Company of Heroes Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.724 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FireFoz schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:11:
[...]

[...]

Ook de Campaign? Wat dat bedoelde ik eigenlijk :)
in SHOWW:2 en FoW heb je 3 campaigns: Amerikanen, Britten, Moffen ;)
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:21:
Had graag deze nog in het spel gezien, een reusachtige tankdestroyer.

[afbeelding]
Waar je geen drol aan hebt *O*

- Fixed Barrel (dus volledige tank draaien om te richten)
- Sloom (ook deel van ^^)
- Niet verweerbaar tegen infanterie

Dus veel heb je daar niet aan ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Angeloonie op 05-10-2006 22:44 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-10 09:13
denk wel dat er expansions voor dit spel gaan komen (althans ik hoop het) lijkt me namelijk wel cool om of met de russen te spelen of de Engelsen :)

beetje SASjes droppen enzo en met de russen de KGB achter je hebben staan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:42:
[...]

in SHOWW:2 en FoW heb je 3 campaigns: Amerikanen, Britten, Moffen ;)

[...]

Waar je geen drol aan hebt *O*

- Fixed Barrel (dus volledige tank draaien om te richten)
- Sloom (ook deel van ^^)
- Niet verweerbaar tegen infanterie

Dus veel heb je daar niet aan ;)
Dat idd niet , maar hij is wel indrukwekkend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 23:15:
[...]

Dat idd niet , maar hij is wel indrukwekkend :9
Doemijdiemaar:

Afbeeldingslocatie: http://www.bibl.u-szeged.hu/bibl/mil/ww2/kepek/tanks/pics/tigerbp3.jpg

In het echt gezien, en damn wat is dat een enorm ding _O_

Jammer (gelukkig maar) dat dat ding te laat in de oorlog kwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:21
Niet helemaal waar natuurlijk.
In Blitzkrieg (spel ;)) was dat ding een ontzettend effectieve tank destroyer.
Je moest hem alleen niet zonder infantrie ondersteuning een bezette stad in sturen, want dan is ie kansloos, maar dat is een Tiger net zo goed.
Tegen infantrie heeft dat ding trouwens wel 1 machine geweer, maar hij is inderdaad vrij kansloos zonder ondersteuning.

[ Voor 12% gewijzigd door Kwistnix op 05-10-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-10 18:25

Vos

AFCA

Angeloonie schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 23:18:
[...]

Doemijdiemaar:

[afbeelding]

In het echt gezien, en damn wat is dat een enorm ding _O_

Jammer (gelukkig maar) dat dat ding te laat in de oorlog kwam :P
De Porsche Tiger :) die is uiteindelijk niet echt in productie genomen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vos schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 23:44:
[...]

De Porsche Tiger :) die is uiteindelijk niet echt in productie genomen dacht ik.
Ehm 8)7

Je bedoelt Königstiger (ook wel Tiger II of King Tiger genoemd), met een Porsche turret? ;)

Er zijn er uiteindelijk nog zeker 450 ofzo geproduceerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Naar mijn weten (mijn bron ;)) hebben Porsche en Henschel beide proto types gemaakt en is de keuze niet gevallen op het ontwerp van Porsche. De keuze viel voor Henschel omdat ie goedkoper was, sneller te produceren en beter/sneller in het terrein. De productie aantallen weet ik zo niet...

[editje]
ff iets opgezocht:
Both Porsche and Henschel were responsible only for the chassis and automotive design. Turret and main weapon design was awarded to yet another firm, Krupp of Essen.
bron: http://www.worldwar2aces.com/tiger-tank/

Dat van je Porsche turret klopt niet lijkt me..?

En de tankdestroyer van hierboven is een omgebouwde Porsche Tiger.

[ Voor 40% gewijzigd door Vos op 06-10-2006 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Nou dan ga ik maar op jullie advies af en ga ik vandaag dit spel aanschaffen! niet zo legaal duurt te lang ;-) en als die dik was had ik hem toch wel gekocht.

Ging mij er vooral om van.. het ziet er onwijs mooi uit.. maar dacht dat dit alleen met max instellingen was.. en dat het op low/med er beroerd uitzag

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

vergeet vooral de gameplay niet in multiplayer, die is erg lekker :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 11:56
zelfs op een 9600se draait ie soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hey, weet iemand hoe het precies zit met CoH en DirectX10.
Ik lees soms dat-ie DirectX10 dingetjes erin heeft, maar een duidelijke bevestiging kan ik nergens vinden.

Wordt ik in januari (mocht ik een dx10-kaart hebben) op extra eye-candy in de spel getrakteerd? :9

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vos schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 00:30:
Naar mijn weten (mijn bron ;)) hebben Porsche en Henschel beide proto types gemaakt en is de keuze niet gevallen op het ontwerp van Porsche. De keuze viel voor Henschel omdat ie goedkoper was, sneller te produceren en beter/sneller in het terrein. De productie aantallen weet ik zo niet...

[editje]
ff iets opgezocht:

[...]

bron: http://www.worldwar2aces.com/tiger-tank/

Dat van je Porsche turret klopt niet lijkt me..?7

En de tankdestroyer van hierboven is een omgebouwde Porsche Tiger.
Nogmaals, een Porsche Tiger bestaat niet, het is Tiger II of Königstiger ;)

Het origineel was inderdaad van Krupp, alleen om het verschil tussen de ontwerpen makkelijker te onthouden werden de turrets genoemd naar Porsche en Henschel. Tevens zit er weldegelijk verschil in de koepels: de Porsche turret is ronder en vloeiender dan de hoekige Henschel turret :)
Dat Henschel het contract kreeg en Porsche niet is een ander verhaal :P

ff 2 foto's gemaakt van mijn schaalmodellen :P

Porsche turret:
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/ff593f7b2526e0fa7075f208d0cef696IMG_2642.jpg

Henschel turret:
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/ad4bb5e1b2bbee88cc920f9540af21b5IMG_2643.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 06-10-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 19:31

Rudios

Lost in space?

Vind overigens dat de Offmap artillery wel erg makkelijk te gebruiken is, hij is vrij snel weer beschikbaar en kost maar 200 fuel. En hij sloopt alles (3x op een basis met een recon run en je hebt de hele basis al gesloopt) De bomberstrike doet minder damage maar kost 50 fuel meer. Ook de Calliope is naar mijn mening te machtig, vind dat ze die 2 dingen toch iets moeten balanceren. Of minder intensief - ipv 12 drops 6 drops - of het moet meer resources kosten.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet echt waarom zo veel mensen slechte fps halen, ik heb vanaf het begin alles op high gezet en speelt prima, nadat ik alle verhalen over slechts fps hier las heb ik ook maar eens een performance test gedaan en haal gemiddeld 28.6 fps, maximaal 137 fps en minimaal 18 fps in de test. Dit met een amd 64 3200+ 1gb geheugen en een x800 pro@xt. Voor mensen die twijfelen of het spel zwaar is, ik heb geen killer systeem en alles op high werkt hier dus prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:30:
Ik snap niet echt waarom zo veel mensen slechte fps halen, ik heb vanaf het begin alles op high gezet en speelt prima, nadat ik alle verhalen over slechts fps hier las heb ik ook maar eens een performance test gedaan en haal gemiddeld 28.6 fps, maximaal 137 fps en minimaal 18 fps in de test. Dit met een amd 64 3200+ 1gb geheugen en een x800 pro@xt. Voor mensen die twijfelen of het spel zwaar is, ik heb geen killer systeem en alles op high werkt hier dus prima
Op welke resolutie? Dat is toch wel een van de grootste factoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Rudios schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:43:
Vind overigens dat de Offmap artillery wel erg makkelijk te gebruiken is, hij is vrij snel weer beschikbaar en kost maar 200 fuel. En hij sloopt alles (3x op een basis met een recon run en je hebt de hele basis al gesloopt) De bomberstrike doet minder damage maar kost 50 fuel meer. Ook de Calliope is naar mijn mening te machtig, vind dat ze die 2 dingen toch iets moeten balanceren. Of minder intensief - ipv 12 drops 6 drops - of het moet meer resources kosten.
Artillery kost 200 munition, niet fuel.

Bomber strike is veel sneller en kan daarom gebruikt worden om hele tankcolonnes te vernietigen/verzwakken.

Geen van beide vind ik erg goed voor de gigantische hoeveel munitie die het kost. Calliope strike daarentegen is wel erg goed omdat die erg snel land en ook vrij accuraat is wanneer de Calliope dichtbij is.

Ik denk dat je beeld iets vertekend is doordat je teamgames doet die wat langer duren, waarbij men niet snel aanvalt waardoor je ophoping van resources krijgt. Dan nog zijn de strikes niet te goed want ze hebben ook een lange cooldown.

Jij zegt bijv. dat je 3x op een basis arty moet gooien, dat kost je dus 600 munition wat ontzettend veel is aangezien een normaal point maar +5/+10 per minuut is. Verder kan de tegenstander prima direct na elk bombardement zijn gebouwen repairen vanwege de cooldown van ~2 minuten. Je ziet ze aankomen door de flares dus je kan prima op tijd uit de buurt gaan. En je kan je gebouwen vaak ver uit elkaar zetten zodat het al helemaal geen effect heeft.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Count schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:02:
[...]

Artillery kost 200 munition, niet fuel.

Bomber strike is veel sneller en kan daarom gebruikt worden om hele tankcolonnes te vernietigen/verzwakken.

Geen van beide vind ik erg goed voor de gigantische hoeveel munitie die het kost. Calliope strike daarentegen is wel erg goed omdat die erg snel land en ook vrij accuraat is wanneer de Calliope dichtbij is.

Ik denk dat je beeld iets vertekend is doordat je teamgames doet die wat langer duren, waarbij men niet snel aanvalt waardoor je ophoping van resources krijgt. Dan nog zijn de strikes niet te goed want ze hebben ook een lange cooldown.

Jij zegt bijv. dat je 3x op een basis arty moet gooien, dat kost je dus 600 munition wat ontzettend veel is aangezien een normaal point maar +5/+10 per minuut is. Verder kan de tegenstander prima direct na elk bombardement zijn gebouwen repairen vanwege de cooldown van ~2 minuten. Je ziet ze aankomen door de flares dus je kan prima op tijd uit de buurt gaan. En je kan je gebouwen vaak ver uit elkaar zetten zodat het al helemaal geen effect heeft.
Daarom gebruik ik altijd de V1, 350 munitie en een halve basis weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Angeloonie schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:35:
[...]

Nogmaals, een Porsche Tiger bestaat niet, het is Tiger II of Königstiger ;)

Het origineel was inderdaad van Krupp, alleen om het verschil tussen de ontwerpen makkelijker te onthouden werden de turrets genoemd naar Porsche en Henschel. Tevens zit er weldegelijk verschil in de koepels: de Porsche turret is ronder en vloeiender dan de hoekige Henschel turret :)
Dat Henschel het contract kreeg en Porsche niet is een ander verhaal :P

ff 2 foto's gemaakt van mijn schaalmodellen :P

Porsche turret:
[afbeelding]

Henschel turret:
[afbeelding]
ok duidelijk, blame my source :p nu weer écht ontopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:51
anandus schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:13:
[...]

Daarom gebruik ik altijd de V1, 350 munitie en een halve basis weg :P
Jammer dat in 9 van de 10 gevallen de game al afgelopen is voordat je daar aan toekomt ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 16:01
Count schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:02:
[...]
Jij zegt bijv. dat je 3x op een basis arty moet gooien, dat kost je dus 600 munition wat ontzettend veel is aangezien een normaal point maar +5/+10 per minuut is.
Howitzers zijn dan weer een ander verhaal in lange potjes. Ik had laatst een potje van ongeveer 2.5 uur en nog steeds waren geen van beide partijen aan het winnen. Ik en mn allie waren axis. Weet de map niet zo uit mn hoofd, er liep een treinrails door het midden op een verhoogd stuk. De allies hadden de hele map vol staan met at's en bunkers. Het was gewoon onmogelijk om er door te komen aangezien je elke keer 2 of 3 arti strikes tegelijk op je dak krijgt tijdens je aanval. We hebben in die 2.5 uur elke mogelijke manier van aanvallen geprobeerd, maar veel verder dan het midden kwamen we niet. Gelukkig was de map groot genoeg zodat ze met de howitzers onze basis niet konden bereiken. Zelf aanvallen deden ze amper.

Op het laatst heb ik maar een tiger ace alleen naar voren gestuurd. Ben met dat ding helemaal naar andere kant van de map geraced en onderweg een paar howitzers kapot gemaakt. Aangekomen bij het kamp een v1 erop gegooit en de hele weg weer terug gereden in zn achteruit met shermans en m10's erachteraan. Maarja was verder wel een vrij nutteloze actie. Die howitzers waren binnen no time weer herbouwd en die v1 heeft geloofk amper schade aangericht. Maar het was wel grappig om te zien :p

Uiteindelijk na 2.5 uur maar weg gegaan. Ik denk dat er na 5 uur anders nog geen einde aan was gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:42
Goed spel, heeft nog wel enkele minpunten. Jammer bijvoorbeeld dat Skirmish zo moeilijk is en ik heb het gevoel dat m'n muisklikken niet altijd begrepen worden. Ik verwacht dat dit met een update wel verholpen moet zijn.

Kan iemand zijn specs doorgeven, als ie in 1680x1050 (20 inch breedbeeld native resolutie) soepel draait? Ik krijg het hier in 1280x1024 al niet voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:37:
[...]

Op welke resolutie? Dat is toch wel een van de grootste factoren.
Sorry was ik vergeten, 1024x768. Misschien dat het daarom goed draait? Speelt iedereen hier op hogere reso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

1920x1200 hier op een 7900gtx, kan net niet alles voluit knallen

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 09:15

Mystikal

It never hurts to help!

KeeZ schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 19:17:
1920x1200 hier op een 7900gtx, kan net niet alles voluit knallen
lol, lekkere reso! :9 Ook hier 1024x768 op een 6600 GS Ultra (als ik me niet vergis)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Laatst online: 21:55
ik zit hier op 1280*800 op een x700 mobile (acer aspire 1692 WLMi), gaat aardig met settings op med/high. Tijdens de performancetest haal ik net de 10 fps niet, maar ingame draait hij soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Wat een gaaf spel zeg! :)

Alleen worden je klikken niet altijd goed begrepen, maar daar kan ik mee leven.
1440x900 met mid/high no AF op 3000+ 1GB en 6800Ultra.

Binnenkort maar eens kopen voor de online mode.
Waar issie het goedkoopst te krijgen? Goedkoopste dat ik zag was online voor 39.50 oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-10 12:19

Eijkb

Zo.

Hoezo je klikken niet goed begrepen? Wellicht begrijp jij de bewegingen van je units niet :p Nofi uiteraard. Bij de infanterie bv zoeken ze vanzelf dekking indien mogelijk, dus ze lopen niet precies naar waar jij geklikt hebt. Tanks willen nog wel eens gaan draaien of afzwaaien als er vijanden in sight zijn enzo.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Nee, zo bedoel ik het niet ;)
Soms lukt het gewoon niet een unit te selecteren als je klikt wanneer die blauwe rand erom is.
Dan blijft de oude unit geselecteerd en dat zorgt soms voor complete chaos ( infantrie die tanks aanvallen ofzo :+ )

Wat jij zegt is juist erg handig, hoewel ik m'n units 9/10 keer zelf al in een 'veilige' positie zet.
Dat is het echt niet :)

[ Voor 21% gewijzigd door SH4D3H op 06-10-2006 20:54 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-10 20:11
Alles max met 1280x1024:

minimaal 26fps
average 44fps
maximum120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:46
SH4D3H schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:49:
Nee, zo bedoel ik het niet ;)
Soms lukt het gewoon niet een unit te selecteren als je klikt wanneer die blauwe rand erom is.
Dan blijft de oude unit geselecteerd en dat zorgt soms voor complete chaos ( infantrie die tanks aanvallen ofzo :+ )

Wat jij zegt is juist erg handig, hoewel ik m'n units 9/10 keer zelf al in een 'veilige' positie zet.
Dat is het echt niet :)
Is hier ook zo. Dan heb je unit a geselecteerd, hang je met je muis boven unit b, klik je, denk je dat je unit b hebt geselecteerd, maar dan is unit a nog steeds actief. Zorgt soms inderdaad voor units die op vekeerde plekken komen te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 22:19:
[...]

Is hier ook zo. Dan heb je unit a geselecteerd, hang je met je muis boven unit b, klik je, denk je dat je unit b hebt geselecteerd, maar dan is unit a nog steeds actief. Zorgt soms inderdaad voor units die op vekeerde plekken komen te staan
Daar heb ik ook last van ja, en om de zoveel tijd denk ik dan ook: "aaarg, wat doet die company nou weer?!". Maar dan was ik het zelf :+.

Eerst dacht ik dat het aan mn pc lag (2.8 GHz PIV HT, 512mb ram en 128mb onboard video...ja het is eigenlijk een internet/office pc :+). Draai het nu op 800*600, alles zo low als het maar kan. Afgezien van wat schokken zodra units/delen van de map voor het eerst in het beeld komen draait het best aardig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Brammel schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 22:19:
[...]

Selecteer dan altijd met een drag, of zet Stick Selection uit. Dan kun je units deselecteren, en kun je zovaak misklikken als je wilt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Wat ik trouwens wel een groot gemis vind is dat als iets af is, dan krijg je links zo'n icoontje. Klik je erop, dan ga je naar het ventje/gebouwtje in kwestie toe, maar die is niet automagisch geselecteerd. En dat vind ik wel jammer, omdat je dan altijd nog een keertje extra moet klikken op de ventjes zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-10 20:07
Wat ik super irritant vind is als je units in een halftrack oid hebt zitten en die wil je er snel uit hebben omdat ie gaat ontploffen, dat je dan eerst moet klikken op evacuate, en dan een plek waar ze heen moeten...maar dat duurt te lang waardoor ik vaak alle units kwijt raak..

Heeft iemand nog tips om het minder saai te maken tegen de AI in skirmish? Ik vind het spel opzich best cool alleen een beetje saai in skirmisch tegen ai...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
FireFoz schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 10:30:
Wat ik super irritant vind is als je units in een halftrack oid hebt zitten en die wil je er snel uit hebben omdat ie gaat ontploffen, dat je dan eerst moet klikken op evacuate, en dan een plek waar ze heen moeten...maar dat duurt te lang waardoor ik vaak alle units kwijt raak..
Dat heet nou micro. Gewoon vlug ein worden. Het is ook gewoon een risico wat je neemt door ze te vervoeren.
Heeft iemand nog tips om het minder saai te maken tegen de AI in skirmish? Ik vind het spel opzich best cool alleen een beetje saai in skirmisch tegen ai...
Dan moet je eens online gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 09:15

Mystikal

It never hurts to help!

Roet schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 10:44:
[...]
Dat heet nou micro. Gewoon vlug ein worden. Het is ook gewoon een risico wat je neemt door ze te vervoeren.

[...]

Dan moet je eens online gaan spelen.
Lol, dan moet tie wel een *kuch* legale *kuch* versie hebben :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Die €36,99 is het meer dan waard. Dit spel is in vergelijking met de laatste paar RTSen die we de afgelopen periode hebben gezien behoorlijk beter afgewerkt. Dit zie je ook terug in de cijfers van de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Roet schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 12:52:
Die €36,99 is het meer dan waard. Dit spel is in vergelijking met de laatste paar RTSen die we de afgelopen periode hebben gezien behoorlijk beter afgewerkt. Dit zie je ook terug in de cijfers van de reviews.
Mee eens.
Waar kost ie 36.99 eigenlijk? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:36
Misschien nuttig:

Alles op max settings
4200+
7900Gt top
2 gb Ocz

:)
Soms in de filmpjes wat stotter, maar ingame niet. Tsja misschien op het toppunt van artil in Caranten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

www.cd-wow.nl, ik had zelfs 5€ korting :P dus was maar 31,99 kwijt.

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ow?
Bij mij issie 39.99?
Niet dat het veel scheelt, maar toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 16:43
Niet zeuren om die paar euro's, dit spel is het waard om gekocht te worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Hanky74 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:20:
Niet zeuren om die paar euro's, dit spel is het waard om gekocht te worden. :)
Enig idee hoeveel biertjes 3 euro is? :+

Nouja, iig zal ik toch tot maandag moeten wachten, mss een weekje voordat ik online kan :(
Waarom is die andere versie zonder GoTY editie van die andere game eigenlijk bijna 60 euro? :?

Kun je ergens je missie voortgang zien oid?
Ik continue telkens naar de volgende maar de voortgang zie je nooit ( bijv. 1/10 oid )

[ Voor 14% gewijzigd door SH4D3H op 07-10-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
SH4D3H schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:15:
Ow?
Bij mij issie 39.99?
Niet dat het veel scheelt, maar toch :?
Dat is de europese versie. Daar krijg je Dawn Of War, ook een erg goed spel, bij. Bij mijn versie kreeg ik dat niet, maar dat maakte mij weinig uit want DoW had ik al gespeeld en ging ik toch niet spelen als ik hem wel zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
True, zit er ook over te denken om hem misschien te gaan kopen...maar ben er nog niet helemaal over uit :)

Die 88 mm gun van de duitsers is echt wel verschikkelijk sterk trouwens, en die wilt ook maar niet kapot als ik hem bouw :) De allies gooien er van alles boven op maar er gaat niks van af :)
Tiger tank ook niet trouwens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Play.com heeft leuke prijzen voor de games zeg :)
37.50 delivered voor dit spel bijv.

offtopic:
Dacht altijd dat je een CC nodig had, maar moet ook met debit card lukken.
Mijn pasnummer pakt ie alleen niet en zo'n 3 digit ding op de signature plaats is er ook niet. (Maestro kaartje ) Iemand anders ervaring mee? DM me ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-10 15:53
Weet iemand toevallig hoeveel vrije ruimte je nodig hebt op de C-schijf om te patchen? Hij zegt minimaal een gig, ik heb 1,7 gig vrij en toch kreeg ik steeds de melding dat er niet genoeg vrije ruimte is :(

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
SH4D3H schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 17:58:
[...]

Enig idee hoeveel biertjes 3 euro is? :+

Nouja, iig zal ik toch tot maandag moeten wachten, mss een weekje voordat ik online kan :(
Waarom is die andere versie zonder GoTY editie van die andere game eigenlijk bijna 60 euro? :?

Kun je ergens je missie voortgang zien oid?
Ik continue telkens naar de volgende maar de voortgang zie je nooit ( bijv. 1/10 oid )
Als je een missie hebt voltooid, klik je op main menu inplaats van continue. Als je daarna op campain inplaats van continue campain (volgens mij) klikt, krijg je een klein overzicht met behaalde missies en medailes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig waar de voortgang van de campaign wordt opgeslagen? Momenteel heb ik de game op 2 pc's (eentje draait ie lekker, de andere 'matig' ;) ), en nu wil ik graag op beide pc's dezelfde missies kunnen spelen. Ik heb al gezocht in de folder van CoH...maar daar kwam ik eigenlijk alleen (grote) data bestanden tegen :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:28

Snippertje

Light up your life

Is het normaal dat grond blauw wordt soms :? Denk het niet namelijk... Zijn dit artefacts of een bug? Aangezien ik verder in geen enkel spel artefacts heb...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:17

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 17:21:
Weet iemand toevallig waar de voortgang van de campaign wordt opgeslagen? Momenteel heb ik de game op 2 pc's (eentje draait ie lekker, de andere 'matig' ;) ), en nu wil ik graag op beide pc's dezelfde missies kunnen spelen. Ik heb al gezocht in de folder van CoH...maar daar kwam ik eigenlijk alleen (grote) data bestanden tegen :?.
Zoals al een aantal keer is gezegd...

X:\Mijn documenten\My Games\Company of Heroes

Daar staan al je saves, replays en settings in.

[ Voor 62% gewijzigd door Rival24 op 08-10-2006 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rival24 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:05:
[...]

Zoals al een aantal keer is gezegd...

X:\Mijn documenten\My Games\Company of Heroes

Daar staan al je saves, replays en settings in.
Sorry, ik heb niet het hele topic doorgelezen ;). Maar bedankt voor het antwoord iig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik heb een vaag probleem bij de graphics instellingen:

Ik kan de settings niet veranderen! Wanneer ik custom settings aanvink, kan ik bijv. niet voor shadow on (e.d.) kiezen. Alles blijft zeg maar 'grijs', zodat ik het niet kan selecteren.

Ik heb de patch al geinstalleerd, evenals de laatste drivers van de nvidia site gedownload (91.47 dacht ik).

Weet iemand hier misschien hoe ik dit probleem kan verhelpen? Wil dit spel namelijk ook wel s met alle opties op high spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
DaFreakR schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:46:

Ik kan de settings niet veranderen! Wanneer ik custom settings aanvink, kan ik bijv. niet voor shadow on (e.d.) kiezen. Alles blijft zeg maar 'grijs', zodat ik het niet kan selecteren.

Ik heb de patch al geinstalleerd, evenals de laatste drivers van de nvidia site gedownload (91.47 dacht ik).

Weet iemand hier misschien hoe ik dit probleem kan verhelpen? Wil dit spel namelijk ook wel s met alle opties op high spelen :)
hou je cursor even over de termen die je niet kan selecteren. dan geeft ie waarschijnlijk wat opties aan.

wat zijn je specs? want daar ligt het waarschijnlijk aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vind het een prachtig spel is het! En de moeilijkheidsgraad is eigenlijk ook ziek :O ging op easy een Skirmish game doen.. werd hard gesloopt :S waarschijnlijk omdat ik pas in missie 2 zit bij campaign :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

SpoTs schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:34:
Vind het een prachtig spel is het! En de moeilijkheidsgraad is eigenlijk ook ziek :O ging op easy een Skirmish game doen.. werd hard gesloopt :S waarschijnlijk omdat ik pas in missie 2 zit bij campaign :P
Waarschijnlijk. Met die missies leer je wel goed omgaan met de verschillende eenheden. Vooral het positioneren van de manschappen. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SpoTs schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:34:
klopt inderdaad dat het moeilijk lijkt. Maar nu speel ik 1vs1 op map lyon tegen computer op expert en kan ik nipt winnen.

Het is echt belangrijk dat je je linie houdt, vooral in het begin moet je snel gebiedjes claimen en gelijk bijv een jeep of motor maken + MG42s trainen.
Daarna als een speer bunkers/mg nesten maken + anti-tank teams, want de pc komt redelijk snel al met eerste tanks/halftrucks.

erg kick spel, omdat in skirmish elke map echt een andere tactiek vraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gisteren ff met kameraad tegen 2 cpu's gespeeld. Was een map in 2-en verdeeld door rivier met 3 doorgangen. Is echt lachen om dan een vette defense te bouwen bij de bruggen en de cpu probeert er maar doorheen te komen, wat ze never lukte. Alleen ze waren wel zo slim om er toen af en toe artillerie op te gooien :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:47:
Gisteren ff met kameraad tegen 2 cpu's gespeeld. Was een map in 2-en verdeeld door rivier met 3 doorgangen. Is echt lachen om dan een vette defense te bouwen bij de bruggen en de cpu probeert er maar doorheen te komen, wat ze never lukte. Alleen ze waren wel zo slim om er toen af en toe artillerie op te gooien :+.
Klikt als een missie uit de campaign ;). Die ene waarbij je een kerk moest inrichten als barracks, en dan de duitse counterattack tegenhouden (idd bij de bruggen).

Kwam er zelf nogal laat achter dat je enkel de kerk over moest houden in die missie, en niet je HQ wat tegen de rivier aan stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:57:
[...]

Klikt als een missie uit de campaign ;). Die ene waarbij je een kerk moest inrichten als barracks, en dan de duitse counterattack tegenhouden (idd bij de bruggen).

Kwam er zelf nogal laat achter dat je enkel de kerk over moest houden in die missie, en niet je HQ wat tegen de rivier aan stond...
* anandus had die missie gedaan zonder dat de bruggen veroverd werden :*)

Wel verdomd moeilijk met die artillery-barrages, trouwens :o :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
DaFreakR schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:46:

ik heb dus precies hetzelfde probleem, heb het na een tijdje maar opgegeven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat gebeurt er als je custom NIET aanvinkt maar gewoon één van de opties veranderd...? Dan gaat die custom optie vanzelf aan, maar is de optie al wel gewijzigd. (Ik denk maar wat mee, hoor... ;))

Ik heb trouwens 5 minuten de campaign gedaan en ben toen gauw weer met een skirmish begonnen. Ik doe NIETS anders dan skirmishes! Heerlijk! Dan kan je gewoon zelf bepalen wat je gaat doen en hoe en zo!
Ik ben gisteren trouwens begonnen op de grotere mappen, maar wel 1v1, want dat vind ik het leukst (CPU-bondgenoten lopen me alleen maar in de weg!), dus alle andere spelers gaan op Closed. Gaat prima, moet ik zeggen! Eigenlijk alleen maar leuker dat de mappen groter zijn. :) Ik ben echt verslaafd, kan ik wel zeggen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:14:
En wat gebeurt er als je custom NIET aanvinkt maar gewoon één van de opties veranderd...? Dan gaat die custom optie vanzelf aan, maar is de optie al wel gewijzigd. (Ik denk maar wat mee, hoor... ;))

Ik heb trouwens 5 minuten de campaign gedaan en ben toen gauw weer met een skirmish begonnen. Ik doe NIETS anders dan skirmishes! Heerlijk! Dan kan je gewoon zelf bepalen wat je gaat doen en hoe en zo!
Ik ben gisteren trouwens begonnen op de grotere mappen, maar wel 1v1, want dat vind ik het leukst (CPU-bondgenoten lopen me alleen maar in de weg!), dus alle andere spelers gaan op Closed. Gaat prima, moet ik zeggen! Eigenlijk alleen maar leuker dat de mappen groter zijn. :) Ik ben echt verslaafd, kan ik wel zeggen... :)
Kom anders een keer op Relic Online, doen we een potje! :) Online werkt het heeeerlijk!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Wat is nou jullie favo map? Ik vind die map met die 3 bruggen wel cool opzich, maar aan de andere kant ook weer een beetje saai omdat ik dan altijd meteen die bruggen secure en dan kan de AI er niet meer door komen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
FireFoz schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:36:
Wat is nou jullie favo map? Ik vind die map met die 3 bruggen wel cool opzich, maar aan de andere kant ook weer een beetje saai omdat ik dan altijd meteen die bruggen secure en dan kan de AI er niet meer door komen... :)
leukste met meerdere spelers vind ik hill 331 ofzo... tegen moeilijke computer is het constant vechten en zaak zeer goed te securen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou meer van open mappen, op het platte land en zo. Ik hou wel van die vrijheid. ;) En daglicht vind ik ook wel plezierig. Maar het is heel leuk om zo nu en dan ter variatie in een stad te kunnen spelen! Wat dat betreft ben ik erg blij met de gevarieerdheid van de mappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mappen in de stad (iig het industrieterrein) zijn vrij gemakkelijk te verdedigen...vooral omdat gebouwen toch wat steviger zijn dan bomen in CoH :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 23:10:
De mappen in de stad (iig het industrieterrein) zijn vrij gemakkelijk te verdedigen...vooral omdat gebouwen toch wat steviger zijn dan bomen in CoH :).
dat vind ik niet!
Bij open gebieden heb je als aanvallende team veel minder cover en ben je gewoon schietschijf. Als je je verdediging goed kan opbouwen wordt het zeer moeilijk om er door te komen.
mijnen, prikkeldraad, blokken beton, ATA guns, bunkers. met name anti-tank guns zijn veel sterker in open gebied.
Bij open gebied heb je natuurlijk wel het nadeel dat de linie heel groot is en dus vaak dun.

Overigens zit er wel kleine minpuntjes in de AI van de computer. Altijd als computer aanvalt, en je kan dit weerstaan en veel soldaten en tanks etc slopen, moet je meteen een tegenaanval beginnen, de computer heeft dan gewoon niets meer over!

Ook irriteer ik me aan de AI van de eigen mannetjes. Als je ze ergens neerzet, bijv MG mannetjes en ze worden van achter aangevallen doen ze niks terug!
Ook als tanks van achter worden aangevallen, draaien ze zich niet even om? Beetje vervelende dingen nl.

[ Voor 5% gewijzigd door Kurios op 10-10-2006 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Kurios schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:01:
[...]

leukste met meerdere spelers vind ik hill 331 ofzo... tegen moeilijke computer is het constant vechten en zaak zeer goed te securen!
Hill 331 is echt niet te doen man, dat is die map dat je binnen één uur op de hill moet zijn!

Je hebt alleen mobile Mg42 teams, mortar, engineers, rangers en een sniper. Pas veel later krijg je artilerrie, maar dan ben je al zo;n beetje overrunned door 5 tanks... En dan doe je nog Easy...

Iemand nog tips?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
urnie538 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:45:
[...]
Hill 331 is echt niet te doen man, dat is die map dat je binnen één uur op de hill moet zijn!

Je hebt alleen mobile Mg42 teams, mortar, engineers, rangers en een sniper. Pas veel later krijg je artilerrie, maar dan ben je al zo;n beetje overrunned door 5 tanks... En dan doe je nog Easy...

Iemand nog tips?
Gewoon gelijk bouwen?
Zorg direct voor een tank depot, maak een paar shermans, wat paratroopers en ga gebieden naar rechts overnemen.
Zorg voor een stevige defense links, zodat je niet geflankt wordt.

En ben je helemaal rechts ga je naar boven en haal je de missie in een uurtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
SH4D3H schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:56:
[...]

Gewoon gelijk bouwen?
Zorg direct voor een tank depot, maak een paar shermans, wat paratroopers en ga gebieden naar rechts overnemen.
Zorg voor een stevige defense links, zodat je niet geflankt wordt.

En ben je helemaal rechts ga je naar boven en haal je de missie in een uurtje :)
als je gaat wachten tot je tanks krijgt ben je inderdaad te laat. Zelf heb ik gelijk een tank-depot gemaakt, en dan verken je de boel met een paar shermans, en daarachter stuur je een paar mannetjes mee, ik ben gelijk via linksboven gegaan, dat was goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Ik heb die missie zelf nog niet gedaan, maar vanmiddag meegekeken bij een vriend. En die rende er zo doorheen. Als je maar genoeg sherman-tanks maakt. Dat geldt trouwens voor elke missie. :)

Daarnaast vind ik het op Normal nog vrij makkelijk.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_the_crow_ schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:29:
Ik heb die missie zelf nog niet gedaan, maar vanmiddag meegekeken bij een vriend. En die rende er zo doorheen. Als je maar genoeg sherman-tanks maakt. Dat geldt trouwens voor elke missie. :)

Op Normal zijn de eerste paar missies inderdaad best te doen...zodra je een beetje solide basis hebt en genoeg mannetjes ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
_the_crow_ schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:29:

Inderdaad, ik heb voor de grap de pijlen gevolgd op het begin scherm. Dus ben van 2 kanten gaan aanvallen. Echter staat er links boven een dik kannon. Die vindt mn sherman niet zo lief :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

wat ook erg makkelijk werkt is door een paar engineers gebieden laten veroveren en de map afsluiten met prikkeldraad. De vijand gaat niet er doorheen! :D easy cheating

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Fietsbel schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:24:
wat ook erg makkelijk werkt is door een paar engineers gebieden laten veroveren en de map afsluiten met prikkeldraad. De vijand gaat niet er doorheen! :D easy cheating
LOL.. hebben de makers waarschijnlijk niet aan gedacht dat iemand dat zou doen :D

Dit spel is echt goed trouwens, had het zeker niet verwacht!
Hoe zit het met de netcode van dit spel? Dus speelt het een beetje lekker met multiplayer? (Zolang het maar beter is dan C&C Generals, wat een ramp was dat zeg :o)

[ Voor 6% gewijzigd door Xof op 10-10-2006 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
DaannO schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:21:
[...]
Inderdaad, ik heb voor de grap de pijlen gevolgd op het begin scherm. Dus ben van 2 kanten gaan aanvallen. Echter staat er links boven een dik kannon. Die vindt mn sherman niet zo lief :S
Khad 4 shermans, zo'n calliope, wat engineers, 'n halftrack en wat paratroepers als legertje.
Bunkers en grote kanonnen gooi je plat met zo'n raketbestoking van die calliope, de rest doen de shermans.
Dan leggen de engineers mijnen/tanktraps/whatever terwijl die kereltjes de punten overnemen en kun je door het bijzijn van die halftrack altijd weer mannetjes spawnen :)

En dan is het niet zo moeilijk meer :)

[ Voor 0% gewijzigd door SH4D3H op 10-10-2006 23:40 . Reden: Leesbaar gemaakt :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Xof schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:07:
[...]

LOL.. hebben de makers waarschijnlijk niet aan gedacht dat iemand dat zou doen :D

Dit spel is echt goed trouwens, had het zeker niet verwacht!
Hoe zit het met de netcode van dit spel? Dus speelt het een beetje lekker met multiplayer? (Zolang het maar beter is dan C&C Generals, wat een ramp was dat zeg :o)
Ik speel regelmatig via hamachi en over het netwerk en het maakt niet zoveel uit wat er aan de andere kant voor hardware staat; het draait gewoon !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

DaannO schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:21:
[...]

Mijn infanterie werd (mede daardoor) afgeslacht...

Maar goed dat ik een paar mg nests had gebouwd...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
wat trouwens ook opvallend goed werkt is het flanken van tanks. Ik zorg dat iig 1 sherman achter een tank komt te staan, zodat je hem op zn zwakste plek kan raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Big Daddy schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:20:
wat trouwens ook opvallend goed werkt is het flanken van tanks. Ik zorg dat iig 1 sherman achter een tank komt te staan, zodat je hem op zn zwakste plek kan raken.
Goh. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Big Daddy schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:20:
Dat is dus wat er ook verteld wordt tijdens een van de trainingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Zorg gewoon voor een oneerlijke strijd, dat jij meer tanks hebt dan je tegenstander.
Dan boeit het niet eens zoveel waar je hem raakt, kapot gaat ie toch :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehe, lol. Zelf ben ik daar niet zo van, allemaal moeilijk bewegen met tanks. Ik zet gewoon 2 of 3 AT crews neer op een strategische plek, geen tank die er doorheen komt >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet snap is dat die AT's niet automatisch rond draaien als een vijand achter ze staat, of naast hun. Dan moet je ze selecteren en dan op de vijand klikken, anders doen ze niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:17

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:25:
Wat ik niet snap is dat die AT's niet automatisch rond draaien als een vijand achter ze staat, of naast hun. Dan moet je ze selecteren en dan op de vijand klikken, anders doen ze niks.
Ik ben blij dat ze dat niet doen. Ik heb liever dat mijn AT's in de richting schieten waarop ze gericht staan in plaats van dat ze op elke kleine scheet gaan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

De manier van units selecteren, groeperen en dat weer ongedaan maken is ook heerlijk trouwens met de squad selection aan de rechterkant van je scherm. Ook erg overzichtelijk (tot 10 squads) en verdomd effectief werkend.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

londonertje schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 23:07:
denk wel dat er expansions voor dit spel gaan komen (althans ik hoop het) lijkt me namelijk wel cool om of met de russen te spelen of de Engelsen :)

beetje SASjes droppen enzo en met de russen de KGB achter je hebben staan :O
SAS zou nog wel gaan, maar de KGB werd pas 8 jaar na de oorlog opgericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan liever de russen met hun tanks erbij als expansion 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.tankmuseum.ru/images/p2/t-80.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:23:

[afbeelding]
ik vind anders de panzers ook behoorlijk sterk, zoniet superieur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:23:

[afbeelding]
In WW2 hadden ze de T-34 niet de T-80. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:24:
Hey fietsie speel jij het ook al... keertje online doen ?

Maar das inderdaad een smerige streek dan dat prikkeldraad... word het ook niet doorgeknipt door vijandelijke engineers ?

Grt,

VLA

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even een Normal CPU ge-ownt met slechts 4 tankjes (okè, twee daarvan waren speciale units ;) ).
Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/th_relic00000e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:50:
[...]

In WW2 hadden ze de T-34 niet de T-80. :P
:z

dat was als voorbeeld dat de Russen mooie tanks maakten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 09:37
Is het nu zo dat als je tegen een Hard of Expert CPU speelt, dat ze dan slimmer/sneller zijn, of dat de units gewoon sterker zijn?

Als het het laatste is, is het niet zo interessant nmlk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
kvdd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 10:40:
Is het nu zo dat als je tegen een Hard of Expert CPU speelt, dat ze dan slimmer/sneller zijn, of dat de units gewoon sterker zijn?

volgens mij van alles wat:

- ze komen met name eerder en sterker.
Ook vind ik ze slimmer, veel meer artillery-strikes op je mannetjes en je AT(A) guns worden beter bestookt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

kvdd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 10:40:

Ik denk niet dat de units zozeer sterker zijn. Maar gewoon slimmere aanvallen met meer verschillende units erbij om eventuele obstakels van de menselijke speler (bijv. ATs) uit de weg te ruimen. :)
Op normal begaan ze namelijk nog wel eens stomme fouten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
_the_crow_ schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:38:
[...]
Ik denk niet dat de units zozeer sterker zijn. Maar gewoon slimmere aanvallen met meer verschillende units erbij om eventuele obstakels van de menselijke speler (bijv. ATs) uit de weg te ruimen. :)
ik ga nog maar eerst is ff lekker oefenen in Campaign voordat ik zoiets ga proberen..

Offtopic:

Krijg helemaal aanvallen van jou plaatje crow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 09:37
Kurios schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:04:
[...]

volgens mij van alles wat:

- ze komen met name eerder en sterker.
Ook vind ik ze slimmer, veel meer artillery-strikes op je mannetjes en je AT(A) guns worden beter bestookt!
Kijk dan vind ik het interessant, ik speel een map met plaats voor 8 spelers, met 2 Expert CPU vrienden Axis, en dan 3 vijanden (Allied) op Hard... speelt op hoger niveau, maar toch win ik vaak!
_the_crow_ schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:38:
[...]
Idd :) sturen ze infanterie recht op je machinegun af ;)

Maar over het algeheel brengen ze ook méér legers op de been bij Hard&Expert, en dat is gewoon hartstikke ownen! :9~
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.