quote:
Koffie schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:24:
* Koffie krijgt net de brief van KPN over mijn nieuwe Digitenne aansluiting, en daar hebben ze het over ¤13,95 per maand.
Echter overal op de site staat ¤9,95 per maand (
http://www.kpn.com/kpn/show/id=878605).
Toevallig iemand enig idee hoe dat zit (ja, ik ga sowieso bellen

)?
edit, een beetje zitten zoeken : eerst was het 7,95 als je ergens een KPN klant was, en anders 13,95
Echter, is dat inmiddels afgeschaft en betaald iedereen 9,95 ongeacht eventuele bestaande KPN producten in afname.
Ik snap er niets van waarom er dan 13,95 op mijn brief staat. Er staat ook nergens iets over de 1e maand geen kosten (volgens de KPN site is dat namelijk wel zo).
Even een reply ipv mijn vorige bericht edditen, omdat het voor meerdere wel handige informatie zal zijn.
Er is mij aan de telefoon bevestigd dat er vroeger een korting was bij afname andere KPN producten (je betaalde dan 7,95) en anders het volle pond (13,95) en dat dit inmiddels rechtgetrokken is naar 1 tarief (9,95).
Echter, in het systeem voor de brieven is dat dus nog niet aangepast waardoor er staat dat je 13,95 betaald omdat je geen KPN korting krijgt.
Je gaat echter gewoon 9,95 betalen ondanks wat er in de brief staat, en de eerste maand betaal je niets (staat dus ook niet in de brief).
Wat nieuw voor mij was (meteen ff nagevraagd nl.) is dat je een 2e kaart gewoon los kan aanschaffen (of bij een single tuner pakket) en deze activeren. Je betaald dan dus alleen de aanschaf van de kaart (hetzij los, hetzij in een tuner pakket) maar je betaald dus geen extra kosten per maand voor een 2e of 3e kaart.
hier las ik trouwens het idee dat je op die manier kosten kunt delen met de buren, maar daar werd gezegd dat dat eigenlijk niet zou mogen.
De betreffende KPN dame aan de lijn vertelde zelfs uit eigen beweging dat dit gewoon mag.
Letterlijke woorden : bijvoorbeeld een 2e kaartje voor de kinderen die op kamers gaan.