Morgen maareens KPN bellen.
PSN: zAo82
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Het grote KPN Digitenne topic deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 79 80 81 82 last
[Nieuw Topic]PSN: zAo82
Je kan wel 100 kaartjes "kwijtraken", ze worden alleen wel geblokkeerd wanneer je doorgeeft dat ze weg zijn. Dus uiteindelijk werken er maar drie.quote:Neophyte_NL schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:29:
Heeft iemand ervaring met het aanvragen van een vierde smartcard op hetzelfde abo bij de KPN? Ik heb vier samsung tuners (3 thuis, 1 in vakantiehuis) en het blijft irritant dat je constant met smartcards in de weer moet zijn (en ze ook regelmatig vergeet).
De restrictie is afaik altijd drie geweest, maar kan me voorstellen dat je ook cardjes kan 'kwijtraken'.
Multi P.
Nouja geblokkeerd, waarschijnlijk krijgen ze gewoon geen updates meer, en zijn ze dus na een maandje of wat dood.quote:Multi P. schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:21:
[...]
Je kan wel 100 kaartjes "kwijtraken", ze worden alleen wel geblokkeerd wanneer je doorgeeft dat ze weg zijn. Dus uiteindelijk werken er maar drie.
Nou dan gaan we even hard lachen, ten eerste is een reader iets wat leest, je zou dan een writer moeten hebben die schrijft.quote:zAo schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:13:
Ik weet niet hoe goed die dingen beveiligd zijn, maar in een cardreader stoppen en een 1:1 copy maken zou best nog weleens kunnen werken.
Klopt, je zoekt dan een programmer, kan je onder de ¤20 kopen.quote:aart44 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 21:41:
[...]
Nou dan gaan we even hard lachen, ten eerste is een reader iets wat leest, je zou dan een writer moeten hebben die schrijft.
En uiteraard zijn die kaarten zo beveiligd zonder in details te treden dat dat niet gaat lukken.
Gewoon proberen dan weet je het, een veelgebruikte progger als de Mastera heeft een kopieer funktie bij andere proggers bestaat er voldoende software die dat kan.quote:W3ird_N3rd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:34:
[...]
Dan nog zou ik niet weten in hoeverre het mogelijk is je eigen kaartje te kopiëren..
Dich bis echt unne foëzen haas
Maar wat in ieder geval volstrekt legaal is om twee kaarten thuis te gebruiken in e1n in je vakantiehuis.quote:Neophyte_NL schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:52:
Lol ik zie dat ik een aardige discussie op gang gebracht heb die eigenlijk niet de bedoeling was.
Het was een mooiere oplossing van de KPN geweest als ze je gewoon in een bepaalde regio gelocked hadden; dwz dat alle op dat moment actieve kaartjes en tuners binnen een bepaalde regio gelocked zouden zijn. Daarmee hadden ze én voorkomen dat mensen tegelijk op verschillende geografische locaties gebruik kunnen maken én tegelijkertijd wel meer kaartjes per huishouden toe kunnen staan (=meer tuners.)
Als ik me niet vergis is Apeldoorn vandaag aangestoken, dat zou betekenen dat kanaal 30 van IJsselstein (Lopik) niet meer voor TV Gelderland gebruikt hoeft te worden en dat die plek dus naar CNN kan. Maar het kan ook zijn dat ze wachten tot de 27e als de regionalen beperkt worden tot hun eigen gebied.quote:slaay schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:17:
Ik zie op http://www.digitenne.nl/pagina_46.html staan dat er een groot aantal gebieden een frequentiewijziging zouden krijgen.
Betekend dit dat Eindhoven bijv. nu ook CNN en dergelijke krijgt, of is dit pas het geval op 27 maart als geheel Nederland aangepast gaat worden?
Post lezen die KPN je stuurtquote:tanteprutje schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:54:
Hmmz, sinds gisternacht 1:00 uur een zwart beeld op alle kanalen met de melding "zoekt signaal". Het was tijdens televisiekijken dat ie er opeens uitknalde. Ik heb niets veranderd aan antenne of wat dan ook.
Ik zit in Den Haag. Op de TV beneden doet digitale televisie het wel gewoon.
Iemand die weet wat dit kan zijn?
Tuut-Tuut wijzigde dit bericht 05-03-2007 21:33 (40%)
GA-P35-S3 E6750 C2D GV-NX85T 4GB 667-C4 Maxtor 500GB HD
tanteprutje wijzigde dit bericht 05-03-2007 22:01 (3%)
GA-P35-S3 E6750 C2D GV-NX85T 4GB 667-C4 Maxtor 500GB HD
W3ird_N3rd wijzigde dit bericht 07-03-2007 02:16 (7%)
Antenne kan ook los besteld worden bij KPN. Wie weet heeft de Primafoon hem ook welquote:
Die snap ik niet ?quote:
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Het grote KPN Digitenne topic deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 79 80 81 82 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona