Company of Heroes Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.483 views sinds 30-01-2008

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Nou, ik heb het een avond gespeeld. Heel mooi! Mooi gemaakt. Maar ook, na 2 uur al, best wel saai. Veel van hetzelfde, en je raakt zo makkelijk eenheden kwijt! Niet mijn type RTS, maar ik denk wel een topspel voor iemand die er veel tijd in wil stoppen. :)

Yo.

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-06 22:08
Ik blijf het een mooi en boeiend spel vinden. Vooral de verschillende tactische mogelijkheden vind ik erg mooi!

Enige nadeel is dat ik heel erg snel het overzicht kwijt raak. Kan niet goed zien waar mijn squads zijn of waar ze naar toe gaan.

Ben overigens pas in het 4de level, misschien dat het gewoon wennen is.

Anoniem: 179741

Heb pas me oude:
3200+ atlon xp 1024ddrpc3200 met 9800pro
geupgrade naar:
4000+ alton 64 1024ddrpc3200(zelfde memory) met een 6600GT

nu start COH niet meer

ook al druk ik op het icoontje er gebeurt gewoon niets :S

iemand ervaringen of tips hoe ik dit kan oplossen ?

Overigens was het oude mobo een a7n8x (socket A)
en de nieuwe is een 939 VSTA van asrock (socket 939)

Alvast bedankt voor hulp in PM of hier het is offtopic wellicht maar hoort hier wel thuis,
Spel werkte op de 9800 pro prima en nu opeens niet meer ! :(

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 179741 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:37:
Heb pas me oude:
3200+ atlon xp 1024ddrpc3200 met 9800pro
geupgrade naar:
4000+ alton 64 1024ddrpc3200(zelfde memory) met een 6600GT

nu start COH niet meer

ook al druk ik op het icoontje er gebeurt gewoon niets :S

iemand ervaringen of tips hoe ik dit kan oplossen ?

Overigens was het oude mobo een a7n8x (socket A)
en de nieuwe is een 939 VSTA van asrock (socket 939)

Alvast bedankt voor hulp in PM of hier het is offtopic wellicht maar hoort hier wel thuis,
Spel werkte op de 9800 pro prima en nu opeens niet meer ! :(
Windows wel opnieuw installed?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-06 14:20
ik speel niet vaak strategy games.. dus het kan ook aan mij liggen maar: zijn er niet een beetje weinig units? ik zou het best leuk vinden als er meer units waren en meer upgrades...

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-05 20:02

Mir

Ik heb nu 2 keer gespeeld, beide gewonnen.

Ik speel op normal, maar heb het idee dat ik de formule nu wel onder controle heb. En dan vind ik hem eigenlijk even te makkelijk.

spoiler:
Tank, antitank-manschappen, een autotje en engineers. Dit is een mega combinatie, je kan repareren waar nodig, op afstand dingen stuk schieten, van dichtbij manschappen snel kapot krijgen. En af en toe versterk je die groep met een manschap meer, niet meer te stoppen!
Door de overmacht wordt de vijand ook bang en zullen ze sneller terug trekken, dit geeft je ook meer ruimte.

Zo loop ik dan gewoon van fuel/ammo/strategisch-point naar x/x/x-point.

FnF schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 16:04:
[...]

Windows wel opnieuw installed?
\

yeps uiteraard nieuwe mobo = nieuwe windows ;)
anders werkt het niet meer

het vreemde is 3dmark werkt ik scoor 9000 3dmarks met die 6600GT in 2003
en alle andere games die ik speel werken ook
generals - cs source - lineage2 - joint operations....

alles behalve het spel wat ik wilde dat werkt....

:( iemand helpie ?

Anoniem: 128933

Als je UltraVnc op je pc hebt staan doet ie het niet. Bij mij ook niet omdat UltraVNC een extra videokaart installeerd, en elk spel kijkt er niet naar behalve CoH en die gaat dan de virtuele videokaart gebruiken om CoH te spelen wat dus nooit lukt. Mijn oplossing: UltraVNC erafgooien

Ik weet niet of ik dat heb....

volgens mij niet

standaard windows xp pro nl met SP 2 (legale versie !) student licence

en dan gewoon de normale dingen

achja ...

ik snap er na jaren pc ervaring echt niets van !!!

alleen dat spel alle en al het andere werkt 100%...

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik kreeg mijn copy vandaan in de mail.. ikke = blij :D
Enige probleem... damn wat is dat spel moeilijk.
Skirmish is zelfs op easy taai.
Ik kom niet eens toe aan tanks en zo... dan ben ik al dood.
Carentan mission, damn, wat is een soepele defense ?
Had alle bridges gemined, meerdere gun turrets op verschillende plaatsen, aankomst wegen gemined, 2 sniper en 3 mortar teams, machine guns in gebouwen. Nog dik overrompeld, ook de extra anti tank deed niet genoeg.. echt nasty shit :s
Dan ga je terug naar de Church, wordt je flink gepakt, Lukt het me net de missie te halen... fatal scar error, game hangt, ga maar 'ff' overnieuw doen... fijn...
Ach, je fietst er in ieder geval niet 'ff' doorheen.
Het is een uber game, looks en gameplay wise... maar het is moeilijk, ik heb 'het trucje' nog niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yah de game is redelijk moeilijk

je moet gewoon zorgen dat je geen units verliest en veel points hebt

bouw daar altijd die station op en zet er minimaal 1 mg-nest bij

dan lukt het wel ;)

Overigens problemen zijn bijna allemaal opgelost bedankt iedereen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-06 01:10
Ik vind het niet eens speelbaar op mijn 3500@fx57 1gbram 7900GT@X

Als ik alles op low zet, gaat het nog steeds iets van 30 frames. Ik vind age of empires 3 veel mooier, het ging soepeler, en het speelde nog chiller ook. Dat ging zo rond de 60 frames alles max. Als ik daar alles op low zette, ging het rond de 200 frames. Hier 10 keer slomer. HEEEEL bout. |:(

Dat moest er effe uit. Als iemand weet hoe ik dit speelbaar kan maken, laat het dan A.U.B horen. Ik zie in dit topic dat er zelfs mensen zijn die dit spel aan de praat hebben gekregen met een 9800pro. Dan zou het in vergelijking met mijn kaart ongeveer 10 keer slomer gaan. Dit is volgens mij niet het geval geweest ;) Ik denk dat mijn kaart gewoon nog niet goed ondersteund wordt in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

met mijn fx5200 draait het zelfs.
lees de draad eens ;)

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03
Ik heb hem gisteren ook gekocht.
Tot zo ver alleen de tutorials doorgewerkt, maar ik vind deze game het geld nu al waard! :)
Draait bij mij soepeltjes (Athlon 64 3500+, 1 Gig RAM, X850XT) op gemiddelde settings en het ziet er goed uit allemaal. Vandaag maar eens een campaign starten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ik vind CoH super maar ook inderdaad best lastig. Als je her en dat wat tactics doorleest op internet lees je over het inzetten van tanks voertuigen en AT-guns met wat extra mannetjes er bij die elkaar moeten beschermen etc. etc. maar ik kom daar nauwelijks aan toe! Dat samenwerken is al een hele klus want je hebt het zo druk... en bovendien kom ik nauwelijks toe aan het bouwen van voertuigen omdat ik alles zowat moet besteden aan rifleman en engineers. Pas als ik een heel eind op weg ben kan ik eens aan een tank of zo gaan denken...Het eerste (en belangrijkste gedeelte) moet ik het alleen doen met engineers en riflemen. Ik zou graag wat andere tactieken gebruiken maar haal dat zelden. Bovendien moet je al je voertuigen in de gaten houden want voor je het weet zijn ze van de kaart geveegd. En je moet al zoveel bijhouden...!

Toch blijft het een superspel, maar of ik ooit het beginnersniveau achter me kan laten... Ik heb het idee dat ik het altijd met engineers en riflemen doe en dus nauwelijks aan de andere interessante opties toekom. (De commander tree gebruik ik overigens wel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174443

SOEDARKMASTER schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 03:12:

Als ik alles op low zet, gaat het nog steeds iets van 30 frames. Ik vind age of empires 3 veel mooier, het ging soepeler, en het speelde nog chiller ook. Dat ging zo rond de 60 frames alles max. Als ik daar alles op low zette, ging het rond de 200 frames. Hier 10 keer slomer. HEEEEL bout. |:(

Dat moest er effe uit. Als iemand weet hoe ik dit speelbaar kan maken, laat het dan A.U.B horen. Ik zie in dit topic dat er zelfs mensen zijn die dit spel aan de praat hebben gekregen met een 9800pro. Dan zou het in vergelijking met mijn kaart ongeveer 10 keer slomer gaan. Dit is volgens mij niet het geval geweest ;) Ik denk dat mijn kaart gewoon nog niet goed ondersteund wordt in dit spel.
lees inderdaad eens.
Met je kaart zou je post processing op OFF moeten zetten indien je dat nog niet gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

SOEDARKMASTER schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 03:12:

Ik denk dat mijn kaart gewoon nog niet goed ondersteund wordt in dit spel.
Lol complete onzin man. Zelfs mijn GX2 wordt gewoon ondersteund ( al mag het nog wel een stuk beter, die SLI performance ), en die is nog een tikkie nieuwer. Patch installeren en post processing uit. Als ie dan nog steeds brak loopt, ligt het aan jouw pc en niet aan de game.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 01-10-2006 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik zie iedereen het hebben over CoH Co-op (met bv Hamachi) maar bij het opzetten van een LAN game kan je enkel gewoon team v team (skirmich) met 2 spel modi (annihiliate and zo'n flag punt systeem)

Bedoelen jullie met co-op simpelweg Player+Player vs CPU? Dus beide basis bouwen, verdediging etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Laatst online: 15:52

Brons

Fail!

gabiballetje schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 23:17:
Ik kreeg mijn copy vandaan in de mail.. ikke = blij :D
Enige probleem... damn wat is dat spel moeilijk.
Skirmish is zelfs op easy taai.
Ik kom niet eens toe aan tanks en zo... dan ben ik al dood.
Carentan mission, damn, wat is een soepele defense ?
Had alle bridges gemined, meerdere gun turrets op verschillende plaatsen, aankomst wegen gemined, 2 sniper en 3 mortar teams, machine guns in gebouwen. Nog dik overrompeld, ook de extra anti tank deed niet genoeg.. echt nasty shit :s
Dan ga je terug naar de Church, wordt je flink gepakt, Lukt het me net de missie te halen... fatal scar error, game hangt, ga maar 'ff' overnieuw doen... fijn...
Ach, je fietst er in ieder geval niet 'ff' doorheen.
Het is een uber game, looks en gameplay wise... maar het is moeilijk, ik heb 'het trucje' nog niet door.
Die carentan missie is redelijk makkelijk te doen. Mits je terug trekt. Zodra je merkt dat ze met bommen aan het gooien zijn moet je je units terug trekken. Anders verlies je veel van je troepen.

Wat ook erg goed werkt is geen mines op de bruggen te zetten maar rond de aanloop routes van de kerk. De eerste waves over de bruggen zijn namelijk soldaten en die kan je makkelijk snipen, zodra je bij de kerk zit zijn het erg veel tanks die dus dood gaan aan je mines.

Opzich vond ik dat een erg leuke missie. De rest is namelijk redelijk simpel: je kan oneindig reinforcen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik vind het spel wel redelijk
De graphics zijn oke behalve somige tussenfilmpjes, dat had iets meer kunnen zijn.
De missies zijn redelijk afwisselend maar soms 3x hetzelfde achter elkaar.

Ben nu bij de missie met dat vasteland -> kapote brug -> eiland -> brug -> eiland (startpunt)
Je begint en bouwt op, ik land para's op de mainland en dan capture ik een aantal stratigic points, dan heb ik, zonder in de squad te komen, de squad onder controle...

jammer van die bug.

Sudden strike serie blijft toch DE ww2 RTS voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:44
vandaag het spel gekocht en voor het eerst online gespeelt. wat een zooitje zeg :/
tis bijna nog erger dan cc generals toen die net uit was. het lijkt ook allemaal verdacht veel op generals. stats worden verkeerd of niet geupdate, gebeurt heel vaak dat er iemand uit de game dropt in het begin, vaak kan je niet eens connecten met een game en pings (performance) die niet goed wordt weergegeven. allemaal bugs die generals ook had/heeft :p

ook gaar is dat je geen ranked games kan spelen met een zelf gekozen allie. alleen maar play now zoals quick match met generals. erg jammer. hoop dat er snel weer een patch komt.

[ Voor 13% gewijzigd door Pred87 op 01-10-2006 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Anoniem: 174443 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:34:
[...]

lees inderdaad eens.
Met je kaart zou je post processing op OFF moeten zetten indien je dat nog niet gedaan hebt.
Zou iemand me kunnen vertellen waar ik deze Post Proccesing instelling vinden kan :$

Edit: uit me doppen kijken en lezen is ook een vak 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door UgotHeinzzd op 02-10-2006 15:32 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Echt, die computer is zo ongelooflijk slecht. Ik heb het nu over Skirmish. Hij blijft wel goed doorbouwen en Artillery gebruiken, maar als je snel wat bouwt en wat killt dan kan hij niets meer en doet ie maar wat. Wel leuk om te oefenen zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Anoniem: 107573 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:41:
[...]

Lol complete onzin man. Zelfs mijn GX2 wordt gewoon ondersteund ( al mag het nog wel een stuk beter, die SLI performance ), en die is nog een tikkie nieuwer. Patch installeren en post processing uit. Als ie dan nog steeds brak loopt, ligt het aan jouw pc en niet aan de game.
Dan ligt het aan de pc :P Dit is wel raar, want alleen company of heroes heeft dit probleem. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-05 15:50
Zijn bij andere mensen ook veel opties in de graphics "niet beschikbaar" ? Met mijn 6800LE kaartje kan ik bijna geen opties selecteren :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87070

Pred87 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:52:
vandaag het spel gekocht en voor het eerst online gespeelt. wat een zooitje zeg :/
tis bijna nog erger dan cc generals toen die net uit was. het lijkt ook allemaal verdacht veel op generals. stats worden verkeerd of niet geupdate, gebeurt heel vaak dat er iemand uit de game dropt in het begin, vaak kan je niet eens connecten met een game en pings (performance) die niet goed wordt weergegeven. allemaal bugs die generals ook had/heeft :p

ook gaar is dat je geen ranked games kan spelen met een zelf gekozen allie. alleen maar play now zoals quick match met generals. erg jammer. hoop dat er snel weer een patch komt.
Je 1e dag online spelen word niet meegenomen in de statistieken, had je ook zo kunnen lezen. Sowieso hebben een hoop mensen de poorten niet goed geforward enzo je kunt soepele games spelen door op een paar zaken te letten:

- Zorg er altijd voor dat IEDEREEN accept en start geen game totdat iedereen ready is, schiet het niet op dan kick er maar op los :)
- Als medespeler in een game zie je af en toe in de gamelobby spelers zitten waarvan je geen naam ziet... dit is een teken dat zij hun poorten niet goed hebben staan en deze gaan dus zeker voor een hoop gewacht zorgen.

Ik ben het wel helemaal met je eens wat betreft die ally voor 2v2,3v3en 4v4. Het is zo ook geen ranked 2v2 omdat je niet met een vast team kan spelen, daarom speel ik ook geen ranked :9

Die performance meter zegt volgens mij alleen iets over het vorige potje en nagenoeg niets over de speler zelf, bij mij schommelt hij ook steeds terwijl mijn ping gewoon goed is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb hier gister een Review van gezien bij Gamekings.. lijkt me wel meesterlijk! Maar ze zeiden daar ook dat je eerst het beste campaign kan spelen anders word je bij skirmish helemaal weggevaagd door de CPU player.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 20:27
SpoTs schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:09:
Ik heb hier gister een Review van gezien bij Gamekings.. lijkt me wel meesterlijk! Maar ze zeiden daar ook dat je eerst het beste campaign kan spelen anders word je bij skirmish helemaal weggevaagd door de CPU player.
klopt
er zijn gewoon heel veel dingen waar je aan moet denken.
in de tutorial leggen ze wel uit hoe je cover moet zoeken ed, maar om dat ineens met 20 squads verspreid over je map te doen is een stuk moeilijker.
in de ccampain krijg je steeds iets moeilijkere opdrachten, waar je met steeds meer dingen rekening moet houden. een goede oefening voor het echte werk

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Net de missies gehaald waarbij je eerst Dog Company moet redden en vervolgens de weg moet schoonvegen voor het convoy (Red Ball Express). Bleek toch iets pittiger dan ik dacht. Die Panzer-divisies zijn vrij lastig waardoor ik al snel geen enkele tank meer over had en te weinig resources. :/
Gelukkig kom je een heel eind met riflemen en sticky bombs. En nu de missie met dat oorlogsschip waarbij je de bunker in de haven moet slopen. Ben benieuwd. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-06 11:32
Ik speel het spel op 1680x1050 met alle settings op low op de volgende hardware: 3700+, 2gb DDR, 9800pro en dan draait het echt prima. Of 1280x750 en de details op high. Spel is echt prachtig, en redelijk moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realidolownor
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Speel ook op 9800pro, het is hier dan ook geen next gen ;) maar speelbaar.
Alleen krijg ik nu opeens zwart scherm tijdens de intro filmpjes van de missies. Kan ook niks meer doen scherm blijft zwart. Iemand daar ook problemen mee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Even vraagje mensen, eigenlijk 2:

1. Is dit spel al uit? officieel? lijkt me intressant om te kopen.
2. Draait dit op :

P4 2800 mhz (533mhz)
1 gb ddr 2
Geforz 6600 GT..

Laat even weten.. wil wel degelijke game hebben anders liever niet ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

SpoTs schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:46:
Even vraagje mensen, eigenlijk 2:

1. Is dit spel al uit? officieel? lijkt me intressant om te kopen.
2. Draait dit op :

P4 2800 mhz (533mhz)
1 gb ddr 2
Geforz 6600 GT..

Laat even weten.. wil wel degelijke game hebben anders liever niet ;-)
Ja en ja. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
Spot,

zelf draai ik het spel op:

P4 3.2 Ghz HT
1.5 GB ram
X800XT 256mb

en draait soepel, 1 missie een storing gehad en dat was nadat een klein remote tankje rond reed en een brug opblies met wat troepen erop, moest het spel maar ff stoppen en daarna weer opgestart en geen problemen meer gehad.

moet wel zeggen dat sommige van die levels hard hard hard zijn.

het spel zelf zou nu wel officieel te krijgen zijn in NL lijkt me,. ik zelf zit in Engeland en daar is het al 2 weken uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05 10:59

Cablekevin

CCCP Baby!

Dit spel is zo verslavent ik speel het iedere dag zeker 2/3 uur.
De campain is al uitgespeeld op hard.
Maar als ik dan met een vriend van me ga lannen (hamachi) en dan tegen 2 easy computers dan is het echt moeilijk.
Iemand anders tips ? :P (behalven die points plaatsen op fuel/strategy/ammo points)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Anoniem: 87070 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:46:
[...]

Je 1e dag online spelen word niet meegenomen in de statistieken, had je ook zo kunnen lezen. Sowieso hebben een hoop mensen de poorten niet goed geforward enzo je kunt soepele games spelen door op een paar zaken te letten:
mn stats werden wel opgenomen maar alleen de losses. wins werden niet meegerekent en ik kreeg soms ook losses terwijl ik gewonnen had. ook vind ik het gaar dat je een loss krijgt als je in het begin disconnect. aangezien het wel eens gebeurt dat of je allie niet komt opdagen of de game kan niet beginnen omdat er iemand gedropped is.

over poorten forwarden.. dat heb ik wel gedaan voordat ik ging spelen. maarja weet natuurlijk niet of de andere mensen dat ook hebben gedaan.

maargoed hopen dat het beter word met de volgende patch.

[ Voor 3% gewijzigd door Pred87 op 02-10-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Het volledige afgelopen weekend op een LAN-party deze game lopen spelen, wat een goddelijk spel en wat kan je nog vreselijk veel met een klein beetje mannetjes...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
KeeZ schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:11:
Het volledige afgelopen weekend op een LAN-party deze game lopen spelen, wat een goddelijk spel en wat kan je nog vreselijk veel met een klein beetje mannetjes...
Totdat er een paar tanks je basis inrijden :P
Was erg vermakelijk om te zien gebeuren moet ik zeggen :>

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-05 23:40

Rival24

I'll Be Back

Je gooide er sticky bombs op en schoot ze daarna kapot met wat rockets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

nee main gun van mn galliope sherman was stuk en kon daarmee dus niet een tiger meer neerhalen. Een ploegje engi's verhielpen dat probleempje echter weer en daarmee kon ik die tiger naar de haaien helpen ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel alleen Skirmishes als Allies tegen de Axis AI en begin me een beetje te irriteren aan het feit dat ik alleen (en nog makkelijk ook) win als ik als een idioot zo snel mogelijk VP's en resources verover en de map overspoel met Riflemen... Daarnaast bouw ik de Supply Yard en doe beide Level Productions. En dat is het haast wel... Grenades en soms Stickey's doen de rest. Een Forward HQ helpt ook wel. En Observation Posts.

Maar zodra ik wat echtere tacktieken probeer en bijv. M8's ga bouwen om de infantry van de Axis weg te maaien, mijnen ga leggen, mortar teams bouw, of teams laat samenwerken etc. etc. verlies ik steevast. Het lijkt er gewoon op dat ik ALLE resources nodig heb om maar genoeg mannetjes over te houden om de punten steeds maar weer te veroveren. Materieel bouwen om de boel te verdedigen lukt niet want zover kom ik niet als ik m'n newbie-strategie niet gebruik. Als ik niet genoeg punten verover wordt ik tegen het eind compleet weggeblazen door tanks en weet ik veel wat voor sterk geschut dat zelfs m'n basis met gemak wegblaast.

Ik zou graag meer opties gebruiken maar het lukt gewoon niet...! Ik wordt er een beetje moedeloos van... En ik speel nog op Easy ook...!!!

Ik haal ook zelden een veterancy graad omdat ik de mannen zelden op tijd terug krijg bij de HQ om ze te herstellen. Voertuigen moet ik CONSTANT in de gaten houden anders zijn ze voor je het weet weggeblazen. Ik kan het gewoon niet bijhouden!

Nu is de newbie-method op zich wel lollig en ik kan altijd nog met CPU-hulp op een grotere map spelen (mijn CPU-makkers op expert en de tegenstander op Easy), maar ja, dat geeft toch ook weer niet echt voldoening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
XSNL schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:34:
Zijn bij andere mensen ook veel opties in de graphics "niet beschikbaar" ? Met mijn 6800LE kaartje kan ik bijna geen opties selecteren :(.
Niemand een idee ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:45
Anoniem: 135195 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:44:
Roman over de strijd tegen een easy CPU :p
Welke map speel je, als ik vragen mag?

[ Voor 82% gewijzigd door Roet op 02-10-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL

Alle 1v1 maps eigenlijk. Er zit wel verschil in: die in een stad, waar het nogal donkerder is (ik ken alle namen niet uit m'n hoofd), is volgens mij lastiger dan de anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

We spelen vaker 2vs2CPU en moet zeggen dat als je eenmaal een front hebt georganiseerd dat het daarna vrij makkelijk is, ook tegen 2 Normal CPU's. Het is belangrijk dat je gelijk een front bouwt, 1ste linie met eventueel een 2de line, defence van anti-tank guns (in het prille begin infantrie en jeeps/zijspans) prikkeldraad en anti-tankfences. Vervolgens als je het front stabiel hebt, trek je gewoon erg makkelijk op omdat de CPU totaal niks van defence heeft en willekeurig een spreiding heeft van de manschappen ipv geconcentreerd bij elkaar zitten op weak points. Dat is duidelijk een nadeel van Skimish (CPU Mode), dus Relic of lan tegen RL players is 10x interessanter natuurlijk en er komt dan een stuk meer tactisch inzicht bij kijken en goede samenwerking.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Ow, leuk om te lezen dat het op een 9800pro soepeler draait dan op een 6 keer snellere 7900gt@x 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-06 13:20

Willem2

Ω is futile

Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg hem niet goed op een Nvidia 6600LE. Ik heb de patch geinstalleerd; alle settings op performance gezet van de videokaart, de 91.47 drivers gepakt zoals eerder in dit topic aangegeven maar het blijft bagger (alsin onder de 5~10fps met alle settings in het spel op low).

Ik zal wel stont in mijn ogen hebben, maar waar zit in vredesnaam die "post processing off" optie? Ik heb het topic naar beste weten helemaal doorgeploegd en ook op google gezocht, maar ik zie hem *echt* niet. Of is die optie er alleen maar als je een SLI setup hebt?

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 12:50
Het verbaast me toch een beetje dat hier al mensen zijn die het online spelen terwijl hij nog niet te koop is/was.
Zover ik weet heb je toch echt een legale serial nodig om online te kunnen spelen, of moet ik beter om me heen kijken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willem2 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:27:
Ik zal wel stont in mijn ogen hebben, maar waar zit in vredesnaam die "post processing off" optie? Ik heb het topic naar beste weten helemaal doorgeploegd en ook op google gezocht, maar ik zie hem *echt* niet. Of is die optie er alleen maar als je een SLI setup hebt?
Van internet geplukt (zijn dus niet mijn instellingen) en Post Processing even omlijnd zodat je het zelfs met stront in je ogen nog kan zien. :+

Afbeeldingslocatie: http://i22.photobucket.com/albums/b302/JvanE/CoHpost.jpg
M@NIC schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:49:
Het verbaast me toch een beetje dat hier al mensen zijn die het online spelen terwijl hij nog niet te koop is/was.
Zover ik weet heb je toch echt een legale serial nodig om online te kunnen spelen, of moet ik beter om me heen kijken? ;)
Hij is nu echt al overal te koop, hoor. Daarnaast was hij via internet al een tijdje in het buitenland te krijgen. Bovendien hebben veel mensen volgens mij een beta-versie gehad die ook online werkte. Tot slot kan je via Hamachi (of zo, ik ken het zelf niet) een LAN-game opzetten via internet (d.m.v. VPN?), waarvoor je dus niet per se een serial nodig hebt (correct me if I'm wrong).

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 03-10-2006 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem2
  • Laatst online: 01-06 13:20

Willem2

Ω is futile

Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:57:
[...]

Van internet geplukt (zijn dus niet mijn instellingen) en Post Processing even omlijnd zodat je het zlefs met stront in je ogen nog kan zien. :+

[afbeelding]
8)7 Darn, en ik maar zoeken bij mijn nvidia control panel... Thanks! Dan heb ik toch een ander probleem als ik die optie uit heb staan en hij wil nog steeds niet. *zucht* maar weer eens nieuwe hardware gaan kopen! :)

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willem2 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:00:
[...]

8)7 Darn, en ik maar zoeken bij mijn nvidia control panel... Thanks!
LOL En graag gedaan. Ja, het is niet een optie die je in veel games tegenkomt en het is dan ook niet heel vreemd dat je bij de instellingen van de graphics card bent gaan kijken! Het is echt zo'n term die je daar zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
* anandus heeft de demo ook lopen spelen tot diep in de nacht :)

Wat een geweldig spel zeg. En ongelooflijk intensief. Na een potje van 45 minuten had ik het gevoel alsof ik een marathon van 2 uur gespeeld had. Héérlijk.
Ik moet zeggen dat dit duidelijk weer in mijlpaal in de RTS-wereld is :)
Daarnaast zijn de graphics en details schitterend, zelfs op low/medium (6800LE).

Maar ik heb nu 5 skirmishes gedaan met de demo (de verschillende 'generals' uitproberen :P).
Maar is dit spel mijn 50 euro verder waard? Want in de demo kan je alles bouwen, het is alleen jammer dat je beperkt bent tot 1 map.
Er is natuurlijk de singleplayer-campagn en wat extra maps voor skirmishes. Maar is dat die 50 euro waard? Wie haalt me over? :9

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
anandus schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:31:
* anandus heeft de demo ook lopen spelen tot diep in de nacht :)

Wat een geweldig spel zeg. En ongelooflijk intensief. Na een potje van 45 minuten had ik het gevoel alsof ik een marathon van 2 uur gespeeld had. Héérlijk.
Ik moet zeggen dat dit duidelijk weer in mijlpaal in de RTS-wereld is :)
Daarnaast zijn de graphics en details schitterend, zelfs op low/medium (6800LE).

Maar ik heb nu 5 skirmishes gedaan met de demo (de verschillende 'generals' uitproberen :P).
Maar is dit spel mijn 50 euro verder waard? Want in de demo kan je alles bouwen, het is alleen jammer dat je beperkt bent tot 1 map.
Er is natuurlijk de singleplayer-campagn en wat extra maps voor skirmishes. Maar is dat die 50 euro waard? Wie haalt me over? :9
Kan jij met je 6800LE bepaalde opties zoals bijvoorbeeld shader quality aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-05 23:40

Rival24

I'll Be Back

Als je hem voor het singleplayer gedeelte koopt dan zeg ik nee, ik ben aan de eerste missie begonnen en had er toen al geen zin meer in. Je moet perse doen wat ze in de missie vragen en je hebt maar amper vrijheid om zelf wat strategie toe te passen. Het multiplayer gedeelte daarentegen is echt heel erg leuk en wat mij betreft die 38 euro meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
XSNL schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:34:
[...]

Kan jij met je 6800LE bepaalde opties zoals bijvoorbeeld shader quality aanpassen?
Euhm.. Ja, maar ik laat het gewoon staan op de instelling die de computer voor me gekozen heeft :P

Overigens moet ik echt complimenten geven voor het grafische optie scherm _o_
Als je met je muis boven het woord hangt, zie je wat het doet én wat je ervoor nodig hebt (bijv. meer videokaart RAM, of betere CPU).

Ik kan overigens alles veranderen, maar laat alles op Low-Med.

Ook heel erg nice is die benchmark. Mazzel 3DMark :w :P
Je kan je graphics dan zo tweaken en kijken wat het met je FPS doet.
* anandus heeft 27 fps in de performance test :)

Ik duik even het spel in om te kijken wat de instelling zijn, brb :)

Edit:
dit zijn de instellingen. Eigenlijk zijn het de automatic settings, maar heb ik de physics omhoog gegooid, omdat dat niet afhankelijk is van mijn grasfische kaart en ik mijn C2D ook aan het werk
wilde zetten :P

Shader Quality staat op high, maar als je muisover zegt-ie dat als je je shaderquality een te lage setting meegeeft, dat een hoop opties het niet doen.

Afbeeldingslocatie: http://img167.imageshack.us/img167/4451/cohri5.jpg

Dit geeft 27,4 fps in de performance test.
E6300
1Gb RAM
6800LE
Vista RC1

[ Voor 23% gewijzigd door anandus op 03-10-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
Thanks!

Raar, zal em vanmiddag is ff patchen, misschien dat het daar aan ligt.

[ Voor 7% gewijzigd door XSNL op 03-10-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:30
Ik ben er inmiddels wel achtergekomen dat het spel heel gevoelig is voor overclocking van de cpu. Als ik mijn processor overclock, dan crasht het spel voortdurend. En dat terwijl andere spellen als BF2 en Fear geen enkel probleem vormen en ik ook Prime95 rustig een paar uurtjes kan laten kachelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik heb dat met mijn videokaart..

ik draai mn 6600GT al 2 jaar lang op 590/1190 en nog nooit artifacts in Counterstrike Source of wat dan ook, maar als ik nu COH speel dan zit het complete scherm opeens vol artifacts. Ik moet de videokaart dan terugzetten naar 575 1150 voordat hij het weer goed doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Bar-Le-Duc schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:17:
ik heb dat met mijn videokaart..

ik draai mn 6600GT al 2 jaar lang op 590/1190 en nog nooit artifacts in Counterstrike Source of wat dan ook, maar als ik nu COH speel dan zit het complete scherm opeens vol artifacts. Ik moet de videokaart dan terugzetten naar 575 1150 voordat hij het weer goed doet :)
Dat klopt. Het is bekend dat Company of Heroes slecht tegen overgeclockte videokaarten en geheugen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Wat een geweldig spel is dit zeg. Ik heb net die coastal gun uitgeschakeld en de main HQ van de duitsers. Ben gewoon even met een pantser devisie en een paar man even binnen lopen stormen. Maar ze gaven zich niet zomaar gewonnen :(

* DaannO speelt vrolijk door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Goed spel. Had hem van het weekend gedownload om ff te proberen, leek me in eerste instantie helemaal niks. Maar heb hem maandag gelijk maar gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
weggeëdit

[ Voor 93% gewijzigd door anandus op 04-10-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:31

SilentSimon

Have you been hopped?

anandus schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:51:
Voor degenen die zich doodergeren aan dat Allo Allo Duits in skirmishes, kan je op zoek gaan naar de Duitse voicepak van de Duitse versie van het spel. De Duitsers spreken dan echt Duits (en niets anders).
Geeft veel meer atmosphere :)
Waar is dat te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Stond gisteren op het Relic/CoH-forum, maar is verwijderd, dus je moet mijn post dan ook maar als niet gelezen beschouwen :)
Ik dacht dat het oogluikend werd toegestaan, niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 07:26
Lijkt me een gaaf en mooi spel, weer eens wat anders als command and conquer.

Ben alleen bang dat mijn Radeon Xpress 200M dat niet trekt :P

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
-Cyril- schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:34:
Lijkt me een gaaf en mooi spel, weer eens wat anders als command and conquer.
Behalve de talloze (goede) punten die overgenomen zijn van Generals, jah, is het anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
het spel is top, hier in huis zijn we allemaal verslaafd :)

Alleen nu wouden we een co-op doen met 3 doen en dan hebben we mega lag. Wanneer we met 2 spelen gaat het prima. Heel vaag. Allemaal patch 1.2 dus zou geen probleem moeten zijn? Zitten gewoon met 3 kabels gezellig in een router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Laatst online: 31-12-2023
ik heb bijna alles op op max staan kwa graphics en het spel blijft soepel lopen...Vind ik toch wel vreemd aangezien anderen hier veel moeite daarmee hebben en ik met een 6600GT speel op een AMD 3500+ 1 gb intern.

Of zou het spel de graphic settings niet toepassen..... zou ik toch meer eens moeten proberen dan enzo.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Kzyto schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:59:
ik heb bijna alles op op max staan kwa graphics en het spel blijft soepel lopen...Vind ik toch wel vreemd aangezien anderen hier veel moeite daarmee hebben en ik met een 6600GT speel op een AMD 3500+ 1 gb intern.

Of zou het spel de graphic settings niet toepassen..... zou ik toch meer eens moeten proberen dan enzo.
6600GT 3500+ en 2GB RAM en alles max haal ik zo'n 7,2 fps gemiddeld, maar ja diavoorstellingen kunnen ook leuk zijn inderdaad :P

//edit: coh gebruikt dan zo'n 1300-1600 MB RAM bij alles op max.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 04-10-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Anoniem: 26235 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:38:
[...]

6600GT 3500+ en 2GB RAM en alles max haal ik zo'n 7,2 fps gemiddeld, maar ja diavoorstellingen kunnen ook leuk zijn inderdaad :P

Dan ben ik alsnog 4 keer sneller :D En ik dacht dat mijn pc sloom was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327

lol, zware systeemeisen dan. Ga hem ook proberen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Groot voordeel is wel dat het een behoorlijke 'range' aan machines goed samen laat multiplayen, dat heb ik bij andere *kuch* generals *kuch* games wel anders zien lopen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:51

Mystikal

It never hurts to help!

Dit spel is idd echt top. Speel het nu ook al even. De singleplayer missions zijn vervelend als je het mij vraagt. Maar de skirmish of online (hamachi) werkt hardstikke goed. Dit ook nog eens in combinatie met Teamspeak. Het loopt loopt goed en er zit veel strategie in. Tankrushes zijn haast niet meer mogelijk, of niet perse effectief. Ik vraag me alleen af hoe ik bij de allies mijnen kan leggen, dat is me nog niet gelukt namelijk. Zie ik iets over het hoofd? Ik zie nergens de optie om te upgraden naar mines oid.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:34

Vos

AFCA

Engineers en riflemen kunnen dit toch? Engineers sowieso standaard naar mijn weten...in het menuutje waar je ook prikkeldraad en tanktraps kan leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:51

Mystikal

It never hurts to help!

Vos schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:27:
Engineers en riflemen kunnen dit toch? Engineers sowieso standaard naar mijn weten...in het menuutje waar je ook prikkeldraad en tanktraps kan leggen.
hmm, in het menuutje van het prikkeldraad. Ik zal eens beter kijken dan. Verder vroeg ik me af of er alle strategy guides online staan voor skirmish/multi-player. Ik heb wel wat gevonden, maar geen duidelijk goed opgestelde guides. Iemand een suggestie?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:26
Mystikal schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:16:
[...]

hmm, in het menuutje van het prikkeldraad. Ik zal eens beter kijken dan.
Engeneers kunnen dit zowieso inderdaad, onder het menuutje "defencive structures" oid. Er bestaat ergens ook een upgrade die de riflemen zulk soort dingen uit laat voeren. Of dat nou via de command points ging of ergens anders weet ik niet meer precies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
voor rifleman kan je upgraden met command points. kan wel alleen met de infantry commander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Laatst online: 13:41

skabouter

Skabouter

en een zo een tank kan 't ook (weet zo even niet meer welke)

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
skabouter schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:56:
en een zo een tank kan 't ook (weet zo even niet meer welke)
Kan met die licht tank. Die met die relatief kleine kanon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Heb net even gekeken in de winkel naar system req's voor dit spel. Ga eerst even niet zo legaal testen of het goed draait. zag aangeraden:

3.0 ghz
1gb ram
Gfoz 6800 GT aangeraden..

ik twijfel of het dan wel lekker gaat draaien op
2.8 ghz
1 gb ram
Gfoz 6600 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
SpoTs schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:30:
Heb net even gekeken in de winkel naar system req's voor dit spel. Ga eerst even niet zo legaal testen of het goed draait. zag aangeraden:

3.0 ghz
1gb ram
Gfoz 6800 GT aangeraden..

ik twijfel of het dan wel lekker gaat draaien op
2.8 ghz
1 gb ram
Gfoz 6600 GT
Ja, hoor, is volgens mij prima te doen :)

Edit:
Verwacht geen high settings, maar low/med settings. Maar zelfs in de allerlaagste settings is dit spel bloedmooi :)

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 05-10-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
Zijn er al custom mappen beschikbaar ? Een map die wat makkelijk te verdedigen is (iets van precies 2 bruggen in het midden ofzo) lijkt me ideaal voor dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mystikal schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:16:
[...]

hmm, in het menuutje van het prikkeldraad. Ik zal eens beter kijken dan. Verder vroeg ik me af of er alle strategy guides online staan voor skirmish/multi-player. Ik heb wel wat gevonden, maar geen duidelijk goed opgestelde guides. Iemand een suggestie?
Nog geen echte kant en klare complete guides online maar via de volgende links moet je genoeg kunnen vinden:

http://forums.relicnews.com/forumdisplay.php?f=146

http://www.gamereplays.org/coh/portal.htm (en dan naar forums)

http://www.rtsgamejunkie.com/?p=230
http://www.rtsgamejunkie.com/?p=240

http://tales.tsncentral.com/?page_id=70 (online replays mét commentaar!!!)

http://planetcoh.gamespy.com/

Bijvoorbeeld. ;)
XSNL schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:00:
Zijn er al custom mappen beschikbaar ? Een map die wat makkelijk te verdedigen is (iets van precies 2 bruggen in het midden ofzo) lijkt me ideaal voor dit spel :)
Lyon heeft drie bruggen: moet dan ook nog net kunnen, toch...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Laatst online: 31-12-2023
Anoniem: 26235 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:38:
[...]

Ik heb dus geen diavoorstelling alles gaat soepel naar mijn idee.....

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 01-06 11:31
evilpin0 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:05:
Wat me nou echt strak zou lijken is een Duitse campagne, je speelt echt altijd weer de allieds in campagne mode. Ik die germans zijn! blitzkrieg uitvoeren en panzer rushes en de oorlog winnen O-)
Precies, ik zat daar toevallig gister (zonder jou reactie gelezen te hebben) ook aan te denken...er is volgensmij echt geen een spel waarbij je de Duitsers bent ipv de gealieerden...ik vind dat echt super jammer. IMO hadden de Duitsers ook een stuk interessantere wapens :) Op discovery channel ben ik ook altijd veel meer geinteresseert als het over het Duitse leger gaat dan wanneer het over het geallieerde leger gaat :) Maar in spelletjes moet je altijd de geallieerde kant kiezen :'(

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:43

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FireFoz schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 19:52:
[...]

Precies, ik zat daar toevallig gister (zonder jou reactie gelezen te hebben) ook aan te denken...er is volgensmij echt geen een spel waarbij je de Duitsers bent ipv de gealieerden...ik vind dat echt super jammer. IMO hadden de Duitsers ook een stuk interessantere wapens :) Op discovery channel ben ik ook altijd veel meer geinteresseert als het over het Duitse leger gaat dan wanneer het over het geallieerde leger gaat :) Maar in spelletjes moet je altijd de geallieerde kant kiezen :'(
In de spellen Soldiers: Heroes Of World War II en Faces Of War kan je allebei met het duitste leger spelen, en nog beter: Tiger tanks >:)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

CoH kan je ook wel met de duitsers spelen meer niet SP (toch ?)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

anandus schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:34:
[...]

Ja, hoor, is volgens mij prima te doen :)

Edit:
Verwacht geen high settings, maar low/med settings. Maar zelfs in de allerlaagste settings is dit spel bloedmooi :)
Ik speel hem vlekkeloos op een AMD 2800+ (2.2GHz) en 2x512 mb dual channel met 2x250GB Raid0 en niet te vergeten een Geforce 6600 128mb AGP.

Alles op medium werkt perfect!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
KeeZ schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:26:
skirmish en online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:35
Wat een geweldig spel is dit toch. Na hem geprobeerd te hebben, en in missie 4 ofzo te zitten vond ik hem toch wel zo gaaf dat ik hem meteen gekocht heb :)

Wat een mogelijkheden, en wat ziet het er toch geil uit als zo'n tank ofzo ontploft :9

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:52

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Probeer eens bombing run of artillery, da's helemaal opwindend :*)

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mijn favorietje :

5 stalin orgels >:)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:26

Hu9o

Schokkend

KeeZ schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:02:
Mijn favorietje :

5 stalin orgels >:)
En die zitten dan weer niet in dit spel :>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Angeloonie schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 19:57:
[...]

In de spellen Soldiers: Heroes Of World War II en Faces Of War kan je allebei met het duitste leger spelen, en nog beter: Tiger tanks >:)
KeeZ schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:26:
Ook de Campaign? Wat dat bedoelde ik eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
FireFoz schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:11:
[...]

[...]

Ook de Campaign? Wat dat bedoelde ik eigenlijk :)
Nee campaign is enkel Allies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:15

_Eend_

🌻🇺🇦

Heb de beta gedraait op een P4 3.4 GHz, 2 GB RAM en een GF5900 128mb. Draaide redelijk, alleen bij 3vs3 games wilde ie bij erg wilde momenten (denk aan een flink artilleriebombardement) wel eens veranderen in een diashow. Stond wel alles op low, zelfs de geluidsinstellingen. Daarna heb ik een iets betere kaart gekocht, een 6800XT met 256 MB DDR3. Maar 4vs4 maps kan ik uit m'n hoofd laten voorlopig.

btw. die lichte "tank" is een Greyhound die je in je Motor Pool kan bouwen ;)

En nog iets: in deze game hebben de duitsers de "Walking Stuka" en de Nebelwerfer. Beiden zijn een soort "stalinorgel" De Stuka is gewoon een pantserwagen/APC met 6 raketten aan de zijkanten geplaatst. De Allies hebben de Galiope oid, een tank met iets van 48 raketten + machinegeweer en kanon.

[ Voor 23% gewijzigd door _Eend_ op 05-10-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Die Nebelwerfer maakte idd ook wel een erg kabaal, en de Stuka (vliegtuigen) ook :) Een aanstaanjagend geluid dat berucht werd.
Heb het spel nog niet (krijg hem zo :)) dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 17:03
M4 Calliope.
Standaard Sherman aangepast met een T-34 Calliope (of: Goliath) raket lanceersysteem.
Goed voor 60 lanceerbuizen vol 4,5" raketten. Boem })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er prachtig uit als je 2 van die tanks tegelijk hun raketten laat afvuren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had graag deze nog in het spel gezien, een reusachtige tankdestroyer.

Afbeeldingslocatie: http://www.battletanks.com/images/Elephant-2.jpg
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.