X360 Gamertag | Sony-Ericsson W800i. JVC LT-32x70b.
Reg. datum: 09 mei 2005
Reg. datum: 23 oktober 2000
Ik had al lopen klagen op E-O over die vervorming. (Kan echt niet, zo slecht)
Gelukkig maar dat jullie het wel gewoon goed hadden.
naam is blixie ingame, vroeg me ook af of er een GoT clan (corp?) is?
yarrr
als je het topic had doorgelezen, wist je dat er geen 1 isquote:blix schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:14:
ik ben net begonnen met eve online, leek me wel eens leuk om uit te testen (ben zelf een doorgewinterde lineage2 speler).
yarrr
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Reg. datum: 25 februari 2005
De door WoW gevelde SurVie...ziet er naar uit dat ze een tegengif hebben gevonden
Verder vindt ik de muziek toch best goed bij de setting passen...het filmpje is fast pased dus heb je ook fast pased muziek nodig..t zou wat zijn als ze "rustige" muziek erbij hadden gedaan want dan klopt de muziek gewoon niet meer bij de battles die erin plaats vinden.
Dat is tenminste mijn mening
Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power
quote:blix schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:14:
ik ben net begonnen met eve online, leek me wel eens leuk om uit te testen (ben zelf een doorgewinterde lineage2 speler).
yarrr
Goedzo, Yarrrrr!
Wat wil je gaan doen, pirate uithangen of carebear?
Voor pirate/PVP ben je bij ons aan het goede adres, dus convo AproK maar eens. Wij zijn met een aantal van GoT in de zelfde corp, allemaal NL, dus wel leuk..
Je kan anders Dark Sinister contacteren, die dwaalt hier ook ergens rond geloof ik.
Everything is black and white...quote:Cooliez schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:10:
[...]
quote:Cooliez schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:10:
[...]
Goedzo, Yarrrrr!![]()
Voor pirate/PVP ben je bij ons aan het goede adres, dus convo AproK maar eens. Wij zijn met een aantal van GoT in de zelfde corp, allemaal NL, dus wel leuk..
Je kan anders Dark Sinister contacteren, die dwaalt hier ook ergens rond geloof ik.
Ik ben een PvP-er.. absoluut geen carebear
Denk dat ik nog wel even untagged blijf tho, eerst een beetje leren hoe het spel werkt, denk er ook aan om eventueel nog te rerollen want heb een beetje een slechte setup al zeg ik het zelf. Heeft iemand toevallig een goeie Amarr PvP build, de talents dus (die je in het begin kan selecteren, weet niet of het hier ook talents heet.)
yarrr!
talents heten hier skills, en deze kun je ongeacht waar je mee begint altijd worden geleerd (dus ook de skills van de andere rassen). Enige belangrijke bij het starten is dat je je attribs (je attribs bepalen de snelheid waarmee je skills kunt leren) .ongeveer allemaal gelijk moet maken waarbij je perception wat hoger als de rest maakt en charisma een stukkie lager (meeste skills voor PvP gebruiken perception dus die wil je hoger hebben, voor charisma zijn weinig skills, dus die kan wat lager)quote:blix schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:26:
[...]
Ik ben een PvP-er.. absoluut geen carebear![]()
Denk dat ik nog wel even untagged blijf tho, eerst een beetje leren hoe het spel werkt, denk er ook aan om eventueel nog te rerollen want heb een beetje een slechte setup al zeg ik het zelf. Heeft iemand toevallig een goeie Amarr PvP build, de talents dus (die je in het begin kan selecteren, weet niet of het hier ook talents heet.)
yarrr!
Ik had nog wel een aantal vraagjes namelijk:
- Zijn er gamecards te koop voor EVE?
- Wat is de beste race/bloodline voor interceptors?
- In hoeverre moet ik learning in het begin leren en tot hoe ver moet ik mn learning time reducen voordat ik met andere dingen kan beginnen met leren? (In andere woorden heeft iemand een guide)
Heeft er iemand ook misschien nog een goeie guide om een beetje snel in een interceptor te komen?
Ik heb al eens een 14 day trial gedaan dus ik weet sommige basics wel redelijk, dus daar hoef je me niet meer naar te verwijzen
hey ouwe botter ben je toch nog gebanned op je PR?quote:blix schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:14:
yarrr
Proqzor wijzigde dit bericht 16-05-2006 11:32 (22%)
quote:redwing schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:30:
[...]
talents heten hier skills, en deze kun je ongeacht waar je mee begint altijd worden geleerd (dus ook de skills van de andere rassen). Enige belangrijke bij het starten is dat je je attribs (je attribs bepalen de snelheid waarmee je skills kunt leren) .ongeveer allemaal gelijk moet maken waarbij je perception wat hoger als de rest maakt en charisma een stukkie lager (meeste skills voor PvP gebruiken perception dus die wil je hoger hebben, voor charisma zijn weinig skills, dus die kan wat lager)
Mja dat snap ik wel maar moet ik dan niet gewoon vol op de PvP attribs doen inplaats van al die andere (bijvoorbeeld charisma) ? Want ik wil echt voor een PvP setup gaan, maakt me niet uit als ik dan een tikkie slechter kan minen of missies kan doen.
Is bijna 76, kopen?quote:DrProctor schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:29:
ik zit er over na te denken om dit spel msischien te spelen omdat het naar mijn idee niet erg veel tijd kost.
- In hoeverre moet ik learning in het begin leren en tot hoe ver moet ik mn learning time reducen voordat ik met andere dingen kan beginnen met leren? (In andere woorden heeft iemand een guide)
Heeft er iemand ook misschien nog een goeie guide om een beetje snel in een interceptor te komen?
Ik heb al eens een 14 day trial gedaan dus ik weet sommige basics wel redelijk, dus daar hoef je me niet meer naar te verwijzen
[...]
hey ouwe botter ben je toch nog gebanned op je PR?
hey maar blix wanneer ga jij beginnen? Ik wil zo'n fighter pilot worden dat lijkt me best chill maar volgens mij is het beste als je hoge Intelligence en perception hebt als je fighter wil worden en dan vervolgens zelf punten toevoegen bij intelligence en perception bij die class decision ofzo. Ik weet iig uit ervaring dat je veel punten in intelligence moet hebben zodat je snel skills kan leren, als je dat niet hebt dan duurt alles 2 keer zo lang.
Als jullie van plan zijn om langer dan de 14d trial te blijven, neem eens contact op met ons..
Reg. datum: 16 mei 2006
quote:DrProctor schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:29:
ik zit er over na te denken om dit spel msischien te spelen omdat het naar mijn idee niet erg veel tijd kost.
- Ja, zelfs voor isk
- Ras/bloodline maakt uiteindelijk niet uit aangezien je kan trainen wat je wil, eentje met hoge prep/int zorgt er wel voor dat je ze sneller goed kan vliegen.
- Beste is om niets te leren voordat je de learning skills gedaan heb, met hoge attributes gaat het trainen veel sneller. Als je dat niet doen dan verspil je dus vele SP's. Train alles behalve charisma naar rank 4 van de advanced skills, rank 5 is niet de moeite waard behalve als je zeker weet dat je jaren blijf spelen. Doe eerst memory (primairy attribute learning) dan int (secundairy attribute).
Om snel in ceptors te komen moet je uiterraard de nodige skills trainer om de interceptors zelfs te vliegen, daarnaast zijn navigation skills erg belangrijk omdat ceptors vooral op snelheid gebouwd zijn.
Check gewoon deze link voor wat ship setups en train de nodige skills om deze modules te kunnen gebruiken.
True maar als PvPers stop je veel meer skillpoints in skills die prep/int als primairy attribute hebben, daarom is het beter om gewoon alles in deze attributes te stoppen.quote:Cooliez schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:37:
Je kan enorm veel perception hebben en snel in schepen kunnen vliegen, maar je hebt ook nog de zo geheten support skills nodig zodat je het ook werkelijk fatsoenlijk kan vliegen.. Die hebben weer intelli en memory nodig bv..
Drelaz wijzigde dit bericht 16-05-2006 14:03 (17%)
yarrr
+ is het mogelijk om die attributes aan te passen bij character selection? want ik kan dat nergens vinden
blix wijzigde dit bericht 16-05-2006 14:47 (26%)
quote:Drelaz schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:00:
[...]
- Beste is om niets te leren voordat je de learning skills gedaan heb
Dat is inderdaad de beste manier om zo snel mogelijk het spel beu te worden.
Kaasboer (oi)
DutchCommando wijzigde dit bericht 16-05-2006 15:23 (3%)
Yup, volgens mij moet je dan kiezen voor custom IPV een kant en klaar pad ofzo, tis alweer een tijdje terug dat ik een char heb gemaaktquote:blix schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:42:
+ is het mogelijk om die attributes aan te passen bij character selection? want ik kan dat nergens vinden
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
yep had hem al gevonden, beetje onduidelijk =-[]quote:StarLite schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:23:
[...]
Yup, volgens mij moet je dan kiezen voor custom IPV een kant en klaar pad ofzo, tis alweer een tijdje terug dat ik een char heb gemaakt
ik heb al es een 14 day trial gedaan maar die was eigenlijk een beetje tekort, ik begon toen alles pas door te krijgen en daarom had ik ook niet een echt goed beeld van de game( ik vond het allemaal wat leeg en had niet een echt "mmorpg gevoel"). Vandaar dat ik toen ook niet verder ben gegaan. nog een grote reden was omdat ik nergens een winkel kon vinden die gamecards verkocht dusquote:Cooliez schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:37:
Probeer je attributen gewoon gebalanceerd te hebben.. Je kan enorm veel perception hebben en snel in schepen kunnen vliegen, maar je hebt ook nog de zo geheten support skills nodig zodat je het ook werkelijk fatsoenlijk kan vliegen.. Die hebben weer intelli en memory nodig bv..
Als jullie van plan zijn om langer dan de 14d trial te blijven, neem eens contact op met ons..
Reg. datum: 31 oktober 2004
In de vorge topic staat een stuk er over. In duistland kan je het kopen. En is best makkelijk via internet. En de code krijg je opgestuurt via mail. Het is wel een paar dagen dat je het krijgt (geld moer eerst aankomen daar).quote:DrProctor schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:45:
[...]
ik heb al es een 14 day trial gedaan maar die was eigenlijk een beetje tekort, ik begon toen alles pas door te krijgen en daarom had ik ook niet een echt goed beeld van de game( ik vond het allemaal wat leeg en had niet een echt "mmorpg gevoel"). Vandaar dat ik toen ook niet verder ben gegaan. nog een grote reden was omdat ik nergens een winkel kon vinden die gamecards verkocht dus
Maar het ras maakt dus niet veel uit wat je kiest? ik vind de malediction een vet cool schip
hoelang duurt et voordat je in een interceptor kan vliegen?
oja kan je ook amarr schepen ebsturen als gallente? of duurt dat echt vet lang voordat je dat voor elkaar kan krijgen?
Proqzor wijzigde dit bericht 16-05-2006 21:08 (19%)
quote:DrProctor schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:53:
ja ik doe et wel via een maat van me, heb geen zin om een creditcard te halen ben ik veel te lui voor
Maar het ras maakt dus niet veel uit wat je kiest? ik vind de malediction een vet cool schip
hoelang duurt et voordat je in een interceptor kan vliegen?
oja kan je ook amarr schepen ebsturen als gallente? of duurt dat echt vet lang voordat je dat voor elkaar kan krijgen?
Een interceptor heeft wel redelijk hoge eisen, dus dat gaat je wel enkele weken duren.
Andere rassen vliegen gaat heel makkelijk, een simpele frigate vlieg je al binnen een paar uur.
Opzich kan je als Gallente alleen maar in Amarr schepen vliegen het trainen duurt even lang.
Uiteindelijk vloog ik zelf Gallente(megathron), Amarr(Apocalypse) en Caldari(raven) battleships.
Ik heb zelf zo'n 1.5 jaar gespeeld, met enkele pauzes.
Ben uiteindelijk gestopt omdat dit spel tijd vreet, het is ook wel lastig om te stoppen omdat er zoveel tijd in heeft gezeten.
15M skillpoints en een geschat vermogen van alles bij elkaar zo'n 750M daar gaat veel tijd inzitten.
WARNING.
Pas op deze game is verslavend.
hvoortj wijzigde dit bericht 16-05-2006 22:06 (23%)
-
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.