denken om een hangend buro te maken bij mij thuis.
Bedenk je overigens wel dat je de kabels niet achter het bureau langs naar beneden kunt laten gaan? tenzij je sleuven gaat maken?
Mja,Llewy schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:32:
[...]
Mooi idee, alleen een werkblad van 70cm blind bevestigen vraagt wel een behoorlijk stevige constructie.. Ik weet ook niet of je dat gaat redden, zover gaat m'n bouwkundig inzicht niet.. Ik weet wel dat er hier op 't forum ergens is een keertje een soortgelijk exemplaar langs is gekomen, alleen was dat gedaan met een glazen blad. Zal eens even zoeken of ik 'm kan vinden.. Edit: hebbes, alleen de plaatjes zijn dood
Bedenk je overigens wel dat je de kabels niet achter het bureau langs naar beneden kunt laten gaan? tenzij je sleuven gaat maken?
ik zat te denken aan een stalen strip, met 3 bevestigingsgaten om m aan de wand te bevestigen (verticaal)
daar, aan de onderzijde, een stalen buis, waar het blad op komt te liggen. (totaal 2 van deze modellen om op te rusten)
voor kabels, komt wel in orde, iets met sleuven ofzo gaat wel lukken.
aan de wand wil ik een plaat/paneel, waaraan ik mijn tft wil gaan laten hangen aan een wallmount gemonteerd op die plaat, en ik zou graag sparingen willen maken om mijn logitech Z4 speakers daarin te verwerken. Die plaat wil ik nog op 1 of andere manier strak afwerken, folie of verf.
schetsen zijn er nog niet echt, maar komen in de loop van de tijd. eerst nog ff goed uitwerken.
qua sterkte, zal ik er idd aan moeten laten rekenen.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70107470
bovenstaande link gaat naar een mogelijke optie voor glasplaat. het gaat dus om gehard glas uiteraard.
wat het ongeveer gaat wegen weet ik dus niet, maar ik weet wel dat er vrij weinig anders op komt te rusten.
Anoniem: 208041
Heb 120cm CCFL verwerkt in me stacker, het is zeer klein maar het geeft een geweldig mooi effect in zo'n enorme kast. en ik ben blij dat ik geen ledfans op me gemini heb gedaan dat had er echt een overkill aan licht uit gekomen
nu schijnt het licht mooi op die metalic gekleurde fans

Ben er best een beetje trots op, ze zijn namelijk van buiten af niet/nauwelijks te zien

Ben er best een beetje trots op, ze zijn namelijk van buiten af niet/nauwelijks te zien
Neem eens even contact op met degene van de link die ik vermeldde, die heeft precies hetzelfde systeem als jij voor ogen hebt. Enkel heeft hij wel 2 staanders op de grond.. Ik wil inderdaad ook nog zo'n bureau gaan maken, maar de muur waar hij tegenaanstaat is van gips.. Dus dat wordt lastigHyperTrophy schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:14:toon volledige bericht
[...]
Mja,
ik zat te denken aan een stalen strip, met 3 bevestigingsgaten om m aan de wand te bevestigen (verticaal)
daar, aan de onderzijde, een stalen buis, waar het blad op komt te liggen. (totaal 2 van deze modellen om op te rusten)
voor kabels, komt wel in orde, iets met sleuven ofzo gaat wel lukken.
aan de wand wil ik een plaat/paneel, waaraan ik mijn tft wil gaan laten hangen aan een wallmount gemonteerd op die plaat, en ik zou graag sparingen willen maken om mijn logitech Z4 speakers daarin te verwerken. Die plaat wil ik nog op 1 of andere manier strak afwerken, folie of verf.
schetsen zijn er nog niet echt, maar komen in de loop van de tijd. eerst nog ff goed uitwerken.
qua sterkte, zal ik er idd aan moeten laten rekenen.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70107470
bovenstaande link gaat naar een mogelijke optie voor glasplaat. het gaat dus om gehard glas uiteraard.
wat het ongeveer gaat wegen weet ik dus niet, maar ik weet wel dat er vrij weinig anders op komt te rusten.
Ziet er mooi uit hoor
. Welk merk zijn de CCFL's? En heb je echt 120cm gebruikt of bedoelde je 12 cm?
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
welke link?Llewy schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:26:
[...]
Neem eens even contact op met degene van de link die ik vermeldde, die heeft precies hetzelfde systeem als jij voor ogen hebt. Enkel heeft hij wel 2 staanders op de grond.. Ik wil inderdaad ook nog zo'n bureau gaan maken, maar de muur waar hij tegenaanstaat is van gips.. Dus dat wordt lastig
Ik zat even dit topic eens door te lezen en kwam de sleutelhanger tegen
...
Aangezien ik nogal een saai sleutelbosje heb. Heb ik ook effe snell eentje gefixt
...
Aangezien ik nogal een saai sleutelbosje heb. Heb ik ook effe snell eentje gefixt

van een server case of rack ?
Van een Dell PowerEdge 2400...
Kleine PIII 800, wil je mn sleuteltjes jatten
?
Kleine PIII 800, wil je mn sleuteltjes jatten
Anoniem: 203565
ik wil m'n MX Revolution gaan overspuiten zodat deze wat beter kleurt bij mij mac hardware.
ben er nog niet helemaal uit qua kleur. of helemaal wit, of wit met aluminium zilver.
iemand nog suggesties?
en wat is goede verf om hiervoor te gebruiken? natuurlijk komt er blanke lak overheen als finishing touch en ter bescherming van de verf.
eens kijken of ik spuitbussen kan vinden die qua kleur zo dicht mogelijk overeen komen met de aluminium en witte kleur van Apple.
zoiets zat ik aan te denken
ben er nog niet helemaal uit qua kleur. of helemaal wit, of wit met aluminium zilver.
iemand nog suggesties?
en wat is goede verf om hiervoor te gebruiken? natuurlijk komt er blanke lak overheen als finishing touch en ter bescherming van de verf.
eens kijken of ik spuitbussen kan vinden die qua kleur zo dicht mogelijk overeen komen met de aluminium en witte kleur van Apple.

De kans is heel erg klein dat dat mooi wordt.. Heb het meermaals geprobeerd, maar om plastic goed te kunnen spuiten moet je mijnsinziens echt een vakman zijn.
Wellicht eens kijken naar de s530 van logitech? Heb 'm hier ook en bevalt prima!
Wellicht eens kijken naar de s530 van logitech? Heb 'm hier ook en bevalt prima!
Volgens mij wordt zilver/chroom met blanke lak erover heel grauw grijs, tenminste dat was bij mij zo toen ik op een stuk plastic, chroomverf spoot en daarna blanke lak eroverheen.
Chroomverf is eigenlijk sowieso zooi, bij iedereen die ik het zie gebruiken komen er snel vegen in. Wat betreft het spuiten, dan heb je denk ik wel wat aan deze guide.
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
chroom word het sowieso niet. past ook totaal niet bij m'n setup, en vind het voor een muis ook niet mooi.
of hij word helemaal wit, of een combinatie wil/zilver. moet toch te doen zijn.
Godric, bedankt voor die link. dat komt zeker van pas!
of hij word helemaal wit, of een combinatie wil/zilver. moet toch te doen zijn.
Godric, bedankt voor die link. dat komt zeker van pas!
eerst opruwen met k200 schuurpapier, dan ontvetten met een beetje ammonia oplossing en dan eerst beginnen met kunstofprimer. dan pas je kleur eroverheen.Llewy schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:08:
De kans is heel erg klein dat dat mooi wordt.. Heb het meermaals geprobeerd, maar om plastic goed te kunnen spuiten moet je mijnsinziens echt een vakman zijn.
Primer voor plastic kan je bij de meeste bouwmarkten wel krijgen in de spuitbus.
Zie zig
Ik denk btw dat het niet mooi wordt, misschien het eerste resultaat wel maar je muis zal snel slijtageplekken laten zien.
Dat zeg ik....
Ik heb jaren geleden eens een goedkoop mp3 spelertje gekocht, van 'Ergenic', voor 20 euro, incl SD kaart van 128 MB. Toentertijd was dat vrij goedkoop, dus ik dacht: als de speler al prut is, heb ik in ieder geval dat kaartje nog. Het kaartje is allang kapot, maar de mp3 speler werkt nog. Nu werkt dat ding op 1 AAA batterij, en dat irriteert me mateloos. Ik gebruik veel liever gewoon AA batterijen, die zijn goedkoper en hebben een langere levensduur. Dus, dacht ik: laten we dat er maar eens op modden.

De mp3 speler

De AA-batterijhouder heb ik uit een goedkoop kerstlicht setje gesloopt, en uiteraard omgebouwd, zodat de batterijen niet in serie, maar parallel staan, om toch op die 1,5 volt uit te komen, EN een lange levensduur.

De tools

De mp3 speler open, de repeat knop sloopte ik meteen al tijdens het openmaken, maar die gebruik ik toch niet (sowieso gebruik ik de speler amper, daar is de geluidskwaliteit te slecht voor
)

Batterijhouder gemonteerd en aangesloten

En de boel vluchtig afgewerkt, niet mooi, maar ik wilde eerst even testen. Zoals ik al zei gebruik ik de speler (bijna) nooit, dus ik denk dat ik hem zo laat, bewezen is dat het best te doen is, al is ie er iets dikker van geworden.
EDIT: sorry, html werkt zo te zien niet, even opzoek naar hoe ik de images goed krijg.
EDIT 2: En ze werken, bedankt, WeirdEye en brinkdinges!
De mp3 speler
De AA-batterijhouder heb ik uit een goedkoop kerstlicht setje gesloopt, en uiteraard omgebouwd, zodat de batterijen niet in serie, maar parallel staan, om toch op die 1,5 volt uit te komen, EN een lange levensduur.
De tools
De mp3 speler open, de repeat knop sloopte ik meteen al tijdens het openmaken, maar die gebruik ik toch niet (sowieso gebruik ik de speler amper, daar is de geluidskwaliteit te slecht voor
En de boel vluchtig afgewerkt, niet mooi, maar ik wilde eerst even testen. Zoals ik al zei gebruik ik de speler (bijna) nooit, dus ik denk dat ik hem zo laat, bewezen is dat het best te doen is, al is ie er iets dikker van geworden.
EDIT: sorry, html werkt zo te zien niet, even opzoek naar hoe ik de images goed krijg.
[ Voor 9% gewijzigd door electropruts op 11-12-2007 19:43 ]
Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...
Je moet de images tussen de img tags zetten, dit kun je ook doen door op
te drukken.

code:
1
| [img]http://www.domeinhost.ext/afbeelding.ext[/img] |
Als ik de pics open krijg ik al een error, dus geen wonder dat het niet helemaal lekker gaat 
Edit: En zorg ervoor dat die spaties na het nummer eruit zijn, of vervang ze door %20. Een enkele afbeelding werkt wel als ik .jpg verander in .JPG
Edit: En zorg ervoor dat die spaties na het nummer eruit zijn, of vervang ze door %20. Een enkele afbeelding werkt wel als ik .jpg verander in .JPG
[ Voor 44% gewijzigd door brinkdinges op 11-12-2007 19:30 ]
Casemod: Cubeleon
Anoniem: 202174
Waarom niet laten spuiten? Zo duur kan het niet zijn als het even meekan, en dan weet je wel zeker dat het mooi is en blijftAnoniem: 203565 schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:50:
ik wil m'n MX Revolution gaan overspuiten zodat deze wat beter kleurt bij mij mac hardware.
iemand nog suggesties?
[afbeelding]
dat is inderdaad ook nog een optie. maar eigenlijk geen idee waar aan te kloppen.
een autospuiterij lijkt me niet handig?!
zal eens kijken wat er hier in de omgeving zit...
een autospuiterij lijkt me niet handig?!
zal eens kijken wat er hier in de omgeving zit...
tja, je moet toch wat met je vrije tijd... ik was er vandaag mee aant fietsen en toe viel hij uit.. duidt op een los contactje dus... nog maar es nakijkenAnoniem: 234694 schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:15:
Kennissen? of een scooter spuiter??
En over de mp3 kan ik alleen zeggen.. LOL
Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...
Zo, vandaag de eerste onderdelen voor mn nieuwe mod binnen. Njah, het word een 1U kast maar dan fancy en vanaf de grond opgebouwd. Alles moet zo klein en plat mogelijk, zo ook de voeding. Nieuw zijn die krengen niet te betalen, gelukkig kwam ik goeie 2e hands voedingen tegen op ebay. Heb nu 2 stuks voor 60€ incl verzendkosten
.
Hier dan fototje van de voedingen:

Ze zijn redelijk zwaar en ook redelijk stil, vooral het laatste had ik niet verwacht omdat er 3 40mm fans in 1 voeding zitten...
Hij kan max 460Watt leveren. Hij moet dan strax ook een Intel Core2 Quad en een 8800 GT gaan voeden...
Hier dan fototje van de voedingen:

Ze zijn redelijk zwaar en ook redelijk stil, vooral het laatste had ik niet verwacht omdat er 3 40mm fans in 1 voeding zitten...
Hij kan max 460Watt leveren. Hij moet dan strax ook een Intel Core2 Quad en een 8800 GT gaan voeden...
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Whow shit. Die zijn lang 
2 fans achter elkaar.. kan dat zo ja? Ik dacht dat het dan enigzins tegen gaat werken.
2 fans achter elkaar.. kan dat zo ja? Ik dacht dat het dan enigzins tegen gaat werken.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Ze zijn inderdaad erg lang. Ze meten 300 x 106 x 40 mm. Die dingen achteraan zijn niet 2 fans...Daywalk3r schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:35:
Whow shit. Die zijn lang
Het deel waar je tegenaan kijkt zit vast. Het heeft wel de vorm van een fan. Ik denk dat het voor de geluidsreductie is, dat de lucht al een beetje schuin aan komt ofzo...
edit*:
En even wat solidworks plaatjes voor het idee:

Naast de voeding komen nog een mATX moederbord en een Geforce 8800GT (verbonden met PCI-e x16 flexible riser). Verder nog een slimline slot-in DVD-RW, een 2x24 LCD schermpje, een cardreader en nog een aantal (max 6) 2,5" 7200rpm schijfjes. Ik wil ook nog proberen of ik er een TV tuner in kan krijgen. Die zal dan verbonden worden met een PCI-e x1 riser
Het word allemaal wat proppen, maar als het er eenmaal in zit is hij best snel en best plat
[ Voor 50% gewijzigd door DP Kunst op 10-01-2008 16:32 ]
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
ik heb ook eve een PAAR modingetjes gedaan
2sleutelhangers
deze

ik heb geboort waar het chipke niet komt kijk maar ik heb op de D van duo geboort wa daar achter zit is maar wat verf

en dan nog mijn ram geheugen sleutelhanger heb ik ook gemaakt wel 2ter ook ene voor mijn broer

was maar een oude ram kaart maar 4MB van hp
had er een paar uit een oude pc uit mijn school gehaald
moesten ze toch slopen dingen gingen maar 75mhz
en dan nog mijn pas gemaakte geheugenstick met lcd
oude mp3 265MB
in een verpakking van een pvc lijm voor modelbouw had ik hier nog liggen mp3 viel toch de helle tijd uit met een volle baterei
brake ding
maar nu nie meer
fototjes

mijn adidas staan er op

en hier in werking

en da was het voor deze week van mij
ben te moe om nog iets te doen
lekker uit slape
2sleutelhangers
deze

ik heb geboort waar het chipke niet komt kijk maar ik heb op de D van duo geboort wa daar achter zit is maar wat verf

en dan nog mijn ram geheugen sleutelhanger heb ik ook gemaakt wel 2ter ook ene voor mijn broer

was maar een oude ram kaart maar 4MB van hp
had er een paar uit een oude pc uit mijn school gehaald
moesten ze toch slopen dingen gingen maar 75mhz
en dan nog mijn pas gemaakte geheugenstick met lcd
oude mp3 265MB
in een verpakking van een pvc lijm voor modelbouw had ik hier nog liggen mp3 viel toch de helle tijd uit met een volle baterei
brake ding
maar nu nie meer
fototjes

mijn adidas staan er op

en hier in werking

en da was het voor deze week van mij
ben te moe om nog iets te doen
lekker uit slape

[ Voor 89% gewijzigd door PRaGA88 op 11-01-2008 19:35 ]
werkt u mp3 wel op 3V???electropruts schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:13:toon volledige bericht
Ik heb jaren geleden eens een goedkoop mp3 spelertje gekocht, van 'Ergenic', voor 20 euro, incl SD kaart van 128 MB. Toentertijd was dat vrij goedkoop, dus ik dacht: als de speler al prut is, heb ik in ieder geval dat kaartje nog. Het kaartje is allang kapot, maar de mp3 speler werkt nog. Nu werkt dat ding op 1 AAA batterij, en dat irriteert me mateloos. Ik gebruik veel liever gewoon AA batterijen, die zijn goedkoper en hebben een langere levensduur. Dus, dacht ik: laten we dat er maar eens op modden.
[afbeelding]
De mp3 speler
[afbeelding]
[afbeelding]
De tools
[afbeelding]
De mp3 speler open, de repeat knop sloopte ik meteen al tijdens het openmaken, maar die gebruik ik toch niet (sowieso gebruik ik de speler amper, daar is de geluidskwaliteit te slecht voor)
[afbeelding]
[afbeelding]
of kan hij ook op 3V werken
Anoniem: 217897
PRaGA88 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:28:
[...]
werkt u mp3 wel op 3V???
of kan hij ook op 3V werken
electropruts schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:13:
en uiteraard omgebouwd, zodat de batterijen niet in serie, maar parallel staan, om toch op die 1,5 volt uit te komen, EN een lange levensduur.
het staat al in de post zelf...
*edit: Net iets te laatDe AA-batterijhouder heb ik uit een goedkoop kerstlicht setje gesloopt, en uiteraard omgebouwd, zodat de batterijen niet in serie, maar parallel staan, om toch op die 1,5 volt uit te komen, EN een lange levensduur.
[ Voor 5% gewijzigd door DP Kunst op 12-01-2008 12:37 ]
hier de goede foto van neovo01

is iemand die ik ken

is iemand die ik ken
Ik heb een Nintendo Wii Classic Controller, en daar komt standaard het draad van uit de onderkant. Aangezien ik dat nogal irritant vond heb ik 'm even verbouwd:

Je kan het in een half uurtje doen, hebt eigenlijk alleen maar een scherp mes nodig
tutorial (pdf, 2mb)

Je kan het in een half uurtje doen, hebt eigenlijk alleen maar een scherp mes nodig
tutorial (pdf, 2mb)
Ik vond ook de sleutelhangers super gevonden, dus heb ik zo ook maar snel gemod 
ik heb beide versies geprobeerd, maar ik verkies toch het RAM-latje boven de CPU, de CPU is eigenlijk te groot...

Zoals je kunt zien is het dus een P III 1000 Mhz, die had ik nog over
ik heb beide versies geprobeerd, maar ik verkies toch het RAM-latje boven de CPU, de CPU is eigenlijk te groot...
Zoals je kunt zien is het dus een P III 1000 Mhz, die had ik nog over
[ Voor 10% gewijzigd door X-DraGoN op 16-01-2008 23:14 ]
Ule! Spulletjes binnen gekregen!

1x Acryl Clear 5mm
1x duo CCFL UV 30cm
1x duo CCFL Blauw 10cm
1x Laserled Blauw Revoltec
1x Laserled Blauw AC Ryan
1x UV Green Flexsleeve 5m
Meteen ingebouwd!

Nee natuurlijk blijft dat niet zo
Vanavond hard aan de slag!

1x Acryl Clear 5mm
1x duo CCFL UV 30cm
1x duo CCFL Blauw 10cm
1x UV Green Flexsleeve 5m
Meteen ingebouwd!

Nee natuurlijk blijft dat niet zo

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Ben benieuwd. Ook Antec Sonata II(I)?
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Sonata III idd.temp00 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:50:
Ben benieuwd. Ook Antec Sonata II(I)?
Vanavond hoop werk verricht, PC ligt uitelkaar dus even nog geen foto's.
Ik hoop morgen de kast klaar en draaiend te hebben, en dan zaterdag de sidepanel af te hebben.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Kewl
. In geval je de knop in het zijpaneel voor je toekomstige raampje laat zitten ben ik wel benieuwd hoe de metaalronding rond de knop wordt. Bij mij zelf is de ronding aardig gelukt alleen was het wel ff pielen. Ik had namelijk eerst een foto van de knop gemaakt, vrijstaand in PS gemaakt en vergroot zodat ik dat kon uitprinten en als sjabloon kon gebruiken; dat werkte alleen niet omdat door de vergroting de curve heel anders werd. Zal wel wiskunding zijn te verklaren
. Daarna ben ik een beetje met lijnen en krommingen aan de slag gegaan en dat lukte wel.
edit:
Ben zoiezo wel benieuwd wat je ervan gaat maken omdat die Sonata's iets minder gangbaar zijn om te bewerken dan bijv. een Lian Li

edit:
Ben zoiezo wel benieuwd wat je ervan gaat maken omdat die Sonata's iets minder gangbaar zijn om te bewerken dan bijv. een Lian Li
[ Voor 11% gewijzigd door temp00 op 17-01-2008 23:54 ]
De knop gaat weg, heb wel zitten tekenen en pielen om hem erin te laten, maar na design-idee 29831 heb ik hem maar weggelaten.temp00 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 23:52:
Kewl. In geval je de knop in het zijpaneel voor je toekomstige raampje laat zitten ben ik wel benieuwd hoe de metaalronding rond de knop wordt. Bij mij zelf is de ronding aardig gelukt alleen was het wel ff pielen. Ik had namelijk eerst een foto van de knop gemaakt, vrijstaand in PS gemaakt en vergroot zodat ik dat kon uitprinten en als sjabloon kon gebruiken; dat werkte alleen niet omdat door de vergroting de curve heel anders werd. Zal wel wiskunding zijn te verklaren
. Daarna ben ik een beetje met lijnen en krommingen aan de slag gegaan en dat lukte wel.
edit:
Heb je een piccie van je window? Al gevonden! Ziet er goed uit.
En een sonata is een kast die m.i. eerder gekocht word door mensen die een rustige kast willen, maar dat is altijd te veranderen
Voor de rest baal ik enorm. 2 dagen bezig geweest met demonteren, spuiten, meshen, monteren....
Gisteravond zag alles er veelbelovend uit, vanmorgen de verf onder de blaren, toch voor lief genomen en de boel gemonteerd, start ik net de PC op, geven alleen de Blauwe CCFL's nog licht, de rest doet niets meer...
Goed. Vandaag is ver
Mocht de verlichting definitief gestopt zijn met roken, gooi ik het hele neon idee overboord en ga ik losse LED'jes bestellen.
Denk dat ik daar sowieso mooiere verlichting mee kan maken.
Welk merk CCFL's heb je dan? zal wel niet veel soeps zijn of je bent er onhandig mee omgesprongen.c0ne schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:10:
[...]
start ik net de PC op, geven alleen de Blauwe CCFL's nog licht, de rest doet niets meer...
1x duo CCFL UV 30cm revoltecthieme1989 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:13:
[...]
Welk merk CCFL's heb je dan? zal wel niet veel soeps zijn of je bent er onhandig mee omgesprongen.
1x duo CCFL Blauw 10cm ACryan
En het enigste wat enigzins ruw behandeld zou kunnen zijn, zijn de 30cmUV. Maar ik vind t raarder dat de Laserleds het niet meer doen, zijn fysiek moeilijk te mishandelen

Van die laserleds snap ik ook niet echt neec0ne schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:17:
[...]
1x duo CCFL UV 30cm revoltec
1x duo CCFL Blauw 10cm ACryan
En het enigste wat enigzins ruw behandeld zou kunnen zijn, zijn de 30cmUV. Maar ik vind t raarder dat de Laserleds het niet meer doen, zijn fysiek moeilijk te mishandelen
Maar heb wel eens gelezen dat Revoltec nu niet echt de beste CCFL lichten maakt
want ik heb wat reviews opgezocht toen ik me eigen CCFL's ging bestelle
heb precies dezelfde AC Ryan ook 10cm
Edit: typfout
Die Ryan's zijn prima, geven mooi licht ook.thieme1989 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:23:
[...]
Van die laserleds snap ik ook niet echt nee
Maar heb wel eens gelezen dat Revoltec nu niet echt de beste CCFL lichten maakt
want ik heb wat reviews opgezocht toen ik me eigen CCFL's ging bestelle
heb precies dezelfde AC Ryan ook 10cm
Edit: typfout
Morgenvroeg meteen aan de slag, verlichting eruit, testen en dan een nieuw aanvalsplan bedenken.
Kan in iedergeval aan t sidepanel beginnen.
valt je usb verlengkabel steeds achter je pc? geen probleem, neem 2 stukken 18mm mdf en 1 stuk 8mm mdf van 10x10cm. zaag de vorm van de female usb stekker uit het 8mm gedeelte, stop de stekker ertussen, sandwich het tussen 18mm plankjes en houtlijm. gooi er wat plakkaatverf tegenaan, een spuitbus autolak en wat vilt met secondenlijm en tadaaaaaaaaaaa:

tja, ik had geen andere kleuren verf liggen dus dan maar deze

tja, ik had geen andere kleuren verf liggen dus dan maar deze
Anoniem: 108806
Het ding is groot- en jammer dat er geen hub inzit, maar hij ziet er ERG cool uit!
ook die bovenkant =D Misschien een idee om em te updaten met een hubje erin? =) Tof gedaan iig
dat erg grote was precies de bedoeling, ik wilde mn stekkertje niet steeds kwijtraken en das aardig gelukt dacht ik zo
Mijn GF3 Ti werd ietsjes te warm naar mijn idee, dus daar gaan we wat aan doen, elastiekje + fan doet wonderen en de kaart blijft nu heerlijk koel 
http://img101.imageshack.us/my.php?image=img1382largeyk7.jpg
http://img126.imageshack.us/my.php?image=img1383largemj0.jpg
http://img237.imageshack.us/my.php?image=img1384largehk6.jpg
http://img101.imageshack.us/my.php?image=img1382largeyk7.jpg
http://img126.imageshack.us/my.php?image=img1383largemj0.jpg
http://img237.imageshack.us/my.php?image=img1384largehk6.jpg
Dat zou ik anders doen, een elastiekje is namelijk niet zo stevig, en binnen een paar maanden weg. En een fan die aan staat wil je niet in je kast loslaten

Idd, zeker als het continu opwarmt en weer afkoelt.TheZeroorez schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:18:
Dat zou ik anders doen, een elastiekje is namelijk niet zo stevig, en binnen een paar maanden weg.
Dit topic is gesloten.
Let op:
AUB alleen plaatjes/thumbnails van maximaal 600 pixels breed posten.
Gebruik a.u.b. de [check images] knop.
Chatreplies worden getrashed
AUB alleen plaatjes/thumbnails van maximaal 600 pixels breed posten.
Gebruik a.u.b. de [check images] knop.
Chatreplies worden getrashed