[3d] Post je 3d stuff maar weer - part 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.055 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het mogelijk is mogelijk is 3ds max (6 of 7) om het formaat van een polygon te weten te komen? Dat je bijvoorbeeld een polygoon selecteert en dat je dan ergens kunt zien hoeveel units hij hoog en breed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz dat is natuurlijk best lastig aangezien de zijdes natuurlijk van lengte kunnen verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:53:
weet iemand of het mogelijk is mogelijk is 3ds max (6 of 7) om het formaat van een polygon te weten te komen? Dat je bijvoorbeeld een polygoon selecteert en dat je dan ergens kunt zien hoeveel units hij hoog en breed is.
Ik ken geen manier in 3dsmax die dit netjes doet. Je kunt het wel zelf meten door een taper (helper object) neer te zetten en die te snappen aan de vertices. Dan kun je gewoon kijken hoelang een edge is.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja goed idee tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, fijn weer een update van mijn kant.

Ik heb eindelijk de belichting voor mekaar, en de wielen zijn nu ook min of meer goed.
Dit is het resultaat tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kevertjeonline/autootje-wip2.jpg

en dit is em met de 'kam' erop:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kevertjeonline/autootje-wip2,2.jpg

Comments graag; misschien dat ik inmiddels al zo lang bezig ben dat ik dingen over het hoofd ga zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

rashmatash schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:03:
[...]

:) in dat geval bedankt, ik vind 'm ook mooi, maar hij wordt dus veel mooier, denk daarbij aan figuren uit Monsters Inc. Dat is tenmisnte mijn streven. Hier nog eentje in zijn geheel met iets andere belichting:

[afbeelding]

haartjes worden dus niet gereflecteerd, ik moet nog even uitzoeken hoe dat moet. :?
Nifty ! Ik vind het wel iets spooky hebben zo, die reflectie zonder haar :)

Ga je hem ook animeren enzo ? Met een leuk verhaaltje kan dit iets moois worden (als je er enige tijd mee wil bezig zijn natuurlijk)...

misschien nog een suggestie: nagels op zijn vingers ? dat hoeven geen scary, scherpe, dodelijke nagels te zijn, maar kunnen ook (groene, gele?) 'menselijke' nagels zijn... Of is dat de bedoeling niet ?

[ Voor 13% gewijzigd door Boegel op 26-01-2005 16:05 ]

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:37
Oogst schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:43:
Wat betreft de schaal zie ik niet zo in waarom die heel duidelijk zou moeten zijn. Ik vertel geen verhaal, ik probeer een spectaculair plaatje te maken. Maar het moertjes-idee vind ik wel weer een goede toevoeging, die ga ik er wel opplakken. En dan is de schaal inderdaad wel een stuk duidelijker.
Omdat je anders geen idee hebt waar je naar je zit te kijken.

Zelfs de meest abstracte 3d-plaatjes hebben nog iets, een structuur van een oppervlak, stofparticles, DOF, wat dan ook, al is 't maar iets heel subtiels. Je doet in 't dagelijks leven als je je ogen open hebt ook niks anders dan constant schatten hoe groot iets is en hoe ver 't van je afstaat a.d.h.v. dingen die je kent.

Mooi model voor je website trouwens, niet stiekem geel maken he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:16:
Ik ben bezig met de tutorial van een Fiat 500.Ik ben bezig het spatbord te maken alleen nu zegt hij Shift-Drag to create new polys nu wil ik dat doen maar dan krijg ik losse vertex zonder lijntjes. Hoe kan ik zorgen dat ze vast zitten aan het de rest van het spatbord? Ben net 3 dagen bezig met max dus.....
ik weet het niet zeker maar ik denk dat je vertexes hebt geselecteer ipv een edge. probeer dat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
LiToKi schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:11:
[...]

Omdat je anders geen idee hebt waar je naar je zit te kijken.

Zelfs de meest abstracte 3d-plaatjes hebben nog iets, een structuur van een oppervlak, stofparticles, DOF, wat dan ook, al is 't maar iets heel subtiels. Je doet in 't dagelijks leven als je je ogen open hebt ook niks anders dan constant schatten hoe groot iets is en hoe ver 't van je afstaat a.d.h.v. dingen die je kent.

Mooi model voor je website trouwens, niet stiekem geel maken he ;).
Nou ja, subtiele hints naar hoe groot het is zijn er wel, de cockpit bijvoorbeeld lijkt me vrij duidelijk wat dat betreft. Ik snap wel wat je bedoelt, maar hoever het doorgevoerd moet worden is weer een tweede.

Maareuh, wat heb ik als ik die interface geel maak? Ik ben het niet van plan hoor, want ik het wordt ranzig verrot ijzer, maar nou ben ik wel nieuwsgierig.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
  • Laatst online: 10-07 11:52
Boegel schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:04:
[...]

Nifty ! Ik vind het wel iets spooky hebben zo, die reflectie zonder haar :)

Ga je hem ook animeren enzo ? Met een leuk verhaaltje kan dit iets moois worden (als je er enige tijd mee wil bezig zijn natuurlijk)...

misschien nog een suggestie: nagels op zijn vingers ? dat hoeven geen scary, scherpe, dodelijke nagels te zijn, maar kunnen ook (groene, gele?) 'menselijke' nagels zijn... Of is dat de bedoeling niet ?
Ja het is de bedoeling dat 't inderdaad een kort filmpje wordt. Aan nagels had ik ook gedacht, maar dit is meer een concept. Ik werk namelijk aan een soortgelijk figuurtje met veel haar die de juiste charmes heeft kwa uitstraling voor mijn animatiefilm. Dus het groene monster wordt waarschijnlijk gerotendeels overgedaan. Het duurt trouwens wel even voordat het wat wordt aangezien ik 't soms erg druk heb met mijn studie.

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

rashmatash schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:45:
[...]

Ja het is de bedoeling dat 't inderdaad een kort filmpje wordt. Aan nagels had ik ook gedacht, maar dit is meer een concept. Ik werk namelijk aan een soortgelijk figuurtje met veel haar die de juiste charmes heeft kwa uitstraling voor mijn animatiefilm. Dus het groene monster wordt waarschijnlijk gerotendeels overgedaan. Het duurt trouwens wel even voordat het wat wordt aangezien ik 't soms erg druk heb met mijn studie.
I know what that's like, ik heb zelfs gewoon geen tijd om me bezig te houden met 3D (hopelijk komt daar volgend jaar wel verandering in).
Houd mij (ons) iig op de hoogte ;)

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Hop, vandaag ga ik er niet meer aan werken, dus dit is tot hoever ik tot nog toe ben gekomen met het modellen van mijn nieuwe site:

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/Nieuwe%20site%20shizzle/SiteDesign_render_v04_570.jpg klik voor groot

De texture is er alleen maar even opgeknald om de feel aan te geven, hij is nog niet serieus getextured.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik ben sinds kort ook met 3d bezig, eerst blender3d geprobeerd en ben nu met maya aan t kloten :)
hier een render van wat ik met een tutorial heb gemaakt (ik heb t renderen in maya nog niet helemaal door, dat stuk van de tutorials heb ik nog niet gehad :P):
Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/pod1_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/pod2_thumb.jpg
hij is nog niet af tho :P

anyway, pixelsoul: waar kan ik die tutorial voor die apache vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:42:
Hop, vandaag ga ik er niet meer aan werken, dus dit is tot hoever ik tot nog toe ben gekomen met het modellen van mijn nieuwe site:

[afbeelding] klik voor groot

De texture is er alleen maar even opgeknald om de feel aan te geven, hij is nog niet serieus getextured.
schop die overkill tileable bg eruit en je hebt wat leuks .

eindelijk weer eens wat van mijn kant :
Afbeeldingslocatie: http://www.military-meshes.com/forums/attachment.php?attachmentid=1232&stc=1

theeft even geduurd maar ben eindelijk weer bezig

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04-2021
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:57:

eindelijk weer eens wat van mijn kant :
[afbeelding]

theeft even geduurd maar ben eindelijk weer bezig
Ik heb het gevoel dat dit weer een super werkje gaat worden van jouw kant... ik wacht af :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

het ziet er in ieder geval veel belovend uit !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:48:
ik ben sinds kort ook met 3d bezig, eerst blender3d geprobeerd en ben nu met maya aan t kloten :)
hier een render van wat ik met een tutorial heb gemaakt (ik heb t renderen in maya nog niet helemaal door, dat stuk van de tutorials heb ik nog niet gehad :P):
[afbeelding]

[afbeelding]
hij is nog niet af tho :P

anyway, pixelsoul: waar kan ik die tutorial voor die apache vinden? :)
kwas zelf ook al eens gaan zoeken naar die tutorial , ik zou namelijk graag het texture gedeelte eens inzien , en kwam op dit :http://www.simplymaya.com.../tutorial.mhtml?tut_id=81

Een video tutorial van simplymaya , die , als ik die plaatjes van pixelsoul bekijk , er best wel op lijkt.Maar hij is niet gratis , en misschien heeft pixelsoul wel een andere gebruikt(die hoop ik wel gratis is).Zou meneer pixelsoul even willen reageren alstublieft :) ?Ik ben nu namelijk ook wel nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ffies een vraagje...

ik begon net weer aan mijn audi, maar nu zijn in een keer alle vertices die ik verplaats gelocked aan de lijn waar ze aan vast zitten :S, ik mag ze alleen daar over verplaatsen ....

Terwijl ik geen "snap" ofzo heb aan staan :S, help.... ik heb "x" al geprobeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Post s een screenshot.. Snap zo 123456 niet wat je bedoeld.. B)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
WIPJE
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fannap/Timon/XM-8-3.jpg
KLIKbaaR
COMMENTS (als ie daar ver genoeg voor is :P )

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rashmatash schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:03:
[...]

:) in dat geval bedankt, ik vind 'm ook mooi, maar hij wordt dus veel mooier, denk daarbij aan figuren uit Monsters Inc. Dat is tenmisnte mijn streven. Hier nog eentje in zijn geheel met iets andere belichting:

[afbeelding]

haartjes worden dus niet gereflecteerd, ik moet nog even uitzoeken hoe dat moet. :?
Ik vermoed dat je hairfx of iets dergelijks gebruikt... indien zo ga je nog lang kunnen zoeken naar hoe je ze in de spiegel gaat kunnen laten zien... ik dacht namelijk dat dit niet mogelijk is, en dit omdat het een soort render-effect is.
Enige manier om dit op te lossen is je haartjes naar een mesh converteren, maar hou er wel rekening mee dat dit een massa polygonen op je scherm gaat toveren :-)
Maar misschien dat je wel iets kan aanvinken waardoor dat object (dus enkel de mesh van de haartjes) enkel in reflecties weergegeven wordt...
Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Update:

Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/is200/wip10

Op te glimmende velgen na ben ik er tot nu toe best tevreden over :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Jezus mooi man,
maar wat ik me afvraag hoe komen jullie aan de maten van die auto's (of andere objecten). Ik wil graag een Volvo 850 namaken. Als ik m dan redelijk afheb als het ware een beetje optisch tunen. Bumpers velgen ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit klinkt misschien zeikerig maar het staat in de startpost :) lees maar eens goed of zoek naar onno van braam.Bij Resources staat het allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Heeft iemand hier ook een soort van gratis haar plugin? ;)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Laatst online: 22-08 15:56
Chester schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:38:
Update:

[afbeelding]

Wow! Ik dacht eerst even dat je een foto van je reference-materiaal liet zien. 8)7
Één klein puntje wat me wel opviel : Door het onderste rooster zie je een licht en de weg of zoiets, misschien dat je achter dat rooster nog een plane oid moet zetten zodat je dat ook niet meer ziet.
Voor de rest vind ik hem werkelijk perfect, ook de velgen. _/-\o_

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZipoBibrok5-108 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 07:23:
[...]

Wow! Ik dacht eerst even dat je een foto van je reference-materiaal liet zien. 8)7
Één klein puntje wat me wel opviel : Door het onderste rooster zie je een licht en de weg of zoiets, misschien dat je achter dat rooster nog een plane oid moet zetten zodat je dat ook niet meer ziet.
Voor de rest vind ik hem werkelijk perfect, ook de velgen. _/-\o_
En ik zie ook een knipperlicht aan de zijkant die nog geen texture/material heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:13:
[...]

ik weet het niet zeker maar ik denk dat je vertexes hebt geselecteer ipv een edge. probeer dat maar.
Yep dat was het bedankt. Heb inmiddels een "auto" :) maar het is nog ver van perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bijna klaar met de sleutels, dan kan ik vanmiddag denk ik nog wel aan mun scooter beginnen, ffe wat fotos maken enzow..

Afbeeldingslocatie: http://img195.exs.cx/img195/4640/sleutels6bj.jpg

toch nog een rotklus, is dacht dat dat zo gebeurt zou zijn... :P maja ik ben van plan om veel werk in dit project te steken, en het zo realistisch mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:50:
Ben bijna klaar met de sleutels, dan kan ik vanmiddag denk ik nog wel aan mun scooter beginnen, ffe wat fotos maken enzow..

[afbeelding]

toch nog een rotklus, is dacht dat dat zo gebeurt zou zijn... :P maja ik ben van plan om veel werk in dit project te steken, en het zo realistisch mogelijk te maken.
Is die cilindervormige sleutel voor een kluisje?

Ik heb net zo een :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:41:
[...]

En ik zie ook een knipperlicht aan de zijkant die nog geen texture/material heeft ;)
Die hoort er zo uit te zien :p
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:32:
[...]

Mn chieftec kast heeft ook zo een sleutel :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
WIP:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fannap/Timon/XM8-5.jpg
KLIKBAAR En graag comments

[ Voor 100% gewijzigd door Rynji op 27-01-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:38
zoals ik op msn al zei, fireselect klopt niet, is precies verkeerd om, en ik geloof niet dat dit wapen een 2 round burst heeft ;) Ook is dat langwerpige gat niet goed, moet aan de rechtse kant van het wapen. Wel op je blueprints blijven kijken he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 00:14:
Heeft iemand hier ook een soort van gratis haar plugin? ;)
Ik gebruik ornatrix in 3dsmax
http://www.ibmr.net/Ornatrix/
Ik weet alleen nog niet hoe je er mee om moet gaan.. 8)7 |:(

Heeft iemand nou al wat te zeggen over mijn autootje?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:48:
[...]

Ik gebruik ornatrix in 3dsmax
http://www.ibmr.net/Ornatrix/
Ik weet alleen nog niet hoe je er mee om moet gaan.. 8)7 |:(

Heeft iemand nou al wat te zeggen over mijn autootje?
Ik heb je auto niet gezien, maar hier een eenvoudige beschrijving hoe ornatrix werkt.
Beginners tutorial :

http://www.geocities.com/neodrakeunique/OXtutorial.html

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 11-09 16:09
Schuey schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:32:
zoals ik op msn al zei, fireselect klopt niet, is precies verkeerd om, en ik geloof niet dat dit wapen een 2 round burst heeft ;) Ook is dat langwerpige gat niet goed, moet aan de rechtse kant van het wapen. Wel op je blueprints blijven kijken he :P
Ik geloof dat hij alleen een Semi-auto en full automatic fire heeft. Van boven naar beneden:

Safe (wit)
Semi-Auto
Full-Auto

http://www.hkdefense.us/corporate/media/pdf/xm8inside.pdf
http://www.hkdefense.us/corporate/media/pdf/XM8outside.pdf

Die onderste heeft ook een goede reference plaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Nieuw plaatje is het nu
En Icey heb je nog wat reference's?

[ Voor 8% gewijzigd door Rynji op 27-01-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:38
en fireselect klopt nog steeds niet, brilletje nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:53:
Laatst toen ik wat aan het spelen was met Blender (of eigenlijk tuhopuu3, weet niet of het ook al in de huidige release van Blender zit) zag ik opeens dit:

Afbeeldingslocatie: http://img199.exs.cx/img199/7718/bla1zl.png

Het is geen 3DS MAX, maar wel veel handiger dan die helper objecten, imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:32:
[...]

nee die vierkante is voor mun kluisje :P nr13 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:34:
[...]
nee die vierkante is voor mun kluisje :P nr13 :+
120 :Y)

miig, mesh van die sleutels ziet er nice uit, wacht op de eerste wips van je scoot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Heb vandaag eens een nieuw pakketje onder handen genomen.
Modo van Luxology, het schijnt een hoop tijd te schelen wanneer je hier mee modelled.

Ik ben benieuwd :)

Iemand anders al bekend met deze tool?

http://www.luxology.com/modo/
http://forums.luxology.com/discussion/

Check ook:
http://forums.luxology.co...opic.aspx?id=toQXcL5uHng=

[ Voor 13% gewijzigd door FragNeck op 27-01-2005 19:51 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 11-09 15:37
FragNeck schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:50:
Heb vandaag eens een nieuw pakketje onder handen genomen.
Modo van Luxology, het schijnt een hoop tijd te schelen wanneer je hier mee modelled.

Ik ben benieuwd :)

Iemand anders al bekend met deze tool?

http://www.luxology.com/modo/
http://forums.luxology.com/discussion/

Check ook:
http://forums.luxology.co...opic.aspx?id=toQXcL5uHng=
Ja, wel geinig, veel opties. Beetje te veel knopjes/instellingen/opties soms. Maar wel de meest complete modeller die er is op het moment zo'n beetje imho. Het komt alleen wat overdone over soms, ze hebben 't te goed willen doen en daardoor is 't wat onhandig soms, of bloated (geen ziel die een actie 6 acties geleden gaan undo'en bijvoorbeeld).

Zelf geef ik nog steeds de voorkeur aan Silo (www.nevercenter.com), lekker no-nonsense :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Is ik ook weer na een tijdje afwezigheid (op /13 that is). Deze week vanaf maandag 11 uur tot vandaag 16 uur gewerkt aan een workshop/prijsvraag voor het nieuwe onderkomen van de studievereniging van de bouwkundefaculteit van de TU/e. Leuke opdracht en we hebben er iets leuks van gemaakt (vinden we zelf) dat vooral heel erg gestoeld is op een conceptgedachte (die ik hier overigens niet ga vertellen...da's te lang verhaal).

Morgenmiddag is prijsuitreiking dus hopelijk is het onderstaande ontwerp een winnend ontwerp. En zo niet dan was het in ieder geval weer een leuke vingeroefening. Renders komen rechtstreeks uit MAX en zijn behalve een verkleining tot thumbnail niet bewerkt. Doel was om te komen tot een soort van maquette-achtige uitstraling.

Comments zijn natuurlijk altijd welkom, maar gezien de deadline al verstreken is zal het voor dit project niet meer uitmaken :)

edit:
Plaatjes zijn verderop in dit topic opnieuw geplaatst ivm webserver probs

[ Voor 26% gewijzigd door Dexter op 28-01-2005 21:28 ]

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:57:
[...]

Ja, wel geinig, veel opties. Beetje te veel knopjes/instellingen/opties soms. Maar wel de meest complete modeller die er is op het moment zo'n beetje imho. Het komt alleen wat overdone over soms, ze hebben 't te goed willen doen en daardoor is 't wat onhandig soms, of bloated (geen ziel die een actie 6 acties geleden gaan undo'en bijvoorbeeld).

Zelf geef ik nog steeds de voorkeur aan Silo (www.nevercenter.com), lekker no-nonsense :).
Heb daarstraks ook eens die silo binnengehaald. Wat werkt dat lekker tegenover 3D Studio Max zeg. Ik ben al maanden met 3D Studio Max maar kan na 10 minuutjes Silo al veel sneller met Silo werken.

Knap programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoppa nog vers van de pers,

Is nog lang niet af, maar ik wou ut toch ffe posten :P

Afbeeldingslocatie: http://img69.exs.cx/img69/278/stuurdinges8ew.jpg

het stuur gebeuren :7

btw mocht je je afvragen waarom er maar een dop op zit, na 2 uurtjes op het station te hebben gestaan wastie helemaal kaalgeplukt, schroeven eruit, stuur scheef buddyseat naar de k, en helm gejat... wat ik die gasten wel niet aan wil doen.. :( maja vandaar dus :P

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

laat maar ;)

[ Voor 98% gewijzigd door Guillome op 27-01-2005 23:47 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:06:
[...]

Die hoort er zo uit te zien :p
[...]
Wat is het dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Signaallamp:

Afbeeldingslocatie: http://irishcar.com/ICOimages/lexusis200bg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lampje moet toch echt wat doorzichtig zijn en niet grijs.

Mooi hoor die Lexus! knap werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 19:59
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:20:
[...]

Heb daarstraks ook eens die silo binnengehaald. Wat werkt dat lekker tegenover 3D Studio Max zeg. Ik ben al maanden met 3D Studio Max maar kan na 10 minuutjes Silo al veel sneller met Silo werken.

Knap programma.
Zou je wat voordelen en nadelen van het programma kunnen noemen? Dan kan ik ze in de startpost verwerken. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Kan het kloppen dat Ornatrix erg buggy is met Max7? Hij loopt hier erg vaak vast als ik ermee aan het prusten ben.
En hoe kan je het animeren? Als ik realtime test doe, of animation on, dan is het in de viewport wel geanimeerd, maar zodra ik een filmpje ga renderen blijft ie statisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Hmmz... ik zie dat ik na reinstall van mijn server het HTTP gedeelte nog niet goed heb ingesteld waardoor mijn images er uit zien als rode kruisjes...ga ik dit weekend fiksen en dan post ik ze nog wel een keer...

[Update]
Zojuist te horen gekregen dat het ontwerp van mijn vriendin en ik het winnende ontwerp is!!!

Plaatjes volgen snel!!
[/Update]

[ Voor 26% gewijzigd door Dexter op 28-01-2005 14:04 ]

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd geleden dat ik een ubergespierde monster heb gemaakt en ik dacht ik van ik kan hem mooi combineren met mn vrouw

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/kate/monster1.jpg
Alles nog uberwip uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:08:
Tijd geleden dat ik een ubergespierde monster heb gemaakt en ik dacht ik van ik kan hem mooi combineren met mn vrouw

[afbeelding]
Vreemde lichtreflectie van de mond in de schaduw :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt omdat binnen in de mond nog geen polys zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Laatst online: 11-04-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:08:

[afbeelding]
lijkt een beetje op een iets te gespierde sjoeker lie hooper (ik weet niet hoe je dat schrijft :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Sugar Lee Hooper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:23:
[...]

Zou je wat voordelen en nadelen van het programma kunnen noemen? Dan kan ik ze in de startpost verwerken. :)
Ik ben geen Egootje maar ik wilde het wel al een tijdje posten, hier komt ie:

Voordelen:

• Uitgebreide ondersteuning voor subdivision surfaces met oa. de mogelijkheid om de resulterende surface direct te editten.
• Keyboard- en muisinstellingen kunnen helemaal naar eigen smaak worden ingesteld.
• Keuze uit het werken met of helemaal zonder een manipulator.
• Het programma verbruikt weinig geheugen, de viewports zijn snel en is erg stabiel.
• Erg goedkoop programma met veel gratis updates en beta's

Nadelen:

• Op dit moment is er weinig ondersteuning voor texture mapping.
• Veel opties en andere instellingen moeten met de hand worden ingevuld.
• De instance mirror werkt anders dan in andere programma's en kan irritatie opwekken vanwege de verschillende beperkingen.
• Vanwege beperkingen in het selectie mechanisme kan er geen FSAA (Full Screen Anti-Aliasing) gebruikt worden samen met Silo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een snel vraagje:

Ik wil mij weer eens gaan wagen op het gebied van auto's, de vorige poging heb ik veel geleerd, maar nog lang niet genoeg helaas.

Hoe maak ik 'seems' of 'randen' in het portier, kofferbak etc?

Afbeeldingslocatie: http://www.papakilo.de/ALviz/audi/tirecloseup.jpg

Zo iets dus, hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begonnen met de rug
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/kate/monsterrug.jpg
wire :p
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/kate/monsterwire2.jpg
zitten nog wel wat deuken in :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:37:
Even een snel vraagje:

Ik wil mij weer eens gaan wagen op het gebied van auto's, de vorige poging heb ik veel geleerd, maar nog lang niet genoeg helaas.

[afbeelding]

Zorg ervoor dat er edges zij op de plekken waar die randen horen te komen. Chamfer die. Delete de middelste polygonen. Chamfer de edges nog een keer, en shift-drag ze naar binnen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:38:
Update:

[afbeelding]

Heel erg mooi gemaakt, maar hoe maak je dat nu allemaal precies?
ReD_FLaMe! is nog een grote n00b, en wil graag links naar eventuele tutorials. :7
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog altijd met hetzelfde probleem: telkens ik een nieuw object op mijn scene wil planten, zet Max het in het midden (co(0,0,0) dus), gelijk waar ik klik. Vrij irritant, weet iemand een oplosing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ik heb de model voor mijn site bijna af:

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/Nieuwe%20site%20shizzle/SiteDesign_render_v07_575.jpg klik voor groot

Er zitten wat kleine subtiele animatietjes in die ik met GIF-animaties heel langzaam laat afspelen (subtiel, niet aandacht eisend). Voor het texturen wordt het met name ranzig lood, maar wel in verschillende tinten, want het is nu al erg chaotisch en de texture moet daar toch ook wat orde in gaan scheppen.

(Ik zie trouwens net dat ik nog nergens in die model de naam Oogst of mijn logo heb verwerkt, dat moet er toch ook nog wel allebei in. Nog ff kijken waar dat mooi kan.)

[ Voor 14% gewijzigd door Oogst op 28-01-2005 20:40 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:28:
Ik zit nog altijd met hetzelfde probleem: telkens ik een nieuw object op mijn scene wil planten, zet Max het in het midden (co(0,0,0) dus), gelijk waar ik klik. Vrij irritant, weet iemand een oplosing?
Hmmm dit doet max altijd standaart zoals je zegt.
Ik geloof niet dat je dit kan veranderen naar iets anders of het moet aan mij liggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Kan zeker wel :) Je hebt het checkboxje "Autogrid" onder de create tab staan. Als je die aanvinkt gaat er een wereld voor je open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een updatje van het stuur,

nog vrij wip

Afbeeldingslocatie: http://img155.exs.cx/img155/1756/update9ft.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:56:
Nog een updatje van het stuur,

nog vrij wip

[afbeelding]
Cool.
ff 1 opmerking ookal is het een wip.
De remklauwen waar je mee remt zijn nog al recht. :9
Ziet er verder niet verkeert uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Is ik weer! Server is even goed geconfigged (als het goed is) dus hierbij nogmaals de plaatjes van het (intussen) winnende ontwerp dat ik met mijn vriendin afgelopen week in elkaar ontworpen heb :)

Afbeeldingslocatie: http://131.155.237.151/docs/images/05-01-27-Cam-01-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://131.155.237.151/docs/images/05-01-27-Cam-02-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://131.155.237.151/docs/images/05-01-27-Cam-03-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://131.155.237.151/docs/images/05-01-27-Cam-04-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://131.155.237.151/docs/images/05-01-27-Cam-05-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://131.155.237.151/docs/images/05-01-27-Cam-06-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://131.155.237.151/docs/images/05-01-27-Cam-07-01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Dexter schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:27:
Is ik weer! Server is even goed geconfigged (als het goed is) dus hierbij nogmaals de plaatjes van het (intussen) winnende ontwerp dat ik met mijn vriendin afgelopen week in elkaar ontworpen heb :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nope, doen het nog steeds niet :p
edit:

Nu wel :p

Dan maar een wipje van mij.
Ben ondertussen begonnen aan een eigen gedesignde auto, en hier is de eerste wip:

Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/2035/wip1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cablekevin schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:24:
[...]

Cool.
ff 1 opmerking ookal is het een wip.
De remklauwen waar je mee remt zijn nog al recht. :9
Ziet er verder niet verkeert uit
thnx,

die remmen worden ofcourse nog verbeterd :P ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:26:
[...]

ReD_FLaMe! is nog een grote n00b, en wil graag links naar eventuele tutorials. :7
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:43:
Kan zeker wel :) Je hebt het checkboxje "Autogrid" onder de create tab staan. Als je die aanvinkt gaat er een wereld voor je open :)
Dat had ik al geprobeerd en dat werkt evenmin. Ik kan zelfs geen objecten moven (tenzij ik ze omzet naar editable poly en alle polies selecteer, slechts dan kan ik moven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/carerror.jpg

Dit krijg ik als ik de tip over die voegen doe. De voegen vallen _veels_ te groot uit, en ik wou ze net zo onopvallent hebben :X

hellep!

Plaatje doet het niet.. :? Momentje aub..

... Okee plaatje doet het.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:58:
[afbeelding]

Dit krijg ik als ik de tip over die voegen doe. De voegen vallen _veels_ te groot uit, en ik wou ze net zo onopvallent hebben :X

hellep!

Plaatje doet het niet.. :? Momentje aub
Dan chamfer je met een kleinere waarde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

[afbeelding]

hellep!

Sorry wat is het ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahahahahaha.

haha.

ha.

ha.

ha.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 23:11:
[...]

Hahahahahahaha.

haha.

ha.

ha.

ha.... :/
Tis geen grapje hoor :r .... wat is het :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 19:59
Cablekevin schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 23:12:
[...]

Tis geen grapje hoor :r .... wat is het :?
Relaxe dude.. Lees de draad voor je blaat. :P

[rml]Features in "[ 3d] Post je 3d stuff maar weer - part 2..."[/rml]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:32:
[...]

Dat had ik al geprobeerd en dat werkt evenmin. Ik kan zelfs geen objecten moven (tenzij ik ze omzet naar editable poly en alle polies selecteer, slechts dan kan ik moven).
In max? Dan doe je iets grondigs verkeerd. Ik weet je skills niet maar heb je de move ding aangezet (W of bovenin op de knop met 4 pijlen (NWZO)), druk eens op X (pivot, en daardoor het object, is versleepbaar), druk eens op spatiebalk (Selection Locker). Of anders... euh... reset eens en probeer het met een box.
Anders is er iets vaags aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 22:17

Spikey

Making the web accessible!

[afbeelding]

hellep!

Wat je ook kan doen..

- je begint met een lijn.. Die chamfer je.. ongeveer zo breed als je de lijn wilt hebben.
- beide nieuwe lijnen chamfer je nogmaals om een rand te maken
- tussen beide "randen" snij je een nieuwe lijn die je naar binnen duwt

je hebt dan ongeveer zoiets :

=============
--------------------------
=============

Screenshots uit een tutorial: plaatje1 - plaatje1 - plaatje1

[ Voor 17% gewijzigd door Spikey op 29-01-2005 01:08 ]

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
[afbeelding]

hellep!

Ach jij, jij denkt het allemaal zomaar te kunnen, maar je bent gewoon nog veel te jong voor mooie naden in auto's. :+

Anyway: houd er rekening mee dat meshsmooth gewoon flink aan het smoothen gaat met de omgeving. Als er in de buurt van de naad verder allemaal hele grote polygonen zitten, dan zullen die behoorlijk mee gaan smoothen. Tenzij je de techniek gebruikt van Spikey, want dan zit er rond je naad een rij hele dunnen vlakke polygonen.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:32:
[...]

Klinkt vaag, ik denk dat ik een herinstall zou overwegen als het zo erg was. Maar misschien heeft XLerator wel gelijk en doe je gewoon iets gruwelijk fout, dat kan ook nog. Alleen weet ik dan zo niet wat je precies multifout doet.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klein updatje, nog steeds vrij wip

Afbeeldingslocatie: http://img194.exs.cx/img194/6827/naamloos7tc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:37:
Even een snel vraagje:

ik weet niet of je hem al kent maar deze vind ik daar nog steeds de best uitgelegde techniek. succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Laatst online: 22-08 15:56
Hij is al lekker gedetailleerd, dat kan weer een hele mooie gaan worden.

P.S. Vind je het nou niet zonde van het detail van je sleutelbos? Ten opzichte van het stuur valt dat nu al weg in de render, laat staan als je straks de hele scooter klaar hebt. Maar ja, je ging voor realisme dus : _/-\o_

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Zijn er hier toevallig mensen met ervaring met Digimation Speedtree onder MAX 6/7? Wil graag weten of dat een beetje naar behoren werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- D-tox: Waarom render jij nooit eens je models?
Ik vind het best zo, maar even een paar minuutjes renderen en je hebt een mooie WIP om te laten zien.
Dit is gewoon een printscreen van je viewport dacht ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Dexter schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:12:
Zijn er hier toevallig mensen met ervaring met Digimation Speedtree onder MAX 6/7? Wil graag weten of dat een beetje naar behoren werkt.
Jeps, ik heb het al best een boel gebruikt en het werkt puik, mijns inziens. Tenminste, ik heb nog geen eigen bomen ontwikkelt met SpeedtreeCAD, maar voor de rest is het een hele strakke plug-in. Wat voorbeelden met bomen uit Speedtree:

http://student-kmt.hku.nl...n%20compositie%201280.jpg
http://home.hccnet.nl/w.vdongen/VillaRender21b.jpg
http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Bomentest02.jpg

Allemaal in combinatie met V-ray als renderer overigens.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Ah Oogst, dan ben jij de man die ik moet hebben. Want ik wil hem eventueel ook gaan gebruiken met FinalRender of Vray en was benieuwd hoe dat uit zou pakken. Welke MAX/speedtree versie gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

WIP Gebouw:
Afbeeldingslocatie: http://www.liquid-clockers.nl/Building.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik neem aan dat je die verdiepingen 15 keer gecopypaste hebt en niet allemaal appart gemaakt hebt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

XLerator schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 14:12:
Ik neem aan dat je die verdiepingen 15 keer gecopypaste hebt en niet allemaal appart gemaakt hebt he ;)
Die hoekjes wel allemaal coppy paste en ik moest nog een hoop verandere aan die shit want het zat telkes anders maja :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Dexter schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:52:
Ah Oogst, dan ben jij de man die ik moet hebben. Want ik wil hem eventueel ook gaan gebruiken met FinalRender of Vray en was benieuwd hoe dat uit zou pakken. Welke MAX/speedtree versie gebruik je?
Ik heb de volgende combinaties gebruikt, allemaal naar tevredenheid:
-MAX 6; Vray 1.10; Speedtree 2;
-MAX 7; Vray 1.10; Speedtree 2;
-MAX 7; Vray 1.46; Speedtree 2.

Mocht je er nog meer over willen weten, dan kun je me toevoegen aan MSN en er nog ff verder over vragen.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Eerlijk gezegt lijkt het niet echt op een gebouw ? :+
Meer een stapeltje plaatjes?
Maarja maar w8en op de volgende wip :9

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 14:44:
[...]

Ik heb de volgende combinaties gebruikt, allemaal naar tevredenheid:
-MAX 6; Vray 1.10; Speedtree 2;
-MAX 7; Vray 1.10; Speedtree 2;
-MAX 7; Vray 1.46; Speedtree 2.

Mocht je er nog meer over willen weten, dan kun je me toevoegen aan MSN en er nog ff verder over vragen.
Moet ik nog wel aan toevoegen dat je buitengewoon intelligent moet zijn. 'Domme mensen' dult 'ie niet. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oepdeet

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/kate/monster2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
op een of andere manier vind ik het lichaam er niet bij passen? :/

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."