Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Runescape #2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 19 mei 2006

Nu pas achtergekomen :o Dat gebruikte ik vorig jaar al 8)7

Maar ik snap Fre4k's post niet echt, ik zie niet zo goed wat je nou krijgt :X

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Tsja je moet er maar opkomen.

Geweldig trouwens, hoeveel mensen zich laten afzetten voor 10k ea per prayer pot (3). Dat verdient lekker :Y) Heb er 630 gemaakt, dus als ik ze allemaal kwijt kan, dan verdien ik er 6,3mil mee :)

Oh, en ik kwam er ook achter dat macro's maken met je G15 wel heel handig zijn als je iets wil verkopen. :P

RoD wijzigde dit bericht 12-05-2007 22:37 (19%)

Reg. datum: 04 februari 2004

Macro-er! Macro-er!
kijk in de regels, dat mag niet :+
* Nepica report Lord Bunkie

Door: TheZeroorez
Moderator SGD/SPV
o hai
Reg. datum: 09 september 2005

quote:
RoD schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 22:36:
Tsja je moet er maar opkomen.
Start > Run > notepad > OK
quote:
Oh, en ik kwam er ook achter dat macro's maken met je G15 wel heel handig zijn als je iets wil verkopen. :P
Daar komen ze heel snel achter. Waarom? Je typt iedere keer met precies dezelfde tijd tussen twee aanslagen in. Als je echt niet wilt typen zou ik gewoon een mooi SCAR script schrijven/leechen.

Maargoed, áls je het al doet (wat ik dus niet met je G15 zou doen, dan wordt je zonder enige report wss na een tijd al gebanned), doe het dan niet te snel, soms zie je echt berichten die langer zijn dan de chat, met 2 effecten, die iedere 10 seconde weer komen.. >> Report :D

qed

quote:
Problem? schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:19:
Macro-er! Macro-er!
kijk in de regels, dat mag niet :+
* Nepica report Lord Bunkie
Mja, ik maak gewoon gebruik van mijn toetsenbord, niks macro-programma'tjes, kunnen ze moeilijk verbieden :P
quote:
The_Zeroorez schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:49:
[...]

Start > Run > notepad > OK
Onhandig.
quote:
Daar komen ze heel snel achter. Waarom? Je typt iedere keer met precies dezelfde tijd tussen twee aanslagen in. Als je echt niet wilt typen zou ik gewoon een mooi SCAR script schrijven/leechen.

Maargoed, áls je het al doet (wat ik dus niet met je G15 zou doen, dan wordt je zonder enige report wss na een tijd al gebanned), doe het dan niet te snel, soms zie je echt berichten die langer zijn dan de chat, met 2 effecten, die iedere 10 seconde weer komen.. >> Report :D
Nee ik doe het zeker niet te snel. :P Dat bannen zal wel wat meevallen. Hoop ik O-)

[15:41:11] <+Mr_Brightside> I'm an ex mod...
[15:41:15] <+Mr_Brightside> autotyping isn't against the rules
[15:41:32] <+Mr_Brightside> why? because there are some people who have disabilities and still want to play rs
[15:41:38] <+Mr_Brightside> it's come up in the past as a complaint so...

Betrouwbaar? Weet ik niet. Maar het schijnt ook op de RSOF te staan... Ik kijk wel even hoe het uitpakt :P

RoD wijzigde dit bericht 13-05-2007 15:45 (16%)

Door: TheZeroorez
Moderator SGD/SPV
o hai
Reg. datum: 09 september 2005

quote:
RoD schreef op zondag 13 mei 2007 @ 15:20:
[...]

Mja, ik maak gewoon gebruik van mijn toetsenbord, niks macro-programma'tjes, kunnen ze moeilijk verbieden :P
Je gebruikt een shortcut voor je macro. Prima te verbieden.

Jagex kan trouwens alles verbieden, het is namelijk hun game :+

Maargoed, ik denk idd niet dat ze er ernorm snel achter komen, als je het maar na een tijdje die macro veranderd denk ik.. Anyway: Your choice ;) Ik zeg: doe echt wél een programma, als je toch al wilt macro'en

edit:

http://www.runescape.com/...rticle.ws?article_id=2077

TheZeroorez wijzigde dit bericht 13-05-2007 15:48 (21%)

qed

Ja die heb ik gelezen... Die verbiedt het inderdaad. Heb je mijn edit ook gelezen?

Edit: Ik ben niet zon merchanter... dus lang zal ik het niet gebruiken. Maare, ik gebruik gewoon mijn toetsenbord... en mijn toetsenbord heeft toevallig een toets die een combinatie van letters oplevert, ik hoef toch niet persé een qwerty tobo te gebruiken? O-)

RoD wijzigde dit bericht 13-05-2007 15:57 (68%)

Reg. datum: 24 maart 2004

@RoD: Ik geloof dat je voor de macro's van je G15 aparte software moet installeren. Als je de regels leest, staaat er dat je geen third party software mag gebruiken die input voor de runescape applet genereert zoals mouseclicks of keystrokes. De software van je G15 zou dat dus doen. De software is niet legaal, maar wel in gebruik met runescape..

Ik denk niet dat ze er achter komen als je het rustig gebruikt, of ze moeten echt van die tools gaan inbouwen die iemand op z'n vingers tikt als hij/zij meer dan 12 keystrokes per seconde typt (12*60 = 720kpm, dat typt een gemiddelde persoon bij verreweg niet).

Reg. datum: 13 augustus 2006

quote:
Hans1990 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:25:

Ik denk niet dat ze er achter komen als je het rustig gebruikt, of ze moeten echt van die tools gaan inbouwen die iemand op z'n vingers tikt als hij/zij meer dan 12 keystrokes per seconde typt (12*60 = 720kpm, dat typt een gemiddelde persoon bij verreweg niet).
En de mensen die dat wel kunnen worden dan gediscrimineerd benadeeld :o

Mijn CRT bak is een gravitaire anomalie!

quote:
Hans1990 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:25:
@RoD: Ik geloof dat je voor de macro's van je G15 aparte software moet installeren. Als je de regels leest, staaat er dat je geen third party software mag gebruiken die input voor de runescape applet genereert zoals mouseclicks of keystrokes. De software van je G15 zou dat dus doen. De software is niet legaal, maar wel in gebruik met runescape..

Je kán macro's maken met de software, maar het kan ook zonder. Ik kan puur met het tobo zelf macro's maken, dus dan kunnen ze het niet verbieden :)
Maargoed, ik heb mn spul verkocht (p pots voor 10k ea :Y) ) dus ik gebruik het voorlopig niet meer.

quote:
wimjongil schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:27:
[...]

En de mensen die dat wel kunnen worden dan gediscrimineerd :o
Soort van, maar ken je iemand die 700kpm typt? Ik typ zelf ongeveer 510 kpm, en dat gaat al aardig vlot. Ik zou wat moeten doen aan m'n coordinatie (voor niet veel gebruikte woorden) en dan zou ik nog wel hoger scoren.. maar dat is een ander verhaal.

Echter ik denk wel dat JaGeX het recht voor zichzelf vrij houd om mensen met zo'n macro te bannen. En anders zouden ze naar andere punten wijzen, zoals het inhoudelijke aspect (het neit flooden van de chat) dan wel hun politieke monopoly aspect (het blijven hun accounts, jij hebt alleen recht om er op te spelen etc.)

Even weer terug ontopic: ik ga mij van de week weer member maken. Drukste school periode is weer achter de rug, en de zomer vakantie staat over ongeveer een anderhalve maand weer voor de deur. Tijd voor een beetje runescape! Ik denk dat ik 6 maanden meteen probeer, kan ik doorspelen tot december en dan hopelijk op m'n examen richten wat ik volgend schooljaar hopelijk krijg :+.

Voor nu ben ik nog wat aan het wc'en, rc'en en wat fishen. Niet echt actief ofzoiets, ben veel aan het plannen wat ik ga doen...

Wat zijn jullie short-term en long-term goals btw? (gelieve in de perken houden van het mogelijke) :P

Reg. datum: 24 september 2006

Short-term weer beginnen met spelen.

Long-term fatsoenlijke no-def pker maken (nu 40-75-2 met 75 ranged)

Short-term: Beetje slayer doen. Eerst 80 halen, dan 85. Ondertussen herbs laten verzamelen op Miscellania. Zoveel mogelijk green/blue d-hides kopen en proberen p pots, super sets te verkopen aan wanhopige pkers voor schandalige prijzen :Y)

Lange termijn: Tsja.. skillen... Ik wil alles 99, dat is een lange-termijn goal. Maar dat gaat nog wel jaren duren. Misschien een skill total van 2k? Zoiets in ieder geval :)

Reg. datum: 13 maart 2005

korte termijn, 85 att 70 str 90 def, heb al 84 att 70 str 71 def.

Langetermijn, staken staken staken, ongeveer 60mil nodig. en dan met 40mil mijn range pure ombouwen tot een 70 att 99 str pure bij bandits met prayer pots :) en 20 mil voor pk suplys (Pken met maar 1 whip in de bank gaat niet lekker :/) die ik niet bij Rod ga kopen :p

quote:
Underdog0 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:14:
korte termijn, 85 att 70 str 90 def, heb al 84 att 70 str 71 def.

Langetermijn, staken staken staken, ongeveer 60mil nodig. en dan met 40mil mijn range pure ombouwen tot een 70 att 99 str pure bij bandits met prayer pots :) en 20 mil voor pk suplys (Pken met maar 1 whip in de bank gaat niet lekker :/) die ik niet bij Rod ga kopen :p
Niet? Wacht maar totdat je straks Edge bank binnen komt lopen, p pots nodig hebt, en er is niemand, behalve ik, die ze verkoopt. &gt;:)
Ik heb al een boel mensen gezien die eerst zeiden "omfg rip off!" en vervolgens braaf p pots bij me kochten :P

:+

Haha, maar ik zag nog net dat ik vergeten was m'n eigen goals te posten.

Short-term: Alle skills 1mil+ xp te krijgen of lvl 75, en 99 fletching + Cooking.

Long-term: 91 runecrafting, 99 woodcutting, 90 fishing, 90 firemaking, 80 farming, 85 smithing, 85 mining en misschien nog wat combat levels.Maar dat zal nog wel ffies duren.. :+

Op short-term heb ik altijd 'alle skills [x]+ xp/level' staan. Ik heb niet zoveel total experience voor m'n total level, want ik train graag met de methode 'Alles 65+' en dan alles 70+ enzovoort. Je total vliegt omhoog, alleen je xp nog niet zo :&#039;)

Op long-term heb ik gewoon dingen staan die ik graag wil halen. Deze doe ik zo tussendoor van m'n short-term, maar bij short-term zit ik toch mee te drammen. Dat is ongeveer m'n stijl van spelen. Het is vaak ook dat er in m'n short-term skills meeste geld stop, omdat die 'short-term' zijn :P

Hans1990 wijzigde dit bericht 14-05-2007 15:11 (44%)

Alle skills 1mil+ krijgen is ook eentje van mij, vergeten te posten. Ik streef wel een beetje naar balans. Dus niet een paar easy 99's (cooking, fletching bijv.) en allemaal skills op 30 oid. Gaat me ook best aardig af. In de highscores zijn er maar een paar mensen met minder xp dan mij op hetzelfde total level :)

Evenwicht?
http://hiscore.runescape.com/hiscorepersonal.ws?user1=renez :+

Ook een leuke
http://hiscore.runescape....onal.ws?user1=lordreverse
Let vooral op zijn attack strenght en defence exp. En verder 16 afgeronde skills :o

En ik koop mijn pots dan ook nooit in edge bank, maar in w2 fally of via forums, scheelt een hoop :)

Reg. datum: 04 februari 2004

Is er nog iemand geintresseerd in gratis daily stat's tracking?:
* wijst naar http://www.rsstats.nl/home.php?page=submit

En ehm, atm ben ik niet zoveel aan het Runescapen, maar als ik speel ben ik meestal bij de Knight of Ardounge in Ardounge castle te vinden, alwaar ik hem een paar centjes lichter maak ;)

Enfer wijzigde dit bericht 14-05-2007 17:43 (42%)

quote:
Underdog0 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:07:
Evenwicht?

Ook een leuke
Let vooral op zijn attack strenght en defence exp. En verder 16 afgeronde skills :o

En ik koop mijn pots dan ook nooit in edge bank, maar in w2 fally of via forums, scheelt een hoop :)
Ik had het over evenwicht op een niet-ziekelijke manier :+

Reg. datum: 19 mei 2006

Problem? Heb ook ff aanvraag gedaan, (minepat) hoop dat ik erbij komt :)
Reg. datum: 20 augustus 2006

quote:
Iets zoals dit scriptje: http://users.telenet.be/Fre4k/scar/Talker-V1.4.scar ? :P

Zelf geschreven (heel makkelijk eigenlijk).
Kan vijf zinnen zeggen in willekeurige volgorde met steeds een verschillende wachttijd ertussen. Je kan ook na X aantal keren hem laten stoppen, vrij uitgebreid dus vergeleken met andere autotypers.

quote:
Underdog0 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:07:
Evenwicht?

Ook een leuke

Zo ken ik er nog wel een user: http://hiscore.runescape....rsonal.ws?user1=firemakin

Maar wat hebben jullie toch met al die autotypers, voor mij hoeft het niet. Ik adverteer veel liever op forums, en zet priv chat even op On. Ik krijg dan wel te horen wie mij pm't..

Trouwens , al zou JaGeX zo'n typsnelheid-meter hebben ingebouwd zou je kunnne proberen om de user input te vertragen tot bv 300kpm (instelbaar ofzo) en dan meteen op enter te laten drukken. Willekeurige zinnen, met typo's erin en hatseflats! Ik denk dat dat moeilijk decteerbaar is.

Nu zit ik wel met iets anders in m'n maag.. ik heb een keer wat stuff aan m'n vriend 'gegeven' die hij zou verkopen voor mij omdat ik heel erg snel f2p zou worden. Nu heeft hij ongeveer wel de stuff verkocht (nouja, hij heeft het geld wat ie mij schuldig is) maar nu heb ik het gevoel dat die paar mil traden meteen wordt gekenmerkt als real-life trading. Nu heb ik dat nieuwsbericht van laatst gelezen, en daar in stond een heel vaag voorbeeld waar ik geen flauw idee heb wat ze er mee bedoelen. 2 players van 1600 en 1550 total met 88 uur en 140 uur speeltijd ofzo. Vanwaar ze dat verschil willen duidelijk maken ewet ik niet.. >.<

Hans1990 wijzigde dit bericht 14-05-2007 22:36 (51%)

Mja als je voor 10k p pots wil verkopen moet je toch echt in Edge gaan lopen schreeuwen.

quote:
Hans1990 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:30:
[...]

Zo ken ik er nog wel een user: http://hiscore.runescape....rsonal.ws?user1=firemakin

Maar wat hebben jullie toch met al die autotypers, voor mij hoeft het niet. Ik adverteer veel liever op forums, en zet priv chat even op On. Ik krijg dan wel te horen wie mij pm't..

Trouwens , al zou JaGeX zo'n typsnelheid-meter hebben ingebouwd zou je kunnne proberen om de user input te vertragen tot bv 300kpm (instelbaar ofzo) en dan meteen op enter te laten drukken. Willekeurige zinnen, met typo's erin en hatseflats! Ik denk dat dat moeilijk decteerbaar is.

Nu zit ik wel met iets anders in m'n maag.. ik heb een keer wat stuff aan m'n vriend 'gegeven' die hij zou verkopen voor mij omdat ik heel erg snel f2p zou worden. Nu heeft hij ongeveer wel de stuff verkocht (nouja, hij heeft het geld wat ie mij schuldig is) maar nu heb ik het gevoel dat die paar mil traden meteen wordt gekenmerkt als real-life trading. Nu heb ik dat nieuwsbericht van laatst gelezen, en daar in stond een heel vaag voorbeeld waar ik geen flauw idee heb wat ze er mee bedoelen. 2 players van 1600 en 1550 total met 88 uur en 140 uur speeltijd ofzo. Vanwaar ze dat verschil willen duidelijk maken ewet ik niet.. >.<
Dat waren mensen die zoveel tijd aan hun accounts hadden besteed (dagen, geen uren) en dat allemaal verspilt hadden door real life money trading te doen en dus gebanned te worden.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: