Zow wat zie ik hier veel positieve berichten

Vind het absoluut tegenvallen. Systeemeisen zijn in combinatie met de engine mogelijk heden in vergelijking met hl2 of wat dan ook erg erg.. slecht. Ze hadden het beter kunnen verkopen als CoD1+texture pack
Single Player heb ik tot nu nog niets positiefs gezien. Super liniear. Zat net bij een stuk (als rus) waarbij je op de 1e verdieping staat met een tank onder je. Van links en rechts komen de duitser achter de tank gelopen en gaan achter een machinegeweer zitten. Moeilijkheidsgraad op maximum. Je schiet de duitsers, ze vallen, schieten niet terug, maar waggelen herzenloos rustig door richting het geweer. Dit herhaald zich wel 30x achter elkaar. De tank zelf rijd ook niet verder maar schiet lekker als een banaan herhaaldelijk op 3 plaatsen. Spring je naar beneden dan ineens rijd de tank wel snel weg

Naja, ben duserg maar dan ook echt erg ontevreden over de zogenaamde "ai"

.
Net een redelijk lange tijd multiplayer gedaan met 6 mensen. Voor zo goed als elk deathmatch-level is dit gewoon te weinig om normaal te spelen. Het sprinten kan niet meer, lopen ook al niet meer (das nu bukken ingehouden) en normaal rennen maakt nu nóg meer lawaai dan in CoD1. Je hoord iemand al vanaf bijna letterlijk 20km verder rennen. En ff weg sprinten als je in een vuurgevecht zit, zit er dus niet meer bij

.
Zo'n beetje elke deathmatch map gespeeld vandaag en waar het bij elke map op neer kwam was dat het weer een camp en snipe-match werd, omdat niemand een beetje lekker kon rennen, want dan ben je al dood aangezien je niet weg kunt sprinten en iedereen je van mijlen ver al kan horen aankomen. Erg jammer.
De positionering van het geluid is ook slecht gedaan (stereo). Je hoord geluiden die redelijk ver weg gebeuren alsof ze naast je gebeuren (bij 5 personen getest, allemaal "last" van).
Niet zo veel positief van deze persoon over CoD2

Ik was van plan om met vele anderen CoD2 te halen voor lekker weer wat clanuurtje, maar velen hebben al afgehaakt en blijven bij CoD1 aangezien zij en ik tot nu toe geen reden zien om CoD2 te houden.