Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
MOAW schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:32:
Kijk maar eens op US forums, daar was een hele waslijst aan tactics te vinden. Maar ookal weet je de tactics, je moet echt een goede raid vormen zonder jokers die alles verpesten.

Owja, en het duurt aardig lang, zo'n 2 á 3 uur voordat je eindelijk thorog kan spawnen :)
goeie party en continue onder invloed van +5 hope, warding lore and battle lore helpt een hoop. captain in elke party met buffs..

moet het haalbaar zijn lijkt me

Carpe Noctem

Ik zoek voor mn Captain de pages vor de Trait In Candles Flame, die staan helemaal niet op de AH op SB :Z
Moet ik ze zlef gaan farmen, de boeken worden wel aangeboden op de AH
Neem ik die 2 Legendary Traits, In Candles Flame(betere in combat rezz + 1 extra in combat rezz met de skill Cry of Vengeance), en In Defence of MiddleEarth

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

quote:
Cthulhu schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:51:
Ik zoek voor mn Captain de pages vor de Trait In Candles Flame, die staan helemaal niet op de AH op SB :Z
Moet ik ze zlef gaan farmen, de boeken worden wel aangeboden op de AH
Neem ik die 2 Legendary Traits, In Candles Flame(betere in combat rezz + 1 extra in combat rezz met de skill Cry of Vengeance), en In Defence of MiddleEarth
mijn captain heeft alle 8 de pages en alle 3 de boeken :) kan ze alleen nog niet gebruiken ben nog maar level 36 :(

Gisteravond voor mn Loremaster wat nieuwe armor en een staff gecraft. Alles gelukkig kunnen critten, dus mn level 10 Loremaster loopt nu rond in armor wat een gemiddelde character pas op level 16 kan dragen :D.

En nog even wat schaamteloze kinship spam voor mensen op Snowbourne.

Annon Amarth is een mixed kinship voor alle levels en classes. Het enige wat er gevraagd wordt is een beetje gezelligheid op TeamSpeak. Er zijn leden van verschillende nationaliteiten. Grotendeels nederlands, een engelsman en zelfs een amerikaanse. Ben je op zoek naar een kinship? PM me ingame (Melagil, Dweronin of Rhyaehar).

Het bovenstaande geld ook voor Variags of Khand, het semi-officiële GoT kinship op Snowbourne ;)

MueR wijzigde dit bericht 17-09-2007 12:10 (17%)

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

weer mijn crit gemist op exquisite galahrim shoulder guards :( das de 2e al die mislukt :( :( :(

heb nog wel een beryl shard maar ga eerst maar eens voor een beter wapen, heb light damage nodig. dan mijn exquisite galahrim shoulder guards en kijken of ik nog een beter schild kan regelen dan is mijn gear compleet :D

ben nu druk bezig met deeds en reputations...

gisteren wargs en trolls deed in misty mountains gedaan. tevens worms in trollshaws.

vandaag gobbos in evendim en dan nog angamrims en worms in angmar en dan heb ik alle actieve deeds hoog.

even over de reputations, hoeveel nieuwe gebieden zijn er (met tevens nieuwe deeds) ik ken er 2 sarnur en barrow downs. alle deeds en toegang tot dwergen gedeelte heb ik al. Bree moet ik nog maar wil eigenlijk wel weten welke deeds daar te halen zijn en of en welke deeds dan wel extra gebieden voor reputations erbij zijn gekomen

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 18-09-2007 08:38 (41%)

Bah, gisteren tot 3 keer toe mn crit gemist op een staff. Nou mag ik weer een uur Huorns gaan afmaken in de Barrow Downs.

Nogmaals bah. Gisteren met iemand wat epic quests gedaan. Van te voren zei hij nog dat ie het deuntje van de resurrect zo mooi vond, en me wel dood zou laten gaan, bij wijze van grap. Zijn we flink aan het knokken met zn drieën , ziet ie net te laat dat ik bijna dood ben :|

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Region name change: EvenSwim

quote:
Moet je wel een minstrel hebben die de leg. trait Melodies of a Valar heeft :O

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

quote:
Jorgasme schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:58:
[...]

Moet je wel een minstrel hebben die de leg. trait Melodies of a Valar heeft :O
present 8)

veel hoge level minstrels hebben hem hoor...

kan iemand mij vertellen of er meer nieuwe reputaiton gebieden zijn? ik weet alleen sarnur en die in the barrow down... als er meer zijn waar en welke traits kan je er halen? verder zou ik graag willen weten welke traits de reputation deeds in barrow instance geven

Reg. datum: 04 september 2005

Al 2 dagen geen berichten meer in dit topic? Wat is er aan de hand? Spel is toch nog niet dood?

Nee hoor, absoluut niet. Het is weer weekend, dus tijd om te slapen en te gamen. Woehoei. :P

Mijn minstreel is nu eindelijk lvl 30, een mijlpaal waar ik wel naar uitzag. En nu heb ik zin om wat lekkere FSquests te gaan doen, zoals book 3 enzo. :)

Nog 5 lvltjes en 1.5 goud en dan heb ik een paard. Maar dat gaat nog laaaaang duren. :P

Even een vraagje, kan je die 7-day trial keys ook gebruiken i.c.m. een bestaand account?

't Zal wel niet, maarja.. Vorige week is mijn subscription verlopen, en ik heb het er op dit moment even niet voor over verder te betalen, maar nog 7 dagen ff flink doorspelen kan geen kwaad natuurlijk :)

Reg. datum: 04 september 2005

quote:
blacktarantulaX schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:13:
Even een vraagje, kan je die 7-day trial keys ook gebruiken i.c.m. een bestaand account?

't Zal wel niet, maarja.. Vorige week is mijn subscription verlopen, en ik heb het er op dit moment even niet voor over verder te betalen, maar nog 7 dagen ff flink doorspelen kan geen kwaad natuurlijk :)
helaas....

Region name change: EvenSwim

Wat zijn de twee beste legendary traits for een minstrel om te equippen?

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

quote:
Jorgasme schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:24:
Wat zijn de twee beste legendary traits for een minstrel om te equippen?
varieert nogal wat en waar je bezig bent. ik heb de 4e legendary nog niet (moet CD nog doen)
en gebruik zelf de slow+500 light damage trait en de res in combat trait.

van het weekend weer meerdere pogingen op exquisite galadhrim shoulder guards gemist, wordt er goed ziek van heb op dat ene item al +/- 10 pogingen gehad op 35% allemaal mis! UNREAL ;(

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 24-09-2007 07:28 (20%)

Acties: [view]

Door: botoo Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young

Net terug van vakantie en met twee levels vol blauw enhanced xp wat aan inhaaluurtjes gedaan :+ Met regelmatige hulp van een 'oude bekende', inmiddels lvl47 Champion, overwegend op stap geweest met de Burglar in Dol Dinen en Misty Mountains. Helemaal geweldig om met z'n tweeën door Dol heen te sneaken op zoek naar de gewenste mobs voor de diverse quests. De lvl 47 gaat unchallenged en de Burglar unseen 8) Als toefje room op het gebakje ook nog ff Pakonka tussen de 'manschappen' uitgeplukt :Y)

In MM o.a. de quests gedaan waarbij je de signs moet plaatsen en de Giant Table moet ontdekken. Waar ander chars zo snel mogelijk door Giant Valley moeten racen ging de Burglar ontspannen rond, zelfs de Giant Gate-Guard met Dourhand hulpjes hadden het nakijken op de weg terug. Weliswaar liep ik per ongeluk tegen een wandelende Dourhand op waardoor ik voor alle mobs ineens het middelpunt van de belangstelling was, dat duurde maar even tot ik op HiPS drukte, toen ging de kudde weer braaf naar de post terug :P

Al doende klonk de ding van 40 :Y

Ook nog de Legolas instance gedaan/geprobeerd met 1 Minstrel. 1 Guard, 1 Champion en 3(!) Burglars. Waarschijnlijk waren we te laag in level want de WoodTroll eindbaas liet niet veel van het fellowship en Legolas heel. Dwz nadat Lego en de anderen geplet waren en het instance afgebroken stoften de Burglars hun kleren af en keken eens hoe we nu verder moesten :+

Burglars zijn geweldige chars maar niet zo heel goed in het beschermen van pullende NPC's. Bijkomend nadeel was dat de mobs van dat instance blijkbaar heel goed bestand zijn tegen de tricks van de Burglar en heel weinig fellowship manouvers toestonden terwijl we daar wel op rekenden. Toch twee keer gelukte GRRRRB gedaan en hulp gekregen van een spirit :Y)

Omdat ik nu op lvl40 toch wel weer wat betere armour/weapons/jewelry kan gebruiken heb ik 'wat' ignots gekocht op AH en weaponsmith naar Artisan Master getild, met jeweller verwacht ik datzelfde vanavond te halen, met nog 220 punten te gaan moet dat kunnen.

Wapens en jewelry kan ik dan zelf verzorgen en ons aller crit-misser Legolas_1973^^ wilt wat armour voor me maken :Y) Hoeft van mij niet 'best of the best' te zijn omdat het slechts tijdelijk is totdat ik lvl47-50 items kan gebruiken (kan nog 'even' duren, maar toch gooi ik liever niet teveel gold over de balk).

Op naar de 41 zodat ik de reeds geleerde legendary trait kan gaan gebruiken 8)

Books en pages zijn na de update van ruim twee weken geleden wel behoorlijk gezakt in prijs op AH :), de rest van de leuke spullen zijn nog steeds overpriced wmb :(

Natuurlijk weer veel meer uren gemaakt dan mijn planning was (ik wil wat minder gaan spelen) maar dat schrijven we weg naar inhaalslag :+

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Ik heb gisteravond even mijn Hunter omhoog gewerkt. Met een lid van mn kinship zijn we Angmar in gegaan om daar wat te questen. Binnen een uur heb ik 2 levels gehaald, en bijna heel boek 6 gedaan, en dat terwijl ik pas bij boek 4 ben :D.
Jammer genoeg was weer goed te merken dat de servers van CodeMasters voor verschillende games worden gebruikt, want de rubberen bandjes zaten vrijwel heel de avond om de enkels.

Mijn dwarven minstrel van level 47 inmiddels heeft book 1 t/m 8 inmiddels achter de kiezen. Book 9 was in ieder geval in het begin nog iets te pittig. Zelfs het daar komen was niet te doen. Je moest je daarvoor namelijk een weg banen tussen alle level 51 elites...dat was op mijn level 46 (wat ik toen was) geen doen...

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

quote:
dragonspirit schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:47:
Mijn dwarven minstrel van level 47 inmiddels heeft book 1 t/m 8 inmiddels achter de kiezen. Book 9 was in ieder geval in het begin nog iets te pittig. Zelfs het daar komen was niet te doen. Je moest je daarvoor namelijk een weg banen tussen alle level 51 elites...dat was op mijn level 46 (wat ik toen was) geen doen...
ghehe ben je verder dan mijn lvl 50 minstrel die moet heel boek 8 nog :P binnenkort maar eens een clubje bij elkaar sprokkelen om er rap doorheen te stomen 8)

gisteren snowback in mijn uppie onder de zoden geschoffeld!!! (voor degene die hem niet kennen het is een lvl 49 elite met bijna 9,500 hitpoints

EINDELIJK gisteren mijn fel begeerder exquisite galadhrim shoulder guards gemaakt :) ben er erg blij mee... toch ook maar weer wat verder gaan met mijn alt Amberlin (wil haar iig snel lvl 45 hebben om te craften) volgende shards gaan dan ook naar superior jeweller tool :) gisteen 1 go gehad op AS jeweller tool maar die miste de crit, kon iemand ermee verblijden tegen een zeer vriendelijke prijs. de rest van zijn mzzl dag mag hij hier zelf verkondigen...

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 25-09-2007 07:16 (6%)

dag mensen

Ik ben jiomer lvl 50 champion op de server Snowbourn, en ik ben nu al z'n 3 dagen aant grinden op de dourhands in nan gurth, ik heb pas 1 epic armor item gedropt gekregen? weet iemand waar je meer kans hebt op epic armor items.

Jiomer : dutch dunedain

Want drin is drin, en jool is jool, zal mich ajaal ziewie ze vool!

quote:
POK!ahface schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:50:
dag mensen

Ik ben jiomer lvl 50 champion op de server Snowbourn, en ik ben nu al z'n 3 dagen aant grinden op de dourhands in nan gurth, ik heb pas 1 epic armor item gedropt gekregen? weet iemand waar je meer kans hebt op epic armor items.

Jiomer : dutch dunedain
lijkt mij dat ze door heel CD en URU worden gedropt. ook in sarnur heb ik epic drops gezien. rest van angmar mogelijk ook. beste kans zou ik niet weten, maar 3 dagen grinden op loot :S why :?

tevens even over mijn eigen gear

shield: 156 armour +14 fate +14 vitality +14 agility
boots: 116 armour +30 vitality +15 fate +90 power
leggings: 242 armour +30 agility +30 will +1.4 in combat morale regen
cloak: 124 armour +30 might +30 fate +90 power

ik kan maken
boots: 116 armour +30 vitality +30 agility +90 power
leggings: 242 armour +30 agility +30 will +90 power
cloak: 124 armour +15 will +15 fate +90 power +90 morale

wat vinden jullie?

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 25-09-2007 10:38 (28%)

Ik heb het idee dat codemasters gisteren in de paar minuten downtime een andere server heeft geplaatst voor Snowbourne. Gisteravond in Angmar en Misty's gezeten, idem aan de avond daarvoor. In tegenstelling tot eergisteren, had ik vanavond totaal geen lag, rubberbanding of wat dan ook. De performance op de server is echt met enkele orden van grootheid verbeterd.

Waarschijnlijk hebben ze gezeik gehad van Turbine, die eindelijk iets hebben gedaan na alle klachten van spelers.

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
MueR schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:24:
Ik heb het idee dat codemasters gisteren in de paar minuten downtime een andere server heeft geplaatst voor Snowbourne. Gisteravond in Angmar en Misty's gezeten, idem aan de avond daarvoor. In tegenstelling tot eergisteren, had ik vanavond totaal geen lag, rubberbanding of wat dan ook. De performance op de server is echt met enkele orden van grootheid verbeterd.
Zo lijkt het idd... Eergisteren was het idd belabberd (k kwam terug van vakantie en had zoiets van wtf, ligt dit aan mij??) Na wat checken op de forems bleek ik niet de enige te zijn. Ik had gisteren daar in tegen maar 1 freeze en daarna no probz.. in Bree liep alles vlotjes :-)... mooi werk en hopelijk blijft het zo!
Daarnaast is het nu ook zo dat je lekker lang AFK kan blijven zonder eruit gekicked te worden.... voorheen was het na 5 min, boem LOTRO crashed naar desktop... Nu wordt je (volgenmij) na 45min. uitgeloged na loginscherm.

euh...ja

Lijkt er inderdaad op, na enkele dagen proberen mijn settings lager te zetten en te kijken of het aan mij ligt gisteren eindelijk weer een avond met alles op High, ziet Helegrod er toch beter uit :9

ellendras is compleet qua gear misschien nog een paar items veranderen maar eigenlijk vind ik het wel best zo...

ben nu aan het sparen voor mijn alt zodat ik die ook toffe gear kan geven... ben dus AS ingots aan het sparen voor full mirrored AS armour set en heb al voldoende MM silver ingots voor full etched set... beryls heb ik ook voldoende dus alleen de recipes en AS ingots en beryl shards...

moet te doen zijn :)

* Legolas_1973 gaat veel meer met alt spelen nu :Y

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

Mijn hunter heeft gisteren lvl22 gereikt en wat ik me nu afvraag is op welke stats ik me moet focussen. Momenteel let ik extra op Agility en Vitality... zijn er hier ervaren hunters die er anders over denken?

euh...ja

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws