[PC] Half-Life 2 deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.256 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 14:55
DanielB schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 15:39:Zo... ik heb nog geen Counter-Strike: Source gespeeld, was het wel op den duur van plan... Die pictures laten wel zien dat er veel veranderd is. Het is wel leuk en aardig, maar als ik naar het plaatje kijk verlang ik wel weer terug naar de oude cs_assault :)
Er is ook een normale versie van cs_assault te spelen op steam, gewoon de servers filteren op mapnaam. :)

Verder vindt ik de aanpassingen die gedaan zijn aan italy, inferno, dust1&2 en nu dan assault niet erg. De omgeving wordt er realistischer van en dat is belangrijk. In een map met muren waarop van begin tot eind dezelfde textuur zit, er weinig of geen losse objecten rondslingeren etc herken je de vijand zo. Een vijand zal zich in het echt ook verstoppen tussen kratten, in een autowrak, in de bosjes etc.

En tja Lost Coast, ik hoop ook dat hij snel komt want ik heb wel zin in nieuwe single-player levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Als je de E3 interview had gezien van Valve (staat op fileplanet) dan wordt er gezegd dat The Lost Coast pas in de herfstmaanden beschikbaar is. Begin zomer zal Aftermath komen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
cemackor schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:08:Als je de E3 interview had gezien van Valve (staat op fileplanet) dan wordt er gezegd dat The Lost Coast pas in de herfstmaanden beschikbaar is. Begin zomer zal Aftermath komen... ;)
Lost Coast stond eerst voor de maand mei gepland. Nu staat hij voor de zomermaanden en aftermath staat voor eind zomer. bron http://www.hl2.gamingsource.co.uk/ en het E3 interview met Valve.

Dat de release van lost coast en/of aftermath tijdens de zomer weer doorschuift naar de holiday-period wordt afwachten. (release hl2 in september 2003 ring a bell anyone?) ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Gody op 06-06-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Half-Life²: Aftermath... Wordt dit een uitbreiding als in 'kopen' of een uitbreiding als in 'gratis te downloaden voor de legale eigenaren van Half-Life²' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

kopen ;)

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nou bij de missie dat je rocketlauncher krijgt. En nu moet ik een gunship neerhalen. Maar die rocket gaat steeds erlangs? Hoe werkt dat ding precies :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben het volledig met je eens . :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als crosshair zie je bij de rocketlauncher een rood puntje, de raket volgt dat puntje, dus raket afschieten en dan met het rode puntje op het gunship richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:11:
Als crosshair zie je bij de rocketlauncher een rood puntje, de raket volgt dat puntje, dus raket afschieten en dan met het rode puntje op het gunship richten.
En om je nog een beetje te helpen mocht het niet lukken om dat ding uit de lucht te halen hier nog een tip: (het zwarte selecteren met je muis om de tekst zichtbaar te maken)
spoiler:
Wanneer je de raket rechtsreeks op het gunship richt zal deze de raket vaak neerhalen. Laat je raket rondjes draaien richting het gunship en als de raket vlakbij is op het gunship zelf mikken. Op die manier raken ze altijd zonder vroegtijdig neergehaald te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, bedankt allemaal :)
Ik ga weer verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 18:20

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Euhm .. hi folks :w

Enige tijd terug toen Half-Life2 uitkwam spraken we hier eens over die lange laadtijden ... zwaar irritant .. en vaak gewoon halverwege een gangetje of steeg .. bij mij zit ik soms 10 seconden voor me uit te staren ofzo (nee, hou de tijd niet precies bij). En dan nog het laden van het spel zelf bij het opstarten! Kan dat voor de gein wel eens klokken, maar ik gok 2 tot 3 minuten .. ?! :?

Heeft iemand hier inmiddels al iets op gevonden?? Kan er in de topicstart niets over vinden namelijk ..

Thnx d:)b

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
ing._Buttje schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:34:
Euhm .. hi folks :w

Enige tijd terug toen Half-Life2 uitkwam spraken we hier eens over die lange laadtijden ... zwaar irritant .. en vaak gewoon halverwege een gangetje of steeg .. bij mij zit ik soms 10 seconden voor me uit te staren ofzo (nee, hou de tijd niet precies bij). En dan nog het laden van het spel zelf bij het opstarten! Kan dat voor de gein wel eens klokken, maar ik gok 2 tot 3 minuten .. ?! :?

Heeft iemand hier inmiddels al iets op gevonden?? Kan er in de topicstart niets over vinden namelijk ..

Thnx d:)b
Geduld is een schone zaak, mijn zoon (zou raar zijn als je me zoon zou zijn trouwens, ik ben pas 17... dan zou ik er heel vroeg bij zijn :P)

Mij boeiende die laadtijden niet zo heel erg, als is het soms wel irritant als je per ongeluk ergens terugloopt en dan denkt dat je toch weer andere kant op moet... Is wel weer 2x laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ons paps is ietsje ouder ja :P

Nah .. het haalt het tempo er uit .. ben je, je een beetje lekker aan het inleven, lekker helemaal in het spel aan het kruipen :9 .. is die 30 seconden (±) net weer genoeg om je iedere keer er weer helemaal uit te trekken :'( .. zo van "wat was ik ook alweer aan het doen?" :?

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-06-2005 11:54 . Reden: typo, is idd langer dan 10 seconden :X ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:39
NOFI, maar wie geen laadtijden wil moet een console kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:55

Stewie!

Keen must die!

Vinnienerd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:41:
7(8)7
Nee dankje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Vinnienerd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:41:
Wie geen laadtijden wil moet een cartridge-based console kopen. :P Tegenwoordig hebben alle consoles laadtijden, net zoals op de PC.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Jah, een console heeft gelukkig geen processor geheugen, harde schijf en verwijderbare media :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zag in de OP dat de HL2 bronze gratis was met een Ati coupon?

Kun je die coupon ergens halen of moet je daarvoor toch echt een Ati videokaart kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Viper_74 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:52:
Ik zag in de OP dat de HL2 bronze gratis was met een Ati coupon?

Kun je die coupon ergens halen of moet je daarvoor toch echt een Ati videokaart kopen
Dacht je dat ze de game zomaar gratis weggaven?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
ing._Buttje schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:51:
Ons paps is ietsje ouder ja :P

Nah .. het haalt het tempo er uit .. ben je, je een beetje lekker aan het inleven, lekker helemaal in het spel aan het kruipen :9 .. is die 10 seconden (±) net weer genoeg om je iedere keer er weer helemaal uit te trekken :'( .. zo van "wat was ik ook alweer aan het doen?" :?
10sec...

Bij mij is dat eerder 30 sec. tot 45 sec. :S :X

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
Mij boeien de laadtijden niet echt, ik ben niet zo gehaast. Ik vind dat laden wel leuk, meestal hoor ik bij sommige "Loading..." voordat het komt om de hoek iets en dan blijf ik toch ff in spanning zitten of 'r niet iets zoals zombies of Combine-units komen...

En zo ja, dan schiet ik ze gewoon met net zoveel plezier voor hun sodemieter ;)

Laatst mooie kill gemaakt met crossbow, helaas GEEN screenie van... Die Combine-unit hing aan de pijl waarmee ik 'm doodschoot en hij bungelde nog beetje heen en weer :p... Of Combine-units in hun poten schieten geeft ook wel eens mooie moves als ze doodgaan.

Ik vind het overigens jammer dat er voor die HL²: Aftermath-uitbreiding weer betaald moet gaan worden... Meestal begint het dan weer met een bedrag tussen de 40 en 50€ en dat heb ik niet over voor HL²: Aftermath als het alleen maar een kleine uitbreiding is. Ik ben wel van plan een hele rij mods nog te downloaden voor Half-Life(²), maar wil eerst m'n computer helemaal leeggooien voordat ik dat ga doen... En dat gebeurd pas als ik geld heb om mijn Coolermaster Centurion 5 met accesoires kan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu hl2 voor de 2e keer aan het spelen maar ik ben een of andere gare map bug tegengekomen. Het is dat boat level dat je met je boot door een waterdam die je heb opengezet moet heenschanzen. Als ik dat gedaan heb kom ik weer neer na een heel eind te vallen maar als ik dan wat doorvaar kan ik nergens meer heen en ziet alles er corrupt uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.freewebz.com/bakacreations/hl2bug.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Vanitas schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:46:

10sec...

Bij mij is dat eerder 30 sec. tot 45 sec. :S :X
Misschien ook wel .. misschien onderdrijf ik . ik heb het niet echt geklokt :P

wel meer dan 30 seconden soms B) :'(

Maar niemand die weet of er al eens iets op gevonden is wat écht werkt??? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-06-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:30:
Ik ben nu hl2 voor de 2e keer aan het spelen maar ik ben een of andere gare map bug tegengekomen. Het is dat boat level dat je met je boot door een waterdam die je heb opengezet moet heenschanzen. Als ik dat gedaan heb kom ik weer neer na een heel eind te vallen maar als ik dan wat doorvaar kan ik nergens meer heen en ziet alles er corrupt uit.

[afbeelding]
dat had ik ook.. ga een stukje terug.. de engine is vergeten het nieuwe level te laden

normaal krijg je als je die dam afgaat een nieuw level.

(gebruik eventueel noclip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Hallo,

Wie heeft er al eens een steambackup terug gezet ? ik krijg namelijk een error ;(
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/hl2klein.jpg
Zoals je kan zien is de file 3gb groot. Ik heb deze op een DVD toen gebrand en wilde hem terug zetten vandaag. Nu vraagt hij dus om een deel 2, die er volgens mij niet eens is. Want als de backup groter had moeten zijn, was de file groter geweest dan 3gb. Nu zou je kunnen denken dat de file dan 6gb had moeten zijn ( die ik dan zou hebben gesplits op 2dvd's) maar dat is niet zo. Want dit kan je ookal opmaken aan het "Total Progress".

Wie weet hier een oplossing voor ? kon niet zo snel iets vinden op GoT hierop of Google... Wat misschien ook handig is, dat ik eerst steam heb geinstalleerd, geupdate + eigen profiel geladen. Als niemand een idee heeft, zal ik de game weer moeten gaan binnenhalen via steam ;(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:28

BaRF

bijna kerst

was het niet zo dat er in de begindagen van het backupsysteem idd een fout zat die je backup's onbruikbaar maakte? Als je die backup een dag of twee later had gemaakt was er niks aan de hand geweest :|

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:47
gewoon game opnieuw installeren, dan gebruikt hij de backup file ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Aap schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:10:
Hallo,

Wie heeft er al eens een steambackup terug gezet ? ik krijg namelijk een error ;(
[afbeelding]
Zoals je kan zien is de file 3gb groot. Ik heb deze op een DVD toen gebrand en wilde hem terug zetten vandaag. Nu vraagt hij dus om een deel 2, die er volgens mij niet eens is. Want als de backup groter had moeten zijn, was de file groter geweest dan 3gb. Nu zou je kunnen denken dat de file dan 6gb had moeten zijn ( die ik dan zou hebben gesplits op 2dvd's) maar dat is niet zo. Want dit kan je ookal opmaken aan het "Total Progress".

Wie weet hier een oplossing voor ? kon niet zo snel iets vinden op GoT hierop of Google... Wat misschien ook handig is, dat ik eerst steam heb geinstalleerd, geupdate + eigen profiel geladen. Als niemand een idee heeft, zal ik de game weer moeten gaan binnenhalen via steam ;(
Call me stupid, maar ik heb de spellen op de D: partitie zegmaar en heb Windows XP laatst opnieuw op de C partitie gezet, welke ik ook netjes geformateerd heb tussendoor. Ik heb een linkje gemaakt naar de D: partitie, naar de steam-executable en dat werkt als vanouds .. zonder installatie dus! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Vreemd ik had een tijd geleden precies hetzelfde gedaan, games stonden op F:, C: partitie geformatteerd en Windows opnieuw geïnstalleerd. Toen vervolgens Steam geïnstalleerd op de plaats waar de oude stond. Maar Steam zag mijn geïnstallleerde HL2 en CS:S niet. Je hebt Steam zelf niet opnieuw geïnstalleerd zeker dan, alleen een snelkoppeling gemaakt van de Steam app?
Dat moet ik dan ook nog ff proberen aangezien ik van het weekend Windows weer opnieuw heb moeten installeren.

BTW @ Aap:
Ik weet niet of je het inmiddels al hebt geïnstallleerd, maar wat je kunt proberen is de backup eerst naar je HD kopiëren en dan pas openen. Ik had een tijd geleden nl. zelf dat ik de backup niet eens vanaf DVD open kreeg, eerst kopiëren en dan openen werkte toen wel.

[ Voor 23% gewijzigd door MaTr1x op 14-06-2005 12:10 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Gewoon helemaal niets geïnstalleerd! Gewoon een snelkoppeling aangemaakt en deze naar de Steam executable laten verwijzen.

Zo doe'k het ook met RTCW, DoomIII, Half-Life, Battlefield 1942 enz..
Een enkel programma doet daarna wel moeilijk, want je download een update, je start de .exe op en vervolgens kijkt ie in het register waar de game staat ......................... maar dan is het register leeg! :D

Het was met HL2 wel een onverantwoord(?) gokje, maar het ging goed! :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-06-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Aap schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:10:
Hallo,

[afbeelding]

Wanneer had je die backup genomen?
Daar zat tot kort een bug in: "Fixed backup wizard creating invalid backup files for Source games"
http://www.steampowered.com/index.php?area=news

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hebben jullie allemaal 2GB aan geheugen? :p
HDR staat voor High Dynamic Range en kan voor het realistisch renderen van een doorsnee 3D scene gebruikt worden. De techniek achter HDR is vrij complex, maar het zorgt ervoor dat lichte dingen echt licht zijn, donkere dingen echt donker en dat je in beide details kunt waarnemen. HDR wordt nog niet zoveel toegepast in games, maar in Far Cry 1.3, waar dit wel het geval is, ziet het er schitterend uit. Ook Valve werkt aan een HDR level voor Half-Life 2, genaamd Lost Coast.

Om Half-Life 2 met dit detail te draaien moet je wel over 1GB a 2GB geheugen beschikken. Verder is een 6800GT / X800Pro videokaart aan te bevelen. Lost Coast zal op 26 juli, als ATI haar nieuwe videokaart presenteert, via Steam te downloaden zijn. Meer informatie over HDR en het nieuwe Half-Life 2 level vind je in dit artikel.
http://www.gamer.nl/nieuws/26658

en
And will HDR be retrofitted to the full Half Life 2 game? IGN quotes a Valve rep cornered at E3 who said that "HDR would be partially implemented in HL2 in a future patch" but completely recoding the lighting was off the cards, for two reasons: the required download would total approx 5GB (!), and also that Valve feel that certain sections of the game play better with standard rendering.

[ Voor 20% gewijzigd door XWB op 16-06-2005 19:37 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

HDR is idd erg mooi
Heb er mee gespeeld bij een maat van me. Die heeft 4GB geheugen. :o
Maargoed. Ik wacht met spanning af op dat lvl

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:38
ing._Buttje schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:48:
Jah, een console heeft gelukkig geen processor geheugen, harde schijf en verwijderbare media :z
Hoe kom je daar nu weer bij? Een beetje moderne console heeft dat dus wel... Wat dacht je van de XBOX? Die heeft een 700 MHz CPU en een 7GB HD. Zal vast ook nog wel wat geheugen bezitten...

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMRS schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:21:
[...]

Hoe kom je daar nu weer bij? Een beetje moderne console heeft dat dus wel... Wat dacht je van de XBOX? Die heeft een 700 MHz CPU en een 7GB HD. Zal vast ook nog wel wat geheugen bezitten...
Een :z en sarcasme ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:34
Ik krijg hoofdpijn van lang Half-Life 2 spelen... is dat normaal? :| Eigenlijk best snel al... Ook voelen mijn ogen raar aan. Bij andere spellen heb ik hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

:+

;)

edit: ben inmiddels trouwens weer serieus aan het spelen geslagen (na een paar maal helemaal geen games gespeeld te hebben) .. maar tsjongejonge, wat een details, wat een engine en wat een droge hum0r! :+
Sandtraps
Vortigaunt:
"The Freeman will do wise to heed our extraction of the Myrmidont's aromatic Pheropods"
"The process is not entirely hygienic"

of ..
Sandtraps
Vortigaunt:
"The Freeman honours us with his presence"

of aan het eind van het Highway-level, waar je de bazooka krijgt .. bij die briefing van Colonel Odessa Cubbage staat ook weer zo'n Vortigaunt ... MY GOD .. houdt ie dan nooit weer op!?!? 7(8)7

Heb me btw ook al meerdere malen op kippevel betrapt wanneer het "eng" werd :D

[ Voor 85% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-06-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
Misschien is het al eens gezegd, maar die Elite Combine Soldier uit de startpost is de tekening van de vrouwelijke versie ervan... Of de Combine heeft mannen met tieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Rakkerzero schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:45:
HDR is idd erg mooi
Heb er mee gespeeld bij een maat van me. Die heeft 4GB geheugen. :o
Maargoed. Ik wacht met spanning af op dat lvl
HDR is niet eens uit?
WizZie- schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:29:
Ik krijg hoofdpijn van lang Half-Life 2 spelen... is dat normaal? :| Eigenlijk best snel al... Ook voelen mijn ogen raar aan. Bij andere spellen heb ik hier geen last van.
Refreshrate @ 100hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Die staat op 100 ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

1GB a 2GB geheugen beschikken. Verder is een 6800GT / X800Pro videokaart aan te bevelen. Lost Coast zal op 26 juli, als ATI haar nieuwe videokaart presenteert, via Steam te downloaden zijn.

dus kan ik er van uit gaan dat ati op 26 juli de nieuwe gpu uitbrengt?? hoe lang zou het duren voordat deze leverbaar is. Mijn huidige is namelijk langzaam aan het sterven en ik heb echt een nieuwe nodig. En als ik een nieuwe koop dan ook het liefst een nieuwe generatie wan ik heb nu al een x600xt, dus een xI800 XT ( X-I als de opvolger zo komt te heten ).
dan lkkr gamen met hdr in hl aftermath ( zo heet ie toch ? )
weet iemand of ze al zijn begonnen met een hl3 engine ? zou ja dom zijn als ze niet het verhaal af zouden maken en na aftermath er mee op houden.

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
Zijn die benodigde specificaties niet een beetje overdreven? Ik snap dat Half-Life² vooruitstrevend is, maar volgensmij gaat dit wel heel ver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
DanielB schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:33:
Zijn die benodigde specificaties niet een beetje overdreven? Ik snap dat Half-Life² vooruitstrevend is, maar volgensmij gaat dit wel heel ver?
Voor HDR weet ik niet precies hoe het zit maar voor de 'gewone' HL2 is het inderdaad vet overdreven. De game draait prima op mijn P4 2.4 Ghz met 512 MB RAM en een Club3D 9600 Pro B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

LyP0 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:15:
1GB a 2GB geheugen beschikken. Verder is een 6800GT / X800Pro videokaart aan te bevelen. Lost Coast zal op 26 juli, als ATI haar nieuwe videokaart presenteert, via Steam te downloaden zijn.

dus kan ik er van uit gaan dat ati op 26 juli de nieuwe gpu uitbrengt?? hoe lang zou het duren voordat deze leverbaar is. Mijn huidige is namelijk langzaam aan het sterven en ik heb echt een nieuwe nodig. En als ik een nieuwe koop dan ook het liefst een nieuwe generatie wan ik heb nu al een x600xt, dus een xI800 XT ( X-I als de opvolger zo komt te heten ).
dan lkkr gamen met hdr in hl aftermath ( zo heet ie toch ? )
weet iemand of ze al zijn begonnen met een hl3 engine ? zou ja dom zijn als ze niet het verhaal af zouden maken en na aftermath er mee op houden.
Er komt zeker een Half-Life 3 maar de engine gaat niet helemaal opnieuw geprogrammeerd worden. De source engine gaat gewoon flink verbeterd worden dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 15-09 13:07
'k Zou wel een mooi boek van Half-Life willen. Maar dan wel graag met een sluitend einde :P

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:35

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Breepee schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:25:
'k Zou wel een mooi boek van Half-Life willen. Maar dan wel graag met een sluitend einde :P
Dat zou inderdaad uitermaten vet zijn, een boek met het complete verhaal zodra het af is :)
Zou ik gelijk kopen als t uitkwam :)
Misschien eens met z'n allen voorstellen aan valve :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Oh, dan lijkt het er erg veel op 8)7 8)7

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
jelleeee schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:34:
[...]

Voor HDR weet ik niet precies hoe het zit maar voor de 'gewone' HL2 is het inderdaad vet overdreven. De game draait prima op mijn P4 2.4 Ghz met 512 MB RAM en een Club3D 9600 Pro B)
Het draait op mijn Athlon XP 2500+ (niet overgeclockt, Barton) met 512mb pc2700 (@dual channel) en een 9600SE (aldus somige een slecht presterende kaart) nog op 100fps... Het zou raar zijn als ik dan opeens met HDR het hele spel niet meer kan draaien... Dan zou het wel dermate extreem moeten zijn en dat geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Dan moeten ze het door Clive Cussler laten schrijven. _/-\o_ :D

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zie liever een mooie Film (trilogie) van Half-life. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
Half-Life: The Movie...

Zal wel een computergetekende film zijn, met al die headcrabs e.d. ;) Of je maakt een kindvriendelijke versie waarin Gordon Spongebob is die aangevallen wordt door Planktonnetjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

boek zou ik ook meteen halen. een speel film liever niet want dan gaan ze de hele shit daarna gewoon uitmelken. is dat wat jullie willen, van halflife het zelfde maken als ea met de sims. ( btw zou een saaie film worde, sims the movie !!

btw hl2 draait met ongeveer 30 fps en soms drops tot 15 op een sempron 2600 @ 2.3 ghz met 512 mb ddr en een ati 9200 pro. je moet het dat wel op 600x800 draaien

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

Friday, June 24 2005

We're getting much closer to having Lost Coast ready to release. Originally planned as a section of the Highway 17 chapter of Half-Life 2, Lost Coast is a playable technology showcase that introduces High Dynamic Range lighting to the Source engine.

Once Lost Coast is released, we will include HDR in our future product releases. For instance, Day of Defeat: Source will feature HDR lighting for all of its levels the day it is released.

One of the fundamental pieces of HDR rendering lies in "dynamic tonemapping." In the Source engine, by varying the exposure of a scene based on how much light is visible, we can accurately simulate a range of brightness that is beyond what a computer monitor is physically capable of displaying. A real-world example of this effect happens every time you walk from a very dark room to an outdoor area with very bright sunlight -- your eye takes a few moments to adjust to the variance in the amount of light hitting the retina. If you have a video card that supports HDR, you'll be able to see this in the engine when Lost Coast is released.

Static screenshots of HDR fail to capture this effect, but if you click on this image you can watch it happen in a scene from the Lost Coast. Note that the left-hand side of the screen is running in Fixed Aperture (non-HDR) mode, and the right-hand side with High Dynamic Range.
filmpje

Ziet er goed uit. Is er ook een lijst ofzo van videokaarten die HDR hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
WJP schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 09:34:
[...]

filmpje

Sjee :|
Ik vind het filmpje eigenlijk wel tegenvallen.
Zie niet zo heel veel verschil en door alle commotie had ik eigenlijk wel het 1 en ander ervan verwacht.
Mischien dat het in het spel veel beter en mooier tot zijn recht komt,maar wat ik zo in het filmpje zie valt het me wat tegen.
Ben benieuwd hoe het er uitziet op de pc :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Semetrix schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:58:
Welkom bij Klussen met Half Life 2. Vandaag gaan we een kamer verven met behulp van de gravity gun en 2 potten verf.

De kamer voor de make-over:
Afbeeldingslocatie: http://semetrix.zerobarrier.nl/got_fok_uploads/half%20life%202/hl2_before.jpg

En het resultaat mag er wezen:
Afbeeldingslocatie: http://semetrix.zerobarrier.nl/got_fok_uploads/half%20life%202/hl2_after1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://semetrix.zerobarrier.nl/got_fok_uploads/half%20life%202/hl2_after2.jpg
8)

Helaas waren de bloedspetters te hardnekkig.
Waarom krijg ik dit niet voor elkaar? Verkeerde potten misschien? :?
Ik pak die witte potten met rooie deksel en zo'n label met een paar druppen op de zijkant geplakt ..

/me iemand????

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 03-07-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Garry's Mod 8.3B is uit!

Omdat ik even weinig tijd heb, quote ik het even van de website:
8.3b Released!

Not a major release this time. This should hopefully solve some of the problems you've all been bitching at me about.

The loadtimes are a bit faster - but you need to bear in mind that the first time you load a map it takes a long time. This is an issue with all mods - not just this one. I'd like to add a progress bar when it's loading to reassure you that it hasn't crashed - but this doesn't seem possible in the current SDK.

If you experience crashing when using the Physics Properties gun you need to completely wipe your gmod folder - chances are that you have installed a menu modification (such as 'UGM') and that's causing the crash.

Enough talk, here's the changelog..

[FIX] Crash when duplicating SLAMs
[FIX] Single player 'ghost guide' crash
[FIX] Possible spawn crash
[FIX] DOF material error
[FIX] "ent_remove" player crash
[FIX] Choosing a new map from the menu won't drop a player anymore
[FIX] Better loadtimes
[FIX] gm_makeentity crash
[FIX] Crash when throwing a sawblade with a dead mine attached
[FIX] AI causing crash when a player is holding a physics object
[CHANGE] "ent_remove" is no longer a cheat (Server admin only)
[CHANGE] "give" is no longer a cheat (Server admin only)
[CHANGE] "r_3dsky" is no longer a cheat
[CHANGE] Punting or grabbing with the Gravity Gun unfreezes objects
[ADD] Fog adjuster
[ADD] Mixerman's custom models
[ADD] Bucketmuncher's custom models
[ADD] More icons from Bucketmuncher
[ADD] Admin Panel with physics slow motion

You can download gmod 8.3b here. This will be the last update for a while (I know I say that all the time) but I really need to get working on Facewound again.
Dat jullie het even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Weet iemand toevallig nog een HL2DM-server waarbij alleen gravity-gun toegelaten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

WJP schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 09:34:
[...]

filmpje

Ik vind het er vrij goed uitzien. Ik denk dat dit filmpje vooral bedoeld was om het verschil aan te geven tussen Fixed Aperture en High Dynamic Range. Wel leuk! Techdemo's ben ik gek op! :*)

offtopic:
Even offtopic: het filmpje schokt bij mij als een gek? Zowel met K-Lite Codec Pack als met WMP10... Weet iemand hoe zit dit cq. te verhelpen is, want op dit systeem (zie sig) mag dit niet gebeuren lijkt me... :?

[ Voor 6% gewijzigd door Jejking op 30-06-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is lost coast nou te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Vele zeggen 26 juli, andere zeggen dat Valve het pas vrijgeeft als ATI met hun R520 komt, als dat laatste waar is kan het nog een tijd duren.
Is er ook een lijst ofzo van videokaarten die HDR hebben?
De GeForce 6 serie ondersteunt HDR, en ik geloof dat ATI met HDR in de R520 komt.

[ Voor 92% gewijzigd door XWB op 02-07-2005 23:26 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt :)

ook de x800 serie ondersteund de HDR versie die hl2 gaat gebruiken.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Zijn er meerdere HDR versies dan? :?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar als HDR op de ati draait draait hij ook op de nvidia. Andersom niet altijd geloof ik. Heeft iets te maken met het grotere aanbod aan technieken in de nvidia tov de ati, sm 3.0 vs een uitgebreidere sm 2.0 (waarin oa een HDR techniek voorkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 08:11

Acid_Burn

uhuh

Was deze al voorbij gekomen.. kon em zo snel niet vinden in de search

http://www.hlcomic.com/view.php?date=2005-05-01

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Lag in een deuk van die concerned strip van hlcomic. geweldig _/-\o_

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:03
zie hier: War of the Worlds

Afbeeldingslocatie: http://drzeus.best.vwh.net/wotw/illus/alvim-correa10.jpg

en de vergelijking: Half life 2

Afbeeldingslocatie: http://www.armchairempire.com/images/Reviews/pc/half-life-2/half-life-2-2.jpg

wel typisch....

heeft VALVE soms een overeenkomst met Spielberg?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het boek "war of the worlds" is al minstens 30 jaar oud en zover ik weet niet van steven spielburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Laatst online: 11:03
nee, maar dan zou het kunnen dat Valve de rechten heeft gekocht....

de sfeer komt ook goed overeen mnet de game

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Laatst online: 15-09 08:47

aapelite

Do the kirby!

Beide verhalen gaan over een buitenaardse invasiemacht. Het kan goed dat half life wat geleend heeft van het war of the worlds verhaal. Nog voor de film uitkwam zag ik wel wat overeenkomsten, wat niet betekend dat het hetzelfde is. Het hele verhaal is verder compleet anders dus daar houden degelijkenissen ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier iemand bekend met Tim coop? Een cooperative mod. Ik heb me al een aantal lan's vermaakt met deze mod. Sven coop 2 liet te lang op zich wachten dus toen heeft Tim besloten zelf een mod in mekaar te jassen. Verwacht er niet teveel van. Maar het is toch wel erg leuk met een paar man, de verschillende maps uit te spelen. Een soort voorproefje op Sven coop 2. Er is wel een tekort aan maps. Ik mis goede maps waar ik hele blokades kan opwerpen met mn antigrav gun en de boel kan afzetten met automated sentry guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 21:16:
ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar als HDR op de ati draait draait hij ook op de nvidia. Andersom niet altijd geloof ik. Heeft iets te maken met het grotere aanbod aan technieken in de nvidia tov de ati, sm 3.0 vs een uitgebreidere sm 2.0 (waarin oa een HDR techniek voorkomt)
Voor HDR heb je shadermodel 2.0b nodig. SM 2.0b is een speciale ATI versie van 2.0 met een paar extra features van 3.0. De meeste nVidia kaarten ondersteunen al SM3.0 dus HDR zou op beiden moeten werken. Er zijn verder dus geen meerdere versies.

Ten tweede: HDR heeft zo'n belachelijke hoge eisen omdat elke lichtstraaltje nu perfect zoals in "real-life" wordt berekend. Je kan alle andere leuke woorden vergeten want het zit allemaal in HDR. Het verschil is niet wereldschokkend aangezien de huidige spellen het ook zoveel mogelijk proberen te simuleren zonder de echte berekeningen te doen. Echter als je nu al vergaapt aan de lichteffecten, zal je HDR geweldig vinden :)

* Dutchmega hoopt dat in Half-Life 3 ook PPU-ondersteuning zit
HDR, (realistische) physics en de verhaallijn van HL: Dat is een mooie combinatie :D

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchmega op 04-07-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:01:
het boek "war of the worlds" is al minstens 30 jaar oud en zover ik weet niet van steven spielburg
Dit moet ik even rechtzetten :P Minstens 30 jaar... Ja, best wel... Tis namelijk meer dan 100 jaar geleden voor het eerst uitgegeven :D Volgens mij is het uitgekomen in 1898 :D En idd, het is niet van Steven Spielberg :+ Tis van HG Wells, de man die ook oa The Time Machine en The Island of Dr Moreau schreef.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 17:02

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Okyah schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:38:
[...]

Dit moet ik even rechtzetten :P Minstens 30 jaar... Ja, best wel... Tis namelijk meer dan 100 jaar geleden voor het eerst uitgegeven :D Volgens mij is het uitgekomen in 1898 :D En idd, het is niet van Steven Spielberg :+ Tis van HG Wells, de man die ook oa The Time Machine en The Island of Dr Moreau schreef.
Sorry voor het off topic. Maar om nog even door te gaan op HG Wells, zijn originele versie van het boek War of the Worlds is in de jaren 50 een keer voorgelezen op de radio in Engeland of Amerika (weet niet helemaa zeker waar) Het verhaal werd zo echt voorgelezen dat er een massale hysterie ontstond omdat veel mensen dachten dat het echt was en dat ze naar een nieuwsuitzending zaten te luistenen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Meelobee schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:56:
[...]

Sorry voor het off topic. Maar om nog even door te gaan op HG Wells, zijn originele versie van het boek War of the Worlds is in de jaren 50 een keer voorgelezen op de radio in Engeland of Amerika (weet niet helemaa zeker waar) Het verhaal werd zo echt voorgelezen dat er een massale hysterie ontstond omdat veel mensen dachten dat het echt was en dat ze naar een nieuwsuitzending zaten te luistenen.
offtopic:
Dat kwam omdat ze het hoorspel begonnen met een "nieuwsuitzending" over een invasie en daarna pas het hoorspel aankondigden. Het hoorspel werd af en toe onderbroken voor "nieuws" over de invasie. Veel mensen dachten dat het nieuws niet bij het hoorspel hoorde, terwijl het juist er wel onderdeel van was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog ergens de 4 LP's liggen van War of the Worlds, volgens mij vallen de overeenkomsten met HL2 wel mee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 14:38
Het boek van War of the Worlds is zelfs meer dan 100 jaar oud! 1898 om precies te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Nee echt??

tip: kijk eens zo'n 4 replies voor de jouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Gisteren ook eindelijk HL2 gekocht, wel de winkelversie, dus voor mij helaas geen HL:Source. Eerste indruk is echt super, kreeg weer helemaal het gevoel van de eerste Half-Life.

Nu nog ergens tijd gaan zoeken om wat meer te spelen deze week, kijken hoe ver ik kan komen. Wat me bij steam opviel is dat ik Blue Shift niet kon registreren, wel jammer, aangezien ik het hele Half-Life pakket thuis had liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik heb gister War of the Worlds gezien.... en echt... ik kreeg continu HL² flashbacks, echt niet normaal!! Ten eerste die tripods/striders, dat stadje waar de film begint, het geluid van die tripods, de rocketlaunchers, echt te cool. Ik heb weer helemaal zin om het spel te spelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Half-Life2 : Aftermath Q&A op GameSpot

Met wat nieuwe plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/179/reviews/927314_20050629_screen002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/179/reviews/927314_20050629_screen003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/179/reviews/927314_20050629_screen004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/179/reviews/927314_20050629_screen008.jpg

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
Ik zie in het tweede plaatje een Antilion op hun afvliegen, hoort die niet aan jouw kant te staan gezien het feit dat je beschikt over Bug Bait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Niet zo moeilijk doen he DanielB ;). Zie jij gordon ergens staan? Dit is een scene zonder Gordon, die ligt aan het strand namelijk met dit weer. Alyx heeft toch geen rugzak bij waar het in past... tsss ;)

Om dit topic toch even levend te houden:
Gordon gaat op vakantie en neemt mee: zijn crowbar (of kennen jullie dat woordspelletje niet)

Sorry Crash, dit is inderdaad meer iets voor in de huiskamer.

Ik heb ook wel zin om aftermath te spelen. Lekker singleplayerlevels net als lost coast welke binnenkort komt.

[ Voor 22% gewijzigd door Gody op 10-07-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Laatst online: 23-02-2023
Gody schreef op zondag 10 juli 2005 @ 20:38:

Gordon gaat op vakantie en neemt mee: zijn crowbar (of kennen jullie dat woordspelletje niet)
Nou, vertel is? ik ben benieuwd :)

Aftermath heb ik echt zin in, echt tof dat HL universum :o

[ Voor 12% gewijzigd door ReddishRat op 10-07-2005 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 11:27
Gody schreef op zondag 10 juli 2005 @ 20:38:
[..]

Om dit topic toch even levend te houden:
Nee, dit woordspelletje gaat hier niet plaatsvinden. Want in plaats van dat je het topic in leven houd help je het dan aan een slotje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Aftermath is dat dan vrij te downloaden of gaat dat weer geld kosten ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 20:45:
Ik heb gister War of the Worlds gezien.... en echt... ik kreeg continu HL² flashbacks, echt niet normaal!! Ten eerste die tripods/striders, dat stadje waar de film begint, het geluid van die tripods, de rocketlaunchers, echt te cool. Ik heb weer helemaal zin om het spel te spelen!!
Idd, die tripods deden erg aan HL2 denken, maar voor de rest had ik niet echt HL2 flashbacks ofzo....

Totaal niet de oost europese sfeer die in HL2 rondhangt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:17
ScrooLoose schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:09:
Aftermath is dat dan vrij te downloaden of gaat dat weer geld kosten ?
Een expansion kost eigenlijk altijd geld. En 'HL² Aftermath' ook.

Alleen 'HL² The Lost Coast' geven ze gratis vrij via Steam als je 'HL²' al bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
ScrooLoose schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:09:Aftermath is dat dan vrij te downloaden of gaat dat weer geld kosten ?
De got search of google google. Maar omdat het zo warm is buiten en we vrij vergevingsgezing zijn: je moet hl aftermath kopen. :)
Singleplayer hoofdstuk The lost coast is daarentegen wel gratis zodra ie klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
Gody schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:19:
[...]
De got search of google google. Maar omdat het zo warm is buiten en we vrij vergevingsgezing zijn: je moet hl aftermath kopen. :)
Singleplayer hoofdstuk The lost coast is daarentegen wel gratis zodra ie klaar is.
Maar voor The Lost Coast dien je wel weer Half-Life² te hebben, dus moet je alsnog dokken als je Half-Life² niet hebt... Dus je bent sowieso een rib uit je lijf kwijt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het al eerder genoemd is, maar op www.gamekeystore.com is hl2 erg goedkoop te krijgen. Je koopt op die site alleen cd keys, die krijg je toegemailt. Betalen kan voor alsnog alleen via paypal voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:16:
[...]

Idd, die tripods deden erg aan HL2 denken, maar voor de rest had ik niet echt HL2 flashbacks ofzo....

Totaal niet de oost europese sfeer die in HL2 rondhangt :+
Je bedoeld.. de tripods uit HL2 deden je erg aan WotW denken (hint, zoek eens naar oude posters van het hoorspel bijv de jeff wayne versie van WotW)/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
War of the Worlds! Ja idd! En ik vroeg me af... omdat Madagascar zoveel van die film-rips in zich heeft, merkte ik op dat je op een gegeven moment iemand hoort zeggen; "Wake up *naam*. Rise and shine...

Naja, dit leek een beetje op de intro van H-L 2. Maar ik zal er wel naast zitten hoor ;) "Wake up and smell the ashes" ontbreekt ook btw.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

WizZie- schreef op maandag 11 juli 2005 @ 00:25:
War of the Worlds! Ja idd! En ik vroeg me af... omdat Madagascar zoveel van die film-rips in zich heeft, merkte ik op dat je op een gegeven moment iemand hoort zeggen; "Wake up *naam*. Rise and shine...

Naja, dit leek een beetje op de intro van H-L 2. Maar ik zal er wel naast zitten hoor ;) "Wake up and smell the ashes" ontbreekt ook btw.. :P
Wake up, rise and shine wordt anders al vrij lang in redelijk veel films en series gebruikt. In ieder geval lang voordat Half-Life 1 in ontwikkeling was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

DanielB schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:40:
[...]

Maar voor The Lost Coast dien je wel weer Half-Life² te hebben, dus moet je alsnog dokken als je Half-Life² niet hebt... Dus je bent sowieso een rib uit je lijf kwijt :Y)
HL2 kost 30 euro en de LE kost 50 euro.

30 euro is echt geen geld voor zo'n prachtig spel _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Mwoah, het verhaal is pas ruim honderd jaar oud en heeft inderdaad niets met Spielberg of Valve te maken :)

En ik moet zeggen dat ik vanaf de eerste keer dat ik die grote dingen in HL2 zag toch wel weer aan die dingen uit WotW moest denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

BioWEB schreef op maandag 11 juli 2005 @ 01:00:
[...]

Mwoah, het verhaal is pas ruim honderd jaar oud en heeft inderdaad niets met Spielberg of Valve te maken :)
[rml]Okyah in "[ PC] Half-Life 2 deel 13"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Heb net een bijna compleet nieuwe PC en nu ben ik HL2 weer aan het spelen met alles op z'n hoogst en nu moet ik zeggen dat alles er donders gelikt uitziet :9~ _/-\o_ , had het de eerste keer gespeeld met bijn alle eye-candy opties uit of heel laag :)
Wereld van verschil B)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
ScrooLoose schreef op maandag 11 juli 2005 @ 09:19:
Heb net een bijna compleet nieuwe PC en nu ben ik HL2 weer aan het spelen met alles op z'n hoogst en nu moet ik zeggen dat alles er donders gelikt uitziet :9~ _/-\o_ , had het de eerste keer gespeeld met bijn alle eye-candy opties uit of heel laag :)
Wereld van verschil B)
Ga je hem nu opnieuw uitspelen? :Y)

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

BMRS schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:24:
[...]

Ga je hem nu opnieuw uitspelen? :Y)
Ik heb net HL2 voor de 5e keer uitgespeeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Nou voorlopig ga ik hem niet meer spelen. Maar ik laat n maat van me hem spelen bij mij thuis aangezien zijn pc het niet trekt. En ik moet zeggen dat het erg cool is om gewoon mee te kijken. We zitten af en toe uren achter de pc. Je ziet het spel heel anders uiteraard dan wanneer je zelf speelt. Het is absoluut een enorm mooi spel. En zeer vermakelijk im iemand anders het te zien spelen. Heb hem zelf nu 3 x uitgespeeld, dus spelen hoeft effe nie meer.

Kben wel benieuwd naar die expansion btw ...
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.