Reg. datum: 01 oktober 2002
goeie party en continue onder invloed van +5 hope, warding lore and battle lore helpt een hoop. captain in elke party met buffs..quote:
moet het haalbaar zijn lijkt me
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]goeie party en continue onder invloed van +5 hope, warding lore and battle lore helpt een hoop. captain in elke party met buffs..quote:MOAW schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:32:
Kijk maar eens op US forums, daar was een hele waslijst aan tactics te vinden. Maar ookal weet je de tactics, je moet echt een goede raid vormen zonder jokers die alles verpesten.
Owja, en het duurt aardig lang, zo'n 2 á 3 uur voordat je eindelijk thorog kan spawnen
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
mijn captain heeft alle 8 de pages en alle 3 de boekenquote:Cthulhu schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:51:
Ik zoek voor mn Captain de pages vor de Trait In Candles Flame, die staan helemaal niet op de AH op SB
Moet ik ze zlef gaan farmen, de boeken worden wel aangeboden op de AH
Neem ik die 2 Legendary Traits, In Candles Flame(betere in combat rezz + 1 extra in combat rezz met de skill Cry of Vengeance), en In Defence of MiddleEarth
MueR wijzigde dit bericht 17-09-2007 12:10 (17%)
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Legolas_1973 wijzigde dit bericht 18-09-2007 08:38 (41%)
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Moet je wel een minstrel hebben die de leg. trait Melodies of a Valar heeftquote:
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
presentquote:Jorgasme schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:58:
[...]
Moet je wel een minstrel hebben die de leg. trait Melodies of a Valar heeft
helaas....quote:blacktarantulaX schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:13:
Even een vraagje, kan je die 7-day trial keys ook gebruiken i.c.m. een bestaand account?
't Zal wel niet, maarja.. Vorige week is mijn subscription verlopen, en ik heb het er op dit moment even niet voor over verder te betalen, maar nog 7 dagen ff flink doorspelen kan geen kwaad natuurlijk
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
varieert nogal wat en waar je bezig bent. ik heb de 4e legendary nog niet (moet CD nog doen)quote:Jorgasme schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:24:
Wat zijn de twee beste legendary traits for een minstrel om te equippen?
Legolas_1973 wijzigde dit bericht 24-09-2007 07:28 (20%)
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
ghehe ben je verder dan mijn lvl 50 minstrel die moet heel boek 8 nogquote:dragonspirit schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:47:
Mijn dwarven minstrel van level 47 inmiddels heeft book 1 t/m 8 inmiddels achter de kiezen. Book 9 was in ieder geval in het begin nog iets te pittig. Zelfs het daar komen was niet te doen. Je moest je daarvoor namelijk een weg banen tussen alle level 51 elites...dat was op mijn level 46 (wat ik toen was) geen doen...
Legolas_1973 wijzigde dit bericht 25-09-2007 07:16 (6%)
Want drin is drin, en jool is jool, zal mich ajaal ziewie ze vool!
lijkt mij dat ze door heel CD en URU worden gedropt. ook in sarnur heb ik epic drops gezien. rest van angmar mogelijk ook. beste kans zou ik niet weten, maar 3 dagen grinden op lootquote:POK!ahface schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:50:
dag mensen
Ik ben jiomer lvl 50 champion op de server Snowbourn, en ik ben nu al z'n 3 dagen aant grinden op de dourhands in nan gurth, ik heb pas 1 epic armor item gedropt gekregen? weet iemand waar je meer kans hebt op epic armor items.
Jiomer : dutch dunedain
Legolas_1973 wijzigde dit bericht 25-09-2007 10:38 (28%)
Zo lijkt het idd... Eergisteren was het idd belabberd (k kwam terug van vakantie en had zoiets van wtf, ligt dit aan mij??) Na wat checken op de forems bleek ik niet de enige te zijn. Ik had gisteren daar in tegen maar 1 freeze en daarna no probz.. in Bree liep alles vlotjes :-)... mooi werk en hopelijk blijft het zo!quote:MueR schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:24:
Ik heb het idee dat codemasters gisteren in de paar minuten downtime een andere server heeft geplaatst voor Snowbourne. Gisteravond in Angmar en Misty's gezeten, idem aan de avond daarvoor. In tegenstelling tot eergisteren, had ik vanavond totaal geen lag, rubberbanding of wat dan ook. De performance op de server is echt met enkele orden van grootheid verbeterd.
euh...ja
euh...ja
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus