[PC] Half-Life 2 deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.253 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
JediUberknaft schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:12:
Nou voorlopig ga ik hem niet meer spelen. Maar ik laat n maat van me hem spelen bij mij thuis aangezien zijn pc het niet trekt. En ik moet zeggen dat het erg cool is om gewoon mee te kijken. We zitten af en toe uren achter de pc. Je ziet het spel heel anders uiteraard dan wanneer je zelf speelt. Het is absoluut een enorm mooi spel. En zeer vermakelijk im iemand anders het te zien spelen. Heb hem zelf nu 3 x uitgespeeld, dus spelen hoeft effe nie meer.

Kben wel benieuwd naar die expansion btw ...
Ik stoor me meestal aan dingen die mensen doen als ik mee zit te kijken :P Erg irritant eigenlijk.
'Neeheee, je moet daarheen'. Vooral als m'n broertje speelt heb ik dat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Maar ik houd netjes mijn mond dicht, en ga eigenlijk alleen maar samen met hem uit mijn dak. Hij stoort zich totaal niet aan mij. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik zelf speel ook op mijn best in mijn eentje. Maar hij schijt ook in zijn broek vaak ... dus kan het wel gebruiken dat ik ernaast zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Ik moet het ook nog eens een keer uitspelen op het laagste niveau en dan steeds een difficulity-level hoger... Maar eerst Half-Life(: Source) uitspelen, want ik heb dat spel maar half uitgespeeld dus ken het gehele verhaal niet, wat misschien wel jammer is. Ik zit wel echt te wachten op de expansie! :D

Wat ik wel jammer vind is dat Hlcomic.com al een tijdje down is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 18:20

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Niemand hier heeft er verstand van die verfpotten? :?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 14:55
ing._Buttje schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 08:10:Niemand hier heeft er verstand van die verfpotten? :?
Je moet dus niet die potten met de rode deksels hebben waar je het 2 pagina's geleden over had... Maar die andere. Wit met groen/grijs achtige tekst erop meen ik. Kan zogauw geen plaatje voor je vinden, maar loop maar eens wat rond. Je vindt ze zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 18:20

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ow ............ ahaaaaaaaaa :*)

Ik zal eens kijken, thanks!!!!!!! :)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
bij mij lagt het spel enorm :(. Wat valt daar tegen te doen? Ik heb een amd athlon xp 2800+, nforce2 mobo en een 6800le videokaart met onboard realtek geluid en 512 mb ddr. De fps is in principe in orde, maar het geluid en beeld stotteren gigantisch zo af en toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

DarkShadow schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:46:
bij mij lagt het spel enorm :(. Wat valt daar tegen te doen? Ik heb een amd athlon xp 2800+, nforce2 mobo en een 6800le videokaart met onboard realtek geluid en 512 mb ddr. De fps is in principe in orde, maar het geluid en beeld stotteren gigantisch zo af en toe...
Dit probleem hebben veel mensen, bij mij hielp het upgraden naar 1GB ram gigantisch.

[ Voor 4% gewijzigd door babbaloerie op 15-07-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik heb net een geniaal filmpje gevonden. Denk dat elke HL2 fan (like me) smult bij dit filmpje :9~

*Klik*

Het is een quicktime movie van ongeveer 6 minuten. Ik vind het wel de moeite waard om dit te melden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 19:58
LyP0 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 22:52:
boek zou ik ook meteen halen. een speel film liever niet want dan gaan ze de hele shit daarna gewoon uitmelken. is dat wat jullie willen, van halflife het zelfde maken als ea met de sims. ( btw zou een saaie film worde, sims the movie !!

btw hl2 draait met ongeveer 30 fps en soms drops tot 15 op een sempron 2600 @ 2.3 ghz met 512 mb ddr en een ati 9200 pro. je moet het dat wel op 600x800 draaien
Da's nog niks. Een vriend van mij had HL2 uitgespeeld op een AMD Duron (1300mhz, rating weet ik niet) en een ATI 9250. Op 800x600 ging het nog best wel redelijk eigenlijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

600x800.. heb je je monitor dan op z'n kant staan? :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MarcoC schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:20:
[...]
Da's nog niks. Een vriend van mij had HL2 uitgespeeld op een AMD Duron (1300mhz, rating weet ik niet) en een ATI 9250. Op 800x600 ging het nog best wel redelijk eigenlijk. :D
Ik heb gespeeld @ AMD Athlon @ 1,1ghz (FSB 100mhz), Radeon 8500 LE. Het ging wel.. Alleen had ik bij 1 level wel constant 8 FPS.. Dat was niet leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
ReddishRat schreef op zondag 17 juli 2005 @ 02:23:
Ik heb net een geniaal filmpje gevonden. Denk dat elke HL2 fan (like me) smult bij dit filmpje :9~

*Klik*

Het is een quicktime movie van ongeveer 6 minuten. Ik vind het wel de moeite waard om dit te melden 8)
Haha echt cool gedaan! :) Die G-man had ie bij het einde misschien wat meer expressie in het gezicht kunnen geven. Erg leuk!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
Het istoch niet echt de G-Men, aangezien die nogal creepy manier van praten heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom ergens niet uit en hopenlijk kunnen jullie me verder helpen...
Ik ben namenlijk al behoorlijk ver in het spel en nu ben ik al in die hele grote toren in het midden van city 17. Ik moet nu die gast stoppen omdat hij wil ontsnappen in zo'n vage bal.
Nu ben ik al helemaal naar boven gelopen maar ik kan hem niet stoppen.
Wat moet ik doen om hem tegen te houden?
( Omdat ik gister het spel heb gekregen heb ik gister van 12:00 tot 23:00 en vandaag nog vele uurtjes half-life2 gespeeld. >:) Man wat een geweldig spel! K krijg nu wel een beetje hooftpijn. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 15-09 19:58
Je moet die dingen die om die bal heen draaien toch kapot maken :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
DanielB schreef op maandag 18 juli 2005 @ 19:39:
Het istoch niet echt de G-Men, aangezien die nogal creepy manier van praten heeft...
Zeker nog nooit de echte film gezien van A Few Good Men :D
Das de stem van Jack Nickelson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Lol, EA wordt de nieuwe distributeur van Half Life 2 :)

bron : http://www.gamespot.com/news/2005/07/18/news_6129331.html

[ Voor 39% gewijzigd door Shaidar op 19-07-2005 12:03 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
EA will also assume distribution duties on a new Game of the Year edition of Half-Life 2 for the PC, which will include Half-Life 2 and Counter-Strike: Source, as well as Half-Life 2: Deathmatch and Half-Life: Source, in a single box.
_O_

Zeker goed nieuws, nu hoef ik de CE niet meer te kopen voor HL:S. :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Vorig jaar won Valve een rechtzaak tegen hun uitgever Vivendi. Valve mocht dus op zoek naar een nieuwe exclusieve partner voor het uitgeven van games. De keuze viel op gamegigant Electronic Arts.

De eerste game die door EA zal worden uitgegeven is Half-Life 2 voor de Xbox. Ook de 'Game of the Year'-edities van Half-Life 2 zal onder EA-vlag in de winkels komen te liggen. In het GotY-pakket zullen onder meer Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 2: Deathmatch en Half-Life: Source aanwezig zijn. De updates van de games blijft wel in handen van Valve.
Gelukkig heeft EA niks over de patches te zeggen :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 19:08:
[...]

Gelukkig heeft EA niks over de patches te zeggen :)
Nee... EA... :( (ik was niet op de hoogte van deze ontwikkeling :P )

Ik hoop dat ze geen invloed krijgen op het ontwikkelproces van toekomstige Valve spellen. Naar mijn idee weer EA alles altijd zo fijn tot prut te verwerken (NFS:U, FIFA, ed..) Veel te veel verkoopgericht met hun nieuwe games die maar een tikje anders zijn dan zijn voorganger, of zelfst eerste versies uitbrengen die, wanneer de follow-up uit komt, niet eens goed af bleken te zijn en de leukste onderdelen maar voor in n latere versie bewaard worden :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Inderdaad, zo ook met de patches, ofwel werken ze maar half ofwel komen ze veel te laat of luisteren ze niet naar de community. Maar daar hebben ze dus gelukkig niks over te zeggen :) Zolang ze Valve niet overkopen is er niks aan de hand.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 19:14:
[...]
Ik hoop dat ze geen invloed krijgen op het ontwikkelproces van toekomstige Valve spellen. Naar mijn idee weer EA alles altijd zo fijn tot prut te verwerken (NFS:U, FIFA, ed..)
Vergeet de laatste grote failure niet: BF2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Overigens is bij Bol.com de Collectors Edition voor maar 40 euro te halen. Ik had em zaterdagnacht besteld, gister verstuurd en vanochtend binnen. :)
Had normale HL2 al maar dit moest er gewoon bij. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Weet iemand waar je die mooie nieuwe maps van de wedstrijd kan halen?
Ze zouden zogenaamd via Steam te leechen zijn, maar mij lukt het niet.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Mits we het over dezelfde hebben kunt je ze gewoon via multiplayer spelen. En dan heb je ze dus... Maarja dan moeten er wel servers zijn die ze draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 05:36
Tijgert schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:00:
Weet iemand waar je die mooie nieuwe maps van de wedstrijd kan halen?
Ze zouden zogenaamd via Steam te leechen zijn, maar mij lukt het niet.
Als je gewoon up-to-date bent met steam, heb je die maps automatisch ja.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Weet iemand hoe ik hier verder moet?
Ik zit vast in een mega trappenhuis. Ik kan niet omhoog, want daar is de trap kapot, en niet naar bené want daar is zijn geen 'galerijen' meer. Alleen nog een trap langs een buis, maar ik kan niets vinden waar ik ín kan, wat ik kan verplaatsen om een brug of iets te maken of iets om te slopen zodat ik door kan lopen.
iemand een idee?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cwkorevaar/fora/GoT/d3_c17_080018.jpg

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Er is nog een andere trap dan die trap. Daarmee kan je verder. Gewoon ff rondkijken. Volgens mij zit ie, als je met dat bakje omhoog gaat, en dan over de balk loopt waar dat bakje aanhangt (dus eigenlijk terugloopt) aan de rechter kant.

Ik kan het ook niet voor je nakijken, want mn laptop is opgestuurd voor reparatie... :'(

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ehmmm...ik kan me nog herrineren dat op de 24ste de "Lost coast" level uitkwam??
Klopt dit? of is het alweer verschoven.
Anders zou het overmorgen uit moeten komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
Vanitas schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:27:
Er is nog een andere trap dan die trap. Daarmee kan je verder. Gewoon ff rondkijken. Volgens mij zit ie, als je met dat bakje omhoog gaat, en dan over de balk loopt waar dat bakje aanhangt (dus eigenlijk terugloopt) aan de rechter kant.

Ik kan het ook niet voor je nakijken, want mn laptop is opgestuurd voor reparatie... :'(
Hmm, ik zie geen bakje :? Kan je uitleggen waar ik dat bakje zou moeten vinden? ergens bij die ladder die aan die pijp zit zei je?
Hier nog een shotje, van zo hoog als ik via de gewone trappen kan komen. Hoger kom ik niet, want daar is de trap in 2 delen. (ben wel een verdieping hoger gestart, maar toen over de trap gejumpt, omdat boven niet verder dacht te komen. Kan nu dus niet meer terug).Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cwkorevaar/fora/GoT/d3_c17_080021.jpg

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Je moet ergens een zijgang hebben, daar is een deur meen ik me te herinneren...

Ik zal eens even kijken of ik het level kan vinden zogauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
Gody schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 20:00:
Je moet ergens een zijgang hebben, daar is een deur meen ik me te herinneren...

Ik zal eens even kijken of ik het level kan vinden zogauw.
Vooruit, we gooien er nog een lading screenshots tegenaan :)
In 3 stapjes naar de kamer toe.

Bedoel je deze deur? Ik kom die kamer wel in, maar niet door dat gaas en niet door die 2 grote deuren die je in screenshot 2 ziet. Kan overigens wel dingen door het gaas gooien en schieten.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cwkorevaar/fora/GoT/d3_c17_080022.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cwkorevaar/fora/GoT/d3_c17_080023.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cwkorevaar/fora/GoT/d3_c17_080024.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door ernst op 22-07-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Ja die deuren ja. Je kunt door het raam een balk aan de haken van de deuren zien hangen. You do the math ;)
spoiler:
Gebruik je gravity gun om de balk eruit te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Weet iemand of de special edition die ze bij rax.nl verkopen inderdaad de versie is met de inhoud van het online gold pakket? Ik zie namelijk geen melding van een tinnen/blikken/metalen doos, en ook het daar vermelde plaatje van de box in een andere :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
Gody schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 20:43:
Ja die deuren ja. Je kunt door het raam een balk aan de haken van de deuren zien hangen. You do the math ;)
spoiler:
Gebruik je gravity gun om de balk eruit te krijgen
Yes, dah was 'm. Thnx. Inmiddels vliegen de blauwe laserbeams me om de oren (stukje verder) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Kippenijzer schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 21:38:Weet iemand of de special edition die ze bij rax.nl verkopen inderdaad de versie is met de inhoud van het online gold pakket? Ik zie namelijk geen melding van een tinnen/blikken/metalen doos, en ook het daar vermelde plaatje van de box in een andere :?
Ik zie daar geen special edition. Ik zie wel een Collectors Edition. De Collectors edition is niet dezelfde als de gold editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit vond ik zelf ook nog wel een mooi plaatje. Maar tievus wat een vaag end. Wat zegt die gast nou eigenlijk allemaal?

Screenshot *spoiler-gevoelig*

Eeeeh... nou tja dit vond ik ook anders wel een leuk plaatje. :P

Afbeeldingslocatie: http://img174.imageshack.us/img174/923/lekkerding1bg.th.jpg

( het spel heb ik gespeeld met een Ti 4200 128mb ( overgeclocked op 300/555 )
Het zag er verder super uit en zonder enige hapering )

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik zou dat bovenste plaatje er maar als link neerzetten, aangezien dat het einde van HL2 spoiled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Wat ik me afvraag is het volgende:

Op press plaatjes zie je vanuit het oogpunt van Gordon een shot in de (ik meen) gevangenis waar een combine soldier wordt gepriemd door een blauwe lichtgevende sliert.

In de game heb ik dat nergens kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Tijgert schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:35:
Wat ik me afvraag is het volgende:

Op press plaatjes zie je vanuit het oogpunt van Gordon een shot in de (ik meen) gevangenis waar een combine soldier wordt gepriemd door een blauwe lichtgevende sliert.

In de game heb ik dat nergens kunnen vinden...
Nee dat beest (de Hydra ofzo) is eruit gelaten, weet ook niet waarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

zodat ze die kunnen gebruiken voor de uitbreiding? :)

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Hydra was volgens Valve uiteindelijk gewoon niet uitdagend om tegen te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 19:29
Ik heb voor de gein wat met cheats zitten spelen, maar nu vind ik niet hoe ik ze weer af kan zetten. Ik heb al wat op sites zitten zoeken, maar niets helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zoutvat schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 17:14:
Ik heb voor de gein wat met cheats zitten spelen, maar nu vind ik niet hoe ik ze weer af kan zetten. Ik heb al wat op sites zitten zoeken, maar niets helpt.
Gewoom weer invoer in de console.
Dus als je godmode aan heb gezet, gewoon weer god invoeren. Net als met noclip e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Werkt niet, toch bedankt. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Teun_2 op 02-08-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Laatst online: 15-09 17:52

Tys

In je console:
sv_cheats 0
That will do the trick :)

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Ook al geprobeerd, werkt ook niet.
Miss ook even vermelden dat de console bij mij eerst niet werkte, ook niet als de optie bij advanced aangevinkt stond. Ik heb het probleem opgelost door in de config file in halflife 2/hl/cfg een andere toets aan de console te binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Oplossing gevonden. Je kan de godmode niet afzetten als sv_cvheats op 0 staat, dit moet op 1 staan om de godmode te kunnen afzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Steam update
While we know we're starting to sound a little like a broken record, Lost Coast, Day of Defeat, and Aftermath are in the final phases of development and being polished for release. While the latter two aren't quite at the point where we can nail down an exact release date, we're expecting to have Lost Coast ready in a couple of weeks.

One of the interesting features we added to Lost Coast is a commentary system, where you'll be able to hear first-hand some of the background on the features and choices in Lost Coast from the team responsible for building it. If this is something that goes over well with the community, we'll be adding it into our future titles.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Klinkt goed dat commentaar systeem. Ben benieuwd hoe het gaat werken. Verder is het fijn om te horen dat ze Lost Coast snel klaar denken te hebben. Kijk er erg naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Er is een trailer van Half-Life 2 Aftermath verschenen op http://www.gamespot.com/p...&tag=gs_hp_flashtop_watch

March of the Eagles

Verwijderd

Kort en donker filmpje... (streaming dan)

Mirror: (Zonder registratie)

http://videogames1.mtv.co...space/video.php?id=927314

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 10:11 ]

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Vet filmpje hoor. Ben blij dat Alyx nog leeft hahah :P

Ziet er trouwens wel behoorlijk uit eng met die Stalkers :o

• Dutchmega
  • Niet online
Erg mooi filmpje, ik ben helemaal nieuwsgierig geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Als ik mijn hele HL2 gebackupped heb met de daarvoor bedoelde functie en ik wil die later weer terugzetten (voor als ik een Ghost terug zet), moet ik dan eerst HL2 installen en dan de backup terug zetten of meteen de backup dubbel klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half-Life 2 en Counter Strike: Source crashen..

Moest even. Heb de game sinds vandaag en raak aardig gefrustreerd. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dat filmpje is inderdaad leuk. :) Ik heb wel weer zin in HL2, en vooral een nieuw stuk ervan. :P

Is het eigenlijk al zeker dat dit spel niet gewoon in de winkels is te krijgen? Aangezien ik geen CC heb, en de vriend waar ik nog wel es de CC van mag gebruiken zelf ook HL fan is, dan wordt het wel heel lastig om Aftermath legaal te spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Vanitas schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:16:
Dat filmpje is inderdaad leuk. :) Ik heb wel weer zin in HL2, en vooral een nieuw stuk ervan. :P

Is het eigenlijk al zeker dat dit spel niet gewoon in de winkels is te krijgen? Aangezien ik geen CC heb, en de vriend waar ik nog wel es de CC van mag gebruiken zelf ook HL fan is, dan wordt het wel heel lastig om Aftermath legaal te spelen. :(
Je kan ook een e-mailtje sturen naar Valve dat je graag met de CC een 2de editie van Aftermath wilt kopen. Zo heb ik het ook gedaan voor mijn broertje die mijn CC nodig had om Halflife2 te kopen nadat ik 'm al gekocht had. Geen probleem meegehad, was binnen een dag geregeld voor ons. Dus gewoon eventjes een e-mailtje sturen :)

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
Vanitas schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:16:

Zou raar zijn, gezien ze toch een deel van de doelgroep zullen missen daarmee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Beetje klooien met sv_gravity en sv_bounce is ook wel grappig.... met sv_gravity op 50 krijg je van die leuke slomo effecten :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Lieve mensen, lees mijn vraagje eens:

Als ik mijn hele HL2 gebackupped heb met de daarvoor bedoelde functie en ik wil die later weer terugzetten (voor als ik een Ghost terug zet), moet ik dan eerst HL2 installen en dan de backup terug zetten?? of zonder HL2 installatie gewoon de backup .exe file dubbel klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Tijgert schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:34:
Lieve mensen, lees mijn vraagje eens:

Als ik mijn hele HL2 gebackupped heb met de daarvoor bedoelde functie en ik wil die later weer terugzetten (voor als ik een Ghost terug zet), moet ik dan eerst HL2 installen en dan de backup terug zetten?? of zonder HL2 installatie gewoon de backup .exe file dubbel klikken?
Lieve Tijgert, wacht eens langer dan 22 uur met je vraag te herhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Is er iemand die mij een savegame kan sturen via de mail?

Vanaf het begin van: Chapter 10 - Entanglement?

Of zijn die dingen ergens te downloaden?
Tnx.

Anders moet ik weer helemaal vanaf het begin beginnen. Ik ben mijn savegames kwijt door een upgrade en format. (Vergeten te saven op een CD :X )

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 14:33
jelleeee schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:10:
[...]

Lieve Tijgert, wacht eens langer dan 22 uur met je vraag te herhalen :)
Jij gaat serieus vorige replies van mensen terugzoeken om te kijken of er wel 24 uur tussenzit? :+ Damn, dan moet je je wel erg vervelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
spokje schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:44:
[...]

Jij gaat serieus vorige replies van mensen terugzoeken om te kijken of er wel 24 uur tussenzit? :+ Damn, dan moet je je wel erg vervelen ;)
Tis ook zo lastig om die 6 posts omhoog te scrollen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 14:33
o, 6 posts. Hmm ik moet vaker terugscrollen 8)7

Truste! :w

[ Voor 7% gewijzigd door spokje op 14-08-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaylordFocker schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:35:
Is er iemand die mij een savegame kan sturen via de mail?

Vanaf het begin van: Chapter 10 - Entanglement?

Of zijn die dingen ergens te downloaden?
Tnx.

Anders moet ik weer helemaal vanaf het begin beginnen. Ik ben mijn savegames kwijt door een upgrade en format. (Vergeten te saven op een CD :X )
in console "maps *" en kies ongeveer waar je was of later, dan kan je bij new game bij alle voorgaande levels beginnen. Of gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Bedankt.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Hehe, nu weet iedereen welke vraag ik stel, maar niemand wil even antwoorden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ik denk niet dat je eerst HL2 vanaf CD/DVD hoeft te installeren. De backupfunctie werkt namelijk alleen als je HL2 installatie volledig up to date is.

Aan de bestandsgrootte (3370 MB) valt ook af te leiden dat van het complete spel een backup wordt gemaakt. Bovendien heeft een backup weinig zin als je het spel vervolgens weer vanaf originele CD/DVD gaat installeren of via steam gaat downloaden.

Indien je het bovenstaande in gedachte houdt, lijkt het me het meest voor de hand liggend dat je het spel niet eerst vanaf originele CD of DVD hoeft te installeren, maar dat je gewoon de backup kan terugzetten je HL2 installatie meteen weer werkt en up to date is.

Dit zijn mijn gedachten hierover, ik heb het verder nooit uitgetest. Maar hoe dan ook, je komt er vanzelf ook achter bij het terugzetten. Indien het direct terugzetten van je backup niet werkt, zal die vanzelf wel met een melding komen wat er fout is en wat je daaraan moet doen.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Jeroen17 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:50:
lijkt het me het meest voor de hand liggend dat je het spel niet eerst vanaf originele CD of DVD hoeft te installeren, maar dat je gewoon de backup kan terugzetten je HL2 installatie meteen weer werkt en up to date is.
ja.. dat werkt.. ik heb steam op mn D schijf en toen ik windows opnieuw had geinstalleerd kon ik gewoon steam weer starten, werkt perfect :)

(meer spellen zouden dat moeten hebben)

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Excellent... Jeroen17, jouw antwoord bespaart mij ge-experimenteer en frustratie van Ghosts terug zetten etc.
We gaan dus fijn HL2'en aan boord op de XPS2 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

hoe zit het nu met lost coast ?? die zou toch de 26 julie komen, toch...
verheug me al op hdr maps :D, in farcry ziet het er gewoon al uber geil uit :o
en afthermath in de herfst ?? zal wel eerder kerst worden of zomder volgend jaar.
btw ik hoop niet dat EA alles gaat over nemen, dadelijk gaan ze met hl doen wat ze ook met alle sport games, need 4 speed en de sims hebben gedaan , UITMELKEN. dan kan je gaan betalen voor elke upgrade/uitbreiding.
maaruh valve was toch ook niet de oorspronkelijke uitgever van hl1, dat was sierra toch .... ??

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Tijgert schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:38:
Hehe, nu weet iedereen welke vraag ik stel, maar niemand wil even antwoorden 8)7
Het kan ook zo zijn dat niemand een antwoord weet op jou vraag. Je kan ook gewoon rustig wachten, ipv gaan lopen klagen dat niemand je wilt helpen...

En ja, ik weet wel dat je al antwoord hebt gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

LyP0 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 02:16:
maaruh valve was toch ook niet de oorspronkelijke uitgever van hl1, dat was sierra toch .... ??
Sierra is de uitgever van Half-life. Valve de ontwikkelaar. ;)
Maar al met al Valve heeft er wel een ubergeile game van gemaakt.
En EA sucks aan 6 kanten van een kubus. Geef mij maar Ubisoft. :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LyP0 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 02:16:
hoe zit het nu met lost coast ?? die zou toch de 26 julie komen, toch...
verheug me al op hdr maps :D, in farcry ziet het er gewoon al uber geil uit :o
en afthermath in de herfst ?? zal wel eerder kerst worden of zomder volgend jaar.
btw ik hoop niet dat EA alles gaat over nemen, dadelijk gaan ze met hl doen wat ze ook met alle sport games, need 4 speed en de sims hebben gedaan , UITMELKEN. dan kan je gaan betalen voor elke upgrade/uitbreiding.
Maak je geen zorgen, Valve heeft de touwtjes nog steeds voor 100% ZELF in handen.

Verwijderd

http://media.putfile.com/HL2-Laternenbesteigung

Zelfs als kraan bestuurder kan je je ei kwijt in HL2.
Wat een cool filmpje.

• Tijgert

Tijgert

Cool! I'm not worthy I'm not worthy _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• MrJ
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Jammer dat ik de Lost Coast niet zal kunnen draaien (XP2600/1GB pc3200/9700pro), maar ik heb wel zin in Aftermath.

Kijken of die voor of na SS2 komt. :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Verwijderd

Momenteel is de collectors edition voor 40 euro te koop. Maar er staan overal tegenstrijdige berichten over het wel of niet krijgen van DOD: Source. In de startpost staat dat de CE hetzelfde is als de gold edition waarbij he wel DOD: source krijgt. Dus mijn vraag is of de startpost fout is of niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 15:29 ]

• PeYote
  • Laatst online: 15-09 16:57
--> Question #1

I purchased Half-Life 2 from the store, will I be able to play Day of Defeat: Source when it is released? Is there a difference between the retail version of Half-Life 2 and the version avaliable over Steam?

--> Answer #1

If you purchased Half-Life 2 at a store (whether or not it was the Collector's Edition or standard), or purchased the Half-Life 2 Bronze Package over Steam, you own the Half-Life 2 Bronze Package. You won't be able to play Day of Defeat: Source unless you purchase the Half-Life 2 Silver or Gold Package.

This doesn't imply you'll need to buying Half-Life 2 all over again; rather, you're paying the difference in cost between the Bronze package and the new package you want to acquire.
DoD: Source FAQ op steampowered.com

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

--> Question #3

I don't have access to a credit card and therefore cannot acquire the Half-Life 2 packages over Steam. When it goes gold, will Day of Defeat Source be released in stores?

--> Answer #3

Most likely, yes. There have been some hints from Valve's official sources that it will be available for purchase in stores upon its release. The cost of it is unknown.
Alles bij elkaar genomen kan je zover ik begrijp DoD:Source in de winkel krijgen. Of voor het verschil in prijs tussen bronze en silver via steam. Dat laatste kost dan 10 dollar, ongeveer 7,5 euro !
Dat is natuurlijk erg goedkoop voor zo'n vet spel....

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• PeYote
En over de startpost, de laaste tijd speel ik regelmatig de mod Plan of Attack, misschien kan die er ook bij. Nog tweakers die deze mod spelen?

Verwijderd

Dus dan zal ik nog ongeveer 10 euro bij moeten betalen. Onder het stukje dat je knipte stond ook nog dit:

EDIT March 1st '05: Valve MAY announce a new method which will allow owners of the Bronze package to upgrade to to a Silver or Gold Package.

Hopen dus dat het dan zonder CC kan en dat je gewoon een upgrade bonnetje in de winkel kan halen.

• Tijgert

Tijgert

het zal 99% zeker met CC gaan, wat kan Valve het nou schelen wat voor methode jij wilt gebruiken, zij willen direct de poen zonder gezeur met bonnetjes en zo.

De 'MAY' doet mij vrezen dat het 'upgraden' wellicht niet zo makkelijk zal zijn (technisch?) en dat men wellicht gewoon het spel moet kopen voor de volle Expansion Disc prijs (wat dat ook moge zijn).

• DanielB
Tijgert schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 17:11:
het zal 99% zeker met CC gaan, wat kan Valve het nou schelen wat voor methode jij wilt gebruiken, zij willen direct de poen zonder gezeur met bonnetjes en zo.

De 'MAY' doet mij vrezen dat het 'upgraden' wellicht niet zo makkelijk zal zijn (technisch?) en dat men wellicht gewoon het spel moet kopen voor de volle Expansion Disc prijs (wat dat ook moge zijn).
Dat 'wat kan het hun nou schelen'... Ze zullen toch wel een deel van de klanten missen die toch verder willen spelen, maar geen creditcard hebben.

Verwijderd

Ze kunnen toch gewoon doosjes met een soort cd-key in de winkel leggen. Denk dat ze een redelijk grote doelgroep missen wanneer ze het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeYote
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:18:
Ze kunnen toch gewoon doosjes met een soort cd-key in de winkel leggen. Denk dat ze een redelijk grote doelgroep missen wanneer ze het niet doen.
Gaan ze waarschijnlijk ook doen, je zult wel iets duurder uit zijn.
Hennie-M schreef op zaterdag 27 september 2003 @ 16:25:
[...]
Weet je of je Blue Shift ook via steam kan spelen?
Valve bracht net nieuws over Blue Shift naar buiten:
Vanaf volgende week is het voor de meesten beschikbaar via steam!
We'll also be releasing Half-Life: Blue Shift on Steam next week, which will be automatically playable by anyone who owns Half-Life 1, including those who purchased the Half-Life 2 Silver or Gold packages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Misschien een beetje rare vraag.
Ik heb sinds eergister ook Half-Life 2 gekocht.
Er staat bij de controls dat je met ALT langzaam loopt, maar wanneer ik ALT ingedrukt houd en dan loop dan loop ik even snel als normaal. Hoe kan dit?
Heb em ook gebind aan een andere key, maar dat hielp ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

We'll also be releasing Half-Life: Blue Shift on Steam next week, which will be automatically playable by anyone who owns Half-Life 1, including those who purchased the Half-Life 2 Silver or Gold packages.
Dus ook de CE eigenaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeYote
Als de CE editie inclusief Half-Life 1 is dan wel.
In iedergeval niet voor de standaard hl2 of steam bronze versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Cool, begon me al wat achtergesteld te voelen met mijn mooie koekjesdoos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Collectors Edition staat gelijk aan HL2 bronze versie, met als extra Half-Life: Source (en nog wat andere prulletjes). Dus geen toegang tot HL Blue shift.

Je moet dus de silver of gold edition hebben. Of het Valve premier pack. Of je moet Blue-shift al eens in de winkel gekocht hebben.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Acid_Burn

uhuh

Technische vragen kun je in Spielerij - Problemen & Vragen kwijt. Maar voordat je daar een topic opent zou ik je willen vragen de search even te gebruiken. Er zijn namelijk een paar standaard handelingen die je kunt doen zodra je (geheugen)fouten zoals deze krijgt.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 17:54 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Legion schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:13:
Misschien een beetje rare vraag.
Ik heb sinds eergister ook Half-Life 2 gekocht.
Er staat bij de controls dat je met ALT langzaam loopt, maar wanneer ik ALT ingedrukt houd en dan loop dan loop ik even snel als normaal. Hoe kan dit?
Heb em ook gebind aan een andere key, maar dat hielp ook niet.
Geld volgens mij pas als je superman suit hebt. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Acid_Burn

uhuh

Klopt. Je moet eerst je suit hebben. Dan hoor je ook een geluidje als je ALT indrukt... zal wel iets onder druk gezet worden ofzo :)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Ik heb m'n suite al behoorlijk lang. Of komt er misschien nog een 2e suit?
Ben nu bij Entanglement. Nog steeds hoor ik geen geluidje ofzo, ook loopt ie totaal niet langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Maar de CE heeft ook Half Life 1 aan boord.. oh.. Half Life source is anders dus?
Damnit, voel me bekocht... ik ga wel met Steam-Down werken dan, bastards.

Maar.. Half Life 1 heb ik nog wel de key van! (CD is al lang vergaan), gaat dat dan met key recognition werken?

Zucht... onduidelijkheid ook allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Legion schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 04:43:
Ik heb m'n suite al behoorlijk lang. Of komt er misschien nog een 2e suit?
Ben nu bij Entanglement. Nog steeds hoor ik geen geluidje ofzo, ook loopt ie totaal niet langzamer.
Doe eens SHIFT?
Tijgert schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:29:
Maar de CE heeft ook Half Life 1 aan boord.. oh.. Half Life source is anders dus?
Damnit, voel me bekocht... ik ga wel met Steam-Down werken dan, bastards.

Maar.. Half Life 1 heb ik nog wel de key van! (CD is al lang vergaan), gaat dat dan met key recognition werken?

Zucht... onduidelijkheid ook allemaal.
Helemaal niet onduidelijk

De normale HL2:

HL2
CS Source
HL deathmatch

Collectors HL2:

HL2
HL Source
CS Source
HL deathmatch

zoeits dacht ik.