Het Nintendo DS topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.714 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Yes... YES!!!!!!! _/-\o_

Dit betekent dat je gewoon DS code kan draaien vanaf een GBA cart! De GBA slot (ook wel expansion slot) kan gewoon de 2 schermen en DS features GEBRUIKEN!!!!!

Woooooooot. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837

Hopelijk is de datatransfer snel genoeg :o
Verder wel goed nieuws natuurlijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-06 20:17

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ja nou we gaan ons een ongeluk betalen voor die cartridges... dat begrijpen jullie ook natuurlijk
schnumi schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:37:
Woot. Ok dat word dus investeren in een draadloos netwerkje hier in huis. ;)
ik denk dat een wireless USB WLAN stick wel zal voldoen... of nintendo komt met z'n eigen sticks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

ja het is ze gelukt maar dat wil nog niet zeggen dat je meteen spellen kunt starten enz. denk dat dat nog een hele tijd zal duren voordat ze pas interessante dingen kunnen.

van mij hoeven ze niet eens ds spellen te kunnen starten van gba card als ze maar snel een snes emu maken dan ben ik blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:58

S2S

1 dit is niet de eerste keer.
2 de eerste keer was door Darkain, die veranderde wat in de Metroid Hunters game
3 Je hebt naast een flash cart (met aardig wat MB's) ook een app nodig die het mogelijk maakt dat de DS, DS code laad vanuit de GBA poort.

Een normal mens/gamer heeft er dus nog niets aan.

[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 26-01-2005 19:28 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:53

Wekkie

Yeah

S2S schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:27:
1 dit is niet de eerste keer.
2 de eerste keer was door Darkain, die veranderde wat in de Metroid Hunters game
3 Je hebt naast een flash cart (met aardig wat MB's) ook een app nodig die het mogelijk maakt dat de DS, DS code laad vanuit de GBA poort.

Een normal mens/gamer heeft er dus nog niets aan.
[mierenneuk]
2: Je bedoelt DarkFader, Darkain is de NiFi cracker :)
[/mierenneuk]

Homebrew komt wel op gang :)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
eindelijk voorbij dat rot snake level

man daar heb ik me dood aan ge-ergerd...

wel weer verslavende game zalle (feel the magic)

geeft echt het nintendo meets sega gevoel

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
otaku.com verkoopt nu ook hardware (o.a. Japanse DS):

Japanse DS / $ 170

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

DS Download Play
Deze optie is nog niet beschikbaar, maar in de toekomst zal je hiermee via een draadloze verbinding games en demo’s kunnen downloaden. Deze games/demo’s laad je in het werkgeheugen van de DS en kan je spelen zolang je de DS aan hebt staan. Of deze mogelijkheid ook in Nederland beschikbaar komt en of er kosten aan verbonden zijn is nog onbekend.
Daar klopt ook niks van. Die optie is echt al wel beschikbaar. :p
ik had al zo'n donkerbruin vermoeden.. ik weet niet waarom ;)
Ik weet ook niet waarom? :p
Af en toe loop ik hier weleens een spel op te hemelen waar ik helemaal weg van ben, maar met Mariokart heb ik dat toch nog niet gedaan? De laatste twee in de serie zijn me juist nogal tegengevallen. Hopelijk lijkt MarioKart DS weer wat meer op de snes-versie. :)
eindelijk voorbij dat rot snake level

man daar heb ik me dood aan ge-ergerd...
Dat vond ik juist één van de leukere. Eén van de weinige dingen die ik op de DS heb gedaan waarbij ik echt dacht: "Ja, dit is iets nieuws. Zoveel controle heb ik nog niet eerder gehad in een spelletje. Dat was zonder touchscreen niet mogelijk geweest." Zeker op de hogere moeilijkheidsgraden als je er een beetje goed in bent geworden, dan zwem je heel sierlijk en gemakkelijk om alle obstakels heen. Erg leuk om te doen vond ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ok.. ik heb vandaag eigenlijk het grootste gedeelte van de dag Mr. Driller zitten spelen.
Ik dacht eerst dat ik een miskoop had gedaan omdat ik weinig verschil zag met de GBA versie die ik dus al had.
Maar al snel zag ik de verschillende nieuwe modes.. pressure en time attack.
Damn ! Zo verslavend en uitdagend (heb mezelf al meerdere malen moeten tegenhouden m'n DS niet door de kamer te laten vliegen ;) :D)

Dikke vette aanrader dus !!

Kan ook niet wachten om 's met z'n 5en te multiplayen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
Catch! Touch! Yoshi! Japanse TV Commercial:

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/ds-yoshi-touch-go7.jpg

Download [2.6MB/WMV] (rechter muis-knop, opslaan als... / save as...)

En Lik-Sang heeft de US Nintendo DS met Metroid Prime demo
weer in de schappen liggen voor 200 US Dollar / 155 Euro'tjes.

[ Voor 6% gewijzigd door ironx op 27-01-2005 04:09 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Vandaag toch wel spannende dag. :D Conferentie in Parijs, release word bekendgemaakt.
Ik denk 4 maart. =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:41
haha die stemmetjes van die touch yoshi geval reclame :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag toch wel spannende dag. Conferentie in Parijs
Stond vandaag een klein stukje over bij mij in de krant. En die hadden het over een prijs van "rond de 117 euro". Dat zou wel een hele scherpe prijs zijn zeg! :9

Grappige reclame van Yoshi. :) Leuk dat hij ook weer op blazen reageert. Het verbaast me nog steeds hoe goed dat werkt. In Feel The Magic zit een spelletje waarbij je een zeilboot over het water moet blazen... en dat gaat gewoon perfect. Zachtjes blazen en hij gaat een klein stukje vooruit, hard blazen en hij schiet een heel stuk naar voren. Echt heel grappig. (Niet in de laatste plaats voor de omstanders. ;))
Damn ik wil dat spel echt graag hebben. Ik had mezelf voorgenomen om te wachten op de US-release... maar nu ik dat filmpje weer zie. De jap-versie is ondertussen ook al gewoon beschikbaar bij lik-sang. Ik ben benieuwd hoelang ik de verleiding nog kan weerstaan.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 27-01-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Anoniem: 115248 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:33:
[...]

Stond vandaag een klein stukje over bij mij in de krant. En die hadden het over een prijs van "rond de 117 euro". Dat zou wel een hele scherpe prijs zijn zeg! :9
Dat is 117 euro excl BTW he, dus dat wordt (117/100.)*20 = 140,40 en dan hebben de winkeliers etc er nog niks van meegeplukt dus hij zal wel eindigen tussen de 150-170 euro voor de consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:36:
Dat is 117 euro excl BTW he, dus dat wordt (117/100.)*20 = 140,40 en dan hebben de winkeliers etc er nog niks van meegeplukt dus hij zal wel eindigen tussen de 150-170 euro voor de consument.
Ah, natuurlijk. :(
Nouja, 150 euro vind ik opzich nog een nette prijs. Tenzij de PSP ook zoveel gaat kosten, dan maakt Nintendo bijna geen kans meer vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:11
Reken maar gewoon op 149,99 euro, dan zit je altijd goed. Ben wel benieuwd wat voor titels hier nou uitkomen bij de launch, of was dat al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Koffiezuiper schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:48:
Reken maar gewoon op 149,99 euro, dan zit je altijd goed. Ben wel benieuwd wat voor titels hier nou uitkomen bij de launch, of was dat al bekend?
WW touched
Yoshi touched

op deze 2 zit ik iig vooral te wachten.

=

Goed even iets anders, ik ga heel mss toch de DS importeren via Lik-Sang. Hoe betalen jullie en wat zijn jullie ervaringen ermee?

//edit: en de verzending, hoe regelen jullie dat? ervaringen?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 131484 op 27-01-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:52:
[...]

WW touched
Yoshi touched

op deze 2 zit ik iig vooral te wachten.

=

Goed even iets anders, ik ga heel mss toch de DS importeren via Lik-Sang. Hoe betalen jullie en wat zijn jullie ervaringen ermee?

Ik heb mijne bij play-asia gehaald, gewoon met CC betaald en TNT shipping genomen, helaas wel achteraf 36 euro import moeten betalen maar dan alsnog 200 euro voor een Ds + mario64DS en dat 4 maand voor de EU release.

Ik heb vaak genoeg bij lik-sang besteld, betalen met paypal of credit card is zo gedaan en shipping hangt er vanaf hoe lang je wilt wachten en hoeveel je ervor over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed even iets anders, ik ga heel mss toch de DS importeren via Lik-Sang. Hoe betalen jullie
Ik betaal altijd via paypal, omdat ik geen creditcard heb. Ik heb het ook één keer gedaan via de duitse bankrekening van lik-sang (direct daar naartoe overmaken), maar ik vond dat dat toen wel erg lang duren voordat alles rond was.
en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Ik ben altijd erg te spreken over lik-sang. Alles goed verpakt, snel afgehandeld en als je een vraag mailt krijg je ook altijd snel antwoord. Maar ik denk dat de andere bekende online-winkels wel ongeveer even goed zullen zijn.
Ik doe het eigenlijk altijd via gewone priority airmail. Het scheelt maar een paar dagen met de koeriersdiensten, het is iets goedkoper, en ik heb het idee dat je minder kans hebt dat het door de douana onderschept wordt. (Maar of dat ook echt zo is weet eigenlijk niemand 100% zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik zit nu te twijfelen of ik die Play-Yan ga kopen. Ik vind het wel een soepel dingetje, maar ik weet eigenlijk niet wat ik ermee moet. Maar ik vind gadgets zo leuk (heb ook een SD-adapter voor de Cube, compleet nutteloos)...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115682

Op http://www.first-touch.nl...hive=&start_from=&ucat=1& staat de prijs en de launchgames en de waarschijnlijke prijze van de spelle

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 115682 op 27-01-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-03-2023
DE DETAILS van de Nintendo-persconferentie in Parijs: de DS gaat €149,99 kosten en ligt op 11 maart in de winkels. De games gaan tussen de €29 en €39 kosten. De titels die aanwezig zullen zijn bij de launch:

Asphalt Urban GT
Mr. Driller: Drill Spirits
Ping Pals
Pokémon Dash
Polarium
Project Rub
Rayman DS
Robots
Spider-Man 2
Sprung: The Dating Game
Super Mario 64 DS
The URBZ: Sims in the City
Tiger Woods PGA Tour
WarioWare Touched!
Zoo Keeper

De Metroid Prime Hunters: First Hunt demo wordt bij de DS geleverd.

Nintendo gaat ook een beperkt aantal VIP-packs leveren, met een DS, Super Mario 64 DS, een Metroid Prime Hunters: First Hunt demo, een WarioWare: Touched! demo en een t-shirt. Deze VIP-packs zijn niet te koop in de winkel, maar worden door distributeurs (onder de pers e.d.) verspreid.

[ Voor 82% gewijzigd door Parmenides op 27-01-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Parmenides schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:06:
DE DETAILS: de DS gaat €150 kosten en ligt op 11 maart in de winkels.
De titels die aanwezig zullen zijn bij de launch:

Asphalt Urban GT
Pokémon Dash
Urbz: Sims in the City
Project Rub
............
Is dit nu eigelijk inc. of excl. BTW?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 115682 op 27-01-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 115682 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:09:
[...]

Is dit nu eigelijk inc. of excl. BTW?
Europese prijzen worden normaal inclusief BTW gegeven; kijk je echter naar de prijs van de spellen vraag je je af of dit inderdaad zo is.
Ik denk inclusief BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DE DETAILS: de DS gaat €149,99 kosten en ligt op 11 maart in de winkels.
De games gaan tussen de €29 en €39 kosten. De titels die aanwezig zullen zijn bij de launch:

Asphalt Urban GT
Ping Pals
Pokémon Dash
Polarium
Project Rub
Rayman DS
Robots
Spider-Man 2
Super Mario 64 DS
The URBZ: Sims in the City
Tiger Woods PGA Tour
WarioWare Touched!
Zoo Keeper

De Metroid Prime Hunters: First Hunt demo wordt bij de DS geleverd.

Nintendo gaat ook een beperkt aantal VIP-packs leveren, met een DS, Super Mario 64 DS, een Metroid Prime Hunters: First Hunt demo, een WarioWare: Touched! demo en een t-shirt. Deze VIP-packs zijn niet te koop in de winkel, ze worden door distributeurs (onder de pers e.d.) verspreid.
Met prijzen tussen de 29-30e loont het dus nog steeds om gewoon usa import te halen, net zo duur en 3-6 maand eerder de games in huis.
Jammer dat de europeese launch titels niks anders dan de usa zijn, ik had stiekem gehoopt op wat meer toppertje want ook nu zijn er maar 3 interresante games bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

S2S schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:04:
Dus....niets nieuws.

Prijs rond de 150 euro...launch games...USA/JAP...mis ik nog wat uhm nee , ik denk niet dat we wat over online horen.

Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
ehehehhe wat ik dus al dacht....nou gelukkig zijn wij wel met Online bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Nintendo VIP packs...
Apparantly, Nintendo of Europe will release 650.000 Nintendo DS units in Europe. However, there will also be a limited number of Nintendo DS VIP Packs. These packs consist of a Nintendo DS unit, Super Mario 64 DS, a Metroid Prime Hunters: First Hunt demo, a WarioWare: Touched! demo and a t-shirt. These packs will not be available for sale in stores. Every Nintendo distributor will determine for themselves how to spread the packs (divide amongst press, available for Nintendo VIP members, etc).

DS VIP box

http://gba.n64europe.com/index.php?id=3147

[ Voor 3% gewijzigd door Icelus op 27-01-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Anoniem: 5577 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:42:
[...]

Met prijzen tussen de 29-30e loont het dus nog steeds om gewoon usa import te halen, net zo duur en 3-6 maand eerder de games in huis.
Jammer dat de europeese launch titels niks anders dan de usa zijn, ik had stiekem gehoopt op wat meer toppertje want ook nu zijn er maar 3 interresante games bij.
Man, wij hebben Wario Ware bij de launch. :)
11 maart, das nog maar 6 weken! :P

Ik heb al een DS, alleen ik wil Wario nog wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icelus schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:21:
[...]
Europese prijzen worden normaal inclusief BTW gegeven; kijk je echter naar de prijs van de spellen vraag je je af of dit inderdaad zo is.
Ik denk inclusief BTW.
Ow nja ik had er 185 incl. addapter voor betaald maarja dan he je hem weel een paar maanden eerder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 115682 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:51:
[...]

Ow nja ik had er 185 incl. addapter voor betaald maarja dan he je hem weel een paar maanden eerder ;)
Da's inclusief spel? Heb zelf € 190 betaald (DS + spel + verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
DS box

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/newsgfx/ndspack-euro-small.jpg

Persoonlijke vind ik deze beter dan de NA box.

[ Voor 69% gewijzigd door Icelus op 27-01-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icelus schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:52:
[...]
Da's inclusief spel? Heb zelf € 190 betaald (DS + spel + verzendkosten).
Neej da was zonder spel want ik had hem hiero in de winkel gekocht omdat ik geen dode pixels wilde en omdat er dan 3 maanden garantie opzat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134033

€149?

Verkocht!

Wario Ware en Project Rub :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:46

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Nou, ik vind de launch list niet echt spectaculair, oude ports en saaie licensies is wat de klok slaat :|

Waar is nu die vernieuwende gameplay met originele spellen met WiFi en Touchscreen, en spraakherkenning?

De games die er nu zijn zijn niet slecht, maar er is geen enkele die het hele scala van de mogelijkheden van de DS ook maar begint te benutten.

De spellen met goed graphics hebben geen spraakherkenning, de spellen met spraakherkenning geen multiplayer, de spellen met multiplayer hebben weer geen interessante graphics (dus niet 2 keer een GBA scherm) en de spellen met interessante graphics hebben weer geen multiplayer...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, ik denk dat je gelijk heb Johnny. Ik vind die launch titels ook niet echt helemaal de b0mb, maar het is te doen.

Ik wacht op Puppy Times. Het lijkt misschien kinderachtig ofzo maar het wordt een absolute HIT!

Spraakherkenning, soort van 'multiplayer', helemaal mooie 3d hondjes en ook accurate touchscreen control. _/-\o_

Hij komt april 2005 uit in Japan. Je moet kijken hoe DS verkopen ineens stijgen als er goeie games uitkomen. :*)

Maar ik geef je echt helemaal gelijk. De DS heeft veel mogelijkheden. Ik koop geen DS voor die mogelijkheden, maar voor de games die van deze mogelijkheden gebruik maken. En als die er niet echt zijn... tja dan gaat het niet zo goed met de DS.

Maar de games in ontwikkeling zijn echt niet te geloven. Dus moeten we afwachten (alweer, helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Johnny schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:32:
Nou, ik vind de launch list niet echt spectaculair, oude ports en saaie licensies is wat de klok slaat :|

Waar is nu die vernieuwende gameplay met originele spellen met WiFi en Touchscreen, en spraakherkenning?

De games die er nu zijn zijn niet slecht, maar er is geen enkele die het hele scala van de mogelijkheden van de DS ook maar begint te benutten.

De spellen met goed graphics hebben geen spraakherkenning, de spellen met spraakherkenning geen multiplayer, de spellen met multiplayer hebben weer geen interessante graphics (dus niet 2 keer een GBA scherm) en de spellen met interessante graphics hebben weer geen multiplayer...
XY-Feel the magic en wario maken beiden 100% gebruik van de DS mogelijkheden vooral XY-Feel the magic is geweldig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Maar ik geef je echt helemaal gelijk. De DS heeft veel mogelijkheden. Ik koop geen DS voor die mogelijkheden, maar voor de games die van deze mogelijkheden gebruik maken. En als die er niet echt zijn... tja dan gaat het niet zo goed met de DS.

Maar de games in ontwikkeling zijn echt niet te geloven. Dus moeten we afwachten (alweer, helaas).
Het is natuurlijk een beetje onzin om te redeneren dat het niet goed gaat met de DS omdat de spellen niet helemaal aan jouw verwachtingen voldoen.

Zoals je zegt komen die spellen heus wel. En ja, daar moeten we nog even op wachten. Je kan niet van developers verwachten dat ze in nog geen half jaar tijd alles uit uit de DS kunnen halen wat er in zit. Zij zullen immers ook ervaringen en ideeen moeten opdoen.

Bovendien heeft Nintendo pas nog een gigantisch bedrag aan Research en Development voor de DS apart gezet. Ze zitten dus echt niet stil, en ik weet haast wel zeker dat je nog leuke en indrukwekkende verrassingen kunt verwachten...

Heb een beetje vertrouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:51:
[...]

XY-Feel the magic en wario maken beiden 100% gebruik van de DS mogelijkheden vooral XY-Feel the magic is geweldig goed.
Jammer dat XY-Feel the magic niet bestaat he? :? Ik vind trouwens Feel the magic xy-xx wel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ironx schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:01:
[...]
Heb een beetje vertrouwen :)
Officiele Nintendo fanboy
Dat spreekt voor zich. :P

Het gaat wel goed met de DS hoor. Maar als die games nou eindelijk uitkomen die de DS 100% gebruik...

Niks zal in de weg staan van de DS, zelfs de PSP niet. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127567

OMG, Opzich valt die €150 nog wel mee maar als je ziet dat die gasten hem in de US voor $150 verkopen word ik wel pissed :( kut PLEURO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja dat er nog geen spellen zijn die gebruik maken van stemherkening etc is opzich niet vreemd. De DS is er pas net en iedereen moet de mogelijkheden nog goed bestuderen.

En wat had je dan gewilt? NFSU:2 DS met spraakherkenning zodat als je bijv: "Hey YO nigga whats up paas me some doeko!" dat je dan een code insprak ofzo? :?

Spellen moeten zich er wel voor lenen. Pas als het online gebeuren een beetje op gang komt zul je er optimaal gebruik van kunnen maken.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:11:
Spellen moeten zich er wel voor lenen. Pas als het online gebeuren een beetje op gang komt zul je er optimaal gebruik van kunnen maken.
Het is trouwens totaal niet uitgesloten dat je tijdens het online gamen gewoon kan praten zoals bij Xbox Live met zo'n headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:46

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

schnumi schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:11:
Ja dat er nog geen spellen zijn die gebruik maken van stemherkening etc is opzich niet vreemd. De DS is er pas net en iedereen moet de mogelijkheden nog goed bestuderen.

En wat had je dan gewilt? NFSU:2 DS met spraakherkenning zodat als je bijv: "Hey YO nigga whats up paas me some doeko!" dat je dan een code insprak ofzo? :?

Nee, ik zit toch ook niet te wachten op de zoveelste "realistische" race game waarvan ik er tientallen heb gespeeld. Nintendo beloofde met de DS wat nieuws, er zijn oneindig veel mogelijkheden met spraakherkenning, maar dan moeten ze er wel wat mee doen.

Feel The Magic is een leuk begin, maar het ontbreken van een multi player stand, en de lengte van het spel maken duidelijk dat het weer zo'n moet-nog-snel-even-af spel is, daarnaast dating simulaties zijn nou niet echt het populairste genre...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Uit Nintendo' persconferentie:
In elke Nintendo DS is het gratis software-programma, PictoChat geïntegreerd. Hiermee kunnen spelers tekstboodschappen uitwisselen of zelfs tekeningen maken die draadloos verstuurd kunnen worden naar vrienden tot op een afstand van 30 meter. Als de slaapstand van de Nintendo DS is geactiveerd, zal deze weer actief worden als een andere DS in de omgeving een signaal verstuurt, zodat spelers contact kunnen maken om samen te chatten of games te spelen!
Ik dacht dat de Amerikaanse/Japanse DS dit niet kan (uit slaapstand komen wanneer andere DS in de buurt is). Is dit toegevoegd aan de Europese DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Het VIP pakket is te bestellen in de sterrencatalogus op nintendo.nl !
Voor 1000 sterren en € 189,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Icelus schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:50:
Uit Nintendo' persconferentie:

[...]
Ik dacht dat de Amerikaanse/Japanse DS dit niet kan (uit slaapstand komen wanneer andere DS in de buurt is). Is dit toegevoegd aan de Europese DS?
Volgens mij is de sleepstand volledig softwarematig, er zijn bijvoorbeeld DS spellen die gewoon doorgaan als je ze in de sleepstand zet. Super Mario 64 schijnt nog steeds packets te versturen als je hem vanuit de multiplayer mode in sleepmode zet. Ik denk dat het mogelijke enige verschil is tussen de EU-DS en de USA-/Japan-DS dat Pictochat misschien het uit slaapstand komen ondersteund en dat de weergave van de datum is aangepast.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

Anoniem: 127567 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:06:
OMG, Opzich valt die €150 nog wel mee maar als je ziet dat die gasten hem in de US voor $150 verkopen word ik wel pissed :( kut PLEURO!
hij was echt geen 150 Gulden geweest hoor ;)
Het is gewoon met alles zo dat het duurder in europa is, vervelend? Ja zeker, maar dat was ook al zo door de Euro.

Ik ben al blij genoeg dat de games lekker goedkoop zijn hierzo :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 127567 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:06:
Da's $150 zonder BTW.
Reken je de prijs om en tel je er BTW bij kom je op zo'n € 140.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Idd ja in de VS is alles zonder BTW, zooooooooo irritant.

Verder staat er op de intendo site het volgende als je het VIP pak wilt:
Nintendo DS Limited VIP Pak
Wees een van de eersten in Europa met een Nintendo DS in bezit!*
Dit bijzondere pakket bevat:

Nintendo DS console
Super Mario 64 DS (niet de uiteindelijke versie) (Leeftijdsadvies '3+')
Metroid Prime Hunters: First Hunt (demoversie)
(Leeftijdsadvies: 12+)**
WarioWare Touched! (demoversie) (Leeftijdsadvies '3+')
Exclusief Nintendo DS T-shirt

N.B.: er worden 1000 sterren van je totaal afgehaald voor de verzendkosten, en je dient €189,99 aan Nintendo te betalen om je Nintendo DS Limited VIP Pak te ontvangen. Er worden 225 Paks beschikbaar gesteld, dus wees er snel bij.

*Dit aanbod is niet toegankelijk voor kinderen jonger dan 12 jaar, vanwege het '12+' leeftijdsadvies voor Metroid Prime Hunters: First Hunt.
**Let op, de draadloze multiplayer-functie in Metroid Prime Hunters: First Hunt (demoversie) zal niet compatibel zijn met de Europese versie.
Wat er tussen haakjes achter Mario 64 DS staat vind ik vreemd. Als het niet de hele Mario64 is dan is het wel schraal. Anders isset een sterke deal die ik zeker had gedaan. Maar ik heb al een NDS met M64DS...

[ Voor 28% gewijzigd door Deddiekoel op 27-01-2005 19:25 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Tuurlijk is het wel de volledige versie ;) geloof nou niet alles wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Deddiekoel schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:23:
Idd ja in de VS is alles zonder BTW, zooooooooo irritant.

Verder staat er op de intendo site het volgende als je het VIP pak wilt:

[...]

Wat er tussen haakjes achter Mario 64 DS staat vind ik vreemd. Als het niet de hele Mario64 is dan is het wel schraal. Anders isset een sterke deal die ik zeker had gedaan. Maar ik heb al een NDS met M64DS...
Woei, meteen besteld. Zijn die sterren toch weer ergens handig voor ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
ziet ernaar uit dat het drie demo's zijn >_<
dan betaal je dus 150 euro voor de DS, en 30 voor een SUPERRETEGAAF t-shirt!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Apparantly, Nintendo of Europe will release 650.000 Nintendo DS units in Europe. However, there will also be a limited number of Nintendo DS VIP Packs. These packs consist of a Nintendo DS unit, Super Mario 64 DS, a Metroid Prime Hunters: First Hunt demo, a WarioWare: Touched! demo and a t-shirt.
Als ik deze tekst zo lees lijkt het of je de complete versie van Super Mario 64 DS erbij krijgt.
Kijk ik echter naar het VIP-pakket op Nintendo.nl:
Nintendo DS Limited VIP Pak
Wees een van de eersten in Europa met een Nintendo DS in bezit!*
Dit bijzondere pakket bevat:

* Nintendo DS console
* Super Mario 64 DS (niet de uiteindelijke versie) (Leeftijdsadvies '3+')
* Metroid Prime Hunters: First Hunt (demoversie) (Leeftijdsadvies: 12+)**
* WarioWare Touched! (demoversie) (Leeftijdsadvies '3+')
* Exclusief Nintendo DS T-shirt
Alleen maar demo's dus...

edit:
Verdulleme Maegrim, je weet dat ik nie zo snel ben! :P

Trouwens, hoe ziet dat SUPERRETEGAVE shirt er dan uit?
Gewoon zo'n wit shirt van een euro of 5 met "Nintendo DS" opdruk? :?

[ Voor 15% gewijzigd door ironx op 27-01-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

BTW ik denk niet dat mario un demo is....maar gewoon een Engelse versie met engelse boekjes...maar das mijn gok...er staat geen demo bij..bij de andere 2 wel.

Rayman zie er vet uit!!! nieuwe pix..

http://www.dshandheld.com/index.php?image=2070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Maegrim schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:34:
ziet ernaar uit dat het drie demo's zijn >_<
dan betaal je dus 150 euro voor de DS, en 30 voor een SUPERRETEGAAF t-shirt!!! :+
Volgens de Engelse Nintendo site is het een pre-release versie. Meestal zijn pre-release versies speciaal voor reviewers van gamebladen bestemd. Er zijn misschien een aantal bugs nog niet uitgehaald die er in de versie die in de winkel uitkomt er niet meer inzitten en is de vertaling misschien anders. Bij de andere twee spellen staat er echt duidelijk dat het een demo is. Volgens het persbericht van Nintendo eerder vandaag is het ook de volledige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens mensen moet je die 189 euro achteraf een keer betalen of direct? :?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
S2S schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:46:
BTW ik denk niet dat mario un demo is....maar gewoon een Engelse versie met engelse boekjes...maar das mijn gok...er staat geen demo bij..bij de andere 2 wel.

Rayman zie er vet uit!!! nieuwe pix..

http://www.dshandheld.com/index.php?image=2070
Super Mario 64 DS (niet de uiteindelijke versie) (Leeftijdsadvies '3+')
Bron: http://www.gbaparty.nl/nieuws/item/12753/

Zou vreemd zijn, want dat zou betekenen dat geen er geen volledig spel bij krijgt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-04 15:44
Ik was ook van plan om de DS te importeren. Ga namelijk 25 Februari op vakantie en vind het wel leuk om hem dan te hebben. Ik kijk eerlijk gezegd wel op tegen importeren. De aanbieding vandaag kwam daarom goed uit. Het is mij alleen niet duidelijk wanneer je hem dan krijgt. Als ik vanavond betaal en bestel hoelang duurt het dan voor ik hem heb en is het de US versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De titels die aanwezig zullen zijn bij de launch:
(...)
Polarium
Project Rub
Rayman DS
Robots
Spider-Man 2
Super Mario 64 DS
(...)
Robots? Waarom zegt die titel me helemaal niets? :? Is dat een gewijzigde titel voor een bekend spel, of helemaal wat nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

michielvz schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:07:
Ik was ook van plan om de DS te importeren. Ga namelijk 25 Februari op vakantie en vind het wel leuk om hem dan te hebben. Ik kijk eerlijk gezegd wel op tegen importeren. De aanbieding vandaag kwam daarom goed uit. Het is mij alleen niet duidelijk wanneer je hem dan krijgt. Als ik vanavond betaal en bestel hoelang duurt het dan voor ik hem heb en is het de US versie?
Geen idee maar kijk eens net onder mijn berichtje misschien interessant voor jou? ;)

mail me anders even op dit adres: schnumi@hotmail.com

[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 27-01-2005 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Feel the Magic schiet goed op! Echt wel mega spel, vooral dat blazen blijkt verbazend goed te werken. Ook dat ene spel waarmee je echt in die micro moet schreeuwen... GEWELDIG!!! Dacht ook meteen terug aan iemand die hier had gezegd dat hij zich best dom voelde. Hij had echt overschot van gelijk!

Ik merk wel dat mijn scherm hier enorm veel meer van afziet dan van andere games. Ga nu dus ook even screen protectors bij de volgende bestelling doen. Die van Hori waren toch de beste?

Bestelling houdt dus in
Protectors
Mr Driller (naar aanleiding van goeie reacties op forum)
Yoshi preorder (ben ik wel een beetje bang voor, heb nachtmerries overgehouden aan yoshi's story)
Wario touched us preorder

Weet iemand trouwens of en wanneer chokkan hitofude in us release uitgebracht wordt? Ik wil dat spel echt hebben maar ik koop dus geen jap versie he.

Enneuh, nog vraagje... Bij LikSang komen die protectors toch ook gratis als ze samen met een spel besteld zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door Little Bear op 27-01-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114119

Topicstarter
Iemand niet genoeg sterren ik wel ik em dan voor je bestellen
intresse mail me op denopdenbuijs@hotmail.com of voeg me toe op msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Anoniem: 115248 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:11:
[...]

Robots? Waarom zegt die titel me helemaal niets? :? Is dat een gewijzigde titel voor een bekend spel, of helemaal wat nieuws?
Volgens mij is dat de titel van een film als ik me niet vergis. Komt ook voor GC, PS2, GBA etc. uit.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Anoniem: 114119 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:40:
Iemand niet genoeg sterren ik wel ik em dan voor je bestellen
intresse mail me op denopdenbuijs@hotmail.com of voeg me toe op msn
ik heb er nog 7000, het is de prijs die me niet aan staat :+
anders maken we een dealtje, ik geef je 1000 sterren en jij betaald? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Films van persconferentie Parijs:

Kirby's Magic Paintbrush

Mario Kart & Advance Wars DS

Nintendo DS WiFi...?

[ Voor 17% gewijzigd door Icelus op 27-01-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6193

Voor de mensen die nog steeds vinden dat Nintendo een kiddie image heeft:

Ze schijnen ervan af te willen met dit filmpje

En ja...hij is gecensureerd, dus denk dat het wel mag hier })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
wat heeft MTV en pimp my ride met de NDS te maken? weirde japanners xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Volgens mij dus 110% fake...
Gewoon een foto van de bovenkant van een DS met een stuk van een USB-stick eraan gefotosoept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:57
Ik heb net ook maar het VIP pakket besteld :) eerste keer dat ik mn sterren gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39393

Donnie Darko schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:36:
Ik heb net ook maar het VIP pakket besteld :) eerste keer dat ik mn sterren gebruik :P
same here, kan niet wachten totdat het binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Little Bear schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:36:
Dacht ook meteen terug aan iemand die hier had gezegd dat hij zich best dom voelde. Hij had echt overschot van gelijk!
:p
Ja dat voelt echt heel vreemd als je daar zit te schreeuwen. hehe. In het begin kun je nog wel "gewoon" fluiten (voor zover dat er niet gek uitziet natuurlijk) of anderszins lawaai maken. Maar verderop moet je echt I love you tegen haar zeggen. Althans, op de hoogste levels reageerde ze bij mij telkens pas zodra ik dat tegen haar zei schreeuwde. Arme buren. ;)
Echt een fantastisch spel dat FTM. Met afstand de innovatiefste launch-title wat mij betreft. Hulde aan sega!
Bestelling houdt dus in
Protectors
Mr Driller (naar aanleiding van goeie reacties op forum)
Yoshi preorder (ben ik wel een beetje bang voor, heb nachtmerries overgehouden aan yoshi's story)
Wario touched us preorder
Ja... ik weet dit niet 100% zeker, maar volgens mij gaat die hele bestelling pas verstuurd worden zodra alles binnen is. Alles. Dus ook Yoshi en Wario over een paar maanden. Of werkt dat anders bij pre-orders? Volgens mij wachten ze in het algemeen totdat ze alles compleet hebben om je order in één keer te kunnen versturen.

(Ik ga er persoonlijk trouwens wel vanuit dat Catch! Touch! Yoshi! beter zal worden dan Yoshi's Story. :p Ik hoop het vooral ook. In ieder geval dat het gewoon weer levels zijn waarin je het einde moet halen (ipv voldoende fruit eten om door te mogen... grrr, wat een irritant spel was dat toch). Iedereen die die balloon trip techdemo heeft gespeeld waar het spel op gebaseerd is, was daar in ieder geval erg enthousiast over. :) Ik heb er wel vertrouwen in.
Weet iemand trouwens of en wanneer chokkan hitofude in us release uitgebracht wordt? Ik wil dat spel echt hebben maar ik koop dus geen jap versie he.
Weet niet zeker. Maar blijkbaar verschijnt het hier in europa gelijk al bij de launch. :) Kun je hem net zo goed dan kopen. (Polarium gaat het hier heten).
Enneuh, nog vraagje... Bij LikSang komen die protectors toch ook gratis als ze samen met een spel besteld zijn?
Best kans van niet eigenlijk. Die Worldwide Free Shipping geldt dacht ik echt alleen maar voor spelletjes.
Volgens mij kun je het beste alles apart bestellen. Mr. Driller apart (wordt dan gratis opgestuurd). Die protectors apart (daar moet je dan wel verzendkosten voor betalen, maar hopelijk niet zoveel. Me dunkt dat dat ook wel in een gewone envelop past? Of zouden ze alles gewoon automatisch in een (duur) doosje versturen? Je moet gewoon maar even kijken als je alleen maar protectors in je winkelmandje stopt, hoeveel verzendkosten hij dan uitrekent.
Wario & Yoshi zou ik sowieso pas later bestellen (of nu apart pre-orderen), ik ben echt bang dat die anders je hele bestelling enorm gaan vertragen.
Volgens mij is dat de titel van een film als ik me niet vergis. Komt ook voor GC, PS2, GBA etc. uit
Ohja. Nu je het zegt, dat nieuwe project van Pixar toch? Of van die andere studio... hoedanook, het spel zal dan wel niet veel soeps zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26222

toch blij dat ik nog niet m'n nest in ben gedoken, morgenochtend zijn ze geheid op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784

Weet niet of iemand dit al geplaatst heeft eerder....

http://www.dft.nl/nieuws/...do_haast_zich_met_DS.html

Nintendo haast zich met DS

PARIJS (ANP) - Tijd vormt voor Nintendo een belangrijke factor in de strijd op de markt voor draagbare spelcomputers. De Japanse onderneming kondigde donderdag aan dat haar nieuwe ’handheld’ Nintendo DS 11 maart in Europa zijn debuut zal maken. Dat is sneller dan verwacht en ook eerder dan Sony zijn Playstation Portable (PSP) op de markt zal brengen. Het apparaat gaat net geen 150 euro kosten.
De verwachting is dat Nintendo en Sony dit jaar een felle slag met elkaar zullen voeren om de gunst van de gamefanaten. Nintendo heeft daarbij een voorsprong. De spelcomputerfabrikant lanceerde eind vorig jaar de DS al in de Verenigde Staten en Japan. De PSP, de eerste draagbare spelcomputer van Sony, is alleen nog maar in Japan te koop. Nintendo verwacht eind maart zes miljoen DS-computers te hebben verkocht. Sony mikt op 3 miljoen voor de PSP.
Om kopers te lokken biedt Nintendo de spelletjes voor de DS ook goedkoper aan dan die voor een Gameboy, waarmee de onderneming sinds 1989 de markt voor draagbare spelcomputers domineert. De spellen zullen tussen de 30 en 40 euro gaan kosten. Gameboy-exemplaren kosten rond de 45 euro.
De lagere softwareprijzen zijn ook een signaal dat Nintendo het zich aantrekt dat de spellen voor de DS nog niet goed verkopen. De meeste Amerikaanse en Japanse eigenaren schaffen maar een spelletje aan, terwijl was gerekend op twee tot drie stuks.
Nintendo-topman Satoru Iwata was voor de bekendmaking van de Europese lanceringsdatum speciaal naar Parijs gevlogen. Om 4.30 uur arriveerde hij op het vliegveld om elf uur later voor een grote zaal met journalisten een kartspelletje te spelen op de DS. Iwata zei dat het belang van de Europese spelcomputermarkt nog steeds toeneemt. Nog nooit heeft zijn bedrijf een nieuwe spelcomputer zo snel, in ruim drie maanden, aan de gehele wereld gepresenteerd.
Nintendo wil met de DS (Double Screen), die een stuk groter is dan de Gameboy, vooral een nieuw publiek aanboren. Daarbij gaat het ook om de oma’s en moeders, zo maakte Iwata duidelijk. "Er zijn nog altijd veel meer mensen die geen games spelen." Eenvoud en speelplezier moeten, met hulp van een reclamecampagne van 35 miljoen euro, het apparaat gaan verkopen. De DS is uitgerust met twee lcd-schermen, waarvan een besturing door aanraking mogelijk maakt. Ook kunnen commando’s met geluid worden gegeven. Daarnaast kunnen DS-eigenaren draadloos tegen elkaar spelletjes spelen en elkaar tekstberichten en tekeningen versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Voorspel nu al dat er een hoop van die VIP-pakketten straks voor grof geld op eBay staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:21
ironx schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:52:
Voorspel nu al dat er een hoop van die VIP-pakketten straks voor grof geld op eBay staan...
Die vip pakketten gaan echt heel erg snel, die halen de ochtend niet. Had er zelf ook een besteld als mn pa me niet net gemaild had dat hij er een voor me heeft gekocht in canada voor een kleine 120 euro :D Zondagmorgen is de DS hier \o/

Die footage van mario kart ziet er echt super uit! Was het nou duidelijk gemaakt dat hij nou niet online zou gaan? Zou ik persoonlijk erg jammer vinden, maar ik hoop er stiekem toch nog op :p

[ Voor 3% gewijzigd door D3ft0n3 op 28-01-2005 00:19 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Hmm ik zat te twijfelen maar ik heb toch maar de DS besteld via de Nintendo site, ookal krijg ik via me werk korting :P

Ze vlogen er zo snel doorheen dat ik morgen ochtend mezelf waarschijnlijk voor de kop zou hebben geslagen. En alsnog is het geen verkeerd pakketje, DS + wat goodies . Hopelijk komt er wel snel wat duidelijkheid over de Mario DS die er nu bijzit, niet uiteindelijke versie klinkt zo stom.

Edit:
Verder krijg ik de impressie dat je het pakketje nog eerder mag verwachten dan 11 Maart. Door het stukje wat bij het artikel staat: "Wees een van de eersten in Europa met een Nintendo DS in bezit!". En door de incomplete versie van Mario DS + een versie van Hunters die niet met de europese versie werkt (US versie?).

[ Voor 29% gewijzigd door Koffiezuiper op 28-01-2005 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

CastleVaniaDS Hands-On op IGN:

http://media.ds.ign.com/media/695/695639/imgs_1.html

Ben niet onder de indruk van de screens eerlijk gezegd. Ziet er te GBA achtig uit imo. :/

[ Voor 36% gewijzigd door GZ op 28-01-2005 01:13 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
nog 28 VIP pakjes...ik heb er toch maar 1tje besteld :<

echt een rip-off :D

edit: 26 :+

edit: wtf, 24 o_O
als dit zo doorgaat is er over 20 min geeneen meer :)

yup, 23 ;p

22 o/
2 per minuut atm, nog 11 minuutjes dus :)

[ Voor 66% gewijzigd door Maegrim op 28-01-2005 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
I love you heb ik nog niet moeten zeggen. Heb gewoon een stuk onzinnig tekst dat in de buurt lag keihard voor zitten lezen (schreeuwen).

Het is idd zo dat als je alles samen besteld je idd moet wachten tot alles er is. Heb dus alles maar apart besteld. Kost niets meer dus...

Heb de protectors wel bij Mr Driller gestoken, komen dan in totaal 3 euro verzendkosten bij. Daar zullen we ook niet van doodgaan. Dat had ik door enkel die protectors al gewonnen door de dollarkoers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Bij FTM is trouwens dat painter spel ook gewoon te gek! Nooit gedacht dat een mens stress kon krijgen omdat hij binnen de lijntjes moest kleuren.

Aan al wie nog zou twijfelen... bestel FTM gewoon, het zal niemand teleurstellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
GolbeZeromus schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 01:12:

Ben niet onder de indruk van de screens eerlijk gezegd. Ziet er te GBA achtig uit imo. :/
De screens zijn sowieso veel groter dan het normale beeld en daarbij nog eens het feit dat het in beweging toch altijd nog beter eruit ziet, persoonlijk ben ik tevreden over de kwaliteit. Het doet wel een beetje GBA achtig aan maar laatst was er een vergelijking tussen de PSX, GBA en DS versie en de DS zag er toch echt beter uit.

Hier is trouwens een filmpje: http://www.gamespot.com/ds/action/castlevania/media.html

[ Voor 5% gewijzigd door Koffiezuiper op 28-01-2005 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134033

Ik ben zelf benieuwd naar Puyo Pop Fever. Heeft iemand die al gespeeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 12:21
Grmbl.. ik had zo'n DS VIP pack ook wel gewild.. had gisteren avond nog gekeken, maar kreeg een melding dat de nintendo.nl site het te druk had.. en nu zijn ze uitverkocht :(

Ach ja.. dan maar wachten tot 11 maart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-03-2023
Bij dat VIP-pack zit o.a. Super Mario 64 DS. Maar 'niet de uiteindelijke versie'. Wat moet ik me daar bij voorstellen?

[ Voor 8% gewijzigd door Parmenides op 28-01-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Parmenides schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:26:
Bij dat VIP-pack zit o.a. Super Mario 64 DS. Maar 'niet de uiteindelijke versie'. Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Englese volledige versie...Engels boekje...geen Nederlands :P dhuuuuuuuuuuuuuuu denk je nou echt dat je voor 190 E 3 demo's krijgt....en tja het Nederlandse vertaal team zal mog wel niet klaar zijn, aangezien je de DS eerder hebt. Maar das mijn gok.

Kan ook zijn dat er wel Nederlands bij zit...maar overal pre-release opstaat.

[ Voor 12% gewijzigd door S2S op 28-01-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De besturing lijkt me nogal frustrerend, al zal je er misschien wel enigzins aan kunnen wennen.

Als je hier al van klaarkomt wens ik je suc6 met je eerste vriendinnetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 01:12:

Laatst liet iemand die van de GBA en deze voor de DS naast elkaar zien. Nou dan valt het verschil wel op. :)

Hier ook een stukje van IGN daarover:
Though it was initially just a bit disappointing to see the DS version stick with the Game Boy Advance's style of graphic presentation instead of a somewhat 3D approach to the adventure platformer, this game really needs to be seen in motion to truly appreciate the sequel. It's certainly true that the game looks very similar to the GBA versions of Castlevania, but there's much more going on that the single-screen handheld just couldn't handle. Enemies are much larger and utilize way more sprite effects when they move or when they're destroyed. Backgrounds are far more detailed and vibrant on the Nintendo DS. And the audio, even in the very, very early preview build, shows a lot of promise of the Nintendo DS' music capabilities during the action.
Kortom je moet het in beweging zien. :) Veel grotere vijanden meer effecten achtergronden zijn veel gedetailleerder en veel kleurrijker. :)

[ Voor 55% gewijzigd door schnumi op 28-01-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:29:
Kortom je moet het in beweging zien. :) Veel grotere vijanden meer effecten achtergronden zijn veel gedetailleerder en veel kleurrijker. :)
100% mee eens. Ik heb net het filmpje zitten bekijken, en spel ziet er gewoon fantastisch uit. Die vijanden zijn echt groot! :p Ziet er uit als een ouderwets goed spel.
De besturing lijkt me nogal frustrerend, al zal je er misschien wel enigzins aan kunnen wennen.
Diegene die het zit te spelen kan er gewoon niks van volgens mij. ;)
Hij zit maar te knoeien met allemaal lijntjes die nergens toe leiden... ik had echt de neiging om hem die stylus af te pakken en het zelf beter te doen. Het ziet er in ieder geval niet echt ingewikkeld uit. Maarja, misschien valt het juist wel tegen als je het echt moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn zeg heb net de video van Mario Kart DS gekeken maar woot wat ziet die game er strak uit. Bijna GC kwaliteit zo lijkt het alleen dan weer met normale karts etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
schnumi schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:30:
Damn zeg heb net de video van Mario Kart DS gekeken maar woot wat ziet die game er strak uit. Bijna GC kwaliteit zo lijkt het alleen dan weer met normale karts etc. :)
Dat is imho wel een belediging voor de cube versie, maar ok ;)

Het is voor de DS prachtig, maar te blokkerig om echt de vergelijking met de cube aan te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

johnnyv.nl schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:31:
[...]

Dat is imho wel een belediging voor de cube versie, maar ok ;)

Het is voor de DS prachtig, maar te blokkerig om echt de vergelijking met de cube aan te kunnen.
Je kunt het ook opvatten als een compliment voor de DS. ;)

Ik vind het er in iedergeval een heel stuk beter uitzien als de N64 versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
schnumi schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:33:
[...]
Je kunt het ook opvatten als een compliment voor de DS. ;)

Ik vind het er in iedergeval een heel stuk beter uitzien als de N64 versie. :)
De N64 versie vind ik zelf inderdaad wat aan de magere krappe kant qua graphics. Laat staan dat wazige beeld :P

Hopelijk is MD:DS echt een mix van al het goede van Mario Kart op de SNES en de GameCube...
Maar deze komt in ieder geval zover ik nu kan beoordelen zeker in mijn collectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:25:
[...]

Als je hier al van klaarkomt wens ik je suc6 met je eerste vriendinnetje :P
Voor sommige kan het inderdaad frustrerend zijn maar zulke mensen moeten zo'n spel ook niet kopen.

Ik heb echt het gevoel dat ik die spel makkelijk kan 0wnen. :D Ik ben echt heel goed met van dat precies tekenen enzo, al sinds ik klein was. Me handschrift is bijv. ook heel precies, scherp en netjes. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Punt is dat vrij veel mensen de gameplay moet bevallen anders maak je geen winst ;)

Ik heb dan meer zoiets: zou dit niet gewoon leuker spelen met een wat meer standaard besturing. Nou gaat dat natuurlijk weer tegen de innovatie van het touch screen in, maar ok.

Het lijnen tekenen lijkt me niet frustrerend, maar zoals je zit dat het al moeite kost om een flauwe heuvel op te komen meer ;)

Verder lijkt het me best lastig dat je stylus steeds in beeld zit, maar ok :)

Verder blijft kirby echt meer een franchise voor de jongere spelers, dus is het de vraag of die met een pennetje willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik heb net antwoord gekregen van Nintendo over het VIP-pack. Ze leveren binnen enkele weken, maar wel ruim voor 11 maart. De meegeleverde Super Mario 64 DS is de volledige Amerikaanse versie. Ze hebben er bij gezet dat het niet de uiteindelijke versie is, omdat het niet de Europese versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
cool :D
krijgen we ook nog een mailtje over welke dag ze leveren? wel handig ivm 190 euro contant bij de hand hebben :7

[ Voor 90% gewijzigd door Maegrim op 28-01-2005 12:59 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.