[PC] Half-Life 2 deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.177 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-06 23:54
Anoniem: 94542 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:50:
[...]

Dankjewel voor de tip, maarrrrrrrrrr. Zodra je naar beneden springt, hoor je axyl al. iets in de trend van dat je die guns moet zoeken. Ik weet niet waar die gast de tijd vandaan haalt om kisten op elkaar te stapelen?! Ik lees dat zodra je de derde turret neerzet, de vijanden komen? Bij mij gaat dat dus blijkbaar heel anders ( moeilijkheidsniveau weet ik niet, in ieder geval niet "hard")
Ow, ik heb hem gewoon op hard gespeeld. Gewoon de turrets dicht bij de muren zetten, 1tje in een cel, zelf er gaan zitten. Ik heb wel 2 turrets die je de 1ste keer kreeg helemaal meegesleept. Dat scheelt al wel. Dan als er een manhack eraan komt vangen met de gravity gun, en hem daarna wegschieten op combines. Geeft een leuk effect :D

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

mocht het niet lukken, dan gebruik ik maar een cheat :D Doe ik verder nooit, maar zo'n klein kut stukje laat ik het spel niet door verneuken..
Is er een god cheat eigenlijk >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:02
Wat dacht je van

god

?
(natuurlijk wel eerst ff sv_cheats 1)

[ Voor 42% gewijzigd door Vinnienerd op 20-01-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:28

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Anoniem: 128276 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:32:
[...]
Iemand kan een random key maker gebruiken en op die manier jou code jatten of zit ik er grandioos naast nu?
als ik me niet vergis vertelde hij in het vorige deel dat hij een open doosje kreeg met een handgeschreven key.. :o

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Spike_wolf schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:48:
[...]

als ik me niet vergis vertelde hij in het vorige deel dat hij een open doosje kreeg met een handgeschreven key.. :o
O, een maat van mij die zei ook dat hij van iemand allemaal key's kon krijgen voor spellen. Dus ook voor Half-Life 2. Hij heeft al een paar blaadjes gekregen met key's, maar ze doen het allemaal niet. (Dûh)

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Spike_wolf schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:48:
[...]

En thanks de rest die ook op me frustratie reageerde :D

maargooed, zoals ik in me orginele post al had gezegd. Ik had dit spel voor kerst gekregen, al een tijd geleden gehaald, en de bon was niet meer geldig, en op het moment dat ik die melding kreeg bij Steam, heb ik de handleiding gevolgd die ze daarvoor weergeven. Maar dit helpt niet, en het is zeker nu nog te laat om terug te gaan. En ook al was ik terug gegaan, had alsnog iemand anders dit probleem, dus verholpen worden moest het toch, dan ben ik niet de beroertste om hooguit 2 weken te wachten.. maar dat is het nu allang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Waarom staat dr wallace breen bij je vrienden? Omdat die samenwerkt met de combine? Lekker logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Mgc schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 08:05:
Waarom staat dr wallace breen bij je vrienden? Omdat die samenwerkt met de combine? Lekker logisch
Hij staat niet bij je Vrienden, maar bij "Personages" :P
Omdat hij wel een caracter is maar je hoefd niet echt tegen hem te vechten
spoiler:
op het laatste level na dan, maar dat is onwetende spelers nog niet bekend :P

[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 21-01-2005 10:11 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Spike_wolf schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 08:31:
[...]

Omdat hij we leen caracter is maar je hoefd niet echt tegen hem te vechten
spoiler:
op het laatste telvel na dan, maar dat is onwetende spelers nog niet bekend :P
Ohja, i see, sorry :)

Anyways, ik ben eergister, na 3 maanden Counterstrike Source, ook maar begonnen aan HL2 en aangezien in singleplayers van shooters haat (behalve van oorlog zoals bijv CoD) verbaaste het me hoe leuk in HL2 vond! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Spike_wolf schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 08:31:
[...]

Omdat hij we leen caracter is maar je hoefd niet echt tegen hem te vechten
spoiler:
op het laatste telvel na dan, maar dat is onwetende spelers nog niet bekend :P
spoiler:
Ow, lekker. Maja, ik ben nu in Anticitizen One, bij de tweede loopplank. Eigenlijk is het veel te makkelijk, ik kom ook veel te veel Ammo tegen. Dat is niet leuk...

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

BMRS schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:09:
[...]

spoiler:
Ow, lekker. Maja, ik ben nu in Anticitizen One, bij de tweede loopplank. Eigenlijk is het veel te makkelijk, ik kom ook veel te veel Ammo tegen. Dat is niet leuk...
spoiler:
Ja aan ammo heb ik nooit gebrek gehad in HL2, ik geen enkel level, vaak kun je ook van andere dingen gebruik maken, grav gun, die mieren, turrets, noem maar op, daarmee bespaar je dan ook nog ammo. :) alleen in het laatste stuk met alleen de grav gun had ik op sommige momenten toch ook liever een machine gun erbij gehad, maar is evengoed gewoon te doen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Anoniem: 128025 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:29:
[...]

spoiler:
Ja aan ammo heb ik nooit gebrek gehad in HL2, ik geen enkel level, vaak kun je ook van andere dingen gebruik maken, grav gun, die mieren, turrets, noem maar op, daarmee bespaar je dan ook nog ammo. :) alleen in het laatste stuk met alleen de grav gun had ik op sommige momenten toch ook liever een machine gun erbij gehad, maar is evengoed gewoon te doen! ;)
Klopt,
spoiler:
Het einde met die Grav Gun is wel leuk maar ik vond het op een gegeven moment ook wel weer gehad. Gewoon een zwaar machinegeweer was ook vrij welkom geweesd. En niet die overwatch rifle, dat ding heeft geen feel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Anoniem: 36087 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:38:
[...]

Klopt,
spoiler:
Het einde met die Grav Gun is wel leuk maar ik vond het op een gegeven moment ook wel weer gehad. Gewoon een zwaar machinegeweer was ook vrij welkom geweesd. En niet die overwatch rifle, dat ding heeft geen feel.
spoiler:
Maar dies wel cool. Alleen jammer dat de gewone combine soldiers de pulse rifle alternate fire niet gebruiken. Alleen de combine assassins gebruiken de alternate fire, en die heb ik nog maar een keer gezien (bij tweede keer teleporteren)

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

spoiler:
en toch vind ik hem kut. Te weinig ammo in een clip, een zwak gevoel en een geluid dat niet echt ok klinkt. De tweede vuuroptie is wel weer gaaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 36087 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:35:
spoiler:
en toch vind ik hem kut. Te weinig ammo in een clip, een zwak gevoel en een geluid dat niet echt ok klinkt. De tweede vuuroptie is wel weer gaaf. :)
spoiler:
Ik vind het wel wat hebben. Dat hamertje dat op dat ammo houdertje slaat, dat klinkt gewoon leuk. En het ziet er ook nog stoer uit.

Dit hoeft toch niet in een spoiler!?

Dit topic ver-zwart. :P
6 posts achter elkaar met enkel spoiler balken. :D

[ Voor 8% gewijzigd door Vanitas op 21-01-2005 13:37 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-06 08:23
BMRS schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:32:
[...]

spoiler:
Maar dies wel cool. Alleen jammer dat de gewone combine soldiers de pulse rifle alternate fire niet gebruiken. Alleen de combine assassins gebruiken de alternate fire, en die heb ik nog maar een keer gezien (bij tweede keer teleporteren)
spoiler:
En weet je wat ook grappig is? Die bollen kun je opvangen met je gravitygun en teruggooien. ZIjn dezelfde bollen als later in de citadel, maar ik kwam er toevallig achter tijdens het vechten tegen de assassins :) was grappig had ik ineens zo'n bol in mn gravitygun hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-06 10:00
Zoutvat schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:43:
Ik heb een probleem.
Is er een mogelijkheid dat HL² de oudste savegames NIET weggooit?
Zowel ik als mijn stiefvader spelen het spel.
Kick... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Ik weet niet of het automatisch kan, maar misschien kan je de savegames van je pa handmatig ff copy/pasten naar een apart mapje ;)

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Dat werkt wel een beetje omslachtig, maar dat zal de enige oplossing zijn vrees ik.
Iemand vertelde me ook dat al zijn savegames bewaard werden, is dat bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 15:35
Wel geinige screens ;)

Trouwens...over ammo gesproken...ik kwam op een gegeven moment wel ammotekort, maar eigenlijk was het een beetje m'n eigen schuld. Het was dat lvl'tje met die ant lions op het strand...ik was het springen zat, dus toen maar over het zand heen rennen =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Evolutionz schreef op zondag 23 januari 2005 @ 00:09:
[...]

Wel geinige screens ;)

Trouwens...over ammo gesproken...ik kwam op een gegeven moment wel ammotekort, maar eigenlijk was het een beetje m'n eigen schuld. Het was dat lvl'tje met die ant lions op het strand...ik was het springen zat, dus toen maar over het zand heen rennen =P
Lol! Doe ik ook altijd, i.c.m. een RPG oid :P

Shotguns zijn trouwens erg effectief tegen die beesten heb ik ontdekt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
stefijn schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:39:
[...]

spoiler:
En weet je wat ook grappig is? Die bollen kun je opvangen met je gravitygun en teruggooien. ZIjn dezelfde bollen als later in de citadel, maar ik kwam er toevallig achter tijdens het vechten tegen de assassins :) was grappig had ik ineens zo'n bol in mn gravitygun hangen
spoiler:
Gaaf. Ik zit nu nog steeds in Anticitizen One bij de tweede loopplank op zo'n huis. Duurt het nog lang voordat ik tegen assassins mag gaan vechten? En als je zo een bol tegen je aankrijgt, wat gebeurt er dan? Krijg je gewoon een rood beeld en ga je zweven?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:36

jelle.

Product Owner
BMRS schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:11:
spoiler:
Gaaf. Ik zit nu nog steeds in Anticitizen One bij de tweede loopplank op zo'n huis. Duurt het nog lang voordat ik tegen assassins mag gaan vechten?
Tja, niet echt een spoiler, maar toch voor de zekerheid:

spoiler:
Na Anticiziten One komt nog een stuk stad in Follow Freeman, en dan duik je de Citadel in waar je Assassins tegenkomt :)

[ Voor 2% gewijzigd door jelle. op 23-01-2005 13:44 . Reden: Moet ik de spoiler tags natuurlijk wel goed gebruiken ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:59
Gebruikt steam bij jullie ook 100% CPU bij updaten van een game?

[ Voor 4% gewijzigd door STIMPPYYY op 23-01-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ja, maar sinds een recente update moet dat verholpen zijn.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
jelleeee schreef op zondag 23 januari 2005 @ 13:43:
[...]

Tja, niet echt een spoiler, maar toch voor de zekerheid:

spoiler:
Na Anticiziten One komt nog een stuk stad in Follow Freeman, en dan duik je de Citadel in waar je Assassins tegenkomt :)
Ik heb er net een filmpje van gemaakt:

http://www.xs4all.nl/~zee...screenshot/energyball.avi

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
vraagja... welke codec heb je gebruikt? :/ zelfs Video Lan Client kan hem bij mij niet afspelen :/ en das wel héél zeldzaam :| :P B)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 15:30
ik zit hier op een oude pentium 300 met alleen WMP, en die speelde em gewoon af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:38

dbzfan

Nee.

Speelt hier gewoon af, zal het zelf ook eens proberen, ziet er leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Spike_wolf schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:09:
[...]

vraagja... welke codec heb je gebruikt? :/ zelfs Video Lan Client kan hem bij mij niet afspelen :/ en das wel héél zeldzaam :| :P B)
Ow, haha. Ff kijke he. Kan het niet meer terug vinden. Toch wel

Indeo Video 4.4

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Er zit trouwens een typo in de openings post:
Dr. Eli Vance was een onderzoeker bij Black Mesa en heeft het wonder boven wonder ook gered uit Black Mesa, maar in de tussentijd is hij wel een onderbene verloren. Buiten City 17 heeft hij een lab genaamd "Black Mesa East", waar hij met het verzet tegen de Combine werkt.
Moet "onderbene" niet "onderbeen" zijn? :)

En in het verhaal staat "buitenaarde" ipv "buitenaardse". Verder een super OP.

Maar ik heb ook een probleem.

Namelijk in de missie "Highway 17".

Ik ben nu bij die brug aanbeland waar je niet overheen kunt omdat daar zo'n "schild" is. Op die brug staat een trein. Ik heb alle mensen e.d vermoord in dat dorpje en ben toen via die deur onder die brug naar de andere kant gegaan. Ondertussen iedereen vermoord en op het einde ook die stekker eruit getrokken + knopje omgezet en dat vliegschip ook gemold. Maar nu? Ik krijg verder niks meer. Als ik terug ga naar mijn buggy dan is dat schild er nog steeds en het midden van de brug is helemaal ingestort inclusief de trein. Ook is het dorpje half verdwenen. Heb ik iets fouts gedaan? :?

Vindt dit echt heel raar aangezien in de walktrough staat dat ik ná het slopen van dat vliegschip terug moet en met m'n buggy die trein moet achtervolgen. Tenminste voor zover ik het lees. Alvast heel erg bedankt voor enige hulp _/-\o_.

[ Voor 15% gewijzigd door TommyGun op 23-01-2005 21:53 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-06 13:19

job

Hmm, niet helemaal gezond. Die brug hoort niet in te storten.
Je moet er nu gewoon overheen kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

job schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:55:
Hmm, niet helemaal gezond. Die brug hoort niet in te storten.
Je moet er nu gewoon overheen kunnen rijden.
Hm hij is niet ingestort maar het ziet er allemaal gaar uit. En het schild is niet weg te krijgen 8)7

Brug:

http://members.lycos.nl/mickentommy/hl2/1.PNG

Huisjes:

http://members.lycos.nl/mickentommy/hl2/2.PNG

Heeft er niet iemand toevallig een save game vóór die brug? Ik heb het verknald denk ik :X

(Heb alleen een save game op dat punt :|)

[ Voor 65% gewijzigd door TommyGun op 23-01-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

TweakingPro schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:58:
[...]

Ik weet niet zeker of ie ingestort is maar het ziet er zo uit van de bovenkant.
Hetzelfde als bij de huisjes daar. Alle daken zijn ineens weg 8)7
Maar aangezien ik niks zag brokkelen kan het best zijn dat de brug er nog gewoon is. (Bug?)
Alleen dan snap ik de rest nog niet.....

Edit:
Ah ik dacht dat ie ingestort was aangezien de brug gaat trillen terwijl ik eronder was.
Maar dat blijkt gewoon een passerende trein te zijn.

Heeft er niet iemand toevallig een save game vóór die brug? Ik heb het verknald denk ik :X
doe in je console 'maps*' dan krijg je alle maps, kies degene die het dichts bij die brug zit en doe 'map [uitgekozen map]' je moet alleen wel de .bsp uitgang weg laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Okey thanks zal het morgen proberen. Check trouwens nog even mijn screens :/

Post boven jou ge-edit

[ Voor 60% gewijzigd door TommyGun op 23-01-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
TweakingPro schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:20:
Okey thanks zal het morgen proberen. Check trouwens nog even mijn screens :/

Post boven jou ge-edit
Ziet ernaar uit dat het volgende level geladen en jij daarin op de verkeerde plek zit... de rede dat die brug en de huisjes er gaar uitzoen is omdat het nu alleen nog decoratie voor in de verte is en meer muren en dergelijke niet nodig zijn... idd ff de map vvoor de brug opnieuw laden en het zou wel goed moeten gaan :)

[edit]
K ga de typo's ff uit de Topic Start vissen :P thanks TweakingPro :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Heeft iemand een idee ofdat er veel verschil is tussen 8XAF of 16X AF?? Ik heb t al een aantal keren omgezet om te kijken ofdat ik verschil zie in de game (langs muuren enz..), maar ik kan dit verschil niet vinden. Het valt me ook op dat op sites die half life 2 als bench gebruiken, ze meestal tot 4xAA en 8XAF gaan, zal hoger te weinig ''moois'' bieden t.o.v. fps??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Zoutvat schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:15:
Dat werkt wel een beetje omslachtig, maar dat zal de enige oplossing zijn vrees ik.
Iemand vertelde me ook dat al zijn savegames bewaard werden, is dat bij jullie ook zo?
Kan er aub iemand even op de vraag antwoorden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Zoutvat schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:47:
[...]

Kan er aub iemand even op de vraag antwoorden? :)
Bedoel je je eigen saves (dus geen quick- of autosaves) ? Die blijven bij mij bewaard ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Ach zo, ik doe enkel quicksave.
merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

Ik heb ook een vraagje.

Ik heb zojuist Jerry's mod gedowload en geinstalleerd. Ik zie hem ook gewoon in mijn third party games list staan, maar zodra ik de game in offline mode wil spelen, krijg ik de volgende foutmelding. gameinfo.txt doesn't exist in c:\program.

Online kan ik em wel spelen, maar ik weet niet hoe ik dan de console in moet schakelen. als ik op de ~ toets druk gebeurt er niets.

En ik zou wel eens vanaf start met de Super Gravity gun willen spelen. Beetje met de City cops gooien en zo.

Kan iemand mij misschien verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Anoniem: 121671 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:15:
Ik heb ook een vraagje.

Ik heb zojuist Jerry's mod gedowload en geinstalleerd. Ik zie hem ook gewoon in mijn third party games list staan, maar zodra ik de game in offline mode wil spelen, krijg ik de volgende foutmelding. gameinfo.txt doesn't exist in c:\program.

Online kan ik em wel spelen, maar ik weet niet hoe ik dan de console in moet schakelen. als ik op de ~ toets druk gebeurt er niets.

En ik zou wel eens vanaf start met de Super Gravity gun willen spelen. Beetje met de City cops gooien en zo.

Kan iemand mij misschien verder helpen?
Je moet de console aanzetten in advanced options bij controls ofzo.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

Aha, thanx. Dan gaan we dat eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135133

Over incest gesproken >:)
En die geile gman maar toekijken met zijn koffertje.....

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~remme327/gm_construct0003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:45
haha gaaf, dat heb je leuk gefixt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Ehm, oud :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
lekkere incest dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Spike_wolf schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:28:
[...]

Ziet ernaar uit dat het volgende level geladen en jij daarin op de verkeerde plek zit... de rede dat die brug en de huisjes er gaar uitzoen is omdat het nu alleen nog decoratie voor in de verte is en meer muren en dergelijke niet nodig zijn... idd ff de map vvoor de brug opnieuw laden en het zou wel goed moeten gaan :)

[edit]
K ga de typo's ff uit de Topic Start vissen :P thanks TweakingPro :)
Oplossing was simpel.

Ben helemaal terug gegaan naar die controle kamer en toen weer terug naar 't dorpje.
Toen bij die deur onder in de brug aan de kant van het dorpje ging hij loaden. (Voorheen niet.)
En het werktte dus weer. Ben nu dus een leveltje verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol die gman met die beentjes over elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:51

KneoK

Not in a million lightyears

Van de week ook maar aangeschaft. Damn, wat is dit leuk zeg !!!

Ontzettend mooie character models. Lekker geluid. Leuke gevarieerde en soms best uitdagende levels...
En ik moet zeggen dat ik meer het gevoel heb in het spel te zitten dan bijvoorbeeld Doom III (hoewel ik dat ook een fantastisch spel vond).

En HL2 Deathmatch is stoer !!!

Garry's mod ook meteen maar even geprobeerd. Dat is ook leuk speelgoed:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jhkeppel/GoT/HL2/HL2GM1Thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jhkeppel/GoT/HL2/HL2GM2Thumb.jpg
Klik voor 1024x771 (resized van 1360x1024).

Ja, ik denk dat ik nog maar even verder ga spelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

hmm is dat een gevecht of zijn ze gewoon wild aan het dansen :+

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Pfff duurt wel lang voordat je iemand in een goede houding hebt. Maargoed na 3 kwartier prutsen is dit het resultaat.
Afbeeldingslocatie: http://img181.exs.cx/img181/9272/barneykick3zm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img162.exs.cx/img162/1170/meerkicks16xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img162.exs.cx/img162/4181/meerkick22yz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img162.exs.cx/img162/4287/meerkicks39pn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Alabama_man schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:17:
Pfff duurt wel lang voordat je iemand in een goede houding hebt. Maargoed na 3 kwartier prutsen is dit het resultaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hehe, super man :D Lenige Barney ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik vind het altijd lastig om mensen in de goede richting te laten kijken, ze draaien niet echt makkelijk mee de goeie kant op als ze aan je gravitygun hjangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
idd dat vond ik ook erg lastig. Zou mooi zijn als je ze zelf zou kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Heb ik dat nou, of kan je voor Garry's Mod beter een aparte topic openen?

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 26-01-2005 22:26 . Reden: Offtopic = offtopic ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Sja, iedereen maakt toch alleen maar
spoiler:
plaatjes van een neukende Alyx
O-)

Kent iemand de Stridermod al? Daarmee kun je in een Strider of Combine Helicopter gaan zitten en een beetje uh ... havoc wreaken ;) ook leuk

http://strider.hl2spain.com/

[ Voor 22% gewijzigd door Stefke op 26-01-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stefijn schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:29:
Sja, iedereen maakt toch alleen maar
spoiler:
plaatjes van een neukende Alyx
O-)

Kent iemand de Stridermod al? Daarmee kun je in een Strider of Combine Helicopter gaan zitten en een beetje uh ... havoc wreaken ;) ook leuk

http://strider.hl2spain.com/
Die kende ik nog niet, tnx ;)

Hier een hele lijst van aankomende HL2 mods:

http://games.moddb.com/61/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135133

heb nog een vaag plaatje gemaakt....
zoek zelf maar uit wat ze aan het doen zijn, ik vind het echt niet kunnen! :+

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~remme327/gm_construct0008.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103735

Wat doen ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 21:45
De nieuwe garry''s mod 6b is ook uit he?
http://www.garry.tv/garrysmod/

nog meer fun met garry's mod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Anoniem: 111703 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:03:
[...]

Die kende ik nog niet, tnx ;)

Hier een hele lijst van aankomende HL2 mods:

http://games.moddb.com/61/
Een hele lijst ja. Maar ruim de helft komt nooit af. Heb je de lijst van mods van Hl1 al gezien? Het overgrote deel van de mensen is er niet eens aanbegonnen. Btw.:

http://mods.moddb.com/?search=t&dl=1&game=61

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 12:18

Xymox

Determinism rulez !

Ik heb HL2 een dag na release gekocht en vandaag pas heb ik 'm uitgespeeld.

Ik had mij voorgenomen om het rustig aan te doen en alles te onderzoeken en te genieten.
En genoten heb ik. Wat een ongelofelijk stoer spel zeg. Geniaal gewoon...

Het is een waardige opvolger van HL1, die ik in de loop der jaren meerdere keren gespeeld heb incl alle officiele mods.

Wat mij betreft staan HL1 en HL2 in mijn lijstje met allerbeste games aller tijden (tot nu dan uiteraard).

Tijdens het spelen van HL2 heb ik toch vaak het WOW gevoel gekregen. Geen enkel spel heeft de sfeer zoals in HalfLife wordt gepresenteerd. Elk spel heb ik vaak vergeleken met HL1 en sommige games kwamen in de buurt. FarCry staat wat dat betreft op nummer drie.

En wat nu ?

Tsja, een leeg gat.....maaarrrr het volgende staat reeds op stapel : Day of Defeat: Source !!!

Geniale mod en met een source sausje erover heen zal ik weinig daglicht meer zien....

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45027

Ik dacht ergens eens een command-line optie of console command gezien te hebben om het 3D menu in Half-Life2 uit te zetten. Dan hoeftie niet zo lang te laden voordat je in het menu zit.

Maar ik kan dat command nergens meer vinden....

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45023

"+map_background none" toevoegen aan de snelkoppeling.
(b.v. "c:\games\Steam\Steam.exe -applaunch 220 +map_background none")

zie: http://www.tweakguides.com/HL2_7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45027

Anoniem: 45023 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 18:15:
"+map_background none" toevoegen aan de snelkoppeling.
(b.v. "c:\games\Steam\Steam.exe -applaunch 220 +map_background none")

zie: http://www.tweakguides.com/HL2_7.html
Thanks! Niet te vinden via google... En op die site stond ook het "-novid" command. Dat zorgt ervoor dat dat startup filmpje niet wordt geladen. Dat scheelt ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hl2 forum is een beetje uitgestorven.
Ik ben zelf meg hl fan maar hl2 ben ik laatst voor de 2de keer begonnen
en nu ik weer in de buurt van die citadel ben slaat de verveling toe.
In 1 zaten veel meer puzzels en dingen die je moest doen (zelfs met een slechte engine)
Black Mesa was gewoon 300% gaver dan zo'n saaie oorlog setting met 500 dezelfde combine's
(ok andere ogen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

hey tijdje hl2 even niet gespeeld, en nu zijn zowel hl2 als cs:s allebei van mn schijf verwijderd? ik moet ze beiden opnieuw downloaden, alleen de servers zijn bezet volgens steam. Hebben meer mensen dit gehad? Opnieuwd dl'en is niet het ergste, maar als dit vaker gebeurt dan is het klote natuurlijk. En ik hád verdorie backups van beiden, maar die heb ik ivm ruimte tekort verwijderd |:(

en ja, hij is legaal :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

BaRF schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 08:15:
hey tijdje hl2 even niet gespeeld, en nu zijn zowel hl2 als cs:s allebei van mn schijf verwijderd? ik moet ze beiden opnieuw downloaden, alleen de servers zijn bezet volgens steam. Hebben meer mensen dit gehad? Opnieuwd dl'en is niet het ergste, maar als dit vaker gebeurt dan is het klote natuurlijk. En ik hád verdorie backups van beiden, maar die heb ik ivm ruimte tekort verwijderd |:(

en ja, hij is legaal :)
Ik vind wel dat het ontzettend langzaam gaat en hij download niet alles. Sommige textures laat hij dan niet zien of laat leuke witte lijntjes achter. Je ziet ook dat het niet op 100% is bij steam, maar het spel is wel up to date (heb ook legale versie). Heb dit uitgeprobeerd bij me vriendin, thuis heb ik gewoon vanaf de dvd geinstalleerd en het werkt prima :Y)

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Hmm, ik keek net even op de H&K site, maar de USP Match staat er niet bij. Wel de gewone USP. De H&K MP7 staat er niet bij. Btw, dit is de site: http://www.heckler-koch.d..._pistols/01_00_index.html

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Iemand dit al eens gezien:

Afbeeldingslocatie: http://www.nausicaa.net/miyazaki/manga/pix/half_life2_book_p102.jpg

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Hehe.. die ziet er uit als een gesmolten StormTrooper :P :D
Maar k geloof niet dat die in het spel zit :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 22:45
BMRS schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 15:49:
Hmm, ik keek net even op de H&K site, maar de USP Match staat er niet bij. Wel de gewone USP. De H&K MP7 staat er niet bij. Btw, dit is de site: http://www.heckler-koch.d..._pistols/01_00_index.html
usp match is gewoon een gemodde usp met surpressor erop, niks te fancy..
Vind het ook niet gek dat de mp7 er niet bij staat, das dan ook een smg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BMRS schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 15:49:
Ik heb zelf de USP Expert 9mm
Heerlijk handwapen (voor de sport dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Schuey schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:38:
[...]

usp match is gewoon een gemodde usp met surpressor erop, niks te fancy..
Vind het ook niet gek dat de mp7 er niet bij staat, das dan ook een smg ;)
De usp match:
http://www.hkpro.com/uspmatch.htm

De mp7:
http://www.hkpro.com/pdw

Dan nog de colt python:
http://www.angelfire.com/va/ValerioGiardulli/python.html

De franchi spas12:
http://spas12.com/

Crossbowtje:
http://swr.nmfs.noaa.gov/news/crossbow.jpg

(leuke dingen trouwens: http://www.self-defense-stuff.com/)

high explosive grenade:
http://guidesmedia.ign.co...2217/images/hegrenade.jpg

mm, verder is er niet zoveel te vinden

gravity gun en zo bestaat niet (nog niet >:) ) en standard issue pulse rifle en de laser-guided rpg's heb ik niet kunnen vinden, en pheropods waren er ook niet

[ Voor 62% gewijzigd door Steephh op 04-02-2005 17:48 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Uitgespeeld....

Maar wat een saai einde zeg? Hoe loopt het af met;

Dr. Eli
Alyx
Barney
Dr. Judith
Dr. Wallace

Net zo'n raar einde als bij HL1. En ik vindt HL2 echt geen vervolg op HL1.
Ik bedoel; Het einde van HL1 komt niet overheen met het begin van HL2... Hoe zit dit nou?
Lijken net 2 afzonderlijke games. Op een paar punten na zoals het verhaaltje van Gman & de trein.

Maar in het algemeen; Zeker een mooi spel. Vooral de levels met die hoovercraft vondt ik erg leuk. Evenals alle mogelijkheden zoals dingen oppakken, hijskraan etc. De afwisselingen van de levels met bijv een tunnel was ook wel mooi gemaakt. Zo zit je in een kerkhof met een rare vent die zombies jaagt en dan ben je weer op het strand in het zonnetje. Over de graphics heb ik eigenlijk niks te melden. Spel ziet er echt top uit op de "Medium" die ik draai en de gameplay; Tja... net zo goed als Hl1! _/-\o_

* Waiting for HL3 :Y)

* TommyGun speelt nu Garry's Mod :)

[ Voor 71% gewijzigd door TommyGun op 04-02-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Spike_wolf schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:36:
[...]

Hehe.. die ziet er uit als een gesmolten StormTrooper :P :D
Maar k geloof niet dat die in het spel zit :P
Hahaha, daar lijkt het idd wel op. :D

Ik vind het wel jammer dat er niet echt veel verschillende vijanden in HL2 zitten. Degene die erin zitten zijn wel goed, maar je bent er nogal snel op uit gekeken. Ik iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 22:45
BMRS schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:31:
[...]

De usp match:
http://www.hkpro.com/uspmatch.htm

De mp7:
http://www.hkpro.com/pdw

Dan nog de colt python:
http://www.angelfire.com/va/ValerioGiardulli/python.html

De franchi spas12:
http://spas12.com/

Crossbowtje:
http://swr.nmfs.noaa.gov/news/crossbow.jpg

(leuke dingen trouwens: http://www.self-defense-stuff.com/)

high explosive grenade:
http://guidesmedia.ign.co...2217/images/hegrenade.jpg

mm, verder is er niet zoveel te vinden

gravity gun en zo bestaat niet (nog niet >:) ) en standard issue pulse rifle en de laser-guided rpg's heb ik niet kunnen vinden, en pheropods waren er ook niet
ja leuk, en wat moeten we met die post dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Friday, February 4 2005

Over the next month or so there will be a couple of interesting releases via Steam, in addition to the upcoming Counter-Strike map de_compound.

First, we'll be releasing an update to Half-Life 2: Deathmatch that will include the Slam, Stunstick, and the Crowbar. We're not ready to release the contest winning maps just yet, but we will be releasing a new map we've built at Valve to tide people over while we sort out the contest winners. There will also be a release to Counter-Strike: Source around the same time that will address a few minor issues.

One feature that we'll be adding to the Source engine in the coming months is high dynamic range lighting. To showcase this we've taken a part of the Highway 17 chapter of Half-Life 2 and worked it into a single level that incorporates HDR along with some new gameplay. We're calling this short level "The Lost Coast," and it will be made available free of charge to Half-Life 2 customers that meet a specific set of high end hardware requirements. We'll be publishing those requirements soon.

Below are a few early concept sketches of the level early in its development.

http://www.steampowered.c...005/img/lost_coast_01.jpg
http://www.steampowered.c...005/img/lost_coast_02.jpg
http://www.steampowered.c...005/img/lost_coast_03.jpg
http://www.steampowered.c...005/img/lost_coast_04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

weer hulde voor valve die de gamers niet laat zitten en zomaar extra content geven _o_

wat is trouwen die 'high dynamic range lighting'?

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WJP schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 09:12:
weer hulde voor valve die de gamers niet laat zitten en zomaar extra content geven _o_

http://www.gamershell.com/download_3360.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joh, heb hem uit de startpost.. maar het is toch precies goed om te laten zien wat hdr is of niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 60403 op 05-02-2005 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 60403 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 22:07:
[...]

joh, heb hem uit de startpost.. maar het is toch precies goed om te laten zien wat hdr is of niet?
Nee B)
1. Dit is een filmpje dat al oud is. In de tussentijd zijn de systeemeisen van HL2 al verhoogd.
2. Valve maakt een nieuw speciaal level met HDR dat voor zware systemen is. Het zit dus niet in HL2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchmega schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:47:
[...]

Nee B)
1. Dit is een filmpje dat al oud is. In de tussentijd zijn de systeemeisen van HL2 al verhoogd.
2. Valve maakt een nieuw speciaal level met HDR dat voor zware systemen is. Het zit dus niet in HL2?
Sorry hoor, maar beide punten zijn echt onzin, wat hebben de systeem eisen van hl2 er nou mee te maken? Als ze in het hele spel hdr hadden ge-enabled, had je nog een dx9/high-end pc nodig.
En het is een level voor hl2? de hl2 engine? het zit niet in hl2?

Het gaat erom dat hij niet wist wat hdr was. en als je dat licht bij die ramen zien, en de reflecties op die antlion-mother, lijkt me dat wel duidenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 15:30
Anoniem: 60403 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 23:05:
One feature that we'll be adding to the Source engine in the coming months is high dynamic range lighting. To showcase this we've taken a part of the Highway 17 chapter of Half-Life 2 and worked it into a single level that incorporates HDR along with some new gameplay. We're calling this short level "The Lost Coast," and it will be made available free of charge to Half-Life 2 customers that meet a specific set of high end hardware requirements. We'll be publishing those requirements soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:08

Vrijdag

De Zwarte

Net uitgespeeld. Valt me tegen.

Punten van kritiek:
* Lineariteit
* Vijanden? Combine mannetjes en zombies, da's alles.
* Saaie stukken
* Sfeerloos
* Vrij nutteloze wapens
* A.I.? Welke A.I.?
* Steam :P

Pluspunten:
* Ziet er wel mooi uit
* Gravitygun is wel leuk gevonden
* Ragdollphysics
* Lichten

Het is dat CSS erbij zit (HL1 zonder mooi graphs vind ik maar een but toevoeging :{ ), maar verder vind ik het zonde van mijn geld. Naja, ik heb iig een shirt en een mooi groot zilveren koekblik er aan overgehouden :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

TroonStaal schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:20:
Naja, ik heb iig een shirt en een mooi groot zilveren koekblik er aan overgehouden :P
Niks te klagen dus! :P

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

TroonStaal schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:20:
Net uitgespeeld. Valt me tegen.

Punten van kritiek:
* Lineariteit
* Vijanden? Combine mannetjes en zombies, da's alles.
* Saaie stukken
* Sfeerloos
* Vrij nutteloze wapens
* A.I.? Welke A.I.?
* Steam :P

Pluspunten:
* Ziet er wel mooi uit
* Gravitygun is wel leuk gevonden
* Ragdollphysics
* Lichten

Het is dat CSS erbij zit (HL1 zonder mooi graphs vind ik maar een but toevoeging :{ ), maar verder vind ik het zonde van mijn geld. Naja, ik heb iig een shirt en een mooi groot zilveren koekblik er aan overgehouden :P
Hieruit begrijp ik dat je doom 3 en far cry ook niks vond, en alle shooters tot nu toe?

ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Mja, dit spel was precies zoals ik het verwacht had. Prachtig ziet het eruit, alles super gelikt. Nifty leveldesign soms en grappige "oeh ah" elementen. Verder totaal niet boeiend spel eigenlijk. Ik was bijna bij het einde, maar toen had ik al geen zin meer (paar weken geleden), kheb het vanavond nog maar ff uitgespeeld, aangezien ik toch geen World of Warcraft meer kan spelen nu :) Denk niet dat ik het ooit nog een keer ga spelen.. khad echt niet de motivatie om het door te spelen gewoon..Btw, vond het wel jammer dat je geen sniperrifle kreeg.. misschien standaard wapen, maar altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 15-06 21:26
Om ff een idee te geven van de verbetering, http://www.bit-tech.net/article/145/5 kan je zien wat dat HDR nou eigenlijk doet. Tis wel heeeel erg fps verlagend bij far cry. Dus ik denk dat alleen mensen met een SLI 6800GT opstelling het vloeiend kunnen spelen in 1600*1200 :'(

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:15
tja ik heb het ook meer om de mods gekocht, waar blijft svencoop :( 7(8)7

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaaky
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-06 14:29
RedruM schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 23:35:
Btw, vond het wel jammer dat je geen sniperrifle kreeg.. misschien standaard wapen, maar altijd leuk :)
Ik vond de kruisboog een waardig vervanger.

Ik had nooit verwacht maar ik kon het toch uitspelen op een P3 600 en een geforce4 mx440, maar op sommige momenten dropte het zaakje naar 1-5fps :( (Eigenlijk zou er een gele : ( smiley moeten komen, ik ben namelijk niet boos, maar vind het gewoon jammer).
Enige puntje waar ik me aan stoorde waren je domme 'hulptroepen'. Loop een trap op, kom je een paar combines tegen, schieten, wil je dekking zoeken om te reloaden staan je 'hulptroepen' ervoor. Dus word je lekker afgeknald omdat je even helemaal niets kunt doen. Dus ik stuurde ze regelmatig 3 kamers terug, zodat ik vrij spel had :7. Van de andere kant, minder ventjes => minder ai => hogere framerate :).

[ Voor 9% gewijzigd door Sjaaky op 09-02-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Sjaaky schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:39:
[...]

Ik vond de kruisboog een waardig vervanger.

Ik had nooit verwacht maar ik kon het toch uitspelen op een P3 600 en een geforce4 mx440, maar op sommige momenten dropte het zaakje naar 1-5fps :( (Eigenlijk zou er een gele : ( smiley moeten komen, ik ben namelijk niet boos, maar vind het gewoon jammer).
Enige puntje waar ik me aan stoorde waren je domme 'hulptroepen'. Loop een trap op, kom je een paar combines tegen, schieten, wil je dekking zoeken om te reloaden staan je 'hulptroepen' ervoor. Dus word je lekker afgeknald omdat je even helemaal niets kunt doen. Dus ik stuurde ze regelmatig 3 kamers terug, zodat ik vrij spel had :7. Van de andere kant, minder ventjes => minder ai => hogere framerate :).
Ik deed het juist andersom ;) stuurde die ventjes altijd een kamer in waar ik bijna zeker van wist dat ze er niet levend uit zouden komen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17
WJP schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 09:12:
Dat is een effect dat ze beloofd hadden bij de release, maar er toen niet in zat. Jammergenoeg, het heeft een mooi dromerig effect (in FarCry 1.3 zit het bijvoorbeeld). Het is een overlay effectje voor de belichting, waarmee van je van die leuke blooms/glows/speculars krijgt.

Maar in FarCry is het zo dat alleen de GeForce6x00 het effect kan laten zien (geen enkele andere ATi of nVidia kaart dus), dus het zou mooi zijn als ze daar bij Valve wat op gevonden zouden hebben :). Ook halveerde je framerate zo'n beetje en kon je AA niet aanzetten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82299

LiToKi schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:09:
[...]

Dat is een effect dat ze beloofd hadden bij de release, maar er toen niet in zat. Jammergenoeg, het heeft een mooi dromerig effect (in FarCry 1.3 zit het bijvoorbeeld). Het is een overlay effectje voor de belichting, waarmee van je van die leuke blooms/glows/speculars krijgt.

Maar in FarCry is het zo dat alleen de GeForce6x00 het effect kan laten zien (geen enkele andere ATi of nVidia kaart dus), dus het zou mooi zijn als ze daar bij Valve wat op gevonden zouden hebben :). Ook halveerde je framerate zo'n beetje en kon je AA niet aanzetten :P.
wat wordt bedoeld met de helft? De helft van de met AA of zonder? B)
En was het niet enkel bij MoH:PA dat AA niet aan kon?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 82299 op 09-02-2005 17:03 ]

• MaTr1x
  • Laatst online: 16-06 17:37
nope met HDR aan kun je sowieso in geen enkel spel AA gebruiken.
To make use of Far Cry's HDR feature, you must have a GeForce 6 series graphics board, and Anti-Aliasing must be disabled. This feature is not compatible with Anti-Aliasing at the moment, as both floating-point blending (the technique used to create the HDR effect) and Anti-Aliasing are processed in the last stage of the pixel output engine (also known as a ROP) in order to function correctly.
Van: http://www.bit-tech.net/article/145/5

Ontopic: ik ben weer opnieuw begonnen met HL2 :) . HL2 stond eerst op me oude pc, maar ik heb nu me HD en me VGA overgezet naar me andere PC (nadat me mobo terug was van RMA). Ik had HL2 van tevoren gebackupped via Steam (had 't spel ook via Steam binnengehaald).
Ik ben er nu wel achter gekomen dat als je HL2 terugzet op je HD met die backup dat je 'm niet over de bestaande map moet installeren, omdat Steam anders de geïnstalleerde games niet kan vinden.
Oplossing: de map Valve naar Valve-oud hernoemen ofzo, dan de backup installeren en eventuele savegames enzo terug kopiëren. Dacht dat het wel handig was om dit te vermelden.

[ Voor 17% gewijzigd door MaTr1x op 10-02-2005 23:50 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Ik was ook overnieuw begonnen omdat ik hem toch wel vrij rap had uitgespeeld, ben alleen toen vri jsnel de interesse verloren en heb inmiddels al een paar weken geen HL2 meer gespeeld!
Heb het nu eigenlijk wel gezien met HL2..helaas!
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.