[PC] Half-Life 2 deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.282 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-10 08:37
PilatuS schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:33:lekker klote voor je dat je cd-key al in gebruik is, daarom heb ik de mijne ook maar bij dynabyte gekocht, mede omdat ie daar op het moment dat ik em kocht het goedkoopst was, maar ook omdat ie daar gewoon dicht zit en dus niemand de key kon hebben.bij free record shop hadden ze em ook maar daar stond het doosje met key dus gewoon open op de schap, dan ga ik em dus sowieso niet daar kopen. ik hoop iig voor je dat je snel een nieuwe key krijgt :)
Ik heb hem bij gcshop gekocht. Free record shop: €59,99, www.gcshop.nl(incl verzending): €49,50. Tis maar een tientje maar toch. Games zijn vaak al duur genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-10 23:34
BMRS schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:03:
Spoiler:
]Ik zit vast bij anticitizen one. Alex is net op het dak neer geschoten, en ik ga die gang beneden binnen. Bij die deur loopt het spel vast wanneer hij aan het loaden is. Ik heb al geprobeerd vanaf een eerdere savegame erdoorheen te gaan, en om met de gravitygun van te voren de deur open te gooien. Ik heb de legale versie.
Heel leuk om allemaal te horen waar jullie je spellen kopen, en voor hoeveel, maar kan dat niet beter in de startpost worden gezet? Er is hier namelijk al tig keer over gediscussierd.

UPDATE:
Bij mij loopt het spel eigenlijk vast. Het is nadat ik naar beneden moet van Alex, nadat ze op dat gebouw is geklommen:

http://www.xs4all.nl/~zee...opertje/d3_c17_070005.jpg

Ik heb ook al geprobeerd om een torentje te bouwen:

http://www.xs4all.nl/~zee...opertje/d3_c17_070011.jpg

Maar ik kan niet verder dan dit:

http://www.xs4all.nl/~zee...opertje/d3_c17_070010.jpg

Achter die vrachtwagen zit een gat waar ik in moet. Wanneer ik beneden ben, dan komt er Loading... te staan, maar daarna loopt hij vast. Weet iemand waar het misschien aan kan liggen? Mijn belangrijkste specs:

AMD Athlon 64 3000+ S939
Asus A8N SLI-Deluxe
2x 512 mb Twinmos geheugen
XFX 6600GT Extreme Gamers Edition @ 590 MHz, Memory @ 1180 MHz
2x 120 GB Maxtor Diamondmax Plus 9 SATA @ RAID-0

Ik heb de legale versie van Half-Life 2.

[ Voor 65% gewijzigd door Steephh op 26-02-2005 20:33 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Voor mensen die de SP van HL2 te makkelijk vonden. De nieuwe versie van HL2:Substance is uit :).

http://halflife2.filefron...84_Mod_Full_Install;38330

Description:
HL²:SUBSTANCE re-coreographs the original single player campaign, John Woo style: intensive new action and higher challenges makes it the best choice for HL2 veterans who found the "vanilla" version either too short or easy. Squad tactics and accuracy are actually required now: see what the G-Man meant by "a battle you have no chance of winning" (because you didn't submit, then, right?)! A whole new set of weaponry is also available as well as an advanced friendly-fire system,a skinpack and a sound addon to further personalize your second visit to City 17. Welcome to the real Substance, what the action is made of!

New features:

- 71 edited levels: the whole HL2 game! Older levels have been revisited for more challenge and performance.

- New weapons and alternate firemodes by Jerry,author of the SP Enhanced Mod: now include the SG550 Sniper Rifle, Battle Gravity gun, Conversion Bugbait, Napalm launcher, Covenant grenades, Desert Eagle, Electric Crossbow, Dual function RPG, Halo Pistol, M3 auto shotgun, M249 Jackhammer, Napalm clusters, FN P90 rifle, Proximity Headcrabs, Snarks, XM-8 Assault Carbine, RPG-armed airboats and more! Press the "Reload" button to switch between alternate firemodes.

- Friendly Fire Mod v.02 by Adam Hines: allies now suffer injuries from your hits and even turn against you! Don't miss the new Bullet time!

- New hotkeys: press "F1" for Easy,"F2" for Normal and "F3" for Hard skill (default). Press "F4" to toggle the HUD on/off,for an even more challenging game. Press "F12" to toggle the "Italian Extreme Mode" skill on/off,if you think you can survive it!

- More than 20 new skins and sounds!

- Now with dynamic lightning on weapons by smanu85!

Installation:

Delete your previous Substance folder and run the auto-installer. Be sure to check the "Copy HL2 Cache Files" option to minimize loading times. To play, simply select "HL2substance" on the Steam games menu and pick a chapter from the "New Game" menu. Enjoy!

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YmX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08-2022

YmX

Heb em ook geintstalled zojuist ... alles loopt goed... Maar.. ik hoor alleen geluid bij de instro van steam! :S en niet bijd e game zelf of int menu of bij de filmpjes :S!

Wat moet ik hieraan doen?

Ik heb al gezocht hier op tweakers en op Google en op de HL2 site zelf offcourse! :S ben ten einden raad :(

Iemand ?! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-10 15:18

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

http://halflife2.filefront.com/screenshots/File/38330/12 die mod ziet er wel leuk uit ffe downloaden :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers hier wat plaatjes gemaakt met de garrymod :)

Plaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Laat me weten wat je ervan vind :). Ik heb wat feedback nodig voor de volgende patch ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Jerry schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:38:
Voor mensen die de SP van HL2 te makkelijk vonden. De nieuwe versie van HL2:Substance is uit :).

blaat
Is dit een soort vervolg van Half-Life 2?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
BMRS schreef op zondag 27 februari 2005 @ 17:05:
[...]

Is dit een soort vervolg van Half-Life 2?
Nee, een mod ;)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Kan iemand mij het verhaal nog eens klein in het nederlands uitleggen. Ik heb iig al begrepen dat je in deze mod weer terug gaat naar City 17, om weer eens te gaan vechten tegen al die lieve combines.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-10 15:18

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Je hebt gewoon het std spel maar met omgebouwde levels en omgebouwde wapens voor een betere sfeer. Ook de moeilijkheidsgraad schijnt moeilijker tezijn. Wat ik alleen niet snap is waarom er een airboat staat op het punt dat je de buggy krijgt :? wtf moet je daarmee :?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
GreenFury schreef op zondag 27 februari 2005 @ 17:37:
Je hebt gewoon het std spel maar met omgebouwde levels en omgebouwde wapens voor een betere sfeer. Ook de moeilijkheidsgraad schijnt moeilijker tezijn. Wat ik alleen niet snap is waarom er een airboat staat op het punt dat je de buggy krijgt :? wtf moet je daarmee :?
Leuk, dat ga ik eens proberen. Alleen HL2 loopt nu bij mij steeds vast. En ik weet niet hoe dat dat komt. :'(

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
BMRS schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 20:08:[...]UPDATE:
Bij mij loopt het spel eigenlijk vast. Het is nadat ik naar beneden moet van Alex, nadat ze op dat gebouw is geklommen:
http://www.xs4all.nl/~zee...opertje/d3_c17_070005.jpg
Ik heb ook al geprobeerd om een torentje te bouwen:
http://www.xs4all.nl/~zee...opertje/d3_c17_070011.jpg
Maar ik kan niet verder dan dit:
http://www.xs4all.nl/~zee...opertje/d3_c17_070010.jpg
Achter die vrachtwagen zit een gat waar ik in moet. Wanneer ik beneden ben, dan komt er Loading... te staan, maar daarna loopt hij vast. Weet iemand waar het misschien aan kan liggen?
Zet de bestanden uit deze rar eens in je savegame map.
http://members.home.nl/godyvdb/save.rar
Ik heb het stukje even gespeeld tot net na het laden. Hopelijk werkt het laden van een savegame wel. Zo niet kun je eens op de steam support fora rondkijken of een gcf bestand weggooien en opnieuw binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Bedankt. Hier trouwens wat screenshots van Substance:

http://www.xs4all.nl/~zee...screenshot/hl2_substance/

EDIT:

heeft niet geholpen. dus ik heb maar een paar gcf files verwijderd en opnieuw gedownload. daar is hij nu mee bezig. ik had trouwens eerst hl2 van mij gebackupd, en nu dus terug gezet, zou het daar misschien aan kunnen liggen?

[ Voor 49% gewijzigd door Steephh op 27-02-2005 20:56 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:54
Ben benieuwd naar Half-Life: Substance, ga hem strax even downloaden. Ziet er wel leuk uit de nieuwe G-Man :p
Maaruh, vraagje: Weet iemand of er voor Half-Life²: Deathmatch een fatsoenlijk model te vinden is van de G-Man? Ik heb al gekeken op sites als: HL²files.com of PlanetHalfLife en heb al gezocht met Google, maar kreeg weinig resultaten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
BMRS schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:49:Bedankt. EDIT: heeft niet geholpen. dus ik heb maar een paar gcf files verwijderd en opnieuw gedownload. daar is hij nu mee bezig. ik had trouwens eerst hl2 van mij gebackupd, en nu dus terug gezet, zou het daar misschien aan kunnen liggen?
Maar hopen dat dat dan wel werkt anders wordt het hl2 helemaal opnieuw installeren vrees ik. Mocht het dan nog niet werken is het misschien tijd voor een geheugen-test.
Yonix schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:30:Weet iemand of er voor Half-Life²: Deathmatch een fatsoenlijk model te vinden is van de G-Man?
Ik weet niet of custom models nog zo goed zullen werken na de volgende update. Mensen verkleden zich nu namelijk als headcrab en daar zijn ze een fix voor aan het maken stond in het update nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 16:55
Jerry schreef op zondag 27 februari 2005 @ 16:04:
[...]

Laat me weten wat je ervan vind :). Ik heb wat feedback nodig voor de volgende patch ;).
Vrijwel alle wapens hebben geluidsvertraging, de nieuwe shotgun heeft een vaag Ammo systeem, de Sniperrifle heeft een vaag Ammo systeem, de 'Napalm launcher' schiet wel, maar er gebeurt niets, de Jackhammer heeft verkeerde wapenmodel...

tviel me nogal tegen eigenlijk.... hoewel de Doom sound voor die machinegun wel vet is! :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Kwartjuh schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:23:
[...]

Vrijwel alle wapens hebben geluidsvertraging, de nieuwe shotgun heeft een vaag Ammo systeem, de Sniperrifle heeft een vaag Ammo systeem, de 'Napalm launcher' schiet wel, maar er gebeurt niets, de Jackhammer heeft verkeerde wapenmodel...

tviel me nogal tegen eigenlijk.... hoewel de Doom sound voor die machinegun wel vet is! :)
Geluidsvertraging schijnt verholpen te kunnen worden door in de readme te kijken daar staat er wat over in. shotgun verbruikt 4 shells per keer wat is daar raar aan :P. Sniperrifle verbruikt 50 smg-rounds per keer, niks mis mee. Napalm launcher zet mannetjes in de fik ;). Dus hij doet niks als je op de grond/muur schiet ;).
Jackhammer heeft een wapenmodel die ik niet heb uitgekozen ;). De "baas" van de mod heeft die model uitgekozen. Ik ben alleen de coder die de wapens erin heeft gezet.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-10 13:26

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Dit is natuurlijk al 10K × langsgekomen, maar eh... eindelijk de tijd eens gevonden het spel uit te spelen:
spoiler:
vet einde! ik hou wel van cliffhangers! (Battlestargalactica-gevoel he...)

soms jammer dat je overal wel erg makkelijk door heen loopt, in de zin van dat het erg rechtlijnig is. Las alleen in het HL2: Raising the Bar-boek dat het expres gedaan is omdat tests blijkbaar uitwezen dat mensen liever niet zoeken...

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@LL@HUUTJ@ @KBH@RR@TJ@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half Life 2 weer eens in het nieuws, nu ivm BAFTA awards:

Bafta awards voor Half Life 2

AMSTERDAM - Half-Life 2 heeft maar liefst zes Bafta awards in de wacht gesleept, waaronder die voor beste game en voor beste online game. De Baftas zijn de Britse versie van de Amerikaanse Oscars. Sinds enige jaren zijn er naast filmprijzen ook speciale Bafta Games awards.

Half Life 2, ontwikkeld door Valve, wordt alom geprezen vanwege zijn ingenieuze plot. De game won ook Baftas voor beste adventure, beste pc game, vormgeving en animatie.

Ook Burnout 3 is in de prijzen gevallen. Het spel won drie Baftas in de categorieën racing, techniek en beste PlayStation 2 game. Halo 2 ging er vandoor met de prijs voor beste Xbox game, terwijl Prince of Persia: Warrior Within als beste GameCube titel uit de bus kwam.

De originaliteitsprijs ging naar de PlayStation 2 titel Singstar en de kinderBafta naar de GameCube game Donkey Konga. In de categorie sport won Pro Evolution Soccer 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaaky
  • Laatst online: 23:26
Letatcest schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:10:
HL2: Raising the Bar-boek[/url] dat het expres gedaan is omdat tests blijkbaar uitwezen dat mensen liever niet zoeken...
Ik ben ook wel zo'n speler, als ik 3 kanten op kan wil ik ze toch allemaal geprobeerd hebben. Als ik er achter kom dat de 1e kant toevallig de goede is, ga ik meestal nog even terug om te kijken of er ammo ed in de andere richtingen ligt. En bij sommige spellen kan je tijden dwalen in het zelfde stuk zonder dat je ziet waar je naar toe moet. Als je daarin 15 minuten moet lopen voordat je rondje hebt gemaakt, verspil je onwijs veel tijd aan alleen zoeken, verder is er namelijk niets te doen. Voor mij werkt dat frustrerend :).
Bij hl2 was het opvallend vaak zo dat je een riggel of een luikje oid zag en na even rond gekeken te hebben moest je daar dan ook gebruik van maken. Over het algemeen werd je op een of andere manier de goede kant op geleid, later als je het nog een keer speelt blijkt dat je weinig keuze had. (Ook al is dat relatief. In de speedrun van 2u15 van BleedingSnow is te zien dat er keuzes genoeg waren, als je bepaalde truukjes onder de knie hebt >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Sjaaky schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:44:[...]*heel verhaal over uitzoeken van alle wegen die naar Rome leiden ;)*
Ik vindt dat ook altijd leuk om te doen. Zoals dat level op het strand voordat je de pheropods krijgt. Daar kun je tientallen objecten moeilijk naar een huisje komen, of gewoon over de bergen of gewoon raggen met die gun en over het zand rennen.

edit: ook bij far cry. wat nou tussen de bossen vol trigans naar een basis om een nachtkijker te stelen. Meteen het water in waardoor er een boot komt om je te vermoorden. Hun vermoorden en de boot meenemen.
Of dat level dat je over heel dat eiland moet naar de archieven. Eerste de beste plaats het water in en helemaal omzwemmen ineens naar die vuurtoren. Scheelt me minstens 80% van mijn kogels en 100% van mijn leven 8)

[ Voor 34% gewijzigd door Gody op 04-03-2005 17:28 . Reden: toevoeging over far cry ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 23-10 16:55
Jerry schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:36:
[...]

Geluidsvertraging schijnt verholpen te kunnen worden door in de readme te kijken daar staat er wat over in. shotgun verbruikt 4 shells per keer wat is daar raar aan :P. Sniperrifle verbruikt 50 smg-rounds per keer, niks mis mee. Napalm launcher zet mannetjes in de fik ;). Dus hij doet niks als je op de grond/muur schiet ;).
Jackhammer heeft een wapenmodel die ik niet heb uitgekozen ;). De "baas" van de mod heeft die model uitgekozen. Ik ben alleen de coder die de wapens erin heeft gezet.
Uh-uh, zo makkelijk kom je er niet van af ;)

De shotgun gebruikt idd 4 shells... maar als ik er 4 afschiet, kan ik niet reloaden! Dat kan pas alstie leeg is! De napalm launcher heeft geen effect als je géén mannetje raakt, de granaat verdwijnt gewoon... beetje lam :P Waarom maak/zoek je geen mooie Jackhammer model?

Wel kewl idee, daar niet van!

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Kwartjuh schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:36:
[...]

Uh-uh, zo makkelijk kom je er niet van af ;)

De shotgun gebruikt idd 4 shells... maar als ik er 4 afschiet, kan ik niet reloaden! Dat kan pas alstie leeg is! De napalm launcher heeft geen effect als je géén mannetje raakt, de granaat verdwijnt gewoon... beetje lam :P Waarom maak/zoek je geen mooie Jackhammer model?

Wel kewl idee, daar niet van!
Oke, ik zal even kijken naar de shotgun, want dat is idd niet goed :).
Klopt van het effect, volgende patch komt er een burnmark (of blijft ie even liggen) waar hij terecht komt.
Over de Jackhammer model: Ik heb daar helaas geen inspraak in :X. Maar misschien kan ik hem wel op andere gedachten zetten :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.merledandridge.com/

Dit meisje heeft trouwens de stem van Alyx ingesproken.

Would she do another videogame?

"Absolutely!" she says without hesitation. "I can't even tell you how great this experience was. If there is a 'Half-Life 3,' heck, I'd work for Valve anytime. They were so good to me, so generous, that I can't say enough good things about them. If I can do more video game work, I certainly will."

Dandridge may have that opportunity. According to Valve's Lombardi, as game production becomes more and more professional, game actors will need to be as good as actors in any other medium.

"I'm expecting to see more voice talent in games rather than less," he says. "From our point of view, it's a quality issue, not a marketing or promotional issue."

And while it may increase game production budgets even further, Lombardi describes the cost as insignificant compared to the quality it can instill in a game.

"If you spend all this time developing great digital actors and then the minute they open their mouths, the whole illusion falls apart," he says, "using excellent voice talent is a no-brainer."

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Dat was eigenlijk al ongeveer 1,5 jaar bekend dat zij de stem van Alyx hefet ingesproken. Ik heb toen ze het net hadden uitgevonden het interview op HalfLifeRadio geluisterd. Maaruh, verbaast me dat jij dat nog niet wist lanvlam... Jij was immers diegene die al maanden voordat het spel uit was de hele versie had gespeeld dus jij moet de credits al eerder gezien hebben....(hint: LanVlam schreef op 30 september 2004 @ 15:17) ;)
Not flame intended uiteraard. Bedankt voor het posten van de link hoor, er zijn ongetwijfeld nog mensen die graag nog even haar website bezoeken.

[ Voor 22% gewijzigd door Gody op 08-03-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-10 10:31

BaRF

bijna kerst

Gody schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:32:
Jij was immers diegene die al maanden voordat het spel uit was de hele versie had gespeeld dus jij moet de credits al eerder gezien hebben....(hint: LanVlam schreef op 30 september 2004 @ 15:17) ;)
_o_

Aah kijken jullie ook zo uit naar svencoop 2? Hoeveel van jullie spelen nou echt dm? Ik heb het tijdje terug op een lan gespeeld, 2 dagen lang 1-1 tegen de zelfde gast op dezelfde map: schitterend! Gan de 18 naar de netgamez, hoop dat het daar ook veel gespeeld wordt :P

[ Voor 27% gewijzigd door BaRF op 08-03-2005 20:01 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gody schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:32:
Dat was eigenlijk al ongeveer 1,5 jaar bekend dat zij de stem van Alyx hefet ingesproken. Ik heb toen ze het net hadden uitgevonden het interview op HalfLifeRadio geluisterd. Maaruh, verbaast me dat jij dat nog niet wist lanvlam... Jij was immers diegene die al maanden voordat het spel uit was de hele versie had gespeeld dus jij moet de credits al eerder gezien hebben....(hint: LanVlam schreef op 30 september 2004 @ 15:17) ;)
Not flame intended uiteraard. Bedankt voor het posten van de link hoor, er zijn ongetwijfeld nog mensen die graag nog even haar website bezoeken.
Klopt inderdaad en het was dus het zelfde spel wat ik dus gekocht heb erna en dat ik zei dat we over een week allemaal zaten te half leven was dus ook waar. Leuk om het weer terug te zien inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:12:[...]Klopt inderdaad en het was dus het zelfde spel wat ik dus gekocht heb erna en dat ik zei dat we over een week allemaal zaten te half leven was dus ook waar. Leuk om het weer terug te zien inderdaad.
offtopic:
We waren het er toen ook al over eens dat het niet het hele spel was dus het maakt niet zoveel meer uit. Van 30 september naar 16 november is bij mij trouwens 1,5 maand ipv een week.
BaRF schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:56:[...]_o_Aah kijken jullie ook zo uit naar svencoop 2? Hoeveel van jullie spelen nou echt dm? Ik heb het tijdje terug op een lan gespeeld, 2 dagen lang 1-1 tegen de zelfde gast op dezelfde map: schitterend! Gan de 18 naar de netgamez, hoop dat het daar ook veel gespeeld wordt :P
Ik speel zo af en toe wel eens hl2dm ja. Bevalt me best goed eigenlijk. Als je een snelle server hebt zonder lag dan speel ik graag wat crossfire_b2 / b3.

[ Voor 35% gewijzigd door Gody op 09-03-2005 00:59 . Reden: toevoeging over hl2dm ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Damn, ik ben nou bij Follow Freeman. Screen van Half-Life 2 menu verandert niet, hoort dat zo? En die luchtaanvallen zijn niet echt leuk... Sommige van mijn mensen verdampen gewoon :(

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:54:
Gisteren braaf Half-Life 2 gekocht in de winkel en toen wilde ik heb gisteravond installeren, krijg ik de foutmelding dat de cd key al in gebruik is :/

Ik heb al wat topics doorgelezen en ook wat gezocht op Google en schijnbaar hebben veel meer mensen dit probleem. Ik heb al contact opgenomen met Steam maar schijnbaar kan het wel 2 weken duren voordat je een reactie hebt. Erg frustrerend :(
Het is bijna twee weken geleden dat ik een mailtje gestuurd heb maar nog steeds geen reactie :/

Ik kan me voorstellen dat een bedrijf niet binnen een dag kan reageren op een e-mail maar meer dan een week wachten vind ik al absurd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
BMRS schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 09:11:Damn, ik ben nou bij Follow Freeman. Screen van Half-Life 2 menu verandert niet, hoort dat zo? En die luchtaanvallen zijn niet echt leuk... Sommige van mijn mensen verdampen gewoon :(
Er staat een groot kanon op een gebouw dat die 'verdampings' schoten afvuurt. Gewoon doorrennen. Je hebt die teammaten toch niet nodig, nou ja hoogstens als schild. Verder kan het kloppen dat het menu inderdaad niet direct verandert als hij weer een nieuw mapdeel heeft geladen. Het hoofdstuk is vrij lang en niet elk hoofdstuk heeft een losse menu background meen ik me te herinneren.
Het laden van die achtergrond map in het menu kost best wat tijd wanneer je de game opstart. Als je deze tijd liever hl2 speelt kun je er voor kiezen om de achtergrond map uit te zetten in het menu door bij launch options van hl2 de volgende tekst te typen(zonder quote's): "+map_background none".

[ Voor 4% gewijzigd door Gody op 09-03-2005 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:07:
[...]

Het is bijna twee weken geleden dat ik een mailtje gestuurd heb maar nog steeds geen reactie :/

Ik kan me voorstellen dat een bedrijf niet binnen een dag kan reageren op een e-mail maar meer dan een week wachten vind ik al absurd :(
duurt idd zo lang, ik had de 6e feb een support aangevraagd ivm niet meer kunnen spelen (gelukkig zelf op kunnen lossen) maar de 24e kreeg ik alsnog een mailtje van de support, wel erg netjes persoonlijk, geen standaard gefrut ofzo :) Dus druk inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:29

Copyman

Dode muis

Ik kwam een mooi filmpje op internet tegen met G-Man in de hoofdrol, ik zal niet al te veel verklappen, maar het heeft te maken met muziek. ;)

Hier te downloaden: http://www.halflifexpert....nloads&d_op=getit&lid=473

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:16

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Copyman schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 20:30:
Ik kwam een mooi filmpje op internet tegen met G-Man in de hoofdrol, ik zal niet al te veel verklappen, maar het heeft te maken met muziek. ;)

Hier te downloaden: http://www.halflifexpert....nloads&d_op=getit&lid=473
Waa die is vet! :D :D :D :D
Heel kewl gedaan zeg :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Inderdaad, een vet filmpje, vooral dat
spoiler:
G-man dus zingt.

Heb een tijdje terug ook liggen klooien met Half-Life² Face Poser, maar wilde niet echt lukken :p

[ Voor 16% gewijzigd door Yonix op 12-03-2005 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
spoiler:
Zo. Ik ben nu bij dark energy, helemaal boven op die uh wolkenkrabber. Breen is al bijna weg, en ik heb 2 gunships vermoord... Dan roept Alyx 'No..."... Dan komt er te staan failed mission..... Heb ik het nu uitgespeeld?

[ Voor 88% gewijzigd door Steephh op 13-03-2005 00:29 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMRS schreef op zondag 13 maart 2005 @ 00:11:
Zo. Ik ben nu bij dark energy, helemaal boven op die uh wolkenkrabber. Breen is al bijna weg, en ik heb 2 gunships vermoord... Dan roept Alyx 'No..."... Dan komt er te staan failed mission..... Heb ik het nu uitgespeeld?
Nee je moet de poort vernietigen zodat breen niet ontsnapt, niet alleen gunships neer schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 00:28:
[...]

Nee je moet de poort vernietigen zodat breen niet ontsnapt, niet alleen gunships neer schieten.
Poort? Naja, die uitstekels zeker, die op en neer gaan als je er met de gravitygun op schiet?

[ Voor 19% gewijzigd door Steephh op 13-03-2005 00:41 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMRS schreef op zondag 13 maart 2005 @ 00:36:
[...]

Poort? Naja, die uitstekels zeker, die op en neer gaan als je er met de gravitygun op schiet?
Waar Breen in zit toch? Dat ding moet je gewoon kapotschieten.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 00:46:
[...]

Waar Breen in zit toch? Dat ding moet je gewoon kapotschieten.
:*)
Maar binnen 5 seconden zegt alyx al 'no'... Toch ff proberen, en anders maar een oudere savegame vatten...

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Naja, toch gelukt. Ik vondt het helemaal geen vaag einde. Wel had ik dit totaal niet verwacht, dat de werelden in mekaar zouden ploffen....

spoiler:
The GMAN is gewoon een goddelijk persoon of zow (The God Man), of hij komt uit weer een andere demensie, en hij kan de tijd stil zetten/versnellen/verlangzamen. Doordat Gordon de poort kapot maakt, ontploft alles, maar komt de tijd stil te staan. Breen wist hiervan, en hij moest ervoor zorgen dat niemand dit te weten kwam. Ik snap alleen niet waarvoor die cocons en zo zijn, dat vindt ik een beetje vaag...

Dit is zielig voor Alyx, maar wel cool:
http://www.xs4all.nl/~zee...einde/d3_breen_010000.jpg

Ook vet:
http://www.xs4all.nl/~zee...einde/d3_breen_010001.jpg

Ze kan wel lang in dezelfde houding blijven staan:
http://www.xs4all.nl/~zee...einde/d3_breen_010002.jpg

Alles vervaagt:
http://www.xs4all.nl/~zee...einde/d3_breen_010003.jpg

Ff stopddas rechtdoen :P :
http://www.xs4all.nl/~zee...einde/d3_breen_010005.jpg

Naja, volgens mij zet the gman in hl3 de tijd stil, en krijgt gordon een hamer wat hout en wat spijkers, en dan mag hij die werelden weer gaan opbouwen... :D :D

En wat vonden jullie van Half-Life 2, en dan met name het einde?????

[ Voor 15% gewijzigd door Steephh op 13-03-2005 01:13 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Einde roept om een deel 3. Er zijn wel veel ombeantwoorde vragen, maar dat komt denk ik ook omdat ik deeltje 1 nooit heb gedaan, daar ben ik na half life 2 dan ook maar meteen aan begonnen, k moet gewoon meer van het verhaal weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 01:15:
Einde roept om een deel 3. Er zijn wel veel ombeantwoorde vragen, maar dat komt denk ik ook omdat ik deeltje 1 nooit heb gedaan, daar ben ik na half life 2 dan ook maar meteen aan begonnen, k moet gewoon meer van het verhaal weten.
Ik had gelukkig wel eerst deeltje 1 gedaan. Dus ik snapte het verhaal ook veel beter... Ik haat alleen het einde, je kan gewoon niet verder spelen. Ben nu al weer van plan om een mod te maken, die daar bij verder gaat... Of zijn die er al? Of filmpjes?

offtopic:
Nou... hlfallout is weer snel vandaag...

Oke, dan nog een slechte vertaling van het einde:

spoiler:
[G-man slechts heeft gevroren tijd aan het einde van het spel, beëindigt Alyx zinsnede afsnijdt en passant] de G-MAN: Tijd, Dr. vrije Man? de van? Is het echt die tijd opnieuw? Het schijnt alsof u enkel slechts aankwam. U hebt een geweldige overeenkomst in een kleine tijdspanne gedaan. U hebt zo goed, inderdaad gedaan, die ik sommige interessante aanbiedingen voor uw diensten ontvangen heb. [G-man kiest iets van het bevroren lichaam van Alyx] de G-MAN: Doorgaans, ik zou hen niet nadenken..., maar deze *zijn* buitengewone tijden. [De wereld rond Gordon vervaagt weg, in het vertrouwde "de Ster Tram" van Half-Leven 1] de G-MAN: in plaats van aan u de illusie van vrije
keuze aanbiedt, ik zal de vrijheid van het kiezen voor u nemen... of en wanneer uw tijd komt opnieuw afrondt. Ik verontschuldig me waarvoor naar u schijnen moet een willekeurige oplegging, Dr. vrije Man. Ik vertrouw dat het iedereen wil houdt steek naar u in de loop van... goed.. Ik ben echt niet aan vrijheid te zeggen. Ondertussen... dit is waar ik uitstappend. [G-man loopt weg van Gordon, regelt zijn band en gang in een blanke openend]

[ Voor 53% gewijzigd door Steephh op 13-03-2005 01:36 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was echt zo'n geniaal stukje:

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Copyman schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 20:30:Ik kwam een mooi filmpje op internet tegen met G-Man in de hoofdrol, ik zal niet al te veel verklappen, maar het heeft te maken met muziek. ;)Hier te downloaden:http://www.halflifexpert.com/special.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=473
bedankt Copyman, echt een leuke implementatie van de face poser inderdaad. Dat zingen is wel leuk gedaan hoewel de animatie van de mond wel soepeler had gekund denk ik. Dat zijn ogen soms dichtgaan vindt ik ook erg leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht dat de g-man alleen effe een stofje van alyx afklopt. Dus gewoon erg droge humor aangezien ze nog middenin de explosie zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
BMRS schreef op zondag 13 maart 2005 @ 01:23:
[...]

Oke, dan nog een slechte vertaling van het einde:
[...]
Dr. vrije Man 8)7. Achternamen hoef je niet te vertalen hoor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

regelt zijn band en gang in een blanke openend 8)7

een automatische vertaling dus :P

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op zondag 13 maart 2005 @ 18:42:
[...]

Dr. vrije Man 8)7. Achternamen hoef je niet te vertalen hoor. :D
Anders is het geen slechte vertaling meer he :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Jah en anders doe je het ff zonder spoiler tags op deze pagina 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 10:48

Booth

¯¯¯¯¯¯

Weet iemand hoe ik hier:
Afbeeldingslocatie: http://www.exclusivestudios.nl/baerd/d1_canals_01a0000.jpg
Weg kan komen? Het is makkelijk mogelijk om dingen op te stapelen, maar door een onzichtbare plafond kan ik dus niet via die dozen op die muur.

[ Voor 9% gewijzigd door Booth op 14-03-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10 10:57
Booth schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:44:
Weet iemand hoe ik hier:
[afbeelding]
Weg kan komen? Het is makkelijk mogelijk om dingen op te stapelen, maar door een onzichtbare plafond kan ik dus niet via die dozen op die muur.
Ehm, kan je misschien beschrijven waar je precies zit? Want volgens mij moet je daar niet naar boven, maar op deze screenshot is het me niet helemaal duidelijk waar je bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Booth schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:44:Weet iemand hoe ik hier:[afbeelding]Weg kan komen? Het is makkelijk mogelijk om dingen op te stapelen, maar door een onzichtbare plafond kan ik dus niet via die dozen op die muur.
Je moet onder die houten brug links van deze screenshot door en dan vooruit, door het rooster het riool in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 10:48

Booth

¯¯¯¯¯¯

Gody schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:12:
[...]
Je moet onder die houten brug links van deze screenshot door en dan vooruit, door het rooster het riool in.
Afbeeldingslocatie: http://www.exclusivestudios.nl/baerd/d1_canals_01a0003.jpg
Daardoor :? Kan dat wel? Volgens mij heb ik het al eens geprobeerd :)

[edit]
Verrek je hebt gelijk :D
Bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Booth op 14-03-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Hoe planten combines en zow zichzelf voort?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door penetratie van de geslachtsdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMRS schreef op maandag 14 maart 2005 @ 23:13:
Hoe planten combines en zow zichzelf voort?
Niet, voortplanting is niet meer mogelijk :)
Zie het als met de Borg: assimilation, adding to the collective

Hoe het zit met die wormachtige gevallen (leiders van de Combine), geen idee. Ik wil het niet weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-10 22:27
wormachtige gevallen? screenie?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
T!m0n schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:42:
wormachtige gevallen? screenie?
http://fragfiles.org/~hlstory/expandedinfo.htm (spoilers!!)

spoiler:
Well what do the actual Combine look like? Well we can see one talking to Wallace Breen on a com-link, twice in the game. Here's a screenshot of the first time (and here's an even better picture straight from Hammer, HL2's editor). They've become fat and slug-like due to their dependence on their technology and other planets to do their dirty work for them. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:56:
[...]

duurt idd zo lang, ik had de 6e feb een support aangevraagd ivm niet meer kunnen spelen (gelukkig zelf op kunnen lossen) maar de 24e kreeg ik alsnog een mailtje van de support, wel erg netjes persoonlijk, geen standaard gefrut ofzo :) Dus druk inderdaad!
Het frustreert wel :(

Vandaag is het drie weken geleden dat ik een e-mail gestuurd heb en ik heb nog 0,0 reactie, zelfs geen ontvangstbevestiging.

Bij jou duurde het 18 dagen, iets minder dus dan drie weken.

Klantvriendelijkheid is dus ver te zoeken bij Valve (een week wachten omdat het ontzettend druk is kan ik nog een keer begrijpen, maar drie weken? dan moeten ze maar extra personeel inhuren, maar ja dat gaat weer ten koste van hun winstmarge) :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen wekelijks Steam nieuws deze keer? :/

Jammer had toch gehoopt op een update zeer binnenkort (extra ati levels, new CS map, mischien nieuwe HL2dm maps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Laatst online: 22-10 13:26

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

en DOD...

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-10 23:04

SilentSimon

Have you been hopped?

Dan hier maar :) Eigen topic ging slotje op.

Zijn er uberhaupt al singleplayer mods voor halflife 2?
Ik heb even gezocht op internet, maar vind er toch bar weinig.

Voor halflife 1 had je na verloop van tijd echt goede mods zoals USS Darkstar, Redemption, Hunger en Challenger Deep.

Het zou toch wel leuk als zoiets er ook voor HL2 kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Check http://www.halflife2.net/ voor aankomende mods. Kan em zogauw niet vinden maar heb er laatst nog wel een sp mod zien staan.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

SilentSimon schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:48:
Dan hier maar :) Eigen topic ging slotje op.

Zijn er uberhaupt al singleplayer mods voor halflife 2?
Ik heb even gezocht op internet, maar vind er toch bar weinig.

Voor halflife 1 had je na verloop van tijd echt goede mods zoals USS Darkstar, Redemption, Hunger en Challenger Deep.

Het zou toch wel leuk als zoiets er ook voor HL2 kwam
HL2: Substance (v0.84):
http://halflife2.filefron...84_Mod_Full_Install;38330

HL2: Enhanced (beta 2.0):
http://halflife2.filefron...e_2_SP_Enhanced_Mod;36698

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Als je het halflife (2) verhaal niet helemaal snapt, moet je dit maar eens lezen:

http://fragfiles.org/~hlstory//

Vrij interessant, maar wel in het engels.

Btw:
Ik ben zelf van plan om een mod te gaan maken die zich in NL afspeelt. Zijn er hier meer mensen die dat ook wel leuk zouden vinden, een mod die realistisch is, zich op bekende plaatsen afspeelt (iig een gedeelte moet echt zijn, herkenbaar). Ik moet er nog een verhaal bij gaan verzinnen, maar als je het leuk zou vinden om ook een mod (mee) te maken, mail dan maar: stephanvanzeeland AT xs4all DOT nl

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 08:44 . Reden: Je hoeft het twee dagen later niet bold te maken hoor ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

toch nog update nieuws :)
Friday, March 18 2005

This week we're proud to announce the winners of the Half-Life 2: Deathmatch mapping contest. We were blown away by the quality of the levels that were entered; we think the community will be as well when the winning maps are released on Steam.
Afbeeldingslocatie: http://steampowered.com/Steam/Marketing/Mar18.2005/img/dm_underpass_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://steampowered.com/Steam/Marketing/Mar18.2005/img/dm_resistance_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://steampowered.com/Steam/Marketing/Mar18.2005/img/dm_powerhouse_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://steampowered.com/Steam/Marketing/Mar18.2005/img/dm_avalon_small.jpg
Contest Winner
dm_underpass by Scott M Jordan, USA
First Runner-Up
dm_resistance by Jonathan Linker, Germany
Second Runner-Up
dm_powerhouse by Michael Schulz, Germany
Honorable Mention
dm_avalon by Michael Visser, Netherlands

One reason to have a contest like this is to highlight the quality of work that the community is capable of producing. Over the next few weeks it will be just as exciting to see the community playing full games that MOD developers are currently working on.

[ Voor 50% gewijzigd door WJP op 19-03-2005 09:41 ]

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Jammer dat je niet terug kan lezen door deze (marketing) items. Ik kan me herinneren dat ze met een geheim gedeelte van highway 17 bezig waren... leek me wel heel interessant te worden. Iemand een idee hoe het daar mee staat ?

[ Voor 3% gewijzigd door shades op 19-03-2005 10:47 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fu-Raz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-08-2019

Fu-Raz

Webdeveloper

Woow die maps zijn echt heel mooi, 3DMike staat er toch nog in met z'n dm_avalon. Hoop dat servers ze gaan draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shades schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 10:47:
Jammer dat je niet terug kan lezen door deze (marketing) items. Ik kan me herinneren dat ze met een geheim gedeelte van highway 17 bezig waren... leek me wel heel interessant te worden. Iemand een idee hoe het daar mee staat ?
Je bedoelt die extra ATi levels die binnenkort uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
[b]Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:36:/b]
[...]Je bedoelt die extra ATi levels die binnenkort uitkomen?
Ik heb nooit gehoord dat ze dit level gerelateerd hebben met ati kaarten. Er was wel een gerucht over speciale ati levels maar daar heb ik niets meer over gehoord. Tijdens de laatste nieuwsupdate via steam werdt er alleen gezegd dat ze er mee bezig waren en ze hadden er een paar schetsen bij gezet maar verder heb ik er ook niets meer va gehoord. Ik neem aan dat dat hun volgende update voor hl2 zal zijn. Met wellicht nog wat bugfixes ofzo en misschien HDR :*).
Die hl2dm mappen zien er veelbelovend uit.

[ Voor 16% gewijzigd door Gody op 20-03-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:20
Jawel, dat level (tenminste als we het over hetzelfde level hebben :P) zou dienen als demonstratie van de mogelijkheden van high dynamic range lightning binnen die source engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10 23:58
shades schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 10:47:
Jammer dat je niet terug kan lezen door deze (marketing) items.
Kan wel op het steam forum... link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:16

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Dat Eli Vance gebaseerd is op een echt personage (kweet niet hoe die neger in het echt heet) wist ik wel.
Maar is Alyx Vance ook gemaakt door naar een foto te kijken?
Zo ja, van wie dan?
Ze is zoooooooo lekker... of ben ik nou ziek?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fu-Raz schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 11:48:
Woow die maps zijn echt heel mooi, 3DMike staat er toch nog in met z'n dm_avalon. Hoop dat servers ze gaan draaien
Die maps zijn zeker goed, daar is wel wat werk in gaan zitten denk ik zo, maar wel fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Stop eens met crossposten / spammen

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 08:43 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb dus die Half Life 2 Retail (DVD) en een Half Life Platinum pack, (bestaand uit Counterstrike, Half life, ricochet, etc etc etc) wat ik besteld heb bij Bol.com voor ong. 20 euri :7

Nu vroeg ik mij dus af hoe ik aan dat Half Life: Source en dat DoD: Source (die MOET ik gewoon hebben als 'ie uit is :P) kom, dus ik Steam e-mailen.

Wat denk je:
There is no option to upgrade or purchase HL: source or DOD: source alone at this time,
and there is no set date as to when we will be offering these as options.
Your only option as of now is to return the retail version and then purchase the
silver or gold package via Steam.
Return the retail version and purchase the silver of gold package via steam?? :? Ik heb geen creditcard en zie jij maar je geld tegenwoordig terug te krijgen wanneer je iets terugbrengt naar de winkel :(

/me wilt gewoon DoD: Source kunnen spelen :'( :'(

Wat is dit nou weer voor naai actie van Steam (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-10 07:54
Tijgert schreef op maandag 21 maart 2005 @ 01:46:
Dat Eli Vance gebaseerd is op een echt personage (kweet niet hoe die neger in het echt heet) wist ik wel.
Maar is Alyx Vance ook gemaakt door naar een foto te kijken?
Zo ja, van wie dan?
Ze is zoooooooo lekker... of ben ik nou ziek?
Nee je bent niet ziek, ik vind het zelfde.. Of we moeten allebei ziek zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekay schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:10:
[...]

Nee je bent niet ziek, ik vind het zelfde.. Of we moeten allebei ziek zijn ;)
Ja jullie zijn allebei ziek, zit je soms met een stijve hl2 te spelen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-10 19:28
Flamen/trollen doe je maar ergens anders

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 21-10 18:43
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:20:
[...]

:D LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:20:
[...]

Geef nou eerlijk toe, waar dacht jij wel niet aan toen jij voor het eerst Tomb Raider zag? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Yonix schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:35:
[...]

Geef nou eerlijk toe, waar dacht jij wel niet aan toen jij voor het eerst Tom Raider zag? :9
Tom... haha...hahaha. Tom :) Waar dacht jij aan toen je voor het eerst Tom zag.

[ Voor 10% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 21-03-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

X-t-r-e-m-e schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:37:
[...]

Tom... haha...hahaha. Tom :) Waar dacht jij aan toen je voor het eerst Tom zag.
Tom.... LOL >:) :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Oké, ik geef toe. Mayor mistake! :p

[ Voor 13% gewijzigd door Yonix op 21-03-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaat nergens meer over gasten :P

Ontopic plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10 23:58
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:49:
Hmm, ik heb dus die Half Life 2 Retail (DVD) en een Half Life Platinum pack, (bestaand uit Counterstrike, Half life, ricochet, etc etc etc) wat ik besteld heb bij Bol.com voor ong. 20 euri :7

Nu vroeg ik mij dus af hoe ik aan dat Half Life: Source en dat DoD: Source (die MOET ik gewoon hebben als 'ie uit is :P) kom, dus ik Steam e-mailen.<bla>
Ga er maar van uit dat in de buurt van de release van DOD:S ook meer bekend wordt over de regeling. Die regeling is nu gewoon nog niet nodig, dus kan je er nu ook niks mee. Het staat iig wel vast DAT ze het gaan doen, ze weten alleen nog niet in welke vorm. (lees: welke prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik had een hele mooie 1920x1200 crotch shot van Alyx, genomen in de basis waar iedereen weer samenkomt na met die waterfiets te hebben geraced.
Ze klimt dan een ladder op en hurkt daar om wat te doen.

Eronder staan, omhoog kijken, screenie....

Ben hem helaas kwijt :(
Nog maar een keer spelen dan maar ;)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Tijgert schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:30:
Ik had een hele mooie 1920x1200 crotch shot van Alyx, genomen in de basis waar iedereen weer samenkomt na met die waterfiets te hebben geraced.
Ze klimt dan een ladder op en hurkt daar om wat te doen.

Eronder staan, omhoog kijken, screenie....

Ben hem helaas kwijt :(
Nog maar een keer spelen dan maar ;)
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Btw, steeds als je the GMAN echt ziet, dan kan je hem niet kapot knallen, dan zijn je wapens zomaar weg. Weet iemand hoe dat dat kan?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMRS schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:05:
Btw, steeds als je the GMAN echt ziet, dan kan je hem niet kapot knallen, dan zijn je wapens zomaar weg. Weet iemand hoe dat dat kan?
Het is niet de bedoeling dat je een van de sleutelfiguren uit de game voor zijn/haar flikker schiet natuurlijk ;) , je kan ook hele magazijnen leegschieten op sommige figuren zonder dat er iets gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

BMRS schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:05:
Dat is omdat GMAN éigenlijk een wapenafstotend goedje op zn kleren heeft.

sou toch niet spannend meer zijn als je hem bij de eerste sighting al meteen zn kop er af zou blazen!? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 17:47
Ik ben nu op het moment richting die kerk aan het lopen. Tja, heb nog niet zo vaak dit spel gespeeld.
Ik heb Gman nog maar één keer echt gezien, dit is op dat huisje in de canals aan het begin ergens.
Welke locaties zijn er nog meer? Ik weet namelijk dat ik em in de beta wel een aantal keer heb gezien, maar die levels ben ik nog niet echt tegen gekomen.
Overigens ben ik nog opzoek naar waar dat monster in het water zich nou bevind op het moment dat je probeert te teleporten. Ik heb al met Noclip rondgevlogen en kan die omgeving wel vinden, dus dat is het probleem niet. Alleen in het water kom je die vis niet tegen.

Overigens is het wel gaaf om te zien waar alle objecten nu eigenlijk staan. Dus bijvoorbeeld in dat begin stukje waar Gman aan het praten is. als je daarna noclip gebruikt, dan kun je daar eventjes langsvliegen. (Ik gebruik vaak noclip omdat ik wil weten hoe de omgeving in elkaar zit. Vind dat bij alle 3D spellen leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
NielsOveres schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:43:
[...]

Ik heb Gman nog maar één keer echt gezien, dit is op dat huisje in de canals aan het begin ergens.Welke locaties zijn er nog meer? Ik weet namelijk dat ik em in de beta wel een aantal keer heb gezien, maar die levels ben ik nog niet echt tegen gekomen.

[...]
Zie hier alle G-Man sightings... Let op: spoilers

Maar dat spelen met noclip kan inderdaad heel leuk zijn, altijd interessant om te zien hoe zo'n level nou in elkaar steekt (en dan vooral met die objecten / personen in een apart kamertje enz) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat met die kamertjes (bijvoorbeeld aan de andere kant van zo'n videoscherm of wanneer je half teleport) is best leuk om te zien.
Ik heb het met die stomme lift gehad in Black Mesa East.
Heb het gelukkig kunnen uitvogelen, maar het is niet een nette oplossing.
Maar terugkomend op die lift, echt lachen om eens in de kamertjes rond te lopen en alles van dichtbij te zien.

thanks overigens voor de link!

Wat ik overigens niet snap is de locatie van Black Mesa in dit spel.
In HL1 is dit heel erg groot, maar hier lijkt het er totaal niet op. Misschien dat ik iets mis hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Laatst online: 19-10 19:54
NielsOveres schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:26:

Wat ik overigens niet snap is de locatie van Black Mesa in dit spel.
In HL1 is dit heel erg groot, maar hier lijkt het er totaal niet op. Misschien dat ik iets mis hoor.
Het oorspronkelijke Black Mesa lag in Mexico ergens en Half Life 2 speelt zich schijnbaar af ergens in Oost Europa. Dus ik denk dat je Black Mesa East letterlijk kan opvatten. Het is waarschijnlijk de oostelijke afdeling van Black Mesa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

[off topic]
Wat dat no-clip betreft, bij Far Cry was dat ook erg gaaf. Daar zag je in een van die complexen dus 2 kamertjes zitten met daarin elk 4 ventjes die stonden te wachten. Alles was al klaar, alleen de deur open en ze stromen er uit.

Gelukkig zat ik in god/fly mode en kon ik door de muren wat granaten gooien.

Poor bastards never knew what him them :)
[on topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zit me net te bedenken. Is het mogelijk om rond te lopen in die achtergrond bij het menu?

Ik kan niet vinden of het al is langs gekomen.
Overigens kan ik ze wel opstarten, maar er niets mee doen.
Zou wel lachen zijn namelijk.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.