Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
William schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:31:
Pfffffffffffff.... nou de Russian en English campaign zijn te doen op Veteran level. Maar de US Campaign is ronduit masochisme. Leuk hoor zo'n die scripted busladingen Duitsers. En je team die loopt ook maar wat achter je aan. Nou ja, net de silo achter de rug. Vanavond even rusten.
Vraagje: bij die silo is het wachten op reinforcements...maar komt er als de teller op 0:00 staat ook daadwerkelijk iets opdagen??? Ik ben al minutenlang bezig, maar er komt maar niks 8)7 8)7

is professioneel prutser

Ik speel nu op het een na laatste niveau, wat soms best lastig is, maar op Hill 400 is het gewoon ronduit belachelijk. Het lijkt wel of elke duitser op jouw schiet, in plaats van op die 10 andere soldaten in je compagnie. 8)7

Als je ook maar durft op te staan daar vanuit ligpositie mag je blij wezen als je het 5 seconden overleeft :P

Nu even niet!

quote:
DJ Chicken schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:59:
[...]

Ik doe AA aan omdat ik een 19"tft heb, waardoor 1024x786 heel grof word zonder AA. Bij 1280x1024 is geen AA nodig, maarja cod2 op 1280 gaat te sloom.

Welke reso speel jij cod2 met je 6600GT?
Je CPU is hetzelfde als de mijne. Mijn 6800GT@ultra is sneller en heeft 2x zoveel geheugen dus het zou bij mij sneller moeten lopen. Ook is mijn 1gb intern ram 2x zoveel als die van jouw.

ps. die 81.87 drivers ga ik gelijk ff checken

Mwah, ik vind CoD2 nou niet echt het type spel dat zo veel baat heeft bij 1gb tov 512mb geheugen.

Maar ik kán het dus niet spelen met mijn 6600GT, helaas. Op DX9mode dan.
Maar als je het wil weten, op 800*600 en alles op high is het nog te doen. Maar dat is om van te kotsen op een 17"tft. En hoewel die wel boven de 50fps blijft, speelt zo'n spel als deze niet echt lekker vind ik dan. Vooral in de MP niet.

Je ziet dus dat het verschil tussen onze instellingen erg klein is...1 stapje resolutie omhoog en voor de rest ongeveer hetzelfde. Wel vreemd aangezien jouw kaart (@Ultra) ruim 2 keer zo duur is als de mijne was toen ik hem kocht.

P4 3Ghz HT | Twinmos DC 4*512 DDR400 | 160Gb WD ATA133 | 250Gb Maxtor Sata 16mb | ATI Radeon X1950 Pro 512Mb | Sound Blaster Audigy 2 | Logitech Z-5400 | Coolermaster 450W Real Power | @ Samsung LE26R71

Lost in Space?

quote:
DJ Chicken schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:40:
[...]

Dus de 3 textures opties op extra, dynamic lights op high en smoke edges effect op everything?
Jouw x800pro zit toch in dezelfde klasse als mijn 6800GT@ultra 256mb lijkt me...

Hoeveel fps heb jij?
Nee, niet extra, wel high, shadows off, smoke edges normal, dynamic lights; world only (als ik me niet vergis). Zoals ik al eerder poste ga je er met je FPS op vooruit en lever je zeer weinig eye-candy in

Mirror, Mirror

quote:
objectief2 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:56:
[...]

Vraagje: bij die silo is het wachten op reinforcements...maar komt er als de teller op 0:00 staat ook daadwerkelijk iets opdagen??? Ik ben al minutenlang bezig, maar er komt maar niks 8)7 8)7
Ja hoor, een hoop tanks.
Je hebt geen toppc nodig om dit te spelen:

Intel Celeron 2.26 ghz
512 MB RAM
GeForce 4 MX 4000

Alles op low enzo, maar het speelt!

Heb hier naast nog een andere pc staan met een Pentium 3.2ghz en een 5600 kaart, maar dat loopt niet zo lekker als dit :)

Ik speel het spel met een:
Amd Athlon 2400+ @ 2700+
512MB Mem
Ati Radeon 9800

Op
Res: 1024*768
Anistropische filtering
AA 4x
Texures op zn allerhoogst
DX 7

Loopt allemaal soepel en heel af en toe een Framedrop :)

We are the planners. You will be as planned, assimilated. Resistance is unplanable.

aangezien " iedereen " loopt te showen:

Ik speel het spel met een:
Amd Athlon 2800+
1024MB Mem
Gf 6800 GE (unlocked)

Op
Res: 1024*768
Anistropische filtering
uit
Alle settings op zn allerhoogst
DX 9

tussen 20 (bij veel rook of veel ventjes en tanks) tot 40 fps

Martinspire wijzigde dit bericht 02-11-2005 20:03 (16%)

greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
GOT Online - matchmaking site - we need you!

Reg. datum: 24 juli 2005

Probeer anders eens DX7 :) ipv DX9..

Ik haalde eerst ook zo'n fps, maar met DX7, haal ik gemiddeld zo'n 170 fps denk ik. hoogste wat ik gehaald heb is 333, heb niet echt naar goede plekken lopen zoeken nog.
Voor de rest:

1600x1200
Alles op High.

Edit: Heb wel wat andere hardware..

- X2 3800+
- 7800GTX
- 1 Gb Ram

eXe wijzigde dit bericht 02-11-2005 20:12 (16%)

Reg. datum: 08 augustus 2005

Dan ik ook maar ff

Geforce 6800 GT 256 mb
AMD 64 3000+
1024 mb RAM

Haalt een fps van minimaal 25 maximaal 75 (daar zit een slot op) met alle opties op het hoogst behalve:
Smoke
dynamic lights
shadows

Die staan uit (Sorry dat ik niet de exacte namen gebruik, maar ik denk dat jullie wel weten wat ik bedoel :P)

XFX Geforce 7600 GT XXX 256 mb, AMD 64 3000+, 1024 mb RAM

20 is iig goed te doen hoor...
maar het ziet er zo iig veel beter uit, en ik kwijl graag ;)

greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
GOT Online - matchmaking site - we need you!

Rare vogel

20+ is inderdaad best wel speelbaar ja. :)
Ik heb de eerste 2 volle russische missies gedaan en van de engelsen ook. Moet zeggen dat sommige mannetjes niet al te snugger zijn. Mannetje 1 gaat achter machinegeweer, ik snipe mannetje 1, mannetje 2 achter machinegeweer, ik snipe mannetje 2 etc etc. :P
Maar het is zeker wel leuk spel. d:)b

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Met mijn systeem speel ik stug met alles op zijn hoogst. Is niet altijd een pretje en even makkelijk, maar toch :P

En idd, 20+ is opzich nog wel te doen, maar leuk is anders :+

Ik heb net de 'multiplayerloze' ;) (cd key in use :Y) ) Cod2 gespeeld. En net als iedereen zal ik dan maar even vertellen dat hij hier op mijn systeem perfect loopt met alle instellingen op het allerhoogst, behalve AA: die staat op 2x.

Mijn systeem:

Win XP Home sp2
Intel p4 3.4 Ghz
1024 Mb RAM
Nvidia GeForce 6610xl 128 mb
DirectX 9.c

ruudvdsanden wijzigde dit bericht 02-11-2005 20:47 (9%)

?
Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
ruudvdsanden schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:46:
Ik heb net de 'multiplayerloze' ;) (cd key in use :Y) ) Cod2 gespeeld. En net als iedereen zal ik dan maar even vertellen dat hij hier op mijn systeem perfect loopt met alle instellingen op het allerhoogst, behalve AA: die staat op 2x.

Mijn systeem:

Win XP Home sp2
Intel p4 3.4 Ghz
1024 Mb RAM
Nvidia GeForce 6610xl 128 mb
DirectX 9.c
op dx7 mode ja O-)

Artillerie magneet :-(

Hmm.. net weer even gespeeld op een drukke server. Het was één grote mayhem... totaal geen fun met al die smoke enzo. Van teamplay kan gewoon geeneens meer sprake zijn met meer dan 30 man in zulke kleine maps. Nee.. ben er nu uit voor mezelf. CoD2 MP zuigt verschrikkelijk. Met een paar man zal het vast leuk zijn hoor, maar dit sloeg echt alles 8)7

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER

Single Player uitgespeeld, vond het saai en eentonig. Elke keer weer eventjes ''afwachten'' tot een Duitser z'n hoofd naar boven stak en je een hoofdschot kon geven...

Nee, ik vond Call of Duty 1 een veel betere sfeer hebben.

Ik vond het ook niks in COD2 dat je eerst 2 hele korte campaigns van de Russen en de Engelsen hebt, en vervolgens ontzettend lang Amerikaanse en Engelse missies. Dan denk je na de Russen en Engelsen: nu ga ik point-du-hoc doen en dan nog een missie ergens in St. Mere Eglise en dan is het voorbij... Maar dan duurt het nog zo lang...

Ik heb het sinds Call of Duty United Offensive wel weer een beetje gehad met WW2 shooters.

Reg. datum: 08 augustus 2005

20 fps vind ik ook niet het fijnste om te gamen maar ik heb echt geen zin om met mijn systeem hetzelfde te gaan spelen als mijn broertje met een TI4200XP 8)7 ...dus dan af en toe maar een beetje schokkerig (al doe ik het lang niet slecht hoor multiplayer O-) ).. ik wil wel een beetje graphics zien :P

XFX Geforce 7600 GT XXX 256 mb, AMD 64 3000+, 1024 mb RAM

Eerlijk gezegd heb ik een dubbel gevoel over CoD2.

Aan de ene kant speelt het érg lekker weg, net als CoD en UO; ik heb veel zitten rommelen in DX9, maar het speelt zoveel beter in DX7 (met alles dan wel aan / op high), dat ik de eye candy maar laat zitten.

Aan de andere kant is dat nu juist het enige dat CoD2 onderscheidt van deeltje één; het speelt identiek, de missies lijken kloontjes van elkaar en grafisch is het ook identiek als je in DX7 mode speelt.

Maar goed, if it ain't broken, don't fix it zullen ze gedacht hebben, en daar is ook wat voor te zeggen. Ik knal mezelf in elk geval lekker door de campaigns heen en dan zal hij onderstoffen, want veel replay value heeft het echt niet.

Intel Core 2 Duo E8400 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freeze Pro 7

quote:
Oh oke, dan deugt er iets niet bij mij denk ik :) Er komen maar sterren bij (mortierschutters) en ik kan minutenlang zo doorgaan. Bedankt iig ;)

Reg. datum: 06 augustus 2004

waarom heeft iemmand het hier over een multiplayer loze versie? is dat een warez ofzo?

en over multiplayer gesproken, is het wat aan?

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

quote:
Smokey! schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:02:
20 fps vind ik ook niet het fijnste om te gamen maar ik heb echt geen zin om met mijn systeem hetzelfde te gaan spelen als mijn broertje met een TI4200XP 8)7 ...dus dan af en toe maar een beetje schokkerig (al doe ik het lang niet slecht hoor multiplayer O-) ).. ik wil wel een beetje graphics zien :P

My thoughts exactly. Ik heb een leuk systeempje en die heb ik niet gekocht om eyecandy uit te schakelen en in dx7 mode te gaan spelen :P

Mikken wordt soms lastig, maar voor wat hoort wat 8)7

-=- X1800 -=-

Wie stemt er hier allemaal om met DIKKE ZWARTE LETTERS neer te zetten "geen hardware vragen, ja het spel loopt slecht" ?? ik word echt zo moe van die hardware vragen.. 8)7 :?
De maat-schap-pij dat ben jij

LOOOL, op mijn oude p4 1.8ghz met fx5900xt erin draait het perfect, op dx7 dan uiteraard.
Reso 1024 en detail op medium en low.

Had ik niet verwacht, gemiddelde van 71fps volgend fraps _/-\o_

Damn daar is mijn 1e pc, p4 3ghz met 6800gt@ultra nix bij met zijn dx9, die heeft zon 35fps gemiddeld.

aahh durka durka durka

quote:
jimbojansen90 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:00:
Wie stemt er hier allemaal om met DIKKE ZWARTE LETTERS neer te zetten "geen hardware vragen, ja het spel loopt slecht" ?? ik word echt zo moe van die hardware vragen.. 8)7 :?
Helemaal mee eens. We weten nu onder hand wel alle specs van iedereen, en we weten dat het op veel pc's slecht draait. Zullen we het nu weer over andere zaken hebben...

Brammel wijzigde dit bericht 02-11-2005 22:17 (5%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws