Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 19 november 2002

quote:
DrProctor schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:20:
mja als et echt teveel tijd kost dan kan ik beter ff wachten voor de zomervakantie lijkt me
of al gewoon beginnen en je skills gaan trainen :*)

quote:
blix schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 00:29:
[...]

of al gewoon beginnen en je skills gaan trainen :*)

so true,
in het begin (zeker als je een 2e account aanmaakt en je weet dat Learnings het handigst zijn om mee te beginnen) kun je totaal NIETS met je karakter. Learnings op de goede hoogte krijgen duurt zo'n anderhalf a 2 maanden. Het is wel aan te raden, kost je uiteraard wel geld. Maar als je leuk wilt gaan spelen is het een goede start.

-|= Wat moet hier? =|-

quote:
Bloederig schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 02:53:
[...]

so true,
in het begin (zeker als je een 2e account aanmaakt en je weet dat Learnings het handigst zijn om mee te beginnen) kun je totaal NIETS met je karakter. Learnings op de goede hoogte krijgen duurt zo'n anderhalf a 2 maanden. Het is wel aan te raden, kost je uiteraard wel geld. Maar als je leuk wilt gaan spelen is het een goede start.
dus het is wel aan te raden om attributes eerst helemaal te maxen? en learning ook?

quote:
blix schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:52:
[...]

dus het is wel aan te raden om attributes eerst helemaal te maxen? en learning ook?

Als je zo snel mogelijk veel wilt kunnen wel. Dus voor een 2e account is het verstandig om gelijk alleen de learning skills te gaan maxen (de advanced t/m lvl4 behalve charisma)

quote:
Drelaz schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:00:
[...]

True maar als PvPers stop je veel meer skillpoints in skills die prep/int als primairy attribute hebben, daarom is het beter om gewoon alles in deze attributes te stoppen.
Klopt op zich wel al zou ik er wel voor zorgen dat je de andere attribs niet superlaag hebt. Memory zit in best veel skills en je ziet nu ook al steeds meer skills waar je charisma voor nodig hebt. Om ervoor te zorgen dat je in de toekomst geen spijt van je keuzes krijgt zou ik geen van de attribs al te laag maken. Belangrijkheid momenteel van de attribs is in volgorde trouwens per/int/mem/wil/char.

quote:
redwing schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:07:
[...]

Als je zo snel mogelijk veel wilt kunnen wel. Dus voor een 2e account is het verstandig om gelijk alleen de learning skills te gaan maxen (de advanced t/m lvl4 behalve charisma)

[...]
Hoezo voor een 2e account? omdat je dan al het geld hebt om meteen een mooi schip te kopen, of zit daar iets anders achter :?

quote:
blix schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:52:
[...]

Dat wel ja behalve de advense skills die tot lvl 4. lvl 5 is haast niet de moeite om te doen. tenzij je ff op vakantie ga dan misschien wel.

Acties: [view]

Door: Rafe Ninja Nieuwsposter
Vaak hebben mensen met een main PvP char een industrial char voor erbij, of een support PvP char :)

Wind me up, put me down, start me off and watch me go
I'll be running circles around you sooner than you know
A little off center and I'm out of tune
Just kicking this can along the avenue
But I'm alright

Kan iemand mij vertellen hoe je een andere uitvoering van een schip krijgt, bijvoorbeeld Navy issue of fedderate issue ? zijn deze ook beter en kan je ze zelf gebruiken? of zijn dat alleen NPC schepen?

bvd 8)7

Voorheen Legion

quote:
blix schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:50:
Kan iemand mij vertellen hoe je een andere uitvoering van een schip krijgt, bijvoorbeeld Navy issue of fedderate issue ? zijn deze ook beter en kan je ze zelf gebruiken? of zijn dat alleen NPC schepen?

bvd 8)7

Zijn beter dan standaard schepen (andere bonussen enzo)
Volgens mij zijn het rewards van High Level Agents. Je kunt ze ook via Escrow van anderen kopen.

Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...

Ik ben ook weer begonnen met spelen, heb echter wel een probleempje.
Ik heb ooit een Low-grade talisman alpha gevonden een keer, staat op de markt voor 35-50 mill waar ik nu ben. Ik heb alleen het vermoeden dat die dingen niet echt snel verkocht worden, gezien er redelijk wat op staan.
Heeft iemand enige tips hoe je zoiets kwijtraakt voor een redelijke prijs?
Je hebt een paar opties: Op de markt zetten, op escrow zetten of een auction op de e-o forums. Als er in jouw region veel op de markt staan betekend het waarschijnlijk dat agents ze daar veel weggeven, het is meestal de moeite waard om te kijken wat zo'n implant in andere regions kost, aangezien de kans groot is dat agents daar andere implants weggeven en jouw implant daar dus een stuk duurder is :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

quote:
icemancool schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:17:
Ik ben ook weer begonnen met spelen, heb echter wel een probleempje.
Ik heb ooit een Low-grade talisman alpha gevonden een keer, staat op de markt voor 35-50 mill waar ik nu ben. Ik heb alleen het vermoeden dat die dingen niet echt snel verkocht worden, gezien er redelijk wat op staan.
Heeft iemand enige tips hoe je zoiets kwijtraakt voor een redelijke prijs?
Ik weet niet waar je precies bent maar in oursulant(of zo de eerste 3 letters zijn goed) gallente space. Daar zijn ze misschien duurder. Maar je moet ff rond vliegen om te kijken. Of op trade channel praten.

quote:
Calamor schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:52:
[...]

Ik weet niet waar je precies bent maar in oursulant(of zo de eerste 3 letters zijn goed) gallente space. Daar zijn ze misschien duurder. Maar je moet ff rond vliegen om te kijken. Of op trade channel praten.

Oursulaert ;)

Maar gewoon onder de prijs gaan zitten met zo'n ding, 1 of 2 mln, en je bent em zo kwijt.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:
blix schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:20:
[...]

Hoezo voor een 2e account? omdat je dan al het geld hebt om meteen een mooi schip te kopen, of zit daar iets anders achter :?

Omdat als je dit met je 1e account doet je het spel al zat bent voordat je je learning skills hebt geleerd. Verder kosten de advanced learning skills 5 mil en die isk moet je wel hebben :)

quote:
Legion schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:55:
[...]
Zijn beter dan standaard schepen (andere bonussen enzo)
Volgens mij zijn het rewards van High Level Agents. Je kunt ze ook via Escrow van anderen kopen.
Krijg je van agents voor veel loyalty points (lvl van agent maakt hierbij niet uit). Verder droppen er sommige BPC's in complexen.

quote:
redwing schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:30:
[...]

Omdat als je dit met je 1e account doet je het spel al zat bent voordat je je learning skills hebt geleerd. Verder kosten de advanced learning skills 5 mil en die isk moet je wel hebben :)

.
Ik heb er geen last van gehad dat het spel zat werd ...en je hoeft niet meteen alle learning omhoog te gooien gewoon datgene wat je gaat doen en daarvan de learnings omhoog de rest komt later wel :z

Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]

Ik heb net een account gekregen van een vriend van me (nouja getrade voor Lineage2 geld). Heb nu dus een account met al 2mil SP, wel lekker dus B) Helaas is deze wel Minmater, is het nou zonde om nu Galatte ships te gaan trainen of valt dat wel mee?

bvd!

quote:
blix schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:00:
Ik heb net een account gekregen van een vriend van me (nouja getrade voor Lineage2 geld). Heb nu dus een account met al 2mil SP, wel lekker dus B) Helaas is deze wel Minmater, is het nou zonde om nu Galatte ships te gaan trainen of valt dat wel mee?

bvd!
Valt op zich wel mee, ligt er maar net aan hoeveel skills hij erin heeft. Het ligt er echter ook aan wat je wilt gaan vliegen, Minmatar is op iets anders gebaseerd dan Gallente.

quote:
icemancool schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:13:
[...]

Valt op zich wel mee, ligt er maar net aan hoeveel skills hij erin heeft. Het ligt er echter ook aan wat je wilt gaan vliegen, Minmatar is op iets anders gebaseerd dan Gallente.

Waar zijn de Minmater op gefocused dan B)

Lol het is trouwens een Amarr met wat minmater ship abbilities.

blix wijzigde dit bericht 18-05-2006 19:27 (9%)

Naja beetje die account doorgenomen, Kan van Minmater al in Battleships en in Amarr Cruisers (Ik ga voor Amarr dus dat word dus een Cruiser). Heeft iemand ervaring met deze Cruisers, Ik heb echt geen idee welke ik moet nemen.

bvd

ik zou voor een Maller gaan als ik Amarr cruiser zou willen vliegen hehe.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Ik ga waarschijnlijk een Omen halen, ding ziet er vet uit en ook wel goed word gezegt. Moet alleen nog me Laser skills upgrade (zijn nog helemaal niet gelearned) dit gaat dus wel ff duren helaas. Voor de rest weet ik nog niet echt wat ik er in ga gooien, dacht aan 4 lasers, 1x NOS, 1x Web, 1x MWD en voor de rest hull upgrade spul. Iemand nog suggesties? B)

Daft Punk!

ok ik heb nu EINDELIJK een goeie char gemaakt, tenminste dat denk ik.

Naam is Brutus Proqqus (Dont ask, had geen inspiratie meer :) en ben Minmatar maar ik ga uiteindelijk voor Amarr interceptors (Malediction)

Ik heb alle stats wat verdeeld omdat dat het beste was volgens een kerel die ik gesproken had. Ik vroeg me nu alleen af, is het mogelijk om van die pirate missions te doen als je in een 30k frigate rondvliegt? ik ben van plan om rond de 800k in wapens te steken om deze te outfitten. Bovendien is het de bedoeling dat ik echt ALLEEN maar learning ga doen of kan ik mn frigate skill ook beter even wat hoger doen?

Beter train je eerst totdat je genoeg skill hebt om een beetje cruiser fatsoenlijk te vliegen....
Dan kan je tenminste wat doen, en zit je niet 2 maanden lang naar een skill te kijken die complete.

Als je met een cruiser beetje kan rondvliegen, redelijke dmg output en tank, dan kun je kijken naar learning zonder gelijk het spel beu te zijn.

30K frig + 800K fitting, mwa kijk voor een duurdere frig.. Train eerst een zooi voor frig kwa gunnery etc, zodat je al een leuke basis hebt voor als je met cruiser begint. Same for missiles.

Heb nu een 2de account met een gallente mannetje die rond vliegt in een incursus met t1 basic crap fitting, maar missies gaan vet simpel... Leuke manier om in het begin wat geld binnen te halen. Mijn doel is dan ook om l4 missies er mee te doen, en uiteindelijk met mn andere char als ik empire weer in kan.
Zijn hier ook mensen bij GoonFleet of GoonWaffe?

Dat zijn van die harries die allemaal in frigjes gaan vliegen en met VEEL gasten aan komen zetten.

quote:
Dennis B. schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:31:
[...]

Ik heb er geen last van gehad dat het spel zat werd ...en je hoeft niet meteen alle learning omhoog te gooien gewoon datgene wat je gaat doen en daarvan de learnings omhoog de rest komt later wel :z
Da's dus precies wat ik bedoel :) Als je met je 1e account begint zou ik eerst zorgen dat je wat in het spel kunt (frig/cruiser met bijbehorende skills van wat je wilt doen). Met je 2e account kun je gerust vanaf de 1e dag je learning skills gaan leren omdat je toch lekker met je 1e account kunt spelen :P

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws