Als eerste even mijn resultaten van de grafische test.
Systeem: C2D E6600 stock speeds, 2GB 6400 RAM, XT1900XTX.
Instellingen: Alles zo hoog mogelijk, AA 4x en AF 8x
Average 18,7 FPS; Maximum 62,1 FPS; Minimum 8,4 FPS
(EDIT)
Net even alles op application decide gezet met de volgende resultaten:
Average 24,2 FPS; Maximum 138,0 FPS; Minimum 8,2 FPS
(/EDIT)
Tijdens het spelen zelf gaat alles vloeiend en ziet het er perfect uit. Ik moet wel zeggen dat ik de zoomopties niet gebruikt (geen tijd voor

)
@J van E: Speel de tutorial een keer. Dat is goed voor de standaard situaties. Voor de rest stel ik mezelf altijd primaire doelen (bv. sommige resources) en voor de rest probeer ik een soort front in stand te houden (dus een lijn over de gehele map). Zo kan ik de meeste klappen zien aankomen en tijdig op inspelen door reserves (verzameld op bv. 2 punten op de map) te sturen. Moet zeggen dat mijn spel behoorlijk chaotisch zal overkomen hoor

Je bent constant bezig die vervelende muggen van de map te vegen die ongezien je achterste resourcepunten aan het veroveren zijn. Ik focus me dus altijd op 2 dingen: het uitroeien van die eenzame units en natuurlijk het front. Wil best eens gebeuren dat er dan een tank van de tegenstander ongemerkt mijn basis staat te bashen, maar goed...
Die reserves gebruik ik ook om verdwaalde units van de tegenstanders die resources proberen te stelen af te straffen, bij voorkeur met bv. 3 jeeps. Die zijn snel ter plaatsen en zorgen er iig voor dat ze effe stoppen met het overnemen van je resourcepunt. Als je dan ook nog een tank hebt in je reserve kan je die bij evt. sterke units er ook op afsturen.
Last but not least heb je later in het spel bv. artillerie wat handig kan zijn als het wat te warm onder je voeten wordt.
Bovenstaande strategie werkt over het algemeen wel tegen een normal skirmisch tegenstander maar ieder spel blijft anders voor zover ik nu weet. Iedere map heeft andere zwaartepunten waar je gebruik van kan maken. De beste tip is en blijft: Offensief spelen! Ik gebruik over het algemeen 95% van mijn manschappen om aan te vallen of nieuwe punten te veroveren. Mocht de vijand een linie doorbreken en echt gevaarlijk worden gebruik ik de "retreat button" om vanaf de basis alle kanten schoon te vegen.
Nog maar een Edit: Net even op een map voor 6 personen tegen 2 normal Axis gespeeld. Nog geen 20 minuten in het spel stonden er 5 tanks in mijn basis

Laten we het zo brengen: Net niet gehaald
[
Voor 7% gewijzigd door
Eijkb op 23-09-2006 12:00
]
.