Reg. datum: 06 juni 2003
Reg. datum: 06 juni 2003
Denk dat je misschien even langs de primafoon kunt gaan en daar de aanschaf doen. Ik heb hier op 8094 (6km hemelsbreed vd mast) het volledige digitennepakket via de zender Zwolle in zeer goede kwaliteit.quote:breekbrood schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 21:36:
Begrijp het even niet helemaal mbt de postcodecheck. Ik wil voor mijn vriendin graag Digitenne aanvragen, omdat ze afgesloten is bij @Home en aansluiten daar minimaal 4 weken duurt. Ze woont in Zwolle, maar volgens de KPN site kun je pas vanaf 26-02-2007 daar Digitenne ontvangen. Als ik op een overzicht met masten kijk, denk ik: dat moet nu al kunnen.
Hoe krijg je nu dus al zo'n (gratis) ontvanger in huis, en kun je toch alle zenders zien? Moet je dit dan op een ander adres aanvragen? Krijg je dan geen problemen met KPN (moet je na 26-02 een verhuizing oid doorgeven)? Ik hoor het graag!
Ik heb in december het cadeaupakket aangeschaft en keek eerst via de zender Smilde. Sinds de aanschakeling (13-2-07) van Zwolle, merkbare verbetering.