Iemand tips voor dat level waarbij je Dog company moet redden, dus waar je met een aantal tanks start in het begin? Ik rescue dus Dog company, en dan krijg ik zon HQ toegewezen waar ik alleen maar engineers mee kan maken. Die engineers kunnen verder alleen maar machine gun emplacements maken en zon medical tent oid. Nu komt de vijand constant met tanks aanvallen en verlies ik uiteindelijk omdat ik zelf gewoon geen tanks kan maken (of ik weet niet hoe). Rifleman lukt me wel door zon gebouw in te nemen en te upgraden naar barracks.
Zie ik nou iets over het hoofd? Ik schijn ook reinforcements te moeten vragen maar zie nergens waar ik dat kan doen. Het enige wat ik kan is een paar riflemen maken en wachten totdat ik uiteindelijk geowned wordt.
Ik lees hier wel dat een aantal mensen het hebben gedaan met stickey bombs en dergelijke... maar ik zit steeds zonder resources omdat het me niet lukt een dusdanig overwicht te behalen qua territory dat ik veel resources binnenkrijg.
Wat doe ik fout?
Zie ik nou iets over het hoofd? Ik schijn ook reinforcements te moeten vragen maar zie nergens waar ik dat kan doen. Het enige wat ik kan is een paar riflemen maken en wachten totdat ik uiteindelijk geowned wordt.
Ik lees hier wel dat een aantal mensen het hebben gedaan met stickey bombs en dergelijke... maar ik zit steeds zonder resources omdat het me niet lukt een dusdanig overwicht te behalen qua territory dat ik veel resources binnenkrijg.
Wat doe ik fout?
[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 12-10-2006 16:57 ]