mooi, heel mooi, beter dan ik waarschijnlijk ooit zal kunnen als het zo verder gaat

Als commentaar zou ik kunnen zeggen dat al jouw models op elkaar lijken. Ik meen me te herinneren dat dat vroeger al eens gezegd was, en je dit gewoon een mooie stijl vind. Geen probleem, maar probeer toch wat creatiever te zijn.
Het is inderdaad een beetje een mager mannetje, maar het is vooral bij de heupen en de gulp/schaamheuvel dat hij er vrouwelijk uitziet. Verbreding van de heupen mag gerust iets hoger beginnen, of verminderd worden. Een man heeft niet echt uitstekende heupen/billen. Alles loopt, zeg maar, recht naar beneden.
Zoals al gezegd is, zijn de biceps ook wat te lang en de onderarm te kort. Bovenstaand plaatje verduidelijkt dit wel. Misschien zijn z'n handen ook wat klein, ofwel de gun.
Texture op z'n hempie is heel knap. Maar moeten die lijnen afbuigen naar boven toe? Ik dacht dat ze de vorm van het hemd volgen en dus evenwijdig met de schouderbandjes moeten lopen? Kan mis zijn hoor. Is gewoon iets dat me opviel.
edit : het gaat dus niet om de bol, maar gewoon de lengte van de bovenarm.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 05-02-2005 18:36
]