[PC] Half-Life 2 deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.258 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urk_forever schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:51:
Wij willen over een paar weken een prive lan organiseren. Op deze lan is geen internet verbinding beschikbaar. Weet iemand of het mogelijk om zo halflife2 multiplayer te spelen? En kunnen zo ook mensen met een illegale kopie mee doen? Of kan dit niet?
steam in offline opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urk_forever schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:51:
Wij willen over een paar weken een prive lan organiseren. Op deze lan is geen internet verbinding beschikbaar. Weet iemand of het mogelijk om zo halflife2 multiplayer te spelen? En kunnen zo ook mensen met een illegale kopie mee doen? Of kan dit niet?
Hoe het zit met zelfde accounten en op internet/lan spelen: Als je op internet gaat spelen dan vraag je met jou steam_id_XXXXXXXX een ticket aan bij de server. Daarmee kan je dan op internet spelen tot dat er van ergens anders (ander ip/pc) een ticket wordt aangevraagd. Dan moet jij weer een ticket aanvragen.
Daarintegen als je op een lan zit dan krijg je met je account het steam_id_lan. Dat wil zeggen dat iedereen met dat zelfde account kan inloggen en op een lan gaan spelen. Dan wel met verbinding naar internet of zonder. Je moet wel even van te voren op de steam-site (support) lezen HOE je naar offline modus gaat omdat er nogal veel problemen mee zijn.

Iedereen die geen steam heeft/illegaal, moet steam dan even installeren, jou (of iemand met legaal) SteamApps map kopieren zodat diegene de .gcf's heeft. En dan inloggen met jou (of iemand anders) account. Zorg wel dat je ze vertrouwd, want ze kunnen het wachtwoord veranderen, zonder toegang tot jou (of iemand anders) e-mail account. Je kan wel met jou e-mail account resetten geloof ik.

Iig veel succes.

edit: Misschien niet helemaal duidenlijk, maar je kan dus niet allemaal op die lan op internet servers gaan spelen. Alleen op 'offline' servers.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 21:22

trixx

-CTU- SuiZide

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:48:
[...]

Hoe het zit met zelfde accounten en op internet/lan spelen: Als je op internet gaat spelen dan vraag je met jou steam_id_XXXXXXXX een ticket aan bij de server. Daarmee kan je dan op internet spelen tot dat er van ergens anders (ander ip/pc) een ticket wordt aangevraagd. Dan moet jij weer een ticket aanvragen.
Daarintegen als je op een lan zit dan krijg je met je account het steam_id_lan. Dat wil zeggen dat iedereen met dat zelfde account kan inloggen en op een lan gaan spelen. Dan wel met verbinding naar internet of zonder. Je moet wel even van te voren op de steam-site (support) lezen HOE je naar offline modus gaat omdat er nogal veel problemen mee zijn.

Iedereen die geen steam heeft/illegaal, moet steam dan even installeren, jou (of iemand met legaal) SteamApps map kopieren zodat diegene de .gcf's heeft. En dan inloggen met jou (of iemand anders) account. Zorg wel dat je ze vertrouwd, want ze kunnen het wachtwoord veranderen, zonder toegang tot jou (of iemand anders) e-mail account. Je kan wel met jou e-mail account resetten geloof ik.

Iig veel succes.

edit: Misschien niet helemaal duidenlijk, maar je kan dus niet allemaal op die lan op internet servers gaan spelen. Alleen op 'offline' servers.
Iedereen moet dan een Legale versie van HL2 hebben. Als er meerdere gaan werken onder dezelfde opgeslagen account krijg je een foutmelding.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trixx schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:52:
[...]

Iedereen moet dan een Legale versie van HL2 hebben. Als er meerdere gaan werken onder dezelfde opgeslagen account krijg je een foutmelding.
Ik spreek alleen uit eigen ervaring, en op de laatste lan waar ik ben geweest (was eind december) kon dat wel gewoon, speelde met circa 6 man op zelfde account, de rest had zelf een legale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 21:22

trixx

-CTU- SuiZide

Misschien ook een idee dat als er mensen zijn die het spel willen spelen zij het gewoon kopen. Ik wil niet de heilige uithangen. Maar het is het wel degelijk waard om HL2 te kopen.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trixx schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:11:
Misschien ook een idee dat als er mensen zijn die het spel willen spelen zij het gewoon kopen. Ik wil niet de heilige uithangen. Maar het is het wel degelijk waard om HL2 te kopen.
Ik ben het natuurlijk direct met je eens. HL2 is zeker de moeite waard om te kopen, maar dan nog, als HL2(DM) niet jouw spel is. Maar als er op een lan HL2DM wordt gespeeld (of misschien CS:S/CS/DOD/etc), dan is dit een handige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:06
Wat wil precies de VAC status zeggen?

Bij mij is dat namelijk 'In Good Standing'.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:41

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Hehe, gewoon allemaal via steam ff Silver kopen, kost je in euros een stuk minder dan in dollars he... (Vergeet niet de btw die er helaas nog bij komt of je moet op de antillen zitten).
Maar laatst een LAN gehad en net een nieuwe steamupdate... iedereen heeft dus nu een legale versie, niet te doen anders.
Wat wel vervelend is: je kunt met 1 Creditcard maar 1× een versie kopen, anders krijg je een error, dus zorg voor veel CC's ;)
(en ja, ik ben geen heilig boontje, maar games die je gaaf vind koop je per definitie, desnoods een paar maanden later in de el cheapo bak... al is dat niet echt netjes)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:28

BaRF

bijna kerst

BMRS schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:50:
Wat wil precies de VAC status zeggen?

Bij mij is dat namelijk 'In Good Standing'.
dat je geen cheater bent :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
En VAC staat voor?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:45
Valve Anti Cheat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:33
Lost Coast filmpje gereleased:

Filerush torrentlink:
http://www.filerush.com/d...et=HDR_LostCoast_Q_01.mov

Voor screens kijk maar op de willekeurige HL2 site!
Echt je gelooft je ogen bijna niet, zo mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mwoah, misschien ligt aan mij, of aan de resolutie van het filmpke, maar al te speciaal vindt ik het niet.. Veel lichteffecten en dergelijke, maar het doet mij niets meer dan prince of persia.. de subtiele licht-effectjes komen nog niet al te duidelijk naar voren, en neem nou zo'n honingrad waar het licht doorheenschijnt; hardstikke mooi, maar zo iets zagen we ook al in de source stress test... Wellicht raak ik wat meer onder de indruk in de latere toekomst.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op woensdag 27 april 2005 @ 03:28:
Mwoah, misschien ligt aan mij, of aan de resolutie van het filmpke, maar al te speciaal vindt ik het niet.. Veel lichteffecten en dergelijke, maar het doet mij niets meer dan prince of persia.. de subtiele licht-effectjes komen nog niet al te duidelijk naar voren, en neem nou zo'n honingrad waar het licht doorheenschijnt; hardstikke mooi, maar zo iets zagen we ook al in de source stress test... Wellicht raak ik wat meer onder de indruk in de latere toekomst.. :)
Oops.. Dit zou dus mijn reply moeten zijn, sorry terw_dan, ik zweer d'rbij dat ik jou uitgelogd had op mijn machine... 8)7 Niet dus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 03:30:
[...]

Oops.. Dit zou dus mijn reply moeten zijn, sorry terw_dan, ik zweer d'rbij dat ik jou uitgelogd had op mijn machine... 8)7 Niet dus!!
Hmz, wat doet Terw Dan op jouw bak?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMRS schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:12:
[...]

Hmz, wat doet Terw Dan op jouw bak?
Misschien zien sommige mensen elkaar irl. Eng he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:51:
[...]

ROFL!!! :D

Eventjes off-topic, maar het mag wel om even alle misteries te ontfutselen.. Terw_Dan was idd gister bij mij op bezoek om voorzien te worden van een lekkere maaltijd andijviestampot! (zo ook dion_b) :+ (dat zouden méér mensen moeten doen)

Verders post hij geloof ik helemaal niet in HL2 topiques, dus bij deze hoop ik niet zijn post history besmet te hebben.. ;)

(en dit zijn de laatste woorden die ik d'r zelf aan toegewijd heb) :>

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:18
even dat filmpje/trailertje bekeken, was niet onaardig, maar ook niet zo spectaculair naar mijn mening, er zijn al zat andere spellen die HDR gebruiken. Wat ik helemaal achterlijk vond, waarom moet dat filmpje zo'n 200mb zijn? :X
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:38:
Er zijn ook een paar screenshots gereleased (hlfallout)
Euhm geen hl falout, maar 1 level wat te downloaden zal zijn om HDR lighting te demonstreren in HL, heeft niets met de uitbreiding te maken.

[ Voor 42% gewijzigd door Maverick op 27-04-2005 16:42 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Laatst online: 15:41

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Wow! vooral die laatste in die byzantijnse kerk, damn... doen ze aardig hoor, dat koper

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:41:
[...]

Euhm geen hl falout, maar 1 level wat te downloaden zal zijn om HDR lighting te demonstreren in HL, heeft niets met de uitbreiding te maken.
Ik bedoelde dat ik dit nieuws van de half-life fan site www.hlfallout.net heb gehaald. Ik snap dat het een level is. En de uitbreiding heet Aftermath btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 20:18
ah, sorry dan zat ik fout :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 30-08 11:55
Ben half-life 2 weer opnieuw aan het spelen met de HDRBLOOM mod :). Nu zit ik bij nova prospekt aand het eind, in de keuken, met die brandende gasleiding. En ik kan me herinneren dat ik daar de eerste keer was en het vuur gedoofd had door het gas uit te zetten of de sprinklers in te schakelen, ik weet nu alleen niet meer hoe 8)7

Weet iemand hoe dat ook al weer ging ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
twiekert schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 13:05:
Ben half-life 2 weer opnieuw aan het spelen met de HDRBLOOM mod :). Nu zit ik bij nova prospekt aand het eind, in de keuken, met die brandende gasleiding. En ik kan me herinneren dat ik daar de eerste keer was en het vuur gedoofd had door het gas uit te zetten of de sprinklers in te schakelen, ik weet nu alleen niet meer hoe 8)7

ff geen antwoord op je vraag, maar heb een vraagje over de HDRBLOOM mod.. Is het echt een merkbaar verschil of niet? Ik heb hem nu ook geinstalleerd en een half uurtje gespeeld, maar zie niet echt het verschil? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Weet iemand nog goede SP-mods zodat ik maar weer een HL2 ga uitspelen 0-)
twiekert schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 13:05:

Screenshot doet wonderen voor mijn geheugen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 30-08 11:55
Ik zie ook niet zoveel verschil met de lichten, behalve dat de laadtijden verviervoudigt zijn 8)7

screens:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jstienst/hl2/d2_prison_050000t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jstienst/hl2/d2_prison_050001t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
twiekert schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:47:
Ik zie ook niet zoveel verschil met de lichten, behalve dat de laadtijden verviervoudigt zijn 8)7

screens:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik weet niet of je het uit kan zetten maar ik weet wel dat je er gewoon langs kan lopen om verder te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dutchmega schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:30:
Weet iemand nog goede SP-mods zodat ik maar weer een HL2 ga uitspelen 0-)

[...]

Screenshot doet wonderen voor mijn geheugen :Y)
HL2: Substance V1.0
http://halflife2.filefron...ife_2_Substance_Mod;41316

Gisteren ge-released :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Weet iemand ook alweer hoe je Half-Life 2 op DirectX 8 kon zetten in plaats van DirectX 9 :? Ik moet het een tijdje met een GeForce FX5200 doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat_dxlevel 80
(81 voor DX 8.1)

dacht ik :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik heb net die HDR-HL2-video gezien, mánmanman wat mooi :9~ :9~ O+

Keep up the good work Valve! >:)

* Jejking Hoe krijg je in vredesnaam zo'n screenshot die je zelf hebt gemaakt hier op GoT? :(

[ Voor 35% gewijzigd door Jejking op 06-05-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 14:55
Jejking schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:18:
Ik heb net die HDR-HL2-video gezien, mánmanman wat mooi :9~ :9~ O+ Keep up the good work Valve! >:)
* Gody Hoe krijg je in vredesnaam zo'n screenshot die je zelf hebt gemaakt hier op GoT? :(
  • Je maakt ingame een screenshot van wat je ons wilt laten zien (F5 is dat in HL2)
  • Je zet het origineel en een kleinere variant (thumbnail), ergens op internet. Bijvoorbeeld de webspace van je provider. Of een gratis foto-uploadgebeuren, waarvan er genoeg te vinden zijn.
    Deze thumbnail maken we zodat de foto niet heel de layout van deze pagina verneukt, en ten tweede omdat grote screenshots soms veel kb's kunnen zijn, wat de modem-gebruikers onder ons niet leuk vinden.
  • Je typt je tekst en op de plaats waar je de klikbare thumbnail wilt hebben plaats je dit:
    code:
    1

[url=http://website/grootplaatje.jpg][img]http://website/thumbnail_van_groot_plaatje.jpg[/img][/url]
  • klaar :)

[ Voor 4% gewijzigd door Gody op 04-06-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de nieuwste versie van Garry's mod geinstalleerd, maar bij steam krijg ik alleen de opties purchase en update nieuws, hoe kan dit nou weer?
Altijd hetzelfde geklooi met steam. |:(
Iemand die een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:29:
Ik heb net de nieuwste versie van Garry's mod geinstalleerd, maar bij steam krijg ik alleen de opties purchase en update nieuws, hoe kan dit nou weer?
Altijd hetzelfde geklooi met steam. |:(
Iemand die een oplossing weet?
Als je Garry's mod in de juiste directory hebt geinstalleerd, moet het verschijnen in de lijst bij Play Games.

offtopic:
Niet klagen over Steam he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets vriendelijker mag ook wel

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:51:
[...]

Ik vindt het niet eng hoor. Maar is wel stoer, als je mensen van fora's irl kent.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:50

Hu9o

Schokkend

Waar kan je HL2 het goedkoopst kopen? want via steam kost het 49 euro, bij de Dynabyte is het al 39,95.

Weet iemand nog een goedkoper adresje?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 19:54

NoTimeRemains

I know

is ergens nog de collecter edition te krijgen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Makkelijk. Bij de bart smit of dynabite heb ik ze nog laatst zien staan.

Bij de Bart Smit in zwolle hebben ze em zeker nog, vanmiddag nog gezien.

[ Voor 39% gewijzigd door Vanitas op 10-05-2005 16:19 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
HIValicious schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 01:18:
is ergens nog de collecter edition te krijgen?
Natuurlijk. Zelfs Half-Life 1 is nog in bijna elke winkel te krijgen...

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 19:54

NoTimeRemains

I know

mmm heb de gewone DVD versie toch maar gekocht...

paar vraagjes; af en toe duurt het laden best lang, komt dit door de pc of door de DVD?
specs: amd 64 3500+, 1gb ddr, 250gb hdd, gf6800gt.

en als je zeg maar van het ene 'veld' naar het andere gaat dan komt er 'loading' te staan... af en toe hangt het spel zich finaal op. spel opnieuw starten en dan werkt het weer... iemand enig idee wat ik er tegen kan doen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ff opniew installeren? ik heb bijna dezelfde pc als jouw (alleen dan een x800xt-pe) en ik heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Vanitas schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:59:
Makkelijk. Bij de bart smit of dynabite heb ik ze nog laatst zien staan.

Bij de Bart Smit in zwolle hebben ze em zeker nog, vanmiddag nog gezien.
Ik zal em als ik jou was niet bij de Bart Shit kopen ik keek een keer in het hoesjre ik zag stiker met CD-key (jaja iemand had er al plastic afgehaald) keek ik andere keer weg sticker met Key

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Laatst online: 17-06-2010
Kan aan mij liggen, maar na een paar levels HL2 gespeeld te hebben valt me op dat er zoveel in 't spel geouwehoerd wordt!!!! Ik zit meer naar conversaties tussen personages te kijken dan dat er actie is. Zonde hoor.......HL1 vond ik echt een mega succes. Na de HL2 demo's, screenshots, en de hele hype er rondom voordat ie officieel uit kwam, vind ik de spelbeleving toch tegenvallen.......sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

BonBon schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:09:
Kan aan mij liggen, maar na een paar levels HL2 gespeeld te hebben valt me op dat er zoveel in 't spel geouwehoerd wordt!!!! Ik zit meer naar conversaties tussen personages te kijken dan dat er actie is. Zonde hoor.......HL1 vond ik echt een mega succes. Na de HL2 demo's, screenshots, en de hele hype er rondom voordat ie officieel uit kwam, vind ik de spelbeleving toch tegenvallen.......sorry.
Ga eens gauw verder spelen jij (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, dat vond ik nog wel meevallen.. ik denk dat je aan het einde van de game wel een ander oordeel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Gister HL2 binnen gehad. Geinstalleerd en getest. Maar klapt eruit met de melding 'could not load models/gman_high.vvd'. Na ja iig, heb dus die vvd file geextract naar de dir models in de HL2 dir, maar nu komt ie niet verder dan een kwart van het laadbalkje (terwijl ie eerst over 3 kwart kwam) heb nu de model foutmelding ook niet meer maar klapt gewoon terug naar desktop.

HL2 dus legaal.
Radeon 9800pro (nieuwste catalyst)
win2ksp4

Wie o wie kan mij hiermee helpen? :) CS:Source werkt trouwens wel naar behoren maar zou graag HL2 ook eens willen proberen :P

[ Voor 4% gewijzigd door spokje op 20-05-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Steam update met nieuw plaatje van The Lost Coast wat binnenkort moet uitkomen...
Afbeeldingslocatie: http://www.steampowered.com/Steam/Marketing/May20.2005/img/HL2_Lost_Coast_Fisherman.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik zag het net ook. Het ziet er echt super mooi uit. Net alsof alles veel "gladder" is.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 09:14:
Nieuwe Steam update met nieuw plaatje van The Lost Coast wat binnenkort moet uitkomen...
[afbeelding]
Wat heeft die man eigenlijk in zijn hand? Hij lijkt in ieder geval echt op een oud vissertje, wat het ook voor moet stellen volgens de bestandsnaam. Ik ben erg benieuwd naar het Lost Coast hoofdstuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update - We have rolled back all the Counter-Strike: Source changes apart from the de_inferno update to fix a hang bug some users are experiencing. These changes will be re-released next week.
Weg update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:23

Polycom

Poes van goud

Ik vind die half life map maar nep, ze zijn er maanden mee bezig en het enige wat je ziet is glimende objecten. (zie video)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Pu_Dy schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 17:03:
Ik vind die half life map maar nep, ze zijn er maanden mee bezig en het enige wat je ziet is glimende objecten. (zie video)
Welke video :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Inderdaad, tell us. Ik word nieuwsgierig... Link? Info? All welcome! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Laatst online: 21:31
martijn007 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 02:28:
Lost Coast filmpje gereleased:

Filerush torrentlink:
http://www.filerush.com/d...et=HDR_LostCoast_Q_01.mov

Voor screens kijk maar op de willekeurige HL2 site!
Echt je gelooft je ogen bijna niet, zo mooi....
Deze.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Pu_Dy schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 17:03:Ik vind die half life map maar nep, ze zijn er maanden mee bezig en het enige wat je ziet is glimende objecten. (zie video)
Tja als dat het enige verschil is dat je ziet dan zou ik je er niet te druk over maken als ik jou was. :) HDR duurt nu eenmaal een tijdje om helemaal goed te implementeren en verder is het Valve team ook druk bezig met andere zaken zoals update's patches, nieuwe maps, team fortress 2, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje ...
Daarstraks ben ik Half life 2 gaan kopen, steek ik hem in me DVD- ROM drive...gebeurt er niets, maakt hij alleen maar lawaaitjes, tsitsoe :P .
Eeeeuhm...iemand suggestie? Als ik er een gewone CD inzet leest ie ze wel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

wat moet ik me ingodsnaam voorstellen bij lost coast map. word dit een nieuw stuk in het verhaal of na het verhaal of hoe zit het ??
En jah t gezicht lijkt gladder maar kijk eens naar die ene boot, die ziet niet echt lkkr uit. Volgensmij mist die een stukje of ligt da aan mij ?

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:24:
ff een vraagje ...
Daarstraks ben ik Half life 2 gaan kopen, steek ik hem in me DVD- ROM drive...gebeurt er niets, maakt hij alleen maar lawaaitjes, tsitsoe :P .
Eeeeuhm...iemand suggestie? Als ik er een gewone CD inzet leest ie ze wel :O
Weet je zeker dat het een DVD-ROM drive is?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Hmzz, met de nieuwste update werkt HL2 SP ineens \o/. Maar ja, heb nu nog steeds last van die geluidsbug, dat elk nieuw geluidje zorgt voor een korte vertraging in het spel :/ is hier al een oplossing voor?

Specs:
Amd64 3000+
Radeon 9800pro
win2ksp4
SBlive!5.1 met KX drivers (maar geluid stotterd ook met creative drivers)

In multiplayer heb ik dit probleem ook, maar aangezien je dan op een gegeven moment alle geluiden wel gehad hebt houd het stotteren op een gegeven moment op.

HL2 legaal btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

spokje schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:01:
Hmzz, met de nieuwste update werkt HL2 SP ineens \o/. Maar ja, heb nu nog steeds last van die geluidsbug, dat elk nieuw geluidje zorgt voor een korte vertraging in het spel :/ is hier al een oplossing voor?

Specs:
Amd64 3000+
Radeon 9800pro
win2ksp4
SBlive!5.1 met KX drivers (maar geluid stotterd ook met creative drivers)

In multiplayer heb ik dit probleem ook, maar aangezien je dan op een gegeven moment alle geluiden wel gehad hebt houd het stotteren op een gegeven moment op.

HL2 legaal btw :)
Hoeveel geheugen heb je ? Ik ben van 512 naar 768 gegaan niet al te lang geleden en het was serieus een wereld van verschil. Met 512 heb ik, zeker na een stuk te hebben geladen, veel last gehad dat nieuwe geluiden stotteren.
Ik moest mijn geluidskwaliteit helemaal omlaag zetten om het speelbaar te houden (ik heb niet voor niets veel geld aan een videokaart uitgegeven, dus grafische instellingen staan max, dan pas komt geluid).
Nu speelt het vanaf het begin van een level zonder problemen, met geluidskwaliteit op high.

Ook -heapsize 384000 (veranderen naar helft van je geheugen) helpte omg, wat een fout... hielp aanzienlijk...

[ Voor 2% gewijzigd door KneoK op 24-05-2005 20:42 . Reden: fout... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Wat is die lost coast nu eigenlijk??
Is dat een update die je moet kopen??
Of is dit een level die je gratis download??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
melly schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:05:
Wat is die lost coast nu eigenlijk??
Is dat een update die je moet kopen??
Of is dit een level die je gratis download??
Gratis level, om HDR te showen in de source engine.

Denk niet dat ze er 24/7 maanden mee bezig zijn geweest, zullen wel 1/2 mensen aan hebben gewerkt, veel hadden vakantie na HL2 (terecht ofc..) en HL2 naar de Xbox brengen was belangrijk + expansion naar de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Hidde schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:26:
[...]Gratis level, om HDR te showen in de source engine. Denk niet dat ze er 24/7 maanden mee bezig zijn geweest, zullen wel 1/2 mensen aan hebben gewerkt, veel hadden vakantie na HL2 (terecht ofc..) en HL2 naar de Xbox brengen was belangrijk + expansion naar de PC.
Idd een gratis level met de nieuwe HDR techniek er zoveel mogelijk in. Mocht je videokaart nog van de vorige generatie zijn, de 9800reeks van ATI of de (4)/5000 reeks van NVIDIA, dan kun je waarschijnlijk HDR beter niet aanzetten omdat het nogal rekenintensief is. Verder is het niet echt onderdeel van het verhaal voor zover ik heb begrepen en speelt het zich af in het gebied van het hoofdstuk "Highway 17". Er komt in ieder geval één nieuw karakter in voor, de visser van de screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe denk je nu over de game?
Ik neem aan dat je em niet links hebt laten liggen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik zit nu de hele tijd vast. Uit mijn hoofd geen idee welke level, maar ik zit in de stad en ik moet met die dame een poort openen. Zij is bezig met openen en tegelijk komen er allerlei groepen soldaten aangerend. Ik heb nog 30% health ofzo en ben dus telkens dood. Als ik een oud save level moet laden kan ik eerst weer een uur oid spelen voor ik weer op hetzelfde punt ben.

Daarom speel ik het ff niet meer, heb het 1000x geprobeerd maar het wil gewoon niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waypoint schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 01:19:
Ik zit nu de hele tijd vast. Uit mijn hoofd geen idee welke level, maar ik zit in de stad en ik moet met die dame een poort openen. Zij is bezig met openen en tegelijk komen er allerlei groepen soldaten aangerend. Ik heb nog 30% health ofzo en ben dus telkens dood. Als ik een oud save level moet laden kan ik eerst weer een uur oid spelen voor ik weer op hetzelfde punt ben.

Daarom speel ik het ff niet meer, heb het 1000x geprobeerd maar het wil gewoon niet :'(
Nou daar was ik echt in 1 keer langs, goed dekking zoeken en je secondary fire niet vergeten, die gasten komen toch in groepjes dus granaten doen wonderen! En als er even niemand komt meteen reloaden en ammo pakken waar mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je kunt helemaal niet onbeperkt saven in HL2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:37

razoon

"Keep on keeping on"

Je kunt toch ook gewoon online spelen met HL2?
Als dat zo is koop ik het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018

Waar het vrouwtje staat te werken staan trouwens zo'n health en suit ding...
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:02:
[...]

Dus je kunt helemaal niet onbeperkt saven in HL2?
Jawel...

[ Voor 13% gewijzigd door Yoshi|IA2 op 25-05-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
razoon schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:07:
Je kunt toch ook gewoon online spelen met HL2?
Als dat zo is koop ik het spel.
Je kunt Half Life 2 Deathmatch en Counter Strike Source online spelen.
Half Life 2 zelf niet... het verhaal zeg maar...

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

Spike_wolf schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:09:
[...]

Je kunt Half Life 2 Deathmatch en Counter Strike Source online spelen.
Half Life 2 zelf niet... het verhaal zeg maar...
^^ Dat zou trouwens wel enorm vet zijn, dat je met een groepje van 4 man oid gewoon HL2 missies kon uitvoeren (die dan vanzelfsprekend wel teamwork vragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
DaMorpheus schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:16:
[...]

^^ Dat zou trouwens wel enorm vet zijn, dat je met een groepje van 4 man oid gewoon HL2 missies kon uitvoeren (die dan vanzelfsprekend wel teamwork vragen)
Ik heb op het moment wel TimCoOp geinstalled..
Kun je met meerdere mensen idd wel missies spelen... is alleen nog niet af, poppetjes bewegen nog niet maar 'schuiven' gewoon over de grond :+
En je hebt ook (nog) geen orginele missies, zouden ervoor geloof ik wel komen...

Is er verder nog nieuws over sven coop? de versie voor HL1 had geloof ik wel de orginele missies..

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

Zeror

Ik Henk 'm!

Hoe zit het nu met die nieuwe character?
Die visserman.
Waar, welk lvl is die te vinden. Een nieuw lvl misschien???

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoshi schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:09:
[...]

[...]

Jawel...
Zit er een 'maar' aan het onbeperkt saven binnen HL 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:14:
[...]

Zit er een 'maar' aan het onbeperkt saven binnen HL 2?
Nee, je kan je helemaal een ongeluk saven alleen ik zou wel savegames overschrijven anders wordt het zo onoverzichtelijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
http://www.zippyvideos.com/212120745294215.html

Die vind ik echt geniaal!! Perfecte demo van de source engine!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig zeg >:) toch wel knap van die gozer zal die wel even me zoet zijn geweest, vooral het einde was geinig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hier een directe link. Dat werkt wat beter. :)

Right click, save as...

Tis idd een leuk filmpje.

[ Voor 10% gewijzigd door Vanitas op 25-05-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Hmm, zelfde soort filmpje is al eens een keer eerder gedaan en is volgens mij in de PC Gamer terecht gekomen. Garry'smod-Rube_Goldberg_Device_Zombie_Drowner_High.wmf heet ie bij mij, toendertijd zat ik nog op het forum van Garry's mod en daar kwam ik em tegen.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook leuk, zojuist ben ik er achter gekomen dat me Steam account disabled is.
Terwijl ik gewoon HL1 en HL2 Silver gekocht heb. Oke oke, ik heb gekloot me CSCZ (heel lang geleden) toen ik HL2 nog niet had, maar gvd, dat ze hem nu nog disablen terwijl ik HL2 gewoon gekocht heb, wat een aarsjes. Ik weet het was stom om met cscz te kutten... Naja, ik heb ff een leuk mailtje gestuurd naar Valve

:'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
haha kut voor je. had ook VACban met CS dus ik dacht naja maak maar nieuw account aan voor HL2. :*)

en trouwens, doe maar geen moeite. bij valve ben je eens gebanned, altijd gebanned >:)

[ Voor 34% gewijzigd door YoshiBignose op 25-05-2005 17:51 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel dus dat ik niet gecheat heb hoor, maar dat ik cscz via een bug heb "gekocht" met Steam, maar oke, dit is dus mooi kut. I want my money back ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft geen enkele zin om hier te klagen. Het enige wat je kan doen is contact op nemen met Valve, en dat heb je al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:01:
[...]

Nee, je kan je helemaal een ongeluk saven alleen ik zou wel savegames overschrijven anders wordt het zo onoverzichtelijk! ;)
Geweldig, thnx voor je reactie!
Dan ook maar gauw HL 2 aanschaffen.

Ik heb em ergens voor 34,99 gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Laatst online: 21-08 17:20
Ik heb net bij Dixons voor €49,99 de Collector's Edition gekocht... Eerst zometeen blokken voor het CSE, daarna lekker HL²en :)

Ik had de demo al gespeeld en hij leek gewoon op een mooie resolutie te draaien op mijn computer en ik zag laatst weer een HL²-filmpje (die met Breen en die lip-synced G-Man op dat liedje) en toen voelde ik 't weer kriebelen... Wil eigenlijk eerst HL: Source, als dit ook nog steeds volgens een verhaal (dus niet alleen voor Deathmatch / Capture The Flag-achtige dingen is) gaat... Dat sluit het mooi op elkaar aan :)
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:53:
Ik bedoel dus dat ik niet gecheat heb hoor, maar dat ik cscz via een bug heb "gekocht" met Steam, maar oke, dit is dus mooi kut. I want my money back ;(
Dan heb je 'm tot op zekere manier gestolen. Jij hebt hem zonder te betalen toch van Valve. Ik vind het netjes dat ze mensen op de vingers tikken die het geld veel te hoog stellen boven spelplezier. Ik heb voor Half-Life best een paar euro over, omdat ik weet wat voor spel het is en het een spel is dat me bevalt... Ik vind het terecht dat Valve je gelijk van het hele netwerk buitensluit als jij 'steelt', misschien moet je hun policy eens doorlezen? :)

En ik ben het met Terr eens, het is nogal nutteloos hier te klagen. Het is gewoon je eigen schuld.

Gij zult niet stelen.

[ Voor 114% gewijzigd door DanielB op 26-05-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:58
als ik pc opstart (nu al 3 dagen) blijft steam update steeds op 56% hangen en kom er niet meer in, iemand zelfde problemen? (ik heb silver editie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
hully schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:37:
als ik pc opstart (nu al 3 dagen) blijft steam update steeds op 56% hangen en kom er niet meer in, iemand zelfde problemen? (ik heb silver editie)
ClientRegistry.blob verwijderen werkt soms.. Anders helpt gewoon een reinstall van Steam wel eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:58
Dutchmega schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:51:
[...]

ClientRegistry.blob verwijderen werkt soms.. Anders helpt gewoon een reinstall van Steam wel eens :)
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Coming soon, Alyx nude model/skin!

De thread
Plaatje

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
...kansloos :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
Ik ben het compleet met je eens... Het is wel realistisch, op d'r kont na... Maar volstrekt nutteloos :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Voor de liefhebbers.....die zijn er vast wel, heb je die thread wel gelezen :) .
Vind het zelf wel leuk bedacht.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 23:45

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Achjah .. het was niet zozeer de vraag _of_ ie er komen zou, meer _wanneeeer_ ie er komen zou! :+

Dat domino-level van de Source engine is wel vet trouwens!
Beetje brakke kwaliteit helaas, maar wel vet! :)

En die gast op het eind is lekker droog :D

[ Voor 48% gewijzigd door Alfa Novanta op 29-05-2005 23:53 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoshiBignose schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:50:
haha kut voor je. had ook VACban met CS dus ik dacht naja maak maar nieuw account aan voor HL2. :*)

en trouwens, doe maar geen moeite. bij valve ben je eens gebanned, altijd gebanned >:)
> Check hier maar even, voor het geval je VAC gebanned bent en een oplossing zoekt.

Edit: Toegegeven, het is niet de mooiste oplossing, maar ik dacht: "Ik post het maar." Succes!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Eigenlijk is een jaar niet op VAC-secure servers spelen best lang... maar dat is slechts mijn mening. Ik ben het er mee eens dat cheaters de spelervaring verpesten en vaak de sfeer verzieken maar ik denk dat je na een half jaar ook wel redelijk bijgedraaid moet zijn. Misschien zou een verdeling als volgt beter zijn:
1e & 2e ban = 0,5 jaar
3e ban = 1 jaar
4e ban = 5 jaar
Wel grappig als je na je 4e ban weer met die account gaat spelen, das dan namelijk 7 jaar later :)

Anyway, wel leuk gemaakt dat VAC, ik ben alleen benieuwd of die detectie-code het ook wel eens fout heeft en hoe ze dat opmerken. Misschien dat het 2 of meer keer voor moet zijn gekomen dat VAC je opmerkt voordat je werkelijk een ban krijgt. Misschien dat het daarom ook een paar weken kan duren voor je gebanned wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Yoshi schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:09:
[...]

[...]

Jawel...
I know maar ik heb te weinig health ... nog iets van 10 ofzo en daar red je het echt niet mee en ik heb ff gekeken voor cheats (zodat ik ff door die deur kan) maar dat is mij nog niet gelukt. Anders moet ik weer een heel stuk opnieuw spelen en dan cheat ik liever ff 2 minuten alwaar ik weer verder speel.

De rest trouwens ook bedankt voor jullie reactie ik heb ze gelezen :)

En ja je kan wel onbeperkt saven, alleen moet je wel opletten met het weggooien van oude samegames |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Het is weer tijd voor nieuws van Valve (via Steam):

Valve heeft weer wat mensen aan het werk gezet om een leuke remake van een oude cs map de maken. Dit keer is cs_assault aan de beurt, door veel mensen een geliefde assault map en mijn persoonlijke favoriet.
Afbeeldingslocatie: http://www.steampowered.com/Steam/Marketing/June3.2005/img/CS_Assault_03_small.jpg & Afbeeldingslocatie: http://www.steampowered.com/Steam/Marketing/June3.2005/img/CS_Assault_02_small.jpg
Ik ben benieuwd hoe de map er verder uit gaan zien en of hij even lekker speelt als de oude cs_assault. Ook weer eens zin om cs_assault te spelen? cs_assault_2005 draait op een aantal servers waar je via steam op kunt en is zeker de moeite waard.

Wil je het hele nieuwsbericht lezen dan kun je hier klikken of steam starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
Zo... ik heb nog geen Counter-Strike: Source gespeeld, was het wel op den duur van plan... Die pictures laten wel zien dat er veel veranderd is. Het is wel leuk en aardig, maar als ik naar het plaatje kijk verlang ik wel weer terug naar de oude cs_assault :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Waar blijft dat Lost Coast level nu :? Midden mei werd toch gezegd?

March of the Eagles

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.