Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
Rfce schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:58:
Mijn hunter heeft gisteren lvl22 gereikt en wat ik me nu afvraag is op welke stats ik me moet focussen. Momenteel let ik extra op Agility en Vitality... zijn er hier ervaren hunters die er anders over denken?
Vergeet Fate niet. Zorgt voor een snellere recovery.

Reg. datum: 01 oktober 2002

quote:
Rfce schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:58:
Mijn hunter heeft gisteren lvl22 gereikt en wat ik me nu afvraag is op welke stats ik me moet focussen. Momenteel let ik extra op Agility en Vitality... zijn er hier ervaren hunters die er anders over denken?
ben geen hunter maar inderdaad agility is het belangrijkst voor een hunter vitality is voor iedere class van belang.

je kan trouwens in het character scherm zien wat elke stat doet. als je b.v. met de muis op power gaat staan dan zie je hoeveel power je hebt en hoeveel power je per min genereerd in combat en out of combat. zelfde geldt voor morale en alle andere stats, zo geeft will b.v. hogere regeneration van power en morale out of combat en elke will point geeft 3 power

quote:
maartend schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:02:
[...]

Vergeet Fate niet. Zorgt voor een snellere recovery.
fate in combat recovery van power en morale
will out of combat recovery van power en morale

daarnaast verhoogd fate de kans op crits en will je powerbalk

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

Ik weet dat als je erover hovert er extra info komt, maarja dat merk je pas goed tijdens gameplay... vandaar de vraag richting meer ervaren hunters...
Kijk als hunter doe je veel range damage, als je het goed doet, moet je mob je dus weinig tot niet raken... veel moral is dan niet nodig... zelfde geldt als je in fellowship bent, veel moral is voor de guardians/champions die klappen vangen.
quote:
Ik prefereer dan tochwel fate boven will, als je als hunter close-combat moet verrichten (solo) is het handig snel te recoveren... out of combat neem ik toch altijd mijn tijd (daar heb je btw ook rations/food/slaatjes voor die je kunt snacken ;-))

Maar ok, eigenlijk zijn ze allen dan tochwel belangrijk... zo heb ik voor mijn (nog steeds) lvl36 burglar alle stats gelijkmatig verdeelt (met een piekje voor agility).

euh...ja

quote:
Rfce schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:22:
Ik weet dat als je erover hovert er extra info komt, maarja dat merk je pas goed tijdens gameplay... vandaar de vraag richting meer ervaren hunters...
Kijk als hunter doe je veel range damage, als je het goed doet, moet je mob je dus weinig tot niet raken... veel moral is dan niet nodig... zelfde geldt als je in fellowship bent, veel moral is voor de guardians/champions die klappen vangen.

[...]

Ik prefereer dan tochwel fate boven will, als je als hunter close-combat moet verrichten (solo) is het handig snel te recoveren... out of combat neem ik toch altijd mijn tijd (daar heb je btw ook rations/food/slaatjes voor die je kunt snacken ;-))

Maar ok, eigenlijk zijn ze allen dan tochwel belangrijk... zo heb ik voor mijn (nog steeds) lvl36 burglar alle stats gelijkmatig verdeelt (met een piekje voor agility).
ben ik niet helemaal met je eens, ik zie vaak hunters out of power raken, dat gaat echt snel. al heb je 500 fate dat helpt je niet veel, will daarintegen wel niet alleen door out of combat regen (wat brood nodig is op hogere levels door snelle respawns) verder geeft wil je ook extra power als je dus 100 will extra hebt dan pak je 300 power! kijk maar voor de gein hoeveel morale en power je regenerate during combat

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
Legolas_1973 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:27:
[...]

daarnaast verhoogd fate de kans op crits en will je powerbalk
Daarom fate.

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

Twee dagen terug heeft ons aller 'exquisite equipped' modepoppetje :P 4 nieuwe armourstukken voor me gemaakt, 2 crits en 2 gewone. De gecritte helm was niet beter dan ik al had en is rap op AH verkocht, en de niet gecritte broek heb ik gisteren alweer vervangen voor een beter Aughaire quest-reward item (ik vraag me af of de gecritte versie nog beter zou zijn). Gelukkig ben ik nu wel van die butt-ugly shoulderguards af, het was wel een behoorlijk goede maar lelijk! het leek wel een paarse wollen winterdas :r Nu kan ik me weer vertonen met een 'IloveEllebel' labelled exemplaar :Y)
De gecritte gloves gaan vast nog wel ff langer mee :)

Gisteren ook het felbegeerde lvl41 gehaald en mijn eerste legendairy trait kunnen slotten, het is een derde attack in een chain met progressief oplopende damage. Uiterst bruikbaar bij mobs met veel morale en die hebben er gisteren nog volop van mogen genieten 8).

We waren met een fellowshipvan drie bezig, LM45, CH47 en ik als 'zwakste schakel' met mijn lvl41 Burglar. We wisten alledrie dat de quest wat pittig waren voor zo'n klein fellowship maar daardoor gaat iedereen wel beter opletten. Zo konden we zonder één sterfgeval de quests afronden terwijl er tegelijkertijd een ander zespersoons n00b-fellowship daar constant aan het vluchten was. In et begin hebbben we ze een paar keer geholpen maar ze bleven zo klungelen dat we daarna de mob-storm over lieten razen en rustig wachtten totdat alle mobs weer hun plaats hadden ingenomen zodat ze hun verdiende loon van ons konden krijgen :Y).

De LM moest wel een paar keer vluchten omdat 'ie bijna door z'n morale heen was maar mijn Burglar is nergens in gevaar geweest en heeft zelfs een keertje de aftocht als pulling tank gedaan. Alle mobs een flink stuk meelokken en daarna HiPS waardoor ze weer snel terugrenden naar hun plek 8)

Ook nog een bulk white-gold jewelry gemaakt waarbij er ruim voldoende spontaan (dus zonder extra crit-mats) critte voor eigen gebruik plus een beetje extra voor de alt en de Champion die me hielp. Met de eerste 20 items had ik 1 op 4 crit :* maar daarna 20+ keer niets, naja ~5 op ~40 komt toch redelijk overeen met de potentiele 15% crit-kans. Gelukkig in het begin anders ga je toch wel een beetje balen/twijfelen.

Nu nog een kleine 1000 craft-points en GM is binnen, dan kunnen we gaan critten op echte mooie items :) maar gezien de tijd/kosten die dat met zich meebrengt zal dat toch nog even moeten wachten. Niet zo heel erg want mijn nieuwe 18% jeweller tool kan ik pas op lvl45 gebruiken.

Ik ben als lvl40 ook nog heel even Ettenmoors ingeslopen, ik moest er voor een quest toch even langs om me te melden bij de lokale militie. Op een stil stukje heb ik één van de lvl49 wolven aangevallen maar dat wilde toch niet echt lekker :o De wolf spotte me terwijl ik in stealth was, bleek nogal resistent tegen mijn tricks en ik kon 'm amper raken met mijn wapens :'(
Tegen mijn laatste trick had 'ie geen verweer (run-evade en HiPS :9). Ik weet iig dat ik daar tot lvl 45 weg kan blijven :+

Vanavond weer verder met Angmar onveilig maken, ik hoop ook een FS te vinden om het Legolas instance en book 4 af te maken want dan kan ik eindelijk met book 5 verder, tot dan kan ik niet voorbij de dread-statues in Angmar.

Laatste Burglar nieuwtje is dat ik me aangesloten heb bij het 'Reconnected' kinship, daar zijn iig heel wat meer actieve leden. Het toeval wil dat de LM45^^ waar ik mee samenwerkte ook bij Reconnected zit, maar we stonden toch al in elkaars friends-list dus die samenwerking mag je nog niet toeschrijven aan het kinship.

Ook nog heel even bezig gewesst met mijn Champion om wat exep. hides en rep. tokens te verzamelen (gaat toch iets makkelijker/sneller op lvl50 :+) en weaponsmith naar de laatste balk voor GM getild.

Het single use recipe voor nieuwe boots dat tijdens een Samur-sessie met Ellendras dropte is dankzij bemiddeling van Ellebel door GM Jonath gecrit tot mirrorred :Y) Het werd tijd want mijn oude sloffen begonnen toch wat afgetrapt te worden :+
http://www.lotro-craft.com/static/1674.gif

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

Gisteravond ook maar eens de Moors in gedoken met mn level 42 Hunter. Het ging erg lekker, al kan ik daar geen quests doen. Na ongeveer 4 uur wargs afmaken ben ik nu Footman, en heb ik een halve ster :)

Kheb ondertussen een K/D ratio van 198/0 :)

MueR wijzigde dit bericht 26-09-2007 14:03 (10%)

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Veni, Vidi, Vici

quote:
Legolas_1973 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:30:
[...]
ben ik niet helemaal met je eens, ik zie vaak hunters out of power raken, dat gaat echt snel. al heb je 500 fate dat helpt je niet veel, will daarintegen wel niet alleen door out of combat regen (wat brood nodig is op hogere levels door snelle respawns) verder geeft wil je ook extra power als je dus 100 will extra hebt dan pak je 300 power! kijk maar voor de gein hoeveel morale en power je regenerate during combat
Hmzz ok, goed dat je het zegt... ik ben nog eigenlijk nooit in de probzz gekomen qua power (maar wellicht dat dat komt doordat ik nog geen langdurige battle-fellowship quests heb gedaan, GB ben ik bijv. nog niet in geweest).

Kortom:
  • Agility voor hogere hit/evade/parry/range/crit kansen
  • Fate voor in combat recovery van power en morale (+critt kans met DOTs en strikes).
  • Vitality voor out of combat recovery van Moral (+ extra Moral points + wound/poison/disease resistance + shadow/fire damage reduction)
  • Will voor out of combat recovery van Power (+ extra Power points + meer fear resistance).

euh...ja

quote:
Rfce schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:17:
[...]

Hmzz ok, goed dat je het zegt... ik ben nog eigenlijk nooit in de probzz gekomen qua power (maar wellicht dat dat komt doordat ik nog geen langdurige battle-fellowship quests heb gedaan, GB ben ik bijv. nog niet in geweest).

Kortom:
  • Agility voor hogere hit/evade/parry/range/crit kansen
  • Fate voor in combat recovery van power en morale (+critt kans met DOTs en strikes).
  • Vitality voor out of combat recovery van Moral (+ extra Moral points + wound/poison/disease resistance + shadow/fire damage reduction)
  • Will voor out of combat recovery van Power (+ extra Power points + meer fear resistance).
met wil hersteld je morale ook sneller out of combat zelfde voor fate in combat
agility verhoogd je parry chance niet dat is might

too old to die young

Laten we hopen dat met de extra maintenance van vanmorgen de problemen zijn opgelost, ik heb de laatste dagen soms moeite om een mail (met attachment) te verzenden/ontvangen en de AH functies gingen ook als door stroop of helemaal niet en dat is best wel behoorlijk lastig.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .

Reg. datum: 15 mei 2007

Is it just me, of zijn er berichten kwijt?

Ik had een klaagpost geschreven over hunters en hun aggroproblemen, maar die zie ik niet meer. Of had ik gewoon niet op versturen gedrukt?

Pas dit weekend lukt het weer om LOTRO op te starten, daarvoor te weinig tijd. :(

quote:
Ltje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:00:
Is it just me, of zijn er berichten kwijt?

Ik had een klaagpost geschreven over hunters en hun aggroproblemen, maar die zie ik niet meer. Of had ik gewoon niet op versturen gedrukt?

Pas dit weekend lukt het weer om LOTRO op te starten, daarvoor te weinig tijd. :(
ik denk dat je vergeten bent op verzenden te drukken... ik mis geen berichten iig...

Amberlin is bijna level 37 het was me gelukt als ik niet even een moest helpen, dat even bleek achteraf tegen te vallen maar ach... vanvond vrolijk verder ermee :)

Reg. datum: 06 december 2005

ligt het aan mij of loopt dit topic niet meer ? Hoe komt dat loopt het spel ook niet meer echt ?

too old to die young

Ik mis iig geen berichten Ltje, goed mogelijk dan je wel preview maar geen versturen hebt gedaan :o.

Blijkbaar heeft het patchen van gisteren niet de AH 'lag' probs opgelost, vanmorgenvroeg kon ik weer niet zoeken en paginas bladeren op AH, laten we hopen dat het met het reguliere onderhoud wel opgelost is.

Gisteren eindelijk het 'babysit Legolas' instance (b4c8) kunnen afwerken \o/ Enkele uit mijn kin waren daarmee bezig en vroegen lfm. Ik had al hulp van een lvl48 Champion geregeld maar we moesten ook een healer (vooral voor de 'baby' hebben :+ ), gelukkig kon ik Ellendras (M50) overhalen om ook even te helpen. Het was een beetje verwarrend omdat twee van hen nog bij chap 6 waren wat ik niet wist, maar zodra we bij elkaar waren was dat was zo gepiept met de hulp van beide hogere levels :).
Het instance ging soepeltjes en ik geloof niet dat er iemand echt in de problemen is geweest :Y).

Eindelijk book 5 open :) en gelijk met de drie kinsmen doorgestoten naar de start van het Gimli instance (chap 5), dat is de volgende hindernis waar ik al heel wat fellowships heb zien knoeien. Daarna is op chapter 8 het Fire and Ice instance aan de beurt en dat is een hele straffe, die heb ik zelfs met een fellowship van sub-50's nog mis zien gaan. De truuk is om bij de Nazguhl aan het einde een hope potion te gebruiken en zo dicht mogelijk bij de blauwe obelisk te vechten om de dread te minimaliseren, de Nazguhl komt toch wel naar je toe. Als de Minstrel te veel dread heeft kan 'ie niet healen en dat is toch wel een beetje nodig daar als je met een 37K elite aan het stoeien bent :+

Screenie uit den ouden doosch met Azteque:
http://tweakers.net/ext/f/4ebb1c51aea03a5e9312d32a7d66eb14/thumb.jpg

edit:
Die keer mislukte het, Azteque kon het kort daarop samen met 'Captain Ego++' wel afwikkelen maar Garyodor en Justhalion hebben er veel langer over gedaan.

De ene hand wast de andere en nadat Ellendrass' alt Amberlin na een mislukt Fornost fellowship wat xp's wilde scoren in Ram Duath zijn we daar wat rond wezen 'shoppen'. Spiders en Blake-Beak Ravagers waren geen enkel probleem, maar toen Amberlin als een ware Amber'blind' met oogkleppen op dwarf-iron afging werd ze besprongen door twee orcs en een captain. Dat was dus een shortcut terug naar Lehma-Koti om de twee gedane quests te cashen :P
Burglar Cranck heeft de captain nog even ter verantwoording geroepen en die zal het nooit meer doen, en daarna was het evade en HiPS tijd :+

De 'Fruit of the Earth' plantjes uit de gelijknamige quest zijn wat dieper Ram Duath in en worden opgefleurd door +3K elite Morrovals die driftig heen en weer rennen daar. eentje tegelijk lukt nog wel, maar twee of meer probeer ik liever niet solo, dat is zonde van de tijd :+

Vanavond heb ik helaasch geen tijd om er voor te gaan zitten maar mss red ik het net in een halfuurtje om de laatste paar xp's voor lvl42 op te pikken. word wel een beetje nodig omdat de nieuwe quests best van een pittig caliber zijn. De rewards zijn ook lekker pittig, één van de rewards is een (medium) chest armour van 236 met +27 might / +12 Agility en 3.0% wound resistence :9 Ik geloof niet dat er op lvl 40-47 zomaar iets beters te maken/vinden is.

quote:
Defector schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:41:
ligt het aan mij of loopt dit topic niet meer ? Hoe komt dat loopt het spel ook niet meer echt ?
het topic is een beetje dood, het spel echter niet!

too old to die young

quote:
Legolas_1973 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:56:
[...]
het topic is een beetje dood, het spel echter niet!
Ej! ik was op vakantie maar zoals je ^^ ziet doe ik weer driftig stukjes pennen :P

Reg. datum: 20 augustus 2007

Ik speel zelf nog niet zo lang, heb hiervoor wel uitvoerig :) eq2 gespeeld. Waar ik het erg naar mijn zin in heb gehad, en moest wel met een andere blik kijken naar lotro om het spel niet gelijk te negeren. Het is namelijk moeilijk een spel te vergelijken met een andere mmorpg die al 3 jaar live is, maar toch! doe je het.

En ik heb het nu goed naar mijn zin :)

En het spel is verre van dood !! Kijk, WoW is dood, daarom zitten al die spelers nu op dit forum :D, en de lotro spelers in het spel.

Ik denk dat er gisteren zo'n 70/80 mensen aanwezig waren , alleen al in het stadje Bree ! Das toch best druk denk ik ?

-Tank-a-Holic-

Certified nutcase

Voor zover ik weet, ben door omstandigheden even een paar dagen niet online geweest...is het spel verre van dood, er komen iedere dag weer nieuwere players bij en dat is leuk om te zien...ik heb al vaak met nieuwere spelers rondgehobbeld en die dan een handje geholpen met de eerste stappen...meestal met als gevolg dat ze het erg leuk vonden.. :)

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Veni, Vidi, Vici

Nee dood is het zeer zeker niet... ik speel meestal in de avonduren en dan zie je /LFM 5/6 rondom please... dus genoeg man die spelen.
En idd in Bree is het altijd heel druk, maar ja dat zal wel komen doordat ook alle lowlevels daar hun AH en Save hebben.

Gisteren voor het eerst met mijn hunter aan een full-FS mee gedaan... in dat geval Goblin Leader in the Lone Lands.... hadden een lvl19 en lvl20 burglar, een lvl21 campion een lvl20 minstrel, ik als lvl21 hunter en gelukkig een lvl36 champion die goed tankte. Gelukkig deden de burglars goed de debuffs verdelen en op de goede momenten die boel riddle-en... Daarnaast had ik wat bear-traps mee genomen... redelijk wat goblins zaten dus vast. Mede door de goede samenwerking hebben we de quest in 1 keer goed kunnen voltooien (wat ik van te voren niet gedacht had). Daarnaast niet doodleuk naar buiten rennen, maar wederom via dezelfde weg terug en alles killen wat we tegen kwamen :-).... jammer dat 4 van de 6 na deze quest gingen stoppen... we hadden zo nog mooi wat FS-quests kunnen afronden.

Daarna had ik een nieuwe FS gezocht voor Our Greatest Find, waar je dat standbeeld moet zoeken in die ruins... nou ok, ik reply met volle hoop op een LFM... Op zich leek het een aardig clubje, met player-lvls op of boven het quest-lvl. Een minstrel, 2 champions, een hunter (ik), een loremaster en een burglar. Nou, het begon al bij de brug... er waren nog geen afspraken gemaakt oid, en rent de minstrel gewoon op die 1ste elite af :D -> :o .. nou goed ik pull hem snel want de champions stonden schijnbaar te slapen...goed, eerste stuk door gekomen... ik zeg zo van: weet iedereen wat de bedoeling is -> jaja we clearen eerst de boel... hmzz ok (ik had zo iets van eerst dat statue rechts pakken, want die mobs spawnen nogal snel)... maar goed de rest was van mening dat het wel zou lukken...... Het ging wel redelijk, en op een gegeven moment (want er werd gewoon doorgerent) stonden we op de 2e brug naar die NPC wat we de statue moeten geven.... staat iedereen wat dom om zich heen te kijken en te vragen wat nu te doen.... Ik zo van ja hallo, ik had vanaf het begin gezegd dat we dat statue moesten pakken, iedereen zo van 8)7 (nou ligt dat nu aan mij ofwat???).... anyway weer terug lopen, maarja boel was gerespawn. Runt men gewoon doodleuk naar beneden, zodat alles en iedereen werd gepulled (volgensmij had de LM ook zijn beer niet echt onder controle, die liep doodleuk elke mob wat stil stond te attacken) :/. Ik dus: RUN, RUN, niemand geageerd, minstrel al rap dood, rest loopt ook snel leeg.. naja, ik maar "Desperate Flight" gedaan en dat heeft me het leven (en geld) gered.... daarna snel bedankt voor de fellowship.

Zo zie je dat je de ene keer met een goede en de andere keer weer met een brakke fellowship te maken hebt.
Sorry btw voor het lapje tekst, maar ik wilde dat ff met jullie delen (en zo is botoo niet de enige wat lappen tekst typt ;))

Weet iemand trouwens of een cook ook travelling rations kan maken?? Ik heb hier nog geen recepten voor gevonden, en het zou toch wel handig zijn (zeker voor mijn Hunter)...

euh...ja

quote:
Rfce schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:38:

knip

Zo zie je dat je de ene keer met een goede en de andere keer weer met een brakke fellowship te maken hebt.
Sorry btw voor het lapje tekst, maar ik wilde dat ff met jullie delen (en zo is botoo niet de enige wat lappen tekst typt ;))
ja dat is inderdaad een feit, loop er zelf ook vaak tegenaan.
quote:
Weet iemand trouwens of een cook ook travelling rations kan maken?? Ik heb hier nog geen recepten voor gevonden, en het zou toch wel handig zijn (zeker voor mijn Hunter)...
ja dat weet ik, dat kan niet.

wat mij opvalt is dat je op lvl 35+ bijna geen FS kan krijgen! meer mensen last van? ik wordt er naar van ik wil graag mn captain levelen maar alle FS quests kom ik niet aan zo :(

gisteren een kinmate polished ancient steel axe laten maken, hij miste de crit dus ik ging voor een 2e poging helaas weer mis :N

Veni, Vidi, Vici

quote:
Hmzz wat jammer... dat zou nu echt iets toevoegen voor een cook... traveling rations worden vaak gebruikt (enjah je kunt ze wel kopen bij een vender, maar wat is nu leuker om ze zelf te maken??)

euh...ja

Reg. datum: 20 augustus 2007

Ik zit trouwens op de server Laurelin , zijn er nog meer Nederlanders hier die op deze server zitten ?

Mocht iemand een Guardian nodig hebben dan hoor ik het wel , ben pas 26, maar toch :), speel ook pas een week of drie.

Heb wel aardig wat ervaring in het tanken, hiervoor EQ2 gespeeld met mijn Zerker :D Veel instances en raids gedaan, en hoop een soortgelijke guild te vinden.

-Tank-a-Holic-

too old to die young

quote:
Rfce schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:38:
Sorry btw voor het lapje tekst, maar ik wilde dat ff met jullie delen
\o/
Verhalen van de dapperen willen we lezen! :D

Ik moet er nu toch aan geloven en wat gaan grinden. Hillmen om precies te zijn, en nu nog 180 van de 250 :| Uit eindelijk krijg ik er mijn racial trait voor die me in staat stelt om mijn morale-bar in één keer weer te hervullen met max. 3000! Dat is altijd makkelijk in zware combats :).

Gisteren(nacht) toen ik thuiskwam nog even kort naar de 'Fruit of the Earth' plantjes gezocht. Die zijn idd wat dieper in Ram Duath en bij de Morrovals. Eén voor één wat Morrovals uit kunnen schakelen en heeeeel voorzichtig de plantjes kunnen bemachigen. Ook is daar een Earthkind giant die je een quest geeft . . .
. . . 12 Morrovals killen :+ Ik mag dus nogmaals aan de bak, dus als Amberlin mee wilt dan hoor ik het wel. Het zal voor Amberlin wel lastig zijn om daar te overleven, maar als ze een beetje op de achtergrond blijft en voorkomt dat we er meer dan één tegelijk krijgen mag het geen probleem zijn :). Dan scoren we haar plantjes en meteen de 12 Morrovals er achteraan. :Y)
(Vanavond moet ik weer de deur uit dus het word wel behoorlijk laat.)

pics!

Cranck aan het bekijken of hij de Ironcrown commander solo zal aanpakken? Toch maar niet, lvl42 elite met 7K morale is wat lastig (maar niet onmogelijk denk ik), maar er zijn ook nog een aantal (elite) adds voor en achter de commander die het een beetje ondoenlijk maken. Toch maar ff wachten tot ik hulp kan krijgen daar.

http://tweakers.net/ext/f/957e46abefa7572dc288cc3ebb82ba3d/full.jpg

full size:
http://tweakers.net/ext/f/9fae74d0ef216519f9d90bb00774abb4/thumb.jpg

btw: welke speciale mats zijn er nodig voor zo'n uitrusting die Ellendras aan heeft? Alleen Beryl Shards of ook nog exotische trophys? En maak je die met single use recipes of met normale?
Verder is het vooral heel veel boiled exeptional hides?
Als ik het weet kan ik vast gaan verzamelen, je kan het dragen vanaf lvl47?

Nog minder dan 800 punten voor GM jeweller, en het kost vrijwel niets! Ik koop een stack van 50 ruwe Beryls op AH als de prijs niet meer dan 1 gold is, polish ze naar 25 polished Beryls (25 maal 4 punten :)) en verkoop die 25 weer op AH voor 1 gold :Y)
Het gaat niet zo snel maar zo is het wel goed betaalbaar :)

Met Azteque maak ik Ancient blades (Ancient steel en 1 Beryl) en verkoop die per 2 op AH voor 400 silver, zo hou ik het levelen met craften financieel haalbaar, moet wel zo nu en dan Ancient ore halen maar de verkopen gaan toch maar mondjesmaat dus dat duurt nog ff.

Ben ook nog ff wezen kjken bij de Beryl Shard dropper in MM maar daar stonden al twee anderen te campen dus daar had ik verder geen zin in, wel daarvandaan uigelogd dus mss heb k ook mazzel :)
Hoeveel morale en welk level is die Dourhand? Ik ben er inmiddels wel achter dat de stats van Azz bepaald niet overweldigend zijn, ben bang dat ik wat meer deeds moet gaan doen om traits te uppen :| en/of moet gaan farmen voor mats voor betere gear. Of ik wacht gewoon tot de mats spontaan droppen of de gear als reward te krijgen is.

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

quote:
Tank-a-Holic schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:50:
Ik zit trouwens op de server Laurelin , zijn er nog meer Nederlanders hier die op deze server zitten ?

Mocht iemand een Guardian nodig hebben dan hoor ik het wel , ben pas 26, maar toch :), speel ook pas een week of drie.

Heb wel aardig wat ervaring in het tanken, hiervoor EQ2 gespeeld met mijn Zerker :D Veel instances en raids gedaan, en hoop een soortgelijke guild te vinden.

-Tank-a-Holic-
Aangezien ik nederlander ben en op Laurelin zit: present. Maartend zit er trouwens ook op en hij post hier ook geregeld. Voeg me toe op de naam Asparwenlyyn. De level 41 Minstrel is daar vaak aanwezig ( s avonds). Lijkt me leuk om eens een keer nederlands te praten, want dat doe ik nooit. Weleens met een belg ( Dewen) gepraat, maar hij is nooit meer online.

Ik ben met mn hunter 50 Aspenráen officer van mijn kinship, dus ik kan je inviten. Voorwaarde daaraan is dat we eerst een questje doen. Alhoewel ik helemaal niet moeilijk ben, maar dat is een van de weinige regels van de kinship. Dit merendeel om te bepalen hoe je speelt / bent ( behulpzaam, vriendelijk, etc). Zolang je maar engels praat in het kinship/FS kanaal en maar niet scheld is alles prima.

Dat je 'maar' level 26 bent is absoluut niet van belang. Van mij mag je het woordje maar gewoon weghalen, want:

1) we zijn allemaal level 26 geweest
2) sommige level 26-ers spelen beter en strategischer dan een level 30+.
3) Er genoeg mensen die alts hebben en 26 + en - zijn. Zij hebben de ervaring opgedaan en zetten hun gaming voort met een alt char.

Toen ik aan LOTRO had ik wel heel veel game ervaring, maar geen mmorpg ervaring. De spelers die hiervoor openstaan of al ervaring hebben haal je er gauw genoeg uit. Ik ken persoonlijke hele slechte level 50 champions en hunters, dus ervaring in de game en levelhoogte zegt niet alles.

Ik merk het wel door een /tell :)

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: