Hmz, ik vind deze kast weer een beetje teveel kermisattractie. Ik hou niet zo van kleurtjes en rondingen in de vormgeving, daarnaast zitten er teveel ventilatoren in, zoveel koeling heb ik bij lange na niet nodig. Voor mijn werkstation heb ik nu een Lian-Li PC-V1100 Plus. Dergelijke behuizingen spreken mij erg aan: functioneel, degelijk zeer goede kwaliteit en geen fratsen. Ik ga er nog even goed over nadenken maar ik baal er wel van dat het Tyan bord wat ik heb uitgezocht niet goed werkt i.c.m. met FreeBSD. Ik snap dat niet, voor mijn bedrijf heb ik een stuk of 18 dual AMD Opteron servers hangen allemaal voorzien van Tyan moederborden op deel van deze servers draait Linux. Ik mag toch aannemen dat een degelijk 'workstation' / 'entry level server' moederbord goed ondersteund worden door besturingssystemen als Linux of FreeBSD.c70070540 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:45:
[...]
Tja, je zou eens kunnen kijken naar de NZXT Zero. (link) Ik ben erg tevreden over deze kast. Bijzonder geluidsarm, ook alheeft hij heel veel 12cm ventilatoren. Er zit alleen 1 iets luidere 8cm fan bovenin, maar die kan je niet gebruiken of vervangen door een stillere. 6 harddisk bay's onderin, en verder veel ruimte. Mijn Core2Duo draait er passief gekoeld in!
[ Voor 18% gewijzigd door Mannekino op 06-02-2007 10:42 ]