Reg. datum: 07 februari 2006
Kun je deze iPhone op dit moment ook daadwerkelijk als mobiel gebruiken of lijkt het alleen maar dat er op de plaats van de provider Error staat?quote:
GoT Index » Apple Media Devices » [iPhone] Discussietopic Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
[Nieuw Topic]Kun je deze iPhone op dit moment ook daadwerkelijk als mobiel gebruiken of lijkt het alleen maar dat er op de plaats van de provider Error staat?quote:BlueEyeZ schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:43:
Foto's van mijn iPhone:
Je kan de GSM functies van de iPhone hier nog niet gebruiken met je eigen abonnement. Op het toestel zit een simlock van AT&T en als je hem in Amerika in de winkel zou kopen dan moet je er ook een AT&T abonnement bij afsluiten en roaming van AT&T hier in Nederland schijnt niet echt te werken... jammer maar helaas...quote:sonderpa schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:02:
Kun je deze iPhone op dit moment ook daadwerkelijk als mobiel gebruiken of lijkt het alleen maar dat er op de plaats van de provider Error staat?
EngelF wijzigde dit bericht 12-07-2007 10:13 (6%)
"Everybody freeze" - "I'm a robot, not a refridgerator"
Mooi hè, BlueEyez :D!! Overigens krijg jij ook een foutmelding van iTunes (leek mij logisch omdat er gemesst is met de server waarmee verbinding wordt gemaakt. maar syncen gaat verder prima? Heb trouwens net iTunes 7.3.1 geïnstalleerd. Geen problemen met deactivatie gelukkig!quote:BlueEyeZ schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:43:
Foto's van mijn iPhone:
(ideaal is ook dat de stekker 100/240v input heeft, ik hoefde dus alleen de extra (verloop)stekker van mijn macbook hier op aan te sluiten.)
Je kunt er hier nog niet mee bellen, zelfs al had ik een abonnement bij AT&T afgesloten, dat werkt hier niet in Nederland.quote:sonderpa schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:02:
[...]
Kun je deze iPhone op dit moment ook daadwerkelijk als mobiel gebruiken of lijkt het alleen maar dat er op de plaats van de provider Error staat?

BlueEyeZ wijzigde dit bericht 12-07-2007 11:14 (50%)
they all float down here__//¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Wat voor 'feature' is dat dan... Tzal mij echt worst wezen wat voor ringtone ik gebruik, zolang hij maar overgaat... Ik loop overigens al een half jaar met de 'standaard' iPhone ringtone, irriteert me niet, prettig om aan te horen en niet storend in ongewenste situaties... 50 cent pompt in ieder geval niet uit mn speakahquote:alienfruit schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 04:04:
Hoezo kan je geen eigen ringtones gebruiken? Lijkt mij toch erg vreemd, toch wel een van de basisfuncties van een telefoon uit 2007.
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Prachtig: iSmoke.quote:Lt. Marx schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:24:
Maar de gegevens kloppen wel allemaal. Deze komen namelijk allemaal van apple zelf. Maar voor de rest is het stuk inderdaad wat subjectief
Maar de belangrijkste vraag over de iPhone blijft natuurlijk:
Will it blend?
http://www.youtube.com/watch?v=qg1ckCkm8YI
MacBook Core2Duo 2.0 GHz, 2GB Ram, 80 GB | iPod Nano 4GB 2G
they all float down here__//¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Tis maar wat je er mee wilt he... En over de prijs, de meeste telefoons zijn tegenwoordig al rond de prijs van een cheap*ss laptop. Voor de laatste keer, de iPhone is vergeleken met de smartphones in de US, helemaal niet zo duur. Het is allemaal afwachten tot wat ze hier in NL gaan kosten. Dus duur dit duur dat, hou dat nou aub een keer voor je.....quote:hellrocker5 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:02:
niet echt nee, maar ik wil alleen hiermee zeggen dat je voor dit geld toch echt werkelijk gek bent om deze te kopen, als je een notebook voor dit geld kan krijgen zou ik denk ik eerder voor de notebook kiezen als de iphone hoor....
iMac, 24", 2.4GHz Intel C2D, 3GB RAM | MacBook Pro, 15", 2.33GHz Intel C2D, 3GB RAM
Ohcyt wijzigde dit bericht 13-07-2007 14:10 (6%)
-ohcyt
specs
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
MTFBWY enne MB 4 Sale! Come and get it while its Hot!
Ik vind dat hier dus echt onbelangrijke dingen tussen staan.quote:Hele lijst met negatieve dingen...
Bron: http://www.newnetworks.com/attwirelessfineprint.htmquote:[15) Wi-Fi Service is Limited - "To ensure that the Wi-Fi Service is not being used fraudulently, AT&T limits your usage of the Wi-Fi Service to 150 uses per month" ...Does that mean that if you lose signal a few times during one session, or you are traveling and go between ‘hot spots’ you can rack up lots of ‘uses’?
Sorry hoor, maar als je dit zelf terugleest, moet je dan niet een beetje lachen?quote:iron_mike010 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:50:
De iphone ... is een abominabele telefoon
...
Ik vind het jammer, want ik verwachte een macbook in zak formaat

micheljansen.org
Tja ik ken zat mensen die wel mp3 gebruiken en ik wil zoiezo de keus hebben. Een beetje editen van doc zou echt heel handig zijn, je kunt zelfs niet eens documenten erop zetten en dan later viewen.quote:Lt. Marx schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:15:
[...]
Ik vind dat hier dus echt onbelangrijke dingen tussen staan.
- lijst met geen problemen
Veel erger vind ik dat ik gister ergens las (bron volgt nog) dat er in de voorwaarden staat dat je maar +/- 150x mag connecten met WiFi. Dit om 'misbruik' tegen te gaan. Oftewel: AT&T wil z'n netwerk minuten verkopen.
[...]
Bron: http://www.newnetworks.com/attwirelessfineprint.htm
En ik maar denk dat een mobiele telefoon iets was om mee te bellen en te smsen, maar zo te lezen is dat niet mogelijk met de iPhone...quote:iron_mike010 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:39:
bla, bla...
Zoals ik zei: fantastische iPod, fantastische browser, maar lacking in phone department.
bla, bla..
EngelF wijzigde dit bericht 13-07-2007 12:09 (9%)
Tja, verwachten we tegenwoordig niet meer van een mobiele telefoon? Maarja, zelfs op het front van bellen is het niet echt een goede telefoon. Zoals in de link duidelijk was gemaakt.quote:EngelF schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:07:
[...]
En ik maar denk dat een telefoon was om mee te bellen en te smsen...
iron_mike010 wijzigde dit bericht 13-07-2007 12:14 (5%)
Jij hebt duidelijk nog nooit met een Windows Mobile telefoon gewerkt. Het is inderdaad zo dat Windows Mobile meer "desktop-achtige" features heeft dan je op de iPhone aantreft. Het heeft een filebrowser, BT transfer en MSN messenger. Als telefoon is een Windows Mobile toestel echter verschrikkelijk. Ik heb zelf een QTEK S100:quote:iron_mike010 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:39:
En of ik moet lachen? Misschien een beetje. Maar ik verwachtte een een mobiele versie van Mac, net zoals Windows levert. Dus is dat dan zo raar?
Het is toch vreemd dat Windows Mobile een completer OS is dan dat van de iPhone?
Vooral geen file explorer, geen BT transfer, geen mass storage en niet een iChat applicatie.
Zoals ik zei: fantastische iPod, fantastische browser, maar lacking in phone department.

micheljansen.org
Aangezien de iPhone gesimlockt is voor AT&T kan je met een Nederlands GSM abonnement er niks mee en over het smsen ermee wordt zo slecht gedacht dat je het wel niet meer zo vaak zal doen als je een iPhone hebt...quote:iron_mike010 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:12:
bla, bla...
edit: wat bedoel je met het laatste
Het klopt dat de WM ook heel slechte bel functies heeft. WM is ook niet het beste OS maar heeft wel die andere functies die je daar noemt.quote:dawuss schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:47:
[...]
Jij hebt duidelijk nog nooit met een Windows Mobile telefoon gewerkt. Het is inderdaad zo dat Windows Mobile meer "desktop-achtige" features heeft dan je op de iPhone aantreft. Het heeft een filebrowser, BT transfer en MSN messenger. Als telefoon is een Windows Mobile toestel echter verschrikkelijk. Ik heb zelf een QTEK S100:
[afbeelding]
en ik kan je vertellen dat je daar echt niet voor je lol mee gaat bellen. Een telefoonnummer intoetsen is een marteling, hij reageert soms niet als je een gesprek wil ophangen, heeft regelmatig gedoe met mijn bluetooth headset enzovoorts.
Nu doet ook dat niet terzake als je de toestellen feature-wise gaat vergelijken, wat je goed recht zou zijn, maar zeg vooral niet dat de iPhone "lacking in phone department" is: dat is juist de feature die de iPhone in mijn ogen boven alles extreem goed heeft weten te bewaken. In tegenstelling tot de makers van mijn toestel.
jpboere wijzigde dit bericht 13-07-2007 20:03 (10%)
Als je een telefoon koopt om alleen mee te bellen en sms-en moet je geen iPhone kopen, je kunt dan beter voor drie tientjes een oud model telefoon kopen.quote:EngelF schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:07:
[...]
En ik maar denk dat een mobiele telefoon iets was om mee te bellen en te smsen, maar zo te lezen is dat niet mogelijk met de iPhone...
Waarom? Mag je als je alleen maar belt en smst geen fancy telefoon hebben?quote:master007 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:14:
Als je een telefoon koopt om alleen mee te bellen en sms-en moet je geen iPhone kopen, je kunt dan beter voor drie tientjes een oud model telefoon kopen.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Apple Media Devices » [iPhone] Discussietopic Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus