Company of Heroes Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.701 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Net een 4v4 potje van bijna 3 uur gehad. Gelijk in het begin was er al 1 van onze allies gedropt en dat betekende dat ik de manpower income kreeg. Na een half uurtje ofzo hadden we de helft van de map op de fuel in het midden na (montargis region was de map).

Zo is het nog zeker een half uur door gegaan. Ik had inmiddels 2 tigers en heel veel manpower omdat ik dubbele income had. We waren constant aan het aanvallen en elke keer verloor ik dankzij caliopes maar vooral dankzij smoke.. Ik had al eens wat gelezen over smoke dat het ongebalanceerd zou zijn ofzo. dacht altijd dat het overdreven was. nu dus niet meer.. Tegenstander stond er met 2 caliopes 2 shermans een pershing en een zooi engineers. Ik kwam met 2 tigers en een zooi sturmtrupers met panzershrecks. Zoals te verwachten gebruikte hij smoke en gingen alle tankshells mis. Geen ramp want mijn tigers hielden het aardig vol dankzij mijn leger van engineers. Intussen probeerde ik de engineers met bundle grenades uit te schakelen, maar tot mijn verbazing deden de grenades helemaal niets tegen de engineers die met zn allen op een hoopje stonden..

Uiteindelijk toch gelukt erdoor te komen dus ik rush snel door naar de basis in de linkerbovenhoek. helemaal geen verdediging te vinden, ik blitzkrieg ingeschakelt en de basis was binnen een record tijd weggevaagt (dankzij de panzershrecks) en degene die zn basis kwijt was had zich ook maar overgegeven dus het was weer gelijk. Inmiddels hadden de andere 3 tegenstanders alles wat ze hadden naar de basis gestuurd dus ik zeg tegen mn allies val nu aan. geen reactie.. 3 min later had ik niks meer en kwam 1 van mn allies weer in beweging. Jjammer genoeg net te laat. Inmiddels was mn andere allie ook om onverklaarbare redenen gedropt dus het was weer ongelijk. Terug bij af.. Ik had nu wel een manpower income van 600 dus ik kon constant tigers oproepen. Jammer genoeg kon ik niet veel andere units oproepen aangezien ik constant aan mn pop limit zat. Ongeveer een uur lang ben ik bezig geweest met vechten vlak bij de vijandelijke basis. ik vechte tegen een airborne en een armor. De infantry gen hield zich bezig met mn allie. Uiteindelijk 2.5 uur in de game dropte er nog iemand.. Deze keer de armor gen van de allies. vanaf dat moment werd het echt een makkie en binnen 20min stonden we in de laatste basis. maar.. je verwacht het al.. sync error 7(8)7

af en toe heb ik echt zin om de coh dvd in tweeen te breken :(

De aankomende patch ziet er in ieder geval wel veelbelovend uit. Nou nog de smoke bug, drop bugs en sync errors. Ik hoop ook dat ze arranged ranked matches gaan toevoegen maar daar heb ik niet zoveel vetrouwen in. Aan balance hoeven ze imo niet veel te doen. Ik vind het redelijk gebelanceerd zo. Zolang de bugs er maar uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Was dit 4 vs 4 met allemaal human players? Zal wel aardig slagveld geweest zijn :p demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Als je eenmal de campaign uitgespeeld hebt heeft het spel helemaal niks meer te bieden. Ik vindt het persoonlijk zeer saai om in skrishmish mode te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ieder z'n meug he :)
Maar online is het zeker wel leuk..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Laatst online: 16:23
Metalbuster schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:06:
Als je eenmal de campaign uitgespeeld hebt heeft het spel helemaal niks meer te bieden. Ik vindt het persoonlijk zeer saai om in skrishmish mode te spelen.
Online is dit spel echt geweldig spannend joh, vooral 4tegen4 matches zijn echt heel verslavend. Ik heb de campaign uberhaupt niet eens uitgespeeld en ben gelijk online gegaan, en ik speel nog steeds superveel. Zeker wel value for the money hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Ik heb die demo gespeeld en vind de game verrassend goed :) Zitten in de demo trouwens alle units? (skirmish game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrietZke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 11:05
In de demo zijn alle units beschikbaar. Zelf vind ik CoH ook een geweldig spel. Als ik replays kijk lijken het gewoon echte veldslagen en zeer spannend. Zelf ook al 3 potjes online gespeeld alleen dat viel beetje tegen. Alle drie de potjes verloren, omdat het alledrie geen noobs waren zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrietZke schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:37:
In de demo zijn alle units beschikbaar. Zelf vind ik CoH ook een geweldig spel. Als ik replays kijk lijken het gewoon echte veldslagen en zeer spannend. Zelf ook al 3 potjes online gespeeld alleen dat viel beetje tegen. Alle drie de potjes verloren, omdat het alledrie geen noobs waren zoals ik.
Dat geeft toch niet ? als het maar cool is. Zonder verliezen leer je het spel natuurlijk nooit. Al blijft verliezen natuurlijk vervelend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

hehe idd

je moet gewoon veel online potjes spelen en dan leer je steeds meer.
zelf heb ik in totaal nu 7 potjes online gedaan en 1 verloren dus niet slecht al zeg ik het zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 09:37
psychoclown schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:23:
hehe idd

je moet gewoon veel online potjes spelen en dan leer je steeds meer.
zelf heb ik in totaal nu 7 potjes online gedaan en 1 verloren dus niet slecht al zeg ik het zelf ;)
psychoclown, als ik vragen mag, op welke settings speel je CoH?
Deze vraag omdat ik met (ongeveer) dezelfde setup als jouw, telkens framedrops heb. Ook in 'gewone' potjes van 2 vs 2.

De oplossing is een andere voeding, maar ik zou graag nog even CoH proberen op dezelfde settings als jou te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

ja tuurlijk mag je dat vragen ;)
alleen heb ik nu even geen tijd om dat te bekijken.
Vanavond zal ik voor jou even een screenshot maken.

Zelf heb ik totaal geen framedrops alleen vaak 'connection problems error'
maar dat ligt niet aan mij maar aan het spel.
Meerdere spelers heb ik nog niet veel online gespeeld want dat lukt niet altijd even goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrietZke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 11:05
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:50:
[...]

Dat geeft toch niet ? als het maar cool is. Zonder verliezen leer je het spel natuurlijk nooit. Al blijft verliezen natuurlijk vervelend :D
Ik was van plan om eerst aardig wat potjes te gaan oefenen in skrimish voordat ik echt wat meer multiplay ga doen, omdat dit pas mijn eerste rts is wat ik online wil spelen. Voornamelijk altijd fps gedaan online dus is het nog heel erg wennen. Ik moet gewoon even in de rts feel komen. Nadeel vind ik wel dat het verschil tussen normal en hard AI groot is. Speel ik een skirmish tegen een normal AI win ik met gemak en dan probeer ik het tegen een hard AI dan word ik na zo een 20 - 25 minuten overrompeld door allemaal troepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-09 17:11
Nu ik hem in de winkel heb gehaald, wilt iemand een potje tegen me doen via dat relic online ding? Add me op xfire, naam is jeanlucpicard.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Vos schreef op zondag 12 november 2006 @ 19:58:
Was dit 4 vs 4 met allemaal human players? Zal wel aardig slagveld geweest zijn :p demo?
ja allemaal human. heb geen replay, vergeet dat meestal op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Pfff, is die laatste missie echt zo flauw of ligt het aan mij? Op zich de main objective voor elkaar krijgen niet zo moeilijk, maar voor de medal moet je 300 kills maken. Hiervoor krijg je dan 50 minuten.

Lijkt me dus dat je dat het beste kan doen door al die transports te overvallen en ondertussen nog wat checkpoints op te rollen, maar ondertussen (zelfs als je zelf expres niet meehelpt) neemt je ally de hele rechterkant in. Vervolgens zijn de territories linked en is het onmogelijk om de medal te halen, want je krijgt de melding dat er Tigers aankomen en als die ofwel vernietigd zijn ofwel weg zijn gereden is het spel over en blijkt die 50 minuten dus niet te kloppen 8)7

Volgende poging ga ik maar mn allies kapot knallen dan, kijken of dat helpt :D :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Twist schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:41:
Pfff, is die laatste missie echt zo flauw of ligt het aan mij? Op zich de main objective voor elkaar krijgen niet zo moeilijk, maar voor de medal moet je 300 kills maken. Hiervoor krijg je dan 50 minuten.

Lijkt me dus dat je dat het beste kan doen door al die transports te overvallen en ondertussen nog wat checkpoints op te rollen, maar ondertussen (zelfs als je zelf expres niet meehelpt) neemt je ally de hele rechterkant in. Vervolgens zijn de territories linked en is het onmogelijk om de medal te halen, want je krijgt de melding dat er Tigers aankomen en als die ofwel vernietigd zijn ofwel weg zijn gereden is het spel over en blijkt die 50 minuten dus niet te kloppen 8)7

Volgende poging ga ik maar mn allies kapot knallen dan, kijken of dat helpt :D :X
ja of vastzetten met wat tanktraps/barbed wire

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

ZIjn er al nieuwe custom maps gemaakt?

Ik zou graag een enorme d-day map hebben. Met enkele uren strandgevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Laatst online: 10-09 16:49
wacht met smart op de patch

alleen 1 ding snap ik niet ik heb geen uber systeem maar kan alles op high en ultra zetten en het is zelfs dan super speelbaar

(specs)
Amd 64 3200
msi 754 k8 4X4 mobo
1 gig geheugen kingston en een rammetje samsung(512X2)
Evga 7900GT 256 Ram.
Soundblaster X-fi extreme music.

haal nu met alle settings op allerhoogste volgens de test nog 49 frame's per seconde.
en hij loopt als een trein en ziet er super mooi uit op alles hoog.(meschien een bug)
heb settings ook lager keer gezet zie dan idd dat minder mooi is met op alles high(is gewoon om te kwijlen)wacht nu op de patch lekker first person view cam. :P

mvg

amd

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ja, komt natuurlijk door je graka daar is niks mis mee.
Ik zelf heb een 7800GTX met een 3700+ en speelde hem ongeveer het zelfde als jou.
Gisteren heb ik het spel eraf gegooid ik vindt het toch niet de replay hebben als bijvoorbeeld C&C: Generals. De campaign daarin tegen vond ik wel supper om een keer te doen.

[ Voor 39% gewijzigd door Metalbuster op 15-11-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

JeanLucPicard schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:19:
Nu ik hem in de winkel heb gehaald, wilt iemand een potje tegen me doen via dat relic online ding? Add me op xfire, naam is jeanlucpicard.
Wil wel maar dan moet het via Hamachi...message maar indien interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutkip schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:20:
Ik heb die demo gespeeld en vind de game verrassend goed :) Zitten in de demo trouwens alle units? (skirmish game)
In demo zitten niet alle units verwerkt btw... ook al word gezegt van wel, tis niet zo... Want je kunt bij Skirmish demo niet de 155m Howitzers gebruiken...

Is na mijn inzien 1 van beste wapens van het spel, als je er 3 hebt, heers je elke map... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:20:
[...]

In demo zitten niet alle units verwerkt btw... ook al word gezegt van wel, tis niet zo... Want je kunt bij Skirmish demo niet de 155m Howitzers gebruiken...

Is na mijn inzien 1 van beste wapens van het spel, als je er 3 hebt, heers je elke map... _/-\o_
dat betwijfel ik. een howitzer neemt volgens mij 12 pop points in. Dus jij bent al 36 points kwijt aan je 3 howitzers. Die zijn alleen handig als je precies weet wat je wilt bombarderen. Voor bewegende troepen heb je er praktisch niets aan.

Een axis die met een paar tanks (met blitzkrieg) op je afkomt kan je dan echt niet tegenhouden.

ik vind zelf de duitse snipers (volledige experience) en de Flak 88 guns bijvoorbeeld zeer sterk.

maar sterkste is natuurlijk de tiger tank, praktisch niet stuk te krijgen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Kurios op 15-11-2006 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het niet helemaal eens met het bovenste. Als je gewoon een beetje schat waar de bewegende units zijn als de kogels landen, kan je met 3 howitzers een spread fire doen zodat je een groter oppervlakte raakt. Er is een kans dat ze toch ergens anders heengaan, maar als ze er wel in komen, is het feest. Vervolgens kun je doorstoten langs waar de units van de tegenstander zijn weggevaagd, en zit de tegenstander met veel minder units.
Aanvallend kan je er ook heel goed mee werken: als je een victorypoint wil innemen, dat op een plein zit met huizen eromheen, kan dat nog wel eens vervelend worden. Als je je howitzers gewoon het hele plein onder vuur laat nemen, blijft er niet veel over van de verdediging. Ook verdedigingslinies kun je wijde gaten inslaan, en vervolgens met een sherman erdoorheen te gaan gedekt door infantry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Vos schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:25:
[...]

Wil wel maar dan moet het via Hamachi...message maar indien interesse.
Ok... hoe? :P Wat is je xfire username?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

@ kvdd

Hier is dan de screenshot met mijn instelling.
Bij de performance test heb ik gewoon antivirus etc aanlaten staan.
Daar haalde ik een gemiddelde van 39.7 fps, minimum ~17 fps en max ~118.
Company of Heroes - Graphic Settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

JeanLucPicard schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:11:
[...]

Ok... hoe? :P Wat is je xfire username?
yaspo...ik heb je net toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Patch 1.3 is ondertussen uit, hier staat wat links:
http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=122358

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
yep server is nu down voor de patch. al een paar uur trouwens :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:20:
[...]

Weet je dat zeker? Zijn dat niet die howitzers die je als allied infantry general kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die update dan eindelijk geinstalleerd ( na eerst de verkeerde te hebben gedownload...) *O*
Start ik de Worldbuilder ( te vinden in het map THQ/Company of Heroes/worldbuilder.exe) om effe dr'n te klooien en te kijken hoe alles werkt. Crasht ie naar de desktop! -O-
Wel netjes, ze hebben een eigen bugreportertje
Hopelijk fixen ze het een beetje rap!
fantaseert al over gevechten over custom maps

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:25
Lol, als je op help drukt in de Worldbuilder geeft 'ie aan dat het de Warhammer 40k worldbuilder is :+

Het ziet er aardig uit. Blijkbaar kan je volledige scenario's maken en vervolgens samenvoegen in een scenario pack. Ik ben benieuwd welke zelfbouw campaigns gaan verschijnen!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Ik heb pas de 8800GTX gekocht en die kan hem eindelijk helemaal aan met alles op zijn max en AA op 1920x1200 maar mijn 7950GX2 trok dat zelfs niet.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• Kurios
  • Niet online
darkphoenix schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:19:
Ik heb pas de 8800GTX gekocht en die kan hem eindelijk helemaal aan met alles op zijn max en AA op 1920x1200 maar mijn 7950GX2 trok dat zelfs niet.
wauw!
gek genoeg speel ik precies hetzelfde spel, maar heb ik (gelukkig :O ) 500Euro minder betaald aan de videokaart ;)

maar toch bedankt dat je dit heerlijke feit met ons wilde delen! Het kwam echt als een verassing :+

uiteraard ben ik zeer jaloers en wou ik dat ik het geld ervoor had :)

[ Voor 19% gewijzigd door Kurios op 16-11-2006 11:55 ]

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:30
Maar ja op 800x600 zonder eye-candy heb je ook niet zoveel nodig.... ;)

• kvdd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 09:37
psychoclown schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:21:
@ kvdd

Hier is dan de screenshot met mijn instelling.
Bij de performance test heb ik gewoon antivirus etc aanlaten staan.
Daar haalde ik een gemiddelde van 39.7 fps, minimum ~17 fps en max ~118.
Company of Heroes - Graphic Settings
Dankje ga het direct testen als me nieuwe mobo binnen is :)

• Kurios
  • Niet online
nou die patch werkt niet echt lekker, ik ben al 3x een vastloper gehad, terwijl ik het eerst nooit had!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Kurios schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:49:
[...]

wauw!
gek genoeg speel ik precies hetzelfde spel, maar heb ik (gelukkig :O ) 500Euro minder betaald aan de videokaart ;)

maar toch bedankt dat je dit heerlijke feit met ons wilde delen! Het kwam echt als een verassing :+

uiteraard ben ik zeer jaloers en wou ik dat ik het geld ervoor had :)
haha het is ook dat ik me oude kaart had verkocht en dat maakte het net wat aantrekkelijker, maar ook voor mij is het een boel geld, maar ja eyecandy is _/-\o_

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

:*) Gister binnen gekregen en ik moet zeggen wat een vet spel!!
Maar die patches dien ik die echt te installeren of is dit vooral multiplayer? Echt het ziet er vet uit alles op max W000T!!

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
heb je niet toevallig een paar screentjes hiervan?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

DrumandBass schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:01:
:*) Gister binnen gekregen en ik moet zeggen wat een vet spel!!
Maar die patches dien ik die echt te installeren of is dit vooral multiplayer? Echt het ziet er vet uit alles op max W000T!!
Details 1.3 patch.
De 1.2 patch verhielp wat bugs mbt verbindingen, SLI performance en wat andere bugs.
Verder heb je over bijvoorbeeld Hamachi/LAN dezelfde versie nodig als degene wie het spel host. Dus dan zou je allebei even de patch moeten toepassen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door _the_crow_ op 16-11-2006 16:30 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Vos

Vos

AFCA

Nu kan je met de replay functie enkel nog maar één van beide partijen zien en niet meer beide tegelijk? Beetje jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 19:35
Vos schreef op donderdag 16 november 2006 @ 19:49:
Nu kan je met de replay functie enkel nog maar één van beide partijen zien en niet meer beide tegelijk? Beetje jammer....
Ik heb het niet uitgebreid bekeken, maar op het forum van relic over comany of heroes stond ook iets over dat de GOD view verdwenen was uit de replays. Die zijn echter gewoon beschikbaar bij replays van versie 1.3.... misschien geld dat bij jou opmerking ook? Daarnaast schijnen de tanktraps van de Axis niet te werken in 1.3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Sorry, maar wat is GOD view? Dat van die tanktraps zou wel een blunder wezen :X ff uittesten straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Vos schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:52:
Sorry, maar wat is GOD view? Dat van die tanktraps zou wel een blunder wezen :X ff uittesten straks.
Met GOD view bedoelde ze op het forum van Relic dat je het hele (of een groot deel daarvan) slagveld ziet vanaf boven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:13

Hu9o

Schokkend

Geen fog of war bedoelt hij.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ja zoals in 1.2 dus was...gewoon hele slagveld kunnen zien zonder fog. Nu zie je het echt vanuit één perspectief en kun je ook precies zien wat ie bouwt e.d. Dit zag je in 1.2 weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
hmm

ik neem aan dat ze snel met een nieuwe patch komen, want halftracks rijden zo door de tanktraps heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Heb jij ook even 10 minuutjes plezier wat die kaart wel niet aankan. En daarna verder spelen zonder er aandacht aan te schenken :z.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Tripp schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:36:
[...]

Heb jij ook even 10 minuutjes plezier wat die kaart wel niet aankan. En daarna verder spelen zonder er aandacht aan te schenken :z.
Ik denk dat dat wel heel zwart/wit is.
Ik geniet veel intenser van games als ze er mooier uitzien. en de gameplay van een spel is zeker zo belangrijk het is allemaal extra bonuspunten voor mij.

Screens volgen nog want heb net een fresh instal gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
slagroom op de (toch al lekkere) taart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 17:28

MF

Take a Seat

Ghost81 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:46:
[...]
Ik heb het niet uitgebreid bekeken, maar op het forum van relic over comany of heroes stond ook iets over dat de GOD view verdwenen was uit de replays. Die zijn echter gewoon beschikbaar bij replays van versie 1.3.... misschien geld dat bij jou opmerking ook? Daarnaast schijnen de tanktraps van de Axis niet te werken in 1.3...
en ik me maar afvragen hoe die gozer er zo makkelijk doorheen kwam.... :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

We are airborne, we are supposed to be surrounded!
Volgens mij hebben de makers ook naar Band Of Brothers gekeken. :Y :Y :Y

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:02
Beter komt er heel snel een nieuwe patch uit.
Voertuigen rijden door tanktraps heen alsof ze er niet zijn, idem met infatrie en barbwire :{
Echt goed werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:51
FallenAngel666 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 21:26:
Beter komt er heel snel een nieuwe patch uit.
Voertuigen rijden door tanktraps heen alsof ze er niet zijn, idem met infatrie en barbwire :{
Echt goed werk.
Om eerlijk te zijn ben ik er héél blij mee. Iedereen die nu bunkert, heeft geen kans d:)b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
ik kan er idd ook niet zo mee zitten. gebruikte het toch al nooit.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54
Na de eerste twee levels had ik het spel even weggelegd omdat toch niet echt onder de indruk was. Maar na de daaropvolgende drie levels gespeeld te hebben zit ik er helemaal in. Wat een heerlijk sfeertje zet dat spel neer zeg!

Het lijkt ook een goed engine te zijn. Ik ben tamelijk onder de indruk over hoe gebouwen kapot kunnen gaan (delen van de muur wegschieten e.d.) en hoe een sniper uit een raampje schiet. Daar kan de Generals engine voorlopig nog een puntje aan zuigen.
Mooi spel!

Flickr PSN ID= cheironnl

• kieltju
  • Laatst online: 15:35
cheiron schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:52:
Na de eerste twee levels had ik het spel even weggelegd omdat toch niet echt onder de indruk was. Maar na de daaropvolgende drie levels gespeeld te hebben zit ik er helemaal in. Wat een heerlijk sfeertje zet dat spel neer zeg!

Het lijkt ook een goed engine te zijn. Ik ben tamelijk onder de indruk over hoe gebouwen kapot kunnen gaan (delen van de muur wegschieten e.d.) en hoe een sniper uit een raampje schiet. Daar kan de Generals engine voorlopig nog een puntje aan zuigen.
Mooi spel!
Moet zeggen: ik was gister met van die artilery kannonnen aan het pielen, en moet zeggen dat ik het er echt retestrak uit vind zien, die explosies!! :)

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ergens ook nog extra maps te downloaden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

De editor zat bij de nieuwste patch en die is er nog niet zo lang.
Ik denk dat je nog ff zult moeten wachten voordat de custom maps opkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een extra map gedownload alleen waar moet je dit bestand plaatsen wil het werken in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:21:
Ik heb zojuist een extra map gedownload alleen waar moet je dit bestand plaatsen wil het werken in het spel?
Custom Maps need to only go into
C:\Documents and Settings\All Users\Documents\Company of Heroes\WW2\Scenarios

You probably have the Company of Heroes directory already. Just create WW2 and the Scenario directories.
put all .sga files there and you will not need the -dev command line to play the maps and all those other unnecessary files in the MP directory.
Ik heb die CoH-directory in 'All users' niet, maar goed. :?

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het niet echt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Dat is de map waar ook de savegames van CoH staan.
En het kan kloppen dat je alleen een CoH directory in jou documents hebt staan.
Je moet dan alleen de WW2\Scenarios directory aanmaken in de CoH map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben pas sinds gisteren met dit spel begonnen, maar vind het echt een geweldig spel! Ik zit alleen een beetje vast volgens mij bij missie 5, waarbij je Dog Company moet redden. Ik heb de hele courtyard wel aardig in handen, maar op de een of andere manier krijg ik ze niet uit die huizen. Hoe rescue ik Dog Company?
Moet ik toch de tutorial door gaan lopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

In dit topic wordt er redelijk veel verteld over die missie. ff zoeken in dit topic dus :) Kom je er niet uit, post dan ff wat je gedaan hebt qua tactiek dan valt er allicht te helpen.

[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 06-12-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Patch 1.4 is uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Laatst online: 15:35
Meer info?

Staat nog niet op de site.

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirror
bittorrent

of bekijk de changelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
kieltju schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:41:
[...]

Meer info?

Staat nog niet op de site.
gewoon even updaten via online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Ik heb problemen met het connecten naar Reliconline.
De games die ik join zijn allemaal wat trager ook al staan er goeie performance / pings bij. Ik kan gewoon niet langer dan 2 minuten spelen voordat er een dikke lag onstaat die altijd aan mij lijkt te liggen. Hamachi of VPN naar anderen werkt wel prima.

Wil eigenlijk vragen of er hier mensen zijn met een chello classic verbinding die hetzelfde ondervinden. Heb namelijk werkelijk alles van mijn kant uit al geprobeerd, maar op de relic forums kunnen ze me ook niets nieuws meer vertellen.

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Zo zonde dat online nog steeds zo slecht werkt. Ik kan nu niet eens meer met een buddy online spelen tegen menselijke tegenstanders. Om 1 of andere reden kan ik mn buddy niet inviten naar een game die ik niet zelf host (buddy krijgt dan cannot connect). Zelfde als de buddy mij invite. Maar wanneer ik zelf een game host kan ik wel buddies inviten maar dan joint er niemand. Waarschijnlijk omdat zij dan ook 'cannot connect' krijgen.

Speel nu maar tegen de computer. De AI is wel heel erg voorruit gegaan sinds de nieuwe patch. Het is nu echt leuk om tegen de cpu te spelen. Hoop dat ze het online gebeuren snel fixen. Rare is dat het sins patch 1.3 alleen meer erger lijkt te zjin geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Laatst online: 16:23
Pred87 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:03:
Zo zonde dat online nog steeds zo slecht werkt. Ik kan nu niet eens meer met een buddy online spelen tegen menselijke tegenstanders. Om 1 of andere reden kan ik mn buddy niet inviten naar een game die ik niet zelf host (buddy krijgt dan cannot connect). Zelfde als de buddy mij invite. Maar wanneer ik zelf een game host kan ik wel buddies inviten maar dan joint er niemand. Waarschijnlijk omdat zij dan ook 'cannot connect' krijgen.
Ik had dat probleem eerst ook, de oplossing was bij mij portforwarding (in de router dus). Gaat om poorten 6112 en 30260.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Ja dat heb ik ook gedaan. Al een hele tijd geleden. Ik heb dit probleem ook pas sinds patch 1.3. Daarvoor werkte het wel gewoon. Erg vaag in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leandres
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-08 14:27

leandres

ook nog?

ik kan helemaal niet updaten, zegt ie dat de gamedata zo veranderd is dat ik moet herinstallen.

das toch vreemd???

Ik update gewoon van 1.0 naar 1.4 ineens. (108MB patch geloof ik)

de patch wil dan gewoon niet updaten.

1: PVoutput Hoogezand, GN | 2: PVoutput Sappemeer, GN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Pred87 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:03:

Speel nu maar tegen de computer. De AI is wel heel erg voorruit gegaan sinds de nieuwe patch. Het is nu echt leuk om tegen de cpu te spelen. Hoop dat ze het online gebeuren snel fixen. Rare is dat het sins patch 1.3 alleen meer erger lijkt te zjin geworden.
Probeer het via Hamachi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Oh ja Company of Heroes @ ATi (AMD?)-players opgelet!

Afbeeldingslocatie: http://images.tweaktown.com/imagebank/cat612g_05g.gif

Afbeeldingslocatie: http://images.tweaktown.com/imagebank/cat612g_06g.gif

Het mag wel duidelijk zijn dat de Cat 6.12-set de driver-to-be is ;)

Bron

Zat net even wat rond te lezen op internet, daar kwam ik dit tegen. Altijd handig toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dit spel heb ik nu een tijdje gespeelt en het bevalt mij best goed. Vooral hoe de filmpjes in het spel overlopen vind ik erg goed gedaan.

Wat mij wel opvalt is dat het erg veel RAM geheugen gebruikt. Tijdens het spelen gebruik ik soms tot wel 97% van 2GB. Heb tot nu toe nog geen spel gezien dat zo enorm veel gebruikt.

Die nieuwe Catalyst drivers ga ik er wel ff opzetten. Geen idee met welke in nu draai maar het zijn vast niet de 6.12 drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zou dit voor oudere ATI (9800 pro) kaarten ook helpen? Naja, probeer het straks wel ff :).

Ik had 6.7 meen ik en 6.12 gaf mij een stuk performance verbetering. Van gemiddeld 25.4 fps naar 37.3, in de toekomst toch wat meer op drivers updates letten :p

[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 24-12-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:09
leandres schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:10:

Ik update gewoon van 1.0 naar 1.4 ineens. (108MB patch geloof ik)

de patch wil dan gewoon niet updaten.
Bij mij lag dit in het probleem dat ik CoH in e:\CoH\ had geïnstalleerd in plaats van e:\ THQ \CoH\ Na een herinstallatie werkte het wel (via officiële forum gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Vorige week met een collega een potje online gespeeld, maar dat is toch wel even wat anders; tegen een echt mens. Zeker nog tegen iemand die best bedreven is in online rts'en (waar ik dat niet ben). Binnen no-time had hij 2/3e van de map en was ik alleen nog aan het verdedigen!

Daarna samen tegen 1 normal en 1 easy computer gespeeld. Nog moeilijk zat, maar wel gewonnen. Ik blijf het een geweldige game vinden.
In de singeplayer moet ik nog 1 medaille halen :)

-edit-

Vanmiddag de laatste medaille gehaald. Jammer dat je er niets aan hebt ..

[ Voor 8% gewijzigd door cheiron op 31-12-2006 17:56 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik heb alleen maar 'Could not connect to all players' errors.

Omdat het spel is gebasseerd op Peer2Peer (er is dus geen centrale server, Relic bemiddelt alleen maar) en de code brak is is het dus niet mogelijk dat twee mensen die achter een firewall of een router zitten met elkaar kunnen connecten.
1 router of FW kan wel, maar beide (of meer dan 1 in een spel) en je krijgt de error.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eikelman/temp/cohicmp.jpg

Ik heb een Thomson 716v5 Router met ingebouwde modem dus ik kan de router niet uitschakelen en mijn andere PC's ook op het netwerk laten.
De gecensureerde stukjes zijn mijn eigen ip, de andere van mensen die met mij probeerde te joinen.. dat lukte dus niet,

Uit mijn plaatje blijkt ook dat de ICMP calls verkeerd worden gestuurd o.i.d. en ergens op stuk lopen.
Als je die calls zou kunnen 'helpen' dat is er een kans dat alles weer goed zal werken, maar ik weet niet hoe. Ik kan alleen poorten forwarden (6112 en 30260) maar geen ICMP calls.

Help?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt dit een beetje?

Heeft iemand met vergelijkbare system specs ongeveer de zelfde performance results als ik?

MB drivers: Nforce 4 X16 6.86
Video drivers: Nvidia Forceware 91.47
X-Fi XM drivers: X-Fi 2.09.0007

91.47 Driver settings:
-Basic settings:
- FA 4x
- AA 4x
- High Quality
- Vertical sync : off

CoH setup
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edental/pics/CoH_setup.jpg

Bench results
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edental/pics/CoH_Bench.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
laamaar

[ Voor 100% gewijzigd door Okasha op 02-01-2007 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 03:35:
Klopt dit een beetje?

Heeft iemand met vergelijkbare system specs ongeveer de zelfde performance results als ik?

MB drivers: Nforce 4 X16 6.86
Video drivers: Nvidia Forceware 91.47
X-Fi XM drivers: X-Fi 2.09.0007

91.47 Driver settings:
-Basic settings:
- FA 4x
- AA 4x
- High Quality
- Vertical sync : off

CoH setup
[afbeelding]

Bench results
[afbeelding]
volgens mij niets mis mee.
ik zit lager met mijn x1900xt, e6600 en 2 gb geheugen met x-fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige vind dat de game nogal kut geworden is na de 1.4 patch? de axis zijn echt fkn overpowered met blitzkrieg, allies weinig kans :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Nou, volgens mij overleefde ik anders wel een blitz en won uiteindelijk ook nog, ook al zag het er eerst HEEL slecht uit.
Het is een kwestie van een goede mix AT guns en paratroopers droppen waardoor je ze lang genoeg van je lijf kan houden om Shermans te maken MET die 76mm gun.

Ik had op Montherme de middelste startspot en hoewel het eerst redelijk ging had ik op gegeven moment 2 StuGs in mijn basis staan terwijl ik de derde nog kon slopen voor hij binnen kwam rollen.
Uiteindelijk maakte mijn 2 AT guns en 2 squads para's met bazooka's er een einde aan en ik verloor alleen wat mannetjes. Daarna kwam hij zelfs nog met een Tiger binnen en begon mijn tankbrouwerij te vernachelen. Die Tiger blokkeerde ik van voren heel leuk met mijn Sherman zodat hij niet de hoek om kon rijden, uit de range van mijn AT guns, die hem daarna ook naar de eeuwige jachvelden hielpen. Die para's zijn super want je kan ze overal versterking geven en ze hebben direct weer bazooka's.

Mijn eigen engineers die met buitgemaakte Panzershrecks de ene keer m'n tanks fixen en de andere keer de andere mollen zijn ook een lust voor het oog. Pak dus die Panzershrecks op!

Oh en dat was tegen een level5, I was in the zone! _/-\o_

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:25:
Ben ik de enige vind dat de game nogal kut geworden is na de 1.4 patch? de axis zijn echt fkn overpowered met blitzkrieg, allies weinig kans :/
Nope.

Probeer eens de smoke upgrade van de Shermans en ik wed dat je volgende post beklaagt hoezeer de allies wel niet overpowered zijn :)

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Hehe, met smoke ben je haast onoverwinnelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:46

_Eend_

🌻🇺🇦

Gisteren weer even een potje gespeeld, even een 88 neergezet (AA/AT gun) maar dat ding is onsterfelijk volgens mij. Hij kreeg meerdere hits van AT guns van de allies, maar er zat niet eens een krasje op! Zelfs een Tiger Ace krijgt wel een heel klein beetje schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Dat ding moet je ook niet met een tank willen vernietigen. Een sniper of een paar ventjes met mortiergranaten of handgranaten zijn daarvoor wel geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
kutkip schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:54:
Dat ding moet je ook niet met een tank willen vernietigen. Een sniper of een paar ventjes met mortiergranaten of handgranaten zijn daarvoor wel geschikt.
of een jeepje met airstrike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ik heb pas CoH weer eens opgepakt, maar of ik kan er niks meer van of na patch 1.2 is er behoorlijk aan de A.I. gesleuteld :?
Skirmish vond ik normaal gesproken tegen een Axis A.I. op hard wel goed te doen, maar nu heb ik er op normal al een kluif aan :X
Het is echt een kwestie van zo snel mogelijk een choke point creëren en verdedigen met een mix van A.T. guns en HMG's, want anders walst de A.I. zo over me heen. In het begin gaat het altijd goed, ik bezit altijd de meeste strat. en resource points, maar ik kan ze onmogelijk behouden, omdat de A.I. gewoon te snel met Stugs aankomt en op alle fronten bezig is en blijft. Weet iemand een goede site waar ik skirmish replays kan vinden om wat ideeën op te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
FallenAngel666 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:53:
Ik heb pas CoH weer eens opgepakt, maar of ik kan er niks meer van of na patch 1.2 is er behoorlijk aan de A.I. gesleuteld :?
Skirmish vond ik normaal gesproken tegen een Axis A.I. op hard wel goed te doen, maar nu heb ik er op normal al een kluif aan :X
Het is echt een kwestie van zo snel mogelijk een choke point creëren en verdedigen met een mix van A.T. guns en HMG's, want anders walst de A.I. zo over me heen. In het begin gaat het altijd goed, ik bezit altijd de meeste strat. en resource points, maar ik kan ze onmogelijk behouden, omdat de A.I. gewoon te snel met Stugs aankomt en op alle fronten bezig is en blijft. Weet iemand een goede site waar ik skirmish replays kan vinden om wat ideeën op te doen?
de AI is in het begin best moeilijk, maar als je het eenmaal door hebt veel te makkelijk.

Sluit de boel af met tank-traps en barbed wire en je ben klaar. Hou een paar punten open en dan hoef je die alleen maar te verdedigen. Ik maak altijd een linie op de map, omdat je anders constant aan het lopen bent.
De AI zal altijd blijven aanvallen met maar een paar groepjes. Jij blijft deze verslaan met wat AT/Flankgun, mgnests of bunkers. Tegelijkertijd produceer je tanks en als je op je max qua pop zit, val je aan en je veegt de map zo schoon.

Met multiplayer kan dit eigenlijk niet omdat deze natuurlijk niet constant op je sterkste defentie punten gaat aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Kurios schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:05:
[...]

de AI is in het begin best moeilijk, maar als je het eenmaal door hebt veel te makkelijk.

Sluit de boel af met tank-traps en barbed wire en je ben klaar. Hou een paar punten open en dan hoef je die alleen maar te verdedigen. Ik maak altijd een linie op de map, omdat je anders constant aan het lopen bent.
De AI zal altijd blijven aanvallen met maar een paar groepjes. Jij blijft deze verslaan met wat AT/Flankgun, mgnests of bunkers. Tegelijkertijd produceer je tanks en als je op je max qua pop zit, val je aan en je veegt de map zo schoon.

Met multiplayer kan dit eigenlijk niet omdat deze natuurlijk niet constant op je sterkste defentie punten gaat aanvallen.
Ja, op die manier is het inderdaad goed te doen, maar een beetje flauw.
Ook wel jammer dat de A.I. nog steeds geen raad weet met tank traps. Als je de hele linie dichtgooit dan blijft de A.I Stugs en Panzer IV's massen in z'n basis, maar hij doet er niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Kurios schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:05:
[...]

Wat ik voornamelijk irritant vind als ik tegen de duitsers speel zijn de constante artillerie aanvallen (nebelwehrfers) die je dan niet kan vinden.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
cheiron schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:38:
[...]

Wat ik voornamelijk irritant vind als ik tegen de duitsers speel zijn de constante artillerie aanvallen (nebelwehrfers) die je dan niet kan vinden.
Blitzkrieg (een andere WO2 RTS ;)) heeft dat goed opgelost door op de radar een gebied te markeren met uitwijdende cirkels op basis van het geluid dat de artillery eenheid maakt.
Zo weet je niet de exacte locatie, maar je kan wel gokken en proberen te couteren met je eigen artillery, of zo snel mogelijk een scout dat gebied laten verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
cheiron schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:38:
[...]

met airborne kan je recon vluchten doen, of anders met een sniper gewoon verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
FallenAngel666 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:14:
[...]

Ja, op die manier is het inderdaad goed te doen, maar een beetje flauw.
Ook wel jammer dat de A.I. nog steeds geen raad weet met tank traps. Als je de hele linie dichtgooit dan blijft de A.I Stugs en Panzer IV's massen in z'n basis, maar hij doet er niets mee.
tuurlijk is het flauw, maar het werkt wel. Ga je dit online doen, wordt je zo afgemaakt. Daarom is online ook vele malen leuker dan skirmish tegen PC.

De AI van het spel is gewoon op vele punten behoorlijk dom. Zowel AI van PC tegenstanders als van je eigen troepen als je deze hebt neergezet.

[ Voor 11% gewijzigd door Kurios op 03-01-2007 15:20 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.