Hmm dat is waar. Nouja, in ieder geval scheelt het 5 seconden bij het inloggenTheZeroorez schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:09:
WhatPulse is gemaakt om niet gemacro'ed te worden, waar een keylogger gemaakt is om JUIST alles te zien
Net zoiets als mensen die denken dat je, door het on-screen keyboard te gebruiken niet gelogged kan worden
Een boel nieuws vandaag. PC generfed (zo kun je het toch wel noemen, met games die minimaal 1.45 duren, ook al krijg je nu effectief meer xp per game), nieuwe "make x" voor verschillende skills, nieuwe magic logs, en je kunt nu de warning messages na paar keer uitschakelen (bv bij shanty pass).
Ook een nieuwe random
Erg leuk. Makkelijke vraagjes, leuk aangekleed, en macro's kunnen em niet, heb ik gezien. Wellicht dat met wat nieuw programmeerwerk het ze wel lukt.. maar er is zeker over nagedacht om het de macro's zeer lastig te maken
En de "reward".. een book of knowledge die [level]*15 aan xp geeft, beter dan een genie lamp dus
Ook een nieuwe random
En de "reward".. een book of knowledge die [level]*15 aan xp geeft, beter dan een genie lamp dus
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe PC eigenlijk. Ik vond PC vroeger vrij vervelend, omdat je telkens op zoek moest naar een fatsoenlijke world, die dan binnen 10 minuten weer overspoeld werd door low-lvls, waarna het hele feest zich herhaalt. De enige manier om fatsoenlijk te PCen was om een grote clan te joinen, maar die eisen meteen weer dat je minstens 4 keer per week speelt etc...
En niet alleen krijg je meer points, je krijgt ook (gedwongen) meer tijd om monsters de kop in te hakken, wat ook XP oplevert
Btw, ik heb pas een paarhonderd potions gemaakt op de oude manier... Had ik dat geweten, dan had ik die herbs even bewaard
En niet alleen krijg je meer points, je krijgt ook (gedwongen) meer tijd om monsters de kop in te hakken, wat ook XP oplevert
Btw, ik heb pas een paarhonderd potions gemaakt op de oude manier... Had ik dat geweten, dan had ik die herbs even bewaard
* RoD maakt binnenkort ergens 10-11k pots. Ik ben er wel blij mee dus 
Opzich ben ik ook wel benieuwd naar de nieuwe PC, misschien dat het nu wat leuker is. Ook al is de xp dan trager.
PC-skills zijn ook wel op de normale manier zonder veel moeite te trainen, dus erg rouwig ben ik er niet om.
Opzich ben ik ook wel benieuwd naar de nieuwe PC, misschien dat het nu wat leuker is. Ook al is de xp dan trager.
PC-skills zijn ook wel op de normale manier zonder veel moeite te trainen, dus erg rouwig ben ik er niet om.
Verwijderd
pc generft
toch wel jammer dat het cb gebaseerd is, een lvl 100 heeft meestal een 85 stat, en mijn 67 heeft 88 range, en moet het daarom doen met mensen die maximaal een 60 stat hebben
toch wel jammer dat het cb gebaseerd is, een lvl 100 heeft meestal een 85 stat, en mijn 67 heeft 88 range, en moet het daarom doen met mensen die maximaal een 60 stat hebben

Het is wel bekend dat Jagex iets tegen pures heeft, dus dit is een logische stap
Ik heb PC een beetje geprobeerd trouwens. Het bevalt me wel wat ze proberen ervan te maken, er is nu wat meer taktiek nodig om te winnen, en de XP valt op zich wel mee (wat meer XP per spel, en je moet langer op monsters hakken, dus meer XP daarvan).
Het is alleen jammer dat de world die ik probeerde tweederde van de tijd verloor, dat drukt de pret behoorlijk. Als je 95% van de tijd zou winnen (dat zou toch moeten kunnen op zich), dan zou het best aardig zijn vind ik.
Het is alleen jammer dat de world die ik probeerde tweederde van de tijd verloor, dat drukt de pret behoorlijk. Als je 95% van de tijd zou winnen (dat zou toch moeten kunnen op zich), dan zou het best aardig zijn vind ik.
Nieuwe quest, nieuwe prayers! En wat voor prayers 
Piety: Increases your defence by 25%, strength by 23% and attack by 20%.
Dat is dus beter dan alle andere boosters samen en het draint langzamer dan één daarvan
Je kan er echter niet tegelijkertijd mee smiten. Volgens mij weer een zet van Jagex om de pures te benadelen.
Dat is dus beter dan alle andere boosters samen en het draint langzamer dan één daarvan

[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 24-07-2007 17:33 ]
Gelukkig heb ik net 70 prayer gehaald
. Goeie zet Jagex! Dood aan de pures
.
Verwijderd
pures?
65 def 70 prayer is daar veel te hoog combat voor
Dit is een slechte stap voor de rune pures
65 def 70 prayer is daar veel te hoog combat voor
Dit is een slechte stap voor de rune pures
Jah die 70 prayer is om zo snel mogelijk 100+ cb te krijgen om:
1) In de 100+ pc boot te kunnen.
2) In me clan te blijven.
Nu op Cyclopses aan het trainen om 70 def te krijgen. Ik heb trouwens Fighter Torso pas gehaald MET die noob teams uit w6
. Ondertussen al 7 rune defenders en alleen nog Desert Treasure + 175 QP voor Barrow gloves. Daarna ook proberen Firecape te halen
. En DAARNA 100 combat....
1) In de 100+ pc boot te kunnen.
2) In me clan te blijven.
Nu op Cyclopses aan het trainen om 70 def te krijgen. Ik heb trouwens Fighter Torso pas gehaald MET die noob teams uit w6

Nieuwe max hit met de nieuwe prayers:

Verwijderd
@ RoD nieuwe max hit ligt warschijnlijk op 111 of 112 aangezien die shades maar 110 hp hebben 
Is wel met salve amulet dus dit krijg je niet op player vs player, max daar ligt rond de 80 maar het is wel beangstigend dat iemand je kan killen in 2 hits. Dds spec hit ligt nu ook al een stuk hoger.
Is wel met salve amulet dus dit krijg je niet op player vs player, max daar ligt rond de 80 maar het is wel beangstigend dat iemand je kan killen in 2 hits. Dds spec hit ligt nu ook al een stuk hoger.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 14:48 ]
Verwijderd
Weer een stapje dichterbij de 50-49 dds specVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:47:
@ RoD nieuwe max hit ligt warschijnlijk op 111 of 112 aangezien die shades maar 110 hp hebben
Oh, hehe, dat wist ik niet eens. Uiteraard met salve (e) amuletVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:47:
Inderdaad. Er zullen ook ongetwijfeld nog wel nieuwe items en dergelijke uitkomen die meer strength bonus geven. Uiteindelijk zullen we die spec wel zien.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:48:
[...]
Weer een stapje dichterbij de 50-49 dds spec
Ik heb Piety geprobeerd, en het leek mij ongeveer even snel te drainen als Ultimate Strength en Incredible Reflexes samen... Dat maakt Piety alsnog een stuk beter, maar hij leek mij sneller te drainen dan jij zegtRoD schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:30:
Btw, nice stats! Ranked 436 overall
Ten eerste, dat ben ik niet
Mijn rank is 10x zo hoog ongeveer 
Enne, ja.. die prayer lijkt nu wel sneller te drainen?
Misschien was het een foutje... Er zijn na de quest-update ook nog 3 updates geweest oid, dus misschien dat ze het vlug aangepast hebben.
Enne, ja.. die prayer lijkt nu wel sneller te drainen?
Pft, foei! Een beetje met screenies schermen alsof het je eigen zijn!
Dat is op twee manieren te interpreterenMijn rank is 10x zo hoog ongeveer
Ahzo... Nouja, het blijft een pittige prayerEnne, ja.. die prayer lijkt nu wel sneller te drainen?Misschien was het een foutje... Er zijn na de quest-update ook nog 3 updates geweest oid, dus misschien dat ze het vlug aangepast hebben.

Foutje van Jagex
MEP III

Omg... Ik wilde binnenkort toch al 80 prayer, nu wil ik 83! 
Nice, nice
Nice, nice
Kan iemand ff uittesten of je die 83 prayer samen met protection prayers kan gebruiken? Zou wel een handige manier kunnen zijn om niet snel tegen Jad dood te gaan. Als je die prayer samen met de protection opzet en je switch bv. 1 keer te laat zou hij normaal 90 hitten maar nu dus nog maar.... 22?
Die prayer is er nog niet... Staat immers ook bij dat je er MEP3 voor gedaan moet hebben
Wel zeer interessant voor bij Jad inderdaad. Aangezien ik nog steeds niet de moeite heb genomen een fire cape te halen zou dit een hele fijne bonus zijn
Wauw! Dit moet echt een geweldige maand worden1 August 2007 - Behind the Scenes - August Next
August will begin with a new feature we're sure you'll all love: Clan Chat! You'll be able to set up your own chat channel that you and your clan-mates can use to keep in touch with each other, as well as being able to rank the members in your chat channel, control who can talk, and much, much more. It's an entirely new feature for RuneScape, but we have no doubt that you'll all take to it like fish to water.
Other updates this month include a few more of our small improvement projects. You’ll be seeing better examine descriptions on some items (which should help establish where they come from) and also some graphical changes, making potentially dangerous game areas LOOK more dangerous.
The second improvement project this month concentrates on some old friends. Ever grow tired of the selection of haircuts and base-outfits in the game? Ever wondered what those odd silver arm guards are that some people have? Ever been jealous of Romeo's great hair? Well, you too can have the “foppish” look and all sorts of other styles besides, when later this month we release a player kit update. During the first week or so of launch we will make all costume, haircut and arm guard changes totally free, just so you can have a bit of fun without it denting your pocket.
We will also be adding some information to the world select screen about “themed” servers. As you all know, it’s often much more fun to train and play minigames with other people, especially those team-based events like Trouble Brewing. Because of this, we decided that we would add a new column to the world select screen highlighting those worlds with associated activities. Naturally, you’ll still be able to play the content anywhere you like, but if you want to find people with similar ideas, then you’ll know where to look.
August's game updates will be complete with perhaps the most intense update of the year as we take a peek into the past... and into the God Wars Dungeon. For many centuries, legions of unique creatures lay frozen in time, locked in a battle that began back in the Third Age of RuneScape. Recent tectonic movement in the Wilderness has caused hot springs to surface in the dungeon, thawing the occupants, with potentially devastating effects. Inside their icy tomb, relics from the most destructive period of history have defrosted and resumed their grisly battle... Incredible loot, ancient boss-monsters, extinct species and one of the most graphically intensive updates of the year will leave you begging for a nice simple goblin* to kill. Don’t worry! There are even some of them in there, with the rest of the Bandos army. Yes, we said army. Oh, and Armadyl, too. Remember him? You soon will when one of his avian troops swoops down and disembowels you. Believe us.
We'll also be adding the usual website extras like the Postbag from the Hedge and the Players' Gallery, as well as a brand new Development Diary.
That’s all folks!
* No goblins were harmed during the writing of this Behind the Scenes document. Well, maybe a few. But they did call us names.
Een Godsword?“My friend...You were right to send me to investigate the dwarf's drunken claims, for I have discovered a treasure beyond our wildest dreams. The aviantese are alive and I suspect they still guard the Godsword! Beneath the remnants of the temple a great battle is being fought between followers of Bandos, Armadyl, Saradomin and Zamorak...” What on earth is that all about? Find out about this, clan chatting, haircuts and more by reading this month's Behind the Scenes article...
Ik heb gehoord dat Jad tot 114 kan hitten, maar dat zou het nog terugbrengen tot maximaal 29 ofzo. Als dat tegelijk met een protection prayer werkt, dan wordt een fire cape halen ineens wel heel makkelijk...Pap3rclip schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 17:26:
Kan iemand ff uittesten of je die 83 prayer samen met protection prayers kan gebruiken? Zou wel een handige manier kunnen zijn om niet snel tegen Jad dood te gaan. Als je die prayer samen met de protection opzet en je switch bv. 1 keer te laat zou hij normaal 90 hitten maar nu dus nog maar.... 22?
edit:
Woei, updeets!
Verwijderd
BTS is supergaaf!
En dat van MEP3 is fake. Maker heeft het toegegeven. Prayer was bovendien veel te erg overpowered, iedereen zou zo Jad kunnen killen.
En dat van MEP3 is fake. Maker heeft het toegegeven. Prayer was bovendien veel te erg overpowered, iedereen zou zo Jad kunnen killen.
Bron? Wel erg jammer als dat zo is.
Verwijderd
http://forum.tip.it/viewtopic.php?p=5021223#5021223
Sorry, vergeten te vermelden.
Topic is inmiddels ook dicht op TIF.
Sorry, vergeten te vermelden.
Topic is inmiddels ook dicht op TIF.
Hmm, jammer. Prayer was uiteraard bijzonder overpowered, maar toch, het was leuk geweest
Jep als je goed kijkt zie je dat het een fake is. De zinnen staan niet evenver van elkaar of (verticaal) en de '83' staat ook niet goed. Jammer
.
Hehe, ik had gisteren even lol...
Ik had een level 3 treasure trail, en daarvoor moest ik in lvl 48 wildy zijn. Ik liep rond in full Karils, en ik neem zoiets meestal gewoon mee de wildy in.
Dus ik liep naar de portal ten noorden van Edgeville, teleportte en kwam terecht in lvl 19 ofzo, waar ook net 3 nooby pkers aankwamen (lvl 65-75, skulled, monk robes en dhide, g maul en dragon daggers). Ze waren (net als ik) aan het proberen naar de lvl 50 portal te komen. En het moment dat we daar aankwamen vielen ze me aan (ben zelf lvl 110).
Dus wat doe ik, ik activeer protect from melee, en begin gewoon een beetje random terug te rangen. Dat duurde zeker een minuut zo, waarbij ze mij nauwelijks raakten. Een van de drie ice burstte me een aantal keren, maar hij hitte zijn vrienden daarmee aanzienlijk meer dan mij
Lang verhaal kort, eentje vluchtte met de portal, ik maakte de tweede dood (geen boeiende drops natuurlijk), en de derde vluchtte toen ook maar met de portal (maar niet voor hij me nog even "nub" noemde). En ik liep door naar mijn clue coord alsof er niets gebeurd was.
(weinig boeiends van die clue gekregen trouwens)
Ik had een level 3 treasure trail, en daarvoor moest ik in lvl 48 wildy zijn. Ik liep rond in full Karils, en ik neem zoiets meestal gewoon mee de wildy in.
Dus ik liep naar de portal ten noorden van Edgeville, teleportte en kwam terecht in lvl 19 ofzo, waar ook net 3 nooby pkers aankwamen (lvl 65-75, skulled, monk robes en dhide, g maul en dragon daggers). Ze waren (net als ik) aan het proberen naar de lvl 50 portal te komen. En het moment dat we daar aankwamen vielen ze me aan (ben zelf lvl 110).
Dus wat doe ik, ik activeer protect from melee, en begin gewoon een beetje random terug te rangen. Dat duurde zeker een minuut zo, waarbij ze mij nauwelijks raakten. Een van de drie ice burstte me een aantal keren, maar hij hitte zijn vrienden daarmee aanzienlijk meer dan mij
Lang verhaal kort, eentje vluchtte met de portal, ik maakte de tweede dood (geen boeiende drops natuurlijk), en de derde vluchtte toen ook maar met de portal (maar niet voor hij me nog even "nub" noemde). En ik liep door naar mijn clue coord alsof er niets gebeurd was.
(weinig boeiends van die clue gekregen trouwens)
En we hebben weer updates
Clan chat! En een volledig nieuwe interface. Ziet er erg leuk uit en die tabs zijn reuze handig.
Wat vinden jullie?
Wat vinden jullie?
Ik vind het geweldig
Ik wil gelijk m'n eigen clan chat vol hebben
Ik ben er gewoon verslaafd aan
\o/ De nieuwe interface ziet er ook wel gaaf uit, met bij je inventory van die romeinse pilaren ofzo, ziet er echt gaaf uit
Ja ziet er echt heel strak uit, ik vind het ook erg mooi
Die clan chat is niet echt handig voor echte clans imo. Meer handig voor pk-trips of events met een vriendengroepje oid. Desalniettemin een hele leuke aanvulling.
Nice update. Alleen zijn de uncut gems nu een stuk lelijker
. Ook erger ik me aan de linker-as van het stats-tekentje
.
Met 'echte' clans zal altijd gebruik van Teamspeak/Ventrillio gemaakt blijven worden, tenzij Jagex zoiets maar dan beter in RS propt
Of IRC. Ik gebruik voor mijn clan nog altijd liever IRC dan het ingame slappe aftreksel
Ik vind de nieuwe chat-mogelijkheden een grote vooruitgang, maar ik had gehoopt dat je met de "trade" tab de tekst van de persoon met wie je op dat moment trade kon zien. Dat zou erg handig zijn op drukke plaatsen als Fally wld 2...
Ik vind het nieuwe uiterlijk wel even wennen, ik vond dat perkament-achtige chat gedeelte altijd wel mooi. Maar, met de nieuwe hebben we 8 regels ipv 5, dat is wel fijn
Ik vind het nieuwe uiterlijk wel even wennen, ik vond dat perkament-achtige chat gedeelte altijd wel mooi. Maar, met de nieuwe hebben we 8 regels ipv 5, dat is wel fijn
Ik hoop nog wel dat ze wat features toevoegen aan de clan chat. Er kunnen nog wel wat handige dingen toegevoegd worden. Ik hoop dat ze dit een beetje als een test zien en later nog features toevoegen. Maargoed, eerst de andere updates van deze maand maar eens
Ik denk dat dat wel zeker is, dat ze meer voor de clan (chat) gaan doen. Anders heb je hier niet heel veel aanRoD schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:21:
Ik hoop nog wel dat ze wat features toevoegen aan de clan chat. Er kunnen nog wel wat handige dingen toegevoegd worden. Ik hoop dat ze dit een beetje als een test zien en later nog features toevoegen. Maargoed, eerst de andere updates van deze maand maar eens
Ik denk niet dat je in je eentje invloed gaat uitoefenen op de markt. Dat is vrijwel onmogelijk.
Inderdaad. 'Vroeger' werd het weleens gedaan met héél veel mensen, en behoorlijk goedkope Phats, santa's of mask sets. Die dingen werden door een hele grote groep hele rijke spelers ergens een maand of wat na de drop (toen ze erachter kwamen dat ze waardevol werden) massaal ingeslagen, en hebben zo de prijs een of twee mil per stuk laten stijgen.RoD schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:11:
Ik denk niet dat je in je eentje invloed gaat uitoefenen op de markt. Dat is vrijwel onmogelijk.
Nu echter, is het bijna mission impossible denk ik
Daarom ook het 'clan'-gehalteRoD schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:11:
Nieuwe update
.
- Elke wereld heeft een activiteit (minigames)
- Nieuwe outfits en hairstyles
- TRADE CHAT
- ....
- TRADE CHAT
- ....
Nee, dat gaat je echt niet lukken. Kunstmatig de marktprijzen omhoogduwen is in Runescape niet meer mogelijk.wimjongil schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:56:
[...]
Daarom ook het 'clan'-gehalteMet een grote groep robins ofzo inslaan en dan voor veel meer verkopen
Omdat iedereen dan dat ziet gaan de anderen vanzelf ook hoger
Niet elke wereld heeft een activiteit, maar velen wel ja. Die trade chat is wel super handigPap3rclip schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:27:
Nieuwe update.
- TRADE CHAT
- ....

Jeuj!Pap3rclip schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:27:
- TRADE CHAT
Ik had trouwens nog een suggestie gedaan op de fora voor een trade chat... Kreeg van een mod te horen dat ze al met zoiets bezig waren
Trouwens World 2 is niet meer de p2p trade world
. Nu zijn het 26-27.
Ik kan me niet voorstellen dat W2 niet meer uberpopulair blijft.. Wel is het fijn dat je verschillende trade worlds hebt. Dan verspreid het zich een beetje en is het mogelijk om in 3 (hopelijk volle) servers te traden.Pap3rclip schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:22:
Trouwens World 2 is niet meer de p2p trade world. Nu zijn het 26-27.
Ik weet nog dat ik mijn eerste santa voor 800K had.
En mijn eerste party hat voor 14mill.
Nu heb ik een Red Phat terwaarde van 226mill ofzo
En mijn eerste party hat voor 14mill.
Nu heb ik een Red Phat terwaarde van 226mill ofzo
Ik weet nog dat een vriend van me zijn santa verkocht had voor 200k
Verder heb ik ook phats gehad... maar dat was ergens in het begin, en toen waren ze waardeloos. Allemaal gedropped
Inderdaad ik wou net zeggen, 800K was al duur toen
.
Ik handelde er eerst in. Kocht ze meestal voor 150 en verkocht ze voor 200. Op den duur wilde ik er zelf weer 1 hebben, maar er was een forse prijsstijging gaande naar zo'n 300k. Toen heb ik toevallig een scammer gezien die iemand had gescamd en zn santa afhandig had gemaakt, en hij verkocht de santa voor maar 225k. Tja toen speelde ik maar even meneer heler. Ik heb hem nog steeds
. Wilde hem eerst verkopen wanneer de santa zn miljoen bereikte, maar nu stijgt het zo erg en zo'n uniek item is wel tof. Dus ik hou hem lekker. Met geld kan je toch geen ruk als f2p.
Ik handelde er eerst in. Kocht ze meestal voor 150 en verkocht ze voor 200. Op den duur wilde ik er zelf weer 1 hebben, maar er was een forse prijsstijging gaande naar zo'n 300k. Toen heb ik toevallig een scammer gezien die iemand had gescamd en zn santa afhandig had gemaakt, en hij verkocht de santa voor maar 225k. Tja toen speelde ik maar even meneer heler. Ik heb hem nog steeds
Ik kan het geld goed gebruiken. Wil 99 crafting, herblore en prayer kopen. Laatst 45miljoen uitgegeven, waardoor ik nu nog maar op 30mil zit... Voor crafting alleen al heb ik rond de 40mil nodig. Ik kan dus wel een paar gratis santa's gebruiken
Ik zit er aan te denken om 99 prayer te halen.
Hierdoor verkoop ik mijn Red Phat, en houd dan een yellow phat over.
Nice combinatie toch, Yellow Phat met een Prayer Cape
Maar ik heb zelf geen gilded altar, dus dat moet ik eerst nog halen
Hierdoor verkoop ik mijn Red Phat, en houd dan een yellow phat over.
Nice combinatie toch, Yellow Phat met een Prayer Cape
Maar ik heb zelf geen gilded altar, dus dat moet ik eerst nog halen

Slecht moment om 99 prayer te halen. De prijzen van d bones zijn nog hoog door de release van de nieuwe prayers een tijdje geleden. Ik zou even wachten tot het zich stabiliseert.
Ik moet toch nog Gilded Altar halen, tegen die tijd zal het wel gestabiliseerd zijn.
Ik heb trouwens vandaag een Join Apply gedaan voor The Gladiatorz.
http://www.runehead.com/clans/ml.php?clan=Gladiatorz
Ik hoop dat ik accepted word, lijkt mij erg goede en gezellige clan.
Ik heb trouwens vandaag een Join Apply gedaan voor The Gladiatorz.
http://www.runehead.com/clans/ml.php?clan=Gladiatorz
Ik hoop dat ik accepted word, lijkt mij erg goede en gezellige clan.
Phoew, veel sterke leden. Op wel combat level zit jij eigenlijk?
* RoD gaat vandaag eens 70RC halen. Dan heb ik alle skills 70+
* RoD gaat vandaag eens 70RC halen. Dan heb ik alle skills 70+
Bijna 107 nu, minimale combat is 105 met magic 94+, 106 met magic 90+ of combat 107
Verwijderd
http://www.runehead.com/c...Dirtbag02&clan=gladiatorz
Sodeju wat een stats.
99 att en def met 66 str en 13 prayer.
Sodeju wat een stats.
Nice stake stats!Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:03:
http://www.runehead.com/c...Dirtbag02&clan=gladiatorz
Sodeju wat een stats.

Verwijderd
DragonXZ schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:49:
[...]
Nice stake stats!Accepted gister voor Gladiatorz!

Verwijderd
Is updated dat je inderdaad met die persoon kan praten, zou vanaf de eerste gebeurd moeten zijn imo maarjadeadinspace schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:16:
Ik vind de nieuwe chat-mogelijkheden een grote vooruitgang, maar ik had gehoopt dat je met de "trade" tab de tekst van de persoon met wie je op dat moment trade kon zien. Dat zou erg handig zijn op drukke plaatsen als Fally wld 2...
Ik ben ook opnieuw beginnen spelen, wat rune aan het minen.
Ik ben f2p en heb zo'n 53M aan cash en ores.
Mischien toch eens voor een hoog smithing lvl (92, 94 of zels 99) gaan aangezien men geld ongebruikt blijft :
Of tijd om member te worden?Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:37:
Ik ben f2p en heb zo'n 53M aan cash en ores.
Mischien toch eens voor een hoog smithing lvl (92, 94 of zels 99) gaan aangezien men geld ongebruikt blijft :
edit:
Nvm, ik zag wat vreemds, maar het was gewoon een system update. Hij duurde wel lang en ik viel er midden in, maar het was niks bijzonders [ Voor 42% gewijzigd door deadinspace op 24-08-2007 20:46 ]
Niks bijzonders? Een hacker probeerde een virus up te loaden via de member servers oid, dus die zijn een tijdje down geweest. Goed opgelost verder. Alles doet het nu weer 
En hoe kom je aan 53mil in F2P?
En hoe kom je aan 53mil in F2P?
Heb je daar een bron van? Het klinkt me een beetje onzinnig in de oren namelijk
Rechtstreeks van de RSOF van Paul. Niet zijn exacte woorden (iets met server loopback oid) maar het was wel degelijk met een virus.
Nu DK-event met clan
Nu DK-event met clan
Wooha God Dungeon met een nieuw zwaard sterker dan whip (+122 str bonus
) op de forums gaan ze al makkelijk voor 100m+
.

Er zijn wel meer dingen sterker dan een whip... De vraag is vooral hoe snel/traag dat ding is
Dragon Boots zijn er trouwens ook
+4 str.
Speed 4 (zelfde als een baxe)Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:52:
+132 str bonus![]()
Maar natuurlijk is dat gevaarte enrom sloom.
Bovendien is het een 2hander, dus no ty.
Die heb ik al
Enorme dungeon en ook enorm moeilijk zeg. Vandaag de Armadyl-kant gedaan... Ik was de room van de boss nog niet binnen of ik stond al in Falador, letterlijk Gelukkig ROL-saved.
Het is handig als je weet waar je mee bezig bent als je daar naar binnen stapt...
Verwijderd
Die boots zijn dan ook een common drop, zullen heel snel niet veel duurder zijn als rune boots
Ik ben er even wezen 3-itemen, en het is inderdaad geen erg lieve plaats nee 
Omdat het overspoeld was met spelers waren er weinig monsters over die je aanvielen. Straks, als het rustiger is, zal het alleen maar erger zijn daar denk ik.
Jammer dat ik geen 83 slayer heb
Omdat het overspoeld was met spelers waren er weinig monsters over die je aanvielen. Straks, als het rustiger is, zal het alleen maar erger zijn daar denk ik.
Mwa, common is het niet... Maar ook zeker niet rare, daartussenin ergens. Ik denk trouwens dat ze wel rond de 500k zullen blijven hangen. Het is toch 83 slay wat je er voor nodig hebt.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:37:
Die boots zijn dan ook een common drop, zullen heel snel niet veel duurder zijn als rune boots
Het voordeel is, als je items van een van de goden in die dungeon aanhebt, wordt je niet aangevallen. Zo heb ik gister een hele tijd bij Saradomin gecamped met Sara d'hide chaps aan. Gewoon alleen de mages aanvallen met protect from mage, en geen centje pijndeadinspace schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:35:
Ik ben er even wezen 3-itemen, en het is inderdaad geen erg lieve plaats nee
Als je nou armour van alle 4 de goden (Armadyl, Bandos, Zamorak en Saradomin) aanhebt, kun je daar vrolijk rondlopen zonder gehit te worden. Voor Armadyl en Bandos zal dat natuurlijk wel het lastigst worden... Ik heb nog geen enkele stukje Armadyl armour op de fora voorbij zien komen en Bandos is spijkerduur.
Helemaal niet? In het nieuwsbericht stond namelijk iets in de trand van "minder", dus helemaal niet zou welkom nieuws zijnRoD schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:01:
Het voordeel is, als je items van een van de goden in die dungeon aanhebt, wordt je niet aangevallen. Zo heb ik gister een hele tijd bij Saradomin gecamped met Sara d'hide chaps aan. Gewoon alleen de mages aanvallen met protect from mage, en geen centje pijn
Helemaal niet inderdaad. Je kunt er gewoon rondlopen zonder dat ze je ook maar met een vinger aanraken. Ik heb er uren zonder problemen gestaan, dus ik kan het wetendeadinspace schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:20:
[...]
Helemaal niet? In het nieuwsbericht stond namelijk iets in de trand van "minder", dus helemaal niet zou welkom nieuws zijn
Er zijn wel weer een boel items in de game belandt zeg

Er is trouwens ook een Steam staff nu. Water en vuur gecombineerd. Handig

[ Voor 0% gewijzigd door RoD op 29-08-2007 14:40 . Reden: En nu zijn de smileys op :X ]
Oh, niceRoD schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:39:
Helemaal niet inderdaad. Je kunt er gewoon rondlopen zonder dat ze je ook maar met een vinger aanraken. Ik heb er uren zonder problemen gestaan, dus ik kan het weten
Mja, ik vraag me af of ze ooit een Mist, Dust of Smoke staff durven te introducerenEr is trouwens ook een Steam staff nu. Water en vuur gecombineerd. Handig
Jagex mods toch.. Ik stuur een bericht dat het misschien handig zou zijn als ze het makkelijker maken om te reporten, krijg ik een vaag berichtje terug dat member zijn vele voordelen heeft en je veel makkelijker en sneller spullen kan kopen via het forum 
Maja, ik ga vrolijk verder met reporten
(en WoodCutten, en proberen P-Mod te worden
)

Maja, ik ga vrolijk verder met reporten
[ Voor 4% gewijzigd door Pimorez op 30-08-2007 13:23 ]
Verwijderd
Inderdaad, naar de steel drgas zonder airs of fires mee te nemen. Ik vind het niet slecht.RoD schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:39:
[...]
Er is trouwens ook een Steam staff nu. Water en vuur gecombineerd. Handig
Echter omdat niemand er het nut van in ziet is ie nu al midner waard als de mud staff
Dat is gewoon een bot, zoals altijd. Krijg je met appeals ook altijd.Pimorez schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:10:
Jagex mods toch.. Ik stuur een bericht dat het misschien handig zou zijn als ze het makkelijker maken om te reporten, krijg ik een vaag berichtje terug dat member zijn vele voordelen heeft en je veel makkelijker en sneller spullen kan kopen via het forum
Maja, ik ga vrolijk verder met reporten(en WoodCutten, en proberen P-Mod te worden
)
Airs of fires? Het is water en vuur gecombineerdVerwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:04:
[...]
Inderdaad, naar de steel drgas zonder airs of fires mee te nemen. Ik vind het niet slecht.
Echter omdat niemand er het nut van in ziet is ie nu al midner waard als de mud staff
Verwijderd
He verdomme, dan hoef ike m ook niet meerRoD schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:47:
[...]
Airs of fires? Het is water en vuur gecombineerdLogisch ook, warmte+water --> stoom
Hmm, ik bedacht me net: een steam staff zou wel handig zijn om Humidify (Lunar magic) te casten, dan heb je alleen nog maar astral runes nodig en kun je 27 vials per keer vullen...
Bij die en nog enkele andere Lunar spells is de staff wel handig ja. Maar om daar veel geld voor te betalen.. Zoveel toegevoegde waarde heeft het nou ook weer niet.deadinspace schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:23:
Hmm, ik bedacht me net: een steam staff zou wel handig zijn om Humidify (Lunar magic) te casten, dan heb je alleen nog maar astral runes nodig en kun je 27 vials per keer vullen...
We hebben trouwens weer een nieuwe BTS en een nieuwe quest. Reward schijnt nice te zijn.
En leuke update is dat in wildy als iemand tegen een monster aan het vechten is je hem toch nog kan aanvallen. (Leuk voor green drags pk)
Klopt, maar die prijs komt misschien nog wel omlaag...RoD schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:29:
Maar om daar veel geld voor te betalen.. Zoveel toegevoegde waarde heeft het nou ook weer niet.
Precies datzelfde zei ik al tegen een vriendPap3rclip schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:37:
(Leuk voor green drags pk)
Minder leuk voor rc'ers
Ik vond het altijd bijzonder handig dat ik een skeleton kon aanvallen, en vervolgens stap voor stap naar het noorden te lopen om te kijken of er rc-pkers staan.
En zo gaan de prijzen van green dragonhides natuurlijk ook omhoog.. Net nu ik genoeg geld heb voor 99 crafting

En zo gaan de prijzen van green dragonhides natuurlijk ook omhoog.. Net nu ik genoeg geld heb voor 99 crafting
Verwijderd
Je gaat green bodys maken? verkoop je die daarna ook ?RoD schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 07:02:
Minder leuk voor rc'ersIk vond het altijd bijzonder handig dat ik een skeleton kon aanvallen, en vervolgens stap voor stap naar het noorden te lopen om te kijken of er rc-pkers staan.
Zo ja heb ik wellicht interesse
Nee, ik alch ze zelf, anders kost het me teveel geld (nats maak ik zelf).
Ik had het ook al gelezen ja. Verbaast me opzich niets. Dit soort verhalen las je ook al in de VS over Runescape.
Zeker. Er zijn zoveel mensen die het spelen.. Dan moet het wel ergens een keer fout gaan. Ondanks dat Jagex probeert om irl zoveel mogelijk buiten Runescape te houden.
Verwijderd
Weer een Rc update.
Niet zo goed om geld te verdienen, maar wel goede xp naar wat ik gehoort heb.
Niet dat ik gebruik kan maken van dat altaar
Niet zo goed om geld te verdienen, maar wel goede xp naar wat ik gehoort heb.
Niet dat ik gebruik kan maken van dat altaar

Je krijgt een set van runes. Kunnen dus airs bijzitten, maar ook bloods. Van alles wat. Dus niet zo geweldig voor cash inderdaad. Wel krijg je dubbele xp per ess 
Verder geldt: Hoe hoger je rc level, hoe beter de runes die je krijgt, en dus hoe meer xp je krijgt.
Ik heb van mensen gehoord dat ze 30k xp/h kregen. Vrij netjes.
Verder geldt: Hoe hoger je rc level, hoe beter de runes die je krijgt, en dus hoe meer xp je krijgt.
Ik heb van mensen gehoord dat ze 30k xp/h kregen. Vrij netjes.
Verwijderd
Infinity runes kopen, je kan nu in 1 keer 50k vanb iets kopen, maar nats zijn 372 ea, bloods 550 ea, dit is een ZEER slechte update imo.
Het is leuk voor de mensen die hun tijd willen steken in het vergaren van vele gouden munten door middel van het maken van runes, maar voor mensen die gewoon wat wille ancient mage in castlewars is het een slechte update.
Het is leuk voor de mensen die hun tijd willen steken in het vergaren van vele gouden munten door middel van het maken van runes, maar voor mensen die gewoon wat wille ancient mage in castlewars is het een slechte update.
Tsja als ze de runes heel goedkoop hadden gemaak, was runecrafting behoorlijk verkloot. Jagex wil dat shops een makkelijk, maar duur alternatief zijn. Nou dat is ze zo wel gelukt.
Edgeville is ook vernieuwd. Jammer dat het niet meer het "ghost town" imago heeft wat het in RSC had.
Maargoed, deze updates raken mij niet zo erg. Ik craft al mijn runes zelf, dus mij zal het niks meer kosten.
Skillen gaat lekker trouwens
Zit op het moment op een total van 2012 met 99 in cooking, fletching, fishing en crafting. Ben nu bezig met geld verzamelen voor 99 pray.
Edgeville is ook vernieuwd. Jammer dat het niet meer het "ghost town" imago heeft wat het in RSC had.
Maargoed, deze updates raken mij niet zo erg. Ik craft al mijn runes zelf, dus mij zal het niks meer kosten.
Skillen gaat lekker trouwens
Verwijderd
Ik zeg ook niet verlaagt, maar de prijs van natures gaat nu zeker van 280 naar 350 ea.RoD schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:25:
Tsja als ze de runes heel goedkoop hadden gemaak, was runecrafting behoorlijk verkloot. Jagex wil dat shops een makkelijk, maar duur alternatief zijn. Nou dat is ze zo wel gelukt.
Skillen gaat lekker trouwensZit op het moment op een total van 2012 met 99 in cooking, fletching, fishing en crafting. Ben nu bezig met geld verzamelen voor 99 pray.
runecrafting had niet verkloot hoeven te worden, en magic is verkloot.
Ja, bots kunnen nu minder makkelijk hun geld verdienen door shops leeg te kopen en de runes door te verkopen aan spelers. Tsja, zelf kan ik er niet echt mee zitten. Runeprijzen zijn de laatste tijd al behoorlijk gedaald, dus van mij mag het ook wel weer wat omhoog.
Wauw! Wat een maand!1 November 2007 - Behind the Scenes - November Next
In recent months, we have been looking more and more at how wealth and objects move around the game. Our first update of the month, the Assist System, will continue in a similar vein, and owes a lot to your reports and suggestions. You told us that you wanted a system for offering services to others without actually transferring items. So, with the Assist System, we will bring you that ability. You will, for example, get a high-level crafter to cut your gems for you with no gems ever leaving your inventory! This system will be useful across a multitude of different skills and will be very easy to get to grips with.
The popular 'Make-X' option makes its way to the Smithing skill this month, so a blacksmith will be able to happily hammer away at an entire inventory of bars without multiple clicks.
This month also sees the release of the penultimate cave goblin quest. Ever since Zanik emerged from the mines below Lumbridge she has been faced with troubles very much of the H.A.M. variety. A different challenge faces her in this quest, which will require stealth and subterfuge to complete, taking you to places that have never been seen by human eyes, including some that have only been noted in goblin fable. Will a discovery of monumental proportions help bring the goblin tribes together? Only time will tell. Listen well and show your true knowledge to find a path to the Land of the Goblins.
As a result of numerous suggestions, we will also be making some changes to the skills interface. For one, we will be adding a 'How much xp till my next level?' statistic to each skill, so that you know just how close you are to achieving your goals!
Also this month, we will be introducing some fantastic changes to the Duel Arena. We have drawn information from a recent poll, various suggestions from players, forum posts and general feedback to create some improvements. There was overwhelming support for tournaments, so we will offer enough room for 64 players and large prizes. You wanted more options on the Hiscores table, well, soon you will be able to track your Tournament Rank, which will reflect your Duel Arena awesomeness!
Later in the month, we bring you the 'Grand Exchange'. This new building will be located in the north-west of Varrock and will house a huge new addition to the game: the ability to offer items to buy and sell across ALL servers and to ALL players! You might, for example, go to the Exchange and put a full Barrows set up for sale, for example - then, playing Skullball in Canifis, you might get a message telling you that they have sold and that you can go to the nearest bank to receive payment! The Grand Exchange will allow you to spend more time on the things you enjoy, providing a less time-consuming alternative to selling your items on the Forums or amongst the crowds of Varrock Marketplace.
Add a Guaranteed Content poll, Players' Gallery, Postbag and a Development Diary, and you have a month to remember.
We couldn't part from you without mentioning something very, very big on the horizon. The new year brings a stunning new update, and we are so happy with it that we are going to let a few hints trickle out over the next few weeks...
Verwijderd
Ziet er goed uit, maar ik ben jagex toch echt zat, van de wilds is niets goeds meer over (in p2p) en ik ben gekapt.
Dit topic is gesloten.