[3d] Post je 3d stuff maar weer - part 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.059 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

@ Cyberhunter: Zeer nette render! Ik denk dat het doorzichtige plastic van de BIG-pennen wel wat anders moeten, minder doorzichting en/of wat dikker materiaal. Verder zie ik geen fouten volgens mij :)

Ik heb ook weer eens wat met 3d gedaan, namelijk het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jaapkrey/tweakers/piano-mic.jpg

Tips en c&c altijd welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
CyberHunter schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 03:40:
ook weer eens wat gedaan... nog niet echt prefect maar ga nu maar eens slapen... :O

[afbeelding]

Commetaar altijd welkom :)
Ik vind de openening van de pen nogal groot, als ik hier zo'n pen bekijk zijn die openinen veel kleiner :)

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
ook weer eens wat gedaan... nog niet echt prefect maar ga nu maar eens slapen... :O

[afbeelding]

Wow, very nice al! Wat tips die ik zo zie:
-Pennen zitten altjid voor krasjes. Jouw pennen zijn perfect schoon en daardoor lijkt het meteen onrealistisch.
-De doorzichtige voorkant van de pen lijkt geen dikte te hebben. Zeker bij de overgang naar het blauwe plastic is dat goed te zien. Bij doorzichtige objecten moet je echt wel de binnenkant ook maken.
Cablekevin schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:58:
Yo.
Heb nieuwe install gedaan maar nog niets... of beeld is vervoormt. of hij is heel erg blokkerig.
iemand idee ? :)
Werkelijk, ik heb volgens mij een antwoord gepost dat veel simpeler was dan reinstall, heb je dat geprobeerd? Ik zei dus je driver settings in 3dsmax te checken en daar de texture resolutie op te voeren. En texture correction is waarschijnlijk je andere probleem.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Misschien texture correction in viewport?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

XLerator & Neoky > ook van jullie heb ik offtopic oneliners verwijderd. Volgende keer ondergaan jullie hetzelfde lot als D-Tox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01

[afbeelding]

Wow mooie render!! Vooral de lak van de tafel!
Op het doorzichtige gedeelte van die "BIC"pennen zitten van die ribbeltjes. Dat zou het helemaal realistisch maken, en maybe idd wat krasjes. (misschien kan je zelfs een "BIC" bumpmapje toevoegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

@Pelle:
Huh??? Op wie heb ik zitten schelden dan????
Of is die éne "lol" zo erg dat dat een OW waard is? Dat meen je toch niet he?? Ik help hier anderen, en post ik 1 keer "lol" en dat is dan een OW... :{

[ Voor 9% gewijzigd door Guillome op 03-02-2005 12:27 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 15:46
updateje van mij kant.

@Oogst: binnenkant was opzich al wel gemoddeld maar nu nog wat verbeterd (BIC uitelkaar gehaald :P). nu ook een bump map op de pennen. Is al heel wat beter, maar is nog wel ruimte voor verbetering denk ik.

@Spits18: bic logo moet nog idd, heb net een mooie gevonden dus dat is de volgende stap. ribbeltjes zijn er nu ook.

@Folkert: caustics is idd een idee, ga ik later nog eens naar kijken. Eerst even de rest moddelen ed.

@rest: bedankt voor de reacties!!

Afbeeldingslocatie: http://klant.anic.nl/diverse/pen4edit.jpg
klik voor groot(1280*800)!

[ Voor 10% gewijzigd door JochemvL op 03-02-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

wdekreij schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 09:53:
@ Cyberhunter: Zeer nette render! Ik denk dat het doorzichtige plastic van de BIG-pennen wel wat anders moeten, minder doorzichting en/of wat dikker materiaal. Verder zie ik geen fouten volgens mij :)

Ik heb ook weer eens wat met 3d gedaan, namelijk het volgende:

[afbeelding]

Tips en c&c altijd welkom! :)
Als ik jou was zou ik de toetsen van de piano echt maken, het lijkt nu wel gewoon een texture? Iig ziet het er nog niet helemaal goed uit :) Verder ben ik heel benieuwd naar je final :D

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je moet er nog even de pedalen bijmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberHunter schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 13:42:
updateje van mij kant.

@Oogst: binnenkant was opzich al wel gemoddeld maar nu nog wat verbeterd (BIC uitelkaar gehaald :P). nu ook een bump map op de pennen. Is al heel wat beter, maar is nog wel ruimte voor verbetering denk ik.

@Spits18: bic logo moet nog idd, heb net een mooie gevonden dus dat is de volgende stap. ribbeltjes zijn er nu ook.

@Folkert: caustics is idd een idee, ga ik later nog eens naar kijken. Eerst even de rest moddelen ed.

@rest: bedankt voor de reacties!!

[afbeelding]
klik voor groot(1280*800)!
_/-\o_ _/-\o_ erg mooi, niets op aan te merken alleen het gedeelte waar de inkt inzit bij je bic pen, je inkt patroon (of hoe je dat dan ook noemt) dat zou ik iets dunner maken. voor de rest ziet het er echt mooi uit, ben benieuwd hoe ie eruit ziet met subtiele caustics. good luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Tadaa: Ik ben nog niet tevreden over het hoofd. Hij is veel te lievelijk, te jong. Hij moet ouder en ruiger worden. Iemand tips??

Afbeeldingslocatie: http://www.guillome.nl/dump/paard9.jpg

Hoofd:
Afbeeldingslocatie: http://www.guillome.nl/dump/paard-hoofd.jpg

Wire:
Afbeeldingslocatie: http://www.guillome.nl/dump/paard-wire.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Lool
cool ding.
aleen dat haar vin ik niet echt realisties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoofd kan veel hoekiger en beter getextured (lippen), verder de nodige littekens zal ie ook wel hebben, neusschot mag veel rechter:

Afbeeldingslocatie: http://www.denieuweark.nl/paarden/belisar/belisar_hoofd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

XLerator schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:27:
@Pelle:
Huh??? Op wie heb ik zitten schelden dan????
Of is die éne "lol" zo erg dat dat een OW waard is? Dat meen je toch niet he?? Ik help hier anderen, en post ik 1 keer "lol" en dat is dan een OW... :{
Je krijgt geen OW als je goed gelezen hebt. Ik heb alleen pas 1000 keer gewaarschuwd voor onzinnige oneliners, en 'lol' is daar een uitstekend voorbeeld van. Dus wees blij, er is nog niks aan de hand, maar wees wel gewaarschuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
kleine update, nu met caustics, hoewel ze misschien niet zo opvallen :P, ze zijn er wel. Maar ja de kleine dingen doen het. Oja ook de inkthouder (om het zo maar even te noemen) is wat dunner, nou ja niet letterlijk de houder maar eigenlijk de brekingsindex veranderd van het plastic.

Afbeeldingslocatie: http://klant.anic.nl/diverse/pen5edit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

CyberHunter schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 17:00:
kleine update, nu met caustics, hoewel ze misschien niet zo opvallen :P, ze zijn er wel. Maar ja de kleine dingen doen het. Oja ook de inkthouder (om het zo maar even te noemen) is wat dunner, nou ja niet letterlijk de houder maar eigenlijk de brekingsindex veranderd van het plastic.

[afbeelding]
Ziet er super uit! _/-\o_ Toch ziet die 'inkthouder' er nog steeds erg dik uit IMHO... Staat je materiaal (transparante deel van de huls bedoel ik dus) op 2-sided, en zo niet: levert dat verbetering op?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

[afbeelding]
Erg netjes gedaan.
Toch een paar comments tho:
-De tafel vind ik te reflectief.
-Die ringen passen er imo helemaal niet bij
-De caustics mogen idd wat beter
-De inkthouder is volgens mij wel goed, maar de materiaal van het doorzichtig gedeelte niet.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Ziet er mooi uit!
Ik zou echter wel de reflectie van de tafel wat minder sterk maken... is nu wel heel erg glimmend. Misschien dat het er zo uitziet als je het net met lak bewerkt hebt, maar na enig gebruik wordt het toch al een stuk doffer... De pennen zouden misschien ook wel net iets doffer kunnen om dezelfde reden. Alles wat veel gebruikt wordt verliest de ergste glans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01

[afbeelding]
Ja weer stukken realistischer, erg mooi! Alleen zou je de rode inkt niet ietsje roder maken en de blauwe ietsje blauwer? Ze lijken nu wel zwart. En eerlijk gezegd vind ik de noise op het plastic niet heel erg mooi :X
(Spits gaat ff zoeken wat caustics zijn B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 01:11:
[...]

hoewel het een klein beetje onduidelijk is wat je bedoelt (wat bedoel je precies met tekenen? het edit-en of het maken van bijv. een box?)

kijk het kan aan best veel dingen liggen maar check iig ff of alle viewports op "Smooth+Highlights" staan en dat Edged faces ook aan staat (controleer je alle twee door rechtermuisknop -> op de namen van de viewports je kunt overigens ook alles in één keer op dezelfde mode zetten)

mocht dit allemaal juist zijn druk dan even voor de zekerheid op de letter "o" je zal namelijk niet de eerste zijn die dit perongeluk heeft aangezet :)

check eerst dit allemaal even...
Ik bedoelde met tekenen id modelen/editen.
En O O O wat ben ik blij, want je raad het al:
mijn probleem is opgelost met 1x drukken op O!! Geweldig - bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Update
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jaapkrey/tweakers/piano2.jpg

Meer tips altijd welkom uiteraard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 21:49:
Update
[afbeelding]

een fog op die lichtstraal, en een stevigere standaard voor die mic mischien :9 . Ow en een piano krukje, met oude man met grote hoed erop :D . Ziet er al goed uit btw :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:31:
[...]

Ik bedoelde met tekenen id modelen/editen.
En O O O wat ben ik blij, want je raad het al:
mijn probleem is opgelost met 1x drukken op O!! Geweldig - bedankt _/-\o_
you're welcome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
wdekreij schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 21:49:
Update
[afbeelding]

Je gordijnen en je mic zijn echt heel erg mooi, hoe zijn de materials daarvan gedaan? En wat is die donkere schaduwdriehoek rechtsboven op het gordijn?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Mijn portfolio-website begint langzaam ergens op te lijken. Het design is nu wel zo ongeveer af, nu de inhoud nog. De eerste werkende basics (maar nog niks klikbaars of zo)

http://student-kmt.hku.nl...ex.php?file=3DLO/3DLO.txt
(onder constructie, dus hij valt vast regelmatig uit)

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe de downloadvolgorde is van zo'n site? Als er een grote GIF-animatie inzit, wordt daarvan dan alvast de eerste frame getoond zodra die binnen is? Of zie je die pas als heel de animatie binnen is? En worden plaatjes die na de GIF-animatie zitten qua downloaden pas gedownload als die klaar is, of download ie zoveel mogelijk tegelijk?

[ Voor 8% gewijzigd door Oogst op 04-02-2005 17:14 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

als je daaraan twijfelt kan je opgeven dat de site eerst gedownload moet zijn alvorens hij weergegeven wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
RSP schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:04:
als je daaraan twijfelt kan je opgeven dat de site eerst gedownload moet zijn alvorens hij weergegeven wordt
Dat is juist het tegenovergestelde van wat ik wil: ik heb liever dat eerst alles te zien is behalve de gif-animaties en dat die er daarna bijkomen wanneer ze klaar zijn. Kan dat ook?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Jawel, je maakt gewoon een stilstaande en een geanimeerde afbeelding. Op dezelfde positie.
En de geanimeerde doe je display:none en bij onload zet je m op display:block

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ietwat off-topic; ik heb ook nog een systeempje staan wat ongeveer 16 uur per dag weinig uitvreet. Wil best wat CPU-power uitlenen als render-PC'tje; heb zelf alleen MAX7 geinstalleerd staan. Duzze, alleen voor enorm grote/lange renders, niet voor 1 plaatje met 40 polies.

Specs zijn als in mijn sig; kan veel aan data ontvangen/versturen via mail (GMail/Hotmail250), maar heb alleen geen eigen FTP. Contacten via max3400 apen-dingetjes gmail punt com.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 04-02-2005 14:32 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ellow..

Nais al die renders hier... _/-\o_

FF een vraagje. Ik wil aan de gang met SimCloth (http://www.chaosgroup.com/software/simcloth3/ ). Zijn er mensen die hem werkend hebben op 3ds Max versie 7 ??

Zoja, wat is hier dan de oplossing van. Want ik krijg de plugin niet geladen. :X

Bedankt iig.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04-2021
Oogst schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:44:
Mijn portfolio-website begint langzaam ergens op te lijken. Het design is nu wel zo ongeveer af, nu de inhoud nog. De eerste werkende basics (maar nog niks klikbaars of zo)

http://student-kmt.hku.nl...%20shizzle/Site/index.php
(onder constructie, dus hij valt vast regelmatig uit)

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe de downloadvolgorde is van zo'n site? Als er een grote GIF-animatie inzit, wordt daarvan dan alvast de eerste frame getoond zodra die binnen is? Of zie je die pas als heel de animatie binnen is? En worden plaatjes die na de GIF-animatie zitten qua downloaden pas gedownload als die klaar is, of download ie zoveel mogelijk tegelijk?
bij een fig die geladen wordt is het eerste beeldje zichtbaar wanneer deze geladen is... wanneer het 2de beeldje van de animatie geladen is wordt deze op het scherm getoont... de eerste keer speelt de gif dus heel langzaam af (tenzij de bezoeker een hele snelle internet verbinding heeft of je gid animatie heel klein is)... daarna loopt ie gewoon op normale snelheid omdat de gehele animatie dan geladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bij de Audi A3 tutorial die grill aan het maken op een gegeven moment moet ik die verticale grill maken zeg maar... maar euhm.. als ik die boxxen aan elkaar nu wil atache wilt die dat niet doen... ik kan nadat ik ze zeg maar met shift naast elkaar mooi heb aangemaakt en op plaats gebracht kan ik ze niet attache.. dus Attach -> ctrl - boxxen selecteren apart...

vet raar andere objecten uit me scene kan het wel maar bij precies die grlls ff nu niet ?

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:20:
Ik ben nu bij de Audi A3 tutorial die grill aan het maken op een gegeven moment moet ik die verticale grill maken zeg maar... maar euhm.. als ik die boxxen aan elkaar nu wil atache wilt die dat niet doen... ik kan nadat ik ze zeg maar met shift naast elkaar mooi heb aangemaakt en op plaats gebracht kan ik ze niet attache.. dus Attach -> ctrl - boxxen selecteren apart...

vet raar andere objecten uit me scene kan het wel maar bij precies die grlls ff nu niet ?

Iemand een oplossing?
Je hebt er bij het duplicaten waarschijnlijk instances van gemaakt (wil zeggen dat een bewerking die je op het origineer uitvoert ook toegepast wordt op zn kopie) Als het goed is heb je bij je modify panel, onder je modifier stack een knopje 'make unique' zitten... Een klein bolletje met twee pijltjes er naartoe... Leg het misschien een beetje vervelend uit, dus ik zal ff een screenie maken voor je :P

EDIT:
hoppeta, hopelijk maakt dit het wat duidelijker :)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vork0015/bob/makeunique.gif

[ Voor 7% gewijzigd door DocB op 04-02-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
@jlammertink en XLerator:
OK, bedankt!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:20:

Iemand een oplossing?
Mogelijk zijn die objecten die je wilt attachen reference of instances van elkaar?
MAX3400 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:31:
Ietwat off-topic; ik heb ook nog een systeempje staan wat ongeveer 16 uur per dag weinig uitvreet. Wil best wat CPU-power uitlenen als render-PC'tje; heb zelf alleen MAX7 geinstalleerd staan. Duzze, alleen voor enorm grote/lange renders, niet voor 1 plaatje met 40 polies.

Specs zijn als in mijn sig; kan veel aan data ontvangen/versturen via mail (GMail/Hotmail250), maar heb alleen geen eigen FTP. Contacten via max3400 apen-dingetjes gmail punt com.
Dat is een wel heel erg interessant aanbod, zeker ook omdat je een verrot snelle pc hebt. 8) Maar de echt zware renders zijn meestal met plug-ins, met name Brazil en V-ray komen nogal eens voor. Zou je er problemen mee hebben die te installen hiervoor? Ik vind dit namelijk wel een heel cool aanbod!

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst & Docb jullie zijn weer geweldig dat Make Unique knopje deed het em :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Of Ornatrix 8) Ik heb zometeen mijn portfolio wat gerenderd moet worden. 5 minuten op DVD kwaliteit, en enorm high polie :) +- 3 á 4 minuten per frame op mijn PC, een XP 2600+@3000+

Zou wel enorm veel schelen dan :D

[ Voor 10% gewijzigd door Guillome op 04-02-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er iemand dit dwg bestand eens kunnen importeren in max (liefst 7), want wanneer ik dit hier doe staan alle muren verkeerd. Bij mijn pc op kot had ik dit probleem niet, maar vermits dit een uur rijden is dacht ik dat het mij wel wat tijd en brandstof zou kunnen besparen met het eerst hier eens te proberen...

http://users.pandora.be/s...s/vray/3D_model_final.dwg

Het max-bestand met geïmporteerd dwg-bestand mag je me steeds mailen...

edit:
wanneer iemand ervaring heeft met dit probleem... oplossingen zijn natuurlijk ook altijd welkom, maar ik heb al veel geprobeerd... zonder resultaat

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn audi a3 WIP

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/27zd86pmiy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Wipje Mech:
Afbeeldingslocatie: http://www.liquid-clockers.nl/Mech.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Cablekevin op 04-02-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen een nieuw onverklaarbaar probleem... (vanwaar blijven die toch komen |:( )
Wanneer ik in max 7 een object plaats, krijg ik het niet meer verplaatst (dit is zelfs het geval in een net geresette scene...). Het object plaatst zich steeds in het punt 0,0,0. Ook al zet ik m'n muis totaal ergens anders. En wanneer ik het probeer te verplaatsen gebeurt er niets.
Nog iets wat ik opgemerkt heb: wanneer ik affect pivot-only aanzet verplaatst niet het pivot-punt zich, wel het object. Dit geeft aan dat de oorzaak in de pivot te zoeken valt. M'n pivots willen enkel nog in punt 0,0,0 liggen!!! Vandaar ook het probleem van m'n vorige post vrees ik. Max plaatste al m'n elementjes mooi in punt 0,0,0 met hun pivots... :?
Iemand? Hier word ik iig knettergek van :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Is het misschien dat je snap aan hebt staan?

[ Voor 98% gewijzigd door Guillome op 04-02-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de tering ik kom er ook net achter dat ik eigenlijk gigantisch verkeerde blueprints gebruik... verkeerde A3 van de tutorial heeft zeg maar 4 deuren... deze maar 2 :P

ach beetje improviseren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Zeker nette render!
Ik wil zelf ook gaan beginnen aan die audi video tut, maar heb helaas 3dmax nog niet tot mijn beschikking. (is het echt zo makkelijk als die gast het voor doet? hij heeft er iig wel speed in)
Hoort die streep in het midden van je moterkap daar eigenlijk wel?

[ Voor 11% gewijzigd door FrostXL op 04-02-2005 20:20 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het beetje raar gemirrored

hij doet het met symmetry maar dat werkt niet echt lekker bij mij.. ik maak hem eerst gewoon ehelmaal zo af een helft en daarna ga ik eraan werken om zeg maar die overgang moooier te maken enzo ;) snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 20:05:
Is het misschien dat je snap aan hebt staan?
Nope, snap staat niet aan. (dan nog zou het raar zijn dat hij alleen naar het 0,0,0 punt snapt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga beginnen met een nieuw project. De komenden dagen ga ik hier hard aan werken, letterlijk tot ik er bij neerval waarschijnlijk :+ ;)

Het project

Afbeeldingslocatie: http://img203.exs.cx/img203/1268/project5gf.jpg

Prettige feestdagen tweakers :Y)

offtopic:
es kijken hoe lang deze post kan blijven zijn tot er weer zon modje doorheen komt mekkeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleem??

Ik ben bezig met een auto te makken. (ps zie foto)
http://img166.exs.cx/img166/2219/auto7kz.jpg

Maar nu me vraag als ik een symmerty er op zet krijg ik hem voor geen mogelijk naast elkaar zo als het hoort.

Hoe ik ook flip of kloot met de x en y ass maar werkt niet .

Weet iemand waar door dit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 21:32:

Maar nu me vraag als ik een symmerty er op zet krijg ik hem voor geen mogelijk naast elkaar zo als het hoort.

Alle puntjes al geselecteert ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 21:32:

je moet zorgen dat je draaipunt, oftewel je pivot point op 0 staat in de lengte, want hij spiegeld hem altijd aan de hand van je pivot point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
@gemerden2
Gewoon een vertex precies in het midden selecteren. En een symmetry modifier toevoegen terwijl die vertex nog geselecteerd is. Dan spiegelt die meteen om die punt.

En een displacement test rendertje:
Afbeeldingslocatie: http://www.chester.speedxs.nl/rimtest2.jpg

Best handig dat displacement gedoe, hoef ik geen bandprofiel meer te modelen :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09 07:44
Hier weer eens verder gegaan.

Klik en
klik.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
Na veel leren en tentamen toch nog even een momentje gevonden om een kleine update te maken. Wat commetaar erin verwerkt: tafel is minder reflecterend, caustics zijn versterkt, ringen zijn weg (was eigenlijk als test erin gezet), pennen minder reflecterend, plastic verbeterd (2 sided did the trick thx :), nog misschien wat te helder), zwarte inkt omgezet naar blauw en rood.

Afbeeldingslocatie: http://klant.anic.nl/diverse/pen6edit.jpg

Commetaar blijft welkom.

[ Voor 4% gewijzigd door JochemvL op 05-02-2005 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh, nice!
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal er niet omheendraaien, ;)
De tafel is echt nog te reflecterend, kijk eens goed hoe je eigen tafel weerspiegelt. Je zult zien dat zelfs de best-opgepoetste tafel niet zo reflecteerd als deze ;)

Maar voorderest ben je echt HEEEL erg goed bezig, knap hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
CyberHunter schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 01:06:
Na veel leren en tentamen toch nog even een momentje gevonden om een kleine update te maken. Wat commetaar erin verwerkt: tafel is minder reflecterend, caustics zijn versterkt, ringen zijn weg (was eigenlijk als test erin gezet), pennen minder reflecterend, plastic verbeterd (2 sided did the trick thx :), nog misschien wat te helder), zwarte inkt omgezet naar blauw en rood.

[afbeelding]

Commetaar blijft welkom.
MooiMooiMooi! Maar zit hier nou al depth of field-blur op? Die hoort er namelijk wel bij in zo'n scene.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
CyberHunter schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 01:06:

[afbeelding]

Commetaar blijft welkom.
cool ik wil ook een houten spiegel
De tafel vind ik dus nog iets te veel reflecteren

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K ben begonnen met texturen, stelt nog niet egt veel voor maar is nog wip

Afbeeldingslocatie: http://img234.exs.cx/img234/2439/untitled0tm.jpg

het begint langzaam aan ergens op te lijken.... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:51
@Cyberhunter: Zo. dat ziet er al erg goed uit!
Zoals al vaak is gezegt klopt de reflectie niet. Het punt waar het fout gaat is dat de textuur van het hout niet meer zichtbaar is. Je moet dus een manier vinden dat de reflectie op de achtergrond staat en de textuur van het hout op de voorgrond. Misschien dat je dat met blur kan oplossen of gewoon de reflectie lager zetten. succes iig!

@chester: dat is al aardig gelukt. hoe heb je de displacemant laten aflopen? (van het midden van de band naar de buitenkant)

[ Voor 15% gewijzigd door Plint op 05-02-2005 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Ziet er stoer uit. beetje meer staal/platinum look in dat blauw.

Zou een mooi futuristische look geven.
Dan is die mech niet zo gecamoufleerd maar oke, In de zee wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 11:55:

[afbeelding]

Ik vind deze nog steeds te veel op een vrouw lijken.
Mietje-achtig als je zo wilt noemen.

De houding, lichaams bouw heeft iets vrouwlijks. :/

Als ik 't zo bekijk staan de schouders te veel naar achteren en mag hij/zij wel wat breder staan.
Schouders (breed houden) naar voren en hoog en de benen breed houden

En iets in het gezicht is vrouwlijk, dat werd al eerder in het topic ge-attendeerd.

Voot de rest zit het erg prachtig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Oogst schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:33:
Dat is een wel heel erg interessant aanbod, zeker ook omdat je een verrot snelle pc hebt. 8) Maar de echt zware renders zijn meestal met plug-ins, met name Brazil en V-ray komen nogal eens voor. Zou je er problemen mee hebben die te installen hiervoor? Ik vind dit namelijk wel een heel cool aanbod!
Op zich helemaal geen moeite om een plugin of iets dergelijks erbij te zetten; als ik af en toe zie wat voor enorme projecten (qua polies/caustics etc) hier voorbij komen, lijkt het installeren van een plugin nog het minste werk. 8)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
@Qylos: Ik vind het jammer dat de raampjes er allemaal zo "texture" uitzien. Té plat als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:40
[afbeelding]
Netjes. Hempie heeft mooie textures! Verder vind ik het echt wel op een man lijken nu.. Hij heeft een wat ranke bouw. Maar sommige mannen hebben dat. Wat dat betreft realisme genoeg. Alleen de bovenarmen zien er nog wat bijzonder uit.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Begint weer mooi te worden :) en het lijkt nu idd veel meer op een man met een wat smallere lichaamsbouw (waar trouwens niets mis mee is, mannen hoeven niet altijd te worden neergezet als dikke krachtpatsers met bijbehorende spierbundels).

Biceps lijken wel iets te lang te zijn:
Afbeeldingslocatie: http://homepages.uni-tuebingen.de/paul.gevaudan/biceps.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:44:
[...]

Begint weer mooi te worden :) en het lijkt nu idd veel meer op een man met een wat smallere lichaamsbouw (waar trouwens niets mis mee is, mannen hoeven niet altijd te worden neergezet als dikke krachtpatsers met bijbehorende spierbundels).

[afbeelding]
jup klopt, maar die bol zie je alleen zo als je je arm spant. Gwoon gestrekt is het een lange spier. Dus dit klopt als het goed is wel, alleen ik moet ffe een morph opzetten voor alstie buigt, dat ie er dan wel zo uitziet. Correct me if i'm wrong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

mooi, heel mooi, beter dan ik waarschijnlijk ooit zal kunnen als het zo verder gaat :)
Als commentaar zou ik kunnen zeggen dat al jouw models op elkaar lijken. Ik meen me te herinneren dat dat vroeger al eens gezegd was, en je dit gewoon een mooie stijl vind. Geen probleem, maar probeer toch wat creatiever te zijn.

Het is inderdaad een beetje een mager mannetje, maar het is vooral bij de heupen en de gulp/schaamheuvel dat hij er vrouwelijk uitziet. Verbreding van de heupen mag gerust iets hoger beginnen, of verminderd worden. Een man heeft niet echt uitstekende heupen/billen. Alles loopt, zeg maar, recht naar beneden.
Zoals al gezegd is, zijn de biceps ook wat te lang en de onderarm te kort. Bovenstaand plaatje verduidelijkt dit wel. Misschien zijn z'n handen ook wat klein, ofwel de gun.

Texture op z'n hempie is heel knap. Maar moeten die lijnen afbuigen naar boven toe? Ik dacht dat ze de vorm van het hemd volgen en dus evenwijdig met de schouderbandjes moeten lopen? Kan mis zijn hoor. Is gewoon iets dat me opviel.

edit : het gaat dus niet om de bol, maar gewoon de lengte van de bovenarm.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 18:36:
[...]

mooi, heel mooi, beter dan ik waarschijnlijk ooit zal kunnen als het zo verder gaat :)
Als commentaar zou ik kunnen zeggen dat al jouw models op elkaar lijken. Ik meen me te herinneren dat dat vroeger al eens gezegd was, en je dit gewoon een mooie stijl vind. Geen probleem, maar probeer toch wat creatiever te zijn.

Het is inderdaad een beetje een mager mannetje, maar het is vooral bij de heupen en de gulp/schaamheuvel dat hij er vrouwelijk uitziet. Verbreding van de heupen mag gerust iets hoger beginnen, of verminderd worden. Een man heeft niet echt uitstekende heupen/billen. Alles loopt, zeg maar, recht naar beneden.
Zoals al gezegd is, zijn de biceps ook wat te lang en de onderarm te kort. Bovenstaand plaatje verduidelijkt dit wel. Misschien zijn z'n handen ook wat klein, ofwel de gun.

Texture op z'n hempie is heel knap. Maar moeten die lijnen afbuigen naar boven toe? Ik dacht dat ze de vorm van het hemd volgen en dus evenwijdig met de schouderbandjes moeten lopen? Kan mis zijn hoor. Is gewoon iets dat me opviel.

edit : het gaat dus niet om de bol, maar gewoon de lengte van de bovenarm.
thnx,

maar ik maak veel characters ja, maar zit toch allemaal redelijk veel verschil in vind ik zelf, de style als je het zo mag noemen is mischien wel bij allemaal hetzelfde maar daar is niks mis mee lijkt me. Ik vind het gwoon leuk om char's te maken, dussja... ik doe het nog voor de fun dus maak ik wat ik het leukste vind :P (maar ik maak zo af en toe ook wat anders dan char hoor)

Afbeeldingslocatie: http://img102.exs.cx/img102/4074/tot25av.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Laatst online: 11-04-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:44:
[...]

[afbeelding]
idd die biceps zijn veel te lang ... als dat gefixd is ziet het er meteen een stuk beter uit (ziet er verder goed uit hoor... ik vind hem echt niet op een meisje lijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09 07:44
Een kleine update.

Afbeeldingslocatie: http://xs14.xs.to/pics/05056/24b.jpg.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs14.xs.to/pics/05056/25.jpg.xs.jpg

@Neejoh
Het is helaas van afstand niet goed te zien (komt door de blur) maar de ramen hebben wel diepte:

Afbeeldingslocatie: http://xs14.xs.to/pics/05056/26.jpg.xs.jpg
Alles is klikbaar

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ben ondertussen ook maar eens begonnen met een nieuwe auto :)

Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/supra/wip2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 18:24:
jup klopt, maar die bol zie je alleen zo als je je arm spant. Gwoon gestrekt is het een lange spier. Dus dit klopt als het goed is wel, alleen ik moet ffe een morph opzetten voor alstie buigt, dat ie er dan wel zo uitziet. Correct me if i'm wrong :P
Bicep wordt idd wat korter wanneer de arm buigt.

Ik denk dat het er vooral zo vreemd uitziet door wat BreyneTheBird BreyneTheThird ook al zei; de onderarm is te kort, maar de bovenarm is juist te lang:
Afbeeldingslocatie: http://img227.exs.cx/img227/323/biceps1gs.png

Chester schreef op zondag 06 februari 2005 @ 01:21:

[afbeelding]
/me vindt het echt onvoorstelbaar dat sommige mensen zoveel auto's achter elkaar kunnen maken zonder er op uitgekeken te raken, maar deze zal er vast ook wel weer heel erg mooi uit gaan zien :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 02:07 . Reden: Sorry, ik dacht dat 'BreyneTheThird' eigenlijk 'BreyneTheBird' heette.. leesfoutje :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
@ Qylos: In dat geval heb ik niets gezegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Laatst online: 03-03-2023
Chester schreef op zondag 06 februari 2005 @ 01:21:

[afbeelding]
Laat me raden, Toyota Supra :Y)
ziet er netjes uit..

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 01:55:
[...]

Bicep wordt idd wat korter wanneer de arm buigt.

Ik denk dat het er vooral zo vreemd uitziet door wat BreyneTheBird BreyneTheThird ook al zei; de onderarm is te kort, maar de bovenarm is juist te lang:
[afbeelding]

ok beetje verandert, dus je bedoelt zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://img216.exs.cx/img216/2844/upd9gp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 18:36:
Misschien zijn z'n handen ook wat klein, ofwel de gun.
gun klopt wel aardig, moet een usp compact voorstellen geloof ik, en die zijn vrij klein ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
update:
Afbeeldingslocatie: http://klant.anic.nl/diverse/pen7edit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update,

Afbeeldingslocatie: http://img227.exs.cx/img227/569/update3dv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
respect man, heel mooi... maar een paar puntjes natuurlijk :)

- Dr zit iets raars op zn biceps, lijkt op een bumpmap die een soort rand veroorzaakt.
- Zn shirt zit een beetje raar over zn rechterschouder. Er lijkt ruimte tussen te zitten, maar misschien moet je het material alleen ff op 2-sided zetten zodat je de achterkant ook ziet...
- Dat zwarte op zn hand, hoort dat? of is het gewoon iets van de bones die er doorheen komen? ziet er een beetje maf uit iig...

maar verder ziet het er schitterend uit zoals ik al zei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DocB schreef op zondag 06 februari 2005 @ 14:24:
[...]

respect man, heel mooi... maar een paar puntjes natuurlijk :)

- Dr zit iets raars op zn biceps, lijkt op een bumpmap die een soort rand veroorzaakt.
- Zn shirt zit een beetje raar over zn rechterschouder. Er lijkt ruimte tussen te zitten, maar misschien moet je het material alleen ff op 2-sided zetten zodat je de achterkant ook ziet...
- Dat zwarte op zn hand, hoort dat? of is het gewoon iets van de bones die er doorheen komen? ziet er een beetje maf uit iig...

maar verder ziet het er schitterend uit zoals ik al zei :)
thnx,

dat rare op zijn biceps moeten zijn aderen voorstellen moet ik nog verbeteren :7 .
Ik zal ffe 2 sided aanzetten en anders ffe die verts slepen :P .
Dat zwarte zijn zijn bones ja, heel onhandig om die elke keer te hiden, ivm met selecteren, maar zal ik bij de volgende render ffe doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Nice!
Post eens een wire wil wel eens zien hoe dat eruit ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T!m0n schreef op zondag 06 februari 2005 @ 15:08:
[...]

Nice!
Post eens een wire wil wel eens zien hoe dat eruit ziet
astu :)

Afbeeldingslocatie: http://img112.exs.cx/img112/9550/wire25yg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Waarom zit er zo'n lelijke bobel in ze'n schoen :( ech daar val ik over verder top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
nog maar 30 keer gezegt dat er nog bones inzitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

ff een vraagie bij het rotaten zie je normaal de assen met kleurtjes enzo dat je omhoog en naar zijkant kan draaien maar die lijnen zijn weg.
Hoe herstel ik dit ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)
dacht dat het 'x' was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer een updatje

Afbeeldingslocatie: http://img236.exs.cx/img236/3900/neg1ut.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

hehe nou is het meer een man! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 10:28:
ok beetje verandert, dus je bedoelt zoiets?

[afbeelding]
Beter ja :)
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 15:02:
Dat zwarte zijn zijn bones ja, heel onhandig om die elke keer te hiden, ivm met selecteren, maar zal ik bij de volgende render ffe doen :)
Waarom stop je die bones dan niet in een andere layer? Dan kan je met 1 druk op de knop alle bones 'hiden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 18:41:
[...]

Beter ja :)

[...]

Waarom stop je die bones dan niet in een andere layer? Dan kan je met 1 druk op de knop alle bones 'hiden'.
als je in max bedoelt dan il ik wel es weten hoe dat moet :9 . Als je in photshop bedoelt begrijp je me verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

ej d-tox, ik heb echt de ballen verstand van 3d etc maar ik houd deze topic wel altijd bij en heb je character van af het begin aan zien ontwikkelen. iets wat me heel erg opvalt, al vanaf 't begin, is wat ik al meer mensen tegen je heb horen zeggen. die schaamheuvel / dat buikje. typisch vrouwelijk eerlijk waar. ik kon 't niet laten en moest t ff kwijt. party on verders!

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iH8 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 18:53:
ej d-tox, ik heb echt de ballen verstand van 3d etc maar ik houd deze topic wel altijd bij en heb je character van af het begin aan zien ontwikkelen. iets wat me heel erg opvalt, al vanaf 't begin, is wat ik al meer mensen tegen je heb horen zeggen. die schaamheuvel / dat buikje. typisch vrouwelijk eerlijk waar. ik kon 't niet laten en moest t ff kwijt. party on verders!
ghehehe :7 Maar hoe bedoel je precies wat kan ik eraan veraneren om het een minder vrouwelijke ''schaamheuvel'' kan geven :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 18:45:
als je in max bedoelt dan il ik wel es weten hoe dat moet :9 . Als je in photshop bedoelt begrijp je me verkeerd :)
Nee, in 3DS MAX :) is te openen via "Tools -> Layer Manager..." of met het knopje met die 4 blaadjes er op in de toolbar bovenaan je scherm (ergens aan de rechterkant).

Afbeeldingslocatie: http://img232.exs.cx/img232/9136/3dslayermanager0hg.png

De actieve layer (met vinkje) is waar alle nieuwe objecten op worden gemaakt, bestaande objecten kan je gewoon naar een andere layer toe slepen en pleuren.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
De materialen voor zover ik kan zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:10:
[...]

Nee, in 3DS MAX :) is te openen via "Tools -> Layer Manager..." of met het knopje met die 4 blaadjes er op in de toolbar bovenaan je scherm (ergens aan de rechterkant).

[afbeelding]

De actieve layer (met vinkje) is waar alle nieuwe objecten op worden gemaakt, bestaande objecten kan je gewoon naar een andere layer toe slepen en pleuren.
ah cool, zal ik morgen es proberen :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.