Heeft iemand in dat geval nog tips voor een videokaart. Waar moet ik op letten en wat is een must voor CoH?rodie83 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:14:
[...]
De preocessor en het RAM is in principe wel voldoende, de videokaart is behoorlijk oud en zelfs voor die tijd langzaam. Ik zou je willen aanraden een bezoek te brengen aan http://www.ati.com/online/customercareportal/drivers.html en daar de nieuwste drivers te downloaden voor je videokaart. Als het daarmee nog steeds niet lukt zou ik zeggen: neem een nieuwe videokaart.
Reken er verder op dat het spel echt op low zal moeten spelen - meer zit er niet in met een Radeon 9250.
Sja, dat hoort hier niet echt thuis hè, het gaat hier over het spel zelfVerwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:30:
[...]
Heeft iemand in dat geval nog tips voor een videokaart. Waar moet ik op letten en wat is een must voor CoH?
Wat ik je kan aanraden:
1. Stel eisen op. Wat wil je precies? Alles op high? Of hoeft het alleen maar speelbaar te zijn?
2. Budget? Hoeveel wil je maximaal uitgeven?
3. Kijk in de Pricewatch naar modellen die binnen je budget vallen.
4. Zoek met Google naar benchmarks van de kaarten die je gevonden hebt.
5. Kom tot je keuze.
Dan moet je er wel uit kunnen komen
Download de demo en bekijk het voor jezelf?Amafi schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:29:
Ga ook maar een demo downloaden dan,
Ben voor mezelf nog niet toe aan een nieuwe PC.
Maar als het voor zo’n mooie game noodzakelijk is moet ik mijn PC upgrade misschien maar wat naar voren halen. Ben nu in het bezit van een Athlon 2000+ met 512MB ram en een Nvidia Geforce FX5200.
Weet iemand wat voor kwaliteit ik dan COH kan draaien, als ik het spel al wil starten?
Vond nl deze sysreq op wikipedia:
Systeemvereisten: 2.0 GHz processor, 512 MB RAM, 64 MB videokaart met ondersteuning voor DirectX 9.0 en pixel shader 1.1, 6.5 GB harde schijf ruimte
En heb sinds het 450Mhz tijdperk de ballen verstand van processoren en de nieuwste hardware ontwikkelingen.
[ Voor 36% gewijzigd door RoD op 17-10-2006 16:33 ]
Verwijderd
Voor vragen over upgrades kan je ergens anders terecht. Het spel heeft geen uniek type videokaart of ander stukje hardware nodig, dus het is niet echt relevant in dit topic.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 16:33 ]
Verwijderd
Ja, denk ik ook. Dank voor de hulp en sorry, die laatste vraag hoort hier idd niet thuis. Ik zoek nog wel even verder op het forum.RoD schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:32:
[...]
Sja, dat hoort hier niet echt thuis hè, het gaat hier over het spel zelf
Wat ik je kan aanraden:
1. Stel eisen op. Wat wil je precies? Alles op high? Of hoeft het alleen maar speelbaar te zijn?
2. Budget? Hoeveel wil je maximaal uitgeven?
3. Kijk in de Pricewatch naar modellen die binnen je budget vallen.
4. Zoek met Google naar benchmarks van de kaarten die je gevonden hebt.
5. Kom tot je keuze.
Dan moet je er wel uit kunnen komen
die kaart is inderdaad wel heel erg minimaal. Al heeft een maat van mij m draaiend op 800x600 op alles low met een Geforce Ti4400.Hann1BaL schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:12:
[...]
Prima systeem voor dit spel op een groot punt na: de videokaart. Die trekt het echt never nooit niet. Je zal toch echt een andere videokaart moeten kopen.
Verwijderd
Ik kan nergens iets vinden over het bewegen van de camera, het inzoomen en scrollen lukt nog wel maar pan en tilt.
\
Dit kan toch in het spel?
Dit kan toch in het spel?
heb je de tutorial wel gespeeld? Door alt in te drukken kan je draaien en pannen, kost wel veel FPS..
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
met een ti4400??Kurios schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:41:
[...]
die kaart is inderdaad wel heel erg minimaal. Al heeft een maat van mij m draaiend op 800x600 op alles low met een Geforce Ti4400.
ik krijg net als die andere kerel met mn ti4200 alleen het command paneel...verder een zwart beeld..
ook met de nieuwste nvidia drivers nixxxxxxxx.....echt zaad..
ben toch al aan het kijken voor een nieuw systeem, maar toch jammer dat ik niet eens low settings kan spelen

verder ist wel een bruut spel ( speel vaak @ broertjes pc
yep, wel nieuwste nvidia drivers en direct x 9 opnieuw geinstalleerd, anders ging het beeld inderdaad knipperen bij het scrollen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:05:
[...]
met een ti4400??
ik krijg net als die andere kerel met mn ti4200 alleen het command paneel...verder een zwart beeld..
ook met de nieuwste nvidia drivers nixxxxxxxx.....echt zaad..
ben toch al aan het kijken voor een nieuw systeem, maar toch jammer dat ik niet eens low settings kan spelen![]()
verder ist wel een bruut spel ( speel vaak @ broertjes pc)
misschien ff proberen!
hij dus met een 1800+ athlon die niet op 1667Mhz loopt, maar op 1250 Mhz. Niet echt top specs dus en ver onder minimum van COH aangeeft!FokkeH schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:20:
huisgenoot hier speelt het gewoon op sempron 2200+ en TI4400
Respect voor de PC die op 1800+ COH draait!Kurios schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:42:
[...]
hij dus met een 1800+ athlon die niet op 1667Mhz loopt, maar op 1250 Mhz. Niet echt top specs dus en ver onder minimum van COH aangeeft!
Hoi!
haha ik had het ook niet verwacht, want dat ding is zo onstabiel dat je er eng van wordt. Laatste week knalde de pc constant uit omdat de CPU te warm wordt. Nu dus maar onderclocked dmv FSB naar 100Mhz te zetten en hij is stabiel.urnie538 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:40:
[...]
Respect voor de PC die op 1800+ COH draait!
COH is verassend vloeiend, totdat er veel mannetjes in beeld komen natuurlijk. Maar het is wel te spelen volgens hem!
Hij loopt best goed op mijn Geforce 6600GT met 1,5 GB RAM en 2400+. (op auto settings dan, als ik alles op high zet, haal ik 0.5 fps)
Vind het een meesterlijk spel, alleen echt frustrerend ook die missie van Recue Dog, daar was ik ook zo hard de sjaak. Begint je dan wel wat te irriteren. Ik raak ook nog erg snel het overzicht kwijt. Verdedigen is inderdaad niet al te makkelijk soms. Komt de vijand weer met die irri flame throwers!
En ik vind ook niet dat je erg makkelijk bepaalde units kunt selecteren. Als je die select all doet, dan ziet het er allemaal hetzelfde uit(4 panzers bijvoorbeeld) maar waar ze zijn enzo zie je niet. Is het enige waar ik nu nog problemen mee heb. Verder meesterlijk spel!
Vind het een meesterlijk spel, alleen echt frustrerend ook die missie van Recue Dog, daar was ik ook zo hard de sjaak. Begint je dan wel wat te irriteren. Ik raak ook nog erg snel het overzicht kwijt. Verdedigen is inderdaad niet al te makkelijk soms. Komt de vijand weer met die irri flame throwers!
En ik vind ook niet dat je erg makkelijk bepaalde units kunt selecteren. Als je die select all doet, dan ziet het er allemaal hetzelfde uit(4 panzers bijvoorbeeld) maar waar ze zijn enzo zie je niet. Is het enige waar ik nu nog problemen mee heb. Verder meesterlijk spel!
[ Voor 4% gewijzigd door REDFISH op 17-10-2006 23:45 ]
Tja voor het verdedigen heb ik 1 tip. Heb overal wat van. Een sherman voor infanterie (of geupgrade engineers). Anti tank gun. Etc... de AI is niet de allerslimste. Die stuurt zijn manschappen gewoon door de voorpoort waar 2 machine geweer tenten staan terwijl een tank vanaf de linkerkant alles kapot kan schieten.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Echt een heel mooi spel: ik speel ook 1920.1200 en alles maximaal behalve AA en dan ziet het er vet uit.
Hier blijf ik wel ff zoet mee
Hier blijf ik wel ff zoet mee
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Spel net binnen, eerst nacht direct door getrokken tot 04:00 
Ik stoor me wel regelmatig aan de AI, zowel van vijand als van me eigen. Vooral de tanks rijden elkaar regelmatig in de weg.
Ik stoor me wel regelmatig aan de AI, zowel van vijand als van me eigen. Vooral de tanks rijden elkaar regelmatig in de weg.
Verwijderd
Selectie wordt wit op de mini-map?REDFISH schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:39:
[...]
Dat is inderdaad heel ergerlijk! Dan staat er een panzer ergens voorin die een tank half kapot schiet, dan wil je die tank naar achteren rijden om te repairen en dan wil dat maar niet omdat de andere tanks niet aan kant kunnen gaan.Loev schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 00:51:
Spel net binnen, eerst nacht direct door getrokken tot 04:00
Dan stuur je die andere tanks toch ook weg ?? Dat wil je toch als je een panzer wilt bestoken...MrVegeta schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:01:
[...]
Dat is inderdaad heel ergerlijk! Dan staat er een panzer ergens voorin die een tank half kapot schiet, dan wil je die tank naar achteren rijden om te repairen en dan wil dat maar niet omdat de andere tanks niet aan kant kunnen gaan.
Deze plek is te koop.
Spel is vooral heel erg CPU gericht volgens mij... ik heb dualcore opteron 165 @ 2600mhz en met een 6600GT is het op de hoogste settings nog best heel aardig te spelen.REDFISH schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:39:
Hij loopt best goed op mijn Geforce 6600GT met 1,5 GB RAM en 2400+. (op auto settings dan, als ik alles op high zet, haal ik 0.5 fps)
Uiteraard, maar als je niet alle ruimte hebt, dan moet je eerst de tanks een beetje aan de kunt "duwen" zodat die andere er langs kan, het zou makkelijker zijn geweest als je in je geselecteerde groep een tank kon kiezen en die terug kan laten rijden en dat de andere tanks dan aan de kant gaanKeeZ schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:02:
[...]
Dan stuur je die andere tanks toch ook weg ?? Dat wil je toch als je een panzer wilt bestoken...
Ach beetje micro management is niet heel erg
Je kan wel verschillende units in een geselecteerde groep kiezen alleen rijden de andere tanks nog niet aan de kant maar zoveel moeite is dat ook weer niet ^^MrVegeta schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:19:
Uiteraard, maar als je niet alle ruimte hebt, dan moet je eerst de tanks een beetje aan de kunt "duwen" zodat die andere er langs kan, het zou makkelijker zijn geweest als je in je geselecteerde groep een tank kon kiezen en die terug kan laten rijden en dat de andere tanks dan aan de kant gaan.
Ach beetje micro management is niet heel erg.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Het is alleen wel jammer dat hij op mijn laptop maar draait op 1024x768 of zelfs 800x600 met opties op low en uit
...
Toch eens tijd om met iets sterkers aan de te komen dan een Radeon 9600, helaas heb ik geen leuk mini PCI Express slot of iets dergelijks, wat zou die wereld mooi zijn
!
Afijn, ik heb het gezien op een 7600GT met C2D6600 op 1280x1024 met veel op high en opties aan en dat was inderdaad smullen.

Toch eens tijd om met iets sterkers aan de te komen dan een Radeon 9600, helaas heb ik geen leuk mini PCI Express slot of iets dergelijks, wat zou die wereld mooi zijn
Afijn, ik heb het gezien op een 7600GT met C2D6600 op 1280x1024 met veel op high en opties aan en dat was inderdaad smullen.
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Ik kom toch nog even terug op de systeemeisen. Ik vind op barnsandnoble de volgende eisen:
Operating System: Windows® 98/ME/XP/2000
CPU: 1.5 GB Processor.
Hard Disk Space: 3GB HD space.
RAM: 512 MB RAM.
VIDEO: GeForce3 64 MB or Ati Radeon 8500 64MB or greater (True DX8 Graphics Card with 64MB RAM i.e. Video Cards with at least pixel-shader technology - GeForce4 MX isn't supported).
CPU: DirectX 8.1 Certified Sound Card.
CPU: Broadband or 56kb modem (multiplayer).
DX: DirectX: DX9.1 (included) but DX8.1 supported.
Met mijn pc (3,06 Ghz, 1 gig geheugen en een radeom 9250 128mb) moet het dan toch lukken? Of zijn er andere settings die ik moet aanpassen? Of kloppen deze systeemeisen gewoon niet?
VIDEO: GeForce3 64 MB or Ati Radeon 8500 64MB or greater (True DX8 Graphics Card with 64MB RAM i.e. Video Cards with at least pixel-shader technology - GeForce4 MX isn't supported).
Met mijn pc (3,06 Ghz, 1 gig geheugen en een radeom 9250 128mb) moet het dan toch lukken? Of zijn er andere settings die ik moet aanpassen? Of kloppen deze systeemeisen gewoon niet?
Dubbelklik eens op een unit rechts via het blauwe schildjeREDFISH schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:39:
Hoi!
dit is dan echt het absolute minimum. 1 setjes mannetjes op je scherm gaat wel lukken dan kennelijk.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:17:
Ik kom toch nog even terug op de systeemeisen. Ik vind op barnsandnoble de volgende eisen:
Ik weet alleen bij het installeren dat je minimaal een DX9 kaart nodig hebt nl. Je kan altijd de demo downloaden en kijken of het werkt.
Als je het graag wilt spelen en het werkt niet zou ik eens kijken voor een nieuwe AGP kaart zoals een 6800 of een X850 ofzo. Voor 150E al 2ehands te koop (als het niet goedkoper is!) of bijv een 50E voor een 9800 XT ofzo.
Verwijderd
Ik heb het al geprobeerd, maar het werkt niet, krijg een zwart scherm met alleen de command-knoppen. Ik dacht, misschien moet ik wat instellingen wijzigen.Kurios schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:32:
[...]
dit is dan echt het absolute minimum. 1 setjes mannetjes op je scherm gaat wel lukken dan kennelijk.
Ik weet alleen bij het installeren dat je minimaal een DX9 kaart nodig hebt nl. Je kan altijd de demo downloaden en kijken of het werkt.
Als je het graag wilt spelen en het werkt niet zou ik eens kijken voor een nieuwe AGP kaart zoals een 6800 of een X850 ofzo. Voor 150E al 2ehands te koop (als het niet goedkoper is!) of bijv een 50E voor een 9800 XT ofzo.
nieuwe drivers? opnieuw DX9 erop gezet?Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:43:
[...]
Ik heb het al geprobeerd, maar het werkt niet, krijg een zwart scherm met alleen de command-knoppen. Ik dacht, misschien moet ik wat instellingen wijzigen.
maargoed je kaart stelt natuurlijk niet veel voor op 3d gebied, dus ik zou er niet teveel van verwachten!
Een 9250 is volgens mij op hogere resoluties / meer detail nog trager als een goede 8500
... sorry maar die kaart is geen gamekaart. Kijk minimaal naar een 9500/9600 (of een stuk hoger).
Kijk trouwens maar hoger want ik heb een 9600 en het is echt geen doen met alles op low and off en resolutie op 1024 of 800 ... spel blijft wel leuk ... maar de grafische aspecten zijn ook belangrijk en die foefjes zal je echt moeten missen.
Om het punt kracht bij te zetten -->
http://www.devhardware.co...ns-for-experts-94976.html
http://www.rage3d.com/boa...index.php?t-33824677.html
Dan denk ik dat je systeem echt niet aan de minimale vereisten voldoet.
Ik ben overigens nu bij dat level waarin je de kerk moet pakken en dan een ander HQ moet capturen, ik speel altijd op normal en vind het toch niet altijd makkelijk. Wel erg vermakelijk, ook al ziet het er met deze instellingen slechter uit dan RA2
.

Kijk trouwens maar hoger want ik heb een 9600 en het is echt geen doen met alles op low and off en resolutie op 1024 of 800 ... spel blijft wel leuk ... maar de grafische aspecten zijn ook belangrijk en die foefjes zal je echt moeten missen.
Om het punt kracht bij te zetten -->
http://www.devhardware.co...ns-for-experts-94976.html
http://www.rage3d.com/boa...index.php?t-33824677.html
Dan denk ik dat je systeem echt niet aan de minimale vereisten voldoet.
Ik ben overigens nu bij dat level waarin je de kerk moet pakken en dan een ander HQ moet capturen, ik speel altijd op normal en vind het toch niet altijd makkelijk. Wel erg vermakelijk, ook al ziet het er met deze instellingen slechter uit dan RA2

[ Voor 38% gewijzigd door Cassius op 18-10-2006 15:17 ]
De meeste mensen deugen!
mooi maar erg lastig spel. zit nu in mission 5 (resque dog company), denk je net het hele zaakje op orde te hebben komen er uit een adere hoek weer duitsers aanzetten 
hier een nuttige link voor als je vast komt te zitten; ze gaan niet tot details over, elke missie in 10 stappen of minder.
hier een nuttige link voor als je vast komt te zitten; ze gaan niet tot details over, elke missie in 10 stappen of minder.
spoiler:
Hallo,
gisteren het spel geinstalleerd, met patch 1.20. Was bezig met de 3e training en plotseling ging het spel crashen....
Mijn specs:
MB: Asus A8N-SLI
Videokaart: Geforce 7800 GTX
CPU: Athlon 64 3800+ X2
Alles met de meest recente (officiele) drivers.
gisteren het spel geinstalleerd, met patch 1.20. Was bezig met de 3e training en plotseling ging het spel crashen....
Mijn specs:
MB: Asus A8N-SLI
Videokaart: Geforce 7800 GTX
CPU: Athlon 64 3800+ X2
Alles met de meest recente (officiele) drivers.
Zoals er ook op andere fora verteld zal worden, met een budget kaart van vroegah (en dan ook echt vroegah) ga je niet de nieuwste spellen spelen. Had ik je toen ook wel kunnen vertellen (pak 'm beet 3-4 jaar geleden)
Ik moet nu de town and hill of mortain verdedigen. Die duitsers komen echt uit alle hoeken en gaten, het wordt echt lastig omdat allemaal te gaan verdedigen
Btw als iemand zin heeft in een 1o1 over hamachi, ik zit op quakenet #furious.wow, of zoek me op op xfire onder de naam jeanlucpicard.
Hoe heb jij dat aan de praat gekregen via hamachi? Ik zie de game van een vriend van me wel, maar kan niet inloggen. Datzelfde geldt ook andersom. Ook als de firewalls uit staan. Tevens werkt C&C Generals er wel prima mee. Heb jij een idee?JeanLucPicard schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:36:
Btw als iemand zin heeft in een 1o1 over hamachi, ik zit op quakenet #furious.wow, of zoek me op op xfire onder de naam jeanlucpicard.
Heb je coh by de exceptions van nod32 of andere antivirus gezet? Anders zou ik het ook niet weten.Hann1BaL schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:23:
[...]
Hoe heb jij dat aan de praat gekregen via hamachi? Ik zie de game van een vriend van me wel, maar kan niet inloggen. Datzelfde geldt ook andersom. Ook als de firewalls uit staan. Tevens werkt C&C Generals er wel prima mee. Heb jij een idee?
Ik heb mcAfee 8.0 enterprise. Volgens mij valt daar qua exceptions weinig in te stellen...En we kunnen elkaars game wel zien. Het inloggen is zelfs 1 keer gelukt, maar speelbaar is het nooit geweest.JeanLucPicard schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:45:
[...]
Heb je coh by de exceptions van nod32 of andere antivirus gezet? Anders zou ik het ook niet weten.
Hier geen probs met Hamachi, ik heb het via het Hamachi forum geregeld.Hann1BaL schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:47:
[...]
Ik heb mcAfee 8.0 enterprise. Volgens mij valt daar qua exceptions weinig in te stellen...En we kunnen elkaars game wel zien. Het inloggen is zelfs 1 keer gelukt, maar speelbaar is het nooit geweest.
http://forums.hamachi.cc/viewtopic.php?t=9876&start=0
Ik krijg soms wel lag meldingen als ik speel, maar de speler dropped niet en kan ook gewoon doorspelen. Ik zie de ander ook gewoon doorspelen. Ik heb van de 20 potjes tot nu toe 1x gehad dat er iemand gedropped is.
[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 18-10-2006 18:52 ]
Wel jammer dat CoH 2 x is vastgelopen in de 2e missie. Gelukkig is die niet heel erg moeilijk. Moeilijkste missie was in dat stadje. Met die Nebelwerf dingen
Die's easy, gewoon die axis halftrack opblazen en de goliaths aanklikken en tegen ze gebruiken, een per Neb-site does the trickMrVegeta schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:30:
Wel jammer dat CoH 2 x is vastgelopen in de 2e missie. Gelukkig is die niet heel erg moeilijk. Moeilijkste missie was in dat stadje. Met die Nebelwerf dingen
Daarna natuurlijk de basis aanvallen voor de medaille...
Mjah, die Goliaths gingen nog wel eens te vroeg kapot
. Vond het zo irritant dat ze steeds uit alle hoeken kwamen, ik was toen nog wat te langzaam met het innemen van Strategic points enzo.
Ik heb die missie net weer gedaan, was nu een stuk makkelijker/leuker
.
Ik heb die missie net weer gedaan, was nu een stuk makkelijker/leuker
Damnit lukt me niet.
Hoe krijg ik hamachi aan de praat, heb em geinstalled nickname enz ingelogd op een server .
(company of heroes ) paswoord ( coh) ik zie allemaal user names dus tot daar werkt het.
1 heeft een blauwe pijltje en nog 1 een groene stip de rest is allemaal grijs.
Wat moet ik nu doen? ik start coh ga naar multi player krijg dan online en lan als ik lan klik zie ik niks als ik online klik moet ik registreren bij relic.
Hoe kan ik een potje spelen tegen andere mensen?
iemand een site met actuelle servers en paswords?
BVD
Hoe krijg ik hamachi aan de praat, heb em geinstalled nickname enz ingelogd op een server .
(company of heroes ) paswoord ( coh) ik zie allemaal user names dus tot daar werkt het.
Wat moet ik nu doen? ik start coh ga naar multi player krijg dan online en lan als ik lan klik zie ik niks als ik online klik moet ik registreren bij relic.
BVD
Sja als je hem gewoon koopt heb je daar geen last van.. Als je het spel zo goed vind en je wil het vaak multiplayen, dan heb je geen gezeik met iets dat niet werkt
En besides het spel is het gewoon waard om te kopen.
Just my 2 cents
En besides het spel is het gewoon waard om te kopen.
Just my 2 cents
Je moet via GoT of msn of IRC of wat dan ook contact met iemand opnemen die ook geinteresseerd in een potje is, hem/haar jouw kanaal laten joinen, LAN game startenen joinen maar. Had vandaag een potje tegen een GoTer gedaan, werkte perfect en ik vond het wel een leuk potje, beetje traag op het einde, maar over het algemeen een goed potje.ikweetniks schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:33:
Damnit lukt me niet.
BVD
Als je het nu gewoon ff koopt dan kun je online via Relic Online
-- Altijd blijven prutsen --
Uhm ik heb een paar vage problemen in dat dog company level
!
Ik heb dan op een gegeven moment al die punten op de weg (kruispunt, 2 punten links tot eind map en 2 punten rechts tot eind map). Maar die karren gaan niet rijden, grrr. De panzers zijn weg en ik heb een vrij fikse linie van defence schuin rechts naast die convoy. Die hebben even tijd nodig om die golven aan te pakken, maar zo nu en dan is die convoy helemaal vrij.
Ook snap ik niet goed hoe ik het friggin dicht kan zetten. Vind dat eigenlijk wel irritant. Pak je een point, verdedig je op links en voor richting lengte van de map, komen er ineens 2 tanks en pupkes vanaf de rand van de map in je rug. Moet je eerst heel je AT Gun en Mortar Team omdraaien
... ik wil gewoon units die standaard iets tegen tanks kunnen doen! Bazooka's! Sticky bombs zijn wel aardig, maar ik raak vaak pinned als ik op die dingen afga en dan kan ik niet verder.
Maar uhm, het level gaat dus niet verder. Ik heb gisteren die punten 20 of 30 minuten vastgehouden, maar niets
. Moet ik eerst die basis in het midden rechts wegblazen? Ik dacht dat dat een sidedoel was. En het geld voor tanks en units heb ik wel, maar die unit cap is ow zo prettig
...

Ik heb dan op een gegeven moment al die punten op de weg (kruispunt, 2 punten links tot eind map en 2 punten rechts tot eind map). Maar die karren gaan niet rijden, grrr. De panzers zijn weg en ik heb een vrij fikse linie van defence schuin rechts naast die convoy. Die hebben even tijd nodig om die golven aan te pakken, maar zo nu en dan is die convoy helemaal vrij.
Ook snap ik niet goed hoe ik het friggin dicht kan zetten. Vind dat eigenlijk wel irritant. Pak je een point, verdedig je op links en voor richting lengte van de map, komen er ineens 2 tanks en pupkes vanaf de rand van de map in je rug. Moet je eerst heel je AT Gun en Mortar Team omdraaien

Maar uhm, het level gaat dus niet verder. Ik heb gisteren die punten 20 of 30 minuten vastgehouden, maar niets

De meeste mensen deugen!
Wel aardig dit.
heb het spel nu 3 weken en aardig wat gespeeld.
GIster terug gekomen van 3 dagen normandie en daarbij als doel D-day en alle stranden + museums.
Daar zie je dus shermans staan, Crabs, guns, mortieren. En jah hoor. ik stond werkelijk paf.
ALLES KLOPT
Tot in de detail klopt de sherman. Een crab, een crocodile. Echt te cool gewoon. De makers hebben echt heel goed gekeken naar de situatie toen.
De route die we spelen in de campain komt ook nagenoeg overeen met in het echt.
En overigens, cherbourg? met dat kust kanon? Jah hoor, de stad ziet er precies ehtzelfde uit. Vorm opstelling en dat de duitsers daar vochten en niet overgaven.
Nu, ik ga weer verder met de donkermissie.
Prachtig, ik ben onder de indruk !
heb het spel nu 3 weken en aardig wat gespeeld.
GIster terug gekomen van 3 dagen normandie en daarbij als doel D-day en alle stranden + museums.
Daar zie je dus shermans staan, Crabs, guns, mortieren. En jah hoor. ik stond werkelijk paf.
ALLES KLOPT
Tot in de detail klopt de sherman. Een crab, een crocodile. Echt te cool gewoon. De makers hebben echt heel goed gekeken naar de situatie toen.
De route die we spelen in de campain komt ook nagenoeg overeen met in het echt.
En overigens, cherbourg? met dat kust kanon? Jah hoor, de stad ziet er precies ehtzelfde uit. Vorm opstelling en dat de duitsers daar vochten en niet overgaven.
Nu, ik ga weer verder met de donkermissie.
Prachtig, ik ben onder de indruk !
Dat vind ik ook het heerlijke aan het spel, het is ontzettend waarheidsgetrouw nagebouwt
Deze plek is te koop.
heb je de mijnen gecleared die op de weg liggen?Cassius schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:36:
Uhm ik heb een paar vage problemen in dat dog company level!
Ook snap ik niet goed hoe ik het friggin dicht kan zetten. Vind dat eigenlijk wel irritant. Pak je een point, verdedig je op links en voor richting lengte van de map, komen er ineens 2 tanks en pupkes vanaf de rand van de map in je rug. Moet je eerst heel je AT Gun en Mortar Team omdraaien... ik wil gewoon units die standaard iets tegen tanks kunnen doen! Bazooka's! Sticky bombs zijn wel aardig, maar ik raak vaak pinned als ik op die dingen afga en dan kan ik niet verder.
Maar uhm, het level gaat dus niet verder. Ik heb gisteren die punten 20 of 30 minuten vastgehouden, maar niets. Moet ik eerst die basis in het midden rechts wegblazen? Ik dacht dat dat een sidedoel was. En het geld voor tanks en units heb ik wel, maar die unit cap is ow zo prettig
...
Yah de mijnen zijn allemaal weg gesweeped met die tanks. Of met Jeeps die ik er gewoon overheen liet rijden
!

De meeste mensen deugen!
Gelijk ook weer het grote - (min) punt aan het waarheidsgetrouwgehalte: de voicesKeeZ schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:10:
Dat vind ik ook het heerlijke aan het spel, het is ontzettend waarheidsgetrouw nagebouwt

Die zijn echt triest, zeker van de duiters. Als je dan toch een super realistische game maak, maak dan ook de voices echt en dus geen Allo Allo duits gepraat of patserige maffiaans Amerikaans gelul. Dat vind ik persoonlijk wel jammer.
Whole lot of stars ***
"It is kein kinderparty jah?"Rudios schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 12:16:
[...]
Gelijk ook weer het grote - (min) punt aan het waarheidsgetrouwgehalte: de voices![]()
Die zijn echt triest, zeker van de duiters. Als je dan toch een super realistische game maak, maak dan ook de voices echt en dus geen Allo Allo duits gepraat of patserige maffiaans Amerikaans gelul. Dat vind ik persoonlijk wel jammer.
Download de Duitse versie van de duitse stemmen. Dan heb je échte Duitse stemmen voor de Duitsers, en je Allies stemmen blijven Engels en dus intact. Bevalt mij erg goed, want de échte duitse stemmen zijn vetRudios schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 12:16:
[...]
Gelijk ook weer het grote - (min) punt aan het waarheidsgetrouwgehalte: de voices![]()

Je raakt alleen wel de "ungelehrte Arbeiter" kwijt
[ Voor 7% gewijzigd door Rival24 op 19-10-2006 12:49 ]
en hoe doen we dat?Roet schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 12:41:
[...]
Download de Duitse versie van de duitse stemmen. Dan heb je échte Duitse stemmen voor de Duitsers, en je Allies stemmen blijven Engels en dus intact. Bevalt mij erg goed, want de échte duitse stemmen zijn vet.
Sorry, ik heb even het einde gespoilerd.
@Cassius, het zijn er wel meer hoor. Kan ook gewoon zijn omdat ik de situatie goed onder controle had. Ps. excuses.
spoiler:
Het einde vond ik wel een beetje suf. Heb je de verschillende points aan elkaar gelinkt komen er panzer tanks, ik denk "omg.. ik heb alleen maar wat Rifleman over". Komen er een stuk of 4 ofzo, paar sherman's gemaakt en er heen gesjeest.
Ik mol die dingen en poef game over, had wat meer bombarie voor gesteld.
@Cassius, het zijn er wel meer hoor. Kan ook gewoon zijn omdat ik de situatie goed onder controle had. Ps. excuses.
[ Voor 22% gewijzigd door MrVegeta op 19-10-2006 15:47 ]
Hou het nuttig
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 14:16 ]
Whole lot of stars ***
MrVegeta, dat soort dingen heten *SPOILERS*
.... let daar voortaan even op.
Maar bedankt, ik hoef me over het einde dus niet druk te maken met 4 tankjes
.

Maar bedankt, ik hoef me over het einde dus niet druk te maken met 4 tankjes

De meeste mensen deugen!
Sterkste punt van het spel is toch de multiplayer, dus gogo hamachi :fMrVegeta schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:04:
Het einde vond ik wel een beetje suf. Heb je de verschillende points aan elkaar gelinkt komen er panzer tanks, ik denk "omg.. ik heb alleen maar wat Rifleman over". Komen er een stuk of 4 ofzo, paar sherman's gemaakt en er heen gesjeest.
Ja en als je een paar berichtjes onder en boven die post leest dan zie je waarom die link er niet meer staat, blijkbaar waren de mensjes van Relic er niet zo blij mee.Kurios schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:40:
[...]
ehh
[...]
Er stond kennelijk een link, maar die staat er nu niet meer..
Ook mooi:
"I heard all the germans are 8 feet tall"
"So you found Nazies and you want them dead?" (mortar crew)
Hoi!
Het is wel een echt strategisch spel zeg, daar houd ik wel van, krijg weer een beetje het gevoel van vroeger met C&C dat je uren lang 1 missie deed ipv het hele spel. Vermaak me prima hiermee
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Here comes the boogieman (sniper)urnie538 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:23:
Ook mooi:
![]()
Is de beste.
En een m10 tank destroyer is slechter tegen tanks dan een sherman met opgewaardeerd kanon. Ook hebben shermans meer armor. Waarom zijn die tank destroyer dingen er in hemelsnaam! En ik erger me aan het feit dat ik alleen maar met light vehicles en inf. van die punten kan innemen, waarom kan dat niet met tanks! Ik bouw alleen maar tanks en soms een sniper om AT guns te mollen, dat zijn dus geen light vehicles en om nou die sniper overal heen te sturen is ook teveel werk. Tanks hebben ook slechte routefinding, ze rijden elkaar altijd in de weg als je er 3 tegelijk stuurt. Kortom, nog een paar van die minor issues fixen in CoH 1.1 en het spel wordt nog geweldiger!
Dat is juist het mooie van het spel, je kan niet winnen door alleen maar tanks te maken.. oké met die shermans met die rockets op zijn dak is wel overdreven goedVerwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:39:
[...]
Here comes the boogieman (sniper)
Is de beste.
En een m10 tank destroyer is slechter tegen tanks dan een sherman met opgewaardeerd kanon. Ook hebben shermans meer armor. Waarom zijn die tank destroyer dingen er in hemelsnaam! En ik erger me aan het feit dat ik alleen maar met light vehicles en inf. van die punten kan innemen, waarom kan dat niet met tanks! Ik bouw alleen maar tanks en soms een sniper om AT guns te mollen, dat zijn dus geen light vehicles en om nou die sniper overal heen te sturen is ook teveel werk. Tanks hebben ook slechte routefinding, ze rijden elkaar altijd in de weg als je er 3 tegelijk stuurt. Kortom, nog een paar van die minor issues fixen in CoH 1.1 en het spel wordt nog geweldiger!
Beste tactiek (tegen computer) is gewoon air recon sturen over z'n basis en vervolgens para en anti tank gun droppen, achter z'n basis. Binnen no time z'n basis gesloopt van de achterkant
m10 is goedkoop, snel, en doet even veel dmg als een upgraded sherman(8, en sherman 5 en met upgrade +3Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:39:
[...]
Here comes the boogieman (sniper)
Is de beste.
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat je in het Campaign menu een pull-down menu heb, waar op dit moment alleen de campaign "invasion of normandy" in staat.
Dit zou kunnen betekenen dat de makers een soort "episodic content" idee in gedachte hebben, waarbij de belangrijkste WO2 momenten aan bod komen. Ik zeg: bring it on!
Dit zou kunnen betekenen dat de makers een soort "episodic content" idee in gedachte hebben, waarbij de belangrijkste WO2 momenten aan bod komen. Ik zeg: bring it on!
Een Radeon 8500 is een heel stuk sneller dan een radeon 9250.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:17:
3DMark2001 - Benchmark Results
ATi Radeon 8500 - 9354 punten (oude high end kaart)
PowerColor Radeon 9250 - 5325 punten (oude budget kaart) deze kaart is ook nog eens getest op een veel beter systeem dan de radeon 8500
De 9250 is wel een generatie jonger maar kan echt niet de highend kaart van de generatie daarvoor verslaan.
Zie het als dat de 7300GS(nieuwe budget gen.) het zou moeten opnemen tegen de 6800 serie high end genenratie van daarvoor.
[ Voor 15% gewijzigd door mad_max234 op 19-10-2006 23:59 ]
Ja,die toen ik die Shermans met die rockets op z'n dak voor het eerst zag, dacht ik dat het bamboestokken-bescherming oid was....Bartvw schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:58:
[...]
Dat is juist het mooie van het spel, je kan niet winnen door alleen maar tanks te maken.. oké met die shermans met die rockets op zijn dak is wel overdreven goed, maar je zult toch mannetjes of jeeps nodig hebben om de punten te pakken. heb daar helemaal geen moeite mee!
Die is écht overdreven goed!

Hoi!
Heb toch echt liever de M26 tankurnie538 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:40:
[...]
Ja,die toen ik die Shermans met die rockets op z'n dak voor het eerst zag, dacht ik dat het bamboestokken-bescherming oid was....![]()
Die is écht overdreven goed!![]()
Alleen heb je niet bij alle misschien genoeg resources om hem structureel te gebruiken.
![]()
Maar die neemt dan wel weer 14 'population' in, maar met een paar engineers erbij is die tank onverwoestbaar en schiet alles tot puin.
Wie niet zeggen dat ik die Callipso nooit gebruik natuurlijk
Het is jammer van die calliope dat als je de sherman turret upgrade hebt, dat hun turret niet worden geupgrade, maar alleen de normale shermans
. Maar het is ook meer de armor division's soort van artillerie, en onmisbaar als je een hoop munitie punten hebt.
High ammunition points zijn dan ook altijd waar ik t eerst voor ga
Deze plek is te koop.
Meh, ik vind fuel in het begin belangrijker om snel productie op gang te krijgen.KeeZ schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:14:
High ammunition points zijn dan ook altijd waar ik t eerst voor ga
Met de inzet van calliope's heb je geen fuel nodig, alleen 4 levels van experience en 600 man power.FallenAngel666 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:18:
[...]
Meh, ik vind fuel in het begin belangrijker om snel productie op gang te krijgen.
Deze plek is te koop.
Ja, maar voodat je daar bent ben je eerst afhankelijk van andere units en de gebouwen waar ze geproduceerd/getrained worden en dat kost wel fuel (de gebouwen sowieso).KeeZ schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:46:
[...]
Met de inzet van calliope's heb je geen fuel nodig, alleen 4 levels van experience en 600 man power.
Wauw, ik heb een tijdje alleen skirmish en LAN games met de Axis gespeeld, vond die nl veel sterker!
Maar nu een paar potjes met Allies Airbornes en die zijn echt veel te sterk. je kan die mannetjes overal droppen! Dus ookal heeft tegenstander veel bunkers en anti-tank op zn lijn staan: erachter droppen en die zijn zo stuk!
Ook het direct in de basis droppen is veel te machtig. Even een recon vlucht en je dropt zo paratroopers, een antitank gun, MG42 en een mortar gun en de paratroopers kan je altijd aanvullen.
Plus de paratroopers hebben sticky bombs en die halen zelfs een panzer zo neer.
Maar nu een paar potjes met Allies Airbornes en die zijn echt veel te sterk. je kan die mannetjes overal droppen! Dus ookal heeft tegenstander veel bunkers en anti-tank op zn lijn staan: erachter droppen en die zijn zo stuk!
Ook het direct in de basis droppen is veel te machtig. Even een recon vlucht en je dropt zo paratroopers, een antitank gun, MG42 en een mortar gun en de paratroopers kan je altijd aanvullen.
[ Voor 3% gewijzigd door Kurios op 20-10-2006 11:59 ]
sinds in de 1.2 patch erop heb gegooit zijn de textures aan het flikkeren,lekker is dat
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
En ik wilde nog wel stoppen met gamen
Maar met dit soort games is dat gewoon not done. Veel te leuk dit spel. Draait best wel goed op mijn 9800pro (met shaders off). De overige settings die je dan nog kunt instellen heb ik allemaal op max.
Ik heb wel na 30 minuten spelen dat de GUI begint te flikkeren. Dus niet het spel zelf waar alle actie is, maar de buttons, minimap etc. Iemand anders dit ook gehad?
Ik vind het schademodel niet echt realistisch, dat was bij SHOWWII beter gedaan.
Maar met dit soort games is dat gewoon not done. Veel te leuk dit spel. Draait best wel goed op mijn 9800pro (met shaders off). De overige settings die je dan nog kunt instellen heb ik allemaal op max.
Ik heb wel na 30 minuten spelen dat de GUI begint te flikkeren. Dus niet het spel zelf waar alle actie is, maar de buttons, minimap etc. Iemand anders dit ook gehad?
Ik vind het schademodel niet echt realistisch, dat was bij SHOWWII beter gedaan.
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Misschien omdat je echte DX9 shaders niet aanstaanThe_Bash schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:55:
...met shaders off...
...Ik vind het schademodel niet echt realistisch...

De meeste mensen deugen!
Ik vind dat ze in een volgende patch wel eens iets mogen gaan aanpassen bij de axis. Want deze kunnen gewoon niet nie top tegen de allies...
Iets nieuws bij de axis pleueren of alles iets goedkoper maken.
Ook heb ik nog 1 vraag:
Tellen alle games die je online speelt mee voor je rank? En worden losses ook meegerekend bij je rank of gaat het om: Je wint zo veel potjes en dan ga je 1 level omhoog?
Alvast bedankt!
Iets nieuws bij de axis pleueren of alles iets goedkoper maken.
Ook heb ik nog 1 vraag:
Tellen alle games die je online speelt mee voor je rank? En worden losses ook meegerekend bij je rank of gaat het om: Je wint zo veel potjes en dan ga je 1 level omhoog?
Alvast bedankt!
Geen flauwekulletjes
Nee, waar ik op doel is de schade die units kunnen hebben. Dus bijvoorbeeld tank vs tank.Cassius schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:22:
[...]
Misschien omdat je echte DX9 shaders niet aanstaan?
SHOWWII had zaken als armor penetration etc. En op basis daarvan berekende de computer hoeveel schade een schot deed. Daarnaast had je random dat een schot afketse, zoals dat in real life ook wel kon gebeuren. Hier vind ik dat je te makkelijk met een tank om een panzer heen kan rijden, terwijl dat in het echt niet echt makkelijk was, een schot tegen de zijkant van een sherman en hij was meteen disabled.
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Ow ik las het inderdaad verkeerd. Ik dacht dat je zei shadermodel, maar je zei schademodel
! My bad.
Ik ben nu bij die missie dat je de 352e hebt teruggedreven en nu in een stad moet omsingelen. Maar man o man dat is lastig, iemand tips?

Ik ben nu bij die missie dat je de 352e hebt teruggedreven en nu in een stad moet omsingelen. Maar man o man dat is lastig, iemand tips?
spoiler:
Ik moet echt eerst die nebelwerfers pakken anders ben ik de pineut en mijn basis erbij. Hulptroepen komen pas als die nebelwerfers als down zijn, maar voor die down zijn verlies je wel een berg
! Ook met tactisch gebruik van grenades, sticky bombs en adrenaline. Maar ik heb wel een forward field barracks, maar ik kan op het moment weinig bouwen en ik heb echt wel wat kracht nodig
!

De meeste mensen deugen!
Airborne heeft toch geen sticky bombs... Die hebben toch Satchel Charges?Kurios schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:59:
Wauw, ik heb een tijdje alleen skirmish en LAN games met de Axis gespeeld, vond die nl veel sterker!
yup, en met een beetje micro zijn die zo te omzeilenVos schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:09:
[...]
Airborne heeft toch geen sticky bombs... Die hebben toch Satchel Charges?
Ja ik heb wel een tip, ga niet direct dat punt pakken, maar pak zoveel mogelijk teritory (..) op een gegeven moment zegt de computer dat je de stad hebt over genomen (uhhuh) dan stuur maak je wat infanterie en stuur je die daar heen, 2 groepen is genoeg. Laat ze beiden een granaat er heen gooien en klaarCassius schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:23:
Ow ik las het inderdaad verkeerd. Ik dacht dat je zei shadermodel, maar je zei schademodel! My bad.
spoiler:Ik moet echt eerst die nebelwerfers pakken anders ben ik de pineut en mijn basis erbij. Hulptroepen komen pas als die nebelwerfers als down zijn, maar voor die down zijn verlies je wel een berg! Ook met tactisch gebruik van grenades, sticky bombs en adrenaline. Maar ik heb wel een forward field barracks, maar ik kan op het moment weinig bouwen en ik heb echt wel wat kracht nodig
!
Wat je ook kan doen is zo een goliath er heen sturen, of je catilope (...) en dan alles opblazen. Dit was voor mij iig de moeilijkste missie die er tussen zat, succes.
Verwijderd
Paar snipers er op af. Gaan zo neer.Cassius schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:23:
Ow ik las het inderdaad verkeerd. Ik dacht dat je zei shadermodel, maar je zei schademodel! My bad.
spoiler:Ik moet echt eerst die nebelwerfers pakken anders ben ik de pineut en mijn basis erbij. Hulptroepen komen pas als die nebelwerfers als down zijn, maar voor die down zijn verlies je wel een berg! Ook met tactisch gebruik van grenades, sticky bombs en adrenaline. Maar ik heb wel een forward field barracks, maar ik kan op het moment weinig bouwen en ik heb echt wel wat kracht nodig
!
Wél je checkpoints goed verdedigen.
M10 doet 7 damage tegen tanks. En Sherman heeft meer armor.JeanLucPicard schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:45:
[...]
m10 is goedkoop, snel, en doet even veel dmg als een upgraded sherman(8, en sherman 5 en met upgrade +3). dus zijn prima tegen stugs byvoorbeeld, want je kan gewoon rondjes er omheen rijden. Je kan ook heel snel flanken, en als je m10s naast shermans zet die smoke screen gebruiken, dan krijgen de m10s de smokescreen buff ook.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 00:27 ]
7, my bad! Myn punt was dat ze snel en goedkoop zijn en veel dmg tegen tanks doen, dus perfect voor flanking manouvres.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:24:
[...]
Paar snipers er op af. Gaan zo neer.
Wél je checkpoints goed verdedigen.
[...]
M10 doet 7 damage tegen tanks. En Sherman heeft meer armor.
Ligt het trouwens aan mij of is die AI op normal al fucking goed? Het maakt niet uit hoe ik een skirmish missie begin, of ik eerst alle resource capture points inneem of niet, de vijand komt altijd even leuk aan met een stug ofzo, en ik kan em met NIKS kapot maken. (Sticky bombs ontwikkelen kost ook resources). Iemand een goede opbouw strategie?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Ik heb trouwens wel eens last van auto-retreating squads/engineers. Bijzonder irritant.
Ik probeer dan gewoon een strategic point over te nemen en om geen enkele reden rennen ze inneens keihard terug naar de basis. Er is geen vijand te zien, geen inkomende artillerie of wat dan ook.
Ik probeer dan gewoon een strategic point over te nemen en om geen enkele reden rennen ze inneens keihard terug naar de basis. Er is geen vijand te zien, geen inkomende artillerie of wat dan ook.
druk je dan niet per ongeluk op de retreat hotkey?FallenAngel666 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:48:
Ik heb trouwens wel eens last van auto-retreating squads/engineers. Bijzonder irritant.
Nee. Het is een bug die zich soms voordoet.scorpie schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:53:
[...]
druk je dan niet per ongeluk op de retreat hotkey?
Daarnet weer een skirmish game gedaan en toen had ik het weer. Moest 5 keer een squad op een start. point zetten voodat ie eindelijk gecaptured was, omdat ze na 5 sec. bezig te zijn steeds keihard terug naar de basis renden.
Ja, hoe hoger de AI hoe sneller ze met tanks en snipers naar je basis komen. Tegen de computer is mijn tactiek als volgt:scorpie schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:23:
Ligt het trouwens aan mij of is die AI op normal al fucking goed? Het maakt niet uit hoe ik een skirmish missie begin, of ik eerst alle resource capture points inneem of niet, de vijand komt altijd even leuk aan met een stug ofzo, en ik kan em met NIKS kapot maken. (Sticky bombs ontwikkelen kost ook resources). Iemand een goede opbouw strategie?
1. veel engineers bouwen en points innemen, huisje eropzetten en strategisch een mitrailleursnest erbij zetten.
2. zodra je genoeg territory hebt, begin dan met het bouwen van towed guns (een stuk of 6/7) voor de verdediging van je basis. scherm je basis ook goed af met van die tank traps gecombineerd met prikkeldraad. zorg dat je 1 punt voor naar binnen en eruit hebt.
3. plaats je towed guns naar achter en bouw meer vooraan mitrailleurs nesten om snipers en infantery neer te maaien. Deze heb je echt nodig, anders sniperen ze zo je towed gun crew weg.
4. Als je je verdediging goed hebt op gezet komen ze er nooit door en kan je lekker experience puntjes sparen.
De computer is ALTIJD sneller met bouwen van tanks, die race verlies je altijd dus zorg gewoon dat je je basis goed kan verdedigen. In bijna geen enkel potje heb ik normale tanks gebouwd maar gewoon gewacht totdat ik een paar van die zwaarste tanks kon kopen en een stapeltje Calliope Sherman tanks. Als je die hebt heb je praktisch al gewonnen met 2 van die zware tanks + 2 calliope shermans is de enemy basis in een paar minuten weg als je genoeg resources hebt tenminste.
Dit topic is gesloten.