Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

Zo!
De eerste lvl45 Class-quest alweer achter de rug :). 12 'Blinding Snowbeast Furs' gefarmed (kostte ruim 60 Snowbacks het leven :P) en 'Driftclaw' onder de ogen van de Giants uit z'n pels geklopt 8).
Deel twee is 20 'Unyielding Drake Scales' en 10 'Glossy Cave-Claw Skins', De laatste heb ik voor niets (en mss met winst) van de AH gehaald. Er stond o.a. een stack van 22 op AH voor 200 silver, die heb ik gekocht, 10 voor mezelf gehouden en 10 + 2 weer terug op AH voor 200 en 40. Ik had me nog nie tomgedraait of de 10 waren verkocht! :D Ws had ik de stack van 22 net voor de neus van een ander weggekocht en aangezien je er toch maar 10 nodig heb is die ander vermoedelijk met spoed op aanschaf overgegaan. De andere aanbiedingen waren duurder of niet met 10 compleet. Er stond wel een stack van 8 dus mss wil iemand die completeren met mijn 2 losse :P

De drake scales zal ik zelf moeten gaan halen, die waren me te duur op AH. Maar waar ze droppen (vlakbij de arena in Angmar) daar zal ik toch wel een paar keer zijn in de komende periode. Vziw droppen ze ook van drakes in Trollshaw - Giant Valley dus dat moet goed farmbaar zijn.

Uiteindelijk reward van ^^ is 'Earring of Cunning' of een bracelet, ook al lijkt de laatste gezien de stats een betere keus, ik kies toch de earring denk ik omdat er goede bracelets genoeg zijn maar veel minder earrings. Maar ik zal dat eerst goed uitvlooien.

Critten wil niet altijd even goed. Ik maakte een Beryl Necklace voor iemand uit het kin met: Scroll 10%, Turtle Claw 44%, Tool 18% plus de 5% van de superior bench maakte 77% en dan nog missen :( omdat de scroll een minuutje werkt heb ik nog 5 van dezelfde necklace gemaakt (nu met 33%) en pas de vijfde critte. Soms heb je echt een pech-serie.

Dramatisch dieptepunt in Crancks leven gisteren, tweemaal dood gegaan! (da's meer dan in een hele week!) :( :o
Ik wilde proberen om Drakes Egg onder z'n ( * ) te stelen en dat lukte de eerste keer net niet omdat de tweede draak net mijn kant op wandelde. De eerste draak had ik gestunned maar de tweede stribbelde wat langer tegen en hoeste eens flink in mijn richting :( naja ik hoop dat ze zich verslkt hebben in mijn botten :$
Eigenwijs als ik ben probeerde ik het gewoon nog een keer, het alternatief is immer een full fellowship (of een tweede Burglar :)). helaas kwam ik nu niet eens ongemerkt langs de eerste twee drakes, en als twee drakes één Burglar in het viezier hebben veranderd die al gauw in een HamBurglar :o

Omdat mijn ego een ernstige deuk had opgelopen heb ik me afgereageerd op de beast aldaar. Na de eerste serie gedaan te hebben en ook de betreffende lok-rupsen eindelijk bij elkaar had ben ik naar de mother-beast gegaan. Heelhuids binnenkomen was geen echt probleem, en moeder was zo gelokt. Verbaasd keek de gelokte moeder in het rond maar zag niets 8) en ik opende vanuit stealth de aanval . . . op een 18K elite :X
Na iets meer dan 3K op de teller hield ik het voor gezien en ging er met gepaste spoed vandoor :o

bah! alweer een fellowship quest, maar ik wil 'm wel graag afronden wan de reward is een +2 stealth cloak.

Samen met Amberlin en Neocrown de 'Mistress of Shadows' suksesvol aangepakt :Y) dwz: suksesvol voor mij, Amberlin en Neocrown legden het loodje :o en vervolgens bleek dat Amberlin was vergeten om de quest aan te pakken voor de grot :N Na even wachten hebben we het nog een keer gedaan samen met een toevallige lvl41 Champion. Deze keer overleefde iedereen, maar nu was de Champion weer vergeten om de quest aan te pakken :X
Omdat moeders al op het punt stond de avondmaaltijd naar mijn hoofd te smijten ben ik maar gauw gelogged om te gaan eten. Jammer voor de Champ, maar dan had 'ie maar meteen op moeten letten.

Nog 5 tot 50 :) maar ik moet nu wel actief pages gaan zoeken om mijn tweede legendary trait te slotten.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Reg. datum: 01 oktober 2002

@botoo mooi verhaal weer :)

missen op 77% AUWWWWW en dan nog 4 mislukte pogingen erbij op 33% OMG dat zuigt

wat betreft de pages volgens mij tikt betere gear veel harder aan hides en shards farmen :) ellendras maakt wel items :Y

amberlin level 42 geworden :) tevens naar nieuwe kin verhuisd nightmare on elf street :D
vandaag maar eens kijken of ik hulp kan krijgen met legolas quest zodat ik met andere books verder kan :)

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 08-10-2007 14:12 (11%)

gisteren een nare start gehad :N erg lang bezig geweest om een volle FS te krijgen voor book 4 chapter 8 uiteindelijk is het gelukt. vol goeie moed gestart met mezelf level 42 captain, level 46 champ, level 47 champ, level 47 hunter, level 42 guard en een level 45 minstrel

je zou denken dat gaat lukken, echter liep het anders (en we speelde niet slecht) afijn ging allemaal goed tot Legolas dood ging :N opnieuw met verse moed en Legolas bleef lang leven bij de laatste baas, alleen ging de FS kopje onder. ik lag het eerst onder de zoden :N

toen even met een guard die ik onderweg tegenkwam gekletst ik voelde een elf/dwerg verhouding zoals in de boeken met Gimli en Legolas O+ hij bleek een GM armourer te zijn en in het bezit te zijn van een 20% tool nou dat was voor mij erg welkom dusss die houden we erin...

maar aangezien Ellendras (was Amberlin ff zat) nogal bruut was tegen deze dwerg met haar haat liefde verhouding, daagde hij me uit voor een potje sparren. hij level 47 guard ik level 50 minstrel. tja hoe kan ik het zeggen de inteligenste heeft gewonnen 8) de guard had verwacht meer damage te doen (en eigenlijk verwachte hij te winnen) feit was dat ik maar 1 keer hoefde te healen :D

ff zijn gear gecheckt en aangegeven dat ik wel bereid was betere te maken zo gezegd zo gedaan. Kon hij meteen poging doen op 2 recipes die ik had (polished AS helm en AS mining pick) de mining pick was oud recipe dus die was lekker cheap (hoartusk horn gekregen en recipe eens lang geleden gevonden) en een crit :P helaas miste hij de helm ;(

too old to die young

B4C8 is (net als Gimli en het Fire & Ice uit het volgende book) idd een lastige instance, niet alleen is de tegenstand pittig, Legolas geeft het FS soms geen tijd om morale/power te herstellen. Pure powerplay met hogere lvls is niet eens genoeg, de groep moet domweg enig verstand tonen en goed samenwerken.

Die serie spiderquests in Trollshaws is ook zo'n rampending, maar daar kan je tenminste weglopen en gewoon verder gaan met de andere quests. Gisteren had ik mazzel, aanvankelijk alleen aan die spiders begonnen en na het eerste deel met hulp van Neocrown (CH48) verder. Een half FS was daar ook mee bezig en we besloten samen verder te gaan (full FS dus). Er zaten o.a. twee Hunters bij - waarvan één lvl 50 - , een Guard en een Champion in hun lage 40's. Je zou verwachten dat het een makkie zou worden, ook al werd ik wat wantrouwig toen de H50 vertelde dat 'ie al zó lang met deze quests bezig was . . .
Onze lvl50 held was er ééntje uit het boekje 'ignore the Hunter, everybody else does', hij snapte er werkelijk niets van. Rain of arrows op één spider en dan raar opkijken dat 'ie daarmee aggro van meer spiders krijgt :X Gelukkig moest 'ie (na voor de zoveelste het loodje gelegd te hebbn) weg om te repairen. We waren nog niet klaar maar de andere Hunter had er ook geen vertrouwen meer in zonder zijn grote broer en ging zijn heil ergens anders zoeken, en de Champion moest loggen.
We bleven dus met een klein groepje over CH48, G43 en ik zei de gek B46. De Guard werd al een beetje depri maar ging uiteindelijk toch mee verder voor de spider-queen. Dat was niet echt nodig, ei'k was 'ie meer last vanwege de aggro die hij kreeg (Burg in stealth mode natuurlijk }> ), maar hij deed goed z'n best dus hebben we hmb er bij gehouden.

Burglar steeds een stuje vooruit om te scouten en de weg van de minste weerstand te zoeken zodat we uiteindelijk zonder kleerscheuren (en een hele bulk groene conjunctions :Y)) bij de Queen aankwamen. Eerst netjes beetje bij beetje de adds gepulled/geplet en daarna de eenzaam en alleen achtergebleven Queen naar de spinnenhemel gezonden :Y

Dat alles met een groep die uit de helft van de falende startgroep bestond. Het valt me veel vaker op dat spelers in een kleine FS veel beter/slimmer hun werk doen.

De rewards van die serie waren nutteloos voor mijn Burglar maar ik had wel de mazzel dat de overgebleven 3 pages uit mijn Knee-Breaker Manual dropte, nu hoef ik daar iig niet meer voor terug naar die spider-hell :).

Terug in Angmar heb ik een aantal quests solo af kunnen wikkelen in Donnvail, diverse plantjes zoeken, Ironcrowns irriteren }>, de hele rits 'talk to' tot (dus niet t/m!) de 'Beast'. Al bij al had ik na anderhalf uur weer 5 quest op de 'completed' lijst bijgeschreven.

Mijn XP bar zit alweer voor een kwart vol en het is nu toch echt de hoogste tijd om de mats te gaan farmen die ik nodig heb om mijn lvl47 gear te laten maken. O.a. Beryl Shards nodig, dus dat word campen :|

Met Azteque een uurtje gecamped en één Shard kunnen scoren, naja je moet ergens beginnen nietwaar? Er was ook een lvl50 Burlar aan het campen dus stelde ik voor om elkaar te helpen en om de beurt te loot te nemen. Jammer voor de Burglar dat 'ie weigerde antwoord te geven en ook niet in FS wilde dus ik schoot als eerste en was het mijn loot :Y. Toen 'ie daarna nog steeds weigerde om te communiceren heb ik het idee maar laten varen om om de beurt te gaan, helaas spawnde de 'named' niet meer en was ik het alweer snel zat.

Ben ik nu te netjes om samen te wille werken bij een 'named mob'? Moet je gewoon doen wie het snelst de eerste hit maakt? Beetje aso wel, maar als er teveel farmers zijn kan je moeilijk iedereen voor laten gaan?

Ellendras een haat/liefde verhouding met een dwerg? Nooit iets van gemerkt, iig niet van de liefde :P

Azteque kreeg nog een vraag van een lvl36 Burglar of 'ie 'ff' door de spider quests heen geholpen kon worden voor 2 gold :? maar daar had ik geen zin in. 2,5 gold dan? nee jammer voor je maar daar heb ik geen tijd voor. Maar k moet toegeven dat de verleiding wel groot was. De Burglar kan ongezien lopen tot 'ie is bij wat 'ie nodig heeft en Azteque gaat tot lvl42 mobs unchallenged, dus het zou niet eens lang geduurd hebben . . .

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .

Reg. datum: 19 januari 2007

Vanwege mijn studie ben ik helaas gestopt met dit spel. Na 600 uurtjes speelplezier is het toch tijd om weer wat serieuze zaken op te pakken ;)
Is er hier nog iemand op zoek naar een account (lvl 50 LM op Eldar) om het mooie middle earth te verkennen. Tegen een zeer kleine vergoeding mag je mijn account zo overnemen. mail me op cainnatwo@gmail.com mocht je interesse hebben.

Hier een mooie SS met een deel van mijn items

Plaatje op imageshack (popups!)

s118841 wijzigde dit bericht 10-10-2007 11:33 (6%)

quote:
botoo schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:23:
Ellendras een haat/liefde verhouding met een dwerg? Nooit iets van gemerkt, iig niet van de liefde :P
grrrrr das jouw fout :N stond altijd voor je klaar ;(
quote:
Azteque kreeg nog een vraag van een lvl36 Burglar of 'ie 'ff' door de spider quests heen geholpen kon worden voor 2 gold :? maar daar had ik geen zin in. 2,5 gold dan? nee jammer voor je maar daar heb ik geen tijd voor. Maar k moet toegeven dat de verleiding wel groot was. De Burglar kan ongezien lopen tot 'ie is bij wat 'ie nodig heeft en Azteque gaat tot lvl42 mobs unchallenged, dus het zou niet eens lang geduurd hebben . . .
damn dude waarom niet? 2,5 gold zo makkelijk verdienen!!!! ik had het meteen gedaan...

over basil ik team weleens maar niet altijd, is een kwestie van meerdere factoren
A. hoevaak zal hij ongeveer spawnen? (als je kort wilt blijven is de kans op 2+ klein
B. hoeveel kans heb ik dat ik als eerste tag
C. wie is het en vertrouw ik hem

al met al gaat het om de shards daar en het doel is zoveel mogelijk scoren in zo min mogelijk tijd 8) ik had 10 shards nu nog 9. heb er nog een shit load nodig :N

too old to die young

quote:
Legolas_1973 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:08:
damn dude waarom niet? 2,5 gold zo makkelijk verdienen!!!! ik had het meteen gedaan...
Mwoa, geen tijd voor, niet echt vertrouwen dat ik het geld krijg (kan natuurlijk ook vooraf), en Azz is geen whore die je zomaar kan kopen :P (bij Azz moet je eerst vertrouwen winnen en daarna wilt 'ie wel de whore spelen :+ ). Alhoewel huurling natuurlijk een hele andere klank aan het geheel geeft :P

(ps: het is niet bij Basil waar ik een goeie campplek heb gevonden en je hebt er ook niet zo'n last van sub 50'ers.)

Reg. datum: 20 augustus 2007

Even een vraagje tussendoor. Is er ook een site met een database waar alle characters instaan, met bijbehorende gear-skills-ect ? Volgens mij is deze optie nog niet aanwezig op de officiele site.

Ook vraag ik me af waar ik kan zien hoeveel quest ik al heb volbracht, iemand een idee?

Alvast bedankt !!

quote:
Tank-a-Holic schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:03:
Even een vraagje tussendoor. Is er ook een site met een database waar alle characters instaan, met bijbehorende gear-skills-ect ? Volgens mij is deze optie nog niet aanwezig op de officiele site.

Ook vraag ik me af waar ik kan zien hoeveel quest ik al heb volbracht, iemand een idee?

Alvast bedankt !!

-Tank-a-Holic-
niet heel lullig bedoeld, maar heb je iets geprobeerd? de optie aanvinken om completed quests weer te geven in quest gedeelte is naar mijn mening niet te missen als je het zoekt... alle skills en characters staan met alle info die je wilt op diverse sites als ook in de handleiding...

too old to die young

Lorebook is een bron van weetjes, zoals b.v. de pagina over Champions.
Ook Wiki heeft een hoop info, maar is allebehalve compleet.

Je kan in je questlog zien welke quests je al afgewerkt hebt door 'completed' aan te vinken.

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

Yes, gisteren weer eens lekker kunnen LOTRingen...
Tijdje niet mijn lvl36 burglar gebruikt... hij was gestrand in Esteldin. Hij moest daar nog wat openstaande quests voor Dol Dinen afronden, maar het kwam er nooit van.
Nou gisteren weer met volle moed ten strijde getrokken. Eerst nog solo wat hillmans bestolen en uitgemoord... Toen nog ff met wat hulp van een kleine FS de "Plague-bearer of the North" plat gelegd, maar dat was zo gepiept.

Verder had ik nog Master of the Black Tide, Siege-master en Siege-craft open staan.... tochwel pittige quests voor een lvl36 (al was ik voor siege-craft al aardig solo opgeschoten, lekker rond sneaken in Dol Dinen en hier en daar wat saboteren).

Nou natuurlijk wel een FS nodig, en tijdens het rond sneaken werd eigenlijk al in 10 min. een mooi groepje samengesteld. Ik was de enige onder de lvl40, de rest was allemaal tussen de 41 en 44. Nou, dat geeft extra moed, ik was al vaker aan de Black Tide begonnen, maar verder dan t/m de tent was ik nooit gekomen. Het liep dus echt als een trein... heeel Dol Dinen herhaaldelijk plat gelegd, voor siege-craft moet je namelijk de rechter helft nemen, en voor de andere twee de linker kant. Alleen daadwerkelijk in de tent kwamen we een beetje in de problems, omdat een Hunter blijkbaar zijn Rain of Arrows wat te ver weg had uitgevoerd, zodat er wat extra elites bij gepulled werden. Daardoor liep de blauwe balk van iedereen wel erg veel terug... Nou dan komt de fellowship move wel erg goed uit, rood was niet nodig, dammage werd er voldoende geleverd, maar power was wel van belang, dan ook 6xB en iedereen was weer vol. De tweede keer dat ik een fellowshipmove in moest zetten was bij Kaukil de Uruk-general himselve (RRRRRB, en de spirit help een handje mee). Voor de rest nooit nodig gehad :). Nadat Kaukil gedood was en we de tent wilden verlaten wilde een hunter ons teleporteren naar Esteldin, maar de rest had zoiets van... kom op we kunnen de weg wel makkelijk weer terug vinden.... zo gezegd zo gedaan, en vrolijk weer berg afwaards waar we een spoor van dood en verderf achter ons lieten... geen troll die meer recht stond (ook goed voor de troll deed). net buiten de poort heeft hij ons alsnog terug geport naar Esteldin. Jammer dat het al laat was, iedereen bedankte elkaar en de fellowship werd ontbonden.
Kortom, heerlijk vermaakt _/-\o_ en flink wat XP opgebouwd.

euh...ja

quote:
Legolas_1973 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:36:
[...]

niet heel lullig bedoeld, maar heb je iets geprobeerd? de optie aanvinken om completed quests weer te geven in quest gedeelte is naar mijn mening niet te missen als je het zoekt... alle skills en characters staan met alle info die je wilt op diverse sites als ook in de handleiding...
Eeeuh, ik vroeg geloof ik hoeveel quest, niet welke :) Om nu iedere keer een paar honderd quests 1 voor 1 te tellen, zie ik niet zo zitten. Net als dat je een teller hebt voor de actieve quest's, zie ik dus ook graag een teller met afgeronde quest :D jaja ik ben een quest-junkie !!

Wat betreft de website: wat ik bedoel is dat je op een website een speler , bijvoorbeeld jezelf, kan opzoeken ( zoals dat bijna bij alle mmorpg, oa. EQ2, WoW, Vanguard etc etc aanwezig is ). En van deze speler dus een pagina krijgt te zien, met zijn character sheet, incl. zijn/haar armor-skills-enz enz.

Maar toch bedankt dat je het niet lullig bedoeld :) Misschien was ik ietswat vaag in mijn beschrijving.

quote:
Tank-a-Holic schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:52:
[...]

Eeeuh, ik vroeg geloof ik hoeveel quest, niet welke :) Om nu iedere keer een paar honderd quests 1 voor 1 te tellen, zie ik niet zo zitten. Net als dat je een teller hebt voor de actieve quest's, zie ik dus ook graag een teller met afgeronde quest :D jaja ik ben een quest-junkie !!

Wat betreft de website: wat ik bedoel is dat je op een website een speler , bijvoorbeeld jezelf, kan opzoeken ( zoals dat bijna bij alle mmorpg, oa. EQ2, WoW, Vanguard etc etc aanwezig is ). En van deze speler dus een pagina krijgt te zien, met zijn character sheet, incl. zijn/haar armor-skills-enz enz.

Maar toch bedankt dat je het niet lullig bedoeld :) Misschien was ik ietswat vaag in mijn beschrijving.

-Tank-a-Holic-
ghehe dat kon ik inderdaad niet uit je vorige post halen ;) en dat van die website dat zou ik ook graag zien!

Omdat ik een Tank-o-Holic ben ;) , heb ik me gisteren erg vermaakt met het onderstaande topic !

Link : Onderwerp - Guardian Motto's.

http://forums.lotro.com/showthread.php?t=51814

Een paar persoonlijke favorieten :

"Next time you use your bow, Bow-Boy, you'll find it around your neck!"

" First one in gets to play tank"

" You tag 'em, you tank 'em"

"If you see me running, try to keep up."

"That's MY minstrel to abuse!"

"Let me go introduce us."

"Hope you run out of arrows, before I run out of patience"

"Why's everyone running? It's only 3 elites...."

too old to die young

Leuk topic daar, Hunters zijn wel mateloos populair :o Soms heb ik echt de indruk dat je onder een bepaald iq alleen een Hunter kan rollen want de grootse hoeveelheid complete idoten zie je onder de Hunter-class.

Zelf hanteer ik meestal op de vraag: 'can we get those [** mobs]?' met 'only one way to find out!', maar dat is niet class specifiek natuurlijk.

Eén van de mooiste opmerkingen die ik heb meegemaakt was van een Hunter (zo'n zeldzame die wel een beetje na kan denken) tegen een Champion omdat de laatse met een boog aan het schieten was i.p.v. vol in de melee te duiken: 'U Hunter too?' }> Champion zwaar over de zeik _O-

Terwijl ik gisteren een uurtje wilde campen op Beryl Shards ( :r ) met mijn Champion kreeg ik een verzoekje van een oud kin-member of ik mee wilde naar Sardur. Aangezien ik het campen al weer meer dan zat was (ik stond er alweer bijna 10 minuten :+ ) en omdat ik Excepional hides voor mijn Burglars outfit wilde verzamelen ben ik meegegaan.

Nu weet ik de weg niet echt in Sardur maar het ging een eind naar beneden en over diverse bruggen. E.e.a. werd door de lokale trolls/goblin/worm squad opgeleukt. Die goblinnetjes bleken behoorlijk bestand tegen mijn wapen(s), ik kreeg zelfs een melding vanuit het spel zelf dat er betere wapens voor waren. Nadat ik mijn Fire damage-Mace verwisseld had voor Light-damage Hammer leek het een stuk beter te gaan. De stats van beide wapens is redelijk gelijk (mace geeft wat betere might bonus), dus mogelijk zijn die elite gobbo's daar goed bestand tegen fire-damage. helaas heb ik het niet echt goed kunnen controleren omdat de buffs/debuffs van Burglar, LM en Minstrel me om de oren vlogen, maar er is daar een verschil.

Ik had tevoren helder afgesproken dat we allemaal 'need' zouden doen op de eeerste shard en degenen die er eentje kregen zouden 'pass' doen totdat iedereen er eentje had. Tevens had ik gemeld dat ik 'need' zou doen op Exceptional hides omdat ik juist daarom mee was gegaan, en als er anderen ook dringend Excep. nodig hadden dat ze ook op 'need' moesten drukken. Juist door het maken van heldere afspraken gaf dat geen enkel probleem :Y)

Na de eerste serie (best wel pittige) mobs afgewerkt te hebben, en iedereen een beetje an elkaars spelmanier begon te wennen kwamen we bij een dikke drake. Ik ben vergeten hoeveel morale 'ie had maar het was bepaald niet weinig :+ maar met Guard, Champion en Burglar op de mob en Hunter, Minstrel en LM op gepaste afstand, ging 'ie soepeltjes ten onder :Y)
Allemaal de afgesproken 'need' op de Beryl Shard en ik won :Y Nu voelde ik me natuurlijk wel weer verplicht om nog wat langer mee te gaan terwijl ik dat ei'k maar een uurtje ofzo van plan was, maar ach, zo'n Shard is toch wel lekker en dus ging ik nog wat langer door met m'n Champion.

Terwijl de groep doorliep en ik mijn packs aan het ordenen was respawned er een named troll op mijn dak, dat red ik niet solo maar de rest kwam snel genoeg terug om ook deze van z'n Beryl Shard af te helpen }> All 'need' en ik 'pass' en er was nog iemand gelukkig :) terwijl de rest er prima vrede mee had.

Helaas moest de Guard loggen en besloot de groep om te ontbinden, we hadden goed en welwillend samengewerkt en ik vermoed dat we dat nog wel eens vaker zullen doen. Je ziet vaker goed welwillende spelers net onder lvl50 of die net 50 zijn, imho meer bereid om goed mee te werken met onbekenden dan de die-hard 50'ers.

Iig heb ik nu 2 Beryl Shards, voldoende gewone polished Beryls en een 30-tal boiled exeptional hides dus ik hoef alleen nog ff langs AH voor tailor-scrolls en dan kan Elle aan de bak voor de eerste twee items voor mijn Burglar. Ik zal nog ff nakijken waar we het beste mee kunnen beginnen als je tijd hebt.

Reg. datum: 02 maart 2006

Gisteren toch weer even voor een maandje betaald om weer eens met me minstrel lvl47 te spelen (had dit al maanden niet gedaan, was gestopt nadat de eerste grote update kwam).
De reden om toen te stoppen was dat er toen veel nieuwe quests voor lvl35+ bij kwamen en totaal niets voor me toen lvl47. Met dit karacter heb ik geen of te moeilijke solo quests over. Grinden ging te langzaam (in me alleen maar gear voor healing) en was dat zat.
Eigenlijk kwam ik er gisteren gelijk na een paar minuten achter waarom ik toen gestopt was. Heb nu dus een bonk aan enchanted xp, maar om een minuut bezig te zijn om een mob de grond in te slaan en dan bv 500xp te krijgen vond ik gelijk weer iets te gortig.
Iemand bekent met eventueel nieuwe solo quests van rond mijn lvl? (angmar/misty mounten zoon beetje gedaan). Wil dit spel niet volledig vaarwel zeggen gezien het een leuk spel is en ik het in der tijd prima naar mijn zin had :) hou alleen niet van het idee om 2,5lvl te gaan grinden

Mijn advies is: richt je niet zoveel op hoeveel XP je voor een kill krijgt.

Probeer het gewoon naar je zin te hebben, en dan komt die 50 vanzelf wel. Ik ga er ook vanuit dat je misschien nog wat deeds kunt afronden, waardoor je het " grinden" kunt combineren met iets nuttigs. Het grootste deel van de XP komt toch niet van de mobs, maar van quest

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

Vreemd dat je er zo'n moeite mee hebt. Ik ben in 2 dagen van 45 naar 46 gegaan, voornamelijk met grinden. Tussendoor ook nog wat nieuwe members in onze kinship geholpen met book 1 en een aantal quests. Ook na 15 minuten grinden gisteravond in Angmar had ik weer 5% van level 46 gehaald. Wat wel ontzettend helpt is hulp van je kinship. Ik duik vaak gewoon Angmar in met een of twee anderen, dan haal je ook Turtles zo neer.

Waar ik wel een beetje van begin te balen is het gebrek aan diversiteit in armor. Als je op level 47+ komt, draagt bijna iedereen Galadhrim spul, want dat is gewoon het beste medium armor. Ik zou erg blij zijn wanneer er tijd gestoken gaat worden in meer sets armor, maar dan het liefst gewoon alleen een andere skin en ander naampje. Verder zou het ook wel tof zijn als er een nieuw type merchant bij zou komen; de Tailor. Deze zou mijns inziens alleen maar luxe kleding moeten verkopen, totaal nutteloos voor combat, maar met mooie ontwerpen enzo voor feestjes in de Prancing Pony en meer van dat soort.

Laatst mn verjaardag gevierd in de Pony, en dan zie je toch dat iedereen in armor staat te feesten, met wapens en alles aan de zij. Dat vind ik wel een beetje jammer. Kheb momenteel ook een aantal items permanent in mn inventory zitten, die enkel worden gebruikt voor feestjes. Al doe ik ze ook aan wanneer ik lowlevels aan het helpen ben. De ijdeltuit in mij is dan weer even koest.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Helemaal mee eens, wat meer variatie in armor ben ik zeker een voorstander van. Het hoeft niet eens betere stats te hebben, gewoon een andere look. Zo kreeg ik onlangs een nieuw schild, heeft het dezelfde textures als het schild dat ik 15 levels geleden had....dat is dus gewoon een grote tegenvaller !! :X

Moet wel zeggen dat de meeste mensen die ik in de Pony zie, normale kleding aan hebben, ikzelf ook trouwens. Maar ik zit dan ook op Laurelin, een RP server, misschien maakt dat een verschil? Ook zie ik zelden mensen rennen door de pony, bijna iedereen gebruikt de normale walk. 8)

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

Onder welke naam/namen speel je?

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Bug? Feature!

Ik speel onder Rhyaehar, Melagil of Dweronin.
Als creep vind je me terug onder de naam Grindlewald, een Warg.

Ik zit op Snowbourn btw.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Bug? Feature!

quote:
Tank-a-Holic schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:19:
Moet wel zeggen dat de meeste mensen die ik in de Pony zie, normale kleding aan hebben, ikzelf ook trouwens. Maar ik zit dan ook op Laurelin, een RP server, misschien maakt dat een verschil? Ook zie ik zelden mensen rennen door de pony, bijna iedereen gebruikt de normale walk. 8)
Inderdaad, dat maakt zeker verschil. Op RP servers kan non-RP gedrag je suspensions opleveren, en daar wordt redelijk strak aan de teugels getrokken. Op Snowbourn lijkt alle tuig zich te verzamelen.

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

quote:
MueR schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 04:14:
[...]

Inderdaad, dat maakt zeker verschil. Op RP servers kan non-RP gedrag je suspensions opleveren, en daar wordt redelijk strak aan de teugels getrokken. Op Snowbourn lijkt alle tuig zich te verzamelen.
Dat merk ik ook op. Niet vriendelijk, asociaal en/of niet RP gedrag wordt hard de kop ingedrukt met tickets, suspensions, general ignore listing, waardoor sommige spelers en masse hun excuses gaan aanbieden, omdat ze FS maken van 1 char. Henzelf.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

too old to die young

Bøf :|
Gisteren heeft Ellendras twee Galadhrim items voor me gemaakt maar die wilden geen van beide critten, ondanks de met bloed en zweet vergaarde Shards en Exceptional hides, om nog maar te zwijgen over de niet bijster goedkope recipes :o
Naja, ik hoef iig niet in mijn ondergoed rond te lopen, en echt slecht spul is het zeker niet :)

Iets eerder op die avond heeft een gesummonde 'veteran Hero' Cranck :P (geweldig die mededeling: summoning Hero Y:) ) de groep van Amberlin opgeluisterd in het Gimli instance. De voorkennis van wat er komen ging, aangevuld met bijzonder tacktisch inzicht (en inzet!) van deze 'Hero' (en ook nog wat dank zij de lvl50 Healer die er bij was :+) Is het vloeiend gegaan. +5 Hope potion aan het einde hielp ook wel lekker :Y Waar Skorgim anders enorme damage uitdeeld (die klappen wil je echt niet hebben) was zijn aanvalskracht nu gedebuffed tot normale proporties, en tegelijkertijd waren de buffs van de Captains op de groep zo groot dat het scherm bijna volliep :D.

Inmiddels sta ik bij de sleutel voor Carn Dûm te draaien voor Golodir, dat is een behoorlijke uitdaging en ik zal nu toch echt een groep moeten gaan samenstellen.

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

Druk hier :S
Anyway... gisteren eens voor de eerste keer ( :X ) Evendim ingetrokken, vanuit The Shire. Eerst wat quests in Oatbarton afgehandeld... Waarna ik A Formal Complaint moets gaan doen... Er waren nogal wijzig mensen in de buurt... schijnbaar een niet echt druk bezocht gebied... Na enige moeite had ik een kleine fellowship van 3 man samengesteld (ik de lvl 36 Burgrlar, nog een lvl30 burglar en een lvl33 Champion). Het was best aanpoten, maar aangezien we om en om de elites deden stunnen, konden we ons concentreren op 1 iemand... Fellowship-moves kwamen goed van pas voor de heal van onze champion en voor de power van ons allemaal... We hadden nogal wat klappen nodig voordat iedereen plat lag. Na 1 try was het direct gelukt, mooi en ik was inmiddels lvl 37 :-)
Daarna zelf verder op pad gegaan richting Tinnudir, onderweg genoeg tomb-robbers bestolen en gekilled (goed voor de deed), en vanavond dus weer verder met de quests van Tinnudir...
Heel mooi gebied moet ik zeggen, Evendim.... dat ik daar nu pas aan begonnen ben. 8)

euh...ja

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: