Company of Heroes Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.702 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:08

RedFox

Heb je een OV ofzo?

FallenAngel666 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:55:
[...]

Nee. Het is een bug die zich soms voordoet.
Daarnet weer een skirmish game gedaan en toen had ik het weer. Moest 5 keer een squad op een start. point zetten voodat ie eindelijk gecaptured was, omdat ze na 5 sec. bezig te zijn steeds keihard terug naar de basis renden.
Weet je zeker dat ze niet verjaagd worden door de duitsers? Die hebben namelijk zo'n speciale 'functie' om een squad van de tegenstanders terug naar zn basis te sturen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wou ik net zeggen: is geen bug maar 'propaganda' van de Axis die je mannen wegjaagt. Ik vind het wel leuk gevonden, moet ik zeggen.

Ik ben na het meerdere malen spelen van de 1 vs 1 maps begonnen met de grotere maps, maar dan wel 1 vs 1 (ik doe alleen skirmishes). Is leuk, moet ik zeggen! Ik hou niet van CPU-medespelers, want die lopen alleen maar in de weg. Op die grotere maps heb ik hier en daar ook andere strategien nodig, en da's ook wel aardig. De ene Commandeer tree werkt beter op de ene map dan op de andere.

Al met al een supergame: echt leuk om regelmatig 'eventjes' een skirmish te doen. ;) Ik heb die campagne 5 minuten gespeeld en dat was het: niet aan mij besteed (alhoewel die cutscenes wel mooi overlopen in het spel): ik mistte meteen de skirmish mogelijkheden: je kan dan doen wat je wilt en wordt niet een bepaalde kant opgeduwd door een gescripte missie. Maar ik klaag niet, hoor: ik heb CoH gekocht voor die skirmishes, dus... ik ben zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 09:02
RedFox schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:17:
[...]

Weet je zeker dat ze niet verjaagd worden door de duitsers? Die hebben namelijk zo'n speciale 'functie' om een squad van de tegenstanders terug naar zn basis te sturen.
Dan zal dat het zijn. Geen idee dat die Duitsers dat konden, ik heb tot nu toe alleen met Allies gespeeld. Wel fucking irritant is dat zeg. Beetje vreemd ook, staan er drie tanks om een strat. point heen, twee inf. squads, volledig secure, maar zodra ik probeer te capturen rennen ze als gillende schoolmeisjes terug naar m'n basis aan de andere kant van de map :/
Die propaganda functie hadden ze er voor mij uit kunnen laten, of in ieder geval anders moeten implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ik heb dat propaganda nog nooit gezien eigenlijk.
Doet die CPU dat al op normal of is daar flink tijd voor nodig? ( dat ik ze niet lang genoeg laat leven? Bij mij rennen die Axis altijd terug naar hun basis :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twiekert schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:08:
[...]

Ja, hoe hoger de AI hoe sneller ze met tanks en snipers naar je basis komen. Tegen de computer is mijn tactiek als volgt:

1. veel engineers bouwen en points innemen, huisje eropzetten en strategisch een mitrailleursnest erbij zetten.

2. zodra je genoeg territory hebt, begin dan met het bouwen van towed guns (een stuk of 6/7) voor de verdediging van je basis. scherm je basis ook goed af met van die tank traps gecombineerd met prikkeldraad. zorg dat je 1 punt voor naar binnen en eruit hebt.

3. plaats je towed guns naar achter en bouw meer vooraan mitrailleurs nesten om snipers en infantery neer te maaien. Deze heb je echt nodig, anders sniperen ze zo je towed gun crew weg.

4. Als je je verdediging goed hebt op gezet komen ze er nooit door en kan je lekker experience puntjes sparen.

De computer is ALTIJD sneller met bouwen van tanks, die race verlies je altijd dus zorg gewoon dat je je basis goed kan verdedigen. In bijna geen enkel potje heb ik normale tanks gebouwd maar gewoon gewacht totdat ik een paar van die zwaarste tanks kon kopen en een stapeltje Calliope Sherman tanks. Als je die hebt heb je praktisch al gewonnen met 2 van die zware tanks + 2 calliope shermans is de enemy basis in een paar minuten weg als je genoeg resources hebt tenminste. :)
Bijna goed.
Je vergeet dat je in het begin snel m8's moet bouwen (armored cars). M8's zijn zo pr0 in het begin. Een sniper in het begin is ook fijn, dan vluchten al die vreselijk irritante pioniers gelijk weg. M8 maakt ook gehakt van die motortjes => lekker veel exp, snel Calliope, laat die Stugs maar komen. >:)

Campen werkt niet goed. 7 AT guns is way te veel. 2 is al genoeg, daarmee heb je de eerste stug of wat heus wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:16:
Ik heb dat propaganda nog nooit gezien eigenlijk.
Doet die CPU dat al op normal of is daar flink tijd voor nodig? ( dat ik ze niet lang genoeg laat leven? Bij mij rennen die Axis altijd terug naar hun basis :+ )
Het gebeurt al op Easy, dus... Ik maak het zo nu en dan mee, maar zeker niet elke skirmish of zo. Ik speel nooit idioot lange partijen, dus daar ligt het ook niet aan. Er valt verder niet veel aan te zien of te horen trouwens (jammergenoeg: was wel leuk geweest als je die propagande hoorde of zo): het lijkt gewoon alsof ze retreaten zonder dat je de opdracht gegeven hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Wat een K* zooi die skirmish zeg. Speel het op easy, heb de helft van de points in handen, maar heb ECHT nooit genoeg resources om snel armor enzo te kunnen bouwen. Heb net wat MG nests en 3 rifle squads en dan komt de Axis al aanzetten met tanks. Wat een BS.

Dit spel heeft bij mij sowieso afgedaan. Speel ik lekker de campaign, crasht mijn computer als ik nu savegames wil laden. Laat maar zitten, zonde van het geld. Met dit soort bugs koop ik dus nooit meer een spel van Relic.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:52

Rudios

Lost in space?

The_Bash schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:41:
Wat een K* zooi die skirmish zeg. Speel het op easy, heb de helft van de points in handen, maar heb ECHT nooit genoeg resources om snel armor enzo te kunnen bouwen..
Zegt meer over je tactisch inzicht dan over de game ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:58:
[...]

Bijna goed.
Je vergeet dat je in het begin snel m8's moet bouwen (armored cars). M8's zijn zo pr0 in het begin. Een sniper in het begin is ook fijn, dan vluchten al die vreselijk irritante pioniers gelijk weg. M8 maakt ook gehakt van die motortjes => lekker veel exp, snel Calliope, laat die Stugs maar komen. >:)

Campen werkt niet goed. 7 AT guns is way te veel. 2 is al genoeg, daarmee heb je de eerste stug of wat heus wel.
de eerste stug wel ja, maar ik speel soms tegen 2 of 3 AI spelers en dan staan er vaak 8 of meer vijandige tanks aan de voordeur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Vind dit probleem niet echt een SPV topic waardig, dus weet iemand misschien hoe het komt dat we hier als we een lan game willen spelen elkaar niet kunnen zien in de lan game list?

We hebben op alle 3 pc's patch 1.2 geinstalleerd, firewalls staan uit.
Op internet heb ik er naar gezocht, op de officiele fora van het spel, maar niemand schijnt hier last van te hebben. Omdat wel veel mensen problemen hebben met online spelen, heb ik ook gekeken naar de oplossingen hiervan. Hier kwam uit dat virusscanners nog wel de boosdoeners zou kunnen zijn, dus die hebben we ook uitgezet, maar niets schijnt te helpen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twiekert schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 00:01:
[...]

de eerste stug wel ja, maar ik speel soms tegen 2 of 3 AI spelers en dan staan er vaak 8 of meer vijandige tanks aan de voordeur :P
Je had het over AI enkelvoud, dus ik nam aan dat je 1 AI bedoelde.
Bij meerdere AI's zijn meer AT guns wel handig.

@The_Bash
Je doet iets echt heel grondig fout. Met de genoemde tactieken is expert AI niet echt heel lastig meer.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
scorpie schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 00:29:
Vind dit probleem niet echt een SPV topic waardig, dus weet iemand misschien hoe het komt dat we hier als we een lan game willen spelen elkaar niet kunnen zien in de lan game list?

We hebben op alle 3 pc's patch 1.2 geinstalleerd, firewalls staan uit.
Op internet heb ik er naar gezocht, op de officiele fora van het spel, maar niemand schijnt hier last van te hebben. Omdat wel veel mensen problemen hebben met online spelen, heb ik ook gekeken naar de oplossingen hiervan. Hier kwam uit dat virusscanners nog wel de boosdoeners zou kunnen zijn, dus die hebben we ook uitgezet, maar niets schijnt te helpen.
Probeer het eens via Hamachi op te zetten. Dat werkt ook over LAN.
@The_Bash
Je doet iets echt heel grondig fout. Met de genoemde tactieken is expert AI niet echt heel lastig mee
Het was mijn eerste skirmish potje, maar als het dan gelijk zo gaat heb je er al snel geen zin meer in. Binnen 5 minuten word je aangevallen met 4+ motors en een stug. Misschien dat ik nog een keer een poging waag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

The_Bash schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 01:01:
[...]

Probeer het eens via Hamachi op te zetten. Dat werkt ook over LAN.

[...]

Het was mijn eerste skirmish potje, maar als het dan gelijk zo gaat heb je er al snel geen zin meer in. Binnen 5 minuten word je aangevallen met 4+ motors en een stug. Misschien dat ik nog een keer een poging waag :)
Via hamachi same result.. echt vaag. Soms zie je de server staan, en na 1 seconde is ie alweer uit de lijst verdwenen...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er veel mensen die via himachi spelen?
Ik wil dat best weleens proberen.
Weet iemand toevallig een paar himachi netwerk login voor COH?

Wie weet zien we mekaar gauw :)

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olandese
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-10-2024
olandese schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:07:
Hallo,

gisteren het spel geinstalleerd, met patch 1.20. Was bezig met de 3e training en plotseling ging het spel crashen.... :(

Mijn specs:

MB: Asus A8N-SLI
Videokaart: Geforce 7800 GTX
CPU: Athlon 64 3800+ X2

Alles met de meest recente (officiele) drivers.
Ik ben inmiddels achter gekomen aan mijn crashes, het lag aan het antivirus: Kaspersky 2006 v. 6.0.0.303 |:( . Ik heb nu Mcafee Enterprise 8 geinstalleerd en geen problemen van crashes en het spel draait nu een stuk suppeler. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Dit spel heeft bij mij sowieso afgedaan. Speel ik lekker de campaign, crasht mijn computer als ik nu savegames wil laden. Laat maar zitten, zonde van het geld. Met dit soort bugs koop ik dus nooit meer een spel van Relic.
Ik denk dat dat eerder aan jouw computer ligt dan aan het spel.
Ik, en velen met mij, hebben helemaal nergens last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Sjeez, hamachi, hamachi... heeft dan echt iedereen hem illegaal?

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
FoggyFreek schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:01:
Sjeez, hamachi, hamachi... heeft dan echt iedereen hem illegaal?
je bedoelt gewoon niet gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Die skirmish is niet zo mega moeilijk. Je moet in het begin niet meer dan 3 of 4 engies maken. 1tje bij de basis laten en geen andere squads bouwen totdat je de weapons support hebt en motorpool. Ondertussen met je engies doorblijven gaan met punten overnemen. Als je echt te veel wordt aangevallen gewoon terugtrekken en strategische punten kiezen om je verdediging neer te zetten. dus bij versmallingen of bruggen. Deze dichtmaken met anti tank "kruizen". Hierachter zet je mooi een hekje neer en dan 1 brug openlaten die je met alles verdedigt.

Bijvoorbeeld de map lyon speel ik altijd als duitser, maar als US werkt het denk ik ook wel. eerst alle resource punten het dichtst bij de bruggen innemen. Meteen daarna de bruggen dichtleggen met kruizen en prikkeldraad. Rechtsboven is er dan nog 1 bruggetje open waar alleen soldaten en geen voertuigen overheen kunnen. deze verdedig ik dan met 1 sniper en MG. Dan kan je rustig je verdediging opbouwen. Vervolgens de de brug waar je defence staat open schieten en maar lekker laten komen. Je kan ook via het bruggetjes rechtsboven zelf je aanval beginnen, zelfs een hard enemy komt niet naar rechtsboven gereden met tanks en dan langzaam de map overnemen. Volgens mij is dan ook op de map de AI bugged, want toen ik nog niet alles dichtbouwde kwam de AI altijd over 1 brug met de tanks. Dus als die dicht ligt heb je niks te vrezen. Hard is dus wel te doen, maar eigenlijk is het een beetje cheaten.

Mijn idee is dus voor alle mappen om echt goed op defences te letten. Dus kruizen hekken en voor je eigen units zandzakken. Tevens ook goed gebruikmaken van je engies om tanks te repareren!. Mijnen zijn ook handig maar niet heel effectief. De units die ik als us het meeste gebruik zijn antitank kanonnen gedekt door mg achter zandzakken, mortier teams en shermans met upgraded guns. Voor de rest probeer ik zoveel mogelijk rangers of paratroopers te gebruiken. Afhankelijk van het path dat je kiest.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als ik COH installeer, dan krijg ik de volgende error:
Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/coh_error.PNG

Faultrep.dll is een standaard library van Windows naar het schijnt, welke bij mij onder Windows x64 niet bestaat. Weet iemand hoe ik dit oplos? Bij andere mensen schijnt het onder x64 wel te werken.

Edit: Hmmz, faultrep.dll van een 32-bit windows kopieren naar windows\syswow64\ lijkt alle problemen op te lossen :).

[ Voor 24% gewijzigd door dr snuggles op 22-10-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een K* zooi die skirmish zeg. Speel het op easy, heb de helft van de points in handen, maar heb ECHT nooit genoeg resources om snel armor enzo te kunnen bouwen. Heb net wat MG nests en 3 rifle squads en dan komt de Axis al aanzetten met tanks. Wat een BS.

The_Bash schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 01:01:
Je moet het spel wel leren spelen, natuurlijk... 8) Om een spel af te kraken na 1 potje skirmish is wel heel erg simpel. ;)
Tip: zorg ervoor dat je fe fuelpoints te pakken krijgt, in ieder geval de high value punten (op de numpad-0) map kan je zien hoeveel de punten waard zijn: is heel belangrijk om te weten!). Op zo'n manier maak je het de Axis moeilijk om tanks te bouwen. Ik versla op Easy de Axis zowat altijd zonder dat ze maar 1 tank hebben kunnen bouwen. Denk dus niet alleen aan wat jij wilt maar ook aan wat de ander wil...! Je moet gewoon even weten wat je moet doen!
Dus.. probeer het inderdaad nog eens zo'n 10 tot 20 keer ;). Maak (desnoods) gebruik van de Pauze-mogelijkheid: zo heb ik het spel leren spelen (elke keer als er ook maar IETS gebeurde pauzeerde ik het spel in het begin!), want dan krijg je tenminste de mogelijkheid (oftewel de tijd) om verschillende dingen te proberen. Het is echt een superspel, hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Gizzy schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:34:

Bijvoorbeeld de map lyon speel ik altijd als duitser, maar als US werkt het denk ik ook wel. eerst alle resource punten het dichtst bij de bruggen innemen. Meteen daarna de bruggen dichtleggen met kruizen en prikkeldraad.
je kan bruggen ook opblazen! Alleen bij Lyon kan je de middenste brug niet opblazen.
Ook die 2 kleine spoorbruggetjes kan je opblazen met een engineer of een zo;n explosieven wagentje van de axis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Kurios schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:44:
[...]

je kan bruggen ook opblazen! Alleen bij Lyon kan je de middenste brug niet opblazen.
Ook die 2 kleine spoorbruggetjes kan je opblazen met een engineer of een zo;n explosieven wagentje van de axis.
Inderdaad :)
Ik speel tot nu toe altijd met Allies en dan maak ik in het begin gelijk een weapons support center.
De hoofdbruggen bewaak ik dan z.s.m. met een HMG squad. Vervolgens capture ik de points die de meeste resources opleveren en blaas ik de twee kleinere bruggen op. Daarna gooi ik de middelste brug dicht, door de HMG squads van de kleinere bruggen te verplaatsen en twee AT guns in stelling te brengen. Dit kan allemaal vrij snel. Wel in de gaten houden dat je ook een HMG squad bij de loopbrug linksonderin zet, anders komen daar steeds engineers / HMG squads van de Axis door.

[ Voor 9% gewijzigd door Kwistnix op 22-10-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
olandese schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 08:25:
[...]

Ik ben inmiddels achter gekomen aan mijn crashes, het lag aan het antivirus: Kaspersky 2006 v. 6.0.0.303 |:( . Ik heb nu Mcafee Enterprise 8 geinstalleerd en geen problemen van crashes en het spel draait nu een stuk suppeler. _/-\o_
Hmm ik draai ook Kaspersky, misschien dat het spel daarom zo buggy draait bij mij. (Heb wel een mid-end PC, maar toch). Was het voldoende om Kaspersky uit te schakelen, of moest je het echt deinstalleren?

Na alle aanvallen omdat ik het spel afkraakte ga ik het dan toch nog een kans geven. :+
Ik vind de campaign iig erg leuk. Dat van die savegames hoop ik dan met Kaspersky op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
FallenAngel666 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 14:04:
[...]

Inderdaad :)
Ik speel tot nu toe altijd met Allies en dan maak ik in het begin gelijk een weapons support center.
De hoofdbruggen bewaak ik dan z.s.m. met een HMG squad. Vervolgens capture ik de points die de meeste resources opleveren en blaas ik de twee kleinere bruggen op. Daarna gooi ik de middelste brug dicht, door de HMG squads van de kleinere bruggen te verplaatsen en twee AT guns in stelling te brengen. Dit kan allemaal vrij snel. Wel in de gaten houden dat je ook een HMG squad bij de loopbrug linksonderin zet, anders komen daar steeds engineers / HMG squads van de Axis door.
ik doe eigenlijk precies hetzelfde, behalve dat ik eerst jeeps/motobikes maak ipv MG teams. Zeker als je tegen Hard of Expert speelt heb je dat zeker nodig omdat de motobiks/jeeps veel sneller trainen en rijden en je dus eerder de bruggen kan afzetten.
Het enige wat je hoeft te doen is de eerste groepjes engineers/pioneers tegen te houden, pas daarna heb je MG mannetjes nodig om soldaatjes tegen te houden, daarna AT guns tegen de tanks.
Daarna zelf tanks bouwen en de basis binnenrijden en slopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Gisteren uitgespeeld. Leuk spel, nu nog de skirmish games spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olandese
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-10-2024
The_Bash schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 14:25:
[...]

Hmm ik draai ook Kaspersky, misschien dat het spel daarom zo buggy draait bij mij. (Heb wel een mid-end PC, maar toch). Was het voldoende om Kaspersky uit te schakelen, of moest je het echt deinstalleren?

Na alle aanvallen omdat ik het spel afkraakte ga ik het dan toch nog een kans geven. :+
Ik vind de campaign iig erg leuk. Dat van die savegames hoop ik dan met Kaspersky op te lossen.
Ik had veel problemen met crashes en bij het opslaan van savegames ging het vreselijk traag. Daarna heb ik Kaspersky deinstalleerd en het spel ging als een trein! Kortom....Kaspersky suks...installeer een andere AV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Of zet hem even uit.
Dat ie zorgt dat het spel minder goed werkt wil niet zeggen dat het een kut AV is.
( Niet dat dat een persoonlijke ervaring is, ik gebruik er geen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
olandese schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:27:
[...]
Ik had veel problemen met crashes en bij het opslaan van savegames ging het vreselijk traag. Daarna heb ik Kaspersky deinstalleerd en het spel ging als een trein! Kortom....Kaspersky suks...installeer een andere AV.
Dat van die savegames heb ik idd ook. Duurt ERRUG lang, kan ondertussen een kop koffie zetten. (En daar moet ik helemaal voor naar beneden, kun je nagaan :P ) Crashes heb ik ook regelmatig. :( Een andere AV vind ik een beetje zonde van het geld. Ik hou namelijk van legale software. :+
SH4D3H schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:30:
Of zet hem even uit.
Dat ie zorgt dat het spel minder goed werkt wil niet zeggen dat het een kut AV is.
( Niet dat dat een persoonlijke ervaring is, ik gebruik er geen :+ )
KAV heeft de nare gewoonte om gedeeltelijk actief te blijven ondanks dat je 'm uitschakelt. Vandaar dat ik me afvroeg (zie eerdere post) of uitzetten voldoende is. Ik ga het proberen.

<edit>
Nog even over Kaspersky. Ik heb hele goede ervaringen met deze AV. Geen K* AV in ieder geval. Bovendien is het één van de populairdere AV's onder het tweakende volkje. klik!

[ Voor 10% gewijzigd door The_Bash op 22-10-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb KAV 5 nog , en heb geen problemen met het spel.Dus KAV is niet meteen klote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Kurios schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 14:39:
[...]

ik doe eigenlijk precies hetzelfde, behalve dat ik eerst jeeps/motobikes maak ipv MG teams. Zeker als je tegen Hard of Expert speelt heb je dat zeker nodig omdat de motobiks/jeeps veel sneller trainen en rijden en je dus eerder de bruggen kan afzetten.
Het enige wat je hoeft te doen is de eerste groepjes engineers/pioneers tegen te houden, pas daarna heb je MG mannetjes nodig om soldaatjes tegen te houden, daarna AT guns tegen de tanks.
Daarna zelf tanks bouwen en de basis binnenrijden en slopen ;)
Jeeps wil ik ook nog wel eens gebruiken, maar een HMG team vind ik toch iets effectiever (vooral surpression) en is snel te 'vervangen' door een engineer team de verlaten HMG positie in te laten nemen als de nood aan de man komt, maar ze bouwen en bewegen inderdaad wel langzamer. Tegen een Hard (Axis) CPU is het in ieder geval nog wel goed te doen met HMG teams in het begin, maar je moet wel behoorlijk snel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ha! Vandaag voor het eerst een skirmish potje gewonnen van een easy computer tegenstander :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 09:37
Gister gespeelt met de Infanterie mod :p dat speelt echt in één woord: heerlijk! >:)

Ik post later nog wat screens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Hellup!!!

ik kom maar niet door dat level heen waarbij je een dorp moet defenden en die heuvel.
wat ik ook doe,het mislukt falikant.
Hoe kan ik het best dit level doen,want eigenlijk baal ik er wel van,ik wil verder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Corona schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:08:
Hellup!!!

ik kom maar niet door dat level heen waarbij je een dorp moet defenden en die heuvel.
wat ik ook doe,het mislukt falikant.
Hoe kan ik het best dit level doen,want eigenlijk baal ik er wel van,ik wil verder :p
Hehe, hier ben ik nu ook. Een tip: je kan die mannen in de hoek bevrijden door even je atellerie op ze los te laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:53
heb nu een server gevonden met hamachi maar hoe krijg je iemand gevonden ingame? beetje basic programmatje maja. alvast bedankt ik vind trouwens wel vrij lastig spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 18:16

XPhreak

Mja......

Vind iedereen het nou nog moeilijk?

Want ik spel bijna dagelijks nu s'avonds met een vriend over hamachi vs AI.
We hebben gister binnen een uur ofzo 3 Expert AI afgeknalt zonder enige problemen.
Op sommige mappen is het zo ontzettend simpel geworden.
We spelen altijd met Allies. Vriend neemt de Airborne, en ik Infantry.

Sommige maps weten we nu zo goed waar we tanktraps/barbwire moeten maken dat hij er _nooit_ langs komt. Op Route N51 (ofzo) hebben we gister zonder moeite 3 Experts in elkaar gehakt, omdat hij simpel weg gewoon niets doet tegen de tanktraps. Hij staat met tientallen tanks ervoor te wachten, en als ik dan eenmaal Howitzers kan maken knallen we ze rustig af.

Ook op een andere map (montherme), kwestie van zo snel mogelijk met je engineer naar het midden rennen (voor de tweede brug) en daar tanktraps bouwen. Ondertussen natuurlijk veel meer engineers maken. Uiteindelijk sta je met 8 engineers tanktraps/barbwire te maken. En sluit je gelijk in de eerste 2 minuten een groot gedeelte van de map af. Daarna is het vlaggen innemen, en beetje defence bouwen.
De eerste paar potjes kwam de AI opeens met een Tiger die een gat sloeg, en dan hadden we een probleem, maar de laatste 4 potjes niets meer van zoiets gezien.

Het is gewoon niet leuk meer :(
Dus we gaan nu maar geen Howitzers meer gebruiken, en misschien maar gewoon gaten open houden zodat we het wat moeilijker houden voor onzelf, want het spel begint nu al saai te worden zo.

Ook hebben we uiteraard Axis geprobeerd. Maarja, die is net zo sterk aldan niet sterker.
Ik probeer niet op te scheppen en hoop serieus dat jullie nog een goed idee hebben, want soms is het _echt_ te simpel.
Ook gebruiken we dus totaal geen armor. Bijna alleen maar infantry en howitzers.

[ Voor 8% gewijzigd door XPhreak op 25-10-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

XPhreak schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:08:
Vind iedereen het nou nog moeilijk?
Speel zelf geen COH vanwege de systeemeisen.
Maar met 2 humans tegen 3 AI natuurlijk win je dat als je op elkaar ingespeeld raakt.
Vooral omdat jullie leren en de AI hetzelfde blijft. Net als andere RTS'sen blijft de AI verslaanbaar.

Speel het maar online tegen mensen en je zal een flink andere ervaring hebben.
Mensen in RTS zijn gewoon stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
... en hoop serieus dat jullie nog een goed idee hebben, want soms is het _echt_ te simpel.
...
Probeer een modificatie ;)

Echt TÉ kick.. linkie en zoek een leuke uit met je maat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

of ga niet eerst alles afzetten en defense etc bouwen maar probeer zo snel mogelijk te winnen.
Zelf vind ik het ook niet zo heel moeilijk maar als je tegen Expert zo snel mogelijk wilt winnen (weinig defenses) dan is het toch redelijk pittig. Potje van 20 á 30 min is zo'n beetje normaal voor mij en als de tegenstander redelijk goed is dan zo'n 45 min.

Maar ik zou eens proberen zo snel mogelijk proberen te winnen en dan wel overtuigend he ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 20:37
Ik bunker zo hard, het is gewoon niet leuk meer :(.
Koop het spel en ga online spelen. Dan wordt je zo in de pan gehakt als je die techniek hanteert. Uitdaging zat. De computer is altijd hetzelfde, maar ieder speler online heeft zijn eigen manier van spelen en past zich ook beter op de situatie aan.

[ Voor 67% gewijzigd door Roet op 25-10-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
Als je het spel aanschaft en online gaat, dan heb je genoeg uitdaging ;) (zoals mijn bovenbuurman al zegt).

Online is echt geweldig spelen, op sommige punten super spannend. (als je een goede tegenspeler hebt).

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 18:16

XPhreak

Mja......

Ik begrijp heus wel dat het online tegen real players anders is dan tegen de AI.

Maarja, ik lees en zie hier alleen maar mensen klagen over dat het zo moeilijk is etc.
Wij hebben dat nooit echt gehad, maar goed, we gaan eens wat andere dingen proberen.

Werken die MOD"s een beetje met de AI dan btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:52

Rudios

Lost in space?

Ik vind de AI ook niet moeilijk, hoe hoger de moeilijkheidsgraad van de CPU destemeer hij met hoge resources start, hij wordt er niet slimmer op. Tanks die elkaar aan het bashen zijn, tanks die elkaar enorm in de weg rijden, totaal geen defence. Geef maar maar Relic servertje 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Rudios op 25-10-2006 20:57 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
XPhreak schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:26:
... Werken die MOD"s een beetje met de AI dan btw?
Yup, heel goed, geen vastlopers ed. werkt ook via LAN/internet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Prima spel dat CoH; briljant hoe je alles kunt slopen en de manier waarop je mannen zich over het terrein bewegen !!

Maar nog wel wat problemen met de graphics. Het ziet er op zich allemaal goed uit, maar die schaduw van bomen, huizen en ander spul is bij mij nogal "gerafeld".

Iemand een idee ? Ik heb een Dimension 9100 (3,2Ghz, 1024Mb RAM) en een Radeon X850 XT PE met de laatste Ati drivers. Alles staat op 'hoog' in CoH maar wellicht niet hoog genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Net weer een heerlijk 1on1 potje gespeeld.
Ik als axis, hij allies op semois.
Ik moet zeggen dat hij erg goed was in het begin door de brug bij mijn basis af te sluiten met barbed wire, waardoor ik helemaal om moest. Toen ik er eindelijk doorheen kon had hij zoveel riflespam dat het met geen mogelijkheid lukte. Ondertussen had hij dus 2/3de map control continu. Uiteindelijk wist ik met een paar mg's en een puma toch door te breken en begon langzaam de map te veroveren.
Mijn stugs en pumas wonnen van zijn AT guns en daardoor kreeg ik 2/3de map control. Vanaf dat punt was het spel eigenlijk gespeeld, al scheelde het niet veel of ik verloren had, de punten waren namelijk 90 - 500.
Toen mezelf ingegraven en gewacht tot zijn punten opwaren :)

Ah, mooie match was het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Rudios schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:54:
Ik vind de AI ook niet moeilijk, hoe hoger de moeilijkheidsgraad van de CPU destemeer hij met hoge resources start, hij wordt er niet slimmer op. Tanks die elkaar aan het bashen zijn, tanks die elkaar enorm in de weg rijden, totaal geen defence. Geef maar maar Relic servertje 8)
Dat doen de tanks sowieso. Ik geef het commando aan 3 Shermans om ergens heen te gaan. Rijden ze gewoon een halve minuut tegen elkaar aan. Terwijl de rest van de troepen al onderweg is en met een dikke overmacht afgeknald wordt. Dat is behoorlijk frustrerend. :( :/

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-09 17:11
Bump! Ik wil een potje doen, maar kan niemand vinden!

Add me op xfire(jeanlucpicard), of zoek me op op IRC (#furious.wow@quakenet)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die al weet wanneer de patch uitkomt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
_the_crow_ schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:10:
[...]
Dat doen de tanks sowieso. Ik geef het commando aan 3 Shermans om ergens heen te gaan. Rijden ze gewoon een halve minuut tegen elkaar aan. Terwijl de rest van de troepen al onderweg is en met een dikke overmacht afgeknald wordt. Dat is behoorlijk frustrerend. :( :/
tanks moet je ook zeker weten apart aansturen, dan kan je veel effectiever werken. 3 tanks naast elkaar doen veel minder schade dan de vijandige tank omsingelen en van 3 kanten vuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Kurios schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:06:
[...]

tanks moet je ook zeker weten apart aansturen, dan kan je veel effectiever werken. 3 tanks naast elkaar doen veel minder schade dan de vijandige tank omsingelen en van 3 kanten vuren!
ja idd beetje micro'en kan geen kwaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

JeanLucPicard schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:47:
Bump! Ik wil een potje doen, maar kan niemand vinden!

Add me op xfire(jeanlucpicard), of zoek me op op IRC (#furious.wow@quakenet)
errr.. Op dit moment 1190 mensen online ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

FoggyFreek schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:59:
[...]

errr.. Op dit moment 1190 mensen online ??
Zal wel weer zo'n Hamachi persoon zijn..
Ik ga zo denk ik ook maar een potje doen met zo'n 1200 mensen online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Xof schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:20:
[...]

Yup, ik ben een "hamachi persoon" xD

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Xof schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:20:
[...]

wat is er mis met een hamachi persoon dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Hoe zit het in de final nou met de netcode? Het spel leek mij erg leuk om te spelen en had me daarom ook ingeschreven via fileplanet voor de Beta.. Ik heb bijna 3 maanden lang mogen beta testen en heb GEEN ENKEL spel kunnen spelen..

de netcode was zo ontzettend brak dat als er maar een router in je opstelling stond het spel meteen over ze nek ging.. Hierdoor heb ik er niet eens over nagedacht de volledige versie kopen omdat het gewoon triest zou zijn als ik niet online kan spelen door mijn router :/

En nee ik heb geen firewalls of AV, heb zelfs mijn pc geformat ervoor, maar op een cleane installatie deed hij het ook niet :/

Nog steeds disconnects in de lobby's? Of dat het je Out of Sync meldingen krijgt midden in een potje? (Terwijl Dawn of War gewoon perfect speelt met een router, soms duurt vinden van een game lang, maar eenmaal ingame is het perfect)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Kurios schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:06:
Ook los hebben ze vaak het IQ van een kruidnootje. Bijvoorbeeld door een smalle doorgang.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Wiebbe schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:55:
Hoe zit het in de final nou met de netcode?
Ik heb hier geen problemen gehad met de netcode. Het werkt allemaal prima. Alleen moest ik wel windows defender uitzetten, omdat ik anders niet in de game lobby kon komen :s

[ Voor 55% gewijzigd door messi op 30-10-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Klein iets wat me opvalt; de Armor company is vrij imba. Mocht je deze gekozen hebben, heb je eigenlijk geen Tank Depot meer nodig, je kan elke 30(+/-) seconde een Calliope callen welke je geen fuel kost(!!). En die points gaan bij altijd vrij hard; dus binnen no-time heb je dan al een Calliope legertje om die computer te obliteraten, en dan ook nog tussendoor een barrage te doen.;

Met Airborne company is het ook vrij simpel; gewoon bij tactische punten AT droppen; kost amper points (+ evt. MG team). Enige vervelende zijn dan die snipers...

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Zijn er ook custom maps..? Ik ben namelijk de orginele maps nu wel een beetje gezien in de multiplaymode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Kurios schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:38:
[...]

wat is er mis met een hamachi persoon dan?
Als je via Hamachi speelt dan heb je gewoon geen legale versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

dCY schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:47:
Zijn er ook custom maps..? Ik ben namelijk de orginele maps nu wel een beetje gezien in de multiplaymode..
Er zou een map editor bijkomen in de volgende patch...

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Xof schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:00:
[...]

Als je via Hamachi speelt dan heb je gewoon geen legale versie..
Bullshit, ik heb CoH legaal, en speel met vrienden meestal via Hamachi, simpel weg om problemen met firewalls e.d. te voorkomen. Het werkt altijd prima, en dit kan ik van relic online niet altijd zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

sebasgrif schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:08:
[...]

Bullshit, ik heb CoH legaal, en speel met vrienden meestal via Hamachi, simpel weg om problemen met firewalls e.d. te voorkomen. Het werkt altijd prima, en dit kan ik van relic online niet altijd zeggen.
precies, niet iedereen die op hamachi speelt heeft een illegale versie van
[vul hier een spel in (in dit geval CoH)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

sebasgrif schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:08:
[...]

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
SgtStrider schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:07:
Klein iets wat me opvalt; de Armor company is vrij imba. Mocht je deze gekozen hebben, heb je eigenlijk geen Tank Depot meer nodig, je kan elke 30(+/-) seconde een Calliope callen welke je geen fuel kost(!!). En die points gaan bij altijd vrij hard; dus binnen no-time heb je dan al een Calliope legertje om die computer te obliteraten, en dan ook nog tussendoor een barrage te doen.;

Met Airborne company is het ook vrij simpel; gewoon bij tactische punten AT droppen; kost amper points (+ evt. MG team). Enige vervelende zijn dan die snipers...
Mjah, normale shermans zijn 420 manpower/90 fuel, terwijl caliopes 600 manpower kosten. Daarnaast werkt de turret upgrade niet voor caliopes. Daarom als ik tanks mass, neem ik max 1 caliope voor de barrage, en de rest normale shermans of m10's.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Kan iemand een goede tactiek uiteenzetten voor de 2 aaneengekoppelde missies waarbij je een hill en een stadje moet verdedigen voor een half uur ofzo? Na dat halve uur krijg je reinforcements van 3 tanks en een voetbalelftal met proppenschieters, en dan komen er van alle kanten duitse tanks aanrollen, en je moet nog 3 strategische punten overnemen. Omdat de duitsers al je resource punten overnemen, kun je niet zitten wachten tot je genoeg resources hebt om tanks te bouwen, want al die duitse tanks rijden zo naar je (minimale) basis toe en schieten alles aan flarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
scorpie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:59:
Kan iemand een goede tactiek uiteenzetten voor de 2 aaneengekoppelde missies waarbij je een hill en een stadje moet verdedigen voor een half uur ofzo?
Tot deze missie was ik ong. 2 weken geleden ook gekomen. Na een paar keer proberen heb ik de hoop opgegeven met het idee dat deze te moeilijk is 8)7 Dus tips over de juiste tactiek zijn welkom. Het verdedigen van die berg is me gelukt, maar dat level met die aftikkende punten (500-500 geloof ik) lukt me dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Jup, same here. Die eerste missie lukte me ook maar net, want ik had nog 10 seconden op de klok staan, er waren 10 duitse tanks op die heuvel, en ineens gingen ze retreaten :?
Maarja, omdat je dus die eerste missie zo brak hebt gehaald, ben je alsnog genaaid als je aan die 2e missie begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoTro
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
scorpie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:28:
Jup, same here. Die eerste missie lukte me ook maar net, want ik had nog 10 seconden op de klok staan, er waren 10 duitse tanks op die heuvel, en ineens gingen ze retreaten :?
Maarja, omdat je dus die eerste missie zo brak hebt gehaald, ben je alsnog genaaid als je aan die 2e missie begint.
ja, als je het eerste deel slecht doet wordt het een stuk moeilijker
wat ik als tactiek hanteerde was 2 antitank kanonnen boven op de heuvel (goed positioneren, schieten ze alles zo verrot), 2-3 infanterie bataljons bij het stadje met bazooka's; de rest in de buurt van de heuvel houden
enkele snipers is zeer handig tegen het grote aantal engineers met vlammenwerpers
en dan met enkele infanterie (+ evt. antitank) een victorypoint veroveren, de onderste en de bovenste zijn makkelijk in te nemen en te houden, meer heb je niet echt nodig
alleen die 88mm batterij rechts is nogal vervelend als je te dichtbij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

_fool schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:18:
[...]

met ^^

Tot mijn aangename verbazing is het spel goed te spelen op een AMD Athlon64 Venice 3000+, 1Gb Corsair ValueRam en een 6600GT (oc'd). Dus als je met jouw kit iets te kort komt zal het geheugen zijn.
Het is misschien al een wat oudere post waar ik op reageer, maar toch kan ik het niet laten.

In mijn signature staan mijn specs, en ik kan alles perfect spelen. Ik heb nog geen game gevonden die mijn pc niet aan kan op Medium grafics ect. Terwijl ik gewoon een Nvidia Gforce 6600 heb.

Dus ik vraag me af waarom jij je verbaasde dat jouw pc het trekt...

:*) :*) :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

RoTro schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:36:
ja, als je het eerste deel slecht doet wordt het een stuk moeilijker
wat ik als tactiek hanteerde was 2 antitank kanonnen boven op de heuvel (goed positioneren, schieten ze alles zo verrot), 2-3 infanterie bataljons bij het stadje met bazooka's; de rest in de buurt van de heuvel houden
enkele snipers is zeer handig tegen het grote aantal engineers met vlammenwerpers
en dan met enkele infanterie (+ evt. antitank) een victorypoint veroveren, de onderste en de bovenste zijn makkelijk in te nemen en te houden, meer heb je niet echt nodig
alleen die 88mm batterij rechts is nogal vervelend als je te dichtbij komt
Ik heb die missie vandaag twee keer geprobeerd met alles en nog wat. Tanktraps, mijnen, turrets, snipers, antitank-wapens. De hele mikmak neergezet. Maar dan nog zien ze kans om door te stoten. Ik word er echt moedeloos van. :/

Ik wist trouwens niet dat die 2 missies aan elkaar gekoppeld waren. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

_the_crow_ schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:38:
[...]
Ik heb die missie vandaag twee keer geprobeerd met alles en nog wat. Tanktraps, mijnen, turrets, snipers, antitank-wapens. De hele mikmak neergezet. Maar dan nog zien ze kans om door te stoten. Ik word er echt moedeloos van. :/

Ik wist trouwens niet dat die 2 missies aan elkaar gekoppeld waren. :?
Als je er écht moederloos van wordt kun je nog altijd op deze site kijken via deze post:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/26679521

[ Voor 8% gewijzigd door EWK op 01-11-2006 20:42 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

urnie538 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 20:42:
Als je er écht moederloos van wordt kun je nog altijd op deze site kijken via deze post:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/26679521
De tactical guide zegt niet veel meer dan ik al geprobeerd heb. Het is gewoon dat er bijveel veel gaten in heggen zitten, waar je dus overal maatregelen moet nemen. Maar ik blijf proberen.

spoiler:
Ik wist niet dat dat missie 12 van de 15 al was. :o

Moederloos zal ik niet worden van die missie. M'n moeder doet niet mee als special unit in CoH. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

_the_crow_ schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:03:
[...]
De tactical guide zegt niet veel meer dan ik al geprobeerd heb. Het is gewoon dat er bijveel veel gaten in heggen zitten, waar je dus overal maatregelen moet nemen. Maar ik blijf proberen.

spoiler:
Ik wist niet dat dat missie 12 van de 15 al was. :o

Moederloos zal ik niet worden van die missie. M'n moeder doet niet mee als special unit in CoH. :+
Nee, sorry, typ foutje :9... Je moeder kun je er gelukkig niet mee verliezen.

Is het inmiddels al gelukt?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Ik kwam er gister achter dat ik niet eens weet hoe je "say to all" ingame doet...
Dat is wel zo handig als je in een potje zit en je teammate dropped >.>

Iemand die me kan helpen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Volgens mij was het Shift-Enter

Kun je units ook laten lopen volgens waypoints btw?
Patrol oid?

[ Voor 52% gewijzigd door messi op 03-11-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 20:37
messi schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 20:39:
Volgens mij was het Shift-Enter

Kun je units ook laten lopen volgens waypoints btw?
Patrol oid?
Je kan door shift in te houden je commandos achter elkaar laten uitvoeren, erg handig in het begin als je een eng. squad bijvoorbeeld 3 punten achter elkaar wil laten cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:01
Gebruiken jullie die medics/medic centers wel eens?

Ik eigenlijk nooit, maar misschien komt dat wel omdat ik niet goed weet hoe ik ze moet gebruiken. Als ik bijvoorbeeld een sniper met een half balkje naar zo'n tent stuur gebeurd er helemaal niets!

Het is mij een keer gelukt om soldaatjes te healen, daarbij werden ook gewonde mannetjes naar die tente gesleept. Dat was dat veld dat je de bunker in de haven moet opblazen.

Daarna is het me niet meer gelukt om soldaten te healen. Doe ik iets fout of is dit misschien een bug. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:50
je hebt er met een range. Gebouwtjes waarbij als ze dichtbij zijn worden gehealed.

maar ook gebouwen met medics erin die door het slagveld rennen om je gewonde mannen te halen.
Zodra ze er 6 hebben meen ik komen ze er weer als gezonde squad weer uit.
Het duurt dus even voordat ze terug komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
die heal gebouwtjes gebruik ik vrij vaak. zet er dan 1 neer naast hq zodat de troepen die ik terug trek gelijk worden gehealed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een spel! Erg gaaf. :)

Merk wel gelijk dat m'n PC twee jaar oud is. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
artacis schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:41:
Gebruiken jullie die medics/medic centers wel eens?

Ik eigenlijk nooit, maar misschien komt dat wel omdat ik niet goed weet hoe ik ze moet gebruiken. Als ik bijvoorbeeld een sniper met een half balkje naar zo'n tent stuur gebeurd er helemaal niets!

Het is mij een keer gelukt om soldaatjes te healen, daarbij werden ook gewonde mannetjes naar die tente gesleept. Dat was dat veld dat je de bunker in de haven moet opblazen.

Daarna is het me niet meer gelukt om soldaten te healen. Doe ik iets fout of is dit misschien een bug. Iemand een tip?
Je hebt er 1 die AoE healed in je basis, en je hebt er 1 die gewonde units naar binnen slepen, als die eenmaal vollig is, komt er een gezonde riflesquad uit.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Release notes van de komende patch 1.3:
Company of Heroes -- Patch 1.30 Readme
October 24th, 2006

NEW FEATURES
------------

New multiplayer map: 6P_Seine River Docks
New and improved Game Replay functionality allows players to view the game from a selected player’s perspective in slow motion or fast forward. In addition the game UI can now be minimized to reveal a larger viewing space of the action going on in the replay. To compliment this, a new Cinematic Mode allows players to sit back and enjoy the show.
Cinematic Mode camera - Replay your battles as the game automatically switches between cinematic camera angles, capturing the sound and fury of war from the combatants' perspective.
IME support for Microsoft Windows XP and Microsoft Windows Vista

IMPROVEMENTS
------------

Improved SLI performance on Nvidia systems using the latest drivers.

GENERAL FIXES
-------------

BugReport has more space on the success dialog to show Cyrillic text.
Far East characters will not clip when listed in a multi-line text box.
30260 is now listed as the correct port to leave unblocked.
Removal of ghost bug that could leave duplicates upon reload of a saved game.
The playback controls for viewing a recorded game have their graphics fixed.

CAMPAIGN
--------

Medal text is now visible (Korean)
Reinforce radius has been fixed on certain buildings.
M02: Fixed several instances of having the wrong named character's picture attached to subtitled text.
M02: Game no longer incorrectly instructs the player to reinforce the squad.
M04: Fixed a Fatal Scar Error that occurred when the church is taken back by the enemy forces, just as the timer ends, and as the cinematic is about to begin.
M05: Convoy will no longer exit the map using an unsecured road after you complete the final objective
M08: Fixed critical error after countdown reaches 0 after holding the city centre point
M10: The ''Select HQ'' Button now properly selects the forward HQ
M10: Fixed the lack of audio for subtitled text.
M10: Game no longer incorrectly instructs the player to convert a building outside controlled territory
M11: Briefing fixed subtitle timing issue

GAMEPLAY
--------

Fixed the problem where mouse-clicking on a unit onscreen under heavy loads often does not result in the unit being selected.
Improved load times by fixing pathfinding regens.
Fixed the bug where capturing an enemy weapon resulted in it having enemy unit occlusion.
Veterancy speech samples are now triggered correctly.
The vehicle repair icon now shows up offscreen.
Fix for Allied Engineers becoming trapped when building barbed wire close to sandbags or other obstacles, which prevents them from completing orders.
All sectors default to neutral on Map Montherme, previously one player would start with ownership of a sector.
Allied and Axis HQs can no longer be deleted by the player.
Players will no longer lose munitions income from creating an Axis Sniper.
Axis Blitzkrieg ability now displays appropriate icon over Axis Anti-Tank Gun.
Axis Halftracks and Allied halftracks will now carry a maximum of 3 squads total opposed to 4.
Weapon capture squads can now reinforce to full squad size.
Tuned projectile launcher location for Axis Pak 38 so it now shoots from the correct gun height.
Sniper "Make Casualty" or "Hit but not killed" criticals no longer kill their target. The result of this is that Snipers will no longer one-shot-kill other Snipers if they have full health.
Allied Engineers had a 1% chance to instantly kill a target, this was fixed and they now operate as intended.
Fix for the computer AI constantly cancelling construction and rebuilding a structure when destroying the building and staying in the area in any game.
Allied Engineer Demolitions ability will now destroy an Axis Security Post in one detonation as intended.
Axis Salvage ability is no longer giving inappropriate returns for the Axis Halftracks and Stug.
Allied Rangers were detecting camouflaged units at a very high radius, this has been reduced to the standard radius for infantry units.
Axis Flammenwerfer Halftrack will now successfully upgrade when pioneers are loaded inside.

------

Fixed the issue of split or cut-off text when viewing the Play Now screen in the Online Lobby on 1920 X 1200 (widescreen)
Players should now hear an audio prompt when sending a chat message to an ally or enemy.
The scrollbar for the player list now resets properly to the top position when switching between chat channels in the online lobby
Fixed the bug where Annihilation games would end before players could see the enemy's HQ collapsing.
Users with slower computers will see each other properly in the game lobby.
Most Wins list and top 15 players list display properly in the Leaderboard 1v1 bracket.
Players looking for Ranked Games are no longer displayed as "0" on the News tab.
Fix for cut-off and split text in the Online Lobby when viewing 1920x1200 widescreen in Polish, Spanish, Czech, German and Italian.

PERFORMANCE
-----------

Performance measurements now include loading time.
Fix for no SFX, Music or Speech play if you ALT-TAB from the MP lobby and ALT-TAB back after the game has loaded.
Fixed a crash relating to players logging out of Relic Online during the countdown to game launch.
UI now properly filtering out old replays from previous versions of the game.

BALANCE CHANGES
---------------

Axis Ostwind has more frequent reloads, will be less effective vs units in cover or in buildings.
Axis Ostwind’s damage to player-buildings has been reduced (35-40% reduction)
Axis Panther tuning moderate speed and rotation rate increases (bringing mobility a bit closer to the Allied Sherman).
Axis Armoured Car cost increased by 10 fuel.
Axis Stug build time increased by 10 seconds.
Allied Sherman main gun effectiveness vs. units garrisoned within ambient buildings reduced.
Allied Sherman main gun Area of Effect damage slightly lowered.
Fixed the Allied Bazooka’s unnecessary accuracy penalty vs. the Axis Stug and Panzer IV.
Allied Airborne Satchel charges strengthened against buildings and bunkers.
Fortify the Perimeter Commander Tree item in the Defensive Doctrine has had a 1 Commander Point reduction.
Axis Flak 88 Commander Tree item in the Defensive Doctrine has had a 1 Commander Point increase.
For the Fatherland ability cost has been reduced by 40%.
All vehicle main guns effectiveness vs. infantry in cover reduced.
Sherman Calliope Main Turret reload time is 50% slower than the standard Sherman.
Allies Browning Automatic Rifle (BAR) is significantly less effective on the move.

MOD SUPPORT
-----------

Scenario pack support
A scenario pack (*.sga file) is an archive that contain all the files needed for a scenario allowing for easy map sharing.
To play a new map put the scenario pack in the "$CoHInstallDir\WW2\Scenarios\" or the "My Documents\My Games\Company of Heroes\Scenarios\" folder.

Added the Worldbuilder tool.
Added the MovieMaker tool.
Supports export of scenario packs by selecting Export Scenario in the File menu.
Een hele hoop goede verbeteringen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Mooie lijst ja! Enig idee wanneer ie komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Vos schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:07:
Mooie lijst ja! Enig idee wanneer ie komt?
Volgens mij weet google dat nog niet....

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede veranderingen.

Vooral die veranderingen met de replays vind ik wel leuk. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
hmm, ik zou eigenlijk veel meer nieuwe maps willen zien, maar die zullen wel komen met die editor! die standaard mappen heb ik nu wel gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Kurios schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:46:
hmm, ik zou eigenlijk veel meer nieuwe maps willen zien, maar die zullen wel komen met die editor! die standaard mappen heb ik nu wel gezien ;)
Met die nieuwe patch komt er toch een 3o3 map?

/edit
stealthy bump
/edit2
ja dus:

[ Voor 11% gewijzigd door pica op 08-11-2006 17:14 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
JeanLucPicard schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:10:
[...]

Met die nieuwe patch komt er toch een 3o3 map?

/edit
stealthy bump
/edit2
ja dus:
ja 1 hele map :)

zeker 3 tegen 3 waren er al niet zoveel mappen. Hopen dat er nu users zijn die wat mooie mappen ontwerpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Heb gister bij een vriend de Tiger Ace missie gezien. Wat een blamage voor het spel! Werkelijk. :X
Zo onwijs simpel heb ik ze alleen aan het begin gezien. Beetje jammer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:17
Hmm, net geprobeerd met een vriend over hamachi. Hij liep echt totaal niet goed.

Heeft iemand enig idee waardoor dat komt?
Ik heb het hamachi netwerk opgezet, en hoste de game. hij heeft draadloos netwerk thuis, ik werk gewoon met kabeltjes, en we zitten allebei (dus) achter een router.

Maar maakte niet uit wie er hoste, hij loopt altijd haperend. terwijl ik dit met een andere vriend nooit gehad heb :?

Iemand die een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
voor zover ik weet loopt het heel brak met wireless. Bij een vriend van mij kan ik niet eens connecten, totdat hij de laptop op de kabel aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Wow, vandaag 1 vd beste potjes die ik gespeeld hebt tegen een vriend, heel heel heel erg close. Ik had geluk dat ik net genoeg XP kreeg door het killen van de m10 door de AT gun in myn basis op het laatst, anders had ik geen manpower blitz gehad, en dus ook geen tiger.
Die tiger maakte hapklare brokjes van de laatste 2 shermans en zijn airborne. Ik heb de replay zelf nog eens bekeken, en ik had meer moeten terug vallen naar de MG in het midden met mijn tanks tegen zijn airborne, ik ging telkens naar mijn basis in plaats van dat. Ik wist ook niet hoe ik barbed wire moest cutten als duitsers, ik speel normaal allies, en die hebben een upgrade @ hoofdbasis, dus kwam niet bij de noordelijke fuelpoint, ik kwam er later achter dat je dat automatisch krijgt bij een hogere tech.
Daarnaast ook wat kleine micro foutjes van beide kanten maar overall een heel goed potje :D .

http://data.kicks-ass.net...f.2006-11-09.15-06-51.rar

/edit
heb ook besloten dat ik em gaat kopen, dit is toch wel zon meesterlijk spel dat het het zeker waard is

[ Voor 9% gewijzigd door pica op 09-11-2006 17:38 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:25
Damn, campaign uitgespeeld (nou ja, op normal dan ;) ). Het valt me op dat de missies halverwege pittiger zijn dan de laatste missies. Aan het einde is het gewoon produceren en gaan. Gezien de indeling van de campaign screens is er gelukkig ruimte voor uitbreiding :)

Online performance (volgende uitdaging) is nog laag. Ligt dit aan wireless of gewoon slome verbinding (3mbit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:01
Trenchdog schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:23:
Damn, campaign uitgespeeld (nou ja, op normal dan ;) ). Het valt me op dat de missies halverwege pittiger zijn dan de laatste missies.
Dat vond ik ook. Heb hem op hard uitgespeeld. Vooral de laatste missie vond ik echt een makkie, wel een beetje jammer... maargoed hopen op een snelle add-on :) In de tussentijd nog maar even wat 'medals' scoren en skirmishen!

PS ben ik scheel? Ik kan bij skirmish niet zien hoe ik een kleur kan kiezen? Als je Axis met blauwe kleurtjes speelt... tja staat een beetje vreemd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Wireless is erg traag met een hoop games, en zoals daarnet eerder gezegd compleet peop met CoH. Lijkt me dat dat het is.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:25
artacis schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:49:
PS ben ik scheel? Ik kan bij skirmish niet zien hoe ik een kleur kan kiezen? Als je Axis met blauwe kleurtjes speelt... tja staat een beetje vreemd :+
Je eigen kleur is automatisch blauw volgens mij. Is idd een beetje apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Is toch erg handig als je altijd gewoon op de rode moet schieten :+
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.