hoe kleiner hoe langzamer he!
Verwijderd
Tanx, met de heapsize op 512000 heb ik geen last meer van haperingen waneer nieuwe objecten in me schermen komen.
Nog een ander vraagje:
werk dat heapsize ook bij counterstrike source?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ik kreeg in eerste instantie niet het scherm, maar na een paar keer opnieuw opstarten is het me dan eindelijk gelukt!Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:30:
[...]
Steam>Settings>"Account">Login as different user..
Misschien helpt dat.
Bedankt voor hulp!
Ja, het is met dezelfde engine he.Rakkerzero schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:45:
Nog een ander vraagje:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Shijn bedriegt 
Ik heb weer/nog steeds last van haperingen bij de explosie's.
Waneer ik heapsize 512000 in het consel tik dan zegt die dat hij het command niet kent
In de windows taskmanger staat dat HL2 maar 200MB gebruikt. Dat is wel heel triest weinig terwijl er nog 504MB geheugen vrij is.
X:\Steam\Steam.exe -applaunch 220 -console -heapsize 512000 wilt ook niet helpen
Waneer ik heapsize 512000 in het consel tik dan zegt die dat hij het command niet kent
X:\Steam\Steam.exe -applaunch 220 -console -heapsize 512000 wilt ook niet helpen
Verwijderd
Tis ook best moeilijk om het op de correcte plek in te vullen heVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:16:
Shijn bedriegt
Waneer ik heapsize 512000 in het consel tik dan zegt die dat hij het command niet kentIn de windows taskmanger staat dat HL2 maar 200MB gebruikt. Dat is wel heel triest weinig terwijl er nog 504MB geheugen vrij is.
Start steam, rechter knop op spel, properties, launch options.
* Jejking denkt dat er na 1006 1007 posts maar weer eens een nieuw deeltje gemaakt moet worden...
Iets van [PC] Half-Life 2 deel 14 ofzo
...
Iets van [PC] Half-Life 2 deel 14 ofzo

/me Rakkerzero denkt precies hetzelfdeJejking schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:34:
* Jejking denkt dat er na 1006 1007 posts maar weer eens een nieuw deeltje gemaakt moet worden...
Iets van [PC] Half-Life 2 deel 14 ofzo...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Bij mij blijft het 200mb geheugen gebruiken terwijl ik ook een heapsize in de (goede) commandline heb geinsteldVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:16:
Shijn bedriegt
Waneer ik heapsize 512000 in het consel tik dan zegt die dat hij het command niet kentIn de windows taskmanger staat dat HL2 maar 200MB gebruikt. Dat is wel heel triest weinig terwijl er nog 504MB geheugen vrij is.
Deze vraag zal vast al 100x gesteld zijn,maar is er al iets bekend waneer "The lost coast" uit komt?
Verwijderd
Voor diegene die de gold pakket gekocht hebben toen der tijd, die hebben een poster gekregen toch van HL2 ? Ik wil graag die poster kopen. Geef er genoeg geld voor.. Als iemand zo een poster of uberhaupt een poster van HL2 heeft dan graag een email
Moet wel in perfecte staat zijn..
Vraag ik me ook af, het laatste wat ik gelezen heb is dat Lost Coast al af is. HDR is ook al geimplementeerd in de Source engine enzo. Ze hebben geen reden om hem niet te releasen volgens mijmelly schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 08:44:
Deze vraag zal vast al 100x gesteld zijn,maar is er al iets bekend waneer "The lost coast" uit komt?

Verwijderd
Nu maken ze nog lekker gebruik van de aandacht voor DoD:S. Als dat een beetje gaat liggen komt Lost Coast lijkt me.babba schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:05:
[...]
Vraag ik me ook af, het laatste wat ik gelezen heb is dat Lost Coast al af is. HDR is ook al geimplementeerd in de Source engine enzo. Ze hebben geen reden om hem niet te releasen volgens mij
Zou ik ook doen in hun positie: waarom twee cadeautjes tegelijk uitgeven, dan pakken ze alleen maar van elkaar de aandacht af.
Lijkt me ook marketing technisch handiger. Zijn toch wel een aantal die vanwege HDR via Steam de nieuwe Day of Defaut:Source hebben gekocht.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:57:
Nu maken ze nog lekker gebruik van de aandacht voor DoD:S. Als dat een beetje gaat liggen komt Lost Coast lijkt me.
Ik heb uiteraard DoD:S ook gekocht, als een echte DoD fan. Het is wel mooi hoor dat HDR, echter moet je er ook niet teveel van voorstellen. Ik heb een aantal maps van DoD:S in HDR doorlopen en wel leuk om eens gezien te hebben. Maar tijdens het spelen heb je wel wat meer hinder van HDR in bepaalde situaties. Als je uit een tunnel loopt dan wordt de buitenscene eventjes overbelicht en trekt langzaam weer weg. Dus precies zoals je ogen in het echt ook verschillen tussen donker en licht verwerken. Mocht er nu een tegenstander in het licht staan, dan zie je 'm dus niet goed. En dat is uiteraard nadelig.
Ik speel het dus zonder HDR, terwijl mijn X700 het trouwens wel prima trekt !
Ik ben zelf ook wel benieuwd naar Lost Coast, omdat dit level naast HDR ook ander leuks te bieden heeft. Het is slechts een klein level (zal slechts minuten duren ipv uren om het uit te spelen), maar alle registers worden daar opengetrokken om in een soort showcase te laten zien waartoe de Source engine in staat is:
Ik verwacht dat LC bij mij niet echt denderend zal draaien.Following the release of Half-Life 2 worldwide on 16th November 2004, a group of programmers and artists at Valve sat down to create the ultimate level, incorporating ultra high resolution textures, models and adding High Dynamic Range Rendering (HDR) to the Source engine. Their aim was to create a technology showcase: a no-holds barred level that would set new standards in image quality and realism; something to really push even the highest of today's high-end systems.
Let's be clear: Lost Coast isn't just about HDR. It's also about those other things - the amazing textures and the high quality models.
[ Voor 36% gewijzigd door Xymox op 02-10-2005 13:35 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Verwijderd
Precies het zelfde probleem als met de schaduws in de multiplayer van doom III.Xymox schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 13:24:
Mocht er nu een tegenstander in het licht staan, dan zie je 'm dus niet goed. En dat is uiteraard nadelig.
Eigelijk zullen ze servers moete maken die je alleen kan joien waneer HDR aan staat. Want anders is het helemaal niet leuk voor in de multiplayer.
BTW, dat overbright in de tunnels kom ik ook tegen in de singel play maps van Half-Life 2, maar dat is toch geen HDR ?
Verwijderd
hebben jullie dod:s allemaal met een cc gekocht?? Of zijn der ook nog andere manieren? Ik las ergens in dit topic dat je het kreeg bij een counterstrike source pakket ofzo? Ik heb hem iig nog nergens gezien.
Ik las laatst ergens dat je er in Lost Coast achter komt hoe Ravenholm overspoeld is met headcrabs
[ Voor 14% gewijzigd door babbaloerie op 02-10-2005 14:33 ]
Dat is inderdaad fake. Maar het ziet er leuk uit voor als je pc geen DHR aan kan straks om toch iets soortgelijks te hebben.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:13:BTW, dat overbright in de tunnels kom ik ook tegen in de singel play maps van Half-Life 2, maar dat is toch geen HDR ?
Vraagje (heb search gebruikt, niets gevonden, sory als ik ergens over heen kijk!): Een paar dagen terug zag ik ergens HL2 te koop en toen ik op de verpakking bij systeemeisen keek stond er niets over een internetaansluiting. Nou meen ik me te herinneren dat toen het spel uitkwam, je de boel alleen aan de praat kon krijgen door on-line te registreren op een of andere server (Steam?) die vrijwel de hele tijd onbereikbaar was toen, vanwege populariteit. Nu was dat voor mij de belangrijkste reden om het spel NIET te kopen (ik heb op mijn pc thuis geen internetmogelijkheden). Kun je de huidige uitgaves van HL2 wel aan de praat krijgen (gewoon single play dus uiteraard) zonder internetaansluiting, of kan dat nog steeds niet??? Moet je dan een aparte versie hebben ofzo?
Bvd!
Bvd!
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Om jouw HL2 initieel werkend te krijgen MOET je deze registreren via Steam zodat HL2 unlocked wordt.
Dit is eenmalig. Daarna kan je HL2 als standalone game starten/spelen.
Dit is eenmalig. Daarna kan je HL2 als standalone game starten/spelen.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Dit hele registreren en de verwachte drukte daarmee ten tijde dat het spel uit kwam was voor mij een reden het toen NIET te kopen en de gekraakte versie te leechen en te spelen.
Na de drukte heb ik hem alsnog gekocht, maar niet iedereen doet dat... niet slim van ze.
Na de drukte heb ik hem alsnog gekocht, maar niet iedereen doet dat... niet slim van ze.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Dit topic is gesloten.