[PC] Half-Life 2 deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.248 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Ik heb iets doms gedaan... ik was al best ver en toen heb ik windows opnieuw geïnstalleerd... weg savegames... dom

Kan iemand mij een savegame mailen van Chapter IX: Anticitizen One... het begin daarvan, want daar was ik.. mijn dank is grooooot... wil het niet helemaal opnieuw spelen

wdeurholt@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack Flushell schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:56:
Ik heb iets doms gedaan... ik was al best ver en toen heb ik windows opnieuw geïnstalleerd... weg savegames... dom

Kan iemand mij een savegame mailen van Chapter IX: Anticitizen One... het begin daarvan, want daar was ik.. mijn dank is grooooot... wil het niet helemaal opnieuw spelen

wdeurholt@gmail.com
gewoon in console 'map [mapname]' typen, tot waar je ongeveer was. Dan kan je alle levels tot daar aan toe gewoon weer starten bij newgame. Je kan bv het laatste level laden d3_nogwat ofzo, en dan kan je overal weer beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:37:
[...]

Hieruit begrijp ik dat je doom 3 en far cry ook niks vond, en alle shooters tot nu toe?

ok :)
Doom 3 en Far Cry vond ik ook niets aan nee. Unreal, Unreal Tournament classic en 2k4, CoD, HL1 en DoD en CS, D1 & 2, Heretic, Duke Nukem, Blackstone, Q1 t/m3, SoF 1 & 2, RTCW vond ik wél leuk om te spelen.

Doom 3 en HL2 hebben denk ik niet aan mijn verwachtingen voldaan. Doom 3 vond ik ronduit saai en FC vond ik niet lekker spelen (een soort van traagheid). HL2 heeft te veel punten van kritiek voor mij om het jubelend als spel van het jaar te bestempelen. In mijn waardering komt HL2 niet hoger dan het predikaat "aardig".

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 08:08:
Ik was ook overnieuw begonnen omdat ik hem toch wel vrij rap had uitgespeeld, ben alleen toen vri jsnel de interesse verloren en heb inmiddels al een paar weken geen HL2 meer gespeeld!
Heb het nu eigenlijk wel gezien met HL2..helaas!
Zelde probleem hier. Er zit totala geen spanning in.
Ik vrees dat ik de 14x uitspelen als ik met deel 1 gedaan heb niet ga halen
(idem met doom 2 en 3 aangezien ik nu doom2 WEER speel en 3 niet meer kan zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Ik heb het ook een paar dagen geleden uitgespeeld en ik vind het ook niet zo'n topspel. Ik vind doom3 en far cry zelfs nog beter. Er zit eigenlijk nauwelijks spanning in HL2 en het is echt makkelijk op hard. De "opdrachten" die je krijgt zijn ook wel heel erg eentonig, eigenlijk ben je steeds bezig om ergens anders te komen. Ik vind het ook erg jammer dat het zo liniear is en dat je steeds maar 1 pad hebt. Ik vind het begrijpelijk dat je niet door heel de stad (a la GTA) kan lopen, maar het zou wel leuk zijn geweest als je verschillende routes had. Tijdens het spelen had ik steeds het gevoel dat het spel er alleen was om de physics te tonen en daardoor kon ik me ook niet inleven in het spel. De pluspunten zijn wel de Graphics (ik vind de stad erg mooi gemaakt) en Hl2 deathmatch/counterstrike: source.

Nog een vraagje: moeten we nog extra betalen voor de nieuwe day of defeat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tyranium schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:05:
[...]
alleen als geen silver/gold hebt gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:18:
[...]

alleen als geen silver/gold hebt gekocht
En als je de koekblikversie hebt uit de winkels? Hoe doen ze dat?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Tyranium schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:05:
Ik heb het ook een paar dagen geleden uitgespeeld en ik vind het ook niet zo'n topspel. Ik vind doom3 en far cry zelfs nog beter. Er zit eigenlijk nauwelijks spanning in HL2 en het is echt makkelijk op hard. De "opdrachten" die je krijgt zijn ook wel heel erg eentonig, eigenlijk ben je steeds bezig om ergens anders te komen. Ik vind het ook erg jammer dat het zo liniear is en dat je steeds maar 1 pad hebt. Ik vind het begrijpelijk dat je niet door heel de stad (a la GTA) kan lopen, maar het zou wel leuk zijn geweest als je verschillende routes had. Tijdens het spelen had ik steeds het gevoel dat het spel er alleen was om de physics te tonen en daardoor kon ik me ook niet inleven in het spel. De pluspunten zijn wel de Graphics (ik vind de stad erg mooi gemaakt) en Hl2 deathmatch/counterstrike: source.

Ik denk ook dat het een soort genre is wat je moet aanspreken. Ik vond namelijk precies het tegenovergestelde. Plotwendingen, leuke en grappig puzzels en tja, half life is van loading naar loading screen lopen. Doom 3 vond ik weinig pit hebben, eentonige omgevingen enzo. Maar smaken verschillen en ik vind hl2 echt leukste fps die ik ooit gespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:20:
[...]

En als je de koekblikversie hebt uit de winkels? Hoe doen ze dat?
Als je collectors edition hebt, moet je WEL nog voor DoD:S betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2023
Ik ben HL2 nog steeds aan het spelen (voor de eerste keer). Maar het kan op de één of andere manier niet echt boeien. Als je een echt goed spel hebt wil je steeds weten wat er gaat gebeuren en kan je het spel niet wegleggen. Bij HL2 wordt je veel teveel gestoord door het showen van de physics engine en het loop-van-A-naar-B-gehalte.
De beste shooter vind ik nog altijd Mafia, waar je zo heerlijk vrij bent en waar achter elke missie een mooi verhaal zit. HL2 had in mijn ogen veel beter kunnen zijn als ze de levels wat meer open hadden gehouden en ervoor hadden gezorgd dat je kunt kiezen om de confrontatie met de combine en zombies aan te gaan of er voor te vluchten. Dan hadden ze de spanning er ook beter in gehouden.

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:41:
[...]

Ohw, da's jammer :{
Heel onwaarschijnlijk, maar komt er misschien van DoD:s een trial of demo? Want als het net zoiets is als HL1:s dan ben ik niet van plan er voor te betalen. Als het eerder CS:s kant opgaat, dan wellicht wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:41:
[...]

Rare zaak hoor, je betaalt voor de CE immers nog meer dan voor Gold, en dan zou je enkel bij de laatste DoD:S krijgen? Niet iedereen wil games via internet (in dit geval Steam) betaald downloaden hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

cemackor schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:27:
[...]

Ik denk ook dat het een soort genre is wat je moet aanspreken. Ik vond namelijk precies het tegenovergestelde. Plotwendingen, leuke en grappig puzzels en tja, half life is van loading naar loading screen lopen. Doom 3 vond ik weinig pit hebben, eentonige omgevingen enzo. Maar smaken verschillen en ik vind hl2 echt leukste fps die ik ooit gespeeld heb :)
Doom3 vond ik eigenlijk ook niet zo super goed, evengoed als HL2. Ik vind ze beide veelste veel gehyped. De beste shooter ooit vind ik nog altijd Half Life, leuk verhaal, pittige vijanden en prachtige eindbaas. Een goede eindbaas miste ik ook enorm in HL2, het einde van HL2 van ik dan ook behoorlijk slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Heb gisteren weer ff gespeeld.. ben nu bijna in Nova Prospekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
jelleeee schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:45:
[...]

Rare zaak hoor, je betaalt voor de CE immers nog meer dan voor Gold, en dan zou je enkel bij de laatste DoD:S krijgen? Niet iedereen wil games via internet (in dit geval Steam) betaald downloaden hoor :/
Ja, rare zaak, maar helaas wel zo.

Je kunt je net zo goed afvragen waarom je bij de CE uberhaupt zo goed als niks extra's krijgt terwijl je meer betaald dan de Gold Edition, behalve een blikken doos (die zo slap is alsof ie van papier gemaakt is :( ) Doe er maar geen koekjes in, want dat veroorzaakt deuken

HL2 vind ik top, maar dit is de laatste keer dat ik ooit zoveel geld uitgeef aan de CE van een spel, want dat was echt een trieste tegenvaller.

Gold = LOADED
CE = HL2 in blikken doos :r

[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 12-02-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb net bij het opstarten van steam ook ff die nieuwe screenshots bekeken, maar ik kon er echt niet uithalen dat het hier om datacore ging, wel leuk dat ze die map weer terug brengen, al ziet ie er nu wel ietsjes beter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Die screenshots kwamen me al zo bekend voor :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

heb spel net uitgespeeld. teleurstellend einde. Hopelijk komen er meer mission packs als opforce en blueshift anders is het snel gedaan. Ik ben die hydra trouwens niet tegengekomen :?

Enige mappen dat bij mij wel blijft hangen is die met het hovencraft. Veel open areas en zorg besteed aan de omgeving enzo. Dat met die brug was ook leuk verder qua spel een stuk minder dan hl1 maar dat was bijna te verwachten. Super Gravgun in citadel roelt wel :)

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:43
Laat die update maar komen! aanstaande donderdag ..
wordt alleen die map toegevoegd of nog meerdere maps??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudyyy schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:23:
Laat die update maar komen! aanstaande donderdag ..
wordt alleen die map toegevoegd of nog meerdere maps??
1 extra HLDM map: Steam labs.

Plus dat er 3 nieuwe wapens komen: StunStick, the Slam en de crowbar.

Extra HL2 HDR level en VAC2 zal ook niet meer zo lang duren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
oke, dat is alles dus..ben benieuwd !

wat ik vandaag heb ondekt..:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wirdumfoto/hl2/hlophetdak.jpg

je kan ZONDER codes cheats etc daar komen ..
nou mag jij invullen hoe..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Op dat bruggetje staan en dan jezelf wegblazen met een rocketlauncher? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:12
Zojuist is er voor de geinteresseerden een alpha van een CTF mod met Hl2 characters uitgekomen.
Zie http://www.hl2ctf.com voor nadere informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Dersan schreef op zondag 13 februari 2005 @ 19:06:
Op dat bruggetje staan en dan jezelf wegblazen met een rocketlauncher? :P
dat lukt je niet :) ik kan btw op alle daken komen .. 1 tip : Grav gun en snel switchen met wapens..

(shit..een nieuw pagina.. check : http://gathering.tweakers...umfoto/hl2/hlophetdak.jpg
of vorige pagina )

[ Voor 25% gewijzigd door rudyman85 op 13-02-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Frash schreef op zondag 13 februari 2005 @ 19:07:
Zojuist is er voor de geinteresseerden een alpha van een CTF mod met Hl2 characters uitgekomen.
Zie http://www.hl2ctf.com voor nadere informatie.
Thnx, ga ik snel even proberen! :7

Edit: Heb het net even geprobeerd en ik moet eerlijk toegeven dat het best een leuke modificatie is.
Er zijn wat dingen veranderd, zo is de ''Secondary Weapon Function'' op de 'SMG nu een soort granaat, dus hij explodeert niet bij inslag, maar naar een seconde of 2 - 3, ook gaan de vijanden dood op de manier als zij worden geraakt door de ''I-Rifle Energy Ball'', ook al worden zij geraakt door de ''SMG'' en zoals je in de screens zult zien staat het wapen meer naar voren als het ware, je ziet nu meer arm en lijkt het wapen kleiner.
Teams zijn: Combine en Rebels.
Ik heb tot nu toe nog maar in één level gespeeld, een soort doolhof level en heb nog maar één wapen gezien, de SMG.

Screens:

Level: ctf_ent_test, Clickable.

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/snapshot0005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/ctf_ent_test0000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/ctf_ent_test0002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/ctf_ent_test0003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/ctf_ent_test0004.jpg

[ Voor 79% gewijzigd door Yonix op 13-02-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
shades schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:11:
heb spel net uitgespeeld. teleurstellend einde. Hopelijk komen er meer mission packs als opforce en blueshift anders is het snel gedaan. Ik ben die hydra trouwens niet tegengekomen :?

Enige mappen dat bij mij wel blijft hangen is die met het hovencraft. Veel open areas en zorg besteed aan de omgeving enzo. Dat met die brug was ook leuk verder qua spel een stuk minder dan hl1 maar dat was bijna te verwachten. Super Gravgun in citadel roelt wel :)
De Hydra is uit het spel gehaald omdat het te saai was om ertegen te vechten. Het idee was wel leuk.
Rudyyy schreef op zondag 13 februari 2005 @ 19:07:
[...]

dat lukt je niet :) ik kan btw op alle daken komen .. 1 tip : Grav gun en snel switchen met wapens..

(shit..een nieuw pagina.. check : http://gathering.tweakers...umfoto/hl2/hlophetdak.jpg
of vorige pagina )
Dat verschilt per persoon, ik heb bv 50 posts per pagina. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
ik ook, naäper! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik had even niets te doen, dus ben ik wat gaan experimenteren met Garry's mod (V7.0), met dit als uitkomst *D :

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/gm_construct0022.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/gm_construct0025.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/gm_construct0026.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/gm_construct0027.jpg
Willem Dafoe? :p

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/gm_construct0029.jpg

Ik noem dit ''stukje kunst'', want dat is het :p, G-Kill :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 14-02-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
@^^^
Creapy, ik heb William D. 10min voordat ik deze post zag opgezocht op imdb....

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Toeval? Mischien, maar het is in ieder geval best creapy ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:41

Copyman

Dode muis

Rudyyy schreef op zondag 13 februari 2005 @ 19:07:
[...]

of vorige pagina )
Vertel eens hoe dat moet. ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Vanitas schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:03:
[...]

De Hydra is uit het spel gehaald omdat het te saai was om ertegen te vechten. Het idee was wel leuk.

[...]

Dat verschilt per persoon, ik heb bv 50 posts per pagina. :)
Ik vind het toch zonde. Een paar tentakels in het airboat level die jou pakt of een paar combines. Lijkt me toch wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Copyman schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:31:
[...]

Vertel eens hoe dat moet. ;)
ik geef je een tip : p

gebruik als eerst de GRAV gun op een item bijvoorbeeld zo'n groene kleine kast
ga erop staan ..en doe de graf gun..en dan zo snel mogelijk trug switchen naar het vorige wapen en dan heeeel snel weer naar de grav gun en blijven schieten ..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Rudyyy schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:34:
[...]

ik geef je een tip : p

gebruik als eerst de GRAV gun op een item bijvoorbeeld zo'n groene kleine kast
ga erop staan ..en doe de graf gun..en dan zo snel mogelijk trug switchen naar het vorige wapen en dan heeeel snel weer naar de grav gun en blijven schieten ..:)
Dit volg ik niet helemaal. In Garrysmod kan ik mijzelf wel omhoog liften, maar dit is gewoon in hl2dm neem ik toch aan? Ik snap je uitleg iig niet helemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
als je op een voorwerp staat, springt en dan schiet, spring je hoger dan normaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Yonix schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:38:
Toeval? Mischien, maar het is in ieder geval best creapy ja :)
Wat nog creapy-er is, is dat ik dat deed adhv American Psycho waarin William Dafoe een rol speelt naast Christian Bale, pcies, de persoon die de hoofdrol speelt in de film van jou User icon.....

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
vacuumcleaner schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 00:12:
[...]

Wat nog creapy-er is, is dat ik dat deed adhv American Psycho waarin William Dafoe een rol speelt naast Christian Bale, pcies, de persoon die de hoofdrol speelt in de film van jou User icon.....
En dan te denken dat ik de laatste tijd ook veel info aan het zoeken ben van Christian Bale en dus ook op de site van American Psycho ben beland en zo ook weer op die van Willem Dafoe. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik heb het spel gisteren eindelijk eens gekocht, maar ik ben teleurgesteld omdat ik, net als velen, de memory error krijg: Failed to write at adress XXXXX etc..
Is er nu al een echte oplossing van Valve voor dit probleem, want ik kan het echt niet vinden. Bij de FAQ van steampowered staan flink wat tips, maar die werken geen van allen.
Ik vind dit gewoon schandalig voor deze prijs, het is gewoon een ordinaire memory-leak en toch geven ze de schuld aan de hardware van de mensen.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

armageddon_2k1 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:40:
Ik heb het spel gisteren eindelijk eens gekocht, maar ik ben teleurgesteld omdat ik, net als velen, de memory error krijg: Failed to write at adress XXXXX etc..
Is er nu al een echte oplossing van Valve voor dit probleem, want ik kan het echt niet vinden. Bij de FAQ van steampowered staan flink wat tips, maar die werken geen van allen.
Ik vind dit gewoon schandalig voor deze prijs, het is gewoon een ordinaire memory-leak en toch geven ze de schuld aan de hardware van de mensen.
Zeker weten? Heb je wel eens een memtest op je geheugen uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ja, en het geheugen is 100% in orde. Ik heb ook nooit problemen met spellen, behalve met Half Life 2. Ik heb nu 1 vd 2 512 reepjes eruit gehaald en nu doet ie het wel, maar het gaat uiteraard schokkeriger. Deze oplossing staat trouwens ook op de steampowered website.
Feit blijft dat het gewoon een rare memoryfout blijft a/d kant van Valve.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:39
Dat heb ik ook, als ik terug ga naar een vorig deel en dan weer terug heb ik er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

armageddon_2k1 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:29:
Ja, en het geheugen is 100% in orde. Ik heb ook nooit problemen met spellen, behalve met Half Life 2. Ik heb nu 1 vd 2 512 reepjes eruit gehaald en nu doet ie het wel, maar het gaat uiteraard schokkeriger. Deze oplossing staat trouwens ook op de steampowered website.
Feit blijft dat het gewoon een rare memoryfout blijft a/d kant van Valve.
Heb je het spel al is met: "-heapsize 512000" gespeeld?
Dit moet je toevoegen aan je launchoptions.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

KneoK

Not in a million lightyears

Yonix schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 09:33:
[...]

En dan te denken dat ik de laatste tijd ook veel info aan het zoeken ben van Christian Bale en dus ook op de site van American Psycho ben beland en zo ook weer op die van Willem Dafoe. :/
Uhm, als twee mensen de laatste tijd alleen bezig zijn met American Psycho en Dafoe en Bale en beiden bezoeken een forum dan zou het uiteindelijk wel eens zo kunnen zijn dat ze mekaar tegen komen...

Back to HL2.

Verwijderd

Ik ben bezig met HL2 nu en ik zit vast aan die barricade. Ik loop beneden in het viaduct en ik moet ergens omhoog denk ik maar dat kan enkel met die houten boxen en die olievaten of is er een andere methode ?

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:28
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:30:
Ik ben bezig met HL2 nu en ik zit vast aan die barricade. Ik loop beneden in het viaduct en ik moet ergens omhoog denk ik maar dat kan enkel met die houten boxen en die olievaten of is er een andere methode ?
Screenie?

_@/'

• Maegrim
volgens mij zit je in het 2 na laatste hoofdstuk, in de muur zit een deur waar je doorheen moet :)

Verwijderd

ik heb eindelijk nieuwe pc en dus ff half life gekocht maar ik kan um niet zonder inet spelen, hoe zit dat nou?

ik heb gene zin in om 12 topics door te lezen.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img19.exs.cx/img19/6254/hl27sk.th.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 16:28 ]

Verwijderd

Hmmpf, die screenie komt me niet echt bekend voor. Maar ik denk dat ik wel weet waar je bent. Dacht ook eerst dat je ergens naar boven moest, heb een hele trap van al die kisten gebouwd, om dan alleen maar tegengehouden te worden door een onzichtbare muur. :S

Uiteindelijk zag ik dat je juist naar beneden moest, bij die grote rioolbuizen in een van die muren (heb je twee naast elkaar liggen), je kunt er net tussen door kruipen.

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:25:
ik heb eindelijk nieuwe pc en dus ff half life gekocht maar ik kan um niet zonder inet spelen, hoe zit dat nou?

Dan gebruik je de search toch?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:25:

Je kan natuurlijk ook gewoon het doosje open doen en het kaartje wat erin zit lezen...
En als je er dan nog niet uit komt gaan zoeken op internet, en dan pas hier vragen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 12-09 21:16
Ok heb hl2 dan zojuist eindelijk uitgespeeld. Goed spel, maar het word toch saai na een aantal levels. Ik baalde er ook af en toe van dat je persee in 1 richting moest om verder te komen. Vaak ging dat op een zo langdurig mogelijke manier waardoor de irritatie snel omhoog kwam.
Level met die zombies vond ik echt minder, en het zombie gehalte was toch iets te hoog (heb die al genoeg gehad in D3).
Einde vond ik juist wel leuk gedaan, lekker open en je weet nog geen reet van hoe het nu eigenlijk zit.
Hadden andere dat trouwens ook dat de AI af en toe wat vaag deed en npc's soms gewoonweg dom bleven staan???
Ach heb er plezier van gehad maar het is zeker niet de game van het jaar, al komt ie wel hoog op mijn lijstje met leuke games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
de update voor half life 2 deathmatch is ook aanwezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik heb de update inmiddels geprobeerd en ik moet zeggen dat het Steam Lab level een tof level is.
Zo is er een labaratorium waar een teleporter staat die je echt kunt gebruiken, deze brengt je dan naar een andere plek in het level, ook is er een soort ''Maintenance Room'' deze bestaat uit twee verdiepingen. In deze ''Maintenance Room'' bevindt zich een Gas Kraan wanneer deze wordt aangezet onstaat er een explosie op de Begane Grond waardoor iedereen die zich op dat moment daar bevindt sterft >:)
Alleen wat me nog wel tegenvalt aan het level is: Dat wanneer je teleporteert helemaal geen vet effect krijgt te zien en aan het wapen de StunStick is een nadeel dat je heel dicht in de buurt van de vijand moet zijn wil je hem echt doden, wat bijna niet lukt omdat je binnen no time onder vuur wordt genomen, de Crowbar heb ik trouwens nog niet gezien en de S.L.A.M. ja.....dat is gewoon de tofste toevoeging! :p

Mission Incredible?

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/dm_steamlab0000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/dm_steamlab0001.jpg

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
de Crowbar heb ik trouwens nog niet gezien
Die heb je al wanneer je spawnt :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Ik heb de Stunstick nog niet kunnen vinden, waar ligt die ergens in Steam Lab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hacku schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 18:28:
[...]

Die heb je al wanneer je spawnt :)
Ik spawn automatisch met de Gravity Gun :?
Als hij er is, onder welk nummer kan ik hem kan vinden? Staat hij bij de Gravity Gun en StunStick? (nr. 1) of kan dit ook aan de settings liggen van de server?
Copyman schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 18:56:
Ik heb de Stunstick nog niet kunnen vinden, waar ligt die ergens in Steam Lab?
Druk op nummer 1 van uw toetsenbord en gij zult vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Yonix schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:38:
[...]
Druk op nummer 1 van uw toetsenbord en gij zult vinden :P
Dat heb ik al zo vaak gedaan. Staan alleen de Crowbar en Gravitygun. :P

edit:
Ook niet als ik naar andermans server connect.

[ Voor 12% gewijzigd door Copyman op 18-02-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Copyman schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:48:
[...]

Dat heb ik al zo vaak gedaan. Staan alleen de Crowbar en Gravitygun. :P

edit:
Ook niet als ik naar andermans server connect.
Ik ben er al achter gekomen waarom jij geen StunStick hebt en ik geen Crowbar.
De StunStick is voor de Combine en de Crowbar is voor de Rebels :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Yonix schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 21:21:
[...]

Well duh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Yonix schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 21:21:
[...]
Ah! Zo werkt dat dus. Ik heb vorige week net van combine naar rebel gewisseld, iets te vroeg dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:55
Toen ik dat plaatje van Yonix zag heb ik meteen hl2dm gestart om die tripmine's te checken. Had ze al wel opgepakt toen ik die nieuwe map had bekeken maar had toen niet door dat je ze ook tegen de muur kon plakken ipv alleen op de grond gooien.

[ Voor 3% gewijzigd door Gody op 21-02-2005 20:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Vandaag trouwens details van de volgende HL2 add-on uitgebracht :) Lees ze hier of hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Switch schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:43:Vandaag trouwens details van de volgende HL2 add-on uitgebracht :) Lees ze hier of hier..
Dit heb ik een tijd geleden al gelezen dat Alyx een playable karakter zou worden, maar totdat de uitbreiding echt in zicht is zullen we vrees ik moeten wachten. Het zou leuk zijn om uitbreidingen a la BlueShift te zien. Het is leuk als je ook de andere kant van het verhaal eens ziet. Ik kijk erg uit naar de nieuwe map die op komst is welke ergens bij het hoofdstuk van highway17 zit. En uiteraard ben ik benieuwd of dat HDR nu echt zo mooi is hoewel ik vrees dat het niet heel lekker gaat draaien op een 9800pro. Heb een directx 9 demo gezien met het effect en fullscreen draaide dat niet vloeiend(<25fps). Maargoed time will tell. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in reply to degenen met de 'memory could not be read' error.
Probeer eens fastwrites te disablen .. in het bios als het kan of middels rivatuner .
Ik heb psies hetzelfde gezanik (ook in CS:S) en heb gedefragd ,nieuwe agp driver ,nieuwe vid.driver enz. enz. gedaan.
Mijn geheugen is ook goed en het euvel blijft beperkt tot HL2 en CS:S .

Het is op 100% een lelijke bug in de engine maar dit helpt bij mij in ieder geval.
'k heb net een paar uur gespeeld zonder problemen in tegenstelling tot gister waar ik er binnen een kwartier uitgeklapt werd.

Vergeet ook niet te defraggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 22:59

Piggen

Lekker bakkie

Even een vraagje tussendoor.
Is er al een manier om Half-life 2 illegaal te spelen? Want ik het begin was dat nog (vrij) onmogelijk.
Niet voor mij, want ik heb het spel gekocht. Ik hoef ook geen uitleg hoe het kan. Maar gewoon dat ik mijn downloadende vrienden eens uit kan lachen met een spel dat ze niet kunnen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 12-09 14:58
tuuuurlijk |:(

Je kunt ze toch gewoon uitlachen? Online spelen zal zowieso wel niet kunnen, en er zijn vast wel gekraakte versies die offline draaien. Maar ja, mag niet he :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 22:59

Piggen

Lekker bakkie

Mja, maar tegenwoordig is het eerder zo dat ze mij uitlachen onder het motto 'je koopt toch geen games als je ze 'gratis' kunt downloaden'. En daar kan ik niet goed tegen.
Maar goed, ik wilde het gewoon even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ja, toen mijn vriend hier in de vakantie was hebben we ook samen HL2 en CS:S gespeeld. Ik legaal en hij illegaal. Er is een soort gemodificeerde steam voor waardoor je geen gezeik met cracks ed had.

Maar lach ze idd maar uit, want legaal roeleert toch veel meer :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Zit ook ergens vast in een level en kan er maar niet uitkomen, wie o wie helpt deze kansloze gamer?!?!?!
Afbeeldingslocatie: http://www.nasty.demon.nl/hl2.jpg
daar dus...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

als je de striders doodhebt moet je via een richel naar de pilaar met het paard lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
MightyRaven schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 20:23:Zit ook ergens vast in een level en kan er maar niet uitkomen, wie o wie helpt deze kansloze gamer?!?!?![afbeelding]
daar dus...
Als je nog niet de rocketlauncher hebt gepakt en de 2 striders ermee hebt gesloopt moet je jezelf door de puinhopen en kapotte gebouwen werken totdat je een witte combine hebt neergeschoten, dan ben je bij een ietswat hoger gebouw met een trap. Boven ligt een rocketlauncher waarmee je 2 striders moet slopen.
Je bent helemaal naar boven geweest van die kapotgeschoten gebouwen daar en hebt die 2 striders gesloopt? Dan moet je over de richel naar het paard lopen en jezelf langs de muur op die kliko laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Gody schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:12:
[...]

Als je nog niet de rocketlauncher hebt gepakt en de 2 striders ermee hebt gesloopt moet je jezelf door de puinhopen en kapotte gebouwen werken totdat je een witte combine hebt neergeschoten, dan ben je bij een ietswat hoger gebouw met een trap. Boven ligt een rocketlauncher waarmee je 2 striders moet slopen.
Je bent helemaal naar boven geweest van die kapotgeschoten gebouwen daar en hebt die 2 striders gesloopt? Dan moet je over de richel naar het paard lopen en jezelf langs de muur op die kliko laten vallen.
En daarna komt me toch een scene ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Valve kondigt aan dat Day of Defeat: Source, de conversie van de succesvolle Tweede Wereldoorlog-mod naar de Source-engine, bijna haar betastatus bereikt heeft. De release van de mod zou ergens deze lente plaats moeten vinden, natuurlijk op Valve's eigen distributienetwerk Steam. Meer informatie over Day of Defeat: Source komt binnenkort beschikbaar.
http://www.gamer.nl/nieuws/25395

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
vacuumcleaner schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 08:52:[...]En daarna komt me toch een scene ;)
Wat bedoel je daar mee vacuumcleaner? Dat gedoe met Dog? Tja huisdie....uuh robots kunnen blijkbaar in city17 ook opstandig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Gody schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:42:
[...]
Wat bedoel je daar mee vacuumcleaner? Dat gedoe met Dog? Tja huisdie....uuh robots kunnen blijkbaar in city17 ook opstandig worden.
Zit! Puppy-time.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Switch schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:43:
Vandaag trouwens details van de volgende HL2 add-on uitgebracht :) Lees ze hier of hier..
Doug Lombardi heeft in een mail aangekondigd dat er geen plannen zijn voor een Half-Life² Add-on ondanks alle geruchten, dit alles is te lezen op GamersHell.
An e-mail received by ComputerGames.ro from Doug Lombardi of Valve Software stated that there are no plans for a Half-Life 2 expansion: Despite the rumors, Valve has not announced any plans for an HL2 expansion".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Volgens mij is die hele addon gewoon een grap, kijken wat de community zegt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Hmmz, ik heb een verse install gedaan, maar ik krijg nu ook last van die stutter zooi elke keer als er een geluidje afgespeeld moet worden...

Iemand een tip of dit te fixxen is, aan me spesc ligt het niet (AMD 64 3200+, 1024, 2x6600GT (SLI))

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Ja ik heb zelfs meerdere tips B)
  • Steampowered support & fora
  • de afgelopen 12 topics over HalfLife2 (niet alle 12 want het spel was het eerste topic nog niet uit.) of je gebruikt de got search even
  • Google
Misschien komt dit bijdehand over maar zeg voortaan eerst even waar je hebt gezocht voor je gaat vragen. Je bent niet de enige met dit probleem. Er zijn patches en tips voor uitgekomen. Welke heb je zoal al geprobeerd?

[ Voor 2% gewijzigd door Gody op 24-02-2005 00:45 . Reden: typo ]

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
idd zelf ff zoeken op steampowered.com kan geen kwaad, er is een command line die je kunt toevoegen aan je properties van HL2 als je problemen hebt met sound. Trouwens leuke avatar Damian, dat model heb ik ook nog gehad, nogal wat motoren versleten daarin })

π MW finishers

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Iemand toevallig enig idee wanneer dat HDR level 'The Lost Coast' wordt gereleased?

Verwijderd

Ik las een tijd geleden iets over een mod waarin ze Duke3d willen laten herleven, heeft iemand daar misschien meer info over?

• Yonix
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:37:
Ik las een tijd geleden iets over een mod waarin ze Duke3d willen laten herleven, heeft iemand daar misschien meer info over?
Volgens mij verzocht 3D-Realms de makers van de Mod om ermee te stoppen, de reden weet ik zo even niet meer, maar er komt helaas geen DukeNukem modificatie, thnx to 3D-Realms.

Gevonden
De ontwikkelaar van Duke Nukem Forever, 3D Realms, heeft ervoor gezorgt dat de ontwikkeling van een op de Half-Life 2 engine gebasseerde mod gestopt is. De fans die aan een Duke Nukem mod werkten werden gevraagd om per direct te stoppen met de ontwikkeling ervan, omdat 3D Realms niet toestaat dat hun intellectuele rechten gebruikt worden in mods of andere game engines. Hoewel het natuurlijk te begrijpen is dat 3D Realms dit beleid hanteert is het misschien aan te bevelen meer aandacht te besteden aan hun eigen game Duke Nukem Forever, in plaats van zich met deze onschuldige fans te bemoeien. Het wordt trouwens verwacht dat meer info over Duke Nukem Forever tijdens de E3 openbaar wordt gemaakt.

[ Voor 50% gewijzigd door Yonix op 24-02-2005 15:05 ]

Verwijderd

Godver :( Dat was nou een mod waar ik kwijlend naar uitkeek :( Naja hopenlijk komen er nog meer goede singleplayer mods, en ook hopenlijk een beetje snel :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 15:07 ]

• Copyman

Copyman

Dode muis

Voor de liefhebbers: Garry's Mod v7a is uit en is hier te downloaden: http://www.garry.tv/garrysmod/ :)

Verwijderd

Die wou ik net posten ja, G-mod 7a zou de laatste worden omdat de maker, Garry zich gaat concentreren op een andere mod.

Zeker wel de beste versie iig :)

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
spoiler:
Hmm, ik zit vast bij chapter 12. Vlak na dat stuk dat je een heel eind in die soort van grafkist door een combine building gaatt. Als ik de vloer aanraak vanuit die val ben ik gelijk dood en er wordt iets omgeroepen over een of ander confiscation [inbeslagneming] shield. }:O

Edit: Ik snap er ook niets van als ik een eerdere savegame pak en dat die hele reis nog een keer meemaak worden alles behalve me gravity gun weggehaald (en hij is blauw, en een beetje veranderd hihi ). Probleem is opgelost :+

[ Voor 32% gewijzigd door Rooster op 24-02-2005 22:36 ]

• Steephh
spoiler:
Ik zit vast bij anticitizen one. Alex is net op het dak neer geschoten, en ik ga die gang beneden binnen. Bij die deur loopt het spel vast wanneer hij aan het loaden is. Ik heb al geprobeerd vanaf een eerdere savegame erdoorheen te gaan, en om met de gravitygun van te voren de deur open te gooien. Ik heb de legale versie.

_@/'

• Steephh
Dutch-Hane schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:00:
spoiler:
Hmm, ik zit vast bij chapter 12. Vlak na dat stuk dat je een heel eind in die soort van grafkist door een combine building gaatt. Als ik de vloer aanraak vanuit die val ben ik gelijk dood en er wordt iets omgeroepen over een of ander confiscation [inbeslagneming] shield. }:O

Edit: Ik snap er ook niets van als ik een eerdere savegame pak en dat die hele reis nog een keer meemaak worden alles behalve me gravity gun weggehaald (en hij is blauw, en een beetje veranderd hihi ). Probleem is opgelost :+
spoiler:
Ik weet het niet zeker, want ik ben daar nog niet, maar op dat moment probeert de combine overwatch jouw wapens weg te halen. Het mislukt en je gravity gun wordt geupgraded. Misschien moet je daarmee proberen om niet zo hard op de grond terecht te komen.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren braaf Half-Life 2 gekocht in de winkel en toen wilde ik heb gisteravond installeren, krijg ik de foutmelding dat de cd key al in gebruik is :/

Ik heb al wat topics doorgelezen en ook wat gezocht op Google en schijnbaar hebben veel meer mensen dit probleem. Ik heb al contact opgenomen met Steam maar schijnbaar kan het wel 2 weken duren voordat je een reactie hebt. Erg frustrerend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:54:
Gisteren braaf Half-Life 2 gekocht in de winkel en toen wilde ik heb gisteravond installeren, krijg ik de foutmelding dat de cd key al in gebruik is :/

Ik heb al wat topics doorgelezen en ook wat gezocht op Google en schijnbaar hebben veel meer mensen dit probleem. Ik heb al contact opgenomen met Steam maar schijnbaar kan het wel 2 weken duren voordat je een reactie hebt. Erg frustrerend :(
welke winkel? free record shop, bart smit, intertoys bijvoorbeeld laten hun hoesjes open zodat minstens tig lui de cd-key in het hoesje al gekopieerd hebben

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knightofn1 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 13:10:
[...]

welke winkel? free record shop, bart smit, intertoys bijvoorbeeld laten hun hoesjes open zodat minstens tig lui de cd-key in het hoesje al gekopieerd hebben
Mediamarkt, daar zitten iig de spellen in een doos t.b.v. het alarmsysteem, maar het blijft goed mogelijk dat een medewerker van Mediamarkt de code heeft gekopieërd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 13:33:
[...]

Mediamarkt, daar zitten iig de spellen in een doos t.b.v. het alarmsysteem, maar het blijft goed mogelijk dat een medewerker van Mediamarkt de code heeft gekopieërd.
Volgensmij zitten de games bij Dynabyte altijd gesealed in plastic. Plus met klantenpas krijg je 10% korting.
Dus ik koop daar vaak games.

t blijft iig zwaar k7t als mensen keys gaan lopen stelen uit de winkel :r

succes iig

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Ik heb half life alweer een tijd geleden gekocht en uitgespeeld. Nu ben ik weer opnieuw begonnen en ben ik nu de enige of is Valve een beetje erg slecht in storytelling?

Als fervent RPG speler ben ik altijd dol op verhalen, achterliggende geschiedenissen en dat het verhaal uiteindelijk toch wel duidelijk moet worden. Met half life 2 heb ik geen flauw idee waar het over zou moeten gaan. Na de black mesa overspoeld is door aliens door een mislukt experiment wordt Freeman gestuurd naar een stad om die te bevrijden van aliens.

Dit is het wel zo'n beetje, of mis ik nu een groter geheel dat kut is uitgewerkt?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:21
Marruk schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:22:
Ik heb half life alweer een tijd geleden gekocht en uitgespeeld. Nu ben ik weer opnieuw begonnen en ben ik nu de enige of is Valve een beetje erg slecht in storytelling?

Als fervent RPG speler ben ik altijd dol op verhalen, achterliggende geschiedenissen en dat het verhaal uiteindelijk toch wel duidelijk moet worden. Met half life 2 heb ik geen flauw idee waar het over zou moeten gaan. Na de black mesa overspoeld is door aliens door een mislukt experiment wordt Freeman gestuurd naar een stad om die te bevrijden van aliens.

Dit is het wel zo'n beetje, of mis ik nu een groter geheel dat kut is uitgewerkt?
http://fragfiles.org/~hlstory//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
lekker klote voor je dat je cd-key al in gebruik is, daarom heb ik de mijne ook maar bij dynabyte gekocht, mede omdat ie daar op het moment dat ik em kocht het goedkoopst was, maar ook omdat ie daar gewoon dicht zit en dus niemand de key kon hebben

bij free record shop hadden ze em ook maar daar stond het doosje met key dus gewoon open op de schap, dan ga ik em dus sowieso niet daar kopen

ik hoop iig voor je dat je snel een nieuwe key krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Starbolt schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 15:21:[...]http://fragfiles.org/~hlstory//
Ja de history staat inderdaad vrij uitgebreid op die website verteld. Maar heb jij ergens op het HalfLife2 doosje gezien dat daar de geschiedenis van Gordon en zijn vriendjes staat? Daar gaat het om. Ik vindt het verhaal goed en je wordt er best wel ingezogen maar de inleiding had beter gekund.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.