[PC] Half-Life 2 deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.259 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
NielsOveres schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:03:
Ik zit me net te bedenken. Is het mogelijk om rond te lopen in die achtergrond bij het menu?

Ik kan niet vinden of het al is langs gekomen.
Overigens kan ik ze wel opstarten, maar er niets mee doen.
Zou wel lachen zijn namelijk.
Het kan wel, ga naar dit topic (spoilers!) en kijk dan bij "New Sighting Possibility #1". Een zekere Caboose legt daar uit hoe je kan noclippen in de background :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:46
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 07:40:
[...]

Het is niet de bedoeling dat je een van de sleutelfiguren uit de game voor zijn/haar flikker schiet natuurlijk ;) , je kan ook hele magazijnen leegschieten op sommige figuren zonder dat er iets gebeurd.
Maar ik bedoel eigenlijk meer 'hoe' dat the GMAN dat voor mekaar krijgt...

offtopic:
heeft er nog iemand interesse in mijn 'mod'idee? www.thecombine.nl

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 14:55
De GMAN krijgt dat niet voor elkaar. Valve heeft dat gewoon expres zo gedaan zodat je niet zoals in deel 1 tientallen keer te zien krijgt dat je werk erop zit vanwege aggressief gedrag naar sleutelfiguren toe. Als je in deel 1 barney of een scientist neerschoot kreeg je dat wel eens voor zover ik weet te herinneren. Lang geleden alweer dat ik dat voor het laatst gespeeld heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Wie is er voor een film van Half Life 1&2?

[ Voor 3% gewijzigd door Steephh op 23-03-2005 22:57 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 17:17
Alleen alsie beter is als het spel... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Jilvoos schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 23:01:
Alleen alsie beter is als het spel... :D
Das moeilijk te overtreffen ;)

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMRS schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:53:
Wie is er voor een film van Half Life 1&2?
De meeste (zo'n beetje alle eigenlijk) game verfilmingen zijn klote, dus laat maar,
dat schaadt alleen de naam van HL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Rexomnium

Vincam aut moriar

BMRS schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:54:
[...]
offtopic:
Ik heb wel interesse om mee te werken.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Rexomnium schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 08:09:
[...]

Ik heb wel interesse om mee te werken.
Check your mail... een heel verhaal :)

offtopic:
Nog meer mensen?

[ Voor 5% gewijzigd door Steephh op 24-03-2005 18:50 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 12:55
jelleeee schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:41:
[...]

Het kan wel, ga naar dit topic (spoilers!) en kijk dan bij "New Sighting Possibility #1". Een zekere Caboose legt daar uit hoe je kan noclippen in de background :)
Stom van me, daar had ik nou echt overheen gekeken. Thanks!
Zal ik binnenkort even uitproberen. Want dat is wel leuk natuurlijk!
Ik heb overigens wel al gezien dat er helemaal niets achter de camera is.
Dit door het gebruik van de volledig nutteloze cheat thirdperson.
Heeft iemand hier al het nut voor gevonden?
Ik bedoel. De camera krijgt een vreemde positie en je moet zijwaards lopen om voor de camera vooruit te gaan. Beetje vreemd IMO.
Er is ook geen character zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Rexomnium

Vincam aut moriar

BMRS schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:41:
[...]

Check your mail... een heel verhaal :)

offtopic:
Nog meer mensen?
Ik heb hem gelezen. Om dit idee te verwezenlijken, hebben we mensen nodig. Zijn er nog meer mensen geïnteresseerd in het maken van een HL2 Mod die zich in Nederland afspeelt? We hebben modellers, mappers, stemacteurs etc. etc. nodig. Mail Stephan even of bezoek www.thecombine.nl (al staat daar nog niet zoveel op :).

[ Voor 4% gewijzigd door Rexomnium op 25-03-2005 09:50 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Attack of the Show HL2 Premiere - HDR
This coming Wednesday G4TV will be welcoming guest Doug Lombardi, on Attack of the Show. (previously known as The Screensavers) In this show exclusive, Doug Lombardi will be showing off the upcoming High Dynamic Range lighting level known as the 'Lost Coast'.

On Wednesday's show, Valve's Doug Lombardi will give an exclusive demonstration of the previously unseen "The Lost Coast," an upcoming expansion that utilizes a brand-new technology that Valve is implementing into the Source engine. Called "high-dynamic range lighting," this new technology enables a leap in lighting realism from even the current high benchmark set by Half-Life 2 and the existing Source engine.

Tune in to see how the multiple "Game of the Year" award-winning Half-Life 2 will look even more life-like. For hardcore gamers, this is a must-see!

Be sure to tune in to Attack of the Show, Wednesday, March 30 at 7 p.m. ET / 4 p.m. PT to catch this exclusive segment.
http://www.hlfallout.net/viewnews.php/7814/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

BMRS schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:54:

offtopic:
offtopic:
Op zich heb ik wel interesse in dit idee, alleen het hangt er wel vanaf wat ik moet gaan doen, en hoeveel tijd het gaat kosten :? . Ik moet er immers rekening mee houden dat mijn eindexamen bijna voor de deur staat. Maar bring your idea on... Ik laat het je even weten wat ik ermee ga doen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Iemand enig idee wanneer deze maps uitgebracht worden?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Jejking schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:24:
[...]

offtopic:
Op zich heb ik wel interesse in dit idee, alleen het hangt er wel vanaf wat ik moet gaan doen, en hoeveel tijd het gaat kosten :? . Ik moet er immers rekening mee houden dat mijn eindexamen bijna voor de deur staat. Maar bring your idea on... Ik laat het je even weten wat ik ermee ga doen :>
Ok, website gaat binnenkort helemaal de lucht in. :) Of de mod "The Combine" gaat heten weet ik nog niet, maar ik moest toen ik registreerde (bij de lycos gratis domeinnaam actie van een paar maanden geleen) zomaar een naam verzinnen, dus toen kwam er dit uit. :+

Misschien kan hier een apart topic voor worden geopend, als een modje dat goed vindt?

offtopic:
Lol:

Afbeeldingslocatie: http://www.hlfallout.net/media/albums/userpics/10001/normal_MSCHLWP3.jpg

Wel typisch dat er denk ballonetje bij staat he...

[ Voor 12% gewijzigd door Steephh op 25-03-2005 19:09 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:47
Uit de OP:
Spike_wolf schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 09:45:
Half-Life 2 is in verschillende uitvoeringen te krijgen, zowel in de winkel op DVD (USA heeft CD), of via Steam. De verschillen tussen de gold, silver en bronze package zijn hier te vinden. De gewone versie in de winkel bevat hetzelfde als de bronze package, de collectors edition is gelijk aan de gold package.
Ik heb enkele weken geleden de Collector's Edition in de winkel gekocht.
Nu kijk ik in mijn Play Games lijstje en daar zie ik:

Coming soon
~ DoD: Source

My Games
~ Half-Life 2
~ CS: Source
~ H-L: Source
~ H-L2: DM

Tools
~ Source Dedicated Server
~ Dedicated Server
~ Source SDK

Enkele vrienden van mij hebben de Silver package online gekocht en hebben veel meer games in hun lijstje staan (zoals oude DoD, TFC, HL1 DM).

Volgens de OP is de CE versie uit de winkel gelijk aan de online Gold package. Dit moet volgens mij de online Silver package zijn.
Maar dan heb ik nog niet evenveel games als mijn online vrieden.
Klopt het dat zij meer kunnen downloaden/spelen dan ik of staat er iets in mijn instellingen niet goed?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeYote
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:43
Je hebt met CE geen Day of Defeat: Source en Valve's back catalog (=Half-Life, Counter-Strike,
Counter-Strike: Condition Zero, Counter-Strike: Deleted Scenes, Day of Defeat, Team Fortress Classic, Deathmatch Classic, Opposing Force & Ricochet)
Collector's Edition — Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source.

Silver — Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam.

Gold — Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam.

[ Voor 20% gewijzigd door PeYote op 26-03-2005 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Damnit! dan moet ik dus DoD ook los kopen? :(

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

update nieuws!
Friday, March 25 2005

Next week we'll begin beta testing the new Valve Anti-Cheat system. For people playing multiplayer games, there will not be any visible difference while we're conducting the beta, but we will be logging cheating violations into our database to make sure it's ready for general release. This will be the last public notice before the system is released and active for everyone.

If you have any cheats for multiplayer games installed on your computer, now would be a good time to uninstall and stop using them. When a cheat infraction is detected, the offender will be permanently banned from playing on secure servers.

In lighter news, work is progressing on Lost Coast, that is the level we've built to showcase a new piece of rendering technology coming to Source called High Dynamic Range lighting, first mentioned here. Valve's Doug Lombardi will be showing the level on G4 TV next Wednesday, March 30th. More information on the broadcast is available here.

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

DaCoTa schreef op maandag 21 maart 2005 @ 01:28:
[...]
Kan wel op het steam forum... link
Ah, handy linkje
http://www.steampowered.com/Steam/Marketing/Feb4.2005/ dat was em... Jammer dat er geen geplande release datum bij staat want het lijkt me wel een interessante map om te spelen (los coast heet ie dus)

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Jouw hl2 is zeker niet zo legaal? :-) Dit gebeurt namelijk vaker bij illegale versies van hl2, dat heeft Valve er expres ingebouwd.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 21:46 . Reden: Quote weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gody schreef op zondag 03 april 2005 @ 20:25:
[...]
Jouw hl2 is zeker niet zo legaal? :-) Dit gebeurt namelijk vaker bij illegale versies van hl2, dat heeft Valve er expres ingebouwd.
Nee klopt. Zijn maar twee titels waar ik enkel geld aan uitgeef, maar ben redelijk onder de indruk van deze genre en titel. Pistoolschoten klinken best leuk door mn 5.1 speakertjes :Y)

Ik heb maar een vroege autosave genomen en daar verder mee gespeeld. Probleem kwam toen ik de resolutie had opgevoerd. Lijkt me opzich weinig te maken hebben met legaliteit ma goed, jij zal t weten ;)

In dat geval gaan we je dus ook niet helpen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauzer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:39

Mauzer

Wololoo

Vraagje, want ik kan het niet echt terugvinden op de sites:

Bij online Gold-versie wordt wat meuk toegezonden. Zit hier ook een DVD-versie van half-life2 bij, of enkel de soundtrack, posters en andere bende?

Wololoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb bovenstaande uitgeprobeerd met die background maps, maar dan geeft HL2 me een error dat ze gewijzigd zijn. Kan er dus niets mee.
Waarschijnlijk doe ik dus iets gruwelijk fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Mauzer-BtB schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:26:Vraagje, want ik kan het niet echt terugvinden op de sites:
Bij online Gold-versie wordt wat meuk toegezonden. Zit hier ook een DVD-versie van half-life2 bij, of enkel de soundtrack, posters en andere bende?
Bronze en Silver zijn allebij downloadversies, Gold dus ook lijkt me.
Even snel googlen leverde me gamespy op: http://pc.gamespy.com/pc/half-life-2/567029p1.html die meld dat er geen dvd bij de gold zit.
Google gaf ook nog: http://www.gamer.nl/nieuws/23822 die ook niets over een dvd zeggen.
In steam zit een optie om een backup van de game-files te maken welke je vervolgens op cd of dvd kunt branden. Je kunt dan de steam installatie ook op cd/dvd zetten zodat je toch een soortgelijke cd hebt. Of je kopieert van iemand anders de retail dvd en dan heb je ook hetzelfde. Steam is de komende jaren denk ik nog wel actief dus hoef je je nog even geen zorgen te maken over wanneer steam er niet meer is. En niet vergeten dat je steam account veel meer waard is dan je cd/dvd :)

PS: Wat vonden de steamers onder ons trouwens van de 1 april grap van Valve? (Hier te bekijken) Best leuke wijzigingen waren dat geweest aan CS, hoewel dan iedereen gun-cleaning scripts zou gaan maken en rondjes minstens een minuut langer zouden moeten duren :)

[ Voor 17% gewijzigd door Gody op 04-04-2005 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauzer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:39

Mauzer

Wololoo

't is toch een psychologisch iets dat ik graag een mediumdrager in mijn handen heb als ik poen neertel voor een game. Maar dat backuppen is ook een optie. Dan maar silver :P

Wololoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Mauzer-BtB schreef op maandag 04 april 2005 @ 10:18:
't is toch een psychologisch iets dat ik graag een mediumdrager in mijn handen heb als ik poen neertel voor een game. Maar dat backuppen is ook een optie. Dan maar silver :P
Ja dat backuppen is zeker handig, ik heb de bronze HL2 d.m.v. van een ATI coupon, heb het dus gedownload en gewoon via Steam gebackupped (is dan gewoon een klikbare .exe) en op een DVD gebrand, werkt perfect mits je de backup niet over de huidige Valve map installeert, want dan vind Steam de geïnstalleerde games niet meer.
BTW leuke 1 april grap, had ik nog niet gezien.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opmerkingen / klachten kun je altijd in m'n mailbox deponeren

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update
In de nieuwste editie van de Engelse PC Gamer staan maar liefst tien pagina's met informatie over een uitbreiding voor Half-Life 2.

De uitbreiding zal de titel Half-Life 2: Aftermath krijgen en de draad oppakken waar het origineel eindigde. Dit keer zal Gordon Freeman niet alleen de hoofdrol opeisen, Alyx zal namelijk een grotere en actievere taak krijgen in het spel.

Een releasedatum is nog niet bekend, wel is het vrijwel zeker dat Half-Life 2: Aftermath alleen beschikbaar zal zijn via Valve's online distributie-software Steam.
insidegamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Goed nieuws, alleen geloof ik er niks van dat het enkel beschrikbaar is via steam.
Dan lopen ze nogal veel klanten mis. Waaronder ik.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

ze bedoelen denk ik dat je steam nodig hebt om het te spelen... (net als hl2 dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, men bedoelt echt dat het alleen via Steam te koop zal zijn. Ik vind wel dat insidegamer.nl het in dit geval verkeerd heeft geformuleerd, het zijn namelijk gewoon geruchten. Valve heeft nog niet bevestigd dat het alleen via Steam te koop zou zijn.

Het is trouwens wel denkbaar, vooral door de zeer slechte relatie tussen Valve en Vivendi, kijk maar naar alle rechtzaken tussen beide bedrijven. Maar het is aan de andere kant ook weer onwaarschijnlijk omdat Valve inderdaad heel veel consumenten niet kunnen bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:36:
Nee, men bedoelt echt dat het alleen via Steam te koop zal zijn. Ik vind wel dat insidegamer.nl het in dit geval verkeerd heeft geformuleerd, het zijn namelijk gewoon geruchten. Valve heeft nog niet bevestigd dat het alleen via Steam te koop zou zijn.

Het is trouwens wel denkbaar, vooral door de zeer slechte relatie tussen Valve en Vivendi, kijk maar naar alle rechtzaken tussen beide bedrijven. Maar het is aan de andere kant ook weer onwaarschijnlijk omdat Valve inderdaad heel veel consumenten niet kunnen bereiken.
Die nederlandse sites formuleren het heel vaak verkeerd valt me op.. ben er al gewend aan geraakt.

Ik snap echt niet hoe ze aan die newsposters komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valve heeft het lekker druk....
-Day of Defeat : Source moet binnenkort verschijnen...
-Lost Coast HDR demo moet binnenkort verschijnen.....
en nu nog een expansion pack!
Bring it on Valve! Hoe meer HL2 hoe beter het is.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Vanitas schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:31:[...]Goed nieuws, alleen geloof ik er niks van dat het enkel beschrikbaar is via steam.
Dan lopen ze nogal veel klanten mis. Waaronder ik.
Gellukig voor Valve is breedband bij honderdduizenden thuis wel aanwezig. Day of Defeat wordt ook alleen via steam geleverd en daar hebben die honderdduizenden fans geen probleem mee hoor.
Je moet je er maar vast op instellen dat de kans groot is dat heel veel van dit soort zaken straks digitaal je huis binnen komen ipv fysiek op cd/dvd. Itunes en dat soort online winkels zetten de trend. En als er straks een goede techniek is dan zal de videotheek op den duur ook verdwijnen, of de videotheek gaat Imovies beginnen, een online movieshop. Wat ik wil zeggen is dat de kans groot is dat je het alleen online kunt krijgen en dat Valve helemaal niet huiverig is voor minder verkopen.

PS: Voor de mensen die geen steam hebben, hier het laatste nieuws.

[ Voor 8% gewijzigd door Gody op 09-04-2005 11:30 . Reden: steam nieuwslink toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:21
Naast The Lost Coast komt er dus ook nog een Aftermath episode. Wellicht ter compensatie voor alle mensen die Lost Coast niet kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een paar level HL2 gespeelt, maar nu keek ik bij opties, en toen zag ik dat ie op easy staat. Als ik hem nu op normal zet, moet ik het spel dan overnieuw starten om ook daadwerkelijk op normal skill te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
ik zou zeggen probeer het en laat het ons vervolgens weten... Even serieus, ik denk dat hij bij het volgende hoofdstuk de gekozen difficulty zal gebruiken. Anders hadden ze er wel een profielensysteem in gebouwd zoals je dat bij Far Cry zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 16:59:
Ik heb net een paar level HL2 gespeelt, maar nu keek ik bij opties, en toen zag ik dat ie op easy staat. Als ik hem nu op normal zet, moet ik het spel dan overnieuw starten om ook daadwerkelijk op normal skill te spelen?
Nee, worden health ed van de enemies aangepast, niet dat je opnieuw moet beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Paar probleempjes:

Fast switch werkt niet.

Ik heb een X800XT PE en ondersteund shader model 2.0b, en ik heb alles op het hoogst ingesteld, maar het lijkt dat bumpmapping niet goed werkt.

Ik heb op een filmpje gezien dat het dak hieronder op de screenshot helemaal reflecteerde etc., maar dat is bij mij niet te zien.

Ook op die wezens zie ik geen reflectie oid., gewoon de textuur lijkt het.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~p.vdveen/GoT/hl2_bumpmapping1.jpg

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

RAZORDUDE schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:46:
Ik heb een X800XT PE en ondersteund shader model 2.0b, en ik heb alles op het hoogst ingesteld, maar het lijkt dat bumpmapping niet goed werkt.

Ik heb op een filmpje gezien dat het dak hieronder op de screenshot helemaal reflecteerde etc., maar dat is bij mij niet te zien.

Ook op die wezens zie ik geen reflectie oid., gewoon de textuur lijkt het.
Als ik even een gokje mag doen... ik vermoed dat jij de HalfLife2 DirectX9.0 TechDemo hebt gezien (ik ook :P ), en zoals de naam al zegt wordt er gebruik gemaakt van alle effecten die DX9 maar kan bieden , die ondersteund worden door de Source-engine (zoals HDR: High Dynamic Range Lightning). Dit was dus reclame, maar die vergaande mogelijkheden zijn volgens mij niét geïntegreerd in HL2... ( :r )

Maar ik zeg nog maar eens... just a gamble O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Jejking schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:19:
[...]

Als ik even een gokje mag doen... ik vermoed dat jij de HalfLife2 DirectX9.0 TechDemo hebt gezien (ik ook :P ), en zoals de naam al zegt wordt er gebruik gemaakt van alle effecten die DX9 maar kan bieden , die ondersteund worden door de Source-engine (zoals HDR: High Dynamic Range Lightning). Dit was dus reclame, maar die vergaande mogelijkheden zijn volgens mij niét geïntegreerd in HL2... ( :r )

Ehm, dit gaat toch over die reflectie op vloeren enz ? Die werkt zelfs bij mijn Radeon 9600 Pro :P Zit er dus wel degelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamespot over de nieuwe Half Life update: It's official: Half-Life 2 expanding

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Jejking schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:19:
[...]

Ja dat is volgensmij ook de tech demo die ik gezien heb.

Mooi stom dus, ik kon al niet wachten om het zo op mijn pc te zien, en mijn kaart optimaal te gebruiken, maar helaas :r .

Reflectie zie ik wel maar ook minder dan ik had verwacht.

Weet iemand trouwens ook of de Shader Model 2.0b ondersteund wordt, daar zou het misschien ook wel aan kunnen liggen.

[ Voor 5% gewijzigd door RAZORDUDE op 11-04-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Weet iemand trouwens ook of de Shader Model 2.0b ondersteund wordt, daar zou het misschien ook wel aan kunnen liggen.
Voor alle DirectX9-effecten heb je Shader Model 2.0 of hoger nodig, dus dat wil zeggen:
- 2.0a (Geforce FX)
- 2.0 (ATi Radeon 9x00-series)
- 2.0b (ATi X800-series)
- 3.0 (Nvidia Geforce 6x00, en in de nabije toekomst ook de ATi R520: 3.0+)

Valve zou volgens mij nog een HDR-patch uitbrengen of zoiets dergelijks, correct me if I am wrong 7(8)7 , en die draait op alles wat compatible is met PS2.0 of hoger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Jejking schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:00:
[...]

Voor alle DirectX9-effecten heb je Shader Model 2.0 of hoger nodig, dus dat wil zeggen:
- 2.0a (Geforce FX)
- 2.0 (ATi Radeon 9x00-series)
- 2.0b (ATi X800-series)
- 3.0 (Nvidia Geforce 6x00, en in de nabije toekomst ook de ATi R520: 3.0+)

Valve zou volgens mij nog een HDR-patch uitbrengen of zoiets dergelijks, correct me if I am wrong 7(8)7 , en die draait op alles wat compatible is met PS2.0 of hoger...
Ja dast kan wel, maar wordt het wel ondersteund, bijvoorbeeld splinter cell :CT ondersteund alleen 1.1 en 3.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie al die reflecties etc. wel gewoon hoor

GeForce FX5900 heb ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:56:
Ik zie al die reflecties etc. wel gewoon hoor

GeForce FX5900 heb ik.
Die van het dak etc.?
Zou je dan een sceenshot kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
RAZORDUDE schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:34:
[...]

Die van het dak etc.?
Zou je dan een sceenshot kunnen maken?
Is dat van het eerste level (als je uit het station komt) ? Want bij mij zie ik altijd voornamelijk reflectie in de ("marmeren") vloeren enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb soms dat het spel spontaan crashed tijdens het spelen :( heb al nieuwe graka drivers geinstaleerd maar dat mocht niet baten.

Ik heb winxp sp2, geen idee wat er mis is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:24:Ik heb soms dat het spel spontaan crashed tijdens het spelen :( heb al nieuwe graka drivers geinstaleerd maar dat mocht niet baten.Ik heb winxp sp2, geen idee wat er mis is.....
Als je nu no even de precieze foutmelding erbij zet dan kunnen we je proberen te helpen... Het zal wel een geheugenfout zijn zoals bijna iedereen die wel eens gehad heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door Gody op 18-04-2005 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:24:
Ik heb soms dat het spel spontaan crashed tijdens het spelen :( heb al nieuwe graka drivers geinstaleerd maar dat mocht niet baten.

Ik heb winxp sp2, geen idee wat er mis is.....
Heb jeje instalatie van HL2 al wezen validaten? HD check voor HL2 zeg maar. Heeft bij mij geholpen toen er een paar textures enzo misten en ook game crash.

Hier staan de validate codes voor HL2 en rest:
http://steampowered.custh...2U9MQ**&p_li=&p_topview=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

jelleeee schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:39:
[...]

Is dat van het eerste level (als je uit het station komt) ? Want bij mij zie ik altijd voornamelijk reflectie in de ("marmeren") vloeren enz :)
Ja dat zie ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Update :)
Winning Maps and Source Games Update Available Now
April 13, 2005, 6:12 pm · Alfred Reynolds

Three Half-Life 2: Deathmatch maps are now available via Steam. These maps were created by the three players who won our recent HL2:DM mapping contest. If you have HL2:DM installed in your Steam games list, you will receive the new maps automatically.

The new maps are:

* Winner: dm_underpass by Scott M Jordan, USA
* 1st Runner Up: dm_resistance* by Jonathan Linker, Germany
* 2nd Runner Up: dm_powerhouse by Michael Schulz, Germany

This release also includes a Counter-Strike: Source update which fixes incorrect player names appearing in the scoreboard.

*Based upon "Bodies" from Blood.
http://www.steampowered.com/index.php?area=news&id=409

Hij was trouwens bij mij ook Half-Life 2 aan het updaten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik heb een probleem bij half life 2 dat na het laden van een savegame de engine niet meer "aware" is van mij. Vijanden en andere characters zien me dus niet meer.
Nu zal ik eerlijk zeggen dat het geen orgineel is. Ik ben wel van plan het orgineel te kopen als iemand me kan bevestigen dat die daarin is opgelost. Ik vraag dus NIET om een oplossing van mijn probleem met de geripte versie.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:51:
Ik heb een probleem bij half life 2 dat na het laden van een savegame de engine niet meer "aware" is van mij. Vijanden en andere characters zien me dus niet meer.
Nu zal ik eerlijk zeggen dat het geen orgineel is. Ik ben wel van plan het orgineel te kopen als iemand me kan bevestigen dat die daarin is opgelost. Ik vraag dus NIET om een oplossing van mijn probleem met de geripte versie.
Als je dit topic leest dan zie je dat dit een speciale eigenschap is van de illie versie. Gewoon kopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ik had al zo'n vermoeden. Slim gedaan van valve.
Dan heb ik nog een n00b vraag. Als ik em via de website koop en via steam download, schiet dat dan een beetje op? Anders kan ik beter naar de winkel rijden ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem meerdere malen op volle snelheid kunnen downloaden ~300/400kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik kan zeker niet mijn illi install updaten? ;)

Ben nu een account aan het maken bij steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:03:
Ik kan zeker niet mijn illi install updaten? ;)

Ben nu een account aan het maken bij steam.
Zal het niet proberen behalve als je een perm ban wil op steam (geen idee of ze dat doen trouwns). Maar je kunt halflife al helemaal downloaden zonder hem gekocht te hebben.

Maar dit begint op een slowchat te lijken dus ik hou me mond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

OK tnx voor de info. Ik heb em net aangeschaft.
Met een CC geef ik ook veel te snel geld uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

Friday, April 15 2005

We hope everyone is enjoying the Half-Life 2: Deathmatch contest winning maps that were released earlier this week.

The next big Counter-Strike release is set to include two maps. The first map will be de_port, previously mentioned here. This map is set in a resupply port for outgoing ships. The gameplay is designed for a balanced layout employing a mix of long sightlines with cover and close quarters fighting environments. The second map will be a completely redone de_inferno, a historical favorite at CS tournaments and competions. We'll be releasing some screenshots or other media from both of these maps in the next week or two.

We also promised a sneak peek into work on Half-Life 2: Aftermath. Here is a shot from that, the continuation of Gordon Freeman’s adventures that we'll be releasing as an episode later this summer.

Afbeeldingslocatie: http://www.steampowered.com/Steam/Marketing/April15.2005/img/AftermathSneakPeek_small.jpg
hmm ik heb zin in die uitbreiding :*)

[ Voor 3% gewijzigd door WJP op 16-04-2005 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 07:32:
[...]

Het frustreert wel :(

Vandaag is het drie weken geleden dat ik een e-mail gestuurd heb en ik heb nog 0,0 reactie, zelfs geen ontvangstbevestiging.

Bij jou duurde het 18 dagen, iets minder dus dan drie weken.

Klantvriendelijkheid is dus ver te zoeken bij Valve (een week wachten omdat het ontzettend druk is kan ik nog een keer begrijpen, maar drie weken? dan moeten ze maar extra personeel inhuren, maar ja dat gaat weer ten koste van hun winstmarge) :(
Vrijdag 25 februari heb ik het spel origineel gekocht, maar tijdens de installatie kreeg ik de melding dat mijn cd key al in gebruik was. Meteen een e-mail gestuurd en ook nog het webformulier ingevuld, maar we zijn nu alweer 7 weken verder en ik heb nog geen reactie, zelfs geen ontvangstbevestiging.

K*t service :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 11:06:
[...]

Vrijdag 25 februari heb ik het spel origineel gekocht, maar tijdens de installatie kreeg ik de melding dat mijn cd key al in gebruik was. Meteen een e-mail gestuurd en ook nog het webformulier ingevuld, maar we zijn nu alweer 7 weken verder en ik heb nog geen reactie, zelfs geen ontvangstbevestiging.

K*t service :(
Gek, vriend van me had binnen 2 uur een reactie, en na 1 dag een nieuwe key :) (wel na aandringen, ze deden daar eigenlijk niet aan, moest en maar ff naar de USA sturen. dat konden ze vergeten natuurlijk)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al aan gedacht dat ze het misschien niet ontvangen hebben als je geen bevestiging hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Is er eigenlijk een optie om het bloed rood te maken. Ik heb nu de versie van steam gedownload maar nu heb ik groen bloed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
rajackar schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 11:34:
Is er eigenlijk een optie om het bloed rood te maken. Ik heb nu de versie van steam gedownload maar nu heb ik groen bloed :?
Ik denk dat er bij jou iets fout is gegaan dan... :D

Post er es een plaatje ervan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 11:19:
al aan gedacht dat ze het misschien niet ontvangen hebben als je geen bevestiging hebt?
Van het webformulier krijg je een standaard ontvangstbevestiging, en ik heb 3e-mails verstuurd en geen enkel bericht retour ontvangen van de server dat deze niet bezorgd konden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G man wel es als hardrock zanger aan het werk gezien?

In de movie van machinima "I'm still seeing Breen" kan dat.
Soort videoclip met alemaal HL2 stukjes en G-man met lipsynch van de lyrics. Mooi gedaan.

http://www.gamershell.com/download_8911.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Die heb ik gezien ja. Is best leuk gemaakt inderdaad.

Het wordt trouwens tijd voor Lost Coast, met of zonder HDR. Ik heb namelijk zin in meer singleplayer levels.

[ Voor 52% gewijzigd door Gody op 20-04-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 12:10
Ik vind het zo gaaf dat die expansion komt..

Nu vraag ik me af wat het begin is ..want jullie kennen allemaal wel het einde van deel 2..
Wat daarna gebeurd..ik hoop niet iets van dat ze worden geteleporteerd ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Half-Life 2 : Aftermath screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/109/927314_20050420_screen001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/109/927314_20050420_screen002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/104/reviews/927314_20050415_screen001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Hmm, ik lijk vooralsnog vast te zitten bij de bestorming van het paleis achtige iets, waarbij je generators moet uitschakelen... 2 generators zijn goed te doen, appeltje eitje, maar daarna moet je door een van lasers vergeven ruimte waar je iets moet uitzetten, maar ik leg elke keer het loodje...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Is toch niet zo moeilijk die lasers... Daarna werd het lastiger vondt ik hoor, wanneer je op dat dak moet vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarneer komt half life 2 aftermath uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
skullsplitter schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:52:
Hmm, ik lijk vooralsnog vast te zitten bij de bestorming van het paleis achtige iets, waarbij je generators moet uitschakelen... 2 generators zijn goed te doen, appeltje eitje, maar daarna moet je door een van lasers vergeven ruimte waar je iets moet uitzetten, maar ik leg elke keer het loodje...
spoiler:
Ben creatief door op die kasten enzo te springen... gewoon op die manier wat uitproberen ;)

Maar even over die Aftermath, dit speelt zich toch af na HL2? En zonder te spoilen:
spoiler:
Waarom zie ik op de achtergrond dan de Citadel staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
skullsplitter schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:52:
gewoon ff goed kijken waar je er door kan, je moet op vanalles gaan springen om er voorbij te kunnen komen, het is echt niet moeilijk gewoon ff goed kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Over Aftermath: Dit speelt dacht ik na HL2 af.. We zullen dan wel een leuke verhaallijn krijgen want de Citadel zou ontploffen en Alyx zal zich ook wel afvragen wat er gebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
jelleeee schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:34:
Maar even over die Aftermath, dit speelt zich toch af na HL2? En zonder te spoilen:
spoiler:
Waarom zie ik op de achtergrond dan de Citadel staan :?
spoiler:
Nou volgens mij valt de Citadel niet om, maar was het meer een toren op de citadel, die Gorden en Alyx bijna verpletterde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zit nu bij dat gedeelte met de buggy.

Best leuk, op een gegeven moment moet je die vage heli neerschieten met je rocketlauncher.

Wat blijkt, zie ik na de heli verslagen te hebben ineens Gman dood op de grond liggen.

Ik had met Print screen Screenshots gemaakt, maar ze zijn niet te vinden. Ben bang dat er geen screens gemaakt zijn.

Wist niet dat die gast dood kon.Schijnbaar wel.

Zal het nog eens proberen. Kijken of het weer lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
NielsOveres schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 00:25:
Ik zit nu bij dat gedeelte met de buggy.

Best leuk, op een gegeven moment moet je die vage heli neerschieten met je rocketlauncher.

Wat blijkt, zie ik na de heli verslagen te hebben ineens Gman dood op de grond liggen.

Ik had met Print screen Screenshots gemaakt, maar ze zijn niet te vinden. Ben bang dat er geen screens gemaakt zijn.

Wist niet dat die gast dood kon.Schijnbaar wel.

Zal het nog eens proberen. Kijken of het weer lukt.
Je moet ook niet met 'Print Scrn' screenshots knippen, maar met F5 ofzow, de toets die je hebt ingesteld.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Niet echt een toets ingesteld.

Zal het lvl nog wel een keer spelen, kijken of het weer gebeurd.
Ik had eerst het gevecht gedaan en had Gman niet eens gezien. _/-\o_

Dit spel echt zoooo mooi.

Wilde het even uittesten met m'n surround setje die ik gisteren heb gekregen. Gaat echt goed. Ben nu al bang voor de stukken met de Headcrabs (schrik zoiezo altijd wel van die kleine rondkruipende dingen. Maakt niet uit in welk spel.).

Die Ant Guards/Lions die op het strand uit de grond komen klinken echt gaaf als ze langs vliegen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Default is F5 (meen ik) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:33

ErA

Ik zit met een probleem,Ik heb HL2 paar weekjes terug gekocht en netjes geinstalleerd op mijn computer maar ben het spel zelf kwijtgeraakt :X Nu is mijn vraag, hoe kan ik mijn key terugvinden want ik wil mischien een keertje gaan formateren enzo. En ik weet dat ik dan mijn steam account id+wachtwoord alleen maar nodig, maar toch wil ik graag mijn cd-key weer weten. Iemand enig idee of ik daar nog bij kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Als zou je hem weer vinde je hebt er in feite niks aan, omdat die key nou gebonden is aan je steam account en je moet betalen om hem te ontbinden van je steam account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is meer informatie bekend over Half-Life 2: Aftermath en Valve's andere project "The Lost Coast". The Lost Coast komt uit in Mei en zal zo'n 20 tot 40 minuten speelplezier bevatten.
Afbeeldingslocatie: http://www.spielerij.net/gallery/20050423/Image1.jpg
Aftermath zal volgende maand worden gepresenteerd op de E3, en hij zal deze herfst uitkomen. Aftermath zal vergeleken met Half-Life 2 maar een korte speelduur hebben, ongeveer 1/3 van de tijd die nodig is om Half-Life 2 uit te spelen. Aftermath zal alleen via Steam te verkrijgen zijn, een retail-versie is niet gepland.
bron: Spielerij.net

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1/3? dat vind ik wel erg kort. :/

HL2 deed ik +- 10 uur over dus ongeveer een Aftermath dik 3 uur speelplezier.

Ik hoop niet dat ze hiervoor de volle prijs gaan vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 15-09 11:59
10tje ofzo en wat leuke extra wapens en ik koop het... maar over steam das gal... Ik wil doosjes enz. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Het ligt er puur aan hoe je het speelt.. Ik vind 1/3 helemaal niet kort aangezien ik er een paar dagen over deed. Je moet ook echt willen genieten van de game anders speel je het zo uit en denk je weer: wat een kut game ^_^...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dutchmega schreef op zondag 24 april 2005 @ 11:37:
Het ligt er puur aan hoe je het speelt.. Ik vind 1/3 helemaal niet kort aangezien ik er een paar dagen over deed. Je moet ook echt willen genieten van de game anders speel je het zo uit en denk je weer: wat een kut game ^_^...
Afbeeldingslocatie: http://64.132.144.145/images/smilies/stupid.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Trouwens, ik zat weer eens de soundtracks van HL2 te luisteren die ik geripped had uit de .gcf files. Weet iemand of ik ergens de volledige soundtracks kan krijgen? (of zijn die hetzelfde als in de .gcf files?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchmega schreef op zondag 24 april 2005 @ 17:40:
Trouwens, ik zat weer eens de soundtracks van HL2 te luisteren die ik geripped had uit de .gcf files. Weet iemand of ik ergens de volledige soundtracks kan krijgen? (of zijn die hetzelfde als in de .gcf files?)
Zijn hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Niet online
Ik heb sinds een paar dagen HL2, steam geinstalleerd en downloaden maar. Na ongeveer 16 uur heeft ie 838 Mb van HL2 binnen dat is volgens de steam monitor 68% maar dan zou ik hem wel moeten kunnen spelen. Maar de status van HL2 zegt: Requires update. Wat elkaar dus tegenspreekt.

Als ik HL2 opstart blijft hij veel te lang bij het loading scherm hangen zodat ik met Ctrl-Alt-Del HL2 maar weer beeindig.

Ondertussen blijft hij downloaden met een varierende snelheid 0-140kb/s wat volgens mij erg langzaam is met een chello classic?

Mijn vragen:
Hoe snel hoort steam te zijn met een chello classic? (achter een router wel te verstaan, instellingen staan goed) Hoe kan ik dit eventueel tweaken? Fluctueert de steam download altijd zo?

Zou ik HL2 moeten kunnen spelen, of moet ik echt wachten totdat ie 100% heeft?

PS. Ik heb gezocht(google, steampowered, Got etc..) en alle laatste drivers updates etc...

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
natuurlijk moet je wachten tot ie 100 procent is, als jij iets installeer kan je het programma toch ook niet gaan gebruiken als ie nog aan het installeren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Niet online
Ik dacht, aan vroeger :) toen had je een spel wat je kon installeren en spelen. Paar weken later kwam er een update die je dan niet persé hoefde te installeren. Maar zolang HL2 bij het opstarten al met het steam account connect zal ik dus waarschijnlijk moeten wachten totdat het helemaal gedownload is. Zal met die trage download nog wel een paar uur duren.

Ik ga maar naar bed dan :) Ga ik morgen HL2 spelen. Hoop ik...

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 19:29
Co-op voor HL²!!!
http://www.rawmeat.be/timcoop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:54

Minkie

Groazers Unite.

Weet niet of die al geplaatst is.
Een liedje met als clip ingame beelden van HL2 en lipsynchro van G-man.

72MB

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Minkie schreef op maandag 25 april 2005 @ 01:38:Weet niet of die al geplaatst is. Een liedje met als clip ingame beelden van HL2 en lipsynchro van G-man. 72MB
Ik wil niet zeggen dat je de search voor het hele forum moet gebruiken of moet googlen ofzo maar als je alleen in dit topic even had gezocht had je het wel geweten B)

Maar tof dat je aan dit topic dacht toen je dit filmpje tegen kwam. Er zijn nog genoeg mensen die hem nog niet hebben gezien. Share the fun :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gody op 25-04-2005 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:42
Wij willen over een paar weken een prive lan organiseren. Op deze lan is geen internet verbinding beschikbaar. Weet iemand of het mogelijk om zo halflife2 multiplayer te spelen? En kunnen zo ook mensen met een illegale kopie mee doen? Of kan dit niet?

Hail to the king baby!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.