Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 08 augustus 2005

quote:
Rudios schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:04:
Ik heb het zelf al 10x vergeleken en ook de hierboven screens zeggen mij genoeg tussen het verschil Dx7 en Dx9.... Dx9 is gewoonweg veel mooier, los van de muurtextures, ook de weers effecten zijn veel mooier in Dx9, sneeuw, betere fog en rook. Het is natuurlijk alleen een beetje jammer dat Dx9 wel overdreven veel van je systeem vergt.
Ja pcies...ik weet niet of het normaal is om zulke abnormaal hogen eissen aan een systeem te eisen maar ik dacht dat ik met mijn 6800 GT wel aardig up to date was :S

XFX Geforce 7600 GT XXX 256 mb, AMD 64 3000+, 1024 mb RAM

Aaigghhtt...

Ik heb net dit spel gehaald en geïnstalleerd maar als ik na het introfilmpje in t menu kom dan krijg ik dit: DIT te zien :(

Niet erg duidelijk dus...

Dit heb ik:

asus a7n8x-e deluxe
AMD 2800+
geforce fx 5700
2*512 mb geheugen
nieuwste drivers en directx

Zijn er meer mensen met dit probleem en zou iemand een oplossing weten ?

sperman805 wijzigde dit bericht 01-11-2005 18:23 (3%)

Sperman

quote:
sperman schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:27:
Ik heb net dit spel gehaald en geïnstalleerd maar als ik na het introfilmpje in t menu kom dan krijg ik dit: [afbeelding] te zien :(

Niet erg duidelijk dus...

Dit heb ik:

asus a7n8x-e deluxe
AMD 2800+
geforce fx 5700
2*512 mb geheugen
nieuwste drivers en directx

Zijn er meer mensen met dit probleem en zou iemand een oplossing weten ?

je kan proberen het ini config file aan te passen met een text editor.

maak wel eerst even een backup voor het geval dat het fout gaat.

Nikon D40x | 18-55mm 1:3.5 - 5.6 | 55-200mm 1:4 - 5.6

Nu ff wat andere dingen dan engine-problemen :r en dx7 modes, wie vind die nieuwe multiplayer maps niet ubervet? Railyard (nu Stalingrad) is bijvoorbeeld aardig op de schop gegaan en is nu veel beter in balans (russen hebben nu meer kans bij SD, mede door de volgestapelde loods. Verder vind ik het echt jammer dat Pavlov er uit licht.. was echt een leuke map... :'( . Iemand hier opmerkingen over?

Ik wou dit spel eigenlijk wel graag kopen maareuh t loopt hier 20/30 fps op een AMD64 3500 + XFX6800 GT en een Gig XMS2 geheugen. Ik heb nu de Dev versie , kan het daar aan liggen of heeft dit spel echt een brakke engine , want dan wacht ik wel lekker totdat hij is de budget budget bak licht :O

Macbook :D

quote:
ASUSROKZ schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:35:
Nu ff wat andere dingen dan engine-problemen :r en dx7 modes, wie vind die nieuwe multiplayer maps niet ubervet? Railyard (nu Stalingrad) is bijvoorbeeld aardig op de schop gegaan en is nu veel beter in balans (russen hebben nu meer kans bij SD, mede door de volgestapelde loods. Verder vind ik het echt jammer dat Pavlov er uit licht.. was echt een leuke map... :'( . Iemand hier opmerkingen over?
Mee eens, pavlov was echt leuk. Wel veel gesnipe, maar had wel wat. Brecourt vind ik ook flink verbeterd. Je kan nu een beetje veilig naar de andere kan van de map komen met die nieuwe muren. Je wordt niet meer meteen neergesniped.

Brammel wijzigde dit bericht 01-11-2005 19:50 (53%)

Ja idd, brecourt is stukken beter. Daarnaast is het zo dat met de nieuwe engine, de poppetjes allemaal veel moeilijker te zien zijn (americanen bij brecourt waren al dood voor ze nog maar gescoped hadden :D , die waren zo geel als een banaan :D ) Echt stukken beter. Alles is ook wat donkerder, zodat het niet een groot fragfest is, maar moet je nu ook echt zoeken.

Wel heb ik enkele aanmerkingen op de draw distance. Als ik bij de eerste ruïne sta, vanaf german spawnpoint gezien, dan zie ik geen bosjes aan de andere kant van het veld. Die zie ik pas als ik scope. Is dit een bug of ligt het aan men eigen drivers/game/wat dan ook?

quote:
ASUSROKZ schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:55:
(americanen bij brecourt waren al dood voor ze nog maar gescoped hadden :D , die waren zo geel als een banaan :D )
Bij cod1 dan he ;)

quote:
ASUSROKZ schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:35:
Ja...Pavlov was de homemap van men clan das dus dubbeljammer...maar misschein krijgen we net als bij UO na een tijdje een mappack zodat we lekker weer met de oude maps aan de gang kunnen :D

Lost in Space?

Vind overigens dat de SMG's en de MG's TE weinig sprayen. Down the sight zijn ze wel ERG precies :/

quote:
Rudios schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:11:
Vind overigens dat de SMG's en de MG's TE weinig sprayen. Down the sight zijn ze wel ERG precies :/
Tja...ze hebben het realistischer gemaakt zeggen ze dus mss hoort dat wel zo...ik ben zelf geen historicus die precies weet hoe alle wapens werken hoor..maar misschien ligt het daaraan...trouwens..zo stil als je die mg kan houden bij cod 1 lukt denk ik niet snel....bij cod 2 beweegst dat ding tenminste ook nog

Phyxion.net | ><((((º>

quote:
ASUSROKZ schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:55:
Ja idd, brecourt is stukken beter. Daarnaast is het zo dat met de nieuwe engine, de poppetjes allemaal veel moeilijker te zien zijn (americanen bij brecourt waren al dood voor ze nog maar gescoped hadden :D , die waren zo geel als een banaan :D ) Echt stukken beter. Alles is ook wat donkerder, zodat het niet een groot fragfest is, maar moet je nu ook echt zoeken.

Wel heb ik enkele aanmerkingen op de draw distance. Als ik bij de eerste ruïne sta, vanaf german spawnpoint gezien, dan zie ik geen bosjes aan de andere kant van het veld. Die zie ik pas als ik scope. Is dit een bug of ligt het aan men eigen drivers/game/wat dan ook?
Ìk heb net even getest (Met nog twee mensen), maar zelfs in het mijnenveld zag ik de bosjes nog wel aan de andere kant van het veld zonder problemen :)

Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Artillerie magneet :-(

Ligt het nou aan mij of verveelt de MP echt zo snel? Ik heb het eigenlijk alweer gezien. Het ziet er allemaal schitterend uit hoor, maar ik vind deze snelle rush potjes niet echt leuk eigenlijk. Denk dat je gewoon van dit soort games moet houden. CS was ook niet echt mijn ding. Maar weer terug naar BF2 denk ik... :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER

Ik doe maar wat

Klik

Is die crosshair een skin? Zoniet zit ie ook bij de smg's?

quote:
Erasmo schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:03:
Klik

Is die crosshair een skin? Zoniet zit ie ook bij de smg's?

Ik denk dat we hier met een cheat te maken hebben ;)..tenminste..dit persoon kan makkelijker mikken dan iemand met een 'normale' crosshair lijkt me.

(zie je meteen hoe belangrijk punkbuster of soortgelijke software is voor het bestrijden van cheats)

Smokey! wijzigde dit bericht 01-11-2005 21:07 (14%)

quote:
Smokey! schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:06:
[...]

Ik denk dat we hier met een cheat te maken hebben ;)..tenminste..dit persoon kan makkelijker mikken dan iemand met een 'normale' crosshair lijkt me.

(zie je meteen hoe belangrijk punkbuster of soortgelijke software is voor het bestrijden van cheats)
Sommige servers hebben een download met nieuwe crosshair draaien, ik kwam op een server waar ze een rode punt gebruikten, toch jammer... liever het standaard ding :)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Is : 217.148.191.26 een server van iemand van GoT?

Ik heb net een paar potjes gespeeld en het valt me op : of de anderen zijn slecht of ik ben goed :)
Ik speel onder de naam Jarno (orgineel eh :p )

Vinden jullie die duitse Mp44 ook zo overpowered, bijna net zo goed als een thompson en m1 gerrand bij elkaar :/

CZGAALVD

pffff heb nu een autosave waarbij na een halve seconde een mortier op me neerkomt, kan ik dus het hele level weer opnieuw gaan doen :(

lol op die server pwn ik ook altijd. Lionheart! is tha name and pwnage is my game (1ste match: 33-8 tegen 15-18. laatste match: 54-18 tegen de 2e 33-19 :+ ) Voor bewijs heb ik scrnshots, maar ik heb geen flauw idee hoe ik die hier als link naar men grote afbeelding moet linken.

Forever Duin ( dune.de )

Zoooo net ff wat levels gespeeld en tering wat gaaf!!! Grafisch echt super, alles op hoogste settings (1280x1024) gewoon goed te spelen :) Was al verslaafd aan CoD(UO) en volgens mij is dit echt een waardige opvolger, het zorgt weer voor een perfecte sfeer. Het enige waar ik heel erg aan moet wennen is dat health systeem....
wel bale trwns dat POW-camp map er uit is; DIE PWNDE.
quote:
Smokey! schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:43:
[...]

Tja...ze hebben het realistischer gemaakt zeggen ze dus mss hoort dat wel zo...ik ben zelf geen historicus die precies weet hoe alle wapens werken hoor..maar misschien ligt het daaraan...trouwens..zo stil als je die mg kan houden bij cod 1 lukt denk ik niet snel....bij cod 2 beweegst dat ding tenminste ook nog
Bij COD 1 schoot dat ding alle kanten op. De MP44 moest je met klikjes schieten omdat et anders geen doen was op de lange afstand. Hier kan ik met gemak dat ding ingedrukt houden en schiet in een virtuele vierkant van 1 bij 1 cm. Dit over een afstand van toch dik 20 m, is heel precies.

Strange, of die FleXgaming.com draait een map die ik blijkbaar niet heb (mp_burgundy), en ondanks dat Allow Downloading aanstaat begint CoD2 hier te mekkeren dat hij een map niet kan vinden :{

Zelf vind ik het trouwens jammer dat je niet meer door alle wapens heen kan 'bladeren' zoals je dat voorheen kon (dus je granade bv. gebruiken om te bashen).

Sprinten hebben ze ook weer uitgehaald, betrap mezelf er nog wel eens op om mijn CTRL-knop in te rammen :+

JaJoah wijzigde dit bericht 01-11-2005 22:32 (46%)

System Specs. Proud owner of a Dell 2405FPW 2407WFPb

ik vind dat bladeren nu juist heel handig. Ik scroll nu gewoon altijd omhoog en pak men andere wapen. Nooit meer Babylonische vingerverwarring als ik midden in een gevecht zit en eerst naar dat rijtje moet kijken als ik de juiste gun voor wil pakken. En wie bashed er nou met nades. Het is wel lollig, maar erg onhandig, wapens en pistols doen het ook :D . Echt hele verbetering dit. Toch vind ik klassieke maps als PoW-camp en Pavlov die weggekwijnd zijn erg zonde... het is nu het wachten op Call of Duty 2 Add-on _/-\o_ .

even een vraagje, aangezien ik CoD2 nog steeds niet heb, (ik wacht wel geduldig tot 4 nov, aangezien de rest van mijn clan, cod2 dan ook pas heeft)
Zijn binoculairs bashes nog steeds mogelijk 8) , aangezien ik net lees dat nade bashes niet kan :&#039;(
En hoe zit het met onzichtbare muren in de MP maps? ZIjn dat er veel of weinig?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws