Company of Heroes Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.724 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Iemand tips voor dat level waarbij je Dog company moet redden, dus waar je met een aantal tanks start in het begin? Ik rescue dus Dog company, en dan krijg ik zon HQ toegewezen waar ik alleen maar engineers mee kan maken. Die engineers kunnen verder alleen maar machine gun emplacements maken en zon medical tent oid. Nu komt de vijand constant met tanks aanvallen en verlies ik uiteindelijk omdat ik zelf gewoon geen tanks kan maken (of ik weet niet hoe). Rifleman lukt me wel door zon gebouw in te nemen en te upgraden naar barracks.
Zie ik nou iets over het hoofd? Ik schijn ook reinforcements te moeten vragen maar zie nergens waar ik dat kan doen. Het enige wat ik kan is een paar riflemen maken en wachten totdat ik uiteindelijk geowned wordt.
Ik lees hier wel dat een aantal mensen het hebben gedaan met stickey bombs en dergelijke... maar ik zit steeds zonder resources omdat het me niet lukt een dusdanig overwicht te behalen qua territory dat ik veel resources binnenkrijg.

Wat doe ik fout? :)

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 12-10-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt ook een tech tree dus je moet eerst een supply yard bouwen om een tank depot te kunnen bouwen. In dat level heb ik in het begin gewoon al mij mannetjes terug getrokken naar die HQ en daarna super veel defences bouwen. Op een gegeven moment kan je volgens mij ook van die anti tanks guns bouwen (weet niet zeker of het dat level is maar dat helpt dus ook super veel). En daarna gewoon langzaam uitbouwen.... Heeft mij ook wel een paar keer gekost omdat level te halen.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja dat wist ik...
Magoed, ik heb de "oplossing" al... ik keek gewoon niet goed :X foutje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jo peepz, wat een verslavend spel he ;) ben enorm fan van die mortier crews. Meestal gebruik ik een sniper in camouflage om de boel te verkennen, waarna die mortar crews vanzelf op grote afstand lekker actie ondernemen ;)

leukste singleplayer map die ik gespeeld heb tot nu toe vond ik die haven...nadat je het ene deel van de brug had ingenomen en de grote kustbunker vernietigd had, kon je om de minuut gebruik maken van ondersteunend artillerievuur vanaf de schepen voor de kust...echt heel gaaf om die axis mannekes te zien vliegen :D

wat was jullie favo map? grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

RoD schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 18:43:
Ja dat wist ik...
Magoed, ik heb de "oplossing" al... ik keek gewoon niet goed :X foutje dus.
Sowieso ben ik gewoon teruggetrokken van de plek waar Dog Company eerst zat. En dan gewoon langzaam opbouwen en alles veroveren. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_the_crow_ schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:25:
[...]
Sowieso ben ik gewoon teruggetrokken van de plek waar Dog Company eerst zat. En dan gewoon langzaam opbouwen en alles veroveren. :)
Heb ik ook gedaan ja, maar dit omdat ik mn broertje domweg met die paar eerste tanks gelijk door zag rushen...en hij werd dus helemaal afgemaakt _O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:24:
[...]
Heb ik ook gedaan ja, maar dit omdat ik mn broertje domweg met die paar eerste tanks gelijk door zag rushen...en hij werd dus helemaal afgemaakt _O-.
Ik ging vanuit die locatie naar beneden, en vanuit de base naar boven :)
Ook erg effectief om ze te pakken.
Zorg daarna voor wat vuurteams op plekken waar je ze vaak die komen en je kunt alles inzetten om de rest van de map te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

_the_crow_ schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:25:
[...]
Dat ga ik ook maar doen denk ik. Als je de plek waar Dog Company zat behoudt, dan wordt je van alle kanten belaagd van verloop van tijd. Erg lastig om dan efficiënt de vijand van je tanks af te houden. Morgen nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 22:10:
[...]

Dat ga ik ook maar doen denk ik. Als je de plek waar Dog Company zat behoudt, dan wordt je van alle kanten belaagd van verloop van tijd. Erg lastig om dan efficiënt de vijand van je tanks af te houden. Morgen nog maar eens proberen.
Terug naar je basis beneden is inderdaad de beste zet in die missie. Een paar AT's en je hebt al een goede defense tegen hun tankjes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die missie afgelopen week na tig keer proberen ook eindelijk gehaald op Expert. Key bij mij was terwijl je onderweg bent om Dog Company te redden, alvast de tussenliggende ammo/fuel points te clearen, terwijl je riflemens er achteraan lopen om alles te cappen. Tegen de tijd dat ik Dog Company gered had en bij mn HQ stond, had ik voldoende resources om 4 AT guns te plaatsen en was het daarna eigenlijk wel over voor de axis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook weleens dat het scherm na een half uur spelen ineens helemaal vol met lijntjes zit? In eerste instantie dacht ik aan defect video geheugen (zo ziet het eruit) maar het is alléén in CoH, niet in BF2 of iets anders. Warm wordt mijn X800XT wel (90 graden ongeveer) maar dat mag in principe voor zo'n kaart. Kast open maakt niet zoveel uit. Patch is geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb jeje kaartje overclocked? Daar is COH extreem gevoelig voor... Mijn 6600GT loopt al bijna 2 jaar op dezelfde oc snelheid (580/1200) zonder problemen. Bij COH kreeg ik opeens artifacs en moest ik hem na 2 jaar terugzetten op 560/1150 om fatsoenlijk te kunnen spelen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje aan jullie valt comapny of heroes te spelen met een:

3.2Ghz Intel celeron inside D 346+
1x512mb DDR2
80Gb harddisk
Videokaart Asus Geforce 6800GT 512 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 09:37
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:06:

1x512mb DDR2
80Gb harddisk
Ja zéker wel! Maar je geheugen is aan de krappe kant, met 1 GB zou het lekkerder draaien.
Aangezien CoH ong. 500 mb al gebruikt voor het inladen van het spel ;)

Als dit spel geheugen uit je HDD gaat trekken, einde verhaal...

schok schok schok :P

uiteindelijk heb jij de grootste shock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _fool
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-09 09:47

_fool

Helemaal zo gek nog niet

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:06:

1x512mb DDR2
80Gb harddisk
met ^^

Tot mijn aangename verbazing is het spel goed te spelen op een AMD Athlon64 Venice 3000+, 1Gb Corsair ValueRam en een 6600GT (oc'd). Dus als je met jouw kit iets te kort komt zal het geheugen zijn.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kvdd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:13:
[...]

Ja zéker wel! Maar je geheugen is aan de krappe kant, met 1 GB zou het lekkerder draaien.
Aangezien CoH ong. 500 mb al gebruikt voor het inladen van het spel ;)

Als dit spel geheugen uit je HDD gaat trekken, einde verhaal...

schok schok schok :P

uiteindelijk heb jij de grootste shock :)
Mwa, ik heb het spel op 2 pc's draaien, beide hebben 512mb geheugen en gebruiken dus de HD als viritueel geheugen...op de ene schokt het wel (onboard videokaart) en op de andere bijna niet (128mb videogeheugen van GeForce FX 5200). Wel alles op minimaal, op 800*600 :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:36:
[...]

Mwa, ik heb het spel op 2 pc's draaien, beide hebben 512mb geheugen en gebruiken dus de HD als viritueel geheugen...op de ene schokt het wel (onboard videokaart) en op de andere bijna niet (128mb videogeheugen van GeForce FX 5200). Wel alles op minimaal, op 800*600 :+.
Dan mis je zo veel leuke Eye candy. Daarom vind ik dit spel nou juist zo tof. Gewoon zo bveel detail! Heerlijk. Net hmm dat level met die kustkanon gedaan. Had het veel moelijker verwacht.. Kom ik daar aan met 6 Shermans. Staan daar 3 Mg's + 2 morters... Lol had ik daar nou zo voor gebouwd?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ben niet zo'n overclocker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ok, wat ik mis in het spel is dit:

Je kan geen advanced options doen. Bijvoorbeeld als je een tank hebt, dat hij blijft staan, of 2 keer schieten en niet het hele mannetje volgen door de hele map. Soort van stand groun.d of iets dergelijks. Nu doe ja attack, en gaat weer eventjes weg. Gevolg is dat je tank dat Retreathing mannetje BLIJFT volgen--> jij staat in je 1tje in een vijandelijke basis!

Verder ook, Je kan geen linies aangeven. Het is selecteren, klikken en ze gaan een beetje gerangschikt staan. NEE ik wil ze bijvoorbeeld naast elkaar, achter elkaar of kriskras kunnen zetten. Kan erg handig zijn in sommige situaties! hierin is gewoon geen mogelijkheid. Ze gaan zelf maar lekker ergens staan!

laatse punt:
Aan het einde van de missie is er geen klopje met de statistics. Ik wil wel eens weten welke squad het best was, hoeveel tanks ik omgelegd heb en etc etc.

Anyway misschien zie IK wat over het hoofd, maar hier stoor ik me lichtelijk aan..

Verder,
Im Totally Addicted! >:) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Tomino schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:45:
Verder ook, Je kan geen linies aangeven. Het is selecteren, klikken en ze gaan een beetje gerangschikt staan. NEE ik wil ze bijvoorbeeld naast elkaar, achter elkaar of kriskras kunnen zetten. Kan erg handig zijn in sommige situaties! hierin is gewoon geen mogelijkheid. Ze gaan zelf maar lekker ergens staan!
Select Units-->Muisknop ingedrukt houden op de plek waar ze naartoe moeten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

patchen bij mij is een verschrikking. Na 'm manueel te hebben gedownload via de site geeft ie ingame als ik op multiplayer klik doodleuk aan dat ik 'm moet hebben. Zo doodleuk als ik dan op download klik, geeft ie tevens bij het installeren doodleuk de melding "ERROR, Patch already installed"

Als ik het dan weer probeer geeft ie weer aan dat ik de patch moet installeren.
Heel goed! ik raak gemotiveerd om online te spelen!

Maar nu serieus, iemand met hetzelfde probleem, of wellicht de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
B1gk1ller schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:48:
[...]

Select Units-->Muisknop ingedrukt houden op de plek waar ze naartoe moeten. 8)7
Lijkt me erg logish, snap je redenring dan ook niet.
Als mn units daarn zijn aangekomen wil ik dat ze op die plek een 'formatie aan nemen'
Dat lukt me niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:34

Hu9o

Schokkend

Kan ook niet, dat AI zorgt ervoor dat ze de beste dekking innemen rond die positie. De AI heeft naar mijn mening nog wel eens fout :|

Overigens heeft Tomino het over manschappen en bigkiller het over tanks

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Hu9o schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:57:
Kan ook niet, dat AI zorgt ervoor dat ze de beste dekking innemen rond die positie. De AI heeft naar mijn mening nog wel eens fout :|

Overigens heeft Tomino het over manschappen en bigkiller het over tanks
Wrong, Beiden.. Jah dat idee dat ze zelf zoeken, tsja dat wil ik niet. Kan handig zijn maar soms wil ik het toch liever zelf doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:34

Hu9o

Schokkend

Tanks rijden niet vanzelf weg, dus dat is dan geen probleem voor je.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik moet nu de Pantzer Lehr devision vernietigen met hun Panther tanks. Zijn best heftig die dingen, ik moet met 2 tankbusters ze kapot maken. 1-tje is zelfs al 3 strepen! Wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Laatst online: 05-09 11:08
Tomino schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:24:
[...]

Wrong, Beiden.. Jah dat idee dat ze zelf zoeken, tsja dat wil ik niet. Kan handig zijn maar soms wil ik het toch liever zelf doen ;)
tja dat is een keuze van de developer..

ze willen gewoon niet dat het micromanagement gedeelte teveel plek in gaat nemen van de gameplay.. en vandaar..

en t voegt daarbij ook toe aan het realisme ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een lijst van al de sneltoetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 22:32

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verdedigen jullie de strategic points? Door machine gun squads er bij te zetten ofzo? In de missie om de redball express road te clearen werden m'n points telkens weer ingenomen, beetje vermoeiend moet je weer een squad er heen sturen om terug te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ze komen vaak alleen met een paar engineers, dus ik zet er een squad neer en zon gebouwtje op de strategic point. Vaak houdt dat ze wel tegen, en als ze al meer beginnen aan te dringen lost een Sherman het vaak wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTFM gaat niet echt op, vind ik, want zoals je kan zien via de link, is de info van de manual ERG beknopt. TE beknopt, zelfs. Zo kan je de volgknop (') nergens vinden, om maar wat te noemen. Je kan het beste tooltips aanzetten: dan zie je bij alles de juiste toets. Via deze link vind je in ieder geval al heel wat meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:16:
Hoe verdedigen jullie de strategic points? Door machine gun squads er bij te zetten ofzo? In de missie om de redball express road te clearen werden m'n points telkens weer ingenomen, beetje vermoeiend moet je weer een squad er heen sturen om terug te pakken
Mijn non-sherman aanpak omvat meestal anti-tank geschut, mortier en machinegeweer-crew. Maar meestal gewoon één à twee shermans neerzetten en dan komt het wel goed. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

_the_crow_ schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:14:
[...]
Mijn non-sherman aanpak omvat meestal anti-tank geschut, mortier en machinegeweer-crew. Maar meestal gewoon één à twee shermans neerzetten en dan komt het wel goed. :)
1 sherman (die in de tussentijd 3 sterren krijgt) is al ruim voldoende :D
Af en toe een engineer erop afsturen om te repairen :)

Bij die missie had ik gewoon een linie van sherman tanks gemaakt.. ze kwamen er bijna niet langs. Dus dan maakt het ook een stuk makkelijker.

Zolang je maar een overvloed aan tanks hebt dan is je missie veilig (de meeste trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Xof schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:02:
1 sherman (die in de tussentijd 3 sterren krijgt) is al ruim voldoende :D
Af en toe een engineer erop afsturen om te repairen :)
Ja, ik ben nogal laks met dat repareren. Misschien maar wel een keer structureel gaan doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook wel een mooie defense :). Map met 2 bruggen + 1 'overloop' via het water...die twee bruggen opgeblazen met engineers:

Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/th_relic00006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:03:
Dit is ook wel een mooie defense :). Map met 2 bruggen + 1 'overloop' via het water...die twee bruggen opgeblazen met engineers:

[afbeelding]
Je kan beter ook nog een rij zandzakken voor de AT guns neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:02

Vos

AFCA

B1gk1ller schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:08:
[...]

Je kan beter ook nog een rij zandzakken voor de AT guns neerleggen.
Juist ja, die tanktraps hebben weinig nut :)
en je bunker ligt binnen bereik van hun at's..en die at's dan buiten jouw bereik, maar of de AI zo slim is? ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 14-10-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

En die zandzakken kosten ook nog eens 10x niks :D

Ik leeg ook meestal eerst een rij met tanktraps en dan daarvoor een zooi zandzakken (en dan niet dichtbouwen want dan kom je er niet meer uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, zandzakken helpen toch niet echt (daar wordt nogal eens overheen geschoten). En omdat ik liever tanks tegenhoud dan units heb ik er tanktraps van gemaakt :).

Die bunker hoort daar eingelijk niet, maar dat was mn eerste defence helemaal in het begin van het spel. En die staat daar nog gewoon te staan :).

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:03:

[afbeelding]
is dat een campaign of multiplayer map??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:20:Die bunker hoort daar eingelijk niet, maar dat was mn eerste defence helemaal in het begin van het spel. En die staat daar nog gewoon te staan :).
Het is idd wel jammer dat je die niet gewoon kan verkopen en er dan wat fuel of ammo voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

WhiteViper schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:23:
[...]

skirmish pot lijkt me gezien er nog meer spelers zijn (geel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteViper schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:23:
[...]

Multiplayer map inderdaad :).

Nog een mooi plaatje uit datzelfde potje:

Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/th_relic000089.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
cool!
die ga ik na de vakantie eens uitproberen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:27:
[...]

Multiplayer map inderdaad :).

Nog een mooi plaatje uit datzelfde potje:

[afbeelding]
Calliope O+
Trouwens, bij die redball express missie, hoe kan je daar eigenlijk fatsoenlijke supplies krijgen?
Je moet als een gek rushen naar Dog company, daarna moet je nog wat gastjes pwnen, en dan komen gelijk die panzers. Ik heb geen tijd voor supplies!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk! :) Ik kies de laatste tijd altijd de Armour tree. In het begin deed ik altijd de Inf tree en soms de Air tree, maar de Armour rocks. Het sneller kunnen bouwen van vehicles is aardig (ik ben een M8-freak, met upgrades en al), maar echt leuk is de mogelijkheid om met een vehicle points te kunnen veroveren en de mogelijkheid om ALLE vehicles zichzelf te laten repareren! Superhandig! En ja, dan die Calliope.... HEEEEEEEERLIJK ding is dat! Ik koos de Inf ook i.v.m. de Howitzer, maar de Calliope is echt leuker (en volgens mij ook nauwkeuriger). Ik bouw trouwens eigenlijk nooit tanks... Ik kan genoeg doen met de M8 en later de Calliope. De tanks van de tegenstanders pak ik met AT en stickey's (beetje micromanagen en klaar), maar veel tanks krijgt de axis niet want ik ga altijd voor de high value fuel points om de Axis dwars te zitten op dat gebied. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die automatische vehicle repairs zijn echt handig inderdaad, en dan ook nog eens twee zware tanks...zelf gaat mijn voorkeur dan ook uit naar de Armour tree :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 21:41
waarom loopt het spel de hele tijd vast tijdens het laden en gaat het laden super sloom

ik heb een x1900xt 512mb sapphire
en een x2 3800+

niet slecht maar waaorm duurt het zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bij mij zijn de laadtijden ook enorm lang, kan rustig de revieuw van CoH doorlezen van de Pc Gameplay.

Verder is het een erg leuk spel. Ik zit nu in die missie waar je de town center moet verdedigen en dat er 3 van die dingen steeds op je schieten met allemaal rakketten :). Heel tof, ik speel het trouwens op 1600x1200 met alles op high of ultra :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:18:
waarom loopt het spel de hele tijd vast tijdens het laden en gaat het laden super sloom

ik heb een x1900xt 512mb sapphire
en een x2 3800+

niet slecht maar waaorm duurt het zo lang
Hoeveel werkgeheugen heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 21:41
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:41:
[...]

Hoeveel werkgeheugen heb je?
\

1gb

het probleem is, we spelen over lan met 3 anderen.. en die hebben allemaal een mindere pc maar zijn allemaal eerder.. en 1x is het gelukt en dan stond er bij mij.. you are victorios en ging ik naarh et menu teriwijl het spel nog bezig was

[ Voor 43% gewijzigd door warchaser op 15-10-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:21
warchaser schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:54:
[...]
\

1gb

het probleem is, we spelen over lan met 3 anderen.. en die hebben allemaal een mindere pc maar zijn allemaal eerder.. en 1x is het gelukt en dan stond er bij mij.. you are victorios en ging ik naarh et menu teriwijl het spel nog bezig was
Hehe ik had echt precies hetzelfde probleem (mijn sys: 3500+ 1gig x1900xtx). Probleem is volgens mij dat je met je hoge grafische instellingen vanwege je x1900xtx je ook veel meer te laden hebt. Met 1 gig bevroor het laden ook compleet en was ik ver uit de laatste. Ik heb er toen een gigje bijgeplaatst en nu ben ik vrijwel altijd de eerste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de wanhoop nabij. Naar de winkel gerend en de DVD versie van COH gekocht.

Thuis gekomen geinstalleerd. Ik klik de shortcut van COH aan. De harddisk ratelt wat en...

... niets.

Er gebeurt geen ene moer. In taskmanager is geen process te zien dat met COH te maken heeft (bv. reliccoh.exe).

Ik draai Vista RC1 build 5728 met de videokaart-drivers die bij Vista zitten al heb ik de beta drivers van de NVidia ook al geprobeerd.
Het systeem is vrij kaal en heeft nergens anders problemen mee. Het draait goed. Ik overklok ook niet of zo.

COH is de enige game die ik heb (en is nota bene gecertificeerd voor Vista). Ik ben niet zo'n gamert maar herinneringen aan vroeger met C&C en RA2 icm. de lovende reviews maakten dat ik er wel weer zin in kreeg.

Specs:
- Asus A8N-SLI Premium mobo
- AMD Athlon X2 4400+
- 2GB DualChannel ram
- Nvidia 7900GT
- WD Raptor 10k RPM harddisk
- Vista RC1 build 5728

Wat heb ik zelf al gedaan:
- NVidia's beta 96.33 drivers. Ben weer teruggegaan naar de bijgeleverde drivers van Vista zelf (die ook van NVidia zijn trouwens)
- reliccoh.exe met de parameter "-nomovies" gestart.
- 850000 keer opnieuw geinstalleerd en gereboot etc. In de Eventviewer staat dat de Windows installer vindt dat de installatie(s) geslaagd is/zijn (en de de-installaties ook trouwens).
- Ik heb al geen rotzooi in de background draaien maar verder strippen van services helpt niet.
- Patch 1.2 installeren maakt niet uit.

Via google lees over enkele anderen die het zelfde symptoom hebben maar er staat nooit een oplossing bij.
De support-site van THQ zegt niets over Vista.

Ik weet het intussen echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:54:
[...]
\

1gb

Hmm, met die specs zou het ingame niet echt sloom moeten lopen, en al helemaal niet vastlopen ;).

Heb je al eens geprobeert de settings wat lager te zetten, of de laatste drivers van je videokaart te installeren?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Vista ?? Lijkt me logisch...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:33:
[...]

Vista ?? Lijkt me logisch...
Hoezo logisch. De game is gecertificeerd voor Vista en hele volkstammen draaien het op RC1.

Ik hoop dat iemand het symptoom herkend en een oplossing weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:51:
[...]

Hoezo logisch. De game is gecertificeerd voor Vista en hele volkstammen draaien het op RC1.

Ik hoop dat iemand het symptoom herkend en een oplossing weet.
Ja het is nog beta, dus het kan zijn dat het gewoon niet werkt bij jou. Zijn ook zat mensen waar vista helemaal niet goed werkt dus het zegt niks dat hij bij hele volkstammen wel werkt. ;)

edit/
Soms eerst een iso'tje gedraait?

[ Voor 4% gewijzigd door mad_max234 op 15-10-2006 15:59 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 08:21
Ik heb de Campaign ondertussen twee keer uitgespeeld en ik heb eens een skirmish
missie gedaan. Gewoon 1 on 1 tegen een normal Axis tegenstander. Die poept als een gek Pioneers uit en heeft binnen no-time de hele map gecaptured. Zo snel kan je als Ally geen pioneers of wat dan ook maken. In het begin ben je alleen maar bezig met herveroveren van delen van de map die al van jouw zijn. Je hebt ook geen resources om ze gelijk te verdedigen met een MG squad of desnoods een sniper op een paar choke points. Dat valt me een beetje tegen, want in het prille begin al continue territory capturen / recapturen vind ik echt brak :{

[ Voor 5% gewijzigd door Kwistnix op 15-10-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dan ben jij te langzaam, want veel mensen (incl. mij) lukt het wel ;). In begin kun je wel vrij snel een MG squad maken. Ligt er beetje aan welke taktiek je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 08:21
Vos schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:32:
Dan ben jij te langzaam, want veel mensen (incl. mij) lukt het wel ;). In begin kun je wel vrij snel een MG squad maken. Ligt er beetje aan welke taktiek je gebruikt.
Ik zeg niet dat het mij niet lukt, het is gewoon een feit dat je in het begin vrijwel alleen bezig bent met over en weer capturen van onbewaakte territories, omdat een Axis tegenstander daarvoor Pioneers kan gebruiken die veel sneller trainen dan engineers of een riflemen squad. Daarvan rennen er dus binnen no-time een hele zooi van over de hele map. Ik vind het gewoon een kansloze bezigheid om elke 10 seconde onbewaakte territories te verliezen en ze dan weer moeten capturen en ze dan weer te verliezen etc.

[ Voor 11% gewijzigd door Kwistnix op 15-10-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:13:
Heeft iemand ook weleens dat het scherm na een half uur spelen ineens helemaal vol met lijntjes zit? In eerste instantie dacht ik aan defect video geheugen (zo ziet het eruit) maar het is alléén in CoH, niet in BF2 of iets anders. Warm wordt mijn X800XT wel (90 graden ongeveer) maar dat mag in principe voor zo'n kaart. Kast open maakt niet zoveel uit. Patch is geinstalleerd.
nou ik heb dus precies hetzelfde met een X850 XT PE. (niet oc-ed) temp van de kaart is gewoon prima, wordt max 50 graden ofzo..

multiplayer patch heb ik ook geinstalleerd, maar tis inderdaad wel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

FallenAngel666 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:44:
[...]

Ik zeg niet dat het mij niet lukt, het is gewoon een feit dat je in het begin vrijwel alleen bezig bent met over en weer capturen van onbewaakte territories, omdat een Axis tegenstander daarvoor Pioneers kan gebruiken die veel sneller trainen dan engineers of een riflemen squad. Daarvan rennen er dus binnen no-time een hele zooi van over de hele map. Ik vind het gewoon een kansloze bezigheid om elke 10 seconde onbewaakte territories te verliezen en ze dan weer moeten capturen en ze dan weer te verliezen etc.
Eens. In skirmish vind ik die strategic points behoorlijk vervelend. Imo past het niet thuis in skirmish. Ik zou liever zien dat je daar gewoon zonder kon spelen. In campaign kan het wel leuk zijn.. gebieden "veroveren" enzo, maar in skirmish lijkt het meer op maar zo snel mogelijk en met zoveel mogelijk poppetjes naar strategic points rennen en capturen. En daar hangen dan ook nog eens je resources vanaf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
RoD schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 23:25:
[...]

Eens. In skirmish vind ik die strategic points behoorlijk vervelend. Imo past het niet thuis in skirmish. Ik zou liever zien dat je daar gewoon zonder kon spelen. In campaign kan het wel leuk zijn.. gebieden "veroveren" enzo, maar in skirmish lijkt het meer op maar zo snel mogelijk en met zoveel mogelijk poppetjes naar strategic points rennen en capturen. En daar hangen dan ook nog eens je resources vanaf :/
je kan ook gewoon annihilate doen als multiplayer type. Veel leuker in mijn beleving, omdat je echt een linie krijgt die je moet verdedigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:24:
[...]

Heerlijk! :) Ik kies de laatste tijd altijd de Armour tree. In het begin deed ik altijd de Inf tree en soms de Air tree, maar de Armour rocks. Het sneller kunnen bouwen van vehicles is aardig (ik ben een M8-freak, met upgrades en al), maar echt leuk is de mogelijkheid om met een vehicle points te kunnen veroveren en de mogelijkheid om ALLE vehicles zichzelf te laten repareren! Superhandig! En ja, dan die Calliope.... HEEEEEEEERLIJK ding is dat! Ik koos de Inf ook i.v.m. de Howitzer, maar de Calliope is echt leuker (en volgens mij ook nauwkeuriger). Ik bouw trouwens eigenlijk nooit tanks... Ik kan genoeg doen met de M8 en later de Calliope. De tanks van de tegenstanders pak ik met AT en stickey's (beetje micromanagen en klaar), maar veel tanks krijgt de axis niet want ik ga altijd voor de high value fuel points om de Axis dwars te zitten op dat gebied. ;)
Die Armour tree rocks echt ja.. Vooral die M26 die je dan kan inzetten.. die tank is echt niet normaal. En die Calliope idd ook niet te vergeten.. kan ook alles in stukjes schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik hem eergisteren gedownload. Ik moet zeggen dat ik het wel een leuk spel vind. Ik zit nu in die missie na Carentan waar zo'n 10 van die Panzers op me af komen. Ik speel het met een ATI x800 en 512mb RAM, wel jammer dat ik niet meer RAM heb want hierdoor kan ik niet alle optie's op High zetten. Vind ik trouwens wel vreemd hoor, bij CS: Source kan wel alles op z'n hoogst en dan draait het perfect en hier kan ik gewoon de optie's niet eens hoog zetten. 8)7

Resultaat is dat alles er wel belabberd uit ziet, vooral in de filmpjes. Dan lijkt het wel een spel van 5 jaar geleden. Van die stoere belichtingen en rook effecten uit de startpost is bij mij dus erg weinig te zien. Wel brak dus dat dit spel niet op alles High draait bij mij. :(

[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 16-10-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Belabberd? Ik heb lang niet alles op hoog staan met mijn 9800 pro, maar het ziet er echt wel goed uit. Of je bent heel erg kritisch óf er klopt iets niet bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Denk dat er iets niet klopt.

En kut, ik heb een probleem. Ik heb vanmiddag lekker zitten spelen, was bij de missie Rescue The DOG company, toen stopte ik met spelen. Ik dacht dat het automatisch gesaved zo worden, nou niet dus. Nu moet ik weer zo ongeveer overnieuw beginnen :(

Iemand een savegame voor de missie "Rescue the dog company" voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk ik ook...:
Als je 'm gekocht hebt, helpen we je verder. ;)

Ik heb trouwens net als Vos een Radeon 9800 Pro en alles ziet er prima uit, hoor, zelfs met zowat alles op medium. Maar ik ben wel heel benieuwd wat het gaat worden met de DX10 patch! :9

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:44:
[...]

Flauw :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.... Maar ik ben wel heel benieuwd wat het gaat worden met de DX10 patch! :9
Eehm voor jou niks want je videokaart ondersteund dat niet }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Laatst online: 10:38

aerofreak

Steve Jobs

Ik heb trouwens net als Vos een Radeon 9800 Pro en alles ziet er prima uit, hoor, zelfs met zowat alles op medium. Maar ik ben wel heel benieuwd wat het gaat worden met de DX10 patch! :9
ik heb een 9600 pro en draai het op 1024x768 O+

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Heb hier alles goed draaien op een 9800xt @ 1280x960..
Enige wat niet zo lekker gaat is het laden van de missies.. maarja vind het niet zo erg dat die daar zo lang laadt. Het spel loopt immers soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 11:28

nnk

Spreek uit: en en kaa

Hier een mobiele 9600. Wordt gespeeld op 1400x1050 met wat opties op high en wat op low.

Maar ik wil even iedereen aanraden de films te kijken op http://tales.tsncentral.com/. Vooral aflevering 4 vind ik heel gaaf, de 1on1 op semois. Behalve dat de films super leuk zijn om naar te kijken, zijn ze ook nog eens super grappig door dat geweldige commentaar ("Oh no, there goes another Stug, gotta love the explosions").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha ja ik heb ze allemaal gezien, ze maken er echt een heel spektakel van met dat commentaar.
Ik kijk ook wel wt replays via gamereplays.org...is ook wel leuk, leer je weer dingen van soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:52:
[...]

Eehm voor jou niks want je videokaart ondersteund dat niet }:O
M'n huidige niet, nee, maar wel de kaart die in de computer zit die ik volgend jaar zeker weten ga kopen zodra Vista/DX10 uit is. ;) Het geld zit al heel ongeduldig te wachten op m'n spaarrekening om gebruikt te worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond of morgenmiddag iemand voor een potje coh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het een beetje tegenvallen om eerlijk te zijn.

Vind het soms echt irritant die circel met die nades:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 23:08:
ik vind het een beetje tegenvallen om eerlijk te zijn.

Vind het soms echt irritant die circel met die nades:p
Beetje inhoudsloze reactie ;)
Wat vind je tegenvallen?En welke "circel" met nades bedoel je?

Ik vind dat we lang hebben moeten wachten op zo'n sterke game ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nou lees ik het hele topic door - maar nog steeds geen antwoord gevonden op mn vraag. Is het mogelijk om gemaakte units te deleten? In de shortkey list die genoemd staat in de OP zou retire (wat deleten is neem ik aan) delete moeten zijn. Deze toets doet verder niks bij mij. Dus, kan het of kan het niet en zoja, met welke toets dan?

(Waarom ik dat nodig heb is omdat ik soms zo kan genieten van 4 howitzers die staan te blazen dat ik vergeet dat ik soms ook nog punten moet overnemen met infanterie enzo, waarvoor ik dan geen ruimte meer heb :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan geen units deleten. Je kan ze natuurlijk wel naar de base van de tegenstander sturen en ze daar achterlaten om vernietigd te worden door de enemy... ;) Maar ja, dat levert de tegenstander weer veterancy op... Dus EIGENLIJK moet je niet vergeten die points te veroveren. ;)

Je kan ook i.p.v. Howitzers (de inf tree) gaan voor de armour tree: daar krijg je de calliope mee: ook leuk speelgoed (leuker zelfs imho). 8) En als je de armour tree neemt kunnen voertuigen op een bepaald moment OOK punten veroveren: heb je daar die infantery niet meer voor nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Lichte voortuigen zoals Jeeps ja. Maar die kunnen geen huisjes er om heen bouwen waardoor het heel makkelijk weer is over te nemen, ook mis je dan een bonus van 40% geloof ik.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Howitzers kunnen eenmaal geplaatst niet meer bewegen he...dus naar je enemy sturen zal dan moeilijk gaan :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL Daarom kan je ook beter voor die Calliope gaan! ;) Ik vind die Howitzer ook niet zo nauwkeurig, eigenlijk. De Calliope bevalt me beter, helemaal omdat ik meer gebruik maak van M8's i.p.v. alleen maar infantery, dus dan is die Armour tree handiger. Hangt ook allemaal van je strategie af natuurlijk...
MrVegeta schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:12:
Lichte voortuigen zoals Jeeps ja. Maar die kunnen geen huisjes er om heen bouwen waardoor het heel makkelijk weer is over te nemen, ook mis je dan een bonus van 40% geloof ik.
Ik bouw alleen OP's op high value points, anders blijf je bezig (en blijf je betalen). En daarvoor heb je in principe maar een groepje engineers nodig. Trouwens, de M8 kan bijvoorbeeld dan ook points veroveren: is niet echt een licht voertuig (met alle upgrades). Ik heb het nog niet geprobeerd met tanks, trouwens... volgens mij moeten die dat dan ook kunnen...

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Nee shermans, m28 dat soort spul kan niet die bases innemen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je ook mannetjes toewijzen aan hotkeys.
groepjes van 2 tanks zou heel handig zijn, want 3>= tanks tegelijk rondsturen zorgt voor nogal wat problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

CTRL + Cijfer :)

Dus je selecteerd een groepje units en drukt dan op CTRL + Random cijfer. De hotkeys staan trouwens ook rechts in het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en heb een technische vraag over CoH. Mijn excuses als de vraag al eerder is gesteld, maar 24 pagina's aan berichten scannen vond ik wat veel werk. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Ik probeer de demo te spelen (heb niet gelijk het spel gekocht aangezien ik eerst wil checken of mijn pc het aankan) en het introfilmpje werkt goed. Maar als ik wil gaan spelen, krijg ik een zwart scherm (waarin ik wel de commando-knoppen zie en het geluid hoor). Ik ben een ontzettende leek op dit gebied en weet niet waar het aan ligt.

PC:
3,2 Mhz
1 gig RAM
videokaart: radeon 9250 128 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 08:52:
Je kan geen units deleten. Je kan ze natuurlijk wel naar de base van de tegenstander sturen en ze daar achterlaten om vernietigd te worden door de enemy... ;) Maar ja, dat levert de tegenstander weer veterancy op... Dus EIGENLIJK moet je niet vergeten die points te veroveren. ;)

Je kan ook i.p.v. Howitzers (de inf tree) gaan voor de armour tree: daar krijg je de calliope mee: ook leuk speelgoed (leuker zelfs imho). 8) En als je de armour tree neemt kunnen voertuigen op een bepaald moment OOK punten veroveren: heb je daar die infantery niet meer voor nodig!
Nu vind ik dat er een enorm voordeel van Howitzers is: eenmaal gebouwd kosten ze niks. Je kan in feite het volledige veld aan gort blazen met die dingen zonder dat het je ook maar iets kost. Die rocket attack van de calliope kost nogal wat als je het vergelijkt.

En ik vind dat gedreun van die kanonnen op de achtergrond gewoon te vet, net zoals die piep die uit je boxen komt zetten bij de inslagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:07:
CTRL + Cijfer :)

Dus je selecteerd een groepje units en drukt dan op CTRL + Random cijfer. De hotkeys staan trouwens ook rechts in het beeld.
Dat is wel handig ja, naast dat 'schildje' met al je units krijg je daar wat schildjes met het betreffende cijfer erbij. Kan je gelijk zien wat er ook alweer onder elke hotkey zat, mocht je dat binnen een potje al vergeten zijn :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:08:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en heb een technische vraag over CoH. Mijn excuses als de vraag al eerder is gesteld, maar 24 pagina's aan berichten scannen vond ik wat veel werk. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Ik probeer de demo te spelen (heb niet gelijk het spel gekocht aangezien ik eerst wil checken of mijn pc het aankan) en het introfilmpje werkt goed. Maar als ik wil gaan spelen, krijg ik een zwart scherm (waarin ik wel de commando-knoppen zie en het geluid hoor). Ik ben een ontzettende leek op dit gebied en weet niet waar het aan ligt.

PC:
3,2 Mhz
1 gig RAM
Prima systeem voor dit spel op een groot punt na: de videokaart. Die trekt het echt never nooit niet. Je zal toch echt een andere videokaart moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 19:31

Rudios

Lost in space?

Howitzers kan je opruimen door er een tank van jezelf op te laten schieten met de optie 'attack ground'

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Hallo allemaal,

PC:
3,2 Mhz
1 gig RAM
De preocessor en het RAM is in principe wel voldoende, de videokaart is behoorlijk oud en zelfs voor die tijd langzaam. Ik zou je willen aanraden een bezoek te brengen aan http://www.ati.com/online/customercareportal/drivers.html en daar de nieuwste drivers te downloaden voor je videokaart. Als het daarmee nog steeds niet lukt zou ik zeggen: neem een nieuwe videokaart.

Reken er verder op dat het spel echt op low zal moeten spelen - meer zit er niet in met een Radeon 9250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

PC:
3,2 Mhz
1 gig RAM
offtopic:
met zo'n processor wil het idd niet :z

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hann1BaL schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:12:
[...]

Prima systeem voor dit spel op een groot punt na: de videokaart. Die trekt het echt never nooit niet. Je zal toch echt een andere videokaart moeten kopen.
Ok, daar heb ik wat aan, dank je. Misschien mag ik nog even doorvragen. Wat maakt dat die videokaart niet voldoende is. Die 128 mb is voldoende toch? Wat zegt die 9250 precies? Inderdaad: ik weet niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hallo allemaal,

PC:
3,2 Mhz
1 gig RAM
Ik denk niet dat die videokaart het juiste shader model ondersteund. Enige oplossing is een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aerofreak schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:16:
[...]

offtopic:
met zo'n processor wil het idd niet :z
Wat is er mis met de processor, goed genoeg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:17:
[...]

Hij bedoelt natuurlijk 3,2 Ghz. 3.2Mhz is inderdaad wat traag dan :P

Gelukkig weten we wat er bedoeld wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:17:
[...]

3.2 MHz ;)

[ Voor 1% gewijzigd door aerofreak op 17-10-2006 16:19 . Reden: te laat ]

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

Ga ook maar een demo downloaden dan,
Ben voor mezelf nog niet toe aan een nieuwe PC.
Maar als het voor zo’n mooie game noodzakelijk is moet ik mijn PC upgrade misschien maar wat naar voren halen. Ben nu in het bezit van een Athlon 2000+ met 512MB ram en een Nvidia Geforce FX5200.
Weet iemand wat voor kwaliteit ik dan COH kan draaien, als ik het spel al wil starten?

Vond nl deze sysreq op wikipedia voor COH (weet dus niet of het klopt):
Systeemvereisten: 2.0 GHz processor, 512 MB RAM, 64 MB videokaart met ondersteuning voor DirectX 9.0 en pixel shader 1.1, 6.5 GB harde schijf ruimte
En heb sinds het 450Mhz tijdperk de ballen verstand van processoren en de nieuwste hardware ontwikkelingen.

Ga inderdaad de demo downloaden.
Wat ik een beetje mis in de OP dan is een stukje over de system req op basis van ervaring van andere spelers, die het spel al in bezit hebben. Daarom dacht ik het op deze manier te vragen. Temeer omdat kwaliteit in de demo niet 100% gelijk hoeft te zijn voor de kwaliteit die je voor het volledige spel aantreft

[ Voor 49% gewijzigd door Amafi op 17-10-2006 16:41 . Reden: 2e verhaaltje toegevoegd ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.