Company of Heroes Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.695 views sinds 30-01-2008

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Het valt mij eerlijk gezegd nogal tegen. De singleplayer campaign is behoorlijk eenvoudig. Ik ben nu bij level acht, en waar ik in het begin nog tactisch deed met flanken, teamwork en complexe aanvallen ben ik daar nu al lang mee opgehouden. Het enige wat ik nu nog doe is nauwelijks verdedigde punten pakken met mijn riflemen of paratroopers, waarna ik een even wacht tot ik minstens drie Shermans heb. Zodra je een paar Shermans hebt is het een kwestie van move attack, regio na regio, en capturen. Op deze manier heb ik de laatste vier missies zonder enig probleem gewonnen.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 03:57
Ben bezig met hill 192 die je moet veroveren in 50 minuten maar lukt me nog niet binnen de tijd te halen. Er gebeurd zoveel telkens als ik weer wat heb opgebouwd krijg ik weer artilery op me dak, speeld dan nog op normal wil niet weten hoe moeilijk het is op hard.

verschilt waarschijnlijk per persoon maar ik vind het absoluut geen makie meer op de hill, maar wel erg leuk natuurlijk :*)

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

harryvos schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:51:
Ben bezig met hill 192 die je moet veroveren in 50 minuten maar lukt me nog niet binnen de tijd te halen. Er gebeurd zoveel telkens als ik weer wat heb opgebouwd krijg ik weer artilery op me dak, speeld dan nog op normal wil niet weten hoe moeilijk het is op hard.

verschilt waarschijnlijk per persoon maar ik vind het absoluut geen makie meer op de hill, maar wel erg leuk natuurlijk :*)
Ook daar werkte mijn tactiek prima. Bouw alleen maar Shermans, met daar achter een of twee infantry units om de points te capturen. Ik haalde het in 42 minuten.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Verwijderd

Nou ik vind het nogal lastig ik ben nu bij missie 5 (op easy :o ) en je moet naar voren maar ook naar achteren omdat daar het convoy aankomt die je moet verdedigen :? en tanks kun je niet bouwen heeft iemand een gameguide :D

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 18:42 . Reden: spelling ]

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Vandaag iets van 4 potjes over het netwerk tegen een vriend gedaan :D . Best goede potjes ook ( allemaal gewonnen >:) ) en zeker de laatste, ik was defense nazies, en hij was aanvallende tank geallieerden. Op het begin had hij 3/4e vd map en ik dacht dat het een verloren zaak was, maar ben toch nog terug gekomen. Het potje duurde 1,5 uur :D .

Hier de replay voor de geintereseerden:
http://data.kicks-ass.net...n.2006-09-16.19-26-44.rec

Steam

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:17

Ace

Happy Happy Joy Joy

De multiplayer is echt geweldig, net 3 potjes van elk 1.5 uur achter de rug _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 12:31
Ik wil even weten of ik iets fout doe.

7900gt 540/1760
amd 3500+ 2.5ghz
1gbram 450mhz

Ik heb in company of heroes maar 5 frames als ik over het hele slagveld heen kijk.(alt+muis)
Is dit niet erg weinig? :?

In de performance test heb ik minimaal 22fps en average 43fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
JeanLucPicard schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:05:
Vandaag iets van 4 potjes over het netwerk tegen een vriend gedaan :D . Best goede potjes ook ( allemaal gewonnen >:) ) en zeker de laatste, ik was defense nazies, en hij was aanvallende tank geallieerden. Op het begin had hij 3/4e vd map en ik dacht dat het een verloren zaak was, maar ben toch nog terug gekomen. Het potje duurde 1,5 uur :D .

Hier de replay voor de geintereseerden:
http://data.kicks-ass.net...n.2006-09-16.19-26-44.rec
Mag ik vragen in welke hamchi/irc channel je rond hangt? :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Hoe is het in de full version qua multiplayer verbinding? In the multiplayer test was de verbinding gewoon echt belachelijk slecht, als je via een router connecte viel de verbinding elke 10/15 seconden weg ofzo..

Is de lobby verbeterd of dat niet?

als het zo blijft koop ik het spel dus echt niet.. multiplayer is voor mij meestal de enige waarde, want single player speel ik bijnan ooit, maar ja, als het dan erg brakke netcode is is het wel jammer :/

(en raar, want in Dawn of War is de netcode gewoon goed)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Is er ook iemand die ZONDER pagefile speelt? Ik heb 2GB RAM, maar de game zegt dat ik een pagefile van minimaal 768MB moet hebben. (En ik heb hem uistaan omdat het sneller is)

Wat een BS zeg :o

[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 17-09-2006 12:09 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Is er voor deze game een trainertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

RappieRappie schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:08:
Is er ook iemand die ZONDER pagefile speelt? Ik heb 2GB RAM, maar de game zegt dat ik een pagefile van minimaal 768MB moet hebben. (En ik heb hem uistaan omdat het sneller is)

Wat een BS zeg :o
Vage verplichting inderdaad... Maak een RAMdrive en zet daar je pagefile op? :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Ach ik heb hem maar op 2048MB gezet. Dat kleine beetje snelheid mis ik niet.

Ben meestal toch aan het downloaden... En heel af en toe gamen. :P

Edit; dit spel draait wel ERG soepel vind ik. Tot nu toe een leuk spel. Ben net begonnen, maar dit ziet er erg leuk uit. Ook de besturing is erg handig gedaan.

[ Voor 36% gewijzigd door Format-C op 17-09-2006 14:12 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
Ik zit nu in level 3, maar ik kom nog niet veel verder. Ik speel op normal. Misschien dat iemand nog wat tips heeft voor dit level ? :X

[edit]

Heb em intussen gehaalt :). Stuk of 6 motier teams, die door een 2 mg teams werden beschermd en een sniper die de boel verkent. Kon zonder moeite het hoofdgebouw opblazen }:O.

[ Voor 41% gewijzigd door XSNL op 17-09-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
RappieRappie schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:09:
Ach ik heb hem maar op 2048MB gezet. Dat kleine beetje snelheid mis ik niet.

Ben meestal toch aan het downloaden... En heel af en toe gamen. :P

Edit; dit spel draait wel ERG soepel vind ik. Tot nu toe een leuk spel. Ben net begonnen, maar dit ziet er erg leuk uit. Ook de besturing is erg handig gedaan.
Rappie, je moet eens over het hele veld kijken. Dan moet je even je frame rate posten. Mijne is namelijk dramatisch als ik dat doe. (5fps) Dus alt+muis omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:13

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

MP werkte bij de beta niet, en nu nog steeds niet. :'(
Alleen maar connection problems.

Ik speel vooral met amerikaanse buddy's maar ik heb met geen enkel andere game lag problemen.
Jammer, erg jammer...

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Ik heb wel MP gespeeld via Hamachi, ging goed..alleen kreeg paar keer melding dat de ander hing (duurde 3 sec. ofzo). De persoon waar ik mee speelde kreeg dezelfde melding van mij.

Verder ging het goed.

Ik heb de 1.2 patch nog niet geinstalleerd....deze zou wat dingen moeten verhelpen.
Patch Notes:
- SLI Performance bug fixed
- Various connection problems fixed
- Fixed exploit with Allied HMG Crew's Armor Piercing Rounds ability, where ability would remain active after squad was garrisoned or retreated back to HQ
- Fixed Axis wrecked building exploit
- Various crashes fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

1.2 heb ik geinstalleerd, maakt niet uit. bij joinen van game altijd connection problem.
Hebben meer mensen last van lag/problemen met multiplayer?

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die patch ook geinstalleerd. En de performance met mijn 7950GX2 is nog niet echt om over naar huis te schrijven, maar wel stukken en stukken beter als voor de patch. Ik zit nu op gemiddeld 47 fps op 1280/1024 met alles op max/ultra. Voorheen was dit iets van 10fps ofzo :X

Maar zoals ik op het Relic forum al las, ze zijn met nVidia in overleg over hoe men de performance voor met name SLI configuraties nog verder kan verbeteren, door middel van weer een patch of een beta driver van nVidia. Helaas houdt deze game ook niet echt van OC graka's, ik moest mijn kaart op stock terugklokken om geen vage beeldvervormingen meer te krijgen.

Maar ik kan nu eindelijk genieten van deze meesterlijke game, begin nu net aan missie 5. Hoeveel missies zijn er eigenlijk?

Nog even wat anders: ik lees net in de openingspost dat deze game dus gebruikt maakt van HDR. Dat kan wel kloppen, het ziet er iig lekker overbelicht uit op sommige momenten. Maar, het viel mij al op dat, hoewel ik wel AA op enabled heb staan, ik toch wel wat karteltjes zie langs telefoonpalen en dergelijke. Zal wel komen dat ik geen Ati kaartje heb dan, enkel die kunnen HDR+AA ;(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met Ati kaartjes en CoH?

Ben van plan een nieuwe PC aan te schaffen, als ik dat doe wil ik CoH wel soepel en op max. settings kunnen spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 08:47:
Iemand ervaring met Ati kaartjes en CoH?

Ben van plan een nieuwe PC aan te schaffen, als ik dat doe wil ik CoH wel soepel en op max. settings kunnen spelen :9
AMd xp x2 4400 @2450 ghz, x1900xt (675/845), 2gb. Draait echt super smooth alles staat op het hoogst, hoger kan niet met aa op 1280x1024. Alleen kleine fps drop toen ik 4vs4 speelde tegen ai maar het blijf gewoon "smooth" speelbaar.

In deze game is ati duidelijk de meester :)

Het spel is zelf trouwens ook echt meesterlijk, had de sp veel te snel uitgespeeld en was ook zwaar teleurgesteld toen het allemaal over was. maar in mplayer gaat deze game echt rullen, eindelijk een rts waar je tenminste enigzins echt/realitsche tackieken kan toepassen, het flanken vindt ik het best gedaan ooit in een game omdat je mannetjes dekking kunnen zoeken en op die manier lang genoeg in leven kunnen blijven om de boel bezig te houden terwijl je met je snelle tankkillers de perfecte postie opzoekt. Bovendien krijg ik van de tiger een stijve.

Dat jue mannetjes/voertuigen ook kanten op kan laten facen vindt ik ook egr goed uitgewerkt, dit spel is echt een microwar online. heb het helaas nog niet tegen iemand kunne spelen, dus als iemand zich aanbiedt voor potje via hamchi, graag :)

[ Voor 42% gewijzigd door evilpin0 op 18-09-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 15:12

Tubby

or not to be

Ik heb dit weekend wat potjes op een lanparty zitten spelen (2vs2) maar het lijkt alsof de allies redelijk in het voordeel zijn. Vooral de Sherman Calliope omdat je deze al vrij vroeg kan maken en hij vrij krachtig is op long range en short range.

Hoe vinden jullie de balans?

Pino -> contact me anders ff op msn, dan kunnen we vanavond maybe een potje regelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Tubby op 18-09-2006 11:02 ]

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Tubby schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:57:
Ik heb dit weekend wat potjes op een lanparty zitten spelen (2vs2) maar het lijkt alsof de allies redelijk in het voordeel zijn. Vooral de Sherman Calliope omdat je deze al vrij vroeg kan maken en hij vrij krachtig is op long range en short range.

Hoe vinden jullie de balans?

Pino -> contact me anders ff op msn, dan kunnen we vanavond maybe een potje regelen.
De sherman calliope had ik veel gebruikt in de sp, de beste manier om de boel te clearen. In mplayer is de echter prime target en is er veel minder verdediging, goed getimed kan die nog steeds erg dodelijk zijn tegen tegen units dicht op elkaar. Had even een pothe met de axis gespeelt, beviel me wel. Vooral erg handig dat volksgrandies over de panserfaust beschikken, wel een groot nadeel: ze kunnen de panserfaust niet in gebouwen gebruiken :(

Wat is je msn? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vind het echt een geweldig spel.. zwaar verslavend :P

kheb wel een aantal puntjes. Maak je een mooie zandzakken verdediging.. crossen je tanks er gewoon dwars door heen.. ik weet ook wel dat ze er door heen KUNNEN, maar ik heb liever dat ze er omheen rijden, anders blijf ik bezig...

ook irritant is dat bij de rangers upgrade naar thompsons er nergens staat dat je je bazooka's kwijt raakt.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
eendje schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:12:

kheb wel een aantal puntjes. Maak je een mooie zandzakken verdediging.. crossen je tanks er gewoon dwars door heen.. ik weet ook wel dat ze er door heen KUNNEN, maar ik heb liever dat ze er omheen rijden, anders blijf ik bezig...

ook irritant is dat bij de rangers upgrade naar thompsons er nergens staat dat je je bazooka's kwijt raakt.
Ik vindt dat juist een groot voordeel, in de meeste rts ben je altijd lang bezig iemand ze defense te slopen, nu rij je er gewoon over heen :D

heb echt een grote hekel aan mensen die zichzelf inbouwen :D Zal me maar eens gaan focussen op de axis blitzkrieg rush :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:12:

Geweldig spel ja, misschien iets te makkelijk op normal. Dus we gaan hierna gelijk op hard verder. Als base defense moet je gewoon combinaties maken. Je kan met 1 tank makkelijk 5 andere tanks aan zolang je maar rocketeers / mortieren mannetjes hebt staan die stilstaande vijanden bombarderen. binnen 4 secs heb je dan een tank weg. Horrowitzers zijn ook effectief. plaats maar eens 2 van deze dudes met hun kanon achter een tank van je. de tegenstander is 10 keer sneller dood dan jouw tank, dus dit kan je ook wel even volhouden. ondertussen met een mechanic je tank een beetje repareren.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
Ik zal wel geen RTS master zijn, maar ik zit alweer vast. Level 5 dit keer, iemand nog een strategie ? (speel op normal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
XSNL schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:39:
Ik zal wel geen RTS master zijn, maar ik zit alweer vast. Level 5 dit keer, iemand nog een strategie ? (speel op normal)
Kijk het eerste potje wat je tegenstander doet, kan je er in het 2de potje op in spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:45
Wiebbe schreef op zondag 17 september 2006 @ 11:35:
Hoe is het in de full version qua multiplayer verbinding? In the multiplayer test was de verbinding gewoon echt belachelijk slecht, als je via een router connecte viel de verbinding elke 10/15 seconden weg ofzo..

Is de lobby verbeterd of dat niet?

als het zo blijft koop ik het spel dus echt niet.. multiplayer is voor mij meestal de enige waarde, want single player speel ik bijna ooit, maar ja, als het dan erg brakke netcode is is het wel jammer :/

(en raar, want in Dawn of War is de netcode gewoon goed)
Hey jij hier :P. Ja dat probleem van de "Connection Problems" is echt helemaal weg. Laatste 2 weken van de beta maar 1 keer een connection problem gehad. Online draait het echt supersoepel in de lobby, het inviten e.d. werkt ook erg goed. Heb nog niet gekeken welke replay tools er in company of heroes zitten (de full versie), maar die zouden er wel in komen dat weet ik wel. Ook ingame gaat alles gewoon soepel. Ik heb hem in ieder geval al besteld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nou breekt mijn klomp.
Ik heb even een skirmish zitten spelen,maar word gewoon onder de voet gelopen door de computer.
En dat op easy!!! :D
De AI komt na wat minuten al gelijk met tanks aanzetten terwijl ik alleen maar infantry heb,en daar heb ik dus niks aan.
Gisteren de hele dag zitten proberen maar ik krijg het maar niet voor elkaar...
En dan zit ik hier te lezen dat iedereen het zo makkelijk vind...Ik word gek! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Odessa schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:54:
Nou breekt mijn klomp.
Ik heb even een skirmish zitten spelen,maar word gewoon onder de voet gelopen door de computer.
De AI komt na wat minuten al gelijk met tanks aanzetten terwijl ik alleen maar infantry heb,en daar heb ik dus niks aan.
En dan zit ik hier te lezen dat iedereen het zo makkelijk vind...Ik word gek! :)
Mijn god easy, die doet niets terug man :P. Heb je een replay? Je moet haast wel iets grof verkeerd doen, nofi. Vaak is het gewoon even wennen en smash je over een week lachend een hard computer maar vraag me wel af hoe je speelt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou breekt mijn klomp.
Dat probleem heb ik nou ook altijd...zit je rustig je basis te bouwen in RTS'en komt er na 5 minuten ineens een of andere laser uit de lucht en ik heb verloren (dat was niet in CoH btw)...

Ik vind RTS games best leuk om te spelen, maar ik heb er denk ik gewoon geen aanleg voor want ik verlies altijd best snel. Toch ga ik CoH proberen als ik mijn nieuwe systeem heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Het mooie van CoH is dat idd elke vorm van defense wel op 1 of andere manier relatief makkelijk ongedaan kan worden gemaakt. De enige echt goede vorm van defense is een counter-attack.

offtopic:
psst, pino, heb msn toegevoegd aan mijn profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou breekt mijn klomp.
speel als allies, bouw gelijk nadat je start een zooi mechanics.
Die mechanics laat je een supply depot maken, zodat je daarna mooi gelijk een tank depot kan maken. stuur de eerste tank die je hebt gevolgd door de mechanics naar de verschillende control points die te pakken zijn zoals "fuel" en neem die over. Nu kan je sneller tanks bouwen en die gebruiken tegen de enemy. je hebt tenminste 1 fuel control point nodig om tanks te kunnen bouwen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:57:
[...]

speel als allies, bouw gelijk nadat je start een zooi mechanics.
Die mechanics laat je een supply depot maken, zodat je daarna mooi gelijk een tank depot kan maken. stuur de eerste tank die je hebt gevolgd door de mechanics naar de verschillende control points die te pakken zijn zoals "fuel" en neem die over. Nu kan je sneller tanks bouwen en die gebruiken tegen de enemy.
Fout, te traag, je moet je mechanics asap het veld insturen om die control points over te nemen en. Maar wel idd meteen veel engineers maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

evilpin0 schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:28:
[...]

Ik vindt dat juist een groot voordeel, in de meeste rts ben je altijd lang bezig iemand ze defense te slopen, nu rij je er gewoon over heen :D

heb echt een grote hekel aan mensen die zichzelf inbouwen :D Zal me maar eens gaan focussen op de axis blitzkrieg rush :D
nee dit gaat om m'n eigen defence en m'n eigen tanks :P natuurlijk is het handig om je vijand z'n basis gewoon naar binnen te kunnen crossen. maar tis vreselijk irritant als je een hele mooie defence hebt staan met tanktraps, prikkeldraad en zandzakken en je eigen tanks het plat rijden

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Tubby schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:01:
[...]

Fout, te traag, je moet je mechanics asap het veld insturen om die control points over te nemen en. Maar wel idd meteen veel engineers maken :)
Je kan geen eens tanken maken zonder eerst fuel depots te cappen O+

Heb wel zin in een potje online, alweer een tijdje geleden dat ik een goede rts online heb gespeeld 8) Heb je msn toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:01:
[...]

LOOOOL tegen wat voor noob ga je dan spelen. je engineers worden aan vlarden geschoten als ze zelf de map aflopen richting de fuel points! Je gaat toch ook niet een heel leger infantry troops zo maar ergens op af sturen zonder eerst zeker te zijn dat er geen tank rondrijdt?! In de singleplayer werkt dit hoe verder je komt trouwens ook niet meer, daar rijden gewoon tanks rond

edit: waarschijnlijk bedoel jij multiplayer, ik had het over de singleplayer. Hij werd namelijk gelijk door tanks aangevallen van de computer. maargoed online dan kan je het doen al zou ik dan zo versprijd mogelijk die engineers wegsturen want 1 vijand en ze liggen omver

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

In het begin heeft de enemy toch nog geen tanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de noob speler niet nee... maar de computer zeker wel. Ik bedoelde singleplayer en niet online.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:36:
de noob speler niet nee... maar de computer zeker wel en de wat betere tegenstander ook
een betere tegenstander begint met meer rescources? :)
voordat je een tank depot kan maken ben je al weer 5 minuten verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:59:
[...]

een betere tegenstander begint met meer rescources? :)
voordat je een tank depot kan maken ben je al weer 5 minuten verder
sorry maar je reageert te snel, bericht was aan aangepast

Een paar berichten terug had hij het erover dat de computer gelijk met 4 tanks voor zn basis stond, niet over online gaan tegen een online tegenstander!!!
Maar als je natuurlijk samen met 1 base begint , dan kan je inderdaad resources cappen want die punten worden dan niet verdedigt. Al denk ik niet dat dat bij hem het geval is, gezien er gelijk al tanks voor zn basis staan.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:00:
[...]

sorry maar je reageert te snel, bericht was aan aangepast

Een paar berichten terug had hij het erover dat de computer gelijk met 4 tanks voor zn basis stond, niet over online gaan tegen een online tegenstander!!!
Maar als je natuurlijk samen met 1 base begint , dan kan je inderdaad resources cappen want die punten worden dan niet verdedigt. Al denk ik niet dat dat bij hem het geval is, gezien er gelijk al tanks voor zn basis staan.
Als je het over tackieken hebt denk ik aan mplayer ;)
SP verschillen de tackieken per map.

Is er al een GoT hamachi kanaal? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
ach weet je,ik ben nog van de "oude generatie". :)

Ik ben iemand die eerst een stronghold wil bouwen,en als die staat,dan een leger om aan te vallen.
En dan het liefst nog met een mooie linie...'
Een beetje als de oude C&C serie.
Maar ik zie dat steeds minder terug in de RTS games die nu uitkomen.

Maar dan nog...Ik moet en zal toch een keer van die computer winnen. (die volgens mij niet eerlijk speelt)

Dat ik het blijf proberen zegt toch wel iets over het spel. :)

Wish me luck!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06:56
Odessa schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:42:

Ik ben iemand die eerst een stronghold wil bouwen,en als die staat,dan een leger om aan te vallen.

Maar dan nog...Ik moet en zal toch een keer van die computer winnen. (die volgens mij niet eerlijk speelt)

Er is eigenlijk maar een echte goede tip. Je moet meteen op het midden en liefst iets voorbij het midden beginnen met het capturen van gebied. Daar moet je je linie bouwen met van die geschuts putjes/bunker als je die linie klaar hebt ga je de rest van het gebied aan jouw kant capture. Nu kan de vijand al bijna niet meer winnen omdat jij meer resources hebt als hem. Komt het zover dat je minder dan de helft heb wordt het al moeilijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:25:
[...]

Als je het over tackieken hebt denk ik aan mplayer ;)
SP verschillen de tackieken per map.

Is er al een GoT hamachi kanaal? :)
Nee het ging om een skirmish potje ;)
Taktieken zijn altijd map afhankelijk, al hoef je tegen de computer niet perse bij het begin te beginnen. ik ben zo al wel vaker mijn engineers kwijtgeraakt door ze zomaar naar control points te laten lopen

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Hmmm.....dit klink vrij goed.
Ga ik straks eens doen...
:)
Bart1983 schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:21:
[...]

Er is eigenlijk maar een echte goede tip. Je moet meteen op het midden en liefst iets voorbij het midden beginnen met het capturen van gebied. Daar moet je je linie bouwen met van die geschuts putjes/bunker als je die linie klaar hebt ga je de rest van het gebied aan jouw kant capture. Nu kan de vijand al bijna niet meer winnen omdat jij meer resources hebt als hem. Komt het zover dat je minder dan de helft heb wordt het al moeilijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

UK releasedatum: 22-09-2006
US releasedatum: 19-09-2006

En iedereen speelt hem al 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Sak3d schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:01:

O-)

ik ga 'm overigens wel kopen hoor

[ Voor 11% gewijzigd door Tubby op 18-09-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Tubby schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:04:
[...]

O-)

hehe, ik hoor net dat hij al bij nedgame te koop is..

Dus iedereen heeft hem daar gekocht natuurlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Tubby schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:04:
[...]

O-)

als de mplayer bevalt zal ik ook wel weer verplicht zijn hem te kopen.
Ben je rond een uurtje 6 online? Alleen tussen 6-7 uur speel ik "nuchter" :)
Als er nog andere gotters zijn die via hamachi willen spelen, graag :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Sak3d schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:01:

Er is al een patch uit hoor, dus zo gek is dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden

Inderdaad, zo doe/deed ik het ook meestal.
Maar wat ik tot nu toe gedaan heb was niet echt succesvol.

Een pittig spel zo op het eerste gezicht, zelfs op easy nog aardig lange potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Ik heb een Hamachi kanaal gemaakt

login: [GOT]COH
pass: blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0

absoluut niet lullig bedoelt: Ik hou hier echt helemaal niet van, uren lang een basis opbouwen en dan wachten tot je aangevallen wordt. Met wc3 kwam ik in aanmerking met micro, rushen, harassen en vele andere leuk tackieken, ik vindt het echt 10x leuker om vanavond de eerste seconde met je tegenstander bezig te zijn. Hem uit ze tent te lokken, en snel weer terug trekken, op meerdere plaatsen tegelijk aantevallen ect ect. Ik laat mijn mannetjes ook nooit stil staan, ze zijn altijd on te move of om te scouten of voor hit en run. Ik weiger ook altijd defense te bouwen.

En dit spel is echt daarvoor :)

Voor jouw speelstyle zijn spellen als stronghold ect erg goed. Dit spel is meer gerichte op micro en eigen totaal niet op macro (basis bouwen).

@Rival24
Ik join over 20 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Dus vanavond ben je op Hamachi evilpin0? :P

Je hebt inderdaad gelijk dat je continu bezig moet zijn met je leger. Het mooie is ook dat je hiertoe gedwongen wordt want meer land is meer resources. Het blijven camperen in je basis zal dan ook vrijwel altijd je dood tot gevolg hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Bjk schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:53:
Is er voor deze game een trainertje?
Ja, die is er al (zowel voor 1.0 als 1.2)
Meer info volgens mij op cheathappens.com of via de newsgroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Nou breekt mijn klomp.
Hehehe, ik heb precies hetzelfde. Ook skirmish op easy, ik kan er echt helemaal niks van! :)
Multiplay werkt nog steeds niet goed, alleen maar connection problems. Ach, wie wil er nou met zo'n noob als mij spelen! :P

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de performance test even laten lopen.
Ik denk dat mijn kaart stuk is aangezien pc soms niet opstart en soms uitvalt.
In de COH performance test haal ik op 1600*1200 4AA 16AF alles max

minimum : 2,2fps
Average : 4,6fps
Maximum : 7,3fps

Ik heb een 7950GX2
Kaart RMA'en ? en ingame heb ik 0-1fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 18:12:

Ik heb een 7950GX2
Heb je de patch al gedownload? Die fixed namelijk ook wat probleempjes met SLI. Kweetnie of het helpt, maar toch valt het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Wil die man met de 1900xt en de dual core cpu met 2gb geheugen ook even zijn test score posten? Ik wil het namelijk graag vergelijken :P

Mijne

minimum: 24fps
average: 45fps
maximum: 120fps

Dit met alles high/ultra, alles op z'n hoogst behalve textures. Die op high in plaats van ultra. Ook AA staat uit want als je die op enabled zet, gebeurt er toch niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iets hoger dan die van jou

heb alles op High, 2x AA

AMD X2 3800+ en 2gb intern, het spel loopt als een zonnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 18:12:

Ik heb een 7950GX2
Lol gozer had ik ook met mijn 7950GX2. Zoals gezegd, download die mini patch van 8.2mb en je zit zo weer op de 45fps gemiddeld :o Maar das nog te weinig voor een GX2, ze werken er aan volgens het Relic topic. Ati kaarten draaien wederom beter, net als bij Call of Juarez ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
SOEDARKMASTER schreef op maandag 18 september 2006 @ 18:24:
Wil die man met de 1900xt en de dual core cpu met 2gb geheugen ook even zijn test score posten? Ik wil het namelijk graag vergelijken :P

Mijne

Dit met alles high/ultra, alles op z'n hoogst behalve textures. Die op high in plaats van ultra. Ook AA staat uit want als je die op enabled zet, gebeurt er toch niets.
average: 53.5
max:166.5
min: 27.7

met alles max incl aa @ 1280x1024

[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 18-09-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Dit is heel erg vreemd.

Getest met alles zo laag als het kon, met de resolutie op 800x600.

minimaal: 40fps
average:80fps
maximum: 160fps.

Dit vind ik wel heel erg slecht van die THQ. Ik kan dit niet eens fatsoenlijk spelen 8)7 Komt dit door de cpu? heb ik soms een dual core nodig.

EDIT: Dit trouwens op een 3500+ 2.5ghz met een 7900gt en 1gb geheugen.

[ Voor 11% gewijzigd door JSTPS op 18-09-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is idd bekend dat dit spel dual core ondersteund . In de read me wordt ook aangeraden om de dual core optimizer van AMD te instaleren ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Het klagen over lage fps of het vergelijken ervan hoort niet in dit topic thuis! Dergelijke posts vervuilen dit topic alleen maar en bederven het voor lezers die opzoek zijn naar informatieve posts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
SOEDARKMASTER schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:38:
Dit is heel erg vreemd.

Getest met alles zo laag als het kon, met de resolutie op 800x600.

minimaal: 40fps
average:80fps
maximum: 160fps.

Dit vind ik wel heel erg slecht van die THQ. Ik kan dit niet eens fatsoenlijk spelen 8)7 Komt dit door de cpu? heb ik soms een dual core nodig.

EDIT: Dit trouwens op een 3500+ 2.5ghz met een 7900gt en 1gb geheugen.
yup dual core is redelijk ondersteunt me totale proc verbruik ligt rond de 75%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
ik blijf die te brede soldaatjes wel wat jammerlijk vinden.. beetje WWII onwaardig om van die te gespierde Duke Nukem macho's erin te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 18:44:
[...]

Lol gozer had ik ook met mijn 7950GX2. Zoals gezegd, download die mini patch van 8.2mb en je zit zo weer op de 45fps gemiddeld :o Maar das nog te weinig voor een GX2, ze werken er aan volgens het Relic topic. Ati kaarten draaien wederom beter, net als bij Call of Juarez ;(
Beste vrienden , ik heb de oplossing gevonden.
Ik heb bij mijn 7950GX2 een stijging van 175% ondervonden.
Ik speel nu @ 1600*1200 met alles aan en op ultra/high met gemiddeld 69fps.
Ik kom van 31,4fps op die resolutie naar 69fps :) lekker!
Het enige dat je moet doen nvidia makkers is Post Proccesing OFF zetten.
Ingame zie je geen verschil maar je fps verhoogd met 175%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ ok cool cool

Gelijk ff checken dalijk. Wist zowiezo niet prcies wat post processing inhield eigenlijk. Google geeft mij hits over videobewerking e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 01:17

Ace

Happy Happy Joy Joy

evilpin0 schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:21:
[...]

En dit spel is echt daarvoor :)

Voor jouw speelstyle zijn spellen als stronghold ect erg goed. Dit spel is meer gerichte op micro en eigen totaal niet op macro (basis bouwen).
Ik heb heb net 2 potjes van bijna 2 uur elk achter de rug (in Lyon) en dit spel is prima voor zowel micro als macro. Ik ben erg van het stronghold bouwen en mijn tegenstander is zo'n bloed onder je nagels vandaan halende rusher met ADHD :P

Aan het eind van de avond stond het dus gewoon 1-1, verschillende taktieken bij elkaar moeten toepassen om te winnen. Briljant spel dus, richt zich niet alleen op rushers (die moeten dood, het liefst pijnlijk) maar ook op de 'mollen' (eerst ingraven en dan pas naar buiten komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 20-08 14:41
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:56:
[...]

Beste vrienden , ik heb de oplossing gevonden.
Ik heb bij mijn 7950GX2 een stijging van 175% ondervonden.
Ik speel nu @ 1600*1200 met alles aan en op ultra/high met gemiddeld 69fps.
Ik kom van 31,4fps op die resolutie naar 69fps :) lekker!
Het enige dat je moet doen nvidia makkers is Post Proccesing OFF zetten.
Ingame zie je geen verschil maar je fps verhoogd met 175%
Net getest en dat levert echt gigantisch veel performancewinst op met mijn 7900GTX.. Perfecte tip dus.. _/-\o_

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah werkt perfect. Kan nu zelfs 4* Supersampling aa aanzetten en dan zit ik nóg 53fps gemiddeld op 1600/1200 :9 Als je inzoomt is het detail echt zooo mooi van deze game _/-\o_

Lol net ff missie 5 gespeeld op Normal, heeft me gewoon bijna anderhalf uur gekost. Ik was al aardig ver opgerukt met mijn main force, maar om de haverklap moest ik weer achterhoedegevechten leveren met verdwaalde Duitse MG en morar squads, heerlijk gewoon. Ik vindt de a.i écht goed in orde.

Morgen weer verder met missie 6 Cherbourg. Ik hoop dat dat weer net zo intens wordt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Performance op mijn systeempje:

Intel Core 2 Duo E6700 @stock
Sapphire Radeon X1950XTX @stock
2GB DDR2 6400
Asus P5W-DH Deluxe

Instellingen COH: 1280 * 1024, alles op z'n hoogst ingesteld, shadows: medium

Performance test results: great
average frame rate: 61.2
maximum frame rate: 197.0
minimum frame rate: 32.0

Ik zit nu trouwens vast in level 9. Ik had de stad voor het grootste gedeelte ingenomen nadat mijn engineers de brug hadden gerepareerd. Nu moet ik voor bepaalde tijd het plein verdedigen en dat wilt maar niet lukken. Ik verlies langzaam maar zeker de overige resourcepunten, terwijl ik mij moet focussen op het centrale plein.

Wat mij betreft waren level 1 en de level waar je een V2 basis moest innemen de meest uitdagende levels.

Zodra ik een basis moest gaan bouwen was de charme er voor mij wel een beetje vanaf. Omdat het erg eenvoudig is om de zogenaamde resourcepunten in te nemen, kun je al vrij snel onophoudelijk manschappen en matrieel produceren. Het wordt al snel een herhaling, al blijven de graphics en de ontelbare kleine details een genot om naar te kijken...

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ik ben noordelijk daarvan gaan zitten (bij dat kruisinkje).
gewoon wat MGs en antitank geschut.

was vrij makkelijk.

Sowieso: ik vind het spel vrij hersendood worden na een level of 9.
het is gewoon artillerie-beschieting doen, tanks+soldaten eropaf.
weer artillerie.
weer artillerie....

en dan gewoon rushen.
erg jammer.

zit nu in st-lo btw, en daar werkt het prima (op andere maps minder, maar ook erg goed)

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
na gisteren een beetje mplayer gespeelt te hebben denk ik toch niet dat ik deze game niet serieus online ga spelen, om de simpele reden: Je mannetjes moeten geluk hebben om te raken, flank ik een tank met me grandiers met 2 panzershrecks, missen ze gewoon doodleuk. Haalt wat skill weg en vervangt dat met luck.

Dat mannetjes missen vindt ik juist strak, ik irriteer me altijd matteloos aan spellen als c&c waar manentjes/tanken gewoon tegen over elkaar staan en je moet wachten tot de vijand of jouw mannetjes dood zijn. Echter nu is het zo dat je een zeer goede tackiek kan toepassen maar dat die helemaal in de soep loopt omdat je mannetjes gewoon missen.

Team mulitplayer puur voor de fun ruled deze game wel.

Wat me nou echt strak zou lijken is een Duitse campagne, je speelt echt altijd weer de allieds in campagne mode. Ik die germans zijn! blitzkrieg uitvoeren en panzer rushes en de oorlog winnen O-)

[ Voor 12% gewijzigd door evilpin0 op 19-09-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 08:53:
...................
Ik zit nu trouwens vast in level 9. Ik had de stad voor het grootste gedeelte ingenomen nadat mijn engineers de brug hadden gerepareerd. Nu moet ik voor bepaalde tijd het plein verdedigen en dat wilt maar niet lukken. Ik verlies langzaam maar zeker de overige resourcepunten, terwijl ik mij moet focussen op het centrale plein.

Wat mij betreft waren level 1 en de level waar je een V2 basis moest innemen de meest uitdagende levels.
Misschien een handige tip voor dit level. Wacht met het plein innemen todat je alle resourcepunten hebt ingenomen tot vlak voor de vijand zijn basis. Want zodra je het plein ingenomen hebt wordt artillery actief en wordt je ten eerste zwaar beschoten en ten tweede rijden er tanks op je af. Als je deze map al eens gedaan hebt dan weet je dat de artillery geflanked staat links en rechts iets boven het midden. Zet op ieder punt 1 tank, dan behoud je deze strategische punten en kan je ondertussen flink sparen en tanks/units bouwen.Wat later in het level kan je nieuw gemaakte tanks ook op de andere points neerzetten om die op het eind te gebruiken voor de vernietiging van de basis bovenin. .Verder: Ik zou vlak voor het plein een aantal snipers en 1 of 2 tanks neerzetten, maar dus pas overnemen als je de rest van de map aardig in bezit hebt

Zo voorkom je dus dat je gelijk vanaf het begin al door de artillery beschoten wordt.

Enne hoe meer resourcepunten je pakt, hoe minder de vijand actief wordt met units he :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Ik denk dat sommige game makers er echt schijt aan hebben dat een game voor geen meter draait op een normale pc 7(8)7 vooral THQ. Ik heb bijvoorbeeld een 7900gt, toch wel een van de betere kaarten op dit moment en zou zo'n game dus goed kunnen draaien. Maar in company of heroes zie ik dit dus ECHT niet terug :r
Hoe laag ik de settings ook zet, het gaat nooit soepel.

Ze moeten eens kijken naar SIERRA en EA games (meestal) Die doen dit volgens mij wel een stuk beter.

Heeft iemand er trouwens al iets op gevonden dat het iets fatsoenlijker draait? Bij mij maakt het geen verschil of ik post processing aan of uit doe. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:01:
Ik denk dat sommige game makers er echt schijt aan hebben dat een game voor geen meter draait op een normale pc 7(8)7 vooral THQ. Ik heb bijvoorbeeld een 7900gt, toch wel een van de betere kaarten op dit moment en zou zo'n game dus goed kunnen draaien. Maar in company of heroes zie ik dit dus ECHT niet terug :r
Hoe laag ik de settings ook zet, het gaat nooit soepel.

Ze moeten eens kijken naar SIERRA en EA games (meestal) Die doen dit volgens mij wel een stuk beter.

Heeft iemand er trouwens al iets op gevonden dat het iets fatsoenlijker draait? Bij mij maakt het geen verschil of ik post processing aan of uit doe. :?
Nieuwe patch downloaden van COH en 91.47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:02:
[...]

Nieuwe patch downloaden van COH en 91.47
Ik heb de nieuwe patch en de 92.91 :P

EDIT: Er is trouwens een nieuwe WHQL driver:

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1487#download

91.52

[ Voor 21% gewijzigd door JSTPS op 19-09-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Misschien even handig als in de starpost vermeld wordt dat, als men een Nvidia kaart heeft, goed aan doet om de laatste patch en/of laatste drivers te installeren. Hopenlijk voorkomt dat veel gezever dat de performance op een nvidia slecht is. In de topic warning zou ook nice zijn :).

[ Voor 8% gewijzigd door Tripp op 19-09-2006 18:12 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:06:
[...]

Ik heb de nieuwe patch en de 92.91 :P

EDIT: Er is trouwens een nieuwe WHQL driver:

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1487#download

91.52
92.91 is de slechtste driver van nvidia uit. 91.47 nemen.
En patch.

EDIT : Dit moet in het topic komen.

Beste drivers zijn de 91.47 driver voor een Nvidia.
Als men een SLI kaart heeft moet men Post Proccesing OFF zetten.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Veel mensen maken de fout, dat ze denken, dat de videokaart altijd de bottleneck is.

Nou, dan heb ik wat nieuws voor je, das in veel gevallen niet het geval.

Mogelijke bottlenecks:

-langzaam geheugen, of niet compatible geheugen als je pc setje van 2 moet hebben.
-cpu, ja die moet bij sommige spelen nog steeds harder werken dan videokaart.
-je geluidskaart
-eventuele bottlenecks in je motherboard, afhankelijk van techniek die gebruikt is etc.(heb ik weinig verstand van)
-je harde schuif en hoe erg die gefragmenteerd is, of als je swap file gebruikt, die kan ook behoorlijk gefragmenteerd wezen.
-oude motherboard bios/drivers
-oude videokaartbios/drivers
-oude control drivers.
-oude geluidskaart drivers.
-igv je oudere kaarten hebt, kan het ook wezen, dat je een te nieuwe driver hebt :/

Maar serieus, het is aan te raden om bij je eigen pc de bottleneck op te zoeken en daarna kijken als je dat kunt verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Ik heb die andere drivers geprobeert (91.47) en de performance is nou niet echt beter geworden :?

Ik vroeg het al eerder, maar er werd niet op gereageerd:
Willen de mensen met de wat snellere kaarten (vanaf 7800gt/1800xt) eens met alle instellingen max over het hele battlefield kijken. Hier bedoel ik mee; met alt ingedrukt de muis omlaag bewegen zodat je het hele veld ziet. DAN heb ik 5 frames gemiddeld. Willen de andere mensen ook hun frame rate posten op dit punt? (van level 1, 2 of 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op maandag 18 september 2006 @ 18:24:

Mijne

Nou vooruit ;) Met deze settings haal ik:

Average framerate: 56,3fps
Maximal framerate: 170,0 fps
minimal framerate: 34.3 fps

Ik maak trouwens gebruik van de DNA drivers, gebaseerd op de laatste 6.8 ATI driver + chunk patch.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 22:43:
[...]

Nou vooruit ;) Met deze settings haal ik:

Average framerate: 56,3fps
Maximal framerate: 170,0 fps
minimal framerate: 34.3 fps

Ik maak trouwens gebruik van de DNA drivers, gebaseerd op de laatste 6.8 ATI driver + chunk patch.
Het klagen over lage fps of het vergelijken ervan hoort niet in dit topic thuis! Dergelijke posts vervuilen dit topic alleen maar en bederven het voor lezers die opzoek zijn naar informatieve posts
Welk deel hiervan was niet duidelijk? Ben het er namelijk mee eens. Lees liever over nieuwe balancefixes in de final, want daar weet ik nog niets van. Enkel dat mortars accurater lijken en dat soort kleine dingen. Ik heb het hier dus over het verschil tussen de beta en de final.

[ Voor 4% gewijzigd door Roet op 19-09-2006 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het eerste deel, want ik vergelijk alleen hoge fps, geen lage 8)

Echt fantastisch dat de mortieren iets nauwkeuriger zijn, dit is iets waar ik echt al heel lang op aan het wachten was...

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 23:02 ]

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Wie kan mij s uitleggen hoe ik meer dan 75 man kan krijgen als mijn force?
Want ik heb iedere keer te weinig normale soldaten.

Verder is het een leuk spel imho,en grafisch best wel ok,ookal is mijn pc aan vervanging toe en ik niet op max kan spelen.Maar ja,waar vind je tegenwoordig nog zoveel gameplay als in dit spel,dat je uren bezig bent met 1 level :P

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
lol net ook zitten spelen voor het eerst.. geweldig spel zeg haha!

al die exploxies.. soldaatjes die allen kanten opvliegen

draai het trouwens op een amd 2600 met een 9600 pro lol :D

• Odessa
  • Niet online
Er is een trainer beschikbaar.
Daarmee kun je de units cap uitschakelen. :)
Corona schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:10:
Wie kan mij s uitleggen hoe ik meer dan 75 man kan krijgen als mijn force?
Want ik heb iedere keer te weinig normale soldaten.

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik heb de SP demo/beta ook even gedownload, ik ben wel erg benieuwd naar deze game, mede omdat ik al tijden geen goede RTS gespeeld heb (op R:TW na dan).

Maar jullie spelen dus de MP demo/beta waar je een key voor nodig hebt? En die key kon/kan je krijgen op een website ofzo?

Op dezelfde manier als bij de BF2142 beta?

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Odessa schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:41:
Er is een trainer beschikbaar.
Daarmee kun je de units cap uitschakelen. :)

[...]
Ja,maar een trainer,blegh,das hetzelfde als cheaten imho.

Ik ben nu bij het level dat je een dorpsplein moet innemen van het totaal vernietigde dorpje.Ik heb 2 tanks,een paar armored cars en engineers,maar vooral at guns.Dit omdat mijn main base constant aangevallen wordt.Hierdoor heb ik dus te weinig normale soldaten en kan ik weer geen vlaggen capturen.
Lijkt een beetje op vicueus cirkeltje,waar ik f niet uitkom.

Verwijderd

Je kan je basis toch laten verdedigen door 1 tank en een paar squads engineers ofzo. Equip ze met flamethrowers, that will do the job :9

En dan met je andere tank en die 2 armored cars en een squad engineers de Oostelijke helf van die map pakken. Dat moet voldoende zijn. Je moet echt die oostelijke control points hebben, anders blijven die nazi's op je basis afkomen. Áls het die missie is die ik denk dat jij bedoelt that is.

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Is iemand er al achter of het mogelijk is dat de engineers automatisch je tanks repairen ipv dat elke keer met de hand te moeten doen :P ??

Voor de twijfelaars zou ik zeggen koop dit spel want het is echt een topper en je hebt uren gameplay voor de boeg. Veel saven is wel aan te raden want als je eenmaal op de verkeerde manier bent begonnen kun je er een half uur later achter komen dat het toch niet kon lukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Haha, ik had gisten even de SP demo geinstalleerd. Zag er allemaal wel gaaf uit enzo, dus ik doe even de settins goed. Die performance test zegt imho niet zoveel, ik had minumum FPS 23 ofzo, gemiddeld 50, en max 100 ofzo. Vond ik hoog voor mij systeempje (A64 3500+, 2GB RAM, 7600GT), maar ingame blijkt het niet boven de 50 uit te komen. Vooral als je even inzoomt, of met veel in beeld keldert het al snel naar 14 FPS |:( .

Verder wel errug sfeervol. Ik vond die tranings al leuk, heel divers allemaal. Bij die campaign van de SP beta vond ik het wel een beetje snel en chaotisch gaan, op een gegeven moment heb je zoveel man tot je beschikking dat vaak vele groepjes niks aan het doen zijn omdat je ze gewoon vergeten bent.

Een paar missies daarna moet ik Carentan verdedigen, dus ik bouw me helemaal in, met mijnen, zandzakken en prikkeldraad. Overal geschut enzo, kom ik erachterdat het misschien verstandig is om die 2 capture points aan de overkant ook te pakken :X . Dus ik alles weghalen enzo, is die timer bijna voorbij, dus ik had mijn verdediging al voor hun opengelegd. Maar klopt het dat je bij die missie geen gewone infantry squads kan maken?

Verder erg tof spel, alleen binnenkort even mijn proc upgraden, misschien draait het dan wat beter :P .

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet dat wel lukken hoor, als je nl een gebouwtje ingaat met engi's krijg je de optie om het te upgraden naar barracks. Ik weet alleen niet meer of dat bij die missie ook zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Equalized schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 08:44:
Een paar missies daarna moet ik Carentan verdedigen, dus ik bouw me helemaal in, met mijnen, zandzakken en prikkeldraad. Overal geschut enzo, kom ik erachterdat het misschien verstandig is om die 2 capture points aan de overkant ook te pakken :X . Dus ik alles weghalen enzo, is die timer bijna voorbij, dus ik had mijn verdediging al voor hun opengelegd. Maar klopt het dat je bij die missie geen gewone infantry squads kan maken?
Jahoor dat kan wel. Als het goed is heb je het gemeentehuis (of in ieder geval een groot huis) ergens midden in de stad, vlak bij het water. Daarnaast kun je inderdaad een field barracks maken door met een stel ventjes in een huisje te gaan zitten en vervolgens het huisje te selecteren en aan te geven dat ze zo'n ding moeten maken. Maar standaard heb je gewoon 2 van deze field barracks tot je beschikking. Kijk anders op de minimap, daar staan ze vast blauw aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
is er al iemand die gewonnen heeft van expert army ? echt niet te doen imo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Equalized schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 08:44:
Haha, ik had gisten even de SP demo geinstalleerd. Zag er allemaal wel gaaf uit enzo, dus ik doe even de settins goed. Die performance test zegt imho niet zoveel, ik had minumum FPS 23 ofzo, gemiddeld 50, en max 100 ofzo. Vond ik hoog voor mij systeempje (A64 3500+, 2GB RAM, 7600GT), maar ingame blijkt het niet boven de 50 uit te komen. Vooral als je even inzoomt, of met veel in beeld keldert het al snel naar 14 FPS |:( .

Verder wel errug sfeervol. Ik vond die tranings al leuk, heel divers allemaal. Bij die campaign van de SP beta vond ik het wel een beetje snel en chaotisch gaan, op een gegeven moment heb je zoveel man tot je beschikking dat vaak vele groepjes niks aan het doen zijn omdat je ze gewoon vergeten bent.

Verder erg tof spel, alleen binnenkort even mijn proc upgraden, misschien draait het dan wat beter :P .
Als ik dat doe, dat scherm kelderen, dropt ie naar 5! 8)7 En dan heb ik nog wel een 7900GT met 1gb ram en een amd 3500+op 2.5ghz. Ligt het soms aan die 1gb? dan ga ik upgraden ;)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.