Intel Core 2 6600-Gigabyte P35-DS4-2046MB RAM-GeForce 8800 GTS- addicted to MMO's
Specs 3dmark2003: 6048
quote:Dude schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 00:53:
Usual price die ik normaal betaal is zelfs 270M voor 100day passes. Ik koop soms wel 6 TC tegelijk dus kennelijk zijn er echt gasten die er zoveel dollars voor over hebben om ingame geld te hebben. Was het maar zo dat ik mijn ISK in ¤ om kon zetten...
Dat doe ik dus ook, al kan ik ze nog niet met 6'en tegelijk kopen. Maar schijnbaar is er inderdaad een leuke markt voor die dingen. Maar als je isk in geld om wilt zetten zou ik haast zeggen dat je die GTC's weer goedkoop moet gaan verkopen. Denk dat dat best zou werken.
Dus voor 270 Mil koop je een 100 dagen GTC, deze verkoop je weer voor 10-20% onder de normale prijs. Volgens mij is dit zelfs legaal volgens CCP (je mag ten slotte GTC's kopen voor isk en niemand verbied je om GTC's aan anderen te verkopen)
True true... maar ik heb geen zin om serieus moeite te doen om timecards te verkopen voor euro's. Geouwehoer met banken beperkt het tot het verkopen van TC's aan Nederlanders. Bovendien, timecards voor ISK is nog ingedekt door CCP als het fout gaat, euro's voor TC's niet.quote:redwing schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:50:
[...]
Dat doe ik dus ook, al kan ik ze nog niet met 6'en tegelijk kopen. Maar schijnbaar is er inderdaad een leuke markt voor die dingen. Maar als je isk in geld om wilt zetten zou ik haast zeggen dat je die GTC's weer goedkoop moet gaan verkopen. Denk dat dat best zou werken.
Dus voor 270 Mil koop je een 100 dagen GTC, deze verkoop je weer voor 10-20% onder de normale prijs. Volgens mij is dit zelfs legaal volgens CCP (je mag ten slotte GTC's kopen voor isk en niemand verbied je om GTC's aan anderen te verkopen)
Specs 3dmark2003: 6048
Reg. datum: 31 oktober 2004
@Kayserispor
Eerst kon je account freezen( tijdelijke stop ). Als je dit doe dan gaan geen dagen van je account er af. bv je gaat voor 2 weken op vakantie en dan kan je niet spelen. Dus zet je account ff op freeze voor die dagen.
Calamor wijzigde dit bericht 05-05-2006 11:12 (33%)
Reg. datum: 18 januari 2006
mischien dat die freeze niet meetelt als betaalde tijd, scheelt je dus weer geldquote:Kayserispor schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:42:
Waarom zou je account stop zetten als je betaald heb tot een bepaalde datum? Je moet die datum gewoon afwachten en het eindigt van zich zelf :-)
Speel het spel nu 2 dagen en ben er helemaal verslaafd aan
DLL's, binaries, executables, drivers...getting confused yet? :)
paybycash het dat http://www.paybycash.com/eve-online/index.php
krijg je een nummer die je in je overschrijving moet vermelden, en dan gaat alles automagisch (nog makkelijker is om gewoon op de website in te loggen en te kijken welke andere manieren er nog meer beschikbaar zijn )
Kank eindelijk de cruiser skill leren
Zijn de officieuze tweakers corperations.
-
Reg. datum: 11 maart 2004
quote:hvoortj schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 19:08:
Arcane industrie en Prometheus inc.
Zijn de officieuze tweakers corperations.
Arcane industries is geen 'officieuze' tweakers corp, ondanks dat er wel veel in zitten. We zijn zelfs vrij 'gesloten' de laatste paar maanden, arin join je niet zomaar meer
afaik is prometheus, begonnen als zustercorp van arin, ondertussen niet zo heel erg actief meer. Meeste members daarvan zijn naar 'Horizon inc' gegaan.
Dus, er zijn geen afaik geen echte tweakers corporations in eve, als ze er al zijn, arin is er zeker geen.
Ik meen dat Horizon inc wel members aanneemt, dus als je op zoek bent naar een corp dan zou ik het daar het eerst proberen.
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Nemen ze ook minder ervaren spelers aan? (nette zin voor noobs
daride wijzigde dit bericht 06-05-2006 23:33 (5%)
Reg. datum: 04 november 2005
maarre
Gjeezzzzz, wat zijn er veel opties. Ben gisteravond begonnen en twas opeens 2uur voordat ik dacht, nu toch echt eens naar bed toe
Begin hooked te raken.
Vraagjes
-waar kan ik die skills kopen om je assests? (dingen als willpower,perception etc) te verhogen?
-voor wow waren er guides te vinden welke skills etc goed waren voor bv warrior, zijn dit soort guides er ook voor dingen als pirate/miner in eve?
psje, als je door dit topic bladert lijkt het net of ik geheimtaal zit te lezen... zal nog wel even duren voordat alle opmerkinge/posts duidelijk worden
Precies hetzelfdequote:
Er staat echt een hele lading met informatie en background info online daar.
een kleine search op skill guide leverde me de volgende link op:
http://myeve.eve-online.c...topic&threadID=242786
en zo zijn er via de search een helehoop guides te vinden.
Typ gewoon het onderwerp in waar je meer over wilt weten gevolgd door "guide" en 9 van de 10 keer heeft een speler er wel een guide voor geschreven.
Zo zijn er iig guides te vinden over het gebruiken van drones, de scanners, skills, schepen, gevechtstaktieken, fitting, etc
Wat ook aan te raden is om de standaard players guide goed door te lezen en bij backstory te kijken als je wat meer achtergrond info wilt hebben. Vooral de chronicles en short stories zijn erg leuk om te lezen als je al wat verder bent met het spel.
Duitse site voor gametime cards:quote:tntkiller schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:36:
[...]
ik ben ook net begonnen en betaal met mijn CC
ik heb ook een duitse shop(ook engels taal) gezien met timecards maar ben de link kwijt
je kan ook ingame geld ruilen voor GTC100 mill voor 30 dagen tot 300ish mill isk voor 90
http://www.mmorg-shop.com...aug=7&augn=EVE-Online
Gebruikte ik vroeger zelf ook. ( Inmiddels al weer een 3/4 jaar overgestapt naar CC )
Mijn vriendin gebruikt nog gametime cards welke zij bij deze shop koopt. ( ze wil geen cc gebruiken ).
Reg. datum: 28 december 2005
Bestaat arin eigenlijk nog wel? Of is dat opgegaan in dat Outbreak corp?quote:.jowie schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 20:31:
...als ze er al zijn, arin is er zeker geen.
X360 Gamertag | Sony-Ericsson W800i. JVC LT-32x70b.
Komt er een graphic update uit dan?
MSI K9A2 Platinum, AMD Athlon64 X2 6000+, 1Gig x 4 DDR2 800,1x 500 Gig/1x 160 Gig, Radeon HD3870 512MB, NEC 3550, Benq FP937s+/Samsung 930BF, Canon MP530
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
heb een maand gespeeld en was hooked, misschien eens opnieuw beginnen. WoW steekt me zo vaak tegen, ook al ben ik lvl 56. mja, 2 MMORPG betalen maakt 30 euro de maand, dat is niet weinig hè.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.